Breexz in Tilburg

Sfeer 7,5
Service 7,8
Prijs / kwaliteit 8,7

Fans

Niet alleen een snel hapje eten voordat de trein vertrekt maar ook een drankje drinken met vrienden of uitgebreid dineren? Breexz biedt hier alle mogelijkheden voor!

Met een centrale ligging aan het station Tilburg, is Breexz een trendy en eigenzinnig restaurant. Tegen een betaalbare prijs kun je uitstekend eten! Tijdens de lunch hebben we heerlijke sandwiches, panini's en tosti's. Deze laten zich heerlijk combineren met een vers fruitsapje, smoothie of milkshake. Naast diverse dinergerechten á la carte, is er een dagelijks wisselende dagschotel. Ook voor vegetariërs hebben wij lekkere en gevarieerde gerechten op de kaart staan. Alleen trek in een klein hapje en een lekker drankje? Hiervoor lenen de fingerfoods en cocktails zich prima! Kom het zelf eens proberen.

Meer weten over de menukaart? Ons vlotte en vriendelijke personeel vertelt hier graag meer over. Ook voor bedrijfslunches, -ontbijtjes of andere partijtjes is Breexz ideaal! Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen.

Tot ziens bij Breexz!

Diëten Glutenvrij, lactosevrij, suikervrij en vegetarisch
Bekijk onze menukaarten
Foto van Breexz in TilburgFoto van Breexz in TilburgFoto van Breexz in Tilburg