Cigkoftem laten bezorgen?

1. De wetgeving van nederland:

Wat huisdieren betreft blijven de regels van kracht dat huisdieren niet zijn toegestaan in ruimtes waar eten en drinken word bereid of opgeslagen. Met uitzondering van mensen die een hulphond nodig hebben alleen niet in de ruimte waar eten word bereid.

Vogels zijn dus niet toegestaan ik heb vandaag gezien dat er een vogelkooi stond en was erg ontdaan en ben weggegaan. Wij bestellen nooit meer eten bij jullie.

2. Beste cigkoftem in Tilburg,

Ik ben een trouwe klant, kom bij jullie minimaal 3 x in de week sinds jullie opening. Vandaag ben ik langs gekomen om eten te halen maar ben zeer geschrokken wat ik in jullie zaak aantrof. Er staat midden in de zaak een VOGELKOOI met een vogel! Dit is niet hygiënisch en kan echt niet waar eten word bereid. Mensen kunnen hier ernstig ziek van worden. Ik ga een melding hierover maken bij de voedsel en waren autoriteiten want jullie spelen met de gezondheid van jullie klanten. Iedereen die bij jullie eten besteld of gaat eten kan in het ziekenhuis belanden, zeker oudere mensen en zwangeren vrouwen. Ik ga nooit meer eten bij jullie bestellen want als je dit al in je zaak doet dan zal de rest al helemaal niet kloppen. Iedereen met gezond verstand weet dat dit niet door de beugel kan!

3. Bedankt voor de heerlijke schaal met Cigköfte! Was lekker. De baklava's waren vers, eerlijk gezegd niet verwacht dat de baklavas zo vers zouden zijn.
    De Cigköfte zijn nog over (familiepakket voor twee personen besteld) morgen gaan we ze opmaken. Lekker pittig!