Tokyo Lounge in Tiel

1320297467 82
1374331921 71
1420053382 68
1424209879 69

1. Erg lekker gegeten en leuke, spontane bediening! Enige nadeel waren de luidruchtige mensen naast ons die helaas nergens anders gingen zitten ondanks de plaatsen die nog over waren in het restaurant.

2. Op een gewone dinsdagavond hier gaan eten, tot mijn verbazing zat het flink vol. Een aantal jaar geleden hier al eens eerder geweest, toen was het prima.
    Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kaart goed uitgebreid en ook wat meer bijzondere sushi's dan bij de grote vreetschuren. Alles was erg lekker, grote stukken vis in de sushi, top. Ook de warme gerechten waren heerlijk. Nergens iets op aan te merken! WIj komen gauw terug.

3. Zoals altijd super lekker eten

4. Wendy de Rooij

Het was allemaal weer goed verzorgd!

5. Goed eten en vriendelijke en attente bediening. Inrichting erg minimalistisch. Kan gezelliger.

6. Eten is goed en lekker. Bedining is ondermaats. De helft van je bestelde krijg je niet en op een gegeven moment duurt het wel heel erg lang voordat ze weer komen. Anders wordt het denk ik te duur? Al met al niet zo best, de wijn verzachte een hoop ;-)

7. Moesten erg lang wachten deze keer

8. Bart Zuidam

Was goed. Niet bijzonder. Heb lekkerder gegeten.

9. Mahalia van der sanden

Ik vond het zelf vervelend dat je bij de menukaart geen plaatjes had waar het per nummer weergegeven werd in de meeste sushi restaurants is dit wel, en vonden we het vervelend dat iedere keer een medewerker naar je toe kwam om te vragen wat je wilde eten, als je dit nu per ronde op kan schrijven op een lijstje weet je zelf wat je al gegeten hebt en is het volgens mij veel makkelijker.

10. Goed en gezellig restaurant. Zowel de sushi als van de grill was uitstekend. De bediening is vriendelijk maar mag iets relaxter.

11. Weer super lekker gegeten!

12. Heerlijk gegeten. Snelle en vriendelijke bediening.
    Alleen wat erg rumoerig begin van de avond.

13. We hebben heerlijk eten gehad en de service is echt goed. We moesten alleen vanwege drukte soms een beetje lang wachten. Zeker voor herhaling vatbaat.

14. J van der Velden

Het was super lekker in het begin is het even wennen.

15. Warner Maatman

Super lekker gegeten, zeldzame klasse in deze prijscategorie. Nette, vlotte en vakkundige bediening. Vind zelf iets meer privacy prettiger. Maar is persoonlijk. Enige tip, geef een paar tientjes uit voor t opnieuw lamineren van menu- en dessert kaarten. De rest van "de zaak" verdient 't!
    Komen graag een keertje weer!

16. Heerlijk gegeten! Heerlijke sushi en perfecte vleesgerechten! Echter heb ik wel moeite met het feit dat men een kleine 5 euro in rekening brengt voor 0.75 liter kraanwater. Niks mis met kraanwater maar ik zou het prettig gevonden hebben als dit gemeld werd met de prijs daarbij. Ik snap dat er wat gerekend moet worden maar vind dit buiten proportie.

17. Eten was heel lekker en een mooie ambiance👍

18. Lekker! En onbeperkt.

19. Lekkere Sushi, niet ijskoud maar op de juiste temperatuur. Vriendelijke bediening, goede service. Normale prijzen. De ambiance is eenvoudig. Een plaatje van het gerecht op de menukaart zou helpen, nu is het soms gokken.

20. antoon van hesteren

Erg lekker gegeten dankzij zeer vriendelijk en professioneel personeel. Echt een aanrader.

21. Amber Jongerius

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten! Wij hadden een erg enthousiaste bediening aan onze tafel.

22. M. van Zon

Weer heerlijk gegeten!

23. Erik Graumans

Weer een prima ervaring, heerlijk gegeten, kwaliteit van het eten is altijd meer dan goed. Ruimte is wat rumoerig, zeker als het echt vol zit. Bediening mag wat vriendelijker.

24. Weer heerlijk gegeten en pruimenwijn gedronken. Nadeel we eten iedere x weer teveel😜Omdat het gewoon heerlijk is👍🏻Petje af weer voor het team en de koks van tokyo lounge. Een echte aanrader!

25. Contstante kwaliteit. Alleen jammer dat er zo weinig sap soorten op de kaart staan.

26. Ontzettend lekkere sushi en veel variatie in gerechten. Ook de niet sushi liefhebber komt hier goed aan zijn trekken. Ik mis alleen wat zoete gerechtjes.
    Bediening is zeer vriendelijk maar kan iets vlotter... toch regelmatig wat lang moeten wachten. Dat maakt de kwaliteit en smaak van het eten zeker weer goed.

27. Opnieuw lekker gegeten. We moesten deze keer wel lang op het eten wachten. Leuke en aardige bediening.

28. Twan Kuypers

Heerlijk gegeten! Tokyo Loung is van alle sushi restauranten die we kennen een van de beste. Wat smaak, variatie en kwaliteit betreft misschien wel de beste. Één klein puntje is dat ze geen zoete gerechtjes op de kaart hebben staan en dat is jammer. Goede service en erg correct en vriendelijk personeel. De sfeer is op zich prima hoewel persoonlijk vind ik het er best donker en is het niet de goedkooptste maar dat is wel gerechtvaardigd gezien de kwaliteit. Kortom erg goed eten en zeer zeker een bezoek waard!

29. Ontzettend goed en lekker gegeten. Vooral 39 is een aanrader 👍🏻

30. Ik vind de service vrij slecht bij Tokyo Lounge. Wij moesten tussendoor erg lang wachten om te bestellen en voordat het eten kwam. Niet tevreden over dit bezoek.

31. Heerlijk gegeten. Een uiterst vriendelijke bediening.

32. Danielle

Heerlijk gegeten!

33. We hebben heerlijk gegeten. Alles zag er heerlijk uit en was op de juiste temparatuur. Een echte aanrader!

34. Roelofsen

Leuke avond gehad met natuurlijk lekker eten

35. Super lekker eten. Betere sushi's heb ik nergens eerder gehad. Wel heel er druk en rumoerig. Je moet vrij hard praten om elkaar te kunnen verstaan. Maar de sushi's maakte het allemaal goed. Dus zeer zeker een aanrader.
    Wij komen vanuit Arnhem speciaal daar sushi eten.

36. P. Alderliesten

Het was even wennen maar heerlijk gegeten.

37. Keus, verschillende soorten sushi was wat beperkt, maar wat we kregen was goed. Bij binnenkomst wel gezien, maar lieten ons gewoon wachten, terwijl wij de eerste waren die binnen kwamen. Drinken vergeten, bestelling verkeerd doorgekomen. Niet heel erg, werd prima opgelost. Bediening kan wel een stuk vriendelijker. Sfeer is er niet. Donker hol, slechte club muziek, zeer benauwd en zweterig hok achterin. We hebben goed gegeten, maar daarmee is ook alles gezegd. Wij komen hier zeker niet meer terug.

38. Ray Halve

Jammer dat Tokyo Lounge niet met briefjes werkt. Het is lastig om steeds je bestelling te moeten onthouden en niet kan terug kijken.

39. Laatste 3 keer dat ik er heb gegeten, met familie, collega's en met zijn tweeën. De helft van de bestelling klopt. De garnalen in welke vorm dan ook druipen van de olie. Zelfs uit de wok. Toen we er iets van zeiden, kregen we te horen dat ze nog nooit klachten hadden gehad, en ze liepen met 1 man te weinig in de bediening. Lekker belangrijk. Vandaag 23 april zijn we niet voldaan weggegaan.

40. Roos van de Linde

Heerlijk gegeten, voor een all you can eat is de kwaliteit van de sushi super! Erg lekker!

41. Sandra van Oijen

Heerlijk gegeten met mijn dochter. Ook als je niet dol bent op sushi zijn er ook vleesgerechten, goed restaurant.

42. Heerlijk relax gegeten, goede sfeer en vriendelijke en vlotte bediening.

43. S HENSEN

Vriendelijke, vrolijke en betrokken bediening. Het eten was super van smaak. Het was onverwacht druk dus we moesten even wachten en de gerechten kwamen om de beurt.

44. Lang wachten voordat een bestelling word opgenomen. Niet echt spontaan personeel.

45. Anja en Erik

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top.

46. Gisteren met z'n drieën weer wezen eten bij Tokyo Lounge. Was zoals altijd weer heerlijk. Verschillende sushi restaurants geprobeerd maar zijn weer tot de conclusie gekomen dat ze allemaal niet kunnen tippen aan Tokyo lounge...

Petje af voor alle koks van dit restaurant.

47. M. Boiten

Wordt heel hoog tijd voor nieuwe interieur. Vloer en bekleding op de banken erg versleten!

48. Gert ban Eck

Eten was helemaal top! Bedankt Tokyo lounge.

49. Was WEER super, of je het haalt of in het restaurant opeet, 't is heerlijk en vers! Heb al heel wat sushi gegeten, maar Tokyo Lounge staat nog steeds op 1!!

50. We zijn hier gister voor het eerst geweest en vonden het super! Lekkere verse sushi, heerlijke warme gerechten en vriendelijke bediening! Omdat we op tijd weg moesten, kregen we een bakje om de sushi mee te nemen, wij komen hier snel weer!

51. Frans en Margot

Gisteren weer geweest en heerlijk gegeten, zeker komen we nog wel terug. Goede prijs en eten.

52. Super gegeten, goeie bediening en heerlijke verse gerechten. Aanrader

53. Het enige minpuntje is de sfeer in het restaurant, een beetje kaaltjes. Maar dat was de vorige keer ook, alleen enkele tafels anders gerangschikt. Alles wat echt belangrijk is was dik in orde.

54. Wij gaan er nooit meer heen. Het begon al goed bij binnenkomst, onze reservering bleek geannuleerd te zijn, geen idee door wie want dat hadden wij zelf niet gedaan. Vervolgens na even overleggen hadden wij toch een tafel gekregen en dachten we dat we verder een gezellig en lekker avondje zouden hebben. Niet dus..

Eerste rondje sushi besteld, dit kwam niet veel later en was ook lekker, niets op aan te merken. Bordjes werden afgehaald en wij waren klaar om de volgende bestelling te doen.
    Die bestelling hebben wij nooit meer gedaan. Een uur lang werden wij genegeerd door het personeel. We werden voorbij gelopen, niemand kwam wat vragen, niet eens of wij drinken wilden. Personeel aanspreken lukte ook niet want zodra zij andere klanten hadden geholpen gingen ze er snel weer vandoor. Daar zaten wij dan met een lege maag en lege bordjes.

Op een gegeven moment waren we het moe en wilden wij gaan. Wel netjes bij de kassa aangegeven hoe het er voor stond en dat we wilden gaan. Werden we er vervolgens van beschuldigd dat wij stonden te liegen en dat wij er pas 30 minuten waren, terwijl wij er in werkelijkheid al 90 minuten waren. Uiteindelijk was dit opgelost en konden we gaan, maar voor ons was dit de eerste en laatste keer dat we hier naar toe gingen.

Verder zag het er wel leuk uit van binnen. Wij zaten echter achter in het restaurant en daar zit je hutjemutje op elkaar. Je kan zo alle gesprekken van je buren volgen want je zit bijna bij ze op schoot.

Conclusie: eten smaakte goed, bediening en service kan beter.

55. Helemaal top! Heerlijke gerechten, echt Japans, zeer verfijnd van smaak, licht verteerbaar. Komen zeker terug.

56. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Helaas vonden wij de wachttijden verschrikkelijk lang, we hebben hier ruim 3 uur gezeten met maar 3 rondes, absurd! Daarnaast waren de muren volledig kaal. Een beetje aankleding zou niet hebben misstaan.

57. De sushi was erg lekker. We moesten best lang wachten voordat de bestelling gebracht werd. Maar het was het wachten waard. Het personeel was heel vriendelijk. Wat jammer was, is dat er een koppel achter ons zat dat het nodig vond met sushi te gaan gooien. Dit hebben we doorgegeven aan de serveerster toen we weg gingen. Hopelijk zijn deze mensen er op aangesproken.

58. Heerlijk gegeten en vriendelijk ontvangen door het personeel. Bediening was goed.

Wat minder fijn is dat de tafels erg dicht op elkaar staan. Zo dicht dat de serveerster er niet tussen kan en je bij de "buren" bijna op schoot zit en kan meeluisteren. Daarnaast zaten we dicht bij de deur en hadden we constant last van de kou. Ook wordt de ambiance verstoord door gasten die gaan roken en nieuwe gasten die steeds binnen lopen en mensen van de take away.

59. Lekker gegeten en alerte, vriendelijke bediening. Maar 4,75 euro voor een fles gevuld met kraanwater... niet gastvriendelijk. Akoestiek is slecht; je moet luid praten. Tafels dicht opeen. Het eten maakt een hoop goed

60. Dickij Vroege

Heerlijk gegeten. Goed gezeten. Heel fijn personeel. Voor herhaling vatbaar

61. Louise 156 punten

Het eten was heerlijk. Hoewel het hele restaurant vol zat, werden we toch redelijk vlot geholpen. Wij zaten in het voorste gedeelte waar je elkaar nog enigszins kunt verstaan. Achterin is de akoestiek heel slecht. Tafeltjes staan wel dicht op elkaar. Waar het restaurant aan moet werken, is aan het gastheer/-vrouwschap. Er was niemand die de gasten opving, tafeltje toewees, waardoor er in het gangpad (bij de etende mensen) een rij wachtenden ontstond. De kwaliteit van het eten is goed en de prijs ook. Wie rustig wil eten, kan het beste doordeweeks gaan.

62. Wij hebben er gisteravond gegeten met 10 personen. Wij waren een kwartiertje te vroeg aanwezig. Maar we konden voorin de zaak waar gewoon ruimte vrij was niet even wat drinken. Een gemiste kans dus.

Verder liep de bediening heel chaotisch en erg onervaren.. Het kwam allemaal slecht op gang. De ruimte is heel erg lawaaiig en ongezellig. En het dames toilet is echt smerig en veel rotzooi op de grond. En dat je voor 3 niet afgesloten flesjes water € 14,00 moet betalen slaat helemaal nergens op.

Het eten was wel heel lekker. Maar aan de rest mogen ze toch wel werken om hun klanten te behouden.

63. Wederom fantastisch gegeten. Na enkele uitstapjes naar andere Japanse restaurants weer snel terug naar Tokyo Lounche. Voor mij geen beter Japans all you can eat restaurant. Alles super vers, echt onbeperkt. Ook de Sashimi. De wijnen zijn ook super... echte aanrader!

64. Mariëlle V.

Gisteravond weer bij Tokyo Lounge gegeten. Wederom een zeer aangename ervaring. Gezellige drukte en vriendelijke bediening. Het eten was weer top, beste sushi van midden Nederland!!

65. Prima gegeten, de inrichting is wel sfeerloos. Donker erg warm ondanks de airco die niet aanstond en versleten. Dat kan veel beter en mooier. Ook de plek bij de dames toilet een grote rommel. Een gordijn kan het helaas niet verbergen. De rekenong viel erg tegen. Voor 0,75 ltr kraanwater die zonder dat we het vroegen op tafel gezet werd (service dachten wij) voor 4,75 euro op de rekening gezet!!! Dat is afzetterij, klantonvriendelijk, dat doe je niet!!

66. Max 45 punten

Goede prijs/kwaliteit verhouding met matige sfeer.

67. Max

68. Vaak goede ervaringen maar laatste tijd niet. We wilden ooit reserveren voor 9 personen maar ze willen niet van die 'grote' aantallen meer.. 2 weken later zat er een tafel met 15 personen.. Erg vreemd.. Wij zijn overgestapt op iets anders.

69. Kwaliteit van de sushi is absoluut goed te noemen. Klantvriendelijkheid is on-Nederlands slecht en niet meer van deze tijd! Het lijkt of je blij mag zijn daar je geld uit te geven in plaats dat ze blij zijn dat je het bij hun wilt uitgeven. Ook door de shifts lijkt het er op zoveel en snel mogelijk geld binnen harken, in plaats van de gasten in de watten te leggen. Met deze manier van de gasten bedienen is er voor dit restaurant geen lange toekomst weggelegd. Jammer van het goede eten maar ons zien ze niet meer.

70. Lisa 538 punten

We zijn vaste "gasten" van Tokyo Lounge maar worden zo zeker niet behandeld. Een gast is bij TL duidelijk een klant, die zo snel mogelijk plaats moet maken voor de volgende klanten en dit word met zo min mogelijk tact en vriendelijk duidelijk gemaakt. Jammer! Het eten is erg goed maar de service is rond uit slecht. Om 19.00 mochten we voor de laatste keer bestellen. (Sessie van 17.00 tot 19.30!!) we wilden ook graag ijs na, dit was niet mogelijk konden het alleen tegelijk met onze sushi krijgen. We gaven aan dit niet zo smakelijk te vinden en ook een beetje raar maar helaas dat was dat dan jammer. Toen we om kwart over 7 om een bolletje ijs na vroegen, was het antwoord: ik heb net gezegd dat u dat niet meer krijgt. Ook met de belofte om om half 8 echt weg te zijn wilde ze niet zuinig zijn op vaste gasten/klanten. Jammer dat Tokyo Lounge niets doet met alle door velen eerder geplaatste kritieken over de service op eet.nu, en zelf kritiek op Facebook zo snel mogelijk verwijderd. Begin van het einde!?!

71. Het eten is eigenlijk het enige waar we voor terug komen. De service is echt waardeloos, het is net een vreetschuur met al die sessies en al dat lawaai. Achter in de zaal zitten is al helemaal verschrikkelijk, daar is het nog erger met het lawaai en zit totaal geen sfeer in. De bediening vliegt als kippen zonder kop rond en de gastvrouw/heer komt niet eens aan tafel of iets en is alleen maar bezig met afrekenen en zoveel mogelijk reserveringen aannemen. Nee, wij kwamen vaak maar nu echt nooit meer. Tokyo lounge is van de top af gestoten en dat is hun eigen schuld.

72. Ik ben vandaag voor de zoveelste keer geweest. Wat een slechte ervaring was dit. Ik was met 4 vriendinnen naar de zitting van 17.00 tot 19.30. Om 19.00 uur werd ons gevraagd om onze laatste bestelling door te geven. We wilden nog wel een ronde, maar ook een bolletje ijs na. Er werd ons verteld dat we dan alles tegelijk zouden krijgen. Maar dat hoor niet. Dus we bestelden alleen eten. Om 19.20 hadden we ons eten op en wilden toch nog een bolletje ijs. Dit was NIET mogelijk. Terwijl iedereen om ons heen nog aan het eten was. Ik kwam hier 2 keer per maand maar dit was de laatste keer. Je word onpersoonlijk behandeld en na 15 keer nog niet herkend. Je bent hier een nummer.

73. Al vele malen geweest, word helaas steeds minder. Wat hier eigenlijk al staat, personeel niet vriendelijk en service gericht. Ook totaal geen kennis van wijnen en de inhoud van de wel lekkere sushi komt er met veel 'uhu' uit. Hier kunnen jullie vrij weinig iets aan doen maar de ruimte achterin is zeer onrustig en veel lawaai als het druk is, jammer. Krijg altijd een vreetschuur idee met de drukte en de 2 sessies die jullie hebben. Verder eten top en veel goede wijn keus.

74. Eten top! Klantvriendelijkheid zeer slecht.

75. Pas met 4 dames, op woensdagavond heeeerlijk zitten tafelen! Enige min-puntje is toch wel het aantal serveersters... Niet vakbekwaam en niet erg vriendelijk. Denk dat daar 'iets' mee gedaan moet worden. Maar van het eten valt niets te zeggen, krijg nu alweer zin om te gaan!!

76. Slechtste sushirestaurant waar ik tot nu toe heb gegeten. De sushistukjes vond ik aan de grote kant en de smaak was ook niet super. Het personeel heeft niet één keer gevraagd of het smaakte en toen ik een glaasje kraanwater bij mn wijntje vroeg werd mij op geïrriteerde wijze verteld dat ik alleen spa blauw kon bestellen. Na een derde ronde kwamen ze ons melden dat de tijd om was en we het restaurant zo moesten verlaten. Dit heb ik zo nog nooit meegemaakt en ik ben toch al in veel Japanse restaurants geweest. Hier gaan wij dus nooit meer naar terug.

77. Vol verwachting ging ik naar dit sushi restaurant in Tiel. Echter ik kwam van een koude kermis thuis.
    Tokio Lounge presenteert zich als een restaurant waar de kwaliteit en de service hoog in het vaandel staan.
    Met alle respect voor de medewerkers en de eigenaren, maar leer eerst wat service bieden is en het je klanten naar de zin maken. Het neigt naar snel scoren van omzet. De sushi is op zich prima te eten maar niet super. Het is qua smaak en presentatie gemiddeld.
    De service is ronduit slecht. Lang wachten, weinig aandacht voor de klant, snel geserveerd met een snelle en slechte uitleg. Totaal geen kennis van de wijnen die ze serveren. Het personeel is veel te jong en onervaren.
    Op zich allemaal prima, maar pas de prijs er dan op aan. In combinatie met de wijn was het toch een pittige rekening. Maar de eigenaar past een beleid toe wat niet lang stand zal houden.
    Tip: doe wat met je personeel of pas de prijs aan! Of presenteer jezelf als een ordinaire vreetschuur. Dan had ik het van ten voren kunnen weten.

78. Ben hier al een paar keer geweest, en het stelt nooit teleur.
    De sushi is erg lekker en ook de sushimi is een aanrader. De versheid van de producten maakt zo'n avond tot een feest. Mijn favoriet zijn de insideout Rolls, de smaken zijn zeer goed in balans. Mijn dochter zweert bij de tempura garnalen, die zijn heerlijk knapperig gebakken. In het verassingsmenu zit voor mij iets te weinig sushi en te veel roerbak, maar dat is een kwestie van persoonlijke smaak.
    De service is over het algemeen genomen goed, soms zelfs zeer goed.
    De huiswijnen zijn prima te drinken en goed afgestemd op een algemeen publiek.
    Alleen de accommodatie is wat aan de krappe kant, beneden zitten is nog prima maar boven staat het echt te dicht op elkaar. Ook is het boven wat gehorig waardoor je je snel stoort aan het geroezemoes van de omliggende tafels. Als er dan ook nog een tafel met een wat luidruchtige groep is, is de lol er snel vanaf.
    Dit is een blijvertje.

79. Bestellen en afhalen werkt niet. Tenzij je de tijd hebt. De afgelopen 4 keer moesten ze nog beginnen met koken op de tijd dat m'n bestelling klaar zou zijn. Jammer want de koks maken lekkere dingen.

80. Heel goed restaurant. Ik zie mensen klagen over hygiëne & weet ik wat. Maar er zijn maar weinig restaurants waar alles zo mooi & netjes gepresenteerd word. Ook vind ik de service heel goed, je wordt snel geholpen. Als je niet van drukte houd moet je op een doordeweekse avond gaan & niet zeiken!

81. Marie-Louise

Een poosje geleden ben ik met collega's bij de Tokyo lounge in Tiel geweest, erg lekker gegeten en erg gezellig.
    Nu heb ik in de vakantie een maagverkleining ondergaan waardoor ik dus niet (bijna niet ) kan eten. Afgelopen week moest ik weer reserveren voor mijn werk ik reserveer voor minimaal 10personen.
    Vertel dat ik zelf nu een maagverkleining heb ondergaan en dus nooit voor 25.- euro zal eten. Mijn vraag: zou ik van de kaart mogen bestellen want om 25.- te betalen voor 6 stukjes is onzin. ( 2 weken geleden bij een sushi restaurant in Nijmegen gegeten daar was het geen probleem en heb ik dus maar 5 stukjes kunnen eten, kosten 7euro)
    Het antwoord van de Tokyo lounge was echter: nee kan niet, gewoon 25.- betalen.
    Ik heb een speciaal kaartje van het ziekenhuis waarmee ik dus kan laten zien dat ik geen onzin vertel maar ze bleven bij hun standpunt.
    Voor mijn gevoel niet echt klantvriendelijk en erg jammer dat ik nu dus niet mee kan met mijn collega's .

82. Geweldig restaurant. Wij brengen hier dan ook regelmatig een bezoek! De sushi is er heerlijk.
    Wij gaan regelmatig naar een japans restaurant, maar tokyo lounge is onze favoriet.

Wel vinden wij dat je er in het begin wat meer op je gemak kon eten. Je hebt nu meer het gevoel een nummertje te zijn. De gastvrijheid is wat minder geworden. Als het restaurant vol zit, kun je elkaar bijna niet verstaan, maar het gesprek van de buurman kan je dan weer wel volgen omdat je naar ons idee te dicht op elkaar zit. Het gaat ze te goed, denken wij... Maar de kwaliteit van het eten blijft op en top, waardoor wij toch blijven komen.

Tokyo lounge is een aanwinst voor Tiel!

83. Afgelopen woensdag voor de tweede keer gegeten bij Tokyo Lounge en het eten was weer top. Wat ons echter tegen viel was de hygiene. Bij binnenkomst plakten onze voeten meteen aan de vloer vast, de vloer was alles behalve schoon. Bij de open keuken stonden diverse geopende saus-flessen waar iedereen (ook gasten) bij kon, waar ook nog eens meerdere smerige vaatdoeken naast lagen. Tevens hadden wij zes weken van tevoren gereserveerd en was er toch geen tafel vrij op de afgesproken tijd. Wij hebben hierdoor 20 minuten gewacht op een tafel.
    Gelukkig maakte het eten een hoop goed, maar er is wel een twijfel of we ooit nog terug zullen gaan...

84. Heerlijk gegeten hier! Iedereen die er geweest is, praat vol lof over dit restaurant. Goede kwaliteit eten. Zelfs voor mensen die niet veel om vis en sushi geven is er genoeg!

85. Eten werkelijk voortreffelijk. Alleen zonder aankondigen de jassen halen omdat de volgende groep komt is wel een afknapper. Iets meer tact is aan te bevelen. Tokyo Lounge is wel een echte aanrader!

86. Bijzonder goed en voor weinig. Lekker hoeft niet duur te zijn.

87. Enige tijd zijn we spontaan binnengelopen om bij tokyo lounge te eten. Voor een dinsdag avond was het behoorlijk druk. Helaas werden we niet verwelkomt bij binnenkomst en hebben we zelf maar een plaatsje uitgezocht. snel daarna kregen we de kaart en werden de drankjes opgenomen. Jammer dat er geen kraanwater geschonken wordt bij de wijn, zoveel kost dat toch niet!? we hebben gekozen om ons te laten verassen, en dat waren we! we hebben heerlijk gegeten. ieder gerecht werdt keurig uitgelegt wat het nou precies was alleen wel in een razend tempo.. waarschijnlijk was ze bang dat ze het anders niet kon onthouden? alle gerechtjes waren erg lekker en origineel. als toetje hebben we de 3 soorten ijs genomen. achteraf was het een beetje te veel maar het sesamijs is een grote aanrader!de toiletten mogen wel regelmatiger gecontrolleerd worden op de avond. jammer dat de gastvrouw tijdens het eten nooit heeft gevraagt of alles naar wens was. wel nam ze afscheid van ons toen we weer vertrokken.

88. Ik haal altijd af, heerlijk om met die zalige sushi 's avonds een filmpje te kijken met de voetjes omhoog.
    Het restaurant is ook prettig. Ik vind het een aanwinst in Tiel, en dat vinden er meer, want het is er altijd druk.

89. Het eten was heerlijk. Alleen jammer dat de kan kraanwater voor 5 euro op de rekening stond.

90. Topper onder de Japanse restaurants!

Als sushiverslaafde was ik blij dat Tiel ook eindelijk sushi kreeg. Geweldig lekker restaurant, vriendelijke bediening en leuke sfeer. Is verfijnder dan alle andere sushi vreetschuren, dus dat er geen plaatjes bij de gerechten staan vind ik alleen maar top! Echte aanrader, niet alleen voor sushi eters want het menu is uitgebreid.

91. Zondagavond hebben we heerlijk gegeten. De garnalen en de pittige kip zijn verschillende keren besteld. We komen zeker gauw terug. Wim en Will Kegelaar

92. Kas 379 punten

Gister daar wezen eten met z'n 4en en het was ook gelijk mijn eerste keer Japans eten. Moet zeggen was erg lekker en ook lekker ongebruikelijke aziatische smaken. We namen het verrassingsmenu, 2 met vlees en 2 met alleen vega/vis. Fijn stoelen, ook niet onbelangrijk en je kunt er ook goed verstaanbaar kletsen met elkaar aan de tafel, verder een erg strakke en hippe inrichting. Zeker 6 porties gehad en zat dan ook echt bomvol. Erg lekker gegeten en zeker voor die prijs. Een aanrader voor alle Tielenaren, ex-Tielenaren en anderen! Top! Domo Arigato!

93. Na veel goede reacties te hebben gehoord, en een groot liefhebber te zijn vam sushi zijn we gaan eten bij Tokyo Lounge in Tiel.

We waren blij verrast door de gezellige sfeer, het eten daarentegen minder. Ik zeg niet dat het slecht was, maar door de vele goede reacties die ik heb gehoord, ga je er nu eenmaal met een hoge verwachting naar toe. Zelf eet ik regelmatig bij een ook net geopende sushi bar in Arnhem. Hier kom ik vaak terug, en in vergelijking met hun vond ik dit wel tegenvallen.

Vond het vervelend dat er geen afbeeldingen op de kaart te zien zijn (visueel ingesteld) ook omdat je niet bij alles weet wat het is. En vreemd dat je van de ene soort 1 stukje je krijgt, en van het andere weer 6. Ik zat na bijna 3 rondes vol, terwijl ik normaal wel 6 rondes red.

Al met al een mooie zaak! En toch mijn complimenten!

94. De aanrader in Tiel!

Heerlijk smaakvol eten in een leuke hippe sfeer. Ook voor de niet-visliefhebber een feest. Persoonlijk vind ik het leuk om me te laten verrassen. Zo krijg je iedere ronde weer andere gerechtjes en proef je de hele kaart.

95. S&R 16 punten

We hebben hier al diverse malen heerlijk gegeten.

Een echte aanrader voor wie van lekker Japans eten houdt.

De prijs/kwaliteit is zeer goed te noemen.

Inmiddels is dit restaurant een van mijn favorieten in Tiel.