Hier zie je hoe de meningen over de Tokyo Lounge verdeeld zijn.

1. Italiaans Tiel

Van der Steen

Heerlijk gegeten in een top sfeer! Ga zo door!!!

2. Italiaans Tiel

Ik ben vegetariër en de pizza's en salades zijn heerlijk, zou alleen nog heel graag een heerlijke vegetarische lasagne op de kaart willen zien, met bijvoorbeeld broccoli, paprika, champignons..hmm... Men is zeer gastvrij en weet zelfs wat er graag gedronken/ gegeten wordt en ga er dan ook graag naar toe; echt een aanrader!

3. Italiaans Tiel

Frans Janssen

Wat een fantastische ambiance. Een prima keuken, keurige bediening en prima service. Roxette is een echte aanrader voor iedereen die graag van de Italiaanse keuken wil genieten.

4. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, authentiek Italiaans, verse producten, helemaal super. Gastvrij personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

5. Italiaans Tiel

Laatst gehoord van een vriendin van mijn vrouw, dat je in Tiel lekker kan eten, wij zijn dus vandaag naar Tiel gereden met de kids, even rond gevraagd aan mensen waar goed eten te vinden was, en wij werden meerdere keren gewezen op een Italiaans restaurant midden op het plein in Tiel.

Uiteindelijk met de kids naar Ristorante Rossetti geweest, goed ontvangen door de bedieners, er werd meteen gezorgd voor een drankje, een hapje van het huis, en voor bestek.

Wij namen als voorgerecht een salade caprese, voor de kids en voor mij en mijn vrouw een antipasti (aanrader). Als hoofdgerecht de pizza's en het vlees waren ook heerlijk, als dessert tiramisu, echt Italiaans toetje. De sfeer was perfect in het restaurant, er was helemaal niets te klagen.

Top dag gehad. Echt een aanrader!!

6. Italiaans Tiel

Johan Roelofs

Heerlijk gegeten bij Rossetti in Tiel! Een gezellig restaurant in een ontspannen sfeer met aardig en gastvrij personeel! Wij komen hier graag! Een echte aanrader!

7. Italiaans Tiel

A.Dullaart

Heerlijk gegeten op het terras, jammer dat fietsers langs scheuren ( wat niet mag). Personeel heel attent.

8. Italiaans Tiel

Jan van Oostveen

Weer heerlijk gegeten bij Rosetti!

9. Italiaans Tiel

Prima restaurant, eerder goede ervaringen.. Kritisch punt; Jammer dat de pizza voor mijn vriendin aan één kant zwart was. Dus in mijn ogen niet serveerbaar. Het nagerecht was kennelijk vergeten want een ober kwam vragen of we al koffie wilden als afsluiting.

10. Italiaans Tiel

Twee personen van ons gezelschap hadden carpaccio die waterig was en erg koud; het leek alsof het net uit de diepvries kwam en nog aan het ontdooien was. Dit aangegeven aan een ober maar hij kwam daar niet meer op terug. Uiteindelijk vroeg een andere ober er naar en heeft onze halfvolle borden meegenomen. Er werd toen gevraagd of we een ander voorgerecht wilden; hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben die twee carpaccio niet hoeven te betalen, dus dit werd netjes afgehandeld. De rest van het eten was goed. Twee andere personen kregen toen ze een tweede glas rode wijn bestelden een heel andere soort wijn; deze wijn was ook erg koud. Is uiteindelijk ook opgelost maar het hoort niet. Er werd amper gevraagd of we nog iets wilden drinken en de lege glazen werden niet meegenomen. Het personeel was wel vriendelijk.

11. Italiaans Tiel

Willem en Ineke van Hattum

We hebben een fijne avond gehad. Het eten was erg goed en het personeel gastvrij! Een aanrader om bij Rosetti te gaan eten.

12. Italiaans Tiel

Gewoon gezellig en lekker eten in een plezierige atmosfeer met vlotte en voorkomende bediening.

13. Italiaans Tiel

Wij hebben zaterdagavond prima gegeten bij Rossetti. Een vlotte en vriendelijke bediening; verder was het eten prima van smaak. Een aanrader als je in Tiel e.o. een hapje Italiaans wilt eten voor een redelijke prijs.

14. Italiaans Tiel

Gisteren heerlijk gegeten bij Rossetti. Service was prima en we werden op een gezellige en vrolijke manier geholpen. Wij komen zeker terug!

15. Italiaans Tiel

Peter Conijn

Goede keus, lekker eten, redelijke prijs.

16. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Alles was top. Vriendelijk personeel. Ze gaan ons zeker vaker zien.

17. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, ontzettend gezellige locatie, aardig personeel. Als voorgerecht de Gamba's en mijn partner de tomatensoep, als hoofdgerecht beide Kalfslapjes, echt een topgerecht, erg smaakvol mooie presentatie. Als nagerecht coffieijs, echt heerlijk.

18. Italiaans Tiel

Wij hebben er heerlijk gegeten.

19. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten en geholpen door vriendelijk personeel.

20. Italiaans Tiel

martijn van der maden

Vond het helemaal top, lekker eten en goede bediening. Een geweldige avond.

21. Italiaans Tiel

Het eten was heerlijk. Jammer dat we geen tijd hadden voor het toetje! Moesten naar de schouwburg. Komen zeker een keertje terug!!!

22. Italiaans Tiel

f burgers

Heerlijk gegeten! Leuke, prettige bediening.

23. Italiaans Tiel

Reserveren is fijn. Goede communicatie en direct een tafel voor vier. Bediening is vriendelijk. Eten was zoals je verwacht. Smakelijk maar niet verrassend. Van de wijn die we bestelden kregen we een goedkopere variant. Bij betaling gemeld en als excuses rondje limoncello van het huis gekregen. Aardig maar toch even op letten. Je betaalt tenslotte niet voor iets wat je niet krijgt. Gezellige avond gehad en als herinnering de foto die de bediening voor ons maakte.

24. Italiaans Tiel

V Blijderveen

Top! Altijd gezellig en lekker.

25. Italiaans Tiel

F Noothout

Wij hadden voor vier personen gereserveerd. Daardoor meteen een tafeltje. Niet leuk voor al die mensen die niet gereserveerd hadden en bij de bar met een drankje moesten wachten voor een tafeltje. Restaurant was volledig bezet. Ondanks drukte was er een hele vriendelijke en goede bediening. Het eten was prima en er is ook voldoende keus voor als je vegetariër bent. Gaan wij zeker nog een keer naar toe.

26. Italiaans Tiel

Dirk Carla Remko

Hebben 1e kerstdag met 3 personen gegeten bij Rossetti, ieder jaar weer geweldig. Is misschien niet de goedkoopste in Tiel. Maar de kwaliteit die ze daar serveren is TOP. Ook dit jaar weer. Alles wat er geserveerd wordt is super vers, dit kun je duidelijk proeven, echt super. Top keuken en dito bediening.

Er zijn volgens ons maar weinig zaken die dit niveau halen. Klasse. We voelden ons echt als vorsten behandeld, onze complimenten. En jullie zien ons zeker weer terug.

27. Italiaans Tiel

Goed gegeten in Italiaanse atmosphere. Personeel let goed op en is heel vriendelijk. Ik miste wel een wijnkaart voor meer keuze in bijvoorbeeld de witte wijnen.

28. Italiaans Tiel

Met zijn viertjes hier gegeten op kerstavond. Geweldige service, veel aandacht en het eten was echt geweldig! Echt een aanrader en wij gaan er nog veel vaker komen :)

29. Italiaans Tiel

Familie Khachatrian

Het eten was werkelijk heel lekker!

30. Italiaans Tiel

Een aantal keer hier gegeten, deze keer gegrilde ossenhaas. Heerlijk gewoon, heb ervan genoten! Heerlijke droge wijn en ijs na ook zo lekker! Service is prima en gelegenheid prima. Zeker aan te bevelen.

31. Italiaans Tiel

Voor de kids een prima plek om te eten. Kinderen mochten in de keuken kijken en voor mijn dochter bakte de pizzabakker een hartjespizza! Ze gingen onwijs gezellig met de kinderen om! Maakt het uit eten tot een feestje!

32. Italiaans Tiel

Op maandagavond gegeten met het werk, eten was goed, prijs was wel wat aan de hoge kant.

33. Italiaans Tiel

Op een dinsdag avond gezeten met nog 7 andere teamgenoten. Voor een dinsdagavond zat het restaurant aardig gevuld. Heerlijk gegeten had zelf de ossenhaas stukjes en die waren heerlijk mals gebraden, met een lekkere gorgonzolasaus. Ook de rest van het gezelschap heb ik niet horen klagen.
    De bediening was goed en vriendelijk. De kok zelf kwam met enige regelmaat vragen of alles naar wens was.

Ik zeg aanrader!

34. Italiaans Tiel

We hebben gebruik gemaakt van de feestmaandaanbieding: onbeperkt pasta eten. We waren met 5 personen en hebben van 8 verschillende gerechten kunnen genieten. Allen met zorg bereid en heerlijk van smaak! Dit restaurant is zeer zeker aan te bevelen.

35. Italiaans Tiel

Wat een vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Kortom zeer de moeite waard.

36. Italiaans Tiel

Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Ondanks dat er aardig wat mensen aanwezig waren, werden de pizza's snel geserveerd.

37. Italiaans Tiel

Hero Breuning

We hebben prima gegeten, het personeel was aardig, gelukkig werd op ons verzoek de voordeur gesloten, want anders was het te koud geworden. Brochetta's van het huis is ook een leuke geste.

38. Italiaans Tiel

Ik heb met mijn vrouw heerlijk gegeten (vleesgerecht). Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.

39. Italiaans Tiel

J.Reinders

Binnen was het erg warm, jammer dat er geen airco is. Maar er is alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken.

Heerlijk buiten kunnen zitten. Geweldig lekker gegeten.

Voor ons (6 personen) was het een hele leuke avond

40. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, heel gastvrij personeel. Kom zekers terug 😊

41. Italiaans Tiel

Komen hier al vanaf het begin. Top eten. Laten vaak de kok zelf iets bedenken wat iedere keer weer zalig is. Hebben ook heerlijke wijnen op de kaart staan. De bediening is ook erg vriendelijk.
    Voor ons echt een stukje thuis en familie!

42. Italiaans Tiel

Vandaag heerlijk gegeten bij Restaurant Rossetti in Tiel. De pizza's en ook de pasta waren voortreffelijk van smaak. De bediening was prima, Visar is een uitstekende gastheer.

43. Italiaans Tiel

Gert Post

Toch nog heerlijk gegeten!!! Nadat mijn schoonzus voor 19.00 uur had gereserveerd voor 7 personen waren alle tafels nog bezet om dit tijdstip, maar door de vlotte service van het bedienend personeel werd ons even een wachtplek bij de ijssalon aangeboden. Hier werden wij voorzien van een drankje en twee heerlijke pizzabodems met kruiden erop van het huis. Na een klein half uurtje wachten toch nog aan tafel en daarna heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Al met al voor herhaling vatbaar!!! Ga zo door, erg aardig en super service!

44. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, pizza calzone gevuld met lekkere verse groentes, erg smaakvol. Dessert ijs ook heerlijk en niet te zoet. Helemaal perfecte!
    Zodra ik weer in de buurt van Tiel ben ga ik zeker langs bij Rosseti.

45. Italiaans Tiel

Dirk

46. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, voor de prijs hadden we nog wel meer gelust maar we zijn erg goede eters. Bediening en service was helemaal top. Erg vriendelijk en ook leuk voor onze kleine jongen. Aan het einde nog een drankje van het huis mogen nuttigen.

Zeker een aanrader. Wij gaan binnenkort weer.

47. Italiaans Tiel

Eerste keer voor ons bij rosetti, was gezellig druk. Toen we binnen kwamen meteen een warm welkom dmv drankje en hapje aan de bar omdat onze tafel nog niet klaar was. Eten was heerlijk in een gezellige omgeving. Wij komen zeker terug.

48. Italiaans Tiel

Vriendelijke hardwerkende mensen hier. Prijs/Kwaliteitverhouding super! Eten helemaal uit de kunst! Keuken open vanaf 16.30 uur, maar nadat ik had aangegeven nog 2,5 uur naar huis te moeten reizen, was bestellen om 16 uur geen enkel probleem. Dat er mensen klagen over het feit dat ze zelf even een kinderstoel moeten pakken of dat er een iets zwart randje aan een pizza zit, wat je overigens niet eens proeft, vindt ik echt zeuren. Iedereen doet zijn best, een beetje begrip voor je medemens krijg je zelf altijd weer terug. Ze waren vergeten mijn drankje te brengen, die kwam halverwege de pizza, maar omdat ik daar zelf niet over begon, kreeg ik wel een gratis ijsje als dessert. Dus mensen, niet zo zeuren!

49. Italiaans Tiel

Sander van Ledden

Heb vandaag met me gezin op zaterdag 19 juli bij Restaurant Rossetti gegeten. Het was super gezellig, zeer goede service en hartstikke leuke bediening en super lekker gegeten en gedronken, heerlijke wijnen. Leuk restaurant met zeer attente bediening, alles was super naar wens. Wij komen zeker weer terug!

50. Italiaans Tiel

De beste bediening van heel tiel! Groetjes van alain en angela.

51. Italiaans Tiel

Vanavond ben ik binnen gelopen bij Rossetti om hier een hapje te gaan eten. Het was een drukke avond, maar ondanks de drukte was de service prima! De bediening was erg gastvrij, want toen wij even moesten wachten op een tafel werd ons alvast een drankje aangeboden. Verder hebben we ook heerlijk gegeten! Hierom ben ik verbaasd over de reactie hieronder. De klacht over dat er eten op de grond is gevallen is naar mijn mening geheel onterecht. Ik zat zelf aan een tafel waar vanaf ik in de keuken kon kijken en heb gezien dat er een jongen was die een bord met daarop een schaal met lasagne vast had en deze even op de trap zette. Hij gaf aan dat het bord te heet was om vast te houden. Hierna zag ik ook dat er een klant was die hierover een klacht had. Maar van wat ik heb gezien is het eten niet op de grond gevallen en werkte de bediening erg hard om alle tafels even goed te kunnen bedienen. Voor mij was het dus een prima avond en een restaurant waar ik zeker terug ga komen!

52. Italiaans Tiel

Marielle

Gisteren weer heerlijk gegeten bij Rosetti Tiel. Filetto ai porcini raadde de bediening ons aan, en inderdaad het was heerlijk. Het vlees is altijd van bijzonder goede kwaliteit in dit Italiaanse restaurant maar ook de pasta ( een aanrader is de ravioli fatti in casa) of de schalen met anti pasti... Zalig. Waarom wij regelmatig even aan tafel schuiven bij Maria en de rest? Omdat het net is of je in Italië thuis komt. Warm, gezellig, fijne bediening, goede eerlijke Italiaanse keuken waar ook zonder enig probleem rekening wordt gehouden met mensen met specifieke dieetwensen. Voor ons en onze kinderen altijd een klein feestje om hier aan te schuiven!

53. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten. Je krijgt van het huis een heerlijke bruchetta. Verder was het eten allemaal vers en lekker klaargemaakt. Wat ik leuk vond is dat er echte italianen in het restaurant werken, dat geeft net iets meer het gevoel dat je in italië bent. Wat ik alleen wel jammer vond is dat het restaurant super lekker ijs verkoopt en daar ook bekent om is, maar heel weinig dessert op de kaart heeft staan. Maar verder is het zeker een aanrader om te eten!

54. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Het leuke aan dit restaurant is dat het wel heel Italiaans is, tot aan de bediening toe. Een aanrader!

55. Italiaans Tiel

Uitstekend gegeten. Ook in de bediening italianen, geeft het gevoel in italie te zijn, net zoals het heerlijke eten. Kinderen geven nu al aan hier vaker naartoe te willen!

56. Italiaans Tiel

E. den Breejen

Goed te bereiken, sfeervol, maar niet te druk en ontzettend lekker eten. Had niet de indruk dat ik erg veel heb gegeten, maar het vulde ontzettend goed en alles had een goede smaak. Mooie ambiance voor een eerste date, beide voor herhaling vatbaar.

57. Italiaans Tiel

Laatst hier gegeten met mijn vriend! Was heerlijk. We begonnen met een heerlijke antipasti. Erg lekkere schaal met alle verschillende voorgerechten. Daarna ging ik voor een filetto ala rossetti en mijn vriend voor een pizza calzone.Vlees was heerlijk en mijn vriend had nergens zo'n lekkere pizza op. Verder was de bediening erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Kortom, we hebben een heerlijke avond gehad!

58. Italiaans Tiel

Het was weer eens uit de kunst. Lekker gegeten en heerlijke wijn. Ga zo door.

59. Italiaans Tiel

Ik ben vorige week met mijn vriendin wezen eten en het was super druk erg gezellig. Werden goed behandelt, het eten was heerlijk, ook de zoete witte wijn was lekker. Sfeer was goed en bediening was vriendelijk. Echt een aanrader.

60. Italiaans Tiel

Het eten was goed, de sfeer was super. Ondanks het goede eten was de service verschrikkelijk. Ongelofelijk. De kok - althans daar ga ik van uit - was vriendelijk en een andere jongeman ook. We werden bediend door een jong meisje, een van de weinige Nederlanders. Mijn excuses, maar ik vind het onacceptabel dat klanten op deze manier behandeld worden. Ze keek ons aan alsof we vuil waren. Ze smeet het bord zo voor onze neus, dat mijn man zelfs spetters op zijn overhemd kreeg. Het eten was voortreffelijk maar ik ga absoluut niet terug voordat ze iets aan dat meisje hebben gedaan.

61. Italiaans Tiel

Ik vind het echt een top pizzeria. Top kwaliteit. De bediening is heel klant vriendelijk. Ik heb echt genoten en ik ga er echt vaker eten! Een 10.

62. Italiaans Tiel

Ik kom al circa vier jaar met mijn ouders regelmatig eten bij Rossetti en is een echte aanrader om daar eens een keer te gaan eten.
    Het eten is voortreffelijk, de bediening is bijzonder vriendelijk en de italiaanse sfeer wordt hoog gehouden door de uitsluitend italiaanse muziek en zelfs de bediening die regelmatig een woordje italiaans gebruikt.

63. Italiaans Tiel

Rossetti is een heel mooi restaurant, ik vind het leuk om daar te eten, vooral de bediening is goed. Het is een gezellige restaurant, en je kan van alles bestellen, veel lekkere italiaanse gerechten! Alles is goed.
    Wat wil je nog meer? Dikke 10!

64. Italiaans Tiel

Lea Shefek

65. Italiaans Tiel

Pieter & Ingrid

Wij gaan graag eten bij Rossetti. Een gezellig restaurant met een echte Italiaanse sfeer. Maar vooral super eten! Wat je ook neemt het is allemaal heerlijk. Verse ingredienten op een fantastische manier bereid. Heerlijk eten, een lekkere huiswijn, een gezellige sfeer en fijne bediening. Wat wil je nog meer? Een dikke 10 dus!

66. Italiaans Tiel

Het restaurant is erg geweldig, de sfeer, de prijs, het eten.. Helemaal perfect! Ik heb een ossenhaas gegeten en die was helemaal perfect, en de pizza Paradiso was helemaal perfect en Italiaans! Echt de zelfde smaak, perfect restaurant, de bediening was erg snel en vriendelijk! Dikke 10, ik kom hier terug!

67. Italiaans Tiel

Afgelopen week zijn wij wezen eten bij Rosetti. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. We hebben gesmuld van een heerlijke ossenhaas op het weekmenu en de avond afgesloten met italiaans ijs en een kijkje in de ijssalon, waar een vriendelijk meisje het ijs aan het bereiden was. We hebben een top avond gehad! Bedankt!

68. Italiaans Tiel

Na een positieve review in 2009, nu helaas een aanzienlijk mindere. Bediening was rommelig, wat de sfeer niet ten goede komt, en op kritiek op twee van de vier hoofdgerechten werd alleen met een 'Oh' gereageerd. Een pizza was voorzien van een enorme luchtbel, ossehaas bij tagliatelle was taai en miste de op de menukaart vermelde saus en kinderpizza werd normaal formaat met bovendien verkeerde toppings. Bij een andere tafel klopte de rekening niet, ons eten werd later bezorgd (en niet eens alle vier gerechten tegelijk) dan bij mensen die zeker een kwartier later dan ons hadden besteld. Bovendien adverteert het restaurant met een voordelig menu, maar dit vind je vervolgens niet op de kaart terug. Jammer, maar als zelfs niet wordt gereageerd op kritiek, gaan wij de volgende keer niet meer naar Rossetti!

69. Italiaans Tiel

Miranda

We hebben met het gezin hier gegeten. De kinderstoel moesten we echter zelf pakken! Personeel was niet echt kindvriendelijk Ook naar ons toe had vriendelijker gekund. Pizza was overigens lekker.

70. Italiaans Tiel

De pizza's waren qua smaak prima in orde. Wel jammer dat ze heel erg taai waren. De randen waar zwart verbrand. Je had heel wat kracht en geduld nodig om deze pizza te snijden.

De bediening was best voor elkaar. Alleen had er iets alerter gerageerd mogen worden.

De inrichting is wel ok. Echter is de verlichting minimaal.

Op zich zal ik hier nooit meer een pizza gaan eten. Ook een aantal maanden de zelfde ervaring met deze taaie/harde zwartomrande pizza's.

71. Italiaans Tiel

Van de zomer fantastisch gegeten op het terras.

Carpaccio met goede dikke geschaafde parmezaan ( niet van die fijne rasp) en reuzegamba's, perfect gegrild met partjes citroen erbij. Simpel maar door de fantastische versheid en griltechniek super. Het garnituur leek wat weinig maar ik had er toch voldoende aan, de ovengroenten en aardappeltjes smaakten geweldig. Roseetje erbij, keurig en vlot bediend door een oudere heer..

72. Italiaans Tiel

Ik heb met mijn vriendin hier gegeten, het eten was top en er hangt een vriendelijke, warme sfeer. De mensen waren heel vriendelijk en alles zag er netjes uit. Zelf ben ik chefkok en weet hoe lekker eten smaakt. Dit restaurant heeft een dikke 10 verdiend. Alles was tot de puntjes toe verzorgd. Ik heb een filetto gegeten en mocht zelf een kijkje komen maken in de keuken. Alles was netjes, perfect en ook beneden in de keuken waren ze zeer beleefd. Zonder te overdrijven vind ik dit restaurant echt top!

Een zekere aanrader mensen.

73. Italiaans Tiel

Het eten was heerlijk, het personeel is zeer aardig en vriendelijk. Je wordt zeer snel geholpen. Een dikke 10 voor dit restaurant, hier kom ik zeker vaker eten.

74. Italiaans Tiel

Een super restaurant. Heerlijk Italiaans eten. Vooral de carpacio en de ossehaas zijn een aanrader. Er hangt een heerlijke Italiaanse sfeer in het restaurant dit komt mede door het vriendelijke en Italiaans sprekende personeel. De bediening is echt uit de kunst.

75. Italiaans Tiel

rob en diana

een super restaurant met zeker italiaanse produkten. Bij van te voren melden, maken ze echt elke italiaanse specialiteit. Een goede wijnkaart en erg leuke mensen in de bediening. Wij komen zeker vaker hier terug!!!

76. Italiaans Tiel

een restaurant met zeer vriendelijk personeel en een restaurant waar een gezellige sweer aanwezig is. Over het eten ben ik ook tevreden! alleen kan de kaart mischien iets uitgebreider maar het is en blijft zeker een aanrader!

77. Italiaans Tiel

Appie en Helga

Echt zeer slecht. De kaart is niet echt uitgebreid.Het eten smaakt vooral zout. De borden worden op je tafel gesmeten, terwijl de ober iets mompelt. In de korte tijd dat we er waren (we wisten niet hoe snel we weer weg moesten komen) zijn er 2 messen op de grond gevallen. Ze zeggen dat alle gerechten geserveerd worden met frites/aardappelen en groenten. Dit bleek een bakje met aangebakken groenten te zijn en 3 plakkerige aardappels, die je los moest schrapen.
    Nooit meer naar dit restaurant dus.

78. Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten, gastvrije mensen, een echt aanrader! Ik heb een leuke avond gehad en kwam voldaan thuis.

Vorige pagina