Yip en Yang's Goya in Tiel

Yip en Yang is een Aziatisch restaurant met een specialisatie in de Japanse keuken. Recent heeft Yip en Yang Sushi & Grill het restaurant volledig verbouwd om u als klant een nog betere ervaring te kunnen bieden. Waar Yip en Yang Sushi & Grill eerst geschaard kon worden onder de welbekende verzamelnaam “Wokpaleis”, is dit niet meer het geval. Na de verbouwing is Yip en Yang Sushi & Grill een zeer modern, gemoedelijk restaurant geworden. De gehele aankleding is toegespitst op het bieden van de ultieme ervaring met de Japanse keuken. Yip en Yang Sushi & Grill heeft er namelijk voor gekozen om u op uw gemak te laten voelen en een heerlijk fijne familiare sfeer te creëren. Er is gekozen voor een modern, strak interieur waarin ook genoeg Oosterse kenmerken terug te vinden zijn. Op deze manier kunt u heerlijk rustig genieten van uw eten, terwijl u ontspannen zit in ons geheel vernieuwde restaurant!

1419464949 87

1. Kees de graaf

We moesten super lang op de eerste ronde wachten, vervolgens zeggen we er wat van wordt ons verteld dat ze er meteen wat aan gaan doen. 1Uur later hebben we onze eerste ronde. 2De ronde precies het zelfde verhaal. We vinden het niet kunnen dat we 2uur hebben moeten wachten op 4 gerechten! Schande!
    Slecht personeel/koud eten = nooit meer komen. Ajuuuuuuuu.

2. Wij hebben er vrijdag heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, het eten kwam heel snel, ook toen het drukker werd, het ijsbuffet zou lekker zijn met wat fruit erbij! Kortom echt een aanrader en wij komen snel weer!

3. Jolanda van zwam

We hebben heerlijk gegeten, eten werd snel gebracht.. Zeker voor herhaling vatbaar.

4. Ondanks de bijzonder gastvrije ontvangst telkens, gaat het wat mij betreft bij Goya hollende achteruit. Het dreigt echt een ordinaire vreetschuur te worden, waar het veel te druk en luidruchtig is. Jammer, want het kan er zo goed zijn. We waren echt fan.
    Maar zeker als het druk is (en dat is het steeds vaker) komen de warme gerechtjes echt te koud op tafel. De sushi wordt steeds kleiner. En daarbij ondervonden wij gisteren m.n. veel overlast door druk spelende kinderen. We moesten tot twee keer toe vragen of daar iets aan gedaan kon worden. Eigen inititatief was prettig geweest. Uiteraard ligt de verantwoordelijkheid in eerste instantie bij de ouders, maar ja de huidige tijd hè ... Moet allemaal kunnen.
    Ik wilde Goya eerst mijn klacht mailen, alvorens een review te plaatsen, maar het emailadres werkt niet. Dan toch maar zo...

5. Yvonny Hartings

Door de drukte in het weekend, duurt het soms erg lang en gaat er wel eens wat fout.
    Door de airco vaak erg koud.
    Maar het eten is perfect.

6. Gaby Sanchez Fernández

Het was jammer ik miste de geoliede machine zoals het voorheen was, idee dat de kaart kleiner is! Het is veel te vol in het restaurant je kunt elkaar nauwelijks verstaan.

7. M. van den bron

Wij zijn 24/09/16 met zijn 6en wezen eten, we werden erg vriendelijk ontvangen en die vriendelijkheid bleef ons gehele verblijf.
    Het eten was erg lekker en de bestellingen kwamen ook vrij snel nadat wij de bestellijst ingeleverd hadden.
    Al met al een heerlijke avond gehad bij jip en jangs goya en wij zijn zeker van plan om nog een keer terug te komen.

8. Altijd super, gewoon aan de tafel blijven zitten en bestelling doorgeven onbeperkt. Drinken uitgezonderd. Soms wat druk, maar dan gewoon eerder je kaart inleveren. Eten altijd vers en betere kwaliteit als van de wok vreetschuur restaurants. Zeer vriendelijk personeel. Deze week weer verbouwd 2e keer, donderdag weer open en dan gaan we weer

9. Helaas niet erg tevreden over gisteravond.
    Dit is de eerste keer dat ik met een hongerig gevoel een sushi restaurant uit ging!! Wij hebben reeds 2x eerder gegeten bij Yip en Yang's Goya (een keer toen het nog een wokrestaurant was en een keer toen ze net waren overgestapt op het sushi-concept). Eerdere malen wel tevreden.
    Eerst de positieve punten: gerechten stonden snel op tafel. Kip en biefstuk waren top, en de sashimi ook!

Dan de minder positieve dingen:
    Je mag maar 3 dingen p.p. per ronde bestellen. De vorige keer toen we hier aten waren het nog 5 gerechten p.p. per ronde. Wij gingen er vanuit dat het nog hetzelfde concept was als de vorige keer...
    Qua prijs zijn ze niet gezakt. Je betaalt nu wat mij betreft te veel geld (kleine 25 euro) voor 15 gerechten/hapjes excl. drinken.
    Normaal houd ik heel erg van nigiri. Maar u snapt het al: als ik maar 3 van deze hapjes per ronde mag kiezen, dan kom ik hongerig het restaurant uit als ik een paar keer nigiri bestel.
    Mijn tweede favoriet is de Maki California... Bij andere restaurants (en ben al in zo'n 25 verschillende geweest) krijg je altijd 3 stuks Maki California... Bij Goya krijg je er maar 2.
    Dus ook hier moest ik een alternatief voor verzinnen, want dan raak je ook niet echt vol (sushi's werden ook te warm geserveerd en vielen uit elkaar.. jammer!).

Omdat de sushi's te weinig vullen heb ik gisteravond maar vaker vlees besteld. Kip maken ze goed klaar en is heerlijk mals. De biefstuk is ook erg goed klaargemaakt en lekker mals! Jammer dat de salade met zalm geserveerd werd met gerookte zalm (die smaak paste echt niet bij de sla-saus).
    Ook jammer dat werkelijk alles geserveerd wordt op een bedje van ijsbergsla...
    Laat die sla a.u.b. weg en serveer gewoon weer 5 porties p.p. per ronde!

De volgende keer gaan we weer naar een van de 2 andere sushi-restaurants in Tiel. Dit vond ik echt zonde van mijn geld.

10. Hier na een tijdje weer wezen eten maar ik vond de service echt slechter dan de keren ervoor. Weinig personeel, lang wachten op eten en drinken. Kwaliteit van eten was redelijk. Warme gerechten paar keer koud. Helaas maar toch duidelijk een teruggang te zien.

11. Jan en Hetty van Ewijk

Heel veel maal daar gegeten, het is er geweldig.

12. Super goed! Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Vriendelijk personeel.

13. Emanuela Gouveia

14. We gaan geregeld hier eten of afhalen. Dit is volgens mij een van de weinige sushi restaurants waar de service goed is. Je word gezien als gast en willen er ook alles aan doen dat je je zo voelt. Gastvrouw is spontaan en heel vriendelijk.

Na de tweede keer werden we al herkend en was het een warm welkom. (kan "dat andere" sushi restaurant nog wat van leren!!) De gerechten zijn goed en er word geen probleem gemaakt van speciale wensen, als extra saus of knoflook. Om drinken moet je soms vragen maar vind ik in dit soort restaurant niet heel erg omdat er vaak bediening aan de tafel komt. Dit is ons vaste adres voor sushi.

15. Jurjen Cuperus

16. Met 4 personen daar 'gegeten'. Wij hebben 45 minuten moeten wachten totdat wij 4 van de 12 aangevende gerechten kregen, daarna hebben wij nog 30 minuten gewachten op de rest van de eerste ronde. Na dit gemeld te hebben kregen wij te horen dat ze te veel klanten die niet gereserveerd hadden hebben binnengelaten en dat het daarom langer duurde. Nogmaals een ronde besteld en drinken wat weer een dik half uur duurde en weer maar de helft kregen! Wij hebben aangegeven dat wij ons enorm ergerde aan het lange wachten en dat we weg zouden gaan. Het eten wat we op hebben was een 7 waard, maar de service was bijna om te huilen! We vroegen ons af waarom er zoveel chagrijnige mensen zaten, maar dat was ons al snel duidelijk. Dit is zeker een afrader en zullen er echt nooit meer heen gaan!!

17. Super vriendelijk personeel. Veel meer aandacht besteedt aan de sushi en snelle service. Ze lopen hier graag 2 keer om het u naar de zin te maken. Ik ben om!

18. P. Jansen

2 weken geleden hier spontaan terecht gekomen op een doordeweekse avond. We wilden dit Japans en sushi restaurant proberen. Tot onze verbazing hebben we een fantastische avond gehad, zeer vriendelijke jonge gastvrouw. Die overigens naar mijn idee ook de leiding heeft. Zeer goed eten en netjes op gemaakt. En vooral een hele goede prijs/kwaliteit verhouding.
    Dus wij komen voortaan voor onze sushi en Japans naar jullie toe. Aanrader dus allemaal!

19. Max 95 punten

Goede prijs/kwaliteit verhouding met goede service.

20. Annette

We hebben hier al verschillende keren gegeten. Prima sushi restaurant! De meeste gerechten zien er bovengemiddeld goed uit, er is veel aandacht besteed aan de opmaak. De smaak is ook prima en bijvoorbeeld de sashimi staat ook gewoon op de kaart, zonder extra kosten. De vis zoals de zalm en tonijn is vers en van goede kwaliteit, lekker mals. De bediening is vlot, gemoedelijk en gezellig. Nu heb ik veel sushi restaurants gezien die aan het begin erg hun best deden en als het eenmaal loopt wat minder, dit heb ik hier nog niet kunnen ontdekken en ik hoop dat ze dit niveau ook vast blijven houden en misschien nog wel kunnen verbeteren. Wat ook wel fijn is dat je niet na 2 uur weg hoef te zijn, maar rustig de hele avond kan blijven hangen. Geen uitgebreide toetjes bar hier, het draait echt om sushi.

21. Heerlijk gegeten. Verse producten, veel keus. Vlotte bediening, waardoor je niet lang hoeft te wachten op je bestellingen. Ook wel zo prettig, dat je ook kunt reserveren op alle tijdstippen en niet alleen op bepaalde tijden. Zo kun je ongedwongen een hele avond lekker zitten, eten en drinken. Een aanrader!

22. Kas 419 punten

Tijdje geleden hier gegeten met z'n 4en en goed bevallen. Heb al vaker Japans gegeten en deze zaak scoort hoog! Goede smaken7, alles vers en inderdaad all you can eat. We hebben 5 gangen opgegeten. Wat ook wel prettig was, we kregen een ronde tafel vooraan in de zaak waar je genoeg ruimte hebt, iets wat in andere Japanse zaken nog wel eens ontbreekt waardoor je zowat bij je buren op schoot zit. Persoonlijk vind ik deze zaak stukken beter dan die andere in Tiel. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Top!

23. We hebben al bij veel sushi restaurants gegeten, maar dit restaurant staat zeker in de top 3. Voorheen was dit een wokrestaurant, maar nu heet het Yip & Yang's Goya Sushi & Grill.

Het restaurant ziet er netjes uit. Niet te vol en ook de leren bankjes zitten lekker.

Het is fijn dat ze niet met vaste tijden werken, maar je kan gewoon op tijd komen en de hele avond blijven zitten als je wilt. De service is goed en erg vriendelijk. Wat ook een pluspunt was dat we bij een sushi rol erbij mochten schrijven dat deze zonder saus moest zijn. Ivm allergie is dit erg fijn. De meeste restaurants doen dit niet. Per ronde mag je 3 dingen kiezen. Dit lijkt weinig omdat sommige restaurants wel 6 dingen per ronde hebben. Maar achteraf was dit beter, je geniet zo meer van je eten. Ook kregen we toen we 5 rondes vol hadden meteen een nieuwe kaart, we hoefden daar niet eens om te vragen.

Dat het eten. Dit is gewoon heerlijk. De kaart is niet super uitgebreid maar wel ruim voldoende. De kwaliteit is erg goed, de vis ziet er super vers uit. De sashimi kost niets extra zoals bij veel andere restaurants en is ook prima. De opmaak ziet er mooi uit. Ik ben benieuwd of ze dit volhouden, het lijkt me best wat extra tijd kosten bij sommige gerechten. Ondanks dat staat het eten steeds weer vlot bij je op de tafel. Ook bij grotere groepen zag ik.

Niets dan lof dus en dan mag dit ook wel eens gezegd worden. Ik hoop echt dat ze dit niveau vasthouden dan komen we nog regelmatig terug.

24. Gisteravond bij Yip en Yang gegeten. Het is nu Oriental Pearl en Yip en Yang ineen. Het was echt heerlijk. Alles vers bereid, zoals we gewend zijn, en een hoop keuze. Bediening tijdens drukte ook nog steeds even vriendelijk. Echt een aanrader!!!