Aim Aroy in Tilburg

Aim Aroy laten bezorgen?

• Veganistisch

1. Hoewel ik niet zo’n voorstander ben om kritiek te geven wil ik toch mijn nieuwste ervaring even kwijt.
    Ditmaal voor 8 personen afgehaald, we hadden gekozen voor 4 hoofdgerechten (dubbele porties) zodat we verschillende gerechten konden proeven en de kipsaté.

De kipsaté was lekker, wel wat kleinere stokjes dan bij ons eerste bezoek, de saus was duidelijk zoeter.

Pat si-iew koeng, door de baliemedewerkster geadviseerd. Gebakken noedels met ei, groenten en garnalen in zoete soja saus. Dit was vooral veel pasta met een zoete smaak, niet helemaal mijn smaak. (5)

Koeng pat pong kari. Garnalen met in de wok gebakken groenten (o.a. selderij) en gele curry. Dit was lekker maar de groenten waren te ver gegaard. (6,5)

Seafood med ma muang. Seafood met groenten en cashewnoten. Ook weer lekker maar niet alle zeevruchten waren even vers. De schelpen hoeven er voor mij ook niet in. (6,5)

Pu pat priew waan. Krab met gebakken groenten in zoetzure saus. De groenten waren goed maar de krab zat in zompig deeg. (5,5)

Verdere minpuntjes. Bij alle gerechten was witte rijst meegegeven en bij de eerste bak die we open maakte zat een lange zwarte haar, vervelend!

De Authentieke smaken die we de eerste keer proefden met verse kruiden en knapperige groentjes hebben plaats gemaakt voor een zoete smaak wat ik duidelijk minder kan waarderen.

Bediening was voldoende, wel een advies gegeven die mij persoonlijk minder aansprak.

Wachttijd was ongeveer 20 minuten.

2. Afgelopen avond hier gegeten absoluut 1e klas eten. Alles vers en prefect bereid, je kunt ook je wensen aangeven (pittig, extra pittig). Porties zijn groot en betaalbaar. Tussen de 10 en 12 euro. Het is meer gericht op afhalen maar aan wat gezellige tafels kun je het daar ook op eten.
    Drankjes pak je zelf uit de koelkast en reken je af bij de kassa. Ook hier weer hele betaalbare prijzen. Vrolijke en vriendelijke dames waarvan de meesten geen Nederlands spreken maar uitstekende bediening.
    Wil je echt goed en authentiek Thais eten dan moet je hier zijn. Verslaat met grote afstand de Thaise concurrentie in Tilburg! Wij hebben onze stek hier gevonden
    Gr
    Monique en Olaf