Nieuwste foto's in Tilburg

Laatste updates in Tilburg

1. Anne's profielfoto
    Anne heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Lekker gegeten, prima sfeer, even wennen dat niet alles tegelijk op tafel komt maar in delen. Goede kwaliteit, veel keuze. Enige minder lekkere waren de kip-loempia’s, verder alles tot. Zalm-tonijn bowl echt heer-lijk!!!

2. Anja Peeters's profielfoto
    Anja Peeters heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Anja Peeters

Warme ontvangst en we hebben weer heerlijk gegeten.

3. Lydia's profielfoto
    Lydia heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

Eten lekker vers. Knapperige groenten.
    Vriendelijke bediening.

4. M's profielfoto
    M heeft een recensie geschreven voor Van Der Valk

Belachelijke prijzen t.o.v. de kwaliteit. Mijn stuk vlees dreef in het vet. Slappe friet en een droog blaadje sla als ‘garnering’. Bediening wel heel aardig, ik gaf aan nadat ze vroeg of alles had gesmaakt dat ik mijn vlees niet op had omdat ik alleen olie proefde. Ze zei ohja ik zie t op het bord ik ga het doorgeven. Niks meer van gehoord helaas. Sorry maar hier gaan we dus nooit meer eten.

5. Hsb's profielfoto
    Hsb heeft een recensie geschreven voor Lamsah

De beste kapsalon en hele goeie en snelle bezorging.

6. Wilma Klomp's profielfoto
    Wilma Klomp heeft een recensie geschreven voor Familie Wok

Wilma Klomp

Het was weer geweldig en heel gezellig om bij jullie te eten. Het was niet zo heel druk maar dat was ook fijn. Het eten was voortreffelijk en we hebben het ons goed laten smaken. Tot de volgende keer weer.

7. Marleen's profielfoto
    Marleen heeft een recensie geschreven voor Antalya

Goeie service, goed eten, helemaal top!!!

8. Jos's profielfoto
    Jos heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

Heerlijk gegeten en wijn gedronken, ongedwongen sfeer en rust in de stad.

9. Ellen's profielfoto
    Ellen heeft een recensie geschreven voor Babbo
    Italiaans Tilburg

Het familiediner ter ere van de verjaardag van 'vader' met z'n 5-en, afgelopen zondagavond was gezellig en lekker. Wat het echt heel goed maakte was de bediening van een jonge vrouw. Ze heeft het echt in zich om op een enthousiast natuurlijke manier je helemaal welkom te voelen en een goede sfeer neer te zetten.

10. jan's profielfoto
    jan heeft een recensie geschreven voor I-Pin-Ke
    Chinees-Indisch Tilburg

Hebben met 3 gegeten op 15 maart 2024. De bediening was uiterst vriendelijk, zeer geduldig, gaf ook zeer uitgebreid info over de spijzen en nam zeer rustig de bestelling aan. Eten was zeer goed van smaak, met ruime portie's, bleef ook goed warm door de warmhoud platen, prijzen zijn doorsnee voor dit soort restaurants. Wij raden iedereen aan hier gezellig te gaan "chinezen".

11. K's profielfoto
    K heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Eten was prima, bediening alleen engels en niet gezellig.

12. Isabelle's profielfoto
    Isabelle heeft een recensie geschreven voor Agora

Isabelle

Lekker eten, vriendelijk en erg gastvrij personeel.

13. Arnaud de Klerk's profielfoto
    Arnaud de Klerk heeft een recensie geschreven voor Hofstede De Blaak

Eind vorig jaar hebben we Hofstede de Blaak ontdekt. Vrouwlief is bijna jarig, dus… leek het ons leuk om samen met onze eet-vriendjes eens deze kant op te trekken.

Bij binnenkomst werden we weer vriendelijk ontvangen en mochten we wederom in de jachtkamer plaats nemen bij het raam. Als aperitief besloten we voor een cava te gaan en vervolgens kregen we een 3-tal mooie amuses gepresenteerd:

• Een macaron met citroen gras, gele curry en bataat -> Zoet, zuur, zout… lekkere curry met goede hint citroengras. Lekker!
    • In het zuur gemarineerde tomaat in een jasje van krokante karamel afgewerkt met furikake. -> Deze hadden we al eens eerder op en was nog steeds heerlijk!
    • Een tartaar van oester -> Een klein smaakbommetje. Wauw!

Deze keer besloten we voor het menu “exclusief” te gaan, waarbij we alleen het dessert gingen lenen van het Hofstede de Blaak menu. Uiteindelijk kregen we de volgende gangen gepresenteerd:

KREEFT EENDENLEVER | GEMBER | YUZU | SESAM -> Kreeft en eendenlever is natuurlijk sowieso al een gelukkig huwelijk. Maar het ijs van Yuzu was echt een zalige toevoeging. Een meer dan uitstekend begin van het menu. Ook echt een plaatje om te zien trouwens!

ZEEBAARS | INKTVIS | WITTE BONEN PLANKTON | CITROEN -> De inktvis lag op de perfect bereide zeebaars welke weer op een bedje van de witte bonen lag. De romigheid daarvan combineerde weer prima met de texturen van deze zeebaars en inktvis. Prima smaken, maar ook weer niet heel bijzonder.

COQUILLE | BLOEMKOOL | PATA NEGRA | STERANIJS -> De zoete coquille combineerde perfect met het hartige van de pata negra. Qua smaken en qua texturen gewoon perfectie: Heerlijk!

ANJOU DUIF | BULGUR | VADOUVAN | POMPOEN -> Deze gang kwam in 2 delen. De duif bijna als stoofvlees bij de bulgur met hier en daar een friszure bite van de granaatappel was heerlijk. In het 2e deel van de gang krijgen we de borst samen met pompoen en een goddelijke saus. Heerlijk!

RUNDER SHORTRIB | TRUFFEL | GNOCCHI | ARTISJOK | PARMEZAANSE KAAS -> De shortrib supermals en lekker hartig. Verder een klassieke combinatie en prima uitgevoerd.

Voor het dessert hebben we een uitstapje gemaakt naar het andere menu en krijgen we een dessert met verschillende bereidingen van epoisse, geserveerd in een ui. Voor 3 van ons wordt hier nog wat eendenlever aan het gerecht toegevoegd. Een heerlijk zoet/hartig gerecht! Aanrader!

Vervolgens zijn we nog aan de koffie met friandises gegaan en zo sluiten we na 5 uur genieten onze lunch af. We hebben weer genoten van heerlijke gerechten en een fijne Brabantse bediening in een fijne omgeving.
    Puntje van kritiek was wel dat we tot 2 keer toe moesten aangeven dat er geen toiletpapier op het damestoilet aanwezig was. Ook was er een wijntje die niet helemaal goed beviel, maar dat werd luchtig en fijn opgelost. Zoals het hoort.

Bedankt voor de fijne middag en tot de volgende keer!

14. Jan en Marc's profielfoto
    Jan en Marc heeft gereageerd op een recensie van L'Orangerie
    Jan en Marc
    Van restaurant

Beste mevrouw Hoogers,
    Jammer te horen dat het u niet naar wens is geweest. Uiteraard bent u altijd vrij om te vragen naar een andere tafel. Helaas heeft u dit niet gedaan. Om terug te komen op de groente: u had zeekraal onder de zeeduivelwang met coquilles. Deze moeten beetgaar geserveerd worden. Mocht u ooit toch nog in ons restaurant terug komen laat u mij dit weten aub. Met een mooi glas wijn of ander drankje kan ik hopelijk nog iets goedmaken.

15. L. Hoogers's profielfoto
    L. Hoogers heeft een recensie geschreven voor L'Orangerie

L. Hoogers

Het was ook echt een gure avond. Ik had het koud toen ik binnenkwam en ik bleef het koud houden. Hoewel er nog veel tafels vrij waren, kregen we een tafeltje dicht bij de buitendeur. Die buitendeur sloot niet vanzelf en ging veelvuldig open, ook later voor de rokers. Het eten viel tegen. De zeeduivel was overgaar en de beperkte groenten daaronder doorgekookt en taai. De frietjes waren onder de maat, melig, bijna koud als ovenfriet. Er was onvoldoende personeel in de bediening maar vermoedelijk ook in de keuken. De soep was heel redelijk maar had warmer gemogen. De dessertkaart was erg beperkt. Met een overdosis aan heel zoete voor de hand liggende gerechten. We hebben daarom afgezien van het dessert. De koffie was goed. Ik verwacht niet snel daar weer te gaan eten hoewel ik me met mijn tafelgenoot zeker een goede avond heb gehad.

16. Romy D's profielfoto
    Romy D heeft een recensie geschreven voor Le Bistro

Romy D

Eten en bediening was prima, maar....
    Ik had duidelijk aangegeven dat ik glutenvrij moet eten, dat gaat in het begin prima, tot het op dessert aankwam. Er staat een dessert met chocolade aangegeven op de kaart, maar dat moet dan zonder gluten. De chef mocht het zelf samenstellen met wat kon.
    Ik krijg een bordje voor me en neem een hap ijs, meteen zie ik dat er twee stukken wat cake of brownie lijkt op m'n bord ligt.
    Gevraagd of dit echt glutenvrij is. Eigenaar komt terug met "geen enkel dessert kan glutenvrij", of ik nog koffie wil. Watbelief?! Weet u wel hoe ziek ik kan worden van gluten? Er komt geen enkele redelijke reactie meer uit deze man.
    Zo ontzettend jammer, goede wijn, heerlijk eten, maar totaal ongeschikt om te eten als je glutenvrij moet eten.
    Totaalbedrag met z'n tweeën is toch nog ruim Euro 190,00 Geen probleem als alles klopt, maar nu.
    Jeetje dat je dit nog meemaakt in 2024!
    Nooit meer naar Le Bistro dus.

17. Zoë's profielfoto
    Zoë heeft een recensie geschreven voor Agora

Super fijne sfeer, hele leuke bediening en heerlijk eten, echt een top ervaring!

18. Anneke's profielfoto
    Anneke heeft een recensie geschreven voor BLU
    Kleine eetwaren Tilburg

Lekker eten, snelle bediening en super vriendelijk allemaal! Echt een aanrader!

19. Mathijs Heusschen's profielfoto
    Mathijs Heusschen heeft een recensie geschreven voor BLU

Mathijs Heusschen

Op het begin van de avond was het erg licht in het restaurant. Naarmate het donkerder werd buiten werd het nog gezelliger binnen met de mooie verlichting. Wellicht dat gordijnen een oplossing kunnen bieden?
    Verder was het eten en de service heel goed voor een mooie prijs. We hebben genoten en je hoeft nergens lang op te wachten.

20. Evelien's profielfoto
    Evelien heeft een recensie geschreven voor 't Schipperke

Het eten was niet te eten, friet leek wel 6 x opgebakken en teveel saus overal op. En de frikandel was nog bevroren van binnen. De bezorgster super vriendelijk en klantgericht. Mooi op tijd ook.