Samen in Tiel

Volg ons op Facebook en profiteer van leuke aanbiedingen!

Vanaf 18.00uur gratis parkeren bij de "Waalkade" aan het water (m.u.v. donderdagavond).
    Overdag betaald parkeren bij de "Waalkade" of de "Oude Haven".

Trein, bus, taxi.

ma lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00
di lunch 11:00 - 17:00 diner 17:00 - 22:00

Welkom bij ons restaurant Samen eten & drinken.
Onze naam zegt het al, u kunt bij ons genieten van eten, drinken en gezelligheid.

Ons restaurant is vanaf 11.00 uur open voor een heerlijke kop koffie met gebak.
Om 11.00 uur opent ook onze keuken voor de lunch, u kunt dan genieten van heerlijk versgebakken brood.
Ook kunt u bij ons terecht voor een gezellige high tea of (zaken)borrel, neem hiervoor even een kijkje op onze website.
S' avonds kunt u in alle rust genieten van onze a la carté kaart en voor een leuke prijs een heerlijk hapje eten, zowel in ons restaurant als met mooi weer buiten op ons verwarmde terras.

Wij hebben altijd een leuke maand aanbieding wat perfect te combineren is met een bezoek aan het theater.
(Het theater ligt op 5 minuten loopafstand van ons restaurant).

U kunt altijd reserveren voor lunch , high tea of diner via reserveren@samen-tiel.nl of bellen naar 0344-630294.

Wij hopen u snel te mogen begroeten.

• High tea: € 18,50

1320824826 77
1352620195 78
1420753127 78
1438921909 80

1. Ze serveren lekkere broodjes. Het is gezellig zitten op het terras.

2. Je kan er prima eten!!. Alleen de club sandwich, carpaccio, is géén aanrader.
    Flauwe smaak, kaas en kruidenmayo niet geproefd. Jammer.

3. Heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel. Super!

4. Twee keer op maandagmiddag een broodje gegeten bij Samen. Twee keer op rij werden er fouten gemaakt; wit brood besteld, bruin brood gekregen. De serveerster zei zelfs: maar ik heb bruin opgeschreven! Twee keer op rij werd de tafel wel afgeruimd toen we gingen zitten, maar werd er geen doekje over gehaald waardoor we tussen de kruimels en de vlekken van onze voorgangers zaten te eten.
    De smaken van de sandwiches en salades vonden wij erg vlak. De bestelde drankjes werden voor het gemak vergeten te brengen. Jammer!

5. Er is een leuke sfeer en je kan er heel lekker eten.

6. Mevr.Verbeek

We hebben online de reservering gemaakt voor 19 september voor 8 personen. Gelukkig maar anders was er geen plaats geweest. We hebben heerlijk geluncht en de bediening was uitstekend ondanks de drukte met het fruitcorso! Het was prima.

8. Vanmiddag bij Samen geprobeerd te lunchen. Dit ging gepaard met als eerste de mededeling dat we de kaart niet konden inzien in verband met de drukte, welke de keuken niet aankon!

Na 20 minuten eindelijk de kaart gekregen, prima keuzemogelijkheden. Toen het broodje na 45 minuten na aankomst arriveerde viel deze door het snijden volledig uit elkaar en was er van een clubsandwich weinig over. Ook was alleen de gerookte kip ruim aanwezig, verder matig belegd en het ei blauw gekookt en erg koud!

Ongeveer de helft van alle terras tafels staat te wiebelen. Bij het vragen naar verstevigende viltje werden deze nooit gebracht/ vergeten? Eet erg onprettig!

Bij vertrek nog lang moeten wachten op een vrij toilet! Dit was er maar 1!

Kortom, ze proberen het wel en het concept is goed. Alleen de capaciteit van de keuken is te klein voor hetgeen wat ze willen bieden en bezetten! De volgende keer niet meer!

9. Visser-Lusink

Heerlijk gegeten, leuke kaart en fijne locatie. Aanrader!

10. Super behulpzame en vriendelijke bediening. Heerlijk simpel eten, voor een leuke prijs.

11. Jurjen Cuperus

12. A van den Bosch

Was erg gezellig, lekker eten. De bediening was super. Dit is voor herhaling vatbaar.

13. We hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten en een super lekker wijntje gedronken!
    De bediening was ook erg goed!

14. Gisteren gegeten in Samen eten en drinken.
    Online reserveren ging niet goed, maar via een telefoontje kwam het allemaal toch op zijn pootjes.

Bediening heel vriendelijk, ook na verzoek om op tijd weer weg te kunnen om een vlotte doorkomst van de gerechten te borgen.

Helaas waren de producten op de kaart niet allemaal aanwezig, beetje slordig

Vooraf carpaccio: op zich goed maar kaas vrij jong (geen mooie oude parmezaan), rucola niet heel erg pittig van smaak en ik miste de pijnboompitten een beetje.
    Carpaccio was mooi dun gesneden en lekkere gedroogde tomaatjes en olijven.
    Verhoudingen waren op zich goed maar de smaak van het geheel was wat vlak.
    De balsamico was zeer goed van smaak en het beste deel van de carpaccio en gedroogde tomaatjes ook goed van smaak.

Hoofdgerecht tournedos met portsaus: saus was niet mooi van structuur smaak redelijk.
    Tournedos iets te vet wel netjes gebakken.
    Eetgenoot had steak van forel maar was niet erg lekker.
    Groente (witlof) onder een dikke laag saus zag er niet heel lekker uit.
    Salade met een heerlijk aardbeitje was goed

Al met al ruim voldoende door de bediening maar de ingrediënten kunnen beter.
    Bereiding was voldoende goed.

15. Vanwege het afscheid van een collega hebben we gisteren een High Tea gehad. Van te voren had ik gevraagd of er voor twee rekening gehouden kon worden met hun speciale eetwensen en dat was prima voor elkaar.
    Echter vonden wij, de rest van de collega's, de High Tea erg tegenvallen.
    Na een heerlijk hartig taartje en lekker brood met beleg werden de schaaltjes met zoet op tafel gezet. Het zoet was brownies, bonbons en macarons.
    Wat we jammer vonden dat het om allemaal kant en klaar gekochte zoetwaren ging. Dit hoort niet bij een High Tea. We misten de scones, de stukjes cake en noem maar op wat bij een High Tea hoort.
    Van te voren was mij verteld dat de High Tea ruim 2 uur zou duren, maar de gangen zijn daar erg summier voor. We hadden wat meer hartige, kleine hapjes verwacht.
    Ook werd er geen heet water meer gebracht toen de laatste gang op tafel stond.
    Omdat ik een paar jaar geleden met een vriendin hier een heerlijke (veel meer gevarieerde) High Tea heb gehad, heb ik dit georganiseerd. Jammer dat het nu anders gelopen is.
    Wel alle lof voor het personeel, ze zijn erg vriendelijk en meerwerkend.

16. Paar keer wezen eten en drinken en was erg gezellig voor al in de zomer toen we op de lounge bank konden zitten in het zonnetje. Wou niet meer van de bank af, hij zat zo lekker en met een lekker rosé biertje uit de tap was het helemaal compleet. Ook het eten beviel me goed en was erg lekker. De bediening was ook gewoon top! Ga zeker vaker eten en in de zomer lekker loungen!!!

17. Fred Bettink

vrijdag 6 april 2012High tea
    Een vriendin wees me op de actie van Pickwick waarbij je twee zegeltjes moet plakken en dan krijg je een high tea voor twee, voor de prijs van één. Vandaag samen met Samuël naar Tiel getogen en het over ons heen laten komen. Gebak, bonbons, koekjes, hartige broodjes etc, etc. We hebben ons klem gegeten en oja ook nog een bakkie thee gedronken.

Samuël vond het helemaal geweldig en ik vond het ook super! We zijn bij: Samen Eten en Drinken geweest aan de Varkensmarkt in Tiel. Even quality time voor Sam. Zijn broertje moest met zijn moeder mee naar Hoogeveen.. dus voor hem heb ik twee blikjes Energy drank gekocht. Die mag hij een keer opdrinken net voordat hij weer naar huis gaat ;-)

18. Samen eten en drinken is een gezellig restaurant met veel sfeer ik heb er een keer gegeten en het ik heb er erg genoten van het eten. Vriendelijk personeel en goede service. Ik raad dit echt aan.

19. cvogelzang

Vanmiddag even gezeten tijdens de lunch, en erg aangename sfeer. Prettig geholpen door het personeel en heerlijk gegeten! Mijn complimenten!!

20. Met twee personen een high tea genomen. Vooraf aangegeven dat bepaalde dingen niet gegeten konden worden. Helaas kwamen die dingen terug op het bord. Het werd wel direct rechtgezet. Bediening was weinig oplettend of er nog genoeg thee was en of alles nog naar wens was. De zoetigheden vielen erg tegen. Niet de authentieke scones, brownies die je verwacht maar fabrieksetenswaar op een bordje: kleffe appeltaart en een soort van kwarktaart, paar bonbons, soort snoepjes met suikerlaag. Niet erg aantrekkelijk voor het oog en ook weinig smakelijk. De tijd tussen de hartigheden en zoetigheden was erg lang. Je kan niet lekker pakken en happen wanneer je wilt. Voor hetzelfde bedrag kan je op andere plekken een betere high tea nuttigen en heb je betere bediening.

21. Op 29-09-2012 vierden wij ons 20-jarig huwelijk met een lunch bij jullie. Het eten was echt heerlijk, maar over het algemeen moesten wij toch wel wat lang wachten op de gerechten, ook de tijd tussen voorgerecht en hoofdgerecht duurde te lang. Het was wel druk, maar dat hoeft dan geen 3 kwartier te duren. Gelukkig hadden we alle tijd, maar volgende keer graag iets sneller.

22. Vorige week hebben ik hier, samen met mijn dochtertje, sinds enige tijd weer eens gegeten. De carpaccio vooraf en als hoofdgerecht de saté. Het was weer heerlijk. Het neerzetten van een kinderstoel bij binnenkomst en het opwarmen van het potje was geen enkel probleem.
    Gelukkig weten ze hier nog wel, wat service is.

Tot de volgende keer!

23. Hoi,

Voor een lekker avondje uit of wat te drinken moet je zeker bij Samen zijn. Ze hebben daar een heerlijke High Tea en je komt dan net zoals ik een keer terug voor het avond eten! Beide keren was ik erg tevreden, samen met mijn vriendin. Bediening was erg gastrvrij en het eten was heel erg lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.

24. Hallo eet.nu, wij hebben vorige week gegeten bij Samen en we vonden het een erg gezellige avond. We hebben lekker gegeten en ik was blij met de salade die ze speciaal voor mij gemaakt hadden. Aardig personeel en gezellige sfeer. Het volgende etentje staat al gereserveerd.

25. Savannah

Ik kom hier heel vaak met m'n familie en we worden altijd met open armen ontvangen! Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Wij eten vaak een tosti is en die zijn heerlijk! Ik raad mensen ook zeker aan om te komen eten en drinken!

26. Lena,Vik en Sveta.

Wat is het elke keer weer gezellig bij jullie! Altijd even gastvrij en tijd voor een gezellig praatje! We komen elke keer weer graag bij jullie op bezoek hoor! Dank jullie wel, voor het heerlijke eten!

27. Ik heb een heerlijke avond gehad bij Samen eten & drinken. Alles beviel me erg goed er was een klein foutje gemaakt maar dat hebben ze heel erg netjes opgelost! Ik vond de bediening er sociaal en ze probeerde zo snel mogelijk je te komen helpen.
    Al met al heb ik heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad.

Samen eten & drinken is een echte aanrader.

28. Alexander

Altijd lekker eten, goede sfeer en aardige bediening voor een prima prijsje!

29. Bij aankomst werden we door beide medewerkers genegeerd, dus hebben we zelf maar een plekje gezocht. Bediening heeft niet veel aandacht voor de gasten en is bang als ze denken dat je iets te klagen hebt, dan zie je ze helemaal niet meer. Misschien omdat ze niet met klachten kunnen omgaan. Onze vleesspies voor samen (leuk idee overigens) was helemaal doorbakken en taai. Na de vraag of we daar een sausje bij konden krijgen omdat het zo droog was, kregen we als antwoord dat dat tegen betaling wel kon... Voorgerechten en de frietjes en sla waren lekker, maar wij zullen niet terug gaan en het zeker niet aanraden. Helaas!

30. heerlijk gegeten

Heerlijk gegeten. Leuke, gezellige sfeer. En vriendelijke en nette bediening!! Een aanrader.

31. Sander Meier

1 punt
  32. Voor de 3e keer hier geweest en het blijft gewoon een perfecte prijskwaliteits verhouding.

Heb weer heerlijk met collega's erg relaxed gegeten.
    We hadden een tapas avond gereserveerd met ons bedrijf en dat was echt helemaal super!!

We waren met ruim 30 personen en allegerechten waren om te smullen, alles was goed warm en zag er top uit!

Samen bedankt voor deze gezellige afsluiting van ons personeels uitje.

33. Zomaar een dagje Tiel, begonnen met de lunch. Toevallig kwamen we bij Samen uit en daarvan hebben we geen spijt gehad!
    Uitermate vriendelijk, niet opdringerig personeel.
    Twee rijkelijk belegde Italiaanse bollen met zalm en carpaccio, echte aanraders! En de wachttijd was zeker niet lang, nog geen half uur. Ondertussen genoten van heerlijke koffie en latte machiato.
    De prijzen voor de broodjes zijn iets aan de hoge kant, maar je krijgt er wel heel veel van goede kwaliteit voor.
    Voor de lunch en de koffie een echte aanrader!

34. Ondanks het ietswat gammele tafeltje waar wij aan zaten, hebben mijn vriendin en ik hier gisteren heerlijk gegeten! De tosti geitenkaas is een van de lekkerste tosti's die ik in mijn leven uitgeprobeerd heb. Geitenkaas met honing is echt een lekkere combinatie. Mijn vriendin was ook erg tevreden over de fruitmenga die ze had besteld. We werden mooi op tijd bediend door een erg schattige serveerster. Na afgerekend te hebben zijn we weer lekker verder gaan winkelen.

35. Wij lunchen hier altijd met de zaak, en dat bevalt prima.

De keuken staat bekend om hun vers gebakken brood waar ze heerlijke clubsandwiches en tostie's mee maken.

Nu een keer het diner uitgeprobeerd!

Wij hebben hier vorige week heerlijk gegeten.

Het was mooi weer en erg druk, maar we werden heel vlot geholpen door een uiterst vriendelijke jongeman.

De voorgerechten stonden snel op tafel en waren heerlijk (salade geitenkaas)

Tonijnsteak van de grill was perfect.. precies zoals ik wilde hebben.

Als na erecht gewoon een heerlijk ben en jerry's ijsje genomen.

We gingen naar een voorstelling in het theater en hadden dus een beetje haast, hier is prima rekening mee gehouden en hebben nog een top avond gehad.

36. Vanmiddag rond twaalf uur plaatsgenomen op het terras. Er waren slechts vijf tafeltjes bezet en ondanks slechte ervaringen uit het verleden besloten we jullie nog maar eens een kans te geven.

De bestelling, twee clubsandwiches en twee drankjes werden redelijk snel door de ietwat onwennig ogende serveerster opgenomen. De drankjes kwamen vlot, maar de rest, toch niet al te gecompliceerd leek ons, was er na een UUR nog niet. Navraag bij de serveerster wees uit dat er in de keuken nogal wat problemen waren en ze kon niet aangeven hoe lang het nog ging duren. Daarop hebben wij de drankjes afgerekend en het terras verlaten. Voor het aanbieden van excuses had de inmiddels nogal wanhopig ogende serveerster geen tijd.....

37. Gisteren hier gegegeten. Eerst een halfuur wachten op een stokbroodje met kruidenboter, dan na een uur wachten krijg je iets uitgeserveerd. De Tielse steak is niet wat je hebt opgegeven well-done ipv rood en erg taai en zeker geen 400 gram zoals op de kaart staat. Groente slechts 1 soort en erg weinig. Slechts een half stoofpeertje voor 3 (!) personen. Huiswijn, wit droog erg goedkoop van smaak.

Dan kan je water bestellen echter dat kost 3 euro en dat is voor de ontwikkelingshulp. Ik zou eerst eens goed voor de klant zorgen alvorens ik aan anderen zou denken.

Geen aanrader en genoeg leuke en beter restaurants in Tiel. Zelfs van der Valk is beter qua prijs/kwaliteitsverhouding!

38. John 68 punten

Gezellig om hier te zitten en wat te drinken de tosti worden hier vers gemaakt en zijn heerlijk en nog normaal geprijst.

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Erg fijn om hier te vertoefen.

39. Heerlijk gegeten,

Wij hebben hier afgelopen zaterdag gegeten en de prijs kwaliteits verhouding is hier meer dan goed.

Eindelijk een restaurant dat scoort bij ons.

Bediening erg vriendelijk en niet opdringerig.

Heerlijke huiswijn gedronken (merlot)

Het is een simpele kaart met eerlijke gerechten, goed stuk vlees of vis met genoeg bijgerechten zoals stoofpeertje die echt lekker waren.

Geen rookruimte maar wel een heerlijk verwarmd terras met een loungebank om even na te borrelen of sigaretje te doen.

Kortom wij hebben hier gewoon een relaxte avond gehad voor een mooi prijsje.

Wij komen zeker terug.

Stefan de Boer.

40. sebastian

Keurig restaurant op een mooie, roemruchte spot in Tiel. Als voorgerecht brood genomen, gewoon grof gesneden bruinbrood -goed zo; eens wat anders dan taai stokbroodje. Goed gegeten, div. soorten vlees, allemaal juist toebereid. Bijna teveel. Groenten prima, niet te gaar, ook wat seizoensgroente en nette salade erbij (kost paar euro extra). Erbij aardappelen én frietjes.
    Vlotte leuke sfeer, ruime tafel en helemaal geen poespas. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Voor mensen die gevoelig zijn voor vetsin raad ik aan de sausen te laten voor wat ze zijn. Beter kan de keuken kijken of ze die troep het raam uit kunnen gooien. Bovengemiddeld goed en gematigd geprijst.

41. Het eten en de ambiance is hier geweldig. Het is daarom ook zo vreselijk jammer dat het bedienend personeel alles behalve professioneel is.

Ze beschikken niet over de kennis en ervaring om zowel lunch als diner in goede banen te leiden. Alles duurt net te lang, en ik hou van lang tafelen dus dat zegt toch iets.

Tevens verkondigen ze het bedrag van de rekening hardop aan tafel zodat de andere gasten het ook weten. Absoluut niet zoals het hoort!

De prijs/ kwaliteit verhouding van het eten is perfect. Nu nog het personeel en dan is het een supertent!