Anvers in Tilburg

Vanaf 17.45 uur parkeert u voordelig op het Louis Bouwmeesterplein met de vooruitbetaalknop!

Wanneer u bijvoorbeeld de Schouwburg bezoekt, kan het handig zijn om vooraf uw parkeergeld te betalen. Dat kan met de z.g. vooruitbetaalknop, die zich bevindt op de kassa en is te gebruiken vanaf 17.45 uur. Wanneer u langer dan 3 uur parkeert, is dit voordeliger. U betaald € 4.00 en kunt dan tot sluitingstijd van de parkeergarage parkeren (prijswijzigingen voorbehouden)

ma vanaf 17:00

1397451906 48
1402075732 49
1420571037 50
1425194863 76

1. Hadden twee kroketten met brood en brood met pulled pork besteld. Brood met kroketten waren lekker. Op de brood met pulled pork zat te veel cayenne peper en chilipoeder. Tevens stond ook niet op de menukaart dat die ingredienten in het eten zaten. Het was niet lekker meer, dus laten staan. Na tussenkomst van de bedrijfsleider geld voor dat broodje teruggekregen.

2. J van den Dobbelsteen

Alles was perfect eten was over heerlijk.

3. Inge 25 punten

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Gezellig!

4. Dimitri

Zojuist heerlijk twintig minuten op het terras gezeten. Geen enkele ober die aan tafel komt, volledig genegeerd, niets kunnen bestellen dus. Door de zeer slechte service een slechte review. Jammer!

5. ANGELIQUE BAKKER

Gisteren met heel de familie; 9 personen gegeten. Eten was zeer goed. Maar helaas waren de stoelen en bank zeer hard en onaangenaam om op te zitten. Verder vonden wij 4 kommetjes friet voor 9 personen weinig en vroegen om nog een kom, welke voor 3 euro in rekening werd gebracht. Wij komen hier niet meer terug.

6. Heerlijk wezen borrelen!
    Top avondje, fijne attente bediening.

7. Gisteren een hapje gegeten hier. Goede prijs-kwalitet verhouding. De Anversburger was erg lekker. Zeker voor herhaling vatbaar.

8. Smakeloos eten, bij de proeverij vd chef zat tomatensoep zo uit een pakje, puree met water, droge zalm, gamba's besteld en kreeg scampi's 'want dat serveren we altijd zo' met een prutje eronder. Laten staan. Nagerecht met een soesje en mousse, recht uit de vriezer. Voor het avondeten hoef je hier niet te komen. Lunch schijnt beter te zijn. Bijdehante gastvrouw maar niet gastvrij. Het was erg druk. Prijzen liggen hoog rond, 3 gangen €35 voor drie gangen, glaasje huiswijn € 4,75 brood met smeersels € 7.

9. Gezellig brunchen bij Anvers! Elke zaterdag en zondag van 10.30 tot 13.30 uur te bestellen. Wij hadden de dag van tevoren gereserveerd.

Laat Ontbijt – Vroege Lunch; Koffie, thee, verse jus d’orange, luxe broodjes, croissantje, quiche- worstenbroodje, diverse vleeswaren en kaas, confituren, gebakken ei met bacon, gerookte zalm, zoetigheid en een fruitsalade. Dat is genieten voor 14,75 p.p. Met een heerlijk glaasje Cava (+ 3,50).

De werkelijkheid: We waren met 3 volwassenen: Er werd gevraagd of we een glaasje cava wilden, gelukkig wisten we dat dat extra zou zijn (10,50 voor ons drieën). Daarna, of we koffie of thee wilden. Na het kopje koffie werd het eten geserveerd plus een glaasje sinaasappelsap. Koffie of thee mochten we niet meer, tenzij bijbetaling. Niet weg te krijgen die harde broodjes zonder wat thee of koffie verder erbij. De broodjes betroffen afbakbroodjes. Er waren wel 3 croissantjes bij en wat kleine krentenbroodjes. De 3 quiches (1 p.p.) passen in een vingerhoedje zo klein. De 3 worstenbroodjes passen tesamen in een enkel goed brabants worstenbroodje, een vinger groot waren ze en droog. Er waren geen diverse vleeswaren, enkel een paar plakjes ham. Verder 3 stukjes brie en wat dunne plakjes jonge kaas. De fruitsalade zat in 2 kleine glaasjes (voor drie personen). Een salade was
    het niet, gewoon een paar kleine blokjes fruit (meloen en appel en 1 druif). Het gebakken eitje met de 2 plakjes bacon smaakte wel. De plakken zalm waren heel lekker gemarineerd. De confiture bestond uit 3 kleine cupjes. Er waren gelukkig ook een stuk of 3 a 4 roombotercupjes. De zoetigheid bestond uit ieder 3 kleinigheden, te zoet. En oh ja, toen ik een opmerking maakte over het gebrek aan koffie/thee, zei de ober dat hij zelf nog niet eens een half glaasje melk dronk bij het ontbijt!! Tja... We hadden zowaar nog medelijden en gaven toch een fooi... hopend dat Anvers haar les leert. Ze verdiende het vandaag niet.

10. Vandaag geluncht bij Anvers. Het was een grote zaak en ook behoorlijk druk op zondag, dat deed wel iets af aan de snelheid - met name het eten, drinken ging vlot. Maar we begrijpen wel dat je dan eventjes moet wachten op je broodje (denk ongeveer 30 tot 45 minuten).

Het broodje was royaal belegd en ze zijn niet zuinig met de gerookte zalm, pluspunt. Het smaakte echt heerlijk. Het 12-uurtje is niet heel bijzonder, maar was daarentegen wel een flinke portie en smaakte prima. Prijs/kwaliteit was daarom ook goed. Er liep veel bediening rond, lege glazen werden opgemerkt en ook weer weggehaald. Ze waren niet ongeduldig en gaven je de tijd even rustig na te denken over je keuze. Eén van de serveersters liep in het uur dat wij er zaten drie keer naar de verkeerde tafel waardoor we in de verte ons drinken voorbij zagen komen wat vervolgens natuurlijk niet voor die tafel was en teruggebracht werd naar de bar. Vijf minuten later kwam het wel onze (goede) kant op. Andersom gebeurde het ook, dat bij ons de koffie werd aangeboden terwijl dat voor de andere tafel aan de overkant was. Misschien is ze nieuw en weet ze de tafelnummers nog niet zo goed, dat kan altijd gebeuren natuurlijk. Dat vonden wij verder niet storend.

Al met al lekker gegeten en komen vast nog wel eens terug!

11. Kerstdiner met 4 personen op 25 december 2015 te 19.30 uur: ambiance in restaurant was stikgezellig - personeel super enthousiast en vriendelijk - eten lekker. Alles top!
    Idee voor Kerst 2016? :kunnen kiezen (tegen meerprijs) voor de mogelijkheid om zowel soep als een voorgerecht te kiezen?

12. Gezellige tent, zowel voor een drankje als etentje. Na de verbouwing ziet het er nog mooier uit en de sfeer zoals die was, is gelukkig gebleven. Fijn dat de kaart nog gevarieerder is geworden. De bitterballen-actie is erg leuk en geldt op een prima tijdstip (bijv. na een schouwburg-bezoek). Wij komen hier graag weer terug!

13. Online gereserveerd om 20:00 uur op zondagavond 11 oktober en per mail werd dit ook bevestigd. Bij aankomst werden wij echter verbaasd aangekeken en moest er gezocht worden naar een tafel, er was er gelukkig nog wel 1 beschikbaar. Eten en drinken was zo besteld, ging vlot en voorgerecht was ook lekker. Het hoofdgerecht werd getypeerd door grote bijna lege borden. Bij 1 bord was het zo erg dat de bediening zich er al voor excuseerde, maar "dat kwam goed" werd ons medegedeeld. Ik ben er nog steeds niet achter wat ze daar nou precies mee bedoelde, want er kwam niets meer. Het hoofdgerecht op zich was wel lekker, maar kleine porties en erg kale borden!

De bediening liet zwaar te wensen over: was ongeïnteresseerd, ongemotiveerd, en na het dessert werden we gemeden als de pest! Borden bleven staan, drinken werd niet meer opgenomen. Toen mijn vriendin buiten ging roken hoorde ze "onze" serveerster klagen dat het zo laat werd en mensen niet vertrokken. En dat was ruim een uur voor sluitingstijd!

Anvers, jullie hebben een mooi eetcafé, maar de kok en de bediening zijn zwaar aan vervanging toe, vooral als je het afzet tegen de prijzen die gerekend worden!

14. Inge

15. Claassen

Vorige week heb ik hier met een groep gegeten. Leuke bediening, alhoewel de drankjes soms wat lang duurde en verward werden met de enige tafel naast ons. Het eten was heerlijk en meer dan genoeg. Na het dessert werd ons een kopje koffie of thee gevraagd, toen we deze net gekregen hadden werd ons de rekening voorgeschoteld omdat het restaurant dichtging. Beetje jammer dat we zo weggestuurd werden. Al met al kun je er heel lekker eten voor een mooie prijs, alleen kan de bediening nog wel wat vlotter.

16. Really nice food and service. Most importantly, it is a dog friendly place. Shall places are getting harder to find these day. Highly recommend, so delicious, tastiest portobello mushroom i ever had, and decent prices for the quality. Enjoy!

17. Erg fijn café top tosti's met een super lekker sausje. Pas weer gegeten samen met een vriendin en door de manager erop attent gemaakt dat de weekhap een Dorade was, resultaat in 1 woord geweldig. Mijn vriendin had overigens een heerlijke Ceasar salad waar ook zeker niets aan ontbrak. De herhaling zal niet lang op zich laten wachten! Top...

18. Maarten Obbens

19. Leo 64 punten

Waarschijnlijk een wat aparte recensie, maar here goes. Ik was aan het relaxen bij Anjers met een biertje na een succesvolle gesprek bij de UTilburg. Ik had een half-uurtje om te vertrekken om de trein te halen. Weer McDonald's of (ugh) Smullers halen om in de trein te nemen, zoals gewoon? Of iets nieuws proberen? Dus heb ik de charmante serveerster gevraagd: "Is het mogelijk een 'Anvers burger' te krijgen om mee te nemen?" Geen probleem. Binnen 15, nee: TIEN minuten was 'ie klaar. De chef zelf heeft het mij naar toegebracht. Mooi ingepakt, de sauzen apart: perfect geregeld.

Ik heb de trein goed gehaald en heb de burger net opgegeten. Heerlijk!!!! Lekker compact, prima om te handelen, robuust vlees, erg goed gebouwd. De saus geeft een perfect allesomvattend geheel aan de smaak: creamy spicy. Ik heb een zeer goede beslissing gemaakt om de Anvers Burger in de trein te nemen.

Volgend keer: in dit gezellige restaurant dit en nog meer lekkernijen proeven. Top!

20. Toffe avond gehad met Live muziek van Laguna Jazz. Lentebock en snaaiplank erbij en genoten. Voor herhaling vatbaar.

21. Ingrid Stellenboom

Met mijn man en zoon gegeten omdat ik jarig was. Mooie zaak met leuke Belgische sfeerelementen aan een leuk pleintje. We hadden de daghap, weekschotel en een kindermenu. Leuke plate met Vlaamse patat, mayo, hamburgertje en appelmoes in een soort "wellpotje". Ik had een scholfilet met verse tartaarsaus, salade en friet. Mijn man entrecote met gekruide Rosevalaardappel en zoete geroosterde ui uit een houtskooloven. De bediening was vlot, beleefd en vriendelijk en onze Jelle kreeg nog een auto als surprise mee ook. Mijn man had een proefglaasje Hertog Jan Prestige wat ie top vond. Al met al lekker gegeten in een prettige ambiance voor een redelijke prijs. Aanrader voor groot en klein. Wij gaan zeker nog een keer.

22. Goede, enorm lekkere hamburgers! Bediening netjes en vriendelijk.

23. Dhr. Stappearts

Afgelopen weekend met een groep gegeten. Tomatensoep was nog van mindere kwaliteit dan een kopje cup a soup. Soep vervolgens niet opgegeten maar door de bediening niks mee gedaan. Vervolgens zelf moeten vragen of het van de rekening gehaald kon worden. Vele hoofdgerechten onder de maat, vis veel te gaar, couscous droog, friet veel te hard gebakken etc. etc... Bediening kwam niet eens informeren of alles naar wens was wat ook niet het geval was. Qua prijs zitten ze niet extreem hoog maar voor die prijs verwacht je wel lekker eten. Helaas, alles behalve een aanrader!

24. Ga er zelf regelmatig lunchen, ruime keuze en goed geprijsd. De tosti's, met huisgemaakte saus zijn zeer aan te raden! Lekker eten en vriendelijke bediening

25. Yas 16 punten

Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze op nr 2 staan Misset Horeca Café Top 100.

Gestrest, werken langs elkaar heen, kan geen glimlach van af. Ze geven de basis en geen greintje extra. Je voelt je bijna bezwaart om ze te 'storen'.

Ze stonden zelfs bij de toiletten over werk te discussiëren, over wat wel en niet gedaan moet worden.

Eten was ook niet zo.. Salade in plastic bakjes als garnituur, hamburger ongezout.. nee.

26. Zeer matig cafe met matig personeel.
    Altijd erg druk en onattent.. doen moeilijk over de kleinste dingen. Bij de tosti en thee actie (tot 12.00 uur, voor 4 euro) krijg je alleen een zakje earl grey thee, vragen naar een ander smaakje (a 2 ct per stuk) leverde scheve gezichten op, de serveerster deed zo moeilijk. Terwijl ze gewoon simpele zakjes neerleggen. Uiteindelijk via de manager een andere smaak thee gekregen.. niet erg klantvriendelijk..

Ook afrekenen met groten groepen apart is onbespreekbaar.

27. Vriendelijk personeel, maar rauw en lauw eten. Vlees wordt te kort bereid. Tafels erg dicht op elkaar.

28. sara

29. Kom al jaren bij d'n Anver maar altijd na geshopt te hebben voor een pils en Belgisch biertje. Totdat we via Sweet Deal een aanbieding met korting kregen om een 3-gangen menu te nuttigen.

Deze kennismaking is ons bijzonder goed gevallen dat voor herhaling vatbaar is. Goede bediening (maar dat wisten we al) en.

Voortreffelijk eten inclusief 1x glutenvrij dieet. Goede sfeer en zoals altijd vriendelijk personeel.

30. Milou 144 punten

Ik kom er heel dikwijls lunchen, het eten is er prima en doorgaans is de bediening (tussen de middag) snel. Wat ik wel jammer vind en ook een gemiste kans, is dat de kaart veel te lang hetzelfde is. Er staat wel op het bord een extra gerecht, maar dat is meestal bijna een maaltijd. Jammer dat ze bijvoorbeeld niet elke week een andere soep hebben, hoe dikwijls blijft uiensoep lekker.

31. Wel lekker om een keer te gaan eten, heel gezellige sfeer binnen en standaard menukaart. Het was gewoon goed te doen.

32. Leuk personeel, over het algemeen. Het eten is constant van kwaliteit. Met name de steaks zijn goed. En de gegratineerde mosselen zijn erg lekker!