De Beren in Tilburg

1321908290 65
1361320780 56
1411993982 49
1502079673 47

1. Als je een film wil gaan kijken om bv 22 u, ga dan gerust rond 18 u naar de beren, als je gelukt hebt ben je dan op tijd klaar...

Om 20.25 waren we er 20.35 drinken en bestelling doorgegeven, 20.45 voorafje (brood met smeersels, zijn super) ik vraag om 21.20 aan een jonge dame of ze eens in de keuken wou kijken of er nog wel iemand was...(de tafel naast ons kregen al het een en ander gratis, die zaten al binnen voor dat wij er waren...)
    Kortom ze komt terug en zegt binnen 10 min is het er. (Dus wederom gewoon vergeten...)
    Nou vlug op gegeten en nog net op tijd voor de film...

Waardeloze tent...

2. A. ten Have

Fijne sfeer, gemoedelijk, gezellig, prettige locatie, en natuurlijk lekker eten!

3. Familie W.

Ik laat eigenlijk nooit recensies achter, maar voor dit restaurant maak ik een uitzondering.
    De recencies waren zo slecht, dat we eigenlijk verder wilden rijden, maar we besloten het te proberen en weg te gaan als het ons niet beviel.

We waren er op een maandagavond. Het zat tamelijk vol.
    De bediening was heel vlot, zowel iets te drinken als het eten (dagmenu) was er snel. Een ijverige jongen was steeds bezig de tafeltjes schoon te maken en de bediening vroeg steeds of we nog wat wensten. Ook alle nabestellingen kwamen zonder vertraging en steeds eerder dan we verwacht hadden. Schone glazen (heb ik in berenrestaurant scheveningen wel anders beleefd).

De spareribs en bijgerechten waren lekker en vers uit de keuken. De laatste sparerib was aan een kant een beetje aangebrand, maar dat was dan het enige.
    De salade die erbij geserveerd werd was persoonlijk niet zo mijn smaak, maar de anderen in onze groep vonden hem lekker.
    De frites waren lekker knapperig, dat is niet overal zo. De rijst was prima volgens mijn tafelgenoten.

De sfeer was geweldig, wat er misschien mee te maken had, dat het een aangenaam warme zomeravond begin augustus was. De muziek was niet te hard.

De prijs was zoals we gewend zijn bij deze keten prima.

Al met alwas onze positieve ervaring op geen enkele manier vergelijkbaar met de slechte recensies over dit eetcafé.

4. Ik vind het personeel zeer onpersoonlijk. Bij het geven van de koffie en cola werd het bij wijze van spreke op de tafel gegooid, het viel net niet om. Ook keek het meisje ons geheel niet aan. Zo ook eerder bij het vragen of de muziek zachter mocht, werd dat pas na 3x vragen op gereageerd.
    Ik hoor dit vaker, ook van anderen. Ik heb nu de moeite genomen om een recensie te schrijven en niet iedereen doet dat...

5. Bediening: duurt lang voor bestelling wordt opgenomen en uitgeserveerd.
    Lopen met 4 man rond en amper een klant in de zaak.
    Verder ontzettend slechte muziek, als ze vol willen zitten zullen ze toch echt een genre muziek op moeten zetten die een groter publiek trekt!

6. Supper lekker eten en gezellig! Soms duurde t even voordat ze de bestelling op kwamen nemen maar voor de rest helemaal top!

7. We zijn er geregeld geweest en ik dacht van de week het is al lang geleden en laat ik eens de recensies gaan lezen. De meeste waren slecht. Maar goed, toch maar gegaan voor ons dochtertje nadat we bij de film waren geweest. We komen binnen en werden al niet hartelijk ontvangen (stond ook niemand), daarna mochten we een tafel uitzoeken. Echt ALLE tafels maar dan ook 80% die nog vrij waren, die waren vies!! Alles lag nog vol eten en kruimels etc. We vroegen netjes of de tafel schoon gemaakt kon worden. En dan krijg je een chagrijnig antwoord: ja meneer als u dat wil dan doen we dat even he? Nou en toen zijn we maar gegaan naar een beter restaurant waar je wel goed geholpen wordt. Ik zeg er nog na dat de recensies wel kloppen, wat de klanten schrijven en ze keek me aan alsof het haar niks kon schelen. Voor ons dus nooit meer daar eten...

8. Totaal 2 uur over simpele maaltijd gedaan, erg lang moeten wachten. Bestelling niet compleet, niet warm, niet geluisterd naar voorkeuren. Bij koffie / dessert, koffie meteen geleverd en ijs voor 3de en 4de persoon pas na kwartier. Klacht ingediend en na week nog geen reactie.

9. Niet leuk voor een gezellig avondje uit. Ze proberen je gewoon weg te werken, niet geschikt om rustig te kunnen eten.

10. Slechte service. Lang moeten wachten en dan brengen ze ook nog eens het verkeerde.

11. mevr peeters

Gisteren geweest, de muziek stond keihard. Er liepen wat meiden rond die niet vriendelijk waren en lieten ons een uur op het hoofdgerecht wachten. Dus stapten we op, de mensen die na ons kwamen hadden alles al op. Wij aten er dikwijls, nu gaan we niet meer.

Wat een achteruitgang, van goede tent naar balletent!

12. Voor de bioscoop hier naartoe geweest. Service vond ik prima en zeer vriendelijk. Een enkele keer iets lang moeten wachten om drinken te bestellen, maar vanwege de drukte snap ik dat wel.
    Eten was ook oké, geen spareribs ala USA hickory smoked, maar waren lekker gaar (gestoomd denk) marinade had pittiger/langer in mogen trekken.

Al met al prima gegeten voor een eetcafe, mede gelet op de prijs

13. Marjo ockeloen

Duurt erg lang voordat je eten komt. Film-menu genomen en visgerecht was erg weinig. Wordt weinig aan gedaan als je zegt dat er te weinig op het bord ligt. Niemand die voor een nagerecht komt vragen waardoor je te laat komt voor de film. Te weinig bediening, maar wel kunnen dansen achter de bar.

14. Jammerlijke ervaring.

Het begon met de drankjes. Mijn vrouw vroeg iets wat er niet op stond. "Nee mevrouw, de drankenkaart is compleet". Ik bestelde zelf een Radler 0.0 en kreeg een 2.0 die niet op de kaart stond.

De voorafjes waren op zich prima.

De hoofdgerechten waren jammer. Een Amerikaanse BBQ burger met een ongesmolten plak kaas. Lauwe en half gebakken dunne frietjes waar veel vet in was gezogen. Je verwacht toch meer voor €13.50. In ieder geval geen behoorlijk rode hamburger.

Mijn vrouw haar kogelbiefstuk was prima, maar ook haar friet was veel te kort gebakken en vet.

Heeft het gesmaakt, klonk er na het hoofdgerecht. Mwah, was mijn antwoord. Blijkbaar is dit gangbaar, want een reactie bleef uit.

Gelukkig was het dessert prima, maar dat komt standaard uit de vriezer, dus als je dat verpest doe je iets verkeerd.

Al met al een gevalletje "De kantjes er vanaf lopen". Hier komen wij niet meer.

15. Zeer lekker gegeten. Drie gangen menu is goed over nagedacht. En een goede prijs/kwaliteit verhouding. Eten kwam snel en vriendelijk personeel.

16. Sam 11 punten

Erg onbeschoft personeel, op de vraag of ze een tafel vrij hadden (terwijl er plek genoeg was) kregen wij te horen dat ze maar 2 handen hadden. Niet klant vriendelijk, en we moesten maar wachten. Wij waren geen klanten maar gasten? Personeel gaat om de haverklap met klanten in discussie, erg onprofessioneel. Kan wel goedkoop eten zijn maar is echt een afrader, eten koud, lang wachten enz. Begrijp niet dat zo'n tent draait met zulk slecht personeel.

17. Zeer slechte ervaring. Alles wat fout kon gaan is fout gegaan. De glazen waren vies, er zat nog lippenstift op van de vorige klant. Ik vraag me af of de glazen gewassen worden. De carpaccio was bruin. Hoe kan men dit toch nog serveren. Denken ze dat de klant blind is? Nieuw bord carpaccio was niet bruin maar ver van vers. De vis rook heel erg naar vis. Ik wilde het niet voor de zoveelste keer op hun vingers tikken en heb de vis toch maar opgegeten. Achteraf had ik het beter niet kunnen doen. Ik raad het iedereen af om de Bommel Beer in Tilburg te bezoeken.

18. Wat een slecht restaurant! Service is gewoon uitermate slecht.. Wij wilde graag aan een tafeltje gaan zitten vanwege dat alle plekken bezet waren, worden we ten eerste al aangesproken met een zeer onaangenaamde toon waarbij er ook nog sarcastisch word gevraagd of we zo dom waren dat we de stoelen niet zagen staan (die moesten ons de indruk geven dat we daar niet mochten gaan zitten). Ondanks dat alles bezet was moesten we verkassen... Blijkbaar gaat het bij Bommel beer zo goed dat ze liever klanten weg sturen dan er extra plaats voor te maken. Gelukkig gingen er op een andere plek mensen weg zodat we daar konden gaan zitten. We hadden een machiatto besteld, deze was koud toen hij geserveerd werd, dus gevraagd om een nieuwe... Komt de ober terug met een "nieuwe" waarbij hij ons even verteld dat het glas warm is omdat het net uit de magnetron komt... Hahah wat een bedrijf zeg.. klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken. Dat ik al de moeite neem om hier een review over te schrijven zegt bij deze al genoeg...

19. Een tent waar het personeel te lui is om te werken. Je moet bijna smeken om een drankje. Als je op een plaatje wil plaatsnemen aan het raam rond half 4 dan is het gereserveerd (voor klanten die waarschijnlijk om 19.00 komen of later). Ik heb er zelf tot 17.45 gezeten en niet 1 tafel bezet geweest op het gereserveerde stuk terwijl toch echt werd gezegd dat vanaf 16.00 alles propvol zou zitten.

Echt personeel dat geen zin heeft om te werken en waarschijnlijk een manager/eigenaar die zijn personeel zijn/haar gang laat gaan. Ik zou zeggen absoluut geen aanrader maar zelfs iets om af te raden! Klantbinding is ver te zoeken. Eigen belang van personeel volop aanwezig!!!

20. Had gereserveerd, maar daar wisten ze niks van af. Eenmaal aan tafel duurde het erg lang voordat de bestelling opgenomen werd. Toen we zeiden dat we nog naar de bioscoop gingen, werd moeilijk gekeken omdat er dus blijkbaar een tijdslimiet aan zat. Dat werd later duidelijk omdat het allemaal zo lang duurde dat het dessert er niet meer in zat. Overigens mochten we die na de film komen nuttigen, wat weer een pluspunt is. Er loopt veel personeel, maar die kletsen het liefst met elkaar in plaats van dat ze de tafel komen afruimen.
    Zal hier niet snel meer gaan eten.

21. Na een half uur zitten wachten al meerdere malen door verschillende personeel aangekeken, zelfs nog langs mijn tafel gelopen maar nog steeds geen drinken opgenomen. Zeer zeer slecht!!

22. Anne-Mieke Hoogveld

Zondagavond van het berenbiosmenu gebruik gemaakt.

Het was behoorlijk druk, maar de bediening bleef steeds allert, vlot en erg vriendelijk. Complimenten daarvoor!

De uiensoep was redelijk, niet te zout en met vers stokbrood. De saté van varkenshaas was uitstekend, lekker mals, met heerlijke satésaus en gebakken uitjes. De Franse frietjes van mij waren prima, die van mijn tafelgenoot ietsje te hard gebakken. De garnering (bolletje salade en wat sla met radijs) was matig. Nagerecht (vanille- en kaneelijs met slagroom, gegarneerd met rode besjes) was lekker en niet te zoet. De porties zijn zeker royaal te noemen, zelfs voor flinke eters.

Al met al waren het geen culinaire hoogstandjes, maar we hebben toch goed en lekker gegeten voor een redelijke prijs!

23. Na alles wat hier onder staat durfde ik eigenlijk niet meer zo goed bij de Bommel beer te gaan eten. Maar we hadden bonnen dus ach we namen de gok.
    Op tijd vertrokken zodat we zeker onze film niet zouden missen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen. Al snel werd onze bestelling opgenomen en ons drankje arriveerde snelde daarna. Op ons eten hoefde we niet te lang te wachten en tussen de gangen door zat precies voldoende tijd. Tussendoor werd er gevraagd of alles nog in orde was.
    Kortom wij hebben ons bezoek als erg positief ervaren en zeker voor herhaling vatbaar.

24. sjaandevries

De bediening was langzaam en kwam ongeïnteresseerd over. Het vlees was voorgekookt en even aangebrand op de grill (het zag zwart), waardoor het haast geen smaak had. De glazen waarin het drinken werd geserveerd waren smerig. Er zaten zelfs restjes troep in. Volgens de bediening kwam het uit het spoelwater. Nou dan mogen ze dat weleens verversen! Ik zag op passerende wijnglazen zelfs lippenstift zitten. Jammer dat dit de persoon die het glas kreeg niet opviel. Volgens mij hebben ze bij dit restaurant nog nooit van hygiëne, klantvriendelijkheid of een chef-kok gehoord. Ik had er al niet veel van verwacht, maar het was nog minder! Jammer!

25. Zeer slechte en langzame bediening die op het gemakje met twee drankjes op zoek ging naar de mensen die het bestelden (en waarschijnlijk al vertrokken waren omdat het te lang duurde) terwijl er nog zo'n 30 mensen zaten te wachten. Uiteindelijk zijn we zelf maar onze inmiddels lauw geworden koffie gaan halen. Daar tegenover stond dan wel weer dat we gratis de eindelijk gearriveerde drankjes van inmiddels vertrokken klanten kregen.

26. Silvester

Service is echt super slecht. We zijn gisteren avond (maandag) gaan eten. Onbeperkt spareribs, het duurt werkelijk minimaal 30 minuten voordat je jouw eten krijgt. Ook met drinken. Je zou denken dat ze het juist van de drankjes moeten hebben, maar ook dit duurt echt veel te lang. Ze nemen je bestelling snel op, maar voordat je jouw bestelling krijgt ben je 30min verder, zelfs voor drinken.

Ik raad dit echt voor iedereen af! Ga echt alleen hier eten als het rustig is, als het een beetje druk is dan loopt het makkelijk 30min uit.

27. Aantal keer geweest, en telkens slecht. Vandaag na kwartier niet geholpen te zijn opgestaan en vertrokken. Niemand van het lakse personeel die ons ook maar opgemerkt heeft. Dit bedrijf moet een bedrijfsleider aanstellen die weet waar hij mee bezig is, want dit is gewoon waardeloos. Geen Bommel Beer voor mij meer.

28. Een absoluut geweldige avond, heerlijk een avondje weg gehad. Woorden schieten me tekort om het meest verrukkelijke stukje, te lang doorgebakken schnitzel, te omschrijven. Topkwaliteit voor bodemprijzen.

Geweldig!

29. In een paar jaar tijd 6x iets gaan eten waarvan 1x fatsoenlijk eten en personeel. Andere keren lang, heel lang wachten, lauw eten, ongeïnteresseerd personeel, vieze toiletten. Afgelopen maandag met vriendinnen wat gaan drinken (dacht dat dat niet mis kon gaan), weer heel lang moeten wachten en meerdere keren moeten vragen waar drank en hapjes bleven. En het was niet eens druk, we waren een van de laatste gasten. Ik weet niet wie hier de leiding heeft, maar mensen doe er wat aan, dit is zo zonde. Heb ook niet meer de behoefte hier nog een stap binnen te zetten.

30. Slecht. Bediening is bagger, eten is wel te doen mits het minstens €5 goedkoper was. Te 'duur' voor wat je krijgt. Maar vooral de allerslechtste bediening die ik ooit heb gezien. Zelf bij de Mac donalds zijn ze nog aardiger.

31. Onbeperkt spareribs eten? Trek er maar een hele dag voor uit! Nadat wij naar de film waren geweest hadden we het idee om onbeperkt spareribs te gaan eten. We werden niet bepaald vriendelijk aangesproken maar toch wel gelijk naar een tafel toe kunnen gaan.

Na het opnemen van de eerste bestelling duurt het echt eeuwen voordat je te eten krijgt.
    Ik had de eerste sparerib al vrij vlot op, mede doordat de bestelling lang op zich laat wachten, ook al was het erg rustig.

Daarna de 2e sparerib besteld en na ca. 30 minuten kwamen we met een spareribJE die nog eens minstens de helft kleiner is dan de 2e. Ze dumpen de sparerib op je inmiddels "vieze" plankje en wensen je eet smakelijk. Tegelijkertijd had ik een 3e sparerib besteld want ik vermoedde dat het wel eens lang kon duren.

Ook de 3e sparerib liet lang op zich wachten, waardoor we maar elders zijn gaan eten. Dit omdat de bediende al een half uur aan het kijken was waar de bestelling bleef.

Al met al een flinke afrader voor Bommel Beer! Zelfs al dien je een klacht in, ze doen er totaal niets mee en negeren het compleet. Erg jammer want het had een mooi restaurant kunnen zijn in combinatie met de bioscoop.

32. Niels 245 punten

Geen succes; onprofessioneel personeel, vieze keuken en bestek en ook het eten is zeker geen aanrader.

33. jan vann den broek

We zijn zaterdag 23 feb met een grote groep bij Bomelbeer gaan borrelen en eten.
    De servise was buiten gewoon goed niemand kwam wat tekort.
    Het eten heeft een goede kwaliteit.Huiselijk niet overdreven.Geen poespas want dan moet je maar naar een restaurant gaan in de stad waar je voor veel slechter vaak meer betaald.
    Dit is zelfs een aanrader voor een personeelsfeest ga het vooraf wel goed afspreken dat hebben wij ook gedaan en je zult merken dat het goed is.

34. E Janssen

Door het onprofessionele personeel en de stoffige beren besloot ik op safe te spelen en een simpele sate te bestellen. Sate is ook een specialiteit vh restaurant. Zelfs sate uit de diepvries smaakt beter dan wat ik hier te eten kreeg. Ook de cola kwam uit een postmix-machine en was niet goed van smaak. Stokbrood met kruidenboter was wel te eten.

35. Het personeel was erg onprofessioneel. Sommigen zagen er onverzorgd uit. Er wordt één keer gevraagd of je iets te drinken wil en verder moet je zelf maar roepen. vooral wat later op de avond toen het restaurant een stuk leger was, werd er gewoon met de pet naar gegooid. Na het hoofdgerecht 20 minuten moeten wachten tot er werd afgeruimd. Uiteindelijk zijn we zelf maar naar de bediening toegelopen om te vragen of we een nagerecht konden krijgen. Na het nagerecht weer lang zitten wachten op de serveersters. Ze hebben totaal geen oog voor de gasten. Na lang proberen hun aandacht te trekken nog wat te drinken besteld.

Het eten en drinken is op zich prima, simpel maar wel goed, meer verwacht je ook niet voor zo'n prijs. Garnalen kroketjes als voorgerecht erg lekker. Als hoofdgerecht tonijnsalade, deze was ook prima. Alleen de friet die geserveerd werd was slap en niet goed doorbakken. De zoete witte wijn was goedkope bocht.

Ik hoop dat er iets gedaan wordt, vooral aan het personeel. Die moeten beter aangespoord worden. Er is makkelijk iets aan te doen, zonde als dat niet gebeurd!

36. Eens in de zoveel tijd ga ik naar de bioscoop. Doorgaans ga ik naar Cinecitta in Tilburg; maar deze bioscoop is nu al een aantal maanden gesloten voor een grondige verbouwing. Dus ben ik vandaag, maandag 17 december 2012, samen met mijn broer en m’n moeder naar de Euroscoop gegaan, eveneens in Tilburg. De Euroscoop is een gigantische bioscoop met twaalf grote zalen. Wij hebben het eerste deel van The Hobbit gekeken. Nadat de film was afgelopen besloten we de maaltijd te gebruiken bij het aansluitende eetcafé Bommel Beer. Op maandagen bieden zij onbeperkt spare ribs eten voor € 10,-

Al direct toen we het eetcafé binnenliepen viel me op dat het personeel vooral veel met elkaar bezig is en weinig met de klant. Niemand was paraat om ons te ontvangen, na even wachten werden wij pas opgemerkt door het personeel en kwam een jongeman ons verwelkomen. Hij deed dit op een erg onprettige, haast geringschattende manier, alsof we alle drie seniele bejaarden waren. We werden op een manier aangesproken zoals mijn dementerende grootmoeder ook nogal eens wordt aangesproken. Hiermee was de toon gezet; ik mag de jongeman niet. We werden naar onze tafel gedirigeerd en deze bleek nog niet te zijn schoongemaakt. De tafel was nog niet afgedaan, maar al snel werd ergens een vochtige vaatdoek tevoorschijn getoverd en daarmee werd de tafel afgenomen. Terwijl het tafelblad nog vochtig was en ik stilletjes mijmerde over de hygiënische meerwaarde van het vochtig afnemen met een vaatdoek, werden hier de papieren placemats opgelegd die tegelijkertijd fungeren als menukaart. Hierna kregen we even de tijd om ons te verdiepen in het menu, maar wij hadden reeds onze keuze kenbaar gemaakt aan het ietwat gladde mannetje dat ons behandelde alsof we kinds zijn.

De serveersters, stuk voor stuk jonge meiden en waarschijnlijk studentes, dartelden wat rond, zij hingen als een zwerm nachtvlinders bij een campinglamp rondom de bestelcomputer. De meisjes waren duidelijk geïnstrueerd om frequent te vragen of je nog iets te drinken wilde hebben. Immers in dit eetcafé gaat ook de regel op: ‘De klant eet je arm, maar drinkt je rijk.’ Maar daarmee hield de service eigenlijk ook wel een beetje op. Initiatief tonen zit er totaal niet in bij de meiden! Zo krijg je uiteindelijk na redelijk lang wachten toch je spare ribs op een dikke kunststof snijplank geserveerd maar denkt het personeel niet aan een schaal waar je de afgekloven ribbetjes in kunt deponeren. Je krijgt één servet, terwijl men spare ribs eet met de handen! Een schaaltje warm water met daarin een schijf citroen om de vingers te ontvetten zou geen overbodige luxe zijn, maar zo’n eenvoudige extra service hoef je bij Bommel Beer niet te verwachten. Het betreft onbeperkt spare ribs eten, maar telkens krijg je slechts een halve rib. Alvorens je weer je volgende rib krijgt ben je al snel een kwartier verder. Wij hebben een aantal keren meerdere minuten zitten wachten alvorens we überhaupt onze volgende rib konden bestellen, die dan ongeveer een goede zes tot tien minuten later bij je werd gebracht. Zo verging mij het plezier en de zin van het ‘onbeperkt’ spare ribs eten. In andere eetcafés was dat veel beter geregeld en was de bediening initiatiefrijker.

De laatste ribben die wij aten waren ook pas echt goed warm, de eerste waren lauw, die hadden duidelijk wat langer in de keuken liggen wachten totdat ze werden opgediend. Waarschijnlijk doordat het personeel vooral druk in de weer is met elkaar. Later, na 20:00, was een flink deel van het personeel naar huis gegaan werd de service nog minder maar om één of andere reden waren de ribben toen wel beter verwarmd. Het eten heeft me redelijk tot goed gesmaakt. Maar de bediening is werkelijk van een abominabel niveau! De Bommel Beer heeft duidelijk behoefte aan een bedrijfsleider die zijn personeel actief en gemotiveerd houdt, een leidinggevende met ervaring en hart voor de horeca. Iemand die de klant service wil bieden en hem in de watten wil leggen, dit wordt de klant immers ook beloofd in het tekstje op die papieren placemat. Nu loopt er enkel jong grut rond die het allemaal wel gescheten vinden. Maar wellicht is het ook mijn fout om op een maandagavond naar een eetcafé als Bommel Beer te willen gaan, wat verwacht je nu eenmaal op zo’n dag waarop haast elke student met een kater en een fikse dosis tegenzin weer aan de slag gaat om het geld voor zijn studie bij elkaar te verdienen?

Na deze ervaring wil ik de Bommel Beer in Tilburg enkel nog afraden voor hen die van plan zijn om hier nog eens te gaan eten. Houd je geld in je zak en ga in het centrum van Tilburg voor een paar euro meer lekkerder eten met meer en betere service.

37. Lekker bios menu, lekker wat eten voor of na de film. Eenvoudig maar wel lekker. Personeel is niet altijd voldoende met de gasten bezig. Veel met elkaar aan het praten en geen oog voor de gast, maar voor een gezellig avondje film en iets eten zit je hier goed voor 25,00 euro pp.met een leuk 3 gangen keuze dineetje en een bios kaartje.

38. Na de film besloten om hier hapje te doen. Voorgerecht (garnalen) waren smakeloos. Hoofdgerecht (rundersteak) was doorbakken ipv het bestelde medium, de groentes erbij kwamen regelrecht uit de vriezer, ze geprobeerd warm te maken, daardoor uitgedroogd. Dit alles doorgegeven aan de serveerster die alleen OK zei. Dat was het dus niet. Verder werd er niets mee gedaan. Nagerecht (dame blanche), slagroom te ver geklopt en chocoladesaus uit een flesje. Erg jammer allemaal!

39. Personeel erg slonzig, maar vooral het eten van een lage kwaliteit.
    Vandaag onbeperkt slibtongetjes....klopt na twee hoef je er echt geen meer. Zoute, ondefinieerbare visjes met een korstje. De ene gaar, de andere gewoon niet.
    Laag drempelig in combi met een film, maar verwacht niet te veel van het culinaire.
    Wij hadden dan nog de pech, dat de Francines nemer naast ons zat, met een oortje, en alleen maar aan het geinen was met "haar" personeel.
    Erg on professioneel, te veel, niet goed ingewerkt personeel, en te lage kwaliteit maken voor mij een negatieve beoordeling.

40. John Hoeks

Eind mei gegeten met zaken relaties, alles was prima voor elkaar, het eten was voor prijs en kwaliteits verhouding prima. Kortom we hebben lekker gegeten, doe ik nog eens!!

O ja, de bediening was vriendelijke en correct.

Groet John

41. Evelien 175 punten

We zijn hier al een paar keer gaan eten.
    Het personeel behandelde ons erg netjes, het eten was erg lekker (en vooral erg veel voor ons).
    Vooral de huisgemaakte satesaus bevalt telkens weer..

Het is er alleen soms een beetje TE druk, waardoor je door alle herrie elkaar amper nog kunt verstaan zonder te roepen, en dat terwijl we maar met z'n 2'en waren..

42. Ed 301 punten

Het eten was goed, er is bij de Beren altijd voldoende keus. We waren vroeg en dan krijg je overdadig veel aandacht. De saté was prima, de mixed grill ook. Van groente houdt de beer niet, een bolletje salade is het enige wat je erbij krijgt.

43. Vandaag bij Bommel Beer gegeten met een bon van vakantieveilng, het was erg slecht. Als voorgerecht kreeg ik "tomatensoep", een vieze dikke prut zonder balletjes(heb expliciet om gehaktballetjes gevraagd, en de serveerster zei volmondig dat t erin zou zitten) Ik heb twee hapjes genomen en de rest laten staan. De serveerster vroeg of het had gesmaakt, heb toen vriendelijk aangegeven dat het stokbrood bij de soep lekker was, en dat er geen bal in de soep te bekennen was. De serveerster keek verbaasd en gaf aan er iets mee te gaan doen. Ik heb verder niks meer van de serveerster vernomen mbt de soep. En toen kwam het hoofdgerecht. Varkenshaas sate met gepofte aardappel. Was erg weinig maar wel redelijk te eten als je het vergelijkt met een snackbar. Al met al weinig waar voor je geld, met de vakantieveilingbon heb je weinig keuze, en alle keuzes zijn samengesteld uit goedkope menu's (en dit terwijl ik in totaal 17,50 pp betaald heb) Onze bediende was wel aardig maar kwam ongeïnteresseerd en onnozel over. Bij het afrekenen vroeg niemand of het eten gesmaakt heeft (blijkbaar bang voor de waarheid). Ik Zou er nooit meer naartoe gaan, mocht je toch op vakantieveiling willen bieden voor zo'n berelekker bon, wees dan slim en bied niet meer dan 10 euro( dus 5 euro per persoon). Want meer is het ook niet waard.

44. Ik ben afgelopen augustus op mijn verjaardag hier gaan eten. Ik vond het echt verschrikkelijk! Het eten is duur en is bovendien echt niet te eten!!
    Ik had de varkenshaas besteld met pepersaus...nou het was verschrikkelijk. Zelfs de frieten waren niet lekker.
    We moesten ontzettend lang wachten op zowel het voor als het hoofdgerecht.
    Hier ga ik dus echt nooit meer heen, en ik raad het ook aan niemand aan.

45. Hallo Fam. Bommel...

Wij zijn al meerdere malen in jullie restaurant geweest en vinden het voor herhaling vatbaar! Het personeel is erg vriendelijk. We vinden het bioscoop menu ook erg leuk, Voor een leuk bedrag een film incl. een 3 gangen menu!!! Ik heb zelfs mijn personeel z,n bon gegeven als kerst cadeau vorig jaar... Erg leuk want zo zijn ze samen naar de bios gegaan. Goed voor team-building dus.... Groetjes Angela en tot de volgende keer!!

46. Felicia

Wij gaan hier regelmatig eten voordat we naar de film gaan. We nemen altijd de saté, die is erg goed. Ook de berenfrites is erg lekker. De bediening is altijd aardig en behulpzaam. Als je aangeeft weinig tijd te hebben ivm de begintijd van de film, wordt het eten extra snel gebracht. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met het restaurant. Je moet natuurlijk geen hoogstandje verwachten, maar daar is de prijs ook naar.

Al met al een prima prijs-kwaliteitsverhouding.

47. Geweldige uitstraling als je na de film even wat wilt eten kun je beter ergens anders naar toe gaan. De serveerster was zeer professioneel. Eten matig (friet lang onder de lamp gestaan peperroomsaus bedorven, sla droog wachttijd ruim 1 uur voordat er iets uit de keuken kwam erg spijtig voor alle medewerkers die daar wel hun best doen.

48. Verschrikkelijk!

- Bediening die oogcontact vermijden en samen hangen rond de computer voor de bestellingen.

- bevroren (!) bitterballen.

- geen prikkers bij de bitterballen.

- slappe salade.

- lang wachten op drinken en rekening.

- geen bon in de kassa dus nog langer wachten...

Nooit meer!

49. Ik heb met mijn vriendin gegeten in de Bommel Beer.

Het was echt enorm leuk en we hebben ons goed vermaakt!

Het eten was echt super en de bediening kon gewoon niet beter!

Eten is super en er hangt een echte sfeer.

50. Ik ben hier met een vriendin gaan eten, afgelopen donderdag. We hadden niet gereserveerd maar we werden wel hartelijk verwelkomd. We kregen snel een drankje aangeboden en ook het eten ging snel. En het eten was lekker!

Al met al: Goede service, goed eten en een goede prijs!

51. Weer slecht!

Gisteren gegeten met 2 volwassenen en drie kinderen.

Allereerst zijn ze ons voorgerecht compleet vergeten. Na 15 minuten wachten (er was bijna niemand in het restaurant) komen ze met het hoofdgerecht. Voorgerecht wel van de rekening afgehaald. Na het eten een koffie besteld. Zijn ze vergeten. Nogmaals besteld. Zetten ze 2x op de rekening.

Houding personeel: heel slecht. Loopt wat rond, kijkt niet of ze iets kunnen doen, informeren niet of het smaakt.

Voorbeelden:

v: waar blijft de koffie (duurt veel te lang)

a: er zal zo wel iemand komen.

Goede antwoord moet zijn: ik ga even informeren.

v: waar blijft de rekening (duurt veel te lang)

a: er zal zo wel iemand komen.

Goede antwoord moet zijn: ik ga even informeren.

We zijn met 5 man. Twee drinken een cola, de rest drinkt ranja. De twee cola zijn juist voor mijn neus gezet. Waar het andere drinken gezet moet worden? A: bij de andere drie lege stoelen wellicht?

We hebben de saté op en die is aan te raden. Die is niet slecht. Vorige keer heb ik de Berenburger op en die was, zelfs na twee keer laten opwarmen, gewoon vies.

Samengevat: eten is slecht tot redelijk, bediening is slecht maar het is er wel leuk/gezellig voor kids. Aankleding restaurant is prima.

52. Vanavond hebben wij bij Bommel Beer in Tilburg gegeten. We werden redelijk snel geholpen en na een kwartier volgde ons voorgerecht. Echter het vierde en tevens laatste voorgerecht was er niet bij. Het stokbrood moest nog in de oven, toen de rest het voorgerecht al bijna op hadden kreeg ik mijn stokbrood! Warm, maar omdat het zo warm was en gesneden zat het helemaal aan elkaar geplakt, maar oke, kan gebeuren! Na ruim 3 kwartier te hebben gewacht vragen we toch maar even naar ons hoofdgerecht en horen van de ober dat het gerecht gelijk na het voorgerecht komt als die van tafel is opgeruimd. Ja, zeiden wij dat is nu al 3 kwartier geleden! Dus ging hij het navragen. Uiteindelijk kwam een meisje na wat zoeken met 2 borden eten bij ons waarvan er 1 al koud was geworden. Een gast aan tafel was terecht boos omdat zij nu al voor de tweede keer hier komt en het nu dus weer fout gaat.

Uiteindelijk kwam het vriendelijkste meisje uit de zaak ons een nieuw warm bord eten brengen en zij wist duidelijk wel hoe het hoorde! We hebben ook nog een rondje drinken gratis gekregen en 1 maaltijd is niet in rekening gebracht! Het gaat mij niet om het geld, maar je verwacht een gezellige avond te hebben en niet dat je zo behandeld wordt!

Wij gaan hier nooit meer naar toe!

53. Ik kom hier 3x per maand eten als vooraf naar de film.

De sfeer is super, het ziet er allemaal leuk uit. De bediening is super, je wordt snel en goed geholpen en dat is best knap aan gezien er veel mensen lopen.

Het is heerlijk en ruime porties. De sate en kip zijn de aanraders icm de franse frietjes!. De toetjes weet ik niet want die heb ik nog nooit besteld omdat ik na het hoofdgerecht echt propje vol zit.

Top tent! Het spreekt mij erg aan, veel eten voor weinig geld. De kwaliteit heeft er helemaal niets onder te lijden! In tegendeel zelfs.

Wij zijn er nu zo´n 25x geweest. En altijd goed. Als het eten geserveerd is komt er altijd nog iemand vragen of alles goed is en of je nog iets nodig hebt. Top!

54. Het eten is er prima, niet duur en toch lekker.

Jammer van de sluitingstijd, ze zeggen tot 23.00 open te zijn maar al twee keer meegemaakt dat we vriendelijk verzocht werden om om 22.00 het pand te verlaten terwijl we nog aan ons drinken zaten. Jammer van deze onvriendelijke benadering van de klanten.

55. Gelukkig zijn wij voor het lezen van de recensies al eerder bij Bommel Beer in Tilburg geweest en zijn we destijds al heel servicegericht behandeld. Ook gisteren was al het personeel wat ons geholpen heeft super vriendelijk en service gericht. Tevens was al het eten overheerlijk (ook de onbeperkte spareribs (die niet om te scheuren, maar om je vingers bij op te eten zijn)!. We hebben al het personeel dan ook beloond met een leuke fooi.
    Ons advies: kies gewoon voor dit restaurant om eens lekker te gaan eten!

56. Gisteren na de film met vrienden gegeten in Bommel Beer.

Eén persoon had niet veel trek en bestelde een voorgerecht. Afgesproken was dat deze tegelijk geserveerd werd met het hoofdgerecht. Dat was niet het geval. Wij moesten bijna een uur wachten op het hoofdgerecht. Biefstuk was niet medium maar rauw, erg rood. Daarna werd het bord teruggebracht. Bij terugkomst bleek er een grote bloemkool verdwenen te zijn. Waarschijnlijk een ander bord teruggekregen. Al met al was het geen succes. Eens maar nooit weer. Enige positieve is het interieur.

57. Gisteren voor de film gaan eten bij Bommel Beer. Gezien de prijzen verwachte ik een behoorlijke maaltijd. Helaas kunnen deze beren beter boterhammen gaan smeren. De uiensoep was erg duur voor de kleine portie. Het was ook niet bijzonder. Daarna dik een uur gewacht op ons hoofdgerecht (bijna te laat voor de film).

De kip was gort droog (knap om zoiets te verprutsen), warme groenten niet gehad. Ook al zat de tent maar halfvol de bediening kon het niet aan (kwartier wachten op een biertje). Dit was inderdaad eens maar nooit meer eten bij beren.

58. Voor de film gegeten bij Bommel Beer.

Sate (varkenshaas) met gepofte aardappelen en friet.

Was niet super mals, maar wel lekker. Prijzen, ietsjes te hoog.

Service was super vriendelijk, misschien iets te veel aanwezig.

Uiensoep lekker, maar niet vers.

Leuk om eens te gaan eten.

59. Gisteren met onze kinderen gegeten bij Bommel. Wat een smakeloze maaltijd weten ze hier te bereiden. De saté incl. pindasaus, de friet, de spareribs, de salade, het smaakt allemaal nergens naar.

Dit was eens maar nooit meer.

60. W. Paymans

Gisteren met 2 personen gegeten. Was niet goed. Vlees van de sate was niet goed gebakken en de biefstuk (gevraagd om medium) was nog niet half gaar. Gezien dat er normale prijzen worden gevraagd voor de gerechten had ik beter verwacht. Toen we dit bij het afrekenen vertelden kregen we een kopje koffie aangeboden. Vond dit wel een erg makkelijke oplossing.

61. Gisteren in Bommel geweest en dit is niet goed bevallen. De bediening was echt heel slecht (onfatsoenlijk). Verder vonden we de kwaliteit ook niet super.

62. 1x geweest toen t net open was en dat was gewoon goed te noemen. Het eten was in orde en de bediening is vriendelijk, alleen vond ik t vervelend dat er steeds om de 5 minuten iemand kwam vragen of alles naar was. Ik ga er van uit dat dat verholpen is. Dit restaurant is vooral geschikt om te combineren met de bioscoop die er naast zit.