Let op! Hotel Auberge du Bonheur is nog geopend.

Op dit adres zit nu: La Nouvelle Auberge

1206202232 100
1333961912 69
1454206318 78

1. Rob

2. Wederom gereserveerd voor onze jaarlijkse lunch. De Surprising 7 is inmiddels ietsje kostbaarder geworden maar nog steeds aantrekkelijk geprijsd. Leuke om te horen dat chef Ralph Blaakenburg steeds meer met wildpluk ingrediënten werkt. Dit jaar is er een eigen Vermoed ontwikkeld. Samen met stadsbioloog Gert Brunink is er gezocht naar de beste bruikbare kruiden in en om het sterrenbos de Oude Warande. Wilde Tijm en vlierbloesem waren de twee belangrijkste die geplukt mochten worden. Hans Robben (Jonkers Distillers) uit Tilburg (bekend van de Schrobbelèr) heeft met de beste receptuur de Vermoed 1712 geproduceerd. Dit mochten we natuurlijk als aperitief proeven. Aan tafel werd er door sommelier Bart Verbunt een heerlijke cocktail van gemaakt. Ernaast krokantjes van Papadum met lekkere dip in Libanese stijl.

De eerste amuse was met kruiden uit het sterrenbos. Mascarpone in komkommer saus op smaak gebracht met Douglasspar, verder shots van brandnetel en gepofte rijst, lekker.

De tweede amuse was een blokje gemarineerde zalm in een mierikswortel vinaigrette met takje dille en kroepoekje. Bekende smaakjes.

De eerste begeleider werd keurig gepresenteerd. De Truffaut gemaakt van Sauvignon en Pinot Gris lekker fris met subtiele kruidigheid en verfijnd bittertje. Uit de keuken een asperge gerecht. Stukjes gegaard en een plak geschaafde asperge met gemarineerde rabarber, rabarber ijs, pannacotta, stukjes mozzarella di bufala en een poeder van groene kruiden. Hele pure smaken die goed combineerden. De wijn sloot keurig aan. (9.3)

Verder met Portugees wit van Herdade de São Miguel, mooi aroma met tonen van lentebloesem, complex in de mond met ietsje ronde afdronk. Ernaast plakken sashimi van kabeljauw met verse groentjes, shots van yuzu, gepofte en gemarineerde mosterdzaadjes aan tafel afgewerkt met een saus van appel en dille. Verfijnde smaakjes, heel puur met goede texturen. (9,3)

Een witte Côtes Du Rhône, de Artesis 2016 van het huis Ogier was geselecteerd voor bij de langoustines. Gemaakt van voornamelijk de Grenache blanc. Op het bord gegaarde en geschroeide langoustine staarten met structuren van verschillende tomaten aan tafel afgewerkt met een saus van bospeen en kombucha. Relatief simpel, wederom heel puur en erg lekker. Het ingelegde tomaatje was een smaak explosie. De Artesis sloot aromatisch keurig aan maar in de mond ging het bittertje wat irriteren, jammer. (9.5)

Verder met een Viognier 2015 van Domaine de Sainte Cecile, mooi rijk aroma en vol in de mond. Mooi bij de gegrilde heilbot met asperges in een jasje, groene asperge en groene blaadjes. Aan tafel afgewerkt met geschaafd beenmerg en een persillade. Beenmerg was subtiel van smaak, de persillade lekker hoog op smaak. De krokantjes om de asperge vond ik wat minder. De wijn was keurig in balans. (9.2)

Verder met Italiaans rood, de Lillové van Gabbas gemaakt van Grenache 2015, elegant en verfijnd met zachte tannines. Uit de keuken een gerecht met tafelbereiding verzorgd door Kevin Blaakenburg (neef van Ralph). Een kwartel op hooi gegaard met gekonfijte pootjes, quenelles duxelles van champignons, wijngaard slakjes, doperwtjes en wortel, aan tafel afgewerkt met een heerlijke saus. De borstfiletjes hadden een prima cuisson en waren mooi op smaak. Goede aanvulling met de aardse smaakjes van de slak en paddenstoel en natuurlijk de heerlijke saus. Genieten weer. (9.5)

Verder met een Bardolino Classico van Farina, verfijnd en sappig met tonen van rood fruit. Uit de keuken een tweetraps gerecht. Eendenlever met aardbei, een verrassende combinatie. In het eerste schaaltje bruin gebakken lever met rode en groene aardbei, sausje op basis van balsamico en aan tafel afgewerkt met schaafsel van de belper knolle (Zwitserse kaas). In het tweede schaaltje een stukje ronde toast met paté waarover wat oude balsamico, ernaast rode en groene aardbei en een quenelle aardbeienijs. Eendenlever blijft een van mijn favoriete ingrediënten, leuk dat deze telkens met andere ingrediënten word gecombineerd, origineel. Verrassend vond ik dat er niet gekozen was voor een ietsje rondere begeleider. Mijn topper van deze middag. (9.6)

De dessertwijn was een rode Muscadel 2015 van de Lindenhof, een licht versterkte wijn die iets gekoeld geserveerd werd waardoor het fruit wat beter naar voor kwam. Op het bord verschillende chocolade structuren met vers rood en zwart fruit en granité van bloedsinaasappel. Een vertrouwde smakencombinatie waarbij de wijn keurig aansloot. (9,3)

Als afsluiter nog een krachtige espresso met een viertal lekkere friandises.

Bediening was uitstekend verzorgd met Bart Verbunt in de hoofdrol aangevuld door verschillende leden van de keukenbrigade die de meeste gerechten presenteerden. Wijnen werden keurig gepresenteerd met een stukje gezelligheid aan tafel.

Prijs-kwaliteitverhouding was ditmaal zeer goed tot uitstekend.

Wederom een middag vullende culinaire beleving met gezelligheid. Partner was erg te spreken over haar vegetarische menu. Leuk om te vermelden dat er binnenkort een moestuin word aangelegd langs de gevel. Dit om a la minuut verse kruiden en bloemen te kunnen plukken. Aanrader voor levensgenieters en vegetariërs.

3. Wij hadden een culinair arrangement geboekt: 6 gangen met overnachting. Is een echte aanrader!

4. Dion Maijvis

Wederom een fantastische ervaring. Verrassende gerechten met daarbij heerlijk wijnen. Wat wil je nog meer?

6. Maike

7. A. Lips

Recent in de restaurantweek daar gegeten, prachtige entourage. Heerlijk gegeten en goede service, alles werd duidelijk uitgelegd en er werden heerlijke wijnen aangeboden passend bij het gerecht. Zijn zeker van plan nog een keer terug te komen.

8. Was een geweldige avond bij Auberge! Gezellig met de familie op 1e kerstdag smullen. Hapjes, 2 amuses, 4 gangen en smakelijke friandises maakte de avond compleet. Begeleid door mooie glazen wijn per gang. Een goede uitleg bij iedere gang en keurig ook over de wijnen. 1 flesje bespeurde wij wat kurk en ging direct terug. Aan het begin waren de dames aan onze tafel wat onwennig maar dat werd later door de heren heel snel ingehaald! Heerlijk!

9. van Buren

Grote borden met te kleine porties. Na drie gangen toch nog honger. Zeker gezien de prijs niet de moeite waard. Bovendien hebben we 3.5 uur gedaan over 3 gangen en daarbij bijna een uur op ons dessert geaacht waarbij we niets te drinken aangeboden kregen.

10. Een echte aanrader !

Regelmatig dineren wij in een goed restaurant.
    Restaurant ''Auberge du Bonheur'' springt er werkelijk uit. Ik voelde mij in de chique uitstraling van het restaurant echt thuis, zoals in Frankrijk. De tafels tot in detail verzorgd. Zeer vriendelijke bediening.

Geweldig uitzicht op de prachtige tuin met een heel mooi terras.
    Het diner à la Cuisine Française smaakte voortreffelijk.
    Goede parkeergelegenheid.

Wij hebben samen een onvergetelijke avond gehad.
    We komen terug.

Angélique Bornet Lautrec en partner.

11. Wil 30 punten

Ik kan kort zijn.
    Dit was geweldig!
    Gekozen voor het surprising seven menu. 7 gangen met 7 wijnen.
    De prijs kwaliteit verhouding was erg, erg goed.
    Bediening prima. Tempo goed. Wijnen en de 7 gangen heeerlijk. Presentatie goed, het zag er allemaal geweldig uit.
    Een absolute aanrader.

12. De locatie en inrichting zijn prachtig. Het eten wordt langzaam opgediend, wat prima is als je een avondje uit gaat. Als je wat minder tijd hebt, dan kan dat wel een probleem zijn.

Het menu is erg beperkt. Het was voornamelijk wild wat niet goed paste bij de tijd van het jaar. Het eten was prima, alhoewel niet uitzonderlijk. De porties zijn erg aan de kleine kant. Als dessert nam ik daarom de kaas, maar ook daarvan kreeg je plakjes die niet dikker zijn dan die je op een toastje doet.

De prijskwaliteit verhouding voor de menu's is goed, maar voor de à la carte erg slecht.

13. Jasmijn Vonk

Wat een belabberde bediening loopt er rond in dit restaurant. Zo ongastvrij heb ik zelden meegemaakt. Dat zij in de Lekker worden vermeld vind ik echt een raadsel. Het eten is oke, maar niet spectaculair!

De locatie, moet toegegeven worden, is fantastisch mooi.

14. jennifer autiero van hooijdonk

Ik ben onlangs samen met mijn man bij de Auberge geweest.

En ik moet zeggen dat Camille en Martijn weten hoe ze een collega eens lekker in de watten kunnen leggen!

Geweldige avond gehad met deze super leuke bediening...

Lieve Camille en Martijn, nogmaals bedankt voor de geweldige avond.

15. Bij Auberge du Bonheur met een zakenrelatie afgesproken om te lunchen. De lunchkeus was berperkt, aangezien het de week van het restaurant was. Dus gekozen voor het uitgebreide driegangen menu. En wat een aangename verrassing!

Elk gerecht werd voorgegaan door een amuse. Hieraan is erg veel aandacht besteed, evenals aan de gerechten zelf. Prachtige ingredienten, smaakvolle gerechten, en geweldige samenhang. Met name dit laatste getuigd van een professionele keuken.

Zeker dus een aanrader. Prijs/kwaliteit scoort nu een tien, aangezien de prijs laag was ivm restaurant week. Maar voor het (drie)dubbele was het ook fantastisch geweest.

Hier kom ik weer terug.

16. Een nogal opgeblazen toestand met 'kijk eens wat ik kan'gerechten. Té gemaakt.

17. helemaal top 4 gangen surprise was helemaal af