In het winterseizoen zijn wij op maandag gesloten.

1443212059 64
1455801987 66
1464195272 65
1468391915 68
1501965057 76

1. R.vd.Lee

Na een lange tijd weer eens naar de 7 geitjes. Ook nu weer slechte bediening, lang wachten op je bestelling. De uitsmijters waren koud. Nog niets veranderd.

2. Dion van Hees

Met de personeelsvereniging vanuit het werk hier een uitje gehad. Dit was zeer geslaagd!!! Leuke en gezellige accommodatie, goed eten en drinken. Ook de bediening was zeer leuk en vriendelijk.

Een aanrader.

3. Lotte Bouhuijzen

Met kleine kindjes vandaag weer een bezoek gebracht. Ontzettend vriendelijk personeel. Of er nou een drankje over tafel per ongeluk wordt gegooid of een jas te dicht bij de kachel ligt. Of een lekker schuilplek voor de regen, personeel is er altijd om vriendelijk te helpen. Voel mij daar helemaal thuis. Ga zo door 👍

4. Sophie

5. Marie-Jose Hofste op Bruinink

Op 23 juli jl. ben ik met mijn zoon bij jullie wezen midgetgolfen en hebben we daarna bij jullie gegeten. Ik wil jullie bedanken voor de gezellige middag! Het eten was prima en de bediening was zeer vriendelijk en professioneel.

Hartelijke groet,
    Marie-Jose

6. Vandaag hier met een zeer gemêleerd gezelschap geweest. Super genoten van de manier waarop het personeel omging met een ieder. De midgetgolf was een leuke break en ook voor volwassenen een aanrader. De speeltuin was ook super voor de kinderen en al met al hebben we ons tussen 11.00 en 16.00 uur perfect vermaakt en hebben we heerlijk genoten! Zeker de moeite waard om nog eens terug te komen!

7. Mayke in ‘t Ven

Feest georganiseerd bij de zeven geitjes. Het was fantastisch geregeld, goede hapjes en een leuk buffet. vriendelijk vrouwtje achter de bar en de eigenaren hielden alles goed in de gaten, het liep op rolletjes. Ons volgende feest zal zeer zeker bij de geitjes gehouden worden 👍 onze complimenten en dank voor alle goede zorgen!!

8. Wat een gezellige gelegenheid is dit. Samen met mijn kinderen ben ik hier geweest, gedronken en heerlijke pannnekoeken gegeten. De bediening is super vriendelijk, het eten erg lekker en de snelheid waarmee het eten op tafel kwam, was ook goed.
    Ga zo door!!

9. Vandaag met een stel vrienden en vriendinnen wat gaan eten en drinken hier. Eerst natuurlijk het terrein verkend en de geitjes gespot. Toen het donker werd naar binnen gegaan en pannenkoeken gegeten. Heerlijke pannenkoeken (en oke, een frietje) gehad! Het eten was er ook heel snel. Het leek erop dat de jongedame achter de bar de zaak in haar eentje runde (samen met de kok? Of heeft ze zelf staan bakken…), hartstikke top gedaan. Het heeft ons aan niets ontbroken en ze was super attent en gezellig.

Jammer dat het zo uit de richting zit voor ons, anders waren we hier al heel vaak geweest. Wie weet tot ooit weer. En complimenten aan de blonde jongedame.

10. Zojuist gillend weggelopen van buitenterras. Na lange tijd weer eens geprobeerd, maar nog steeds totale desorganisatie! Te weinig mensen die terras lopen. Te weinig koks om eten te bereiden. Bij aankomst de mededeling van medewerker op terras gekregen om maar liever geen eten te bestellen, daar het minimaal half uur zou duren. Als er eten klaar is en naar tafel gaat, geheid naar de verkeerde tafel. Overal borden “lekkere bittergarnituur/friet etc” bij frietkraam. Die zoals u zult begrijpen niet open is!! Naar binnen gegaan om af te rekenen omdat er buiten maar niemand kwam, waarop we echt onbeschoft werden behandeld door dame achter de bar!!
    Beste Zeven Geitjes, jullie hebben met jullie locatie GOUD in jullie handen. Nog steeds verbaasd hoe jullie er steeds weer in slagen om dit goud in slijk te veranderen..... zo zonde!!!!

11. Vandaag 16-8 na een fietstocht bij de zeven geitjes naar binnen. Twee cappuccino en twee spek pannenkoeken besteld de cappuccino was er snel wel beetje raar we moesten wel meteen afrekenen nog voor de pannenkoeken er waren. 40 min later en dat terwijl het niet druk was kwamen de pannenkoeken, deze waren echt van mindere kwaliteit, het deeg was ranzig en niet gaar echt slecht vonden wij

12. Charles

Prima eten en drinken, erg lekkere koffie! Heel vriendelijk bediend. De sfeer doet denken aan een sprookjesbos, geweldig voor de kids.

Het enige dat ik niet begrijp is waarom er op drukke dagen misschien twee mensen bestellingen opnemen. Heel vaak hoor ik ,mijn collega komt zo bij u'. Waarom niet het terras verdelen in wijken? Dat lijkt me ook prettiger voor het soms overbelast lijkende personeel.

13. Eten en drinken is standaard. Van die koffie die het niet is met een lekker oud koekje erbij. Soms is het beter, maar over het algemeen matig.

De bediening is bedroevend. Alleen die jongen die er loopt bediend persoonlijk. De rest kijkt vaak nog niet eens.

Gelukkig is het voor kinderen erg leuk, dus krijgt de sfeer een 7.

14. Wat hebben julliee een leuke nieuwe serveerster. Kleine blonde meid met een heel leuke uitstraling (Cleo?). Bedankt voor de zeer persoonlijek service.
    Perfect ochtendje gehad ondanks het weer. Lekkere pannenkoek voor de kleine en herlijke broodjes en salade voor papa en mama. Ondanks dat er een grote groep zat genoeg aandacht voor ons en ons eten en drinken was er snel. Jammer dat we niet van de omgebing konden genieten door alle regen, maar daar komen wij zeker nog eens voor terug.
    Complimenten aan iedereen.

15. Afgelopen dinsdag een zeer geslaagd teamuitje gehad bij de Zeven Geitjes!
    Het was lekker weer en we zijn gestart met een welkomstdrankje gevolgd door lasergame in de bossen en een barbecue.
    Vriendelijk personeel en perfect rekening gehouden met eetwensen.

16. Buitendijk

Wauw! Wat een fantastische plek. We hebben hier een kraamborrel georganiseerd en onze verwachtingen zijn ruimschoots overtroffen. Mooi versierd, persoonlijke benadering, prachtige omgeving, goede service en overheerlijke hapjes en drankjes. Voor de kinderen een heerlijke speelplek. Er werd met ons meegedacht en we werden ontzorgd waardoor we een onvergetelijke dag hebben gehad.

17. Afgelopen dinsdagavond hier gegeten. Gezellige bosrijke plek in Tilburg. Hoewel onze serveerster nog lerende was, was ze op en top gastvriendelijk en vrolijk.
    De pannenkoeken smaakten goed en we hoefden niet lang te wachten.
    We komen zeker nog eens terug.

18. Niels Jenneskens

Doopfeest overdag georganiseerd. Ondanks de reguliere drukte niets tekort gekomen en een super dag mogen beleven!!

19. Saskia Vlugt-Maas

Ons trouwfeest gehouden bij De Zeven Geitjes. Echt een super dag gehad met een heerlijk lunch buffet, drankjes, en borrelplanken. Zowel binnen als buiten kun je heerlijk zitten en genieten van de top locatie. Ook voor de kinderen was het leuk, hebben volop gespeeld. Bediening vriendelijk en snel.

Kortom echt een prima plek om lekker te eten, drinken en te feesten.

20. Geweldige locatie, super sfeer!! We hebben onlangs een bedrijfsfeest georganiseerd bij De Zeven Geitjes en het was een dag om nooit meer te vergeten. Het was heel gezellig aangekleed, goede bediening (en dat op 150 personen) en goed eten. Wij als eigenaren hebben erg veel complimenten gehad over deze dag.

We gaan hier zeker een traditie van maken, bedankt voor de goeie zorgen!!

21. Wij zouden ons trouwfeestje hier geven. Alles was tot in de puntjes afgewerkt, besproken. Twee keer om de tafel gezeten en de bevestiging gekregen dat onze avond geregeld was. Enkel het aantal gasten moest nog doorgegeven worden, een week van te voren.

Worden wij een maand van te voren gemaild, dat onze optie is komen te vervallen. Ze hadden een feest van 150 man over onze avond heen gepland. Want, zo bleek toen wij belden voor opheldering: "Als je zelf een bedrijf zou hebben zou je snappen dat dit meer inkomsten zijn." Onbeschoft, zelfs geschreeuw door de telefoon wanneer je samen tot een oplossing wil komen.Ben blij dat zij geen cent van ons spaargeld gekregen hebben en we zullen hier ook nooit meer een cent naar toe brengen.

Wat een respectloze manier van met je klanten om gaan.
    Het ziet er allemaal zo mooi uit, maar schijn bedriegt achter de horeca- glimlach van de uitbater.

22. Wij hebben hier een familieborrel gehad en alles was top geregeld! Eten drinken service sfeer alles was super goed en het personeel verdient een pluim!

23. Heerlijk geluncht, goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Prijzen dranken moeten nog aangepast worden, omdat nu fris uit een flesje komt en eerst uit een glas.
    Bediening uiterst vriendelijk.

24. e.j.van der reijden

Op 19 augustus geluncht. Helaas hebben we één uur moeten wachten op 3 uitsmijters en 2 tosti's. Men is wel zo slim geworden dat bij de bestelling gelijk afgerekend moet worden, zodat je dan natuurlijk niet weggaat. Jammer, jammer!! Een persoon had al snel de uitsmijter op en bord werd direct afgevoerd terwijl de anderen nog aan het eten waren, kon ook wel wat vriendelijker.

Saartje

25. Wat een aanfluiting! Lang gewacht (3 kwartier!) op droge, taaie pannenkoek, die ook snel koud was. En dan kregen 2 personen aan onze tafel de pannenkoek ook nog eens 5 a 10 minuten later! Gezellig... En dat terwijl het heel rustig was! Verder hingen er naast de tafel spinnenwebben en toen we daar een opmerking over maakten viel dat verkeerd, "want dat heb je nou eenmaal in een bos".
    Zeker niet voor herhaling vatbaar!

26. Mooie omgeving, toffe kinderfeestjes maar de bediening is slecht georganiseerd. Het goede tafeltje krijgen ze niet gevonden, verwarring alom.

27. Wij komen hier al jaren, uniek stukje tilburg echt een aanrader. Kinderen kunnen hier naar hartelust spelen en ieder jaar is er wel weer iets nieuws. Ook de paardjes die op zondag klaarstaan vinden onze kids super!! Het eten is lekker en betaalbaar. Het kan wel eens druk zijn maar dat zegt genoeg denk ik. Wij vinden de Zeven Geitjes een aanwinst voor Tilburg. Ga zo door en tot snel!

28. Een woord bagger! Glazen die vies zijn, bediening zijn letterlijk aanwezig maar doen verder niets. In afgelopen 20 jaar nog steeds slechte service en geen verstand van horeca. Jammer van deze mooie locatie.

29. Prachtige locatie. Zeer vriendelijk personeel, drankjes en eten worden snel geleverd. Top!

31. Heerlijke ambiance. Terwijl de kinderen lekker spelen, kunnen de ouders genieten van een hapje en een drankje. En voor de kleine paardenliefhebbers kun je nu een wandelpony huren en lekker de bossen ingaan. Super leuk!

32. Afgelopen zondag naar De Zeven Geitjes geweest, voor de eerste en de laatste keer. De bediening heeft waarschijnlijk veel botox gebruikt, een glimlach kon er niet vanaf. Aangegeven dat we een pannenkoek wilden bestellen, maar eerst nog even wilden kijken welke. Serveerster niet meer gezien, alleen om de fris te brengen.

Goed, afrekenen dan maar. Dat viel nog niet mee, na 6x hand opgestoken te hebben maar naar binnen gelopen. "Nee, u moet buiten afrekenen, zeker als u uw tafelnummer niet weet." Ach daar is de serveerster, ineens wist ze het weer... Mooi, afgerekend en naar buiten gelopen. Er staat een frietkraam, dus dat maar proberen. "Nee ik heb pauze, dan zult u moeten wachten." Tja,sigaret is blijkbaar belangrijker als 2 betalende klanten.... Ons zien ze daar niet meer terug!

33. Voor de laaste keer geprobeerd, maar helaas nog steeds 3x niks. Geweldige locatie, slechte bediening.

34. Erg gezellige dag gehad, lekker van het zonnetje kunnen genieten. Werden snel geholpen, ook hebben we een hapje gegeten. De pannenkoeken stonden redelijk snel op tafel en smaakten goed. Voor herhaling vatbaar

35. Leuke plek midden in de natuur en toch slechts een paar km van het centrum van Tilburg. Leuk voor kinderen, veel speelgelegenheid buiten. Heerlijke pannenkoeken, net even wat anders dan de standaard pannenkoeken. In de winter lekker eten bij de haard, in de zomer op het terras. Het enige minpuntje was dat we vrij lang op onze pannenkoeken moesten wachten maar verder perfect!

36. E hooijboer

37. We hadden gereserveerd op een zaterdag laat in de middag. Door omstandigheden waren we later en dat hebben we telefonisch gemeld. Ook gevraagd of het een probleem was dat er mensen op onze reservering mee mochten komen, ook geen probleem. Bediening was keurig gekleed en heel vriendelijk. Ze waren actief, vlot en vriendelijk. Eten was ook goed. We hebben een leuke middag gehad, dank je wel daarvoor.

38. Heerlijke omgeving om eens lekker op het terras te gaan zitten. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel!

39. Goede locatie. Leuk voor kinderen. Er is een goede sfeer. Lekker en gezellig eten en drinken.

40. mutsaers

Afgelopen weekend (zondag) bij uitspanning de zeven geitjes geweest. Lekkere plek om de zomermiddag en - avond door te brengen. Ontspannen, midden in de natuur, leuke plek voor kinderen en om de hond mee naar toe te nemen en prima eten en drinken.

41. Vrijdag 5 juli bij de 7 geitjes geweest. Ik heb me prima vermaakt en mijn kinderen ook, geweldige plek. Het eten was prima en de service ook, ik werd goed geholpen door een jonge man. Voor herhaling vatbaar!

42. De ontvangst is rommelig; je zou toch verwachten dat er iemand op je af komt om je naar je gereserveerde tafeltje te brengen. Maar helaas was dat niet zo. Geeft niet zo'n gastvrij gevoel.

De pannenkoeken... de keuze is reuze en ze zijn ook best goed , maar hemeltjelief, wat duurt dat een tijd! En dat voor machinaal gebakken pannenkoeken; ze zijn allemaal even dik en even rond.
    Eerste pannenkoek duurde een half uur, en de tweede ruim drie kwartier. Dat is echt niet leuk meer, met twee kinderen hierop wachten (tip voor het restaurant: regel wat kleurplaten en kleurtjes).

We hebben uiteindelijk met z'n drieën elk twee pannenkoeken in klein formaat gegeten (dat kleine formaat was onze eigen keuze: dan konden we wat meer proeven, was het idee). Ik had zelf daarna nog wel zin gehad in een derde pannenkoek, maar ja, nog een keer drie kwartier wachten, dat kon ik mijn kinderen niet aandoen.
    Erg erg jammer, want het is zo'n leuk restaurant!