Van der Valk in Tiel

1405719012 46
1472040605 58
1520274491 44
1550420670 49

1. Voordat we de kaart kregen waren we een half uur verder, terwijl het heel rustig was. Voordat het eten kwam, een uur verder en gelukkig hadden we geen haast, want het duurde nog zeker een kwartier voordat we iemand hadden kunnen wenken voor de rekening. Eten; een krappe voldoende (sommige gerechten lauw, kleine portie, fantasieloos). Ons gezelschap was erg gezellig, dus we hadden een leuk etentje. Ondanks Van der Valk en niet dankzij. Volgende keer rijden we even door, want het leven is te kort voor slechte service en matig eten.

2. Ingecheckt in deze hotel om 14:15,
    Tijdens inchecken ging receptioniste gewoon telefoontjes aannemen, praten en lachen met collega`s.. Gehele inchecken duurde bijna 10 min!
    Komen we in de kamer aan, blijkt deze niet schoongemaakt.
    Ook geen welkoms drankje gehad en ook waren de rozenbladeren niet gezet. Terug gegaan naar receptie, geen eens een excusses gehad!
    Personeel enorm onbeschoft, en kijken je vies aan, collega`s kijken je aan en dan roddelen ze over je en lachen ze je uit.
    Receptioniste zegt ze gaan de kamer schoonmaken en dan kan ik inchecken.
    In de tussentijd wel een bon gehad om bij de sky-bar te gaan drinken.
    Komen we op de 16de etage aan, blijkt deze pas om 16.00 Uur open te gaan. We zagen een zwembad maar dachten dat deze niet bij het hotel hoorde(kamer pasje deed het niet en is in een ander gebouw).
    Gebeld met Hotels.nl Of we onze geld gewoon konden terug krijgen want dit was een drama, dit moesten we bespreken met de hotel zelf.
    Terug gegaan naar de receptie of we onze geld kunnen terug krijgen, en die wouden dit niet doen!
    Na een uur wachten konden we eindelijk inchecken, Blijkt alleen de beddengoed te zijn verwisseld en een paar rozenbladeren gezet, Badkamer was nog haren van vorige mensen en overal lag stof, er is geen raam in de kamer dus je zit gewoon constant in een enorm stofige kamer. Deze trip heeft me +-250 euro gekost en vond het zonde zomaar een andere hotel te nemen.

Ook de afstandbediening van de tv deed het niet,
    de douchekop was kapot dus helft van de water stroomde via de kapotte douchekop eruit.
    Op de grond aleen haren(van hond ofz)?
    De lichten van de douche gingen niet aan, dus douchen met deur open!

Wij zijn om half 10 volgende dag gaan ontbijten, bleek veel oude etenwaren te liggen, tafels worden niet direct schoongemaakt. We hebben 10 min gestaan met onze eten in onze handen tot we eindelijk ergens konden zitten en eten.
    Manderijnen waren beschimmeld en de personeel van deze hotel persde deze manderijnen gewoon uit en gaf deze aan hun klanten!

Toen we klaar waren met ontbijten bleek onze kamer kaart het niet te doen.
    Naar Receptie gegaan waar we 10 min moesten wachten toen zijn we gewoon weggelopen. (Duurde te lang)
    gelukkig ging iemand met de lift naar boven en konden wij ook naar onze etage.
    Wij trefde daar een schoonmaker aan en vroegen hem of hij de deur kon open doen.

Bij uitchecken bleek dat de zwembad wel bij het hotel hoort en dat je daar een aparte kaart voor moest hebben, belachelijk gewoon.

Nooit meer Van Der Valk Hotels en nooit meer Hotels.nl.

3. Happy Familly

Afgelopen zaterdag een famillie feest gehad, (ondanks alle slechte recensies toch maar gegaan) beter niet gedaan we waren er om 5 uur toen was de friet al koud warme groente was er niet en tegen een uur of 7 was het zo druk dat de bediening het overzicht kwijt was we zelf maar om drinken zijn geweest omdat je anders niets krijgt, en de gerechten die er lagen of koud waren of niet gaar.
    Al met al een aanrader om zeker niet meer naar toe te gaan.

4. 15 Sept. 2018 Life and cooking diner met fam. i.v.m. ons 35 jarig huwelijk, wat een vreselijke tegenvaller, het enige wat lekker was, het vlees en vis laten bakken maar de saus die je erbij kon krijgen was veel te dun en de rest was smaakloos of taai omdat het al veel te lang in de bakken stond en de drank die dan gratis was, nou 1e keer kwamen ze vragen wat we wilden drinken maar daarna hebben we er iedere keer om moeten vragen omdat we allemaal al lang met een leeg glas zaten. We hebben al vaak Life en cooking gedaan bij b.v. de valk Hengelo en Zwolle het was daar uitstekend daar hebben we zelfs niet een keer met een leeg glas gezeten en het eten was zeer uitgebreid en ontzettend lekker maar de Valk Tiel vreselijk jammer van onze centen en wij maar zeggen tegen de familie hoe geweldig dat buffet is, nou niet dus.

5. Afgelopen dinsdag 18-9 heerlijk gegeten van het lunch buffet in het restaurant van Van der Valk in Tiel genoeg variatie en een ruim opgezet buffet zag er mooi uit!
    Heb zelf een gluten en lactose allergie dus werd ik verwezen naar de kok zelf op het moment dat de kok met mij aan het praten was ging hij vriendelijk mee het buffet met me rond en maakte zelfs een paar speciale gerechtjes in de keuken voor mij daar werd ik zelf zo vrolijk van en toen hij de speciale gerechtjes naar mijn tafel bracht kon mijn dag echt niet meer stuk wat een vriendelijke jongeman was die kok het was een leuke en gezellige middag bedankt!

6. Live&Coocking gedaan met familie. Uitzonderlijk slecht gegeten. Weinig keuze, te weinig personeel om bij te vullen, schalen voortdurend leeg en lange rij bij de enige kok die staat te bakken. Het weinige vlees dat in de warmhoud schalen ligt is half warm. Dusdanige slechte ervaring dat ik er nooit mee ga komen. En dat voor 34,50 pp, wat duur is als er zo weinig keuze is!

7. Croonen

Voor die prijs mag wel een veeeel betere kwaliteit en service gegeven worden…
    Echt 16 euro voor een voorgerechtje die ikzelf nog beter kan maken.
    Vis die zo uit de vriezer komt en dik vel…
    Toetje serieus niet te eten, heb het zelfs laten staan. Nou dat gebeurd me echt niet gauw.
    De bediening kan denk ik niet lachen? Kan geen vriendelijk woord af, laat staan een lach.
    Erg jammer en absoluut niet voor herhaling vatbaar…

8. Op weg naar huis een hapje eten bij van de Valk Tiel. Op hetvterrss in het zonnetje en half in de schaduw, perfect. Mooie locatie, ziet er modern en aantrekkelijk uit. Fijne bediening, leuke dame waardoor we ons welkom voelde. Het eten, mijn vrouw zalm en zelf had ik een soort van angus burger. De zalm was lekker en de angus burger mager qua garnering (half augurkje, klein blaadje sla, half tomaatje). De frietjes zijn smaakloos uit de diepvries, gemiste kans want je zou verwachten dat je als bekend restaurant zelf aardappelen zou omtoveren tot verse friet. Dotje mayo voor 1 euro extra zou ik zelf niet doen. ‘N haar onder de zalm bij mijn vrouw, excusses vanuit de bediening, zelf had ik een gratis consumptie aangeboden ter compensatie. Groente bij de zalm uit het water, niet echt een lekkere smaak, beter zou zijn om verse groente te stomen wat veel smaakvoller is, helemaal als dat ook nog eens echte verse biologische groenten zouden zijn. Kwaliteit eten zesje, sfeer en omgeving zoals het terras een acht, bediening zeventje.

9. dennis 208 punten

All-in lunch PERFECT… voor 15euro p.p..

10. Vandaag naar de nieuwjaarsbrunch geweest in Tiel, voorheen altijd nog in Vianen. In Tiel duurder, matig assortiment, chagrijnig personeel op 1 na, borden werden eerste uur niet weggehaald, eten lauw, salades zagen er niet vers uit, ronduit slecht en zonde van het geld, eerste en laatste keer

11. 2E kerstdag een live cooking buffet gehad.
    Erg tevreden over het geheel. Alles zag er fris en verzorgd uit. En het buffet was erg goed. Wij begrijpen voorgaande recensies niet.

12. Jeroen_brands@hotmail.com

Van der Valk onwaardig!
    Deze recensie heeft betrekking op het horeca gedeelte. Hier op een zaterdagmiddag gelunched. Tafels niet schoon, lang wachten, personeel lijkt niks in de gaten te hebben. En een bestelde salade van 12,50 euro bestond uit drie stukjes courgette, wat gesneden paprika, een lading sla en maar liefst 15 teentjes knoflook! Na het benoemen kregen we een gedeelte van het geld terug dus dat was netjes. Maar als dit de standaard is dan kom ik hier echt nooit meer terug.
    Ik zou zeggen, doe er iets aan leiding want de uitstraling was niet wat ik bij van der Valk zou verwachten. En dat wordt bevestigd in de recensies hier.

13. Gisteren 13 Augustus met 3 personen eten bij vd Valk Tiel.
    Mixed grill besteld 24,50, 4 stukjes vlees, stukje geproefd vlees was lauw, de serveerster zou even nieuw halen.
    Toen ze met een nieuw bord kwam, 3 stukjes vlees en wederom lauw.
    Dit weer doorgegeven en dit zou worden besproken.
    Als compensatie gratis kopje koffie, Maar wel de volle rekening!
    Voor mij geen vd Valk Tiel meer!

14. Edwin

15. Live Cooking in Houten en Vianen als zeer goed ervaren. Dus nu gereserveerd in Tiel (anderen waren vol... had al een teken aan de wand kunnen zijn).
    Ongezellig plekje bij de ingang... Ok, niet leuk, kan gebeuren.
    Verbaasd waren we over de zeer beperkte keuze, met de andere vestigingen in het achterhoofd.
    Wachten tot het vlees/vis gebakken wordt, niet echt handig... Biefstuk medium besteld... op het bord bleek het koud en rauw.
    Koks waren leerling, geen probleem, kan. Maar met langer haar is een mutsje op wel net zo fris. Collega mét mutsje prikte continue met een vinger in de biefstukjes... en vervolgens graaide hij met zijn hand in de frietjes die nog in de frituurmand zaten. Maar die leeg gooien in de lege zelfbedieningbak, nee, dat kwam niet bij hem op.
    Na twee rondes was de tafel te klein aangezien de lege borden en lege glazen niet opgehaald werden.
    Maar gelukkig... De koffie was prima én, daarbij een paaseitje! Je kunt er in mei maar vroeg bij zijn... Of waren het toch de overgebleven van dit jaar???
    Voor het behoorlijke bedrag dat we moesten neertellen en de zeer beperkte keuze en service was dit een zeer teleurstellende avond.
    Live Cooking prima, maar nooit meer in Tiel.

16. Mart 705 punten

De sfeer viel me meteen op. Een leidinggevende was onvriendelijk in het restaurant tegen een medewerkster. Dan de hoeveelheid. Die vind ik te weinig.

17. Slechte ervaring. Lange wachttijd. Gebakken aardappels waren smakeloos en slap. Bloemkool niet gaar. Couscous zeer smakeloos en kaal. Schandalig voor zo'n bedrag. Serveerster reageerde dat ze het zou doorgeven. Niet klantvriendelijk.
    Niet voor herhaling vatbaar.

18. pieter 1083 punten

Even snel eten onderweg naar klant. Rest op eerste verdieping. Laag en ongezellig. Zat ook nog in een verkeerde afdeling. Bomvol. Serveersters ruzieden onderling om klanten een plek te geven. Zalm met wittewijn saus en wilde spinazie. Smaakte redelijk. Garnituur van frites met gebakken aardappelen ( ) en broccoli boontjes was bedroevend. Niet meer

19. Geweldig gegeten. Vooraf sushi van de sushi kok en daarna een heerlijke Chateau Briand. Het hotel en restaurant zijn fantastisch ingericht, ik kom hier zeker nog eens terug.

Na het diner ook nog in de Skybar geweest, wat een mooie inrichting en een mooi uitzicht met het besneeuwde landschap.

20. Zeer slecht gegeten. Schnitzels zijn erg vet, en de tortellini erg smakeloos en droog. De bediening was erg onoplettend, meerdere keren moeten vragen waar het drankje bleef en ontzettend lang moeten wachten tot tafel werd opgeruimd en de rekening. Wat een aanfluiting.

21. Alex hoogveld

Zeer slecht gegeten, soep was koud, schnitzel in de friteur gebakken en meer paneermeel dan vlees. Super slecht, zo slecht hebben we nog nooit gegeten.

22. A westerduin

Zeer teleurgesteld om iets te vieren even een bakkie met wat lekkers doen. Naar het donker leeg restaurant maar wel open. Thee met gebak (ben de mooie uitgebreide gebakkaart gewend van Van der Valk). Nee alleen appeltaart beschikbaar, wilt u iets anders moet u naar beneden. Daar zit je op de tocht door de ingangsdeuren, maar daar werden we door de bediening erop gewezen dat het vol was we moesten naar boven?? Ja maar daar is geen gebak, ja dat klopt gaven ze aan en gingen door met hun werk. Nou dan maar teleurgesteld naar huis.

Nog nooit zo'n slechte service meegemaakt en receptie deed er ook niets aan. Vol? Altijd een fan van Van der Valk maar dit kende ik nog niet

23. Smakeloos! Kreeg het idee dat deze vd Valk probeert een Oosters tintje aan het eten mee te geven, dit mislukt op alle fronten, helaas een tegenvaller.

24. Pauwdey

31-05-2016 voor de eerste keer geluncht bij Van Der Valk, mooi restaurant, maar het eten werd zo op de niet schone tafel gezet, nog niet eens een placemat. Terwijl de serveerster langs liep werd gevraagd of alles naar wens was, niet de moeite nemen om het even netjes te vragen. Nee voor ons geen Van der Valk meer!!

25. Live Cooking een prachtig concept, dit hebben we al in veel eetgelegenheden gedaan. Wat ons hier opvalt is de zeer vriendelijke bediening en gastvrijheid, kunnen een hoop restaurants een voorbeeld aannemen, top.

Het aanbod en variatie van het eten valt iets tegen in vergelijking met andere van der Valks. Wat ook jammer is, is dat je moet wachten totdat er een stukje vlees of snack is gebakken, dit duurde af en toe veel te lang, jammer. Dan wat absoluut niet kan, is dat er vlees en vis op dezelfde bakplaat wordt gebakken en dan ook nog een stukje vlees pakken met de tang waar je ook de vis mee pakt dit kan absoluut niet. We mogen aannemen dat er toch professionele koks aan het werk zijn... laat staan dat je een vis allergie hebt wat kan er dan gebeuren.

Hoop dat dit gauw wordt aangepakt, we zullen zeker een keertje terugkomen. Succes en zie dit niet als negatief maar pak je voordeel hiermee!!

26. Carly Stefaan

Heerlijk gegeten, super fijne en spontane bediening. Er werd zeer creatief omgegaan met onze specifieke wensen. Mooie en sfeervolle locatie.

27. Tiny Fransen

Het restaurant was volgeboekt en wij kwamen aanwaaien. Toch hadden we binnen 10min. een plaatsje, waarvoor dank. De bestelling werd vlot en zeer vriendelijk opgenomen. Wij hadden met 3 pers. een schnitzel en een tournedos. Het was 4x heerlijk. Jammer dat een tweede rondje drinken gedurende het diner erg lang duurde. Wij hebben meerdere v.d. Valk restaurants geprobeerd, maar deze was zeker een van de betere. Cuijk bijv. valt na twee slechte ervaringen zeker niet aan te bevelen.

28. Zeer goede ervaring met dit hotel. Goede service, goede kamers, gezellige bar en goed personeel.

29. Kroepoek was nat van de pindasaus, dus niet opgegeten. De kok was een beetje krenterig met de pindasaus, volgende keer een schep extra graag. Frisdrank uit een bag in box is ook niet lekker. Volgende keer graag uit een flesje.

30. Een keurig en sfeervol ingericht restaurant. De bewegwijzering naar de parkeerplaats en het restaurant liet wel iets te wensen over. Evenals het ontvangst. We twijfelden of we zelf een tafel konden uitzoeken of dat we naar een plaats gedirigeerd werden. Omdat dit door 1 iemand georganiseerd werd, was dit rommelig en werden mensen ongeduldig en gingen zelfstandig het restaurant in (en drongen dus eigenlijk voor). Er ontbrak structuur.

Het eten was goed en lekker. Bediening was vlot. De bediening was in handen van Anneloes. Wat een vakvrouw! Ze had aandacht voor iedere gast, was vriendelijk, behulpzaam en had een erg goed gevoel voor humor! Een serveerster om zuinig op te zijn. Klasse! Je voelde je welkom en geen nummer.

31. We waren met een groep van 16. Hier is de keuken duidelijk niet op berekend; zeer lange wachttijden, eten lauw (soepje op zich lekker en vlees mooi rose, maar mijn vriendin had niet de beloofde gesmolten brie op haar vlees, ik wel), frietjes in de eerste ronde droog en melig en de tweede ronde niet gaar en vet (te kort gebakken). De slagroom bij het dessert was van de goedkope soort: vooral lucht, zeker geen lekker dikke, volle room. Er werd aangegeven dat de keuken in de problemen zat die avond. Hierdoor niet rustig kunnen eten. Tot overmaat van ramp botsten twee serveersters tegen elkaar op, waardoor mijn 'buren' aan tafel rode wijn, witte wijn en water over zich heen kregen. Als compensatie kregen we allemaal een gratis kopje koffie. Beter iets dan niets zullen we maar zeggen....

Jammer, maar zo voor ons niet voor herhaling vatbaar, ook al zagen div. gerechten die voorbij kwamen er best mooi opgemaakt uit en ziet het interieur er ook niet verkeerd uit.

Voor het bedag genoeg leuke tentjes te vinden waar je lekker kunt eten voor een nette prijs en waar het wel goed gaat.

32. Hier een 3 gangen menu gegeten. Voorgerecht was een simpel gebonden tomatensoepje. Geen stokbrood, garnituur, niks. Hoofddgerecht was schnitzel met champignon room saus. Weinig groente. Saladebar kost 3 euro extra. Dessert was 1 bolletje kaneel ijs en een appel uit de oven met appeltaart deeg erin. Niet echt speciaal. Voor 25 euro kan ik beter eten !!

33. In het Corsoweekend Van der Valk Tiel bezocht. De soep was koud, het kindermenu te laat, de hoofdgerechten pas na bijna 2 uur en paar keer om moeten vragen. We waren bijna opgestapt... We konden een bak koffie krijgen voor het ongemak, maar ja de kids hadden al lang op bed moeten liggen. Grote tegenvaller, je bent toch al snel EUR 85 kwijt, volgende keer toch maar weer iets anders kiezen...

34. Helemaal verbouwd dus wellicht is het beter geworden. Nee dus. Vanaf de corso even eten bij vd Valk met vrouw en kinderen. De kinderen namen kip-saté maar de saté zat er helaas niet bij. Na 10 minuten wachten, omdat er nog meer moest komen toch maar gevraagd. O, sorry vergeten. Na een kwartier kreeg de ene saté en de andere moest nog langer wachten. De kip was koud voordat ze konden gaan eten. Helaas kreeg ik een niet besteld gerecht en met spoed werd dit herstel. Helaas de snitzel dreef van het overtollige frituurvet van het bord af. En er zat geen smaak aan. Echt bagger. Maar niet opgegeten. 82 euro lichter en een knorrende maag. Alles bij elkaar was het een aanfluiting van jewelste. Een afrader!

35. Voor de lunch hier met een collega verzeild geraakt. Hij bestelde een omelet met een glas melk, ik een saté met friet en een spa rood. Deze laatste werd een flesje huiswater met bubbels (ongevraagd).

Het eten was op zich prima (wat je mag verwachten bij een Van der Valk), alleen de huzarensalade smaakte nogal muf: die hebben we laten staan. De gebakken ananas bij de saté was dan wel weer lekker.

Verder correct geholpen.

36. Op één dag bij twee Van Der Valk restaurants gegeten. Dat krijg je als je een dag onderweg bent. Wij waren zeer teleurgesteld.

We kwamen in Tiel voor een lunch. Het was bijna niet te eten. De hamburger was grof en vet, en de salade was oud en bruin. De koffie was koud, de bediening deed z'n best maar was ontoereikend, we moesten heel lang wachten en we zijn bijna zonder te betalen weg gegaan. "Heeft het gesmaakt (2 niet opgegeten gerechten)?" Nee.

Werd verder niks mee gedaan. Dit restaurant verdient het predikaat Valk niet. Gelukkig maakte Houten 's avonds veel goed.

37. Erg lekker gegeten met zijn allen, zeker de moeite waard en komen zeker weer terug!

38. Zondag komende vanuit Hellevoetsluis gestopt om bij vd Valk in Tiel te gaan eten, we zijn in diverse vd Valk hotels geweest, oa Emmen, Assen, Spier en Duiven, maar hebben nog nooit zo slecht gegeten als hier.
    Het vlees en visgerecht was goed, maar de bijgerechten, uitgezonderd de gebakken aardappeltjes waren ronduit slecht. Witlof was niet te eten, de harde stronk zat er nog in, kregen hiervoor in de plaats broccoli die veel te zout was, de frieten waren ook niet lekker erg melig zonder smaak, het bakje ijsbergsla was veel te grof gesneden, met daarop een beetje dressing, wij zijn echt beter gewend bij genoemde andere vd Valks, dit is niet voor herhaling vatbaar. Reden om de kok(s) hierop aan te spreken.
    Lang moeten wachten op het eten, toen het hoofdgerecht kwam moesten we nog extra vragen voor de bijgerechten, omdat het zolang duurde.

39. Prima! Je moet geen culinaire hoogstandjes verwachten. De service en sfeer is goed en de prijs/kwaliteit voldoende.

40. Jacques van der Meer

Op 10 mei 2013 hebben we met een gezelschap gegeten in het van der Valk restaurant in Tiel.
    De gasten hebben bijna allen het mei mene besteld. Het voorgerecht was goed. De hoofdmaaltijd bestond uit een goed stuk vlees maar de bijgerechten waren ver beneden de maat. De sla was uit het water in een kommetje gesmeten zonder enige dressing alleen een zeer zure saus uit een kant en klaar potje was er overheen gegoten. De groente, doperwten met stukjes wortel, was uit een kant en klaar pot zonder enige dressing ook in een kommetje opgediend. De patat was niet te eten, waarschijnlijk goedkope inkoop of vervuilde olie. De gebakken aardappelen was in een beetje vet of olie gebakken zonder toevoeging. Het dessert kon eindelijk een voldoende halen. Ik heb al in zeer veel verschillende van der Valk restaurants gedineerd maar dit is de slechtste die ik meegemaakt heb.
    De prijs kwaliteit is dan ook van der Valk onwaardig. Ik adviseer om zeer snel de Chefkok op zijn vingers te tikken om beter te presteren.

41. Restaurant leuke prettige sfeer, mooi aangekleed. Prettige leren stoelen al waren ze wat groot en log.

Ook de service was goed, ik vind het altijd prettig als mensen komen vragen of alles naar wens is.

Eten had z'n kanttekening. Het vet was oud, de patat was bikkelhard. De spruiten proefden net alsof ze al bij een ander op het bord hadden gelegen. De rodekool met appeltjes idem. De sla was vers, aardappetjes die waren gebakken waren ook heerlijk, ook de gestoofde peer. Voor wat betreft het vlees was het top en goed aangekleed op het bord.

Omdat de bijgerechten niet smakelijk waren daarom een lager cijfer voor het eten, dit geldt dan ook voor de prijs/kwaliteit. We hadden net te weinig gegeten, we wilden geen dessert voor het geval dit ook tegenviel, om die reden zijn we bij de MAC gestopt, jammer.

We komen het wellicht in de toekomst toch nog wel een keer bij dit restaurant proberen.

42. laurens & joke

Op het terras een uitstekende chateaubriand (2 pers) gegeten bij Van der Valk. Ossenhaas goed warm en toch mooi rood van binnen. Leuk aangekleed met o.a. ui, paprika en ontbijtspek. Daarnaast de gebruikelijke schaaltjes die niet bedoeld zijn om lyrisch over uit te weiden. Bediening reageert zoals altijd prima op een vragende blik. Die blonde mevrouw- die er al zo lang werkt- is ook altijd aardig en attent. Wij moeten geregeld in Tiel zijn en eten dan af en toe bij VdV. Vermoedelijk omdat onze verwachting niet op "we gaan uit eten" is afgesteld, is het elke keer weer verrassend gezellig, lekker en verzorgd. Met vier wijntjes en twee koffie voor krap 55 euro was het wederom een prima deal. Hup de snelweg weer op en naar huis! Culinaire hoogstandjes genieten we ergens anders (Voor een heel andere prijs).

43. RP 197 punten

Buitengewoon een heel gezellig restaurant. Vriendelijke bediening. Het wachten op het eten duurt misschien iets langer, maar de sfeer verkort die tijd wel weer!

44. Zaterdag 12 februari 2011 gegeten. Het eten was uitstekend en de bediening zoals het hoort, vriendelijk en attent. Het enige minpunt vond ik het lawaai in de open keuken waar wij net voor zaten.

45. Kwaliteit was onder de maat, bediening maar zo zo.... en dan de prijzen: als je wat mayonaise bij bestelde, (wat normaal toch "gratis" hoort te zijn) zie je op de rekening € 1,50 staan, voor 1 lepeltje!

Bij de andere restaurants zal dat wel bij de prijs inzitten, maar toch.

Ook de groenten en de aardappelen waren te weinig voor 4 personen, we hadden na afloop niet echt het gevoel dat we voldoende hadden gegeten. Nee, wij gaan bij dit Vd Valk restaurant echt niet meer eten.

46. Oktober 2010

Helaas heeft het personeel niets opgestoken of aangepast na de vorige slechte recensies. Het was werkelijk niet te eten, uitgedroogde voorgebakken opgewarmde schnitzels waardoor de paneerlaag zacht was geworden, doorgekookte varkenshaas zonder smaak ook al s'middags voorgebakken en totaal verdroogde scholfilets. Schandelijk, 82 euro armer voor ronduit onsmakelijk eten. Maar ja dan ben je uit en wil je het niet teruggeven maar dat hadden we wel moeten doen, dit was onacceptabel. Eens maar nooit meer!

47. In Nederland wordt wel eens gezegd: "je kunt van de grond eten" Zo schoon? Nee, bij Van der Valk ook letterlijk. Op de vloerbedekking was het smerig en vies van etensresten. Die worden gewoon van de tafel geveegd en op de grond gegooid. Niet per ongeluk hoor. Verder viel het ontbijt erg tegen. Te harde broodjes, die waterig waren. Koffie die te sterk was en ietwat ongeïnteresseerde bediening.

48. C.Kooij

49. Ik kwam er jaren geleden graag, omdat de bediening uit oudere mensen bestond. Nu zijn het alleen nog maar die jonge, onervaren, niet mee te praten, ongeinteresseerde dames.

Nee, van der Valk is leuk om een kopje koffie te drinken, maar meer ook niet.

50. Bagger!

51. Het is mij nu duidelijk, van der Valk is van der Valk niet meer.

Miniem kleine porties bedekt door smakeloze sauzen. Vlees was goed bereid, maar werd verprutst door een stroganoff saus die nergens op leek (of toch wel; het leek op goulasch soep)! De ratatouille was kapot gekookt, ook weer zonde van de haaspuntjes dus. Ik begrijp nu waarom van der Valk het enige restaurant in Tiel is waar je niet hoeft te reserveren op valentijnsdag!

Kortom voorlopig de laatste keer voor het diner naar de Tiel.

Er zijn genoeg restaurants die genoeg eten serveren en niet 1.25 voor 1 eetlepel mayonaise rekenen of 2 Euro voor een halve liter water!

52. Goede service, verschrikkelijk slecht eten.

Voor grote eters zonder smaak papillen wellicht een goede optie.

Bij een varkenshaasje wordt namelijk het volgende geserveerd: champignonroomsaus. Wat iets weg heeft van aspergesoep, op de champignons na dan. Een zakje unox soep zou het beter doen.

Vervolgens: een aardappel taartje, krieltjes en frietjes (!)
    Met hiernaast kant en klare (een soort van) gestoomde groente met ondefinieerbare saus.
    Met hiernaast appelmoes met chemisch gekleurde kers en een koude salade met warme uitjes, en koude buisjes macaroni met een zurig sausje.
    Wellicht een beetje te veel van het goede.

Concentratie op enkel aardappels, groente en vlees zou het restautant wellicht meer succes opleveren.

Helaas heeft het niet zo mogen zijn. De prijs is echter laag, maar dat moet ook wel als je dit op tafel durft te zetten.

53. Vergane glorie die al even gaande is.

Mislukte open keuken doordat je alleen maar tegen RVS aankijkt, met als toppunt de 3 enorme koelkasten.

Eten is niet best. Kiphaasjes bleken totaal smaakloos. Cajunsaus bleek 3 druppels te zijn. Prijs is laag, dus daar kun je ook niet al te veel voor verwachten.

Dit was 1 keer maar nooit meer.