Turkuaz in Tiel

• do 17:00 - 22:00
  • vr 17:00 - 22:00
  • za lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
  • zo lunch 13:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Wij heten u van harte welkom in ons restaurant Turkuaz...
Na jaren geleden in Turkije - Cappadocie een restaurant te hebben gerund werd het tijd om dit concept in onze geboortestad Tiel ook te doen.
Waar kan dit beter dan op het gezelligste plein van Tiel waar u meerdere restaurants en cafes bij elkaar treft.

Restaurant Turkuaz is bedacht en gebouwd door ons zelf.
Wij kunnen met trots zeggen dat het ons gelukt is.
De naam Turkuaz (turquoise) is afkomstig van de naam
dat is gegeven aan de blauw, groen gekleurde Turkse steen. De naam Turkuaz vonden wij dan ook passend bij een Turks restaurant.

Naast de sfeer en service die u kunt vinden bij Turkuaz zijn ook onze Turkse gerechten een heerlijke vondst onder de fijnproevers tussen ons.
Onze gerechten worden voorbereid met traditionele kruiden en
technieken vanuit de Turkse keuken.
Het eten wordt met verse producten en met zorg voorbereid zodat u kunt genieten van het resultaat.

Geniet na het dineren van een turkse thee of een sterk kopje Turkse koffie. Niet te vergeten zijn natuurlijk de lekkere hapjes en zoetigheid van de Turkse keuken zoals de alom bekende baklava.

Foto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in TielFoto van Turkuaz in Tiel

Overnachten
Hotels in de buurt »