Ruim voldoende grote parkeerplaats in de buurt op 20 seconden loopafstand.

Redelijk goed bereikbaar 5 minuten loopafstand.

• Veganistisch

1390209689 71
1456319752 74
1516920642 78

1. H Smulders

Vond het zeer jammer dat de bediening erg onaardig was, alleen met zichzelf bezig, duurde heel lang voor we de maaltijd kregen en moeilijk gewoon een plankje brood te bestellen vooraf.

2. Nicole willemse

Super gezellig en lekker gegeten.
    Vriendelijke service. Zeker dat we nog vaker terug komen.

3. Nooit Meer: met 6 personen op zaterdag avond gegeten het voorgerecht kwam snel daarna ruim een uur zitten wachten op het hoofdgerecht ( het was niet echt druk en er was geen feest in de zalen) uiteindelijk krijgen het hoofdgerecht maar helaas de sparerib leek bedorven (dit was op afstand al te ruiken) de briefstuk was zo door gebakken dat hij niet te eten was. Aangegeven aan de bediening deze nam het bord mee en tot onze verbazing hoorden we daarna niets meer de bediening had niet eens het fatsoen om sorry of dergelijke te zeggen dus voor ons NOOIT MEER.

4. Albert Wollenberg

Lekker gegeten, gezellige ruimte, goeie prijs/kwaliteit verhouding.
    Enige minpunt was dat door een feest in de andere zaal wij (heel) lang hebben moeten wachten op eten.

5. Ad Simons

Dit was de tweede keer dat we een bezoek brachten aan de Oude stokerij in Tilburg Noord. De ontvangst was hartelijk. De keuze om te gaan zitten was vrij. Voor mensen met een beperking is het moeilijk om daar gebruik te maken van deze gelegenheid. Het was er wel wat aan de donkere kant. Zelfs een klant moest haar mobiletelefoon gebruiken om de menukaart te kunnen lezen. Aandachtspunt! De bediening was goed. Het bestelde menu was uitstekend. Alles bij elkaar genomen was het heerlijk en goed verzorgd. De prijs viel mee. Een aanrader om intiem te gaan uiteten.

6. Na een dagje Efteling op zoek naar een lekkere hap eten. We zagen De Ouwe Stokerij op Eet.nu staan en direct gebeld. Gelukkig was er nog een tafeltje vrij en hier hebben we geen spijt van gehad. Waar is m'n bord: een heerlijke schnitzel die werd opgesmikkeld door zoonlief. En de Grillig was een lekkere combinatie van vlees, aangevuld met frietekes en gebakken aardappeltjes. Werkelijk een AANRADER, die een reservering waard is!!

7. Wij waren met 2 personen al eerder geweest en zeer tevreden. Afgelopen zondag met 7 personen en iedereen vond het heel goed. Voor elke wat wils, zowel in keuze als in grootte van porties.

Het restaurant heeft een mooie uitstraling, het eten is voortreffelijk en de bediening... petje af.

Dit is zeker niet onze laatste keer.

8. 2e kerstdag met 3 personen genoten van het Bourgondisch Kertsdiner. Sfeervolle ambiance, heerlijke gerechten, zeer goede bediening. Leuk entertainment, we komen zeker terug. Complimenten voor de zeer goede verzorging van het hele gebeuren.

9. 2e kerstdag gebruik gemaakt van het Kerstmenu. Een overdaad aan heerlijkheden, per gang geserveerd op 1 schotel, zodat je van alles wat kon proeven. Goed bereid en alles in Charles Dickens sfeer. Zo gezellige en sfeervol dat we erna thuis nog Scroodge hebben zitten kijken. Echt een aanrader, wij waren met twee 16-jarigen en een 19-jarige en ook zij hebben volop genoten. Het verliep ook allemaal heel soepel. Dikke pluim voor het hele plaatje.

10. Gisteren met onze Engelse opdrachtgever gegeten met totaal 14 personen. Een hele leuke avond gehad. Goede kwaliteit, en goede bediening. Zelfs toen bleek dat we extra vegetarische menu's nodig hadden, werd dit zeer vlot geregeld. Chapot! Prijs/kwaliteit was zeker in orde! Zeker voor herhaling vatbaar! 1 minpuntje was de muziek(die was echt te oubollig), maar voor de rest top! Bedankt en wellicht tot de volgende keer.

11. Op 24-11-2015 heb ik genoten van het menu van €16,-. We waren met een groep van KBO-leden en ik heb geen wanklank gehoord, integendeel. Als hobbykok ben ik doorgaans erg kritisch, maar ik vond het allemaal heel goed. Wel jammer dat we naar de grotere zaal van Riddershof werden verwezen omdat de ruimte van De Ouwe Stokerij te klein zou zijn voor deze groep. Het personeel had het druk om iedereen op het zelfde moment te bedienen, maar dat lukte ze goed, de gerechten waren goed op temperatuur. We werden ondanks de drukte heel correct behandeld. De prijs/kwaliteitsverhouding vond men verrassend goed. Een attentiepuntje, de frites hadden wat gaarder mogen zijn. Opvallend was dat enkele mensen na afloop om de menukaart vroegen. Dat wil toch wat zeggen! Ik vind het merkwaardig dat er eerder in recensies toch een aantal lagere beoordelingen te lezen waren.

12. Met een gezelschap van 10 personen vlot geholpen, alles naar wens

13. Vanavond gegeten met de familie bij de ouwe stokerij. Voorgerecht, soep smakelijk maar het hoofdgerecht wat ik heb gehad de entrecote laat de wensen (rood besteld) 1e keer iets was medium/wel done netjes terug gegeven nog geen 5 min later een nieuwe deze was koud en rauw van binnen deze ook weer terug gegeven.
    Kok komt aan tafel en verteld mij dat bleu en rood het zelfde is. Wat kun je je dan voor schut zetten! Gebrek aan vakkennis van deze kok. Mag bij mij in de keuken stage komen lopen! Toch maar een ander hoofdgerecht uitgekozen dit was wel prima. De gastvrouw verdiend wel een compliment heeft het zeer netjes opgelost om ons toch een gezellige avond te bezorgen!

14. V Michielsen

Het eten viel tegen. Ze gebruiken geen verse groenten in de salade zaten grote stukken sla met nerf er nog aan, bord van hoofdgerecht was rommelig, saus over de groente.

15. Gezellig, lekker maar het was er wel fris binnen. Goede bediening, leuke avond gehad.

16. Wat hebben wij heerlijk gegeten!! Een zeer mooi en rustig plekje om te genieten van je vrije avond. De sfeer is goed en het eten erg lekker. Ze hebben telkens een ander 3 gangen menu, voor een mooi prijsje. Als het mooi weer is, hebben ze een gezellig terras. Wij komen zeker terug.

17. We werden vriendelijk ontvangen. Er werd meteen rekening gehouden met mn zwangere vriendin.Bij t bestellen kregen we ook advies wat niet bevordelijk is voor de zwangerschap. T is sfeervol ingericht. En t eten was er heerlijk. MAW we hebben n top avondje uit gehad. Bedankt! !

18. 2 1/2 uur alleen voorgerecht en hoofdgerecht dus wachten tot je een ons weegt. Voorgerecht was goed, het hoofdgerecht was rond uit slecht. Vlees taai en als je kans ziet om gebakken aardappelen taai te maken, dan is er toch iets goed verkeerd (magnetron?). Gezien de tijd en voorgaande maar geen nagerecht meer genomen.
    Eens maar nooit meer.

19. Resie Game

Wij hebben zeer goede ervaringen, ons voorgerecht (carpaccio) was zeer goed en smaakvol. Ons hoofdgerecht van verse zeetong, hebben wij nog nooit zo lekker gegeten! Dat alleen al was `n compliment aan de kok waard. Het nagerecht van ijs, ook dat was heerlijk. En ook de bediening liet niets te wensen over.

Nogmaals bedankt voor de heerlijke avond en wij komen zeker regelmatig eten, zeker weten!

20. Teleurstellende ervaring. Zoute soep, tot twee maal toe, en veel producten die niet vers zijn. Het grand dessert kwam zo ongeveer uit de schappen van de Lidl..

Lange maar vruchteloze discussie met de eigenaar gehad. En oordelend naar de commentaren heeft hij er niet veel van geleerd..

Het is erg jammer want een goed restaurant in Noord zou best bestaansrecht hebben.

Ik lees het hier graag wanneer de eigenaar zijn inkoopbeleid heeft aangepast. En de chef de ruimte krijgt verse producten te gebruiken (of wordt vervangen door iemand die dat wel doet).

21. Angelique

Gisteravond heel leuk gegeten in De Ouwe Stokerij. Kwamen op de valreep binnenvallen, ze waren eigenlijk al aan het opruimen maar was geen probleem, de kaarsen gingen weer aan en het personeel plakte er nog een paar uur aan vast om ons vier gangen bourgondische hapjes voor te zetten. Was heerlijk, gezellige manier van eten zo en kei aardige bediening.
    Lekker gemoedelijk!!

22. Eline en Erik

23. We hebben er al 4 maal gegeten en nog steeds ga ik er graag heen. Ik vind de mosterdsoep erg lekker, ook de gegratineerde (erg grote) mosselen mogen er zijn, maar mijn lievelingsgerecht is het vispannetje!

Complimenten!

24. Ook wij namen het menu. Het voorgerecht bestond uit een schaal met allerlei vissalades, maar ook augurk in salami en asperge uit blik in ham....

De soep was uit een pakje en veel te zout.

Wij vonden het eten inderdaad erg veel, maar niet van een goede kwaliteit! De snitzel was helemaal droog, de vis zat geen smaak aan en de stukjes kip waren licht zuur..

Nagerecht was helemaal triest, spuitbus slagroom, kant en klare parfait en 1 petit four.

Bediening was erg lief!

25. Fantastisch gegeten! Echt een heel gezellige avond gehad met 4 personen in een superleuke omgeving. Porties waren ruim voldoende en de kwaliteit super.

Echt een aanrader in Tilburg!

26. Op basis van de goede recensies zijn we bij dit restaurant gaan eten. We hadden gekozen voor het 2 persoons menu 'het Tournement". Vooraf kregen we een plate vol met diverse soorten vis en vlees. Alles vers en vooral in overvloed! Tussendoor kregen we een grote kom bouillon met losse bakjes met toevoegingen zodat je de soep zelf kunt samenstellen. Dat smaakte wederom geweldig. Vervolgens komt het hoofdgerecht, een plate voor diverse soorten vlees en vis, alles perfect van smaak. Hierna kan ik verzekeren dat zelfs de grote eter het zwaar krijgt! Dan komt het hoofdgerecht, een plate met allemaal taartjes/ijs/slagroom/bossche bollen/spekkoek/etc.

Alles heeft perfect gesmaakt, kortom mijn complimenten en een aanrader voor iedereen.

27. Heerlijk gegeten en een sfeervolle zaak, echt de moeite waard, vooral het stokermenu dat we hadden was voortreffelijk.