Bezorgrestaurants in de buurt van Doncurado

di lunch vanaf 12:00 diner vanaf 22:00

1502319595 71
1508192828 72
1519939295 70

1. Huma

2. Laatste avond kermis gezellig bij doncurado eten. Nou je moet er well de tijd voor hebben. Want voorgerecht netjes op tijd maar 1 uur wachten op hoofdgerecht. Dan nog met twee personen het zelfde menu dat doen ze dan op een bord kun je samen van 1 bord eten. Vervolgens toetje moet je ook vragen waar het blijft.
    En dat terwijl het niet druk was.
    Dus niet meer helaas.

3. Cees Uijtdewilligen

Bij binnenkomst al slecht ivm rokende mensen aan de deur. Wij kregen iets wat we niet hadden besteld! Wat ons het meeste ergerde was de verschrikkelijke takkeherrie!! De rekening klopte niet. Kortom niet voor herhaling vatbaar!

4. Teleurgesteld naar huis na het eten. O.a. door niet erg actieve bediening (nadat de drankjes lang ervoor al geserveerd waren heb ik 2x gevraagd waar de kaas en de olijven bleven, terwijl het niet druk was op het terras of binnen).Tussen het eten bestellen en het uitserveren zat bijna een uur. Het eten bleek lauw toen het op tafel kwam. Prijs-/kwaliteitverhouding van het eten was echt onvoldoende. Te veel geld voor te gewoon eten in kleine porties. Vis te lang doorgegaard (rubberachtig). Wijn te duur voor wat er in het glas zat. Doncurado ziet ons niet meer terug. Jammer van het mooie uitzicht vanuit hun terras én jammer van de potentie van dit restaurant. Dit wás een goed restaurant vorig jaar. Nu niet meer.

5. Angelie van Oudheusden

Gekozen voor een menu en ons aangenaam laten verrassen. Smaakvol gepresenteerde gerechten die net zo lekker smaakten en prima op elkaar waren afgestemd. De wijnen zijn heerlijk en de espresso ter afsluiting perfect. Enorm gastvrij personeel en een fijne sfeer dus: complimenten!

Angelie

6. Erika Schapers

Elke 2 maanden serveren ze gerechten uit streek van Spanje. We hebben gekozen voor het verrassingsmenu.
    5 gangen, allemaal even lekker.
    Goede uitleg hoe de gerechten bereid zijn.

Super!

7. Eva Peters-van Dongen

Heerlijk gegeten, gezeten en gedronken. Echte aanrader! Zeker met de nieuwe kaart met een wandeling door Spanje!

8. Toptent!! 's Zomers lekker aan het water waar je echt vakantiegevoel krijgt, maar ook binnen is het erg leuk zitten. Heerlijk eten / tapas, goede wijnen. Leuk personeel met verstand van zaken! De pinxtosmiddagen zijn ook zeker een aanrader... Ik hou ervan!!

9. Afgelopen dinsdag avond ben ik samen met mijn familie gaan eten bij Doncurado. Op deze avond kregen wij een reis door het nieuwe (2 maandelijkse) menu met deze keer gerechten uit de streek extremadura. De avond was een proefavond en wij wisten niet wat wij zouden krijgen. Wat een fantastische verrassingen kregen wij voorgezet. Het eten was fenomenaal, prachtige opmaak, heerlijke smaken en mooie porties. De sfeer was heerlijk en de bediening was fantastisch! Snelle service, goede uitleg bij de gerechten en wijnen en aandacht voor de gast.

10. Een heerlijk 5 gangen menu gegeten echt voortreffelijk en een aanrader.
    Het was weer top👍👍👍👍👍

11. Eten is oké. Sfeer ook. Echter je betaalt ruim te veel voor wat je krijgt. In ons geval duurde het ook te lang voordat een extra wijntje of een extra stukje brood werd gebracht. Extra langzaam gegeten om toch nog van de wijn en het broodje te kunnen genieten. Uiteindelijk toen het tapasplankje leeg was afgerekend. Op dat moment kwam het brood. De wijn hebben we nooit gezien. Het excuus was dat het nogal druk was, ik vond dat reuze meevallen, bovendien moet men daar op kunnen inspelen.

12. Altijd geweldig! Wij gaan regelmatig, soms met tweetjes, soms met hele familie, of gewoon borrelen met vrienden. Fantastische producten, heerlijke informele sfeer en gezellig en vakkundig personeel met uitgebreide kennis van spijs- en wijnkaart! Wij blijven zeker komen en raden iedereen aan dit ook te doen!

13. Ontzettend duur voor wat je krijgt.
    Plateau van vis : 5 piepkleine garnaaltjes... 4 kleine stukjes zalm en een klein borrelglaasje met vissalade voor € 16.50 zonder stokbrood. Dat komt er nog apart bij voor € 3.-
    Glas rosé € 5.50.
    Mij niet meer gezien daar...

14. Brigitte

Heerlijk gegeten bij Doncurado. Goede wijn voor een uitstekende prijs. Gerechtjes variëren in grootte en dat is prima. Heerlijk ongedwongen sfeer. Echt een aanrader!

15. Jeske Tuerlings

Wij komen regelmatig bij Doncurado voor een lekker wijntje met een hapje (de alioli met brood is één van de favorieten). Het is er altijd gezellig en je wordt er leuk geholpen door het personeel. Echt een aanrader! En.. regelmatig halen wij hier lekkere flesjes wijn en de overheerlijke noten die wij thuis kunnen nuttigenl

16. Ineke Fouchier

Weer een onvergetelijke middag gehad bij Doncurado. Weer het gevoel gehad dat we in Spanje waren. De wijn was weer heerlijk en wat hebben we genoten van de overheerlijke hammen en kazen oftewel Plancha Doncurado en tapas.
    Het was weer genieten.

17. Toon Trommelen

Zaterdag 19-03 gegeten bij jullie, een super leuke avond gehad en lekker gegeten. Wij vonden het fantastisch, vooral de bediening was zeer goed. Een zes gangen menu was werkelijk heerlijk, met goede uitleg wat we aten. Wij komen zeker een keer terug.

18. Gisteren samen met mijn zwangere vriendin bij don curado gaan eten. Na binnenkomst vluchtig de kaart bekeken en tot de conclusie gekomen dat we nog heel wat bestudeerwerk nodig hadden: alles staat kriskras en onlogisch door elkaar.

De bediening vroeg of we alvast wat drinken lustten en wat brood vooraf: lekker. Toen ze terug kwam zette ze een mix van 3 rauwe hammen op tafel. Echt don curado, ik bedoel ECHT?!: zwangere vrouw en ongevraagd?!

Kaasplankjes en vleesplankjes zijn schijnbaar een trend. Persoonlijk vind ik dit erg makkelijk en niet voldoen aan een restaurant ervaring. Deze kun je zelf makkelijk bij een slager en/of kaasboer halen. Als ik ga uit eten wil ik culinair verrast worden, met gerechten welke ik zelf niet kan evenaren. Hier zit naar mijn mening ook de toegevoegde waarde van een restaurant in.

Er zijn bij Don Curado maandelijks 10 wisselende gerechten, waarvan we er een aantal hebben besteld en prima smaakten. Dit waren enkele van de weinige warme gerechten welke we op de kaart konden bespeuren.

Toen we de rekening kregen stond het hamplankje twv 12,50 gewoon op de rekening.

Tilburgse restaurants hebben over het algemeen een instelling waarbij een mager zesje wordt nagestreefd, zonder uitdaging en slecht personeel. Don Curado is hier jammer genoeg geen uitzondering in. Omdat er geen rekening wordt gehouden met zwangere vrouwen en er ongevraagd een gerecht van 12,50 door de maag wordt gesplitst halen ze dit voor mij nog geeneens.

Kortom: een erg teleurstellende ervaring en ons zien ze hier nooit meer terug.

19. Ja zo werkt het daar, voor veel geld weinig eten. En wat ook belangrijk is; controleer je rekening. Bij ons stond er zomaar 11 euro teveel op. In Tilburg zijn nog meer tapas-restaurants die net zo goed zijn of misschien nog beter en voor een vriendelijkere prijs, en waar je gezelschap op prijs gesteld word. Mieke.

20. Erik Wagt

12 hele kleine ienieminigarnaaltjes, een teentje knoflook en twee pepertjes voor 15 euro? Dat is niet zozeer schandalig maar grenst aan belediging. De kwaliteit was matig. Is dat de trend misschien, hele kleine porties doorsnee eten voor erg veel geld? Laat ik deze toch maar aan me voorbij gaan. Eens maar nooit meer...

21. Marianne van Dongen

Al meerdere keren hebben wij genoten van heerlijke wijn en tapas. Gezellige ambiance met vriendelijk en attent personeel. Ga zo door!

22. Fam. Jadach

Voortreffelijk gegeten! Begonnen met wat borrelhapjes, een goed gevulde plank met Spaanse hammen en kazen en hierna nog wat warme gerechtjes, heerlijk. Er heerste een gezellige sfeer met leuke Spaanse muziek, personeel was erg vriendelijk en had veel kennis van de kaart. Zeker een aanrader!

23. Doncurado is een fijne plek om lekker te borrelen in combinatie met kwalitatief goed eten en heerlijke wijnen! Het leuke is dat ze ook nog eens alles wat ze op tafel zetten in de winkel verkopen en je voor thuis mee kunt nemen. Bediening was super vriendelijke en toegankelijk wat de sfeer erg fijn maakte. Een aanrader om heen te gaan!

24. Gisteren gegeten bij Doncurado in Den Bosch, personeel is er keurig maar het is gelijk aan de Tilburgse ervaringen lees ik nu: weinig voor veel. Beschamend hoe weinig je krijgt en de prijzen die er voor gerekend worden. Ik begrijp wel dat je zo je zaak niet vol krijgt. Zonde. Lijkt wat dat betreft helemaal niet op een echte Spaanse bar. Heeft wel de potentie, maar dan moeten ze gauw wat aan prijs en kwaliteit doen, anders verwacht ik dat ze gauw kunnen sluiten. Wij komen voorlopig niet terug en ik zal ze niet aanbevelen!

25. Met veel zin zijn wij vrijdagavond naar Doncurado aan de Piushaven in Tilburg gegaan om iets lekkers Spaans te eten.

Oprecht kan ik zeggen dat ik in afgelopen tien jaar nergens zo slecht gegeten heb als bij Doncurado. Uitgedroogde vette koteletjes die al uren onder een warmte lamp gestaan hebben worden geserveerd zonder iets erbij. Ook de service was echt alles behalve goed, ronduit waardeloos.

Prijs en kwaliteit echt nul. 70 euro voor paar hapjes. Alles was smaakloos en waardeloos.

26. Daan Miete

27. Heb op een mooie donderdagmiddag van 5 tot 7 op het terras gezeten. Mooie plek, leuk weer, een paar uur tijd, wat wil je nog meer. Ik heb een droge witte wijn besteld en een plankje "uit het handje" met kaas, worst en olijven. De worst en de olijven waren lekker, maar de kaas plakkerig. Alleen van de lekkere worst was de hoeveelheid klein en van de plakkerige kas lag een flinke bult. Daarna heb ik ik de vitrine lamsgehaktballetjes en scampi's gekozen. De scampi's waren heerlijk, maar de balletjes waren taai en smaakten flauw, ondanks dat ze waren ondergedompeld in tomatensaus (die te lang was warmgehouden).

Op het einde heb ik nog een glas wijn en een koffie gedronken om het weg te spoelen. Ik ben door 4 verschillende mensen geholpen, waarvan 2 het interessanter vonden om met hun vrienden te kletsen dan hun werk te doen. Toen de rekening kwam heb ik die met een vriendelijk gezicht betaald, omdat ik hem kan declareren, maar hij was echt te hoog.

28. Het is bij Doncurado onder genot van lekkere Spaanse hapjes genieten van de heerlijkste wijnen. Een geweldige Spaanse ambiance met bijzonder gastvrij en vriendelijk personeel. Echte aanraders zijn hier de plankjes met kaas en Doncurado is een bezoekje meer dan waard, als je hier eenmaal hebt genoten van wijn en hapjes dan kom je zeker terug!

29. Daan Miete

Geweldige bediening, heerlijke hapjes, in mercado mooie producten gekocht. Aanrader.

30. Donderdagavond een bezoek gebracht aan deze Spaanse bar. Gemoedelijke inrichting met rustige muziek met typische Spaanse producten. (Wijnen, kazen, worsten etc. Etc). Deze zijn ook in het winkeltje te koop. Trendy zaak in een voormalig fabriekspand op een mooie locatie aan de Piushaven die volop in ontwikkeling is. De twee eigenaren hebben oog voor de klant en hun producten. Vanaf donderdagavond wordt er naast het Spaanse kaas- en ham (Iberico varken!) plankje een zestal warme tapasgerechten geserveerd. Deze zijn zonder uitzondering een streling voor de tong te noemen. Jammer dat er niet meer gerechten waren... Kom hier zeker nog een keer terug.