Op dit adres zit nu: Ibiza

Meer dan genoeg parkeergarages in de directe omgeving.

Vlak bij.

1471946490 67
1481195798 67
1485820452 67
1504319070 67

1. Gisteren zijn wij met een groep van 11 vrienden wezen eten in de Reünie. Omdat we echte vleeseters zijn, dachten we bij dit echte "Steakhouse" een leuke en culinaire avond te hebben. De prijzen van de gerechten liggen iets boven het gemiddelde (mijn spies van Varkenshaas was €19,-).

Op deze avond was het restaurant vol, maar er stond voor ons gelukkig een gereserveerde tafel klaar.
    Drankjes werden snel opgenomen. Echter, de bezorging ervan duurde minstens een kwartier. Ook de rondes erna werd er meermaals gevraagd of iemand nog iets wilde drinken, maar steeds moesten we antwoorden dat we al besteld hadden en aan het wachten waren op onze bestelling.

De wachttijd van het voorgerecht was gemiddeld. Ongeveer 30 minuten. Mijn ceaser salade miste helaas de Parmezaanse kaas en de croutons, maar dit was te overleven. De overige voorgerechten scoorden een voldoende. Het bijbestelde stokbrood met kruidenboter en "aioli" viel tegen. De aioli bleek mayonaise te zijn.

Hierna volgden de hoofdgerechten. Allemaal gelijktijdig geleverd. Helaas bleken 2 personen een koud bord, met koud vlees/vis ontvangen te hebben. Ook de overige gerechten bleken slechts lauw, maar eetbaar te zijn. De 2 personen stuurden hun koude voedsel terug naar de keuken. De bediening beloofde binnen 5 minuten twee nieuwe gerechten te sturen. Helaas bleek dit 15 minuten te duren, waardoor de overige gasten aan onze tafel het bord al leeggegeten hadden. Na een inventarisatie bleken nog 2 personen aan onze tafel vlees te hebben ontvangen welke niet gaar bleken te zijn. Dit in combinatie met de lauwe temperatuur van het voedsel maakte het gerecht erg onsmakelijk en zeker zijn geld niet waard.

Omdat onze avond gezellig begon, maar als een teleurstelling eindigde hebben we besloten de bedrijfsleider erbij te roepen. Hij erkende dat er wat problemen in de bediening en keuken waren (nieuwe krachten en dat soort excuses) en bood ons een gratis ronde drank of dessert aan. Wij hadden echter genoeg van deze kaart gegeten en wilden een financiële compensatie.
    Uiteindelijk is er per mislukt gerecht €10,- korting (een totaal van €38.-) verleend. Vandaar dat ik de service nog 2 sterren heb gegeven.

Ik zou deze wachttijd voor het drinken, kwaliteit en temperatuur van het eten verwachten in een eetcafé met een simpele daghap van €8,- , maar niet in een steakhouse waar het vlees juist het uithangbord voor het restaurant zoud moeten zijn.

Verder is de Reünie een erg sfeervolle zaak, maar omdat de primaire activiteiten een ruime onvoldoende scoren, komen wij zeker niet meer terug in dit restaurant.

2. Zo positief verrast als ik was kort na de opening van de zaak, zo teleurstellend was de Sligrokwak wortelsalade onder mijn verder prima spare ribs.
    Bediening, snelheid: perfect. Helaas een totaal gebrek aan liefde voor het vak in de keuken.

3. Afgelopen week ben ik met een grote groep bij de Reünie wezen eten. Ondanks onze reservering deed men moeilijk toen wij graag bij elkaar wilden zitten. Wij hebben zelf het een en ander moeten verschuiven.

Vanwege de groepsgrote waren wij genoodzaakt om het maandmenu te nemen. Uiteindelijk moesten we steeds erg lang wachten op ons eten, om nog niet te spreken over de drank. De drankbestelling is niet een keer compleet aangekomen.

Als voorgerecht had ik de geitenkaassalade. Deze was zeker smakelijk. De varkenshaas die ik als hoofdgerecht had, was echter enorm droog. Enkele collega's hebben dit gerecht teruggestuurd. Het vlees dat zij toen kregen, was niet veel beter.

De meeste personeelsleden waren vriendelijk. Toch verliep de onderlinge communicatie niet zo goed. Regelmatig moesten wij zelf om drinken vragen. Wij hebben ook erg lang op de dessertkaart zitten wachten.

Vanwege enkele klachten kregen wij een financiële compensatie. Dat werd dus netjes geregeld. Over de sfeer valt ook weinig te zeggen.

Ik denk niet dat ik hier vaker zal komen.

4. Bijzonder goede sfeer en lekker gegeten, en het personeel is erg vriendelijk.

5. jurgen van aanholt

De eerste indruk als je binnenkomt is fantastisch wat een mooie sfeer.
    Het eten was ook erg goed we hebben zeker genoten.
    Na het eten hebben we een cocktail besteld een echte aanrader!
    Ik ga hier zeker nog eens eten.

6. Op aanraden hier gegeten.
    Bij aankomst kwam niemand op ons af.
    Zelf naar binnen gegaan, maar omdat ik een hondje bij me had werd ik onvriendelijk toegesnauwd dat honden niet welkom waren al voordat ik kon melden dat ik had gereserveerd en dat het lastig is om niet binnen te komen als niemand naar mij toe komt.

We moesten maar ergens een plekje zoeken. (Had ik ook niet hoeven reserveren.. )

De menukaart klopt voor geen meter met de werkelijke kaart.
    Tis allemaal veel en veel duurder en veel minder.

Mixed grill besteld.
    Wat een vreselijke teleurstelling.
    Ik snap niet hoe iemand zo het vlees kan verprutsen.
    Hamburger had een vieze bijsmaak. Biefstuk en varkenshaas waren zo doorbakken dat je het niet weg kon krijgen. Dit gold ook voor het stukje kip. Bah Bah!
    Ik snap niet hoe je zo een stukje vlees durft voor te zetten.
    Netjes gemeld bij serveerster.

Zei dat ze zou melden bij de kok..
    Punt.
    Niks meer gehoord.

Snel gemaakt weg te komen.

Hier hoef ik echt alsjeblieft nooit meer te eten.

7. Pink Floyd liefhebbers

Wij gingen vóór het concert van Australian Pink Floyd een hapje eten bij de Reünie. Wij waren er om 17.20 uur, er zaten 2 mensen te eten, we hadden dus alle ruimte om een plekje te kiezen en gingen in het voorste gedeelte want ik had het erg warm, dat was geen probleem.
    We zijn netjes en op tijd geholpen, vriendelijk personeel en het eten was goed, ook de verhouding van kwaliteit en prijs was prima.
    Het vlees was goed gebakken, voldoende saus en garnituur. Mijn man had een spies (hangend geserveerd), leuk bedacht, weer eens wat anders.
    Het toetje was lekker, op de kaart stond warme chocolade saus maar die was helaas koud.
    Wij hebben niet lang hoeven wachten en waren om 18.50 uur klaar. Ondertussen was de zaak al lekker volgelopen dus wat nu de wachttijden zouden zijn geweest weten we niet.
    Ik vond de sfeer erg gezellig.
    Je hebt wel een probleem als je nadien je make-up wilt bijwerken ,want in de toiletruimte heb je heel weinig licht en het veranderd steeds van kleur. Wel heel erg knus en leuk, maar niet erg handig.
    Wij komen niet uit deze omgeving maar als we weer in Tilburg komen zouden we hier zomaar weer kunnen gaan eten.

8. We waren de eersten die avond, dus dat was ons voordeel als ik de eerdere recensies lees. Lamsvlees was perfect gemaakt en ook verrassend veel. Frietjes ook perfect gebakken, sla was te weinig.. zelf maar op zoek gegaan naar een steakmes voor het vlees. En even roepen voor de tweede rond drank. Bediening was dus niet echt alert. Ook niet even informeren of het naar onze zin is en of we nog wat wensen, zoals sla of frietjes. Terwijl we dus de enigen in de zaak waren.

Prijs was in verhouding met de kwaliteit en de ambiance. Ik heb het slechter meegemaakt. Maar terugkomen doen we niet.

9. jolanda

Ontzettend leuk en lekker restaurant! Een echte aanrader !Wij komen hier regelmatig een hapje eten en worden altijd prima ontvangen. Ik herken onderstaande reacties dan ook echt niet. Heb al veel gerechten van de kaart gehad en het smaakt allemaal even lekker en wordt vriendelijk opgediend. Kortom, super locatie !! Tot snel.

10. De sfeer is fantastisch in dit restaurant. Het eten was wel ok. Alleen het nagerecht (mojito ijs) was erg slecht. Het ijs was ontzettend vet. Het leek wel dat ze van een pakje boter ijs hadden gedraaid.

11. Een paar weken geleden met z'n 2en wezen eten.
    Het viel ons allemaal erg tegen.
    Het was erg rustig in het restaurant, aan de zijdes zitten bankjes, wij vroegen of we hier plaats mochten nemen maar dit was niet mogelijk.
    In de anderhalf uur die wij aanwezig zijn geweest heeft niemand hier gezeten.
    Het eerste drankje heeft ongeveer 5 minuten geduurd voordat het op tafel stond, de bediening vond het blijkbaar belangrijker om te kletsen achter de bar.
    Na na een kwartier eindelijk besteld te hebben kwam het voorgerecht vrij snel. Ik had een carpaccio en mijn vrouw een champignon gerecht.
    Het vlees van de carpaccio zelf was goed, de sla die er op lag was echter niet goed meer, deze begon overal bruin uit te slaan en de honingmosterd dressing die erop zat was veel te waterig en zuur.
    Het wachten op het hoofdgerecht duurde een half uur.
    Ik had een 200 grams biefstuk medium besteld, deze kwam misschien net in de buurt van een rode garing.
    Mijn vrouw had de mixed grill vis, de 2 koude sausjes die erbij zaten waren ze vergeten en niet alle vis was helemaal gaar.
    Al met al een slechte ervaring, wij zullen hier niet meer terugkomen.

12. Evelien 175 punten

We zijn hier een keer per toeval beland nadat we van een kennis hoorden dat het hier lekker was. Moesten we dus ook eens uitproberen.

Hoewel het erg druk was en we bij de deur kwamen te zitten (was nogal koud gezien we in de tocht zaten) hebben we erg lekker gegeten. Met een voldaan gevoel konden we terug huiswaards keren!

13. Ik ben 24 april hier gaan eten...was er al vaker geweest en toen was het me wel goed bevallen maar na wat er de 24ste is gebeurd kom ik hier nooit meer terug als er niks aangedaan wordt.

We zaten met een paar meiden in een bank op de hoek, gezellig plekje alleen is het jammer dat we bijna 20 minuten op ons eerste drankje hebben moeten wachten.
    Toen we die uiteindelijk hebben gehad hebben ze zelf nog na een paar keer langslopen van de bediening zelf om de menukaart moeten vragen.
    we hadden vooraf brood, een deel voor en hoofd en een deel alleen hoofd.
    Het brood kwam er vrij snel aan.
    Toen kwamen de voorgerechtjes iedereen had het al bijna op voordat ik eens eindelijk mijn salade kreeg (sorry hoor maar hoelang langer duurt het om salade te maken dan soep in te schenken)!
    Ik zei hier iets van tegen de bediening (blonde meisje) en die keek me maar raar aan en zei dat ze het op een verkeerde tafel had gezet (geen excuses of niks en hoe kan je in godsnaam een gerecht op een andere tafel zetten dan de rest)!
    Gelukkig wel het wel lekker maar het bederft de pret wel een beetje.
    Voorgerecht was uitgehaald en onze glazen waren leeg, maar niemand die even langskwam voor een drankje op te nemen...hebben drie keer moeten roepen of we iets te drinken mogen bestellen (volgens mij moet je het van de drank hebben, maar dat snappen zij blijkbaar niet)!
    De hoofdgerechtjes kwamen eraan en weer had iedereen zijn hoofdgerecht behalve een iemand (die had mijn voorgerechtje in een hoofdgerecht)
    Het is dus blijkbaar zo'n moeilijk gerecht om te maken dat het altijd 10 minuten langer duurt dan de rest, heel apart.
    Ook kregen we de frietjes pas toen de hoofdgerechten al half opwaren.
    Toen ze de hoofdgerechten kwamen uithalen vroeg een man hebben jullie een menu?
    Hallo... volgens mij moeten jullie dat weten!
    We wilden nog een dessert bestellen maar de caramel wel op dus besloten maar om een ijsje bij de mac te halen, daar hebben ze nl wel caramelsaus.
    We delen de rekening door 7 man en gaan kijken hoe we gaan betalen.
    Iemand ging vast pinnen, drna kwam ik en nog iemand erachter dat we ook moesten pinnen dus wij naar de kassa lopen met onze pinpas en de bon krijgen we toch te horen dat er maar een iemand per tafel kan pinnen:S
    Serieus hier heb ik nog noooooooooooit van gehoord.
    Wij uitleggen dat we geen contant geld bij hebben dus dat ze dat beter op de site ofzo kunnen aangeven, waarop zijn antwoord is het staat er niet op dat het WEL kan!!!!!!
    Wij vragen ja en nu...zegt die ga maar naar de overkant pinnen.
    Sorry hoor maar als je dit normaal zegt oke, maar op de manier waarop hij er zei heb je daar al geen zin meer in.
    Wij terug naar de tafel om te kijken of de rest miss nog contant geld bij hadden.
    We hadden de rekening bijna bij elkaar, kwamen 7 euro tekort.
    Weer terug naar de kassa (dit keer stond dat blonde meisje erachter) we geven het geld en zeggen dat we 7 euro tekort komen en leggen uit dat we geen contant geld hebben en we niet drie keer kunnen pinnen blijkbaar.
    Ik leg uit dat ik zelf in de horeca werk en dat ik miss wel weet hoe het wel kan of ik mag kijken...waarop ze mij volledig negeert en tegen iemand anders gaat praten (lekker klantvriendelijk zijn ze)
    Allemaal moeilijk aan het doen zegt ze ja hoe lossen jullie dit nu op?
    Ik vertel haar dat we heel de avond al slecht behandeld zijn en dat als dit bij mijn werk was gebeurd er niet moeilijk werd gedaan over die 7 euro dat dat dan als vergoeding was om het goed te maken...
    maar nee hoor daar mag zij niet over beslissen.
    Dus ik vraag naar de bedrijfsleider, die is er natuurlijk niet.
    Mag ik zijn nummer dan dat ik hem kan bellen want wil wel even aan hem doorgeven hoe jullie hier zo werken als hij er niet is.
    Nee want hij is op vakantie, kijk maar op de site.
    (weer zo'n vriendelijk antwoord)
    Heel verrassend zomaar uit het niets konden we wel nog een keer pinnen. (het was alleen tegen hun beleid om meerdere keren te pinnen per tafel, al dat moeilijke gedoe om het geld was gewoon om niks)
    We hebben betaald en zijn boos weggelopen!

14. Mooie sfeer en zithoek achterin. Wij hebben lekker gegeten. Het 3-gangen menu is zeker een aanrader (met de uitbreidingen).

15. angelique

Als echte steak liefhebber zijn wij ooit eind 2010 hier geweest, toen erg goed, veel keuze in steaks!!
    Maar ook dec 2011 geweest, een steakhouse mag je het niet meer noemen!!!
    Bijna alle steaks van het menu gehaald !!en daarvoor in de plaats "eetcafe" menu's zoals kip.
    Slechte service, verkeerde bestelling gebracht, met veel moeite een nieuw gerecht gekregen!! Met een nors gezicht en zonder excuses.

Voor steaks hoef je hier niet meer naar toe te gaan!!
    Al noemen ze zich ten onrechte nog steeds een steakhouse!

Niet doen dus, als je voor de steaks komt!!

16. Niet veel bijzonders.

Dit restaurant weet niet wat z'n formule is. Totaal de weg kwijt. Als je pepsi wil verkopen verkoop dan niet ook Coca cola. En als je cafe wil zijn verkoop dan geen hoogdrempelige gerechten.

Entourage is mooi en goed gemaakt. Maar dat is het enige positieve.

Brood moet je bijbetalen.

Jammer.

17. Absolute aanrader! Heerlijk gegeten, leuke sfeer en de bediening was heel vriendelijk en attent! Wij gaan zeker binnenkort terug. De zaak ziet er ook echt heel gezellig uit.

18. Ik ben eigenlijk vanaf de opening bij de Reunie geweest. Ik moet zeggen dat het er toen stukken beter aan toe ging. De borden waren goed gevuld, de service was top, helemaal goed! Maar de laatste maanden dat ik er ben geweest zien we het met de maand achteruit gaan. De toetjes werden eerst gehalveerd (hemelse modder werd eerst in een mega glas gedaan, vervolgens werd dit mega glas voor de helft gevuld met lucht, wat modder en daarop een flinke dot slagroom. Nu krijg je het in een klein wijnglas wederom met veel slagroom erop. Ook waar je vroeger nog 3 saté stokjes kon bespeuren, zijn er nu slechts 2 te vinden op je bord! De biefstukken schijnen ook van 200 gr naar minder te zijn gegaan... Ik baal er enorm van, ik vind de bediening wel altijd netjes en klantvriendelijk, maar het eten en de kwaliteit hiervan zijn enorm achteruit gegaan!

19. Gisteren zijn wij voor de tweede keer hier gaan eten,
    We waren de vorige keer erg tevreden over het eten maar de bediening was toen echt heel slecht.
    Gisteren zijn we hier met zijn vieren gaan eten en dit was echt de laatste keer. We moesten enorm lang wachten op ons drinken en toen we nog een rondje wilde bestellen zei de serveerster dat ze het te druk had en dat we de bestelling maar moesten doorgeven aan een collega!
    Hoe onbeschoft! Vervolgens duurde het eten erg lang en toen we eindelijk het hoofdgerecht hadden besteld en daar extra frietjes bij wilde bestellen en we deze na een half uur nog niet hadden waren we er wel redelijk klaar mee. Eten was prima maar de service en bediening was ronduit slecht.

20. Patrick & Bas

Voor de eerste keer hier beland!
    Ik moet zeggen dat de aankleding van het pand top is, ziet er gelikt uit
    Het eten was lekker ( mixed grill) en warm.
    Toetje helaas wel aan de kleine kant

Wel kwamen ze om de haverklap vragen of alles naar wens was!
    Dat was wel irritant als je in een prive gesprek bent.

Maar verders top!

21. We hebben laatst met 20 man daar gegeten. Drinken duurde super lang met de bestelling, beter gelijk 4 glazen bestellen. Eten is zwaar slecht, saté was weinig. Garnalen waren wel veel, maar niet goed klaar gemaakt met rare kruiden. De biefstuk was redelijk. Voor mij en denk ons ook de laatste keer. Beter naar de friettent.

22. 13/10/11 met vier personen uit eten geweest en het was heerlijk. De ambiance is heel goed; in het interieur wordt oud en nieuw op de juiste manier gemixt wat zorgt voor een sfeervol, knus geheel.
    We hadden allemaal een drie-gangenmenu en bij iedereen smaakte het hartstikke goed. Het voorgerecht leek aanvankelijk wat weinig, maar na een groot hoofdgerecht (sizzling gamba's, friet en salade) en een heerlijk nagerecht (grand dessert), zaten we allemaal meer dan vol. Alle gerechten waren prachtig gepresenteerd en werden op tijd en tegelijk gebracht.
    Al met al waren we heel tevreden en hebben we een hele gezellige, maar zeker ook lekkere avond gehad. Ik zou het zo aanbevelen.

23. Laatst gegeten met een wat grotere groep. Je kon alleen een 3 gangen menu kiezen. Het voorgerecht smaakte wel maar waren 3 kleine hapjes en geen brood of niks erbij. Het hoofdgerecht waren 2 zielige stokjes sate, een half bord atjar en een beetje kroepoek. De salade en frietjes waren zo weinig voor de hoeveelheid mensen dat er gelijk meer besteld is. Misschien wel verstandig om gelijk meer te geven, scheelt werk. De biefstukken van andere tafelgangers waren zwart. Daarna het toetje, was niet mijn smaak maar wel netjes verder. Ik vind 19.50 euro plus 2.50 euro best veel geld om een holle kies te vullen.. A la carte heb ik zeker goed gegeten daar en dachten dat dit ook goed zou zijn, maar dit vind ik echt waardeloos en zou het niet snel iemand aanraden..

24. Gisteravond met zijn 6en gaan eten bij De Reunie. Allemaal een driegangenmenu besteld voor €19,50.
    Ons voorgerecht kwam netjes op tijd, maar we moesten lang wachten op het hoofdgerecht.
    Onder dat wachten begon een lekkage te lekken op mijn vader's arm. Een enorme lading water viel naar beneden. We meldden dit bij het personeel en die reageerden alleen met; 'Oh ja'. Ze haalde een bakplaat uit de keuken en zette dat tussen ons neer op de bank.
    Ze wilde dus eigenlijk dat we daar bleven zitten. We vroegen om een nieuwe tafel en dat ging maar nét.
    Het rare vind ik dat we op tijd hebben gereserveerd en toch net aan die tafel gezet werden, terwijl de serveerster dood normaal zei: 'Oh die lekkage is er al een week.'
    Zonder excuus hebben wij onze spullen verplaatst en gingen aan de andere tafel verder met wachten op ons hoofdgerecht. Er zat in totaal een dik uur tussen het voorgerecht en hoofdgerecht. De vis was rauw en de borden kwamen niet tegelijkertijd. Toen we klaar waren stonden onze toetjes al klaar en die kregen we dus meteen, wat ook wel weer jammer was.

De sfeer in het restaurant was wel erg gezellig.

25. Ben er met mijn gezin voor de 1e keer geweest, dit was ook tevens de laatste keer, salade besteld met kip en spek, leek me lekker, wat geserveerd werd was een droge strook krulsla zonder dressing met 2 miniscule stukjes verbrande kip, toen de serveerster vroeg of het had gesmaakt, zei ik nee, ik zal het tegen de kok zeggen was haar antwoord, vervolgens vroeg ik nog een zoete witte wijn, kreeg een droge, vroeg de serveerster of het een vergissing was en kreeg wederom een droge witte wijn. Het hoofdgerecht was een varkenshaas, tot onze teleurstelling was het varkenshaasje niet meer dan 50gram, wel smakelijk, geserveerd met slappe patat met daarop een eierdopje mayo, en een desertbakje sla. Mijn kinderen hadden kip sate met pittige satesaus besteld, de kip was roze en smaakte naar het houtje waaraan het was geregen. De satesaus was van die kant en klare remia saus. De hemelse modder als toet was helemaal het toppunt een glaasje van 125 ml waarvan 100 ml slagroom met chocokorrels en 25 ml chocolademouse alles behalve hemels.......Kortom snackbar kwaliteit met culinaire prijzen

26. Super slechte service, eten wat heel snel komt, wat niet mogelijk lijkt te zijn. En daarna bijna een uur zitten wachten op de volgende gang. Communicatie verliep door elkaar heen, veel te weinig bijgerechten voor iedereen en miniscuul stukje vlees wat ook nog niet eens echt lekker was. Saus was helemaal een lachertje voorzover dat erbij zat. Nagerecht was niet te eten en smaakte erg apart, zou bijna denken dat het oud was en te lang in de koelkast had gestaan.

27. Ziet er zeker niet verkeerd uit.
    Echter kom je voor het eten, en tja dat is me helaas zeer tegengevallen.

Mixed grill besteld, waarvan de sauzen ontbraken.. en het vlees tegen de koude kant geserveerd werd.
    Het hoofdgerecht kwam 2 minuten na voorgerecht.

Kortom geen positieve cijfers vanuit hier..

Groet, Arno

28. Grootschalig eetcafe. Niet romantisch, wel geschikt om te eten met een groep. Eten is niets bijzonders; stuk vlees met standaard garnituur. Biertje erbij. Verwacht geen interessante wijnen of spannende gerechten. Bediening uitwisselbaar met ieder ander eetcafe, niet goed, niet slecht.

29. Nicky & Nancy

Super eten. Zeker met kids.

30. John & Wanda

Wij hebben er een paar keer heerlijk gegeten. De sfeer vinden wij super en het restaurant heeft een geweldige uitstraling.
    Zeer zeker dat wij hier vaker een hapje komen eten.

31. Wezen eten met vrouw en zoontje van 4. Vriendelijke bediening, prima aanbiedingen( biefstuk van bijna 2 ons voor € 6,95, zoontje at gratis mee), prachtige inrichting en verschillende settings om er te zitten( van romantisch voor 2 tot grotere groepen). Op zondag ook live muziek, erg leuk allemaal.

32. Prima eten voor een prima prijs.

33. De bediening was er onoplettend en ongeinteresseerd. Niet lang op het eten hoeven wachten maar de frites waren koud en het eten was erg vet.

Jammer want de inrichting is erg sfeervol.

34. Reünie is in mijn ogen geen aanrader.

We zijn met z'n 2en komen eten en het vlees was niet op smaak en de garing was totaal verkeerd.

Veel te lang op onze gerechten moeten wachten en de kwaliteit was niet goed.

De bediening liep er niet al te vrolijk bij en was niet atttent.

Een klein plus puntje zijn de cocktails. Die zijn lekker maar erg duur.

Tip: maak er alleen een cocktail bar van want een lekker grill restaurant kun je het niet noemen.

35. Kwaliteit van het eten niet goed. Erg lang moeten wachten op het hoofdgerecht en de bediening ziet je niet staan! Spijt dat ik hier geld aan uit heb moeten geven. Voor het restaurant geen aanrader, cocktailbar is goed qua kwaliteit, maar veel te duur.

36. chris 43 punten

Met bevriend stel gegeten, voorgerecht prima en hoofdgerecht niks bijzonders, maar gewoon goed. Sfeer ook prima, zeker waar wij zaten sfeervol. Goede bediening. Sanitair kan beter, was niet erg fris.

37. Heel goed en van grote kwaliteit restaurant ontzettend vriendelijk personeel en goed eten is deze week voor herhaling vatbaar.

38. Anouk

39. Heb via stadsnieuws een workshop cocktail maken gewonnen bij de reunie. Was erg leuk en lekker, bedankt voor de gezelligheid.

40. Heerlijk gegeten, leuke bediening, leuke trendy zaak. We gingen even snel wat eten voor Najib, we werden leuk en vlot bediend. Het eten is lekker, ook heerlijke frietjes (bijzonder lekker). Jammer dat we zo weinig tijd hadden. 5 min lopen van schouwburg. Wat een leuke inrichting.

41. Marieke

Wij vonden het afgelopen zaterdag absoluut niet voor herhaling vatbaar; mixed-grill was niet echt lekker, gegrilde kipspies beetje rood van binnen en de kipsalade was niet echt top.

Extra friet besteld die bij het toetje arriveerde etc.

Oh 1 compliment: vloerbrood was heel lekker.

We zaten met 8 personen en 1 persoon vond het lekker dus diegene komt terug.

42. Gezellige tent, goed gegeten en lekkere cocktails. Zeer zeker voor herhaling vatbaar!

43. Wat was het slecht zeg. De aankleding, entourage is fantastisch, wat een sfeer..., maar wat een prutsers lopen daar rond.

Vond de prijzen erg hoog voor de kleine portie die je kreeg. Buiten dat was de steak niet zoals ik gevraagd had, waarop werd geantwoord dat de kok dit toch echt medium vond, terwijl hij hartstikke donker was van binnen, niet mals.. en absoluut doorgeslagen. Bediening was werkelijk waar slecht. Duurde lang en 3 biertjes en 2 cola bestellen en dan 2 ice tea krijgen... En als er iets van gezegd wordt, wordt je gewoon verteld dat het zo in de kassa staat, dus het is zo...

Positieve puntje was toch absoluut de aankleding en entourage, en ja het bier was ook wel binnen te houden;-)

44. Wij hadden geserveerd voor 6 personen. Onderweg zijn we nog 2 stel vrienden tegengekomen en zijn ook mee gegaan naar de Reunie. Hier aangekomen met de mededeling ipv 6 pers 10 pers moest er geschoven worden, maar dat was zeker geen probleem. Onze complimenten hiervoor.

Betreft eten, prijs kwaliteit zeer goed. We hebben lekker gegeten en de bediening zeer gewillig. Daarna even aan de cocktailbar gezeten, div. cocktails op met wat show erbij. Toppie.

Tot de volgende keer.

45. Afgelopen zaterdag gaan eten, aankleding is prima... maar verder meer positiefs heb ik helaas niet te melden.

Het eten is aardig, maar niks bijzonders. De hoeveelheden zijn zeer matig gezien de prijs en voor een restaurant dat zich richt op steaks en spareribs had het veel beter moeten zijn.

En dan de bediening... zeer, zeer, zeer slecht! Zelfs het afrekenen lukte ze niet eens.

Een grote domper. Nee, ons zie je hier niet meer terug...

46. Mevrouw de zwart

Op 9-1 wezen eten bij de Reünie samen met mijn partner.

Op het eerste oog heeft de tent veel potentieel. Gezellig sfeervol restaurant met mooie ambiance en haardvuur in het midden. Ontvangen door persoon die zeer formeel en onvriendelijk was. Toen we zaten 22 minuten moeten wachten tot we iemand van de bediening zagen die ons een kaart en wat te drinken gaf. Daar zit ook meteen het zwakke punt van de zaak. De bediening. Ze zijn erg jong en onervaren. 22 minuten wachten voor je geholpen word is te lang ( restaurant zat lang niet vol ) en daarna nog 15 minuten gewacht op een cola en een wijntje. Het is zo onprofessioneel om je gasten zo lang te laten wachten op hun drankje.

Het eten was best lekker maar erg weinig voor die prijs. Ik had een drie gangen menu maar vond het weinig voorstellen, vooral het dessert is erg klein. Piepklein stukje cheesecake en klein beetje chocolade mousse en een bolletje raar smakend ijs. Geen enkele uitleg door de bediening over wat voor ijs het was. Erg jammer. Ook de uitleg over de voorgerechten ontbrak, toch een belangrijk onderdeel van een restaurant en de bediening.

Mijn toetje kwam voordat het toetje van mijn vriend er was, ik had het al op toen zijn toetje kwam, ook erg jammer. De hoofdgerechten waren erg goed, heerlijke zalm en en goede mixed grill. Deze tent heeft zeker veel potentie want het is er erg gezellig en sfeervol en het eten is best lekker, maar de prijs is iets te hoog en de bediening moet nog heel erg veel leren qua professionaliteit, want dat leek echt nergens op.

Bij vertrek dan ook geen fooi achter gelaten. We hebben best een leuke avond gehad maar dat kwam dankzij ons zelf en niet omdat we zo leuk behandeld werden door de bediening.

Geen aanrader deze tent, tenzij de bediening opknapt.

47. Hier afgelopen zaterdag met zijn vieren geweest. Nieuwe zaak in Tilburg dus vol goede moed en vol verwachting hierheen. Bij binnenkomst was het nog redelijk rustig. Het restaurant zag er sfeervol uit, als het eten en de bediening van hetzelfde niveau zou zijn zou het allemaal wel goedkomen. Het eten werd vrij vlot geserveerd en was van een kwaliteit die je mag verwachten, niets meer. Aan de kleine dingen als een steak-mes bij de biefstuk en een citroen-doekje of kommetje water bij de spareribs werd niet gedacht. Een gemiste kans. Dan de bediening: Dit was een regelrechte ramp! Een voorbeeldje: extra drankjes besteld (biertje + cola). We zaten vlak bij de bar en zagen onze cola al ruim tien min. klaar staan. Personeel loopt keer op keer voorbij zonder hier acht op te slaan. Uiteindelijk wordt er een biertje bijgezet en dit naar ons toe gebracht. Als we de ober hierop aanspraken pakt deze het zeer onproffesioneel op door een slok uit het glas te nemen en te zeggen "voor mij smaakt deze cola nog prima hoor", waarna hij duidelijk geirriteerd een nieuw glas gaat halen dat gelukkig wat sneller bij onze tafel arriveert. Het personeel kan duidelijk nog veel leren. Zelfs bij het uitdraaien van de rekening was twee man personeel nodig, men is duidelijk nog niet gewend aan de gebruikte automatiseringshulpmiddelen. In mijn ogen kan hier nog heel wat worden verbeterd, te beginnen bij het personeel! Wil deze zaak de concurrentie het hoofd kunnen bieden, zullen ze met name op het gebied van service nog veel moeten verbeteren, anders zullen er veel gasten, net zoals ons gezelschap, slechts eenmaal op bezoek komen.

48. Mijn vriend en ik komen hier vaak 's avonds en dan drinken we wat cocktails enzo en nemen we wat kleine hapjes en dat is super leuk. Echt een aanrader, het is hier heel gezellig we hebben hier ook al een keer gegeten en dat was ook heerlijk. We hebben toen wat kleine hapjes besteld en ik had als hoofdgerecht een salade (nog nooit eerder gedaan) en die was overheeeerlijk. Helemaal opgegeten en zat propvol. Het was een kleine salade en dus helemaal niet duur.

Als hapje hebben we ook een keer risotto kroketjes geprobeerd, maar dat zou ik niet doen. Die was niet echt weg te krijgen. De rest van de kaart kun je gewoon bestellen!

49. Gisteravond met een gezelschap van vier personen hier gegeten. We hebben eerst even enkele cocktails genuttigd in de bar en daarna zijn we aan tafel gegaan. Wij hebben voor een goede prijs heerlijk gegeten! Aardige bediening/personeel ook! Wij komen zeker terug.

50. Gisteravond hier gegeten. Lekkere cocktails en soep. Hoofgerecht van risottokroketje was zeer teleurstellend. Drie veel te grote smakeloze kroketten op een berg sla is weinig geraffineerd en best aan de prijs voor 16,50 euro. Mannen in de bediening iets te populair, met zinnen als 'kan ik jullie nog ergens blij mee maken?'. Het kan ermee door, maar ik kom hier niet snel terug.

51. Niet echt mijn ding om vaker ergens op terug te komen...maar toch, deze zaak verdient een echte pluim! Waarom (?)...het is fijn om te weten dat je wanneer je naar een vertrouwd "stekkie" gaat meteen weer een bevestiging krijgt...daarom draag ik graag een steentje bij om de Reünie positief onder de aandacht te brengen! Inmiddels heb ik samen met een aantal collega's regelmatig aardig wat gezellige uurtjes doorgebracht in deze zaak...geweldig concept...vlot, modern, hip en toch warm, erg gezellig...heerlijk eten ná een hartstikke leuk ontvangst...even wachten omdat het best druk was, dit was overigens geen enkel probleem voor ons...wij hadden alle tijd, en jezelf vermaken aan de tafel met haardvuurtjes, biertjes en cocktails...tja, binnen is binnen...en nergens rijken tafels tot aan de horizon, min of meer goed om te zien dat het druk is, zeker met de wetenschap dat deze aanwinst in Tilburg alweer een poosje de gasten welkom heet! Een absolute pré is dat ná de kassa er ook nog eens aandacht is bij vertrek...de auto wordt nog nét niet voorgereden!

Het is er nog dus...klantvriendelijkheid, toppie!

52. Inrichting en sfeer geweldig, bediening vriendelijk.

Het vispotje, matig, de vis was niet echt lekker en droog,

Voor € 6,50 kun je ook niet alles verwachten, en daar houden we dan ook rekening mee.

53. Op basis van een niet geslaagd bezoek op de openingsavond ( zie eerste recensie) zijn we door de eigenaar uitgenodigd tot een tweede bezoek. In dit tweede bezoek stelde Michel (Vekemans) zich open op en probeerde daar waar nodig begrip te kweken voor de gebrekkigheden op de openingsavond. Daarin konden we elkaar gelukkig vaker vinden dan niet. Desalniettemin was het hem duidelijk dat wij als klant een hele slechte ervaring hadden gehad.

Op basis hiervan zijn we er nog eens gaan eten. Het contrast met het eerste bezoek was schrijnend (in positieve zin). Ontvangst was hartelijk en niet plichtsgetrouw. Bediening idem dito. Attent en pro actief. Timo is hierin een voorbeeld voor de rest van het personeel. Straalt hetzelfde enthousiasme uit als Michel.

Om qua eten een goed vergelijk te maken weer gekozen voor de mixed steak. De prijskwaliteit-verhouding was nu goed. In tegenstelling tot de openingsavond zat er nu salade en een maiskolf bij wat de totale portie vergroot. De 3 stukken vlees waren ook groter van formaat, al blijft het voor de "grote eter" wellicht iets te licht. Valt natuurlijk te compenseren met een extra portie frites (vergeet de pepersaus niet aan te bieden Timo!). Mijn vriendin had de Sizzling garnalen en die vielen goed in de smaak. Bij zo'n gerecht zou het aan te raden zijn een cocktailsausje of iets dergelijks aan te bieden ipv alleen mayonaise.

Het was nu dus een goede ervaring. Om te kijken of deze ervaring representatief is voor verdere etentjes, zullen we binnenkort weer eens terug gaan. Je weet toch dat men er zich bewust van is dat wij eerder zijn geweest en dat er daardoor wellicht een extra stapje wordt gedaan. Die extra stap wordt door ons in ieder geval gewaardeerd.

Wordt vervolgd....

54. Een leuke aanwist voor onze binnenstad!

We zijn op een zateravond zonder te reserveren goed ontvangen bij de reünie! Er hangt een hele leuke ontspannen sfeer en het interieur is super.

We hebben heerlijk gegeten. De voorgerechten waren lekker, de ossenhaaspuntjes in pepersaus en de carpaccio zijn een aanrader.

Als hoofdgerecht hadden we de spare-ribs, mmmm! En dan de hamburger. Jeetje dat was echt een mega super lekkere hamburger. Deze moet je gewoon een keer proberen.

En dan nog het dessert. After eight ijs en drop ijs. Een hele bijzondere ervaring. Als afsluiter erg lekker.

En natuurlijk moesten we een cocktail proberen. In Tilburg ken ik niet veel tenten waar je cocktails kunt drinken. Deze cocktails waren erg lekker. Ook zonder alcolhol zijn ze erg aan te bevelen!

Al met al een kei gezellig avondje uit, met heerlijk eten, goede bediening, leuke mensen, fijne sfeer en geweldige cocktails.

Thanks.

55. Na al behoorlijk wat restaurants in Tilburg en omgeving "versleten" te hebben, ben ik met 3 collega's in de Reunie terecht gekomen.

Leuke tent waar trendy en authentiek heel dicht bij elkaar zijn gebracht en tot een verrassend leuke sfeer leiden. Allereerst het "binnenplaatsje" als je binnen komt en waar je een lekker aperitief kan nemen. Erg sfeervol gedaan met leuke keien en knetterend vuur op de tafeltjes in het midden. De cocktailbar erbij geeft het een uitermate ongedwongen sfeer.

Het restaurant zelf was trouwens ongekend vol voor eentje die niet zolang geleden geopend is. Gelukkig hadden we gereserveerd anders waren we vast al teut van die heerlijk uitziende cocktails, voor we aan het diner begonnen ;-).

Ook hier inrichting erg sfeervol met oude balken en een heus oud smeedijzeren hekwerkje die overigens helemaal niet oubollig overkwamen, maar juist ook hier weer een trendy sfeertje brachten. De tafeltjes waren op prima afstand van elkaar zodat je een knus geheel kreeg zonder bij elkaar op schoot te zitten. Maar helemaal super vonden wij de "nisjes"!

Niet van die nisjes die je in Oostenrijk op de wintersport nog weleens tegenkomt maar juist hele moderne. Met de van kleurveranderende lampen erboven was dit een superplek.

Tot zover de zaak zelf.

De bediening was vanaf het eerste moment super vriendelijk en wat we nog plezieriger vonden: lekker snel! Binnen no time wat te drinken besteld, lekker stuk brood met smeersels op tafel en een gevarieerde kaart om te bestellen erbij. We waren van plan om er wel even te zitten dus het werden 3 gangen. Het gaat te ver om alles te benoemen wat we hebben besteld maar er is maar 1 woord voor de kwaliteit: top!

Alles klopte qua smaak en verzorging. Okay, we zochten eerst even ons bestek maar zagen net op tijd dat dit in een leuk emmertje op tafel stond.

Het kaasplankje was misschien iets teveel van het goede achteraf maar dat nemen we de bediening natuurlijk niet kwalijk. Alles bij elkaar een prima kwaliteit voor een zeer redelijke prijs. 1 Van de collega's is overigens vegetariër en heeft vaak moeite om een gevarieerde maaltijd te vinden, laat staan een voor-, hoofd- en nagerecht. Bij de Reunie was dat echter allemaal tip top voor mekaar.

Als je nog eens lekker wilt eten in een leuke, gezellige en sfeervolle ambiance waar je rustig kan babbelen/roddelen: Dan is de Reunie echt een aanrader!

Wij komen terug en nemen nog meer collega's mee!

56. John Oostveen

Maandag 1 november ben ik gaan eten bij de Reünie. Een leuke zaak een verrassende entree maar goed, ik heb wel nog wat aanmerkingen op het eten. Ik had als voorgerecht de peper puntjes genomen, die smaakten zeer muf. Hoogstwaarschijnlijk kwam dit omdat dit in een koperen pannetje geserveerd werd en dit metaal zorgde ervoor dat mijn peper puntjes niet te eten waren. Heb dit aan de bediening kenbaar gemaakt en zij is dit ook gaan verhalen bij de kok, vervolgens geen terugkoppeling naar mij toe.......vreemd, maar toch. Als hoofdgerecht had ik de sate van varkenshaas, die was wel goed en ook aan te raden. Als side dish had ik ook nog een maiskolf genomen die helaas al veel te oud was en dus taai. Al met al vond ik het een leuke ambiance om te eten maar de prijs kwaliteit verhouding was beneden de maat. Ik vond ook dat er teveel personeel rondliep, nu is dit begrijpelijk als je denkt dat het druk wordt, maar blijf dan wel op een plek staan en ga niet ongewild wat rondlopen. Dat stoort behoorlijk voor de etende gasten. O ja, de mojito was wel lekker klaargemaakt.

57. Ik ben hier met mijn vriend gaan eten, en wij vonden het wel meevallen. Niet super, maar ook niet slecht. Mijn vriend is donderdag met een groep van 20 personen daar gaan eten, en volgens hem was het toen wel beter. Een snellere bediening (Want de vorige keer hebben we moeten bedelen voor een rekening) en warmer eten. Misschien toch nog eens proberen..

58. 7-11-2010 Op aanraden van een kennis naar de Reünie gegaan.

Verrassende binnenkomst, leuke stenen op de vloer en een bladerdak tegen het plafond. Grote tafel in het midden met een heerlijk vuurtje, dan door een grote boog naar het eetgedeelte. De kleuren van het licht veranderden ieder half uur, ontzettend gezellig.

Met zijn vieren allemaal iets anders besteld en het was heerlijk.

We hebben zitten genieten van het heerlijke eten, de snelle leuke bediening en een goede kwaliteit van het eten.

De prijs is in verhouding tot de kwaliteit zeer goed.

Heerlijke toetjes die je zelf kunt combineren.

We hebben een leuke en zeer smaakvolle avond gehad.

We gaan zeer zeker nog een keertje terug bij de Reünie en ik denk dat het een goede aanwinst is voor Tilburg.

Gr Mirjam.

59. Afgelopen maandag alweer voor de 3e keer bij de Reunie geweest, en nu met mijn dochters. Was super........

Onze ervaring is nog steeds "geweldig", een leuke mooie en vooral sfeervolle zaak waar je lekker kan eten voor een goede prijs. En dat is waar het om gaat: een goede prijs-kwaliteit verhouding, en geloof me dat zit bij de Reunie wel goed.

Leuk personeel, snelle bediening, maar vooral de betrokkenheid. Je kunt in deze zaak duidelijk merken dat ze er mee bezig zijn. Niet stijfjes, maar gewoon lekker los en ontspannen, een goede mix van bezoekers. Deze zaak is perfect geschikt voor jong en oud, maar ook mensen met kinderen zijn hier duidelijk welkom, dat zie je zo.

Ook de gezellige rondzit tafels doen prima hun werk, intiem met elkaar eten en drinken is hier volgens mij de opzet geweest. Iets wat je in het Tilburgse maar weinig ziet. Hier kun je gewoon met elkaar praten zonder dat het naastgelegen tafeltje er last van heeft. Echt top! En dan nog wel misschien het leukste van alles, na het eten nog even een lekkere cocktail drinken in het voorste gedeelte van de zaak. Hier staat een hele grote cocktail bar met leuke barkrukken, tafeltjes en zelfs een grote lange tafel met echt vuur erin. Echt een gezellige ruimte waar je de avond vol kan maken. Nog even nagenieten van een lekkere borrel maakt de avond helemaal af. Wij hebben genoten in ieder geval.

Reunie, jullie tent is top!

60. Bij aankomst kreeg ik gelijk een goed gevoel.

Je wordt prima ontvangen. Even wachten op een tafel is meestal een goed teken. Drukte.

Na het aanschuiven kregen we gelijk de kaart. De cockailkaart werd gelijk op tafel gelegd. Prima gezellig personeel. Niet te stijf!

Het eten werd vrij snel op tafel geserveerd. En tot mijn verbazing, geweldig lekker. De kwaliteit prijs verhouding is heel goed.

Deze zaak is zeker voor herhaling vatbaar en voor iedereen een aanrader.

Ik heb niks gemerkt van verkeerde bediening, lang wachten of wat dan ook.

Toppertje...

61. Prima! De eerste keer (openingsavond) was een tegenvaller. Op uitnodiging zijn we teruggegaan - gelukkig. Goede ontvangst, een mooi plekje achterin, lekkere wijn uit fijne glazen, en waar het om gaat: goed gegeten. Het voorgerecht van gegrilde groente met zelfgemaakte piccalily vonden we wat weinig (erg kleine portie), maar verrassend lekker. De openinsgaanbieding is een topdeal: 6,50 voor een hoofdgerecht met friet en sla.

Samen een toetje gedeeld: perfecte cheesecake.

We komen hier terug!

Deze zaak is ook een aanrader om later op de avond te borrelen - met een hapje van de borrelkaart.

62. Zaterdag desondanks de wisselende kritieken ook eens de stoute schoenen aangetrokken.

Ik moet eerlijk zeggen het heeft mij aangenaam verrast, een adequate bediening, niets was te veel. Lekkere cocktail vooraf, zeer sfeervolle unieke entourage, prima voorgerechten en in mijn ogen een perfect biefstukje (en voor dat geld), lekker stroganoffsausje. Alles kwam ook leker snel door, precies goed voor mij en mijn kids.

Als ik dan toch als een echte nederlander iets wil opmerken:

Iets meer marinade (lees smaak) aan de spareribs, frietjes wat krokanter en misschien de gamba's zonder jasje.

Jullie zien ons zeker terug, een aanrader en een aanwinst voor Tilburg.

63. Tonny van Loon

Gisteravond op uitnodiging wezen eten. Hebben een half uur op een drankje moeten wachten, nadat we 2x besteld hadden.

We vroegen om een mandje brood, dit kwam 5 min nadat we het voorgerecht kregen. Ook de wijn moesten we weer 10 min op wachten. Het hoofdgerecht duurde ook vrij lang voordat we het kregen, het vlees was lekker maar de rest was slecht. Met 3 man 1 schaaltje sla en 1 bak friet en ook geen saus bij het vlees, dat moet je apart betalen en ook het 2e bakje friet. Het enige dat goed smaakte was het vlees. De voorgerechten zijn redelijk goed maar te kleine porties voor hetgeen wat ze kosten. De bediening was ook niet goed, allemaal jonge mensen met totaal geen ervaring. Dit was de 1e keer maar nooit meer.

64. Gisteren geweest voor de 1ste keer met in totaal 6 personen. Enkele minpunten.

Bij binnenkomst wisten ze niet dat we gereserveerd hadden.

Hoofd gerecht kwam als voorgerecht.

En toen uiteindelijk het hoofdgerecht moest komen was het er niet, gevolg 1 persoon moest langer wachten.

Extra portie frites en aioli saus besteld, saus is er nooit gekomen en de frites kregen we net voordat we het dessert kregen.

1 bolletje ijs en heel veel slagroom in mijn coupe.

Pluspunten.

We kregen een extra rondje van de zaak en het ene hoofdgerecht kregen we gratis.

De ambiance is heel erg leuk.

Mijn complimenten voor de bediening, zeer zeker voor de meiden die heel erg hun best deden.

Ondanks alles zal ik toch eens terug gaan, want we hebben echt een gezellige avond gehad.

Groeten aan de meiden van de bediening.

65. Net gegeten bij de Reünie. Wij vonden het tegenvallen.

De bediening was goed, alleen ze mogen tussendoor wel iets meer vragen of je wat wilt drinken als de glazen leeg zijn.

Stokbrood met kruidenboter was erg lekker! De ham met meloen viel wat tegen, wat weinig meloen.

We hadden spareribs maar deze waren echt wat taai, we konden niet al het vlees er af krijgen en er zat niet veel smaak aan.

We vroegen hoe het ging met het ijs en ze zeiden 2 a 3 bollen ijs en dan mag je de smaak kiezen en je toppings. Maar was maar een bolletjes ijs.

Dus voor ons geen 2e keer meer.

66. Ik heb gisteren voor de eerste keer bij De Reünie gegeten en het was werkelijk super lekker! En wat een sfeervolle locatie!

Een aanrader: spareribs! Mmmmmmm…………………ik heb al vaak spareribs gegeten, maar hier zijn ze echt voortreffelijk! Kortom, ik ben heel blij met de komst van restaurant De Reünie. Helemaal top!

67. Zojuist met een aantal collega's (7 totaal) bij de Reunie Tilburg gegeten. Erg sfeervol, vriendelijk personeel en niet te vergeten lekker eten. Ik had als vooraf de nacho's (lekker pittig, ruim voldoende) en als hoofdgerecht ossenhaas (180 gr., voor de liefhebber is er ook nog een van 300 gr., goed gebakken). Met als toetje ijs (after eight en aardbeien yoghurt). Ook deze was erg goed. Als afsluiter een alcoholvrije cocktail, deze staat niet op de kaart maar ze kunnen hem wel maken. En dit alles voor mij glutenvrij! Kortom voor mij voor herhaling vatbaar.

68. biefstukliefhebber

Vandaag voor de 2de keer voor 6,5 euro een biefstukje gegeten, de vorige keer ( dinsdag vorige week ) had ik inderdaad wel een paar dingen die niet helemaal soepel liepen... maar vandaag was het echt helemaal top, echt een lekker mals stuk vlees en die paar centen voor de saus ach mijn pepersaus was die zeker waard!

Waar het de vorige keer een beetje fout ging met de bediening was het vandaag gewoon top, snel drinken netjes en een heerlijke cocktail op..

Voor herhaling vatbaar.

69. Lang geleden dat ik zo voortreffelijk heb gegeten!

Over de cocktails kan ik kort zijn, in één woord: "GODDELIJK"! Altijd gedacht af te moeten reizen naar de Emiraten (Dubai) om cocktails van een dergelijk kaliber geserveerd te krijgen, vanaf nu dus gewoon om de hoek.

De zelfde klasse komt uit de keuken! Voor mij is het duidelijk dat daar iemand staat die zijn/haar vak verstaat! Het vlees "done to a Tee", frietjes waar ik erg enthousiast van wordt, vet-vrij, naar aardappel smakend en perfect goud-geel gebakken.

De vriendelijke bediening is echter nog wel zoekende naar de 'werking' van alles. Persoonlijk kan ik me hier niet aan storen maar begrijp dat anderen dit wel doen. Ik zie alleen gemotiveerd, geïnteresseerd personeel, dus zeg ik Chapeau!

Gezien de uitgebreide kaart en de extreem positieve ervaring tijdens ons eerste bezoek, zullen mijn vrouw en ik hier vaker een vorkje prikken! (en een glaasje drinken).

Gefeliciteerd met de opening en complimenten voor wat er neer is gezet.

70. Eten was prima, alleen een beetje sneu dat ze bij het menu van 6,50 euro, voor de saus over het biefstukje 2,75 extra vragen..

71. We hebben maandag gegeten bij de Reunie en woensdag. Inderdaad had de bediening maandag een beetje opstartproblemen denk ik. Maar ik moet zeggen dat ze dit 200% goed hebben gemaakt op woensdag. We hadden een leuke ober, Vincent die ons de hele avond voorzien heeft van lekkere cocktails en een lekkere maaltijd voor een betaalbare prijs.

Als voorgerecht heb ik Crispy Grilled Chicken op met BBQ saus. Had ik op deze manier nog nooit gegeten en zeker een aanrader! Als hoofdgerecht de steak voor € 6,50. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen voor die prijs, maar hij was uitstekend. Ik ben zelf niet zo'n fan van rauwkost, maar de frietjes waren lekker knapperig.

Wij gaan in ieder geval zeker terug.

72. D. Bastiaans

Op de openingsdag met mijn vriendin gegeten bij de Reunie.

De inrichting is sfeervol en ruim. Leuk om de "open" keuken te kunnen zien. Daar houdt verder de positieve indruk op.

Gerechten:

Steaksalade was niks mis mee, maar was niet onderscheidend voor een salade van € 12,50.

De mixed steak is een overbetaald gerecht, waar een minimale portie frites bij zit. Van salade ernaast was geen sprake. De 3 soorten vlees die het hoofdgerecht moesten vormen, was een ware teleurstelling. Pretentieus gegarneerd en voor € 23,50 mag je heel wat meer verwachten.

Bediening:

Zeer plichtsgetrouw. Personeel leek niet helemaal te weten wat ze moesten doen en van extra aandacht was geen sprake. Tov andere restaurants in Tilburg hierin geen onderscheidend vermogen. Op een openingsdag mag je toch verwachten van een bedrijfsleider, dat hij vraagt naar de ervaringen van de klanten.

Overige:

Het was niet te merken dat het een openingsdag was. Niks extra's voor de klanten en een apatische houding bij het personeel.

Teleurstellend en vooralsnog geen verrijking voor culinair Tilburg.