Rossetti in Tiel

Proef het echte Italia!

Al meer dan 11 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti voor en de wijde Tiel en omtrek een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten.

Ristorante Rossetti biedt u specialiteiten uit de authentieke Italiaanse keuken, bereid volgens originele recepten. Onze zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die u nooit zal vergeten.

Geschiedenis
Sinds 2004 is het Italiaanse restaurant Rossetti gevestigd in een mooie pand gelegen in gezelligste Horecaplein van Tiel. Rossetti dankt haar naam aan de Italiaanse wereld beroemde schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882

Rossetti biedt alle gasten de beste kwaliteit en smaak. Wekelijks wordt er verse vis en vlees gekeurd en ingekocht om u te laten genieten van een ruime keus aan vlees en visgerechten.

Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere Italiaanse restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten u altijd zal verrassen. Probeert u eens één van onze vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pasta, maar begin met onze antipasti. Als dessert bieden wij u natuurlijk diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans gebak, zoals profitterole en natuurlijk tiramisu. Als u het nog niet was, zult u bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken.

Wij wensen u smakelijk eten!
Buon Appetito!

5. Betalen pin Visa Master Card

1181937793 84
1197743278 84
1205646021 84
1332089900 71
1419020067 89
1482242007 87

1. Vooraf gereserveerd en toen we binnenkwamen nog niet erg druk. Plaatsen gekregen bij de deur, die continue open en dicht ging, met de tocht die binnenkwam. Zeer onprettig, daarnaast nog een grote tafel met familie met veel kinderen achter ons = veel lawaai. Wel gezellige inrichting binnen en leuk om te zitten (behalve bij de deur).

Bij binnenkomst werd kortaf in de richting van een tafel gewezen, jassen zelf uitzoeken waar ophangen en niet echt prettige bediening. Geen praatje, zakelijk. Andere kregen brood vooraf, wij niet. Drinken werd niet nogmaals gevraagd, en pas bij afruimen kon er vraagje vanaf of het gesmaakt had. Hierdoor nagerecht en koffie niet gepakt. Jammer, gemiste kans.

Hoofdgerecht was vis met gebakken aardappelen en verse groente. Ik kon de aardappel partjes op 1 hand en de groente op de andere hand tellen. Vis wel heel erg lekker klaargemaakt, complimenten!

Samenvattend: gezellige gelegenheid, waar aandacht voor de klant en de grootte van de bijlages meer aandacht mag hebben.

2. Groeneveld

Heel goed gegeten. Een echte Italiaan! Leuke Italiaanse gerechten.

3. Monique Cools

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Rossetti. We komen hier al jaren. De beste Italiaan in de buurt.

4. Uitstekend echt Italiaans gegeten. Echte aanrader in Tiel!

5. Fantastisch eten, ze hebben daar de lekkerste pizza’s. De service is ook zoals het hoort; netjes en snel!

6. Mooi gezellig restaurant, vriendelijk personeel en een mooi 3 gangen keuze menu voor 16,95.

7. Goede bediening, gezellig en lekker.

8. Peter van Heeringen

De klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Rossetti, de kwaliteit/prijsverhoging is dik op orde. Maw goed en gezellig gegeten 👍

9. Edwin van Wijk

Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!

10. H.A.Steffers

Alrijd gezellig, top keuken wat je ook neemt en ze doen ontzettend hun best om je een leuke avond te bezorgen. Alles met een glimlach👍

11. Hannie van den Brink

Zoals elke keer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en persoonlijke bediening. We komen graag weer!

12. Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en gezellig restaurant.
    Veel keuze in menu’s.

13. Het eten en de huiswijn was heerlijk!

Op verzoek een plekje in een relatief rustige hoek werd ook geregeld!

Aangezien ik glutenvrij dieet heb, vereist dat extra alertheid. De ober zei dat alle gerechten konden worden aangepast én dat er glutenvrij pasta verkrijgbaar was, dat is mooi! Maar tijdens de avond bleek dat ze er niet veel verstand van hebben: ik kreeg bijvoorbeeld de vraag of ik wel kaas of honing mocht… en dat heeft helemaal niets met gluten te maken!

14. Vincent st

Lekker gegeten en gedronken.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

15. We komen hier elk jaar eten om onze vakantie af te sluiten. Wederom vorige week weer heerlijk met 12 personen gegeten. Echt een aanrader!

16. Service liet wat te wensen over. Na het hoofdgerecht niemand die kwam om te vragen of we nog iets wilde drinken of dessertkaart wilden. Eenmaal zelf gevraagd, werd ik vriendelijk behandeld.

17. Waren lekkere pizza's en vriendelijk personeel.

18. Iedereen heeft heerlijk gegeten, binnen was het goed uit te houden (mbt de hittegolf). Vriendelijk personeel. Alles in orde!

19. Heerlijk eten, goede bediening en betaalbaar.

20. Lekker zoals altijd!

21. Jammer dat alles zolang duurde. We zaten om half zeven aan tafel en kregen ons voorgerecht om half acht en het hoofdgerecht om half negen. Het briefje met de bestelling van de drank hadden ze weggegooid. Het hoofdgerecht van een van ons waren ze vergeten. Kwaliteit van het eten was prima.

22. We hadden gereserveerd voor 19.00 Uur. Komen aan om 18.50 Uur en moesten buiten wachten omdat er nog geen plek was, oke dat kan. Vervolgens tot 19.10 Uur buiten in de kou gewacht toen konden we binnen plaats nemen. Om 20.00 Uur dus 50 min later hadden we nog niets te eten, pas rond 20.10 Uur konden we eindelijk beginnen aan onze pizza! Bij het afrekenen kon de medewerker in de bediening het niet laten en gaf aan bij mijn man dat hij vond dat hij niet zo aardig had gereageerd? Pardon? Wij moeten onderhand n uur wachten op ons eten, en wij zijn niet vriendelijk? Wij vinden jullie niet klantvriendelijk! Laatste x voor ons…

23. Ésther Berkers

Vriendelijke bediening, smakelijk bereid eten (wij hadden tagliatelle al salmone en salmone al forno) waarop je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast was het geen probleem om bijvoorbeeld een vorkje extra te leveren, zodat we samen van een portie tiramisu konden genieten.

24. Heel goede service, lekkere voorgerechten en nagerechten. Deze keer gekozen voor pizza in plaats van vlees/vis als hoofdgerecht. De pizza was meer dan ruim belegd, zozeer zelfs dat de bodem nier knapperig meer was, waarschijnlijk door de mozzarella. Volgende keer weer vlees/vis dus 😊

25. Met 14 vrouwen op weekend en bij rossetti gaan eten. Heel aangename ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar. Propere keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker eten en we hebben allemaal iets anders van de kaart mogen kiezen (geen beperking in aantal gerechten). Zeker een aanrader.

26. Slechte ervaring met dit restaurant. Wij hadden geserveerd, dit is niet goed overgenomen door het restaurant. Zij beloofden ons een tafel binnen 5 minuten, dit hielden zij driekwartier vol. Hierna zijn we vertrokken omdat er nog steeds geen tafel voor ons was.
    Erg slechte service.

27. Altijd erg lekker eten en zeer vriendelijk en deskundig personeel.

28. Rob Kuijpers

Eten en de sfeer was Top!

29. Frank Firet

De echte Italiaanse keuken. Er wordt gewerkt met prachtige verse ingrediënten. De gerechten zijn niet zout, waardoor de smaak verhoogd wordt. De bediening is zeer vriendelijk en de eigenaar heeft oprecht aandacht voor de gasten. Kortom: Een toprestaurant!

30. Marit Nikkels

Heerlijk gegeten, wel koude voeten en onderbenen gehad en het is best prijzig

31. Angelique van Laarhoven

Heerlijk eten, maar de sfeer vond ik minder. Ruzie in de keuken, tafel dicht tegen een ander tafeltje zodat we de gehele conversatie van de andere konden horen.
    Ik had er meer van verwacht. Jammer.

32. Alain en Irene

Lekkere gegeten doordat Rossetti verse ingrediënten gebruikt en de mensen in het restaurant hun vak verstaan. Gezellige bediening dus ook, met aandacht voor de klant, zonder opdringerig te worden. Het resultaat was een gezellige avond voor een meer dan redelijke prijs.

33. Jimmy van Mechelen

M'n vriendin zat al een tijdje te smeken of we gingen. Afijn, we gaan. Ik was echt verbaasd toen we het eten kregen. We kregen een amuse (bruschetta). Dit was al erg lekker. Toen kregen we het hoofdgerecht. Ik heb heel lang niet zo lekker gegeten als daar! Echt lekker was het. Het duurde niet lang voordat we eten kregen en de bediening was goed aanwezig. Oftewel, goede, volle porties en de bediening is goed en vriendelijk.

34. Heel gezellig restaurant, met vriendelijke bediening.
    De sfeer is losjes. Eten en drinken ook goed in orde.
    Kortom, niets aan te merken op dit restaurant.

35. Jeanine

36. Héérlijk Italiaans eten, vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

37. Sandra H

Lekker eten, hele gastvrije mensen, enorm vriendelijke bediening. Kortom: tóprestaurant!

38. Sandra haalboom

Super lekker gegeten!

39. Nick van Bekkum

Heerlijk gegeten. Goede bediening

40. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Er is een fijne sfeer en de bediening is heel vriendelijk. Zeker aan te raden!

41. Het is altijd heel fijn om hier te eten. Goed eten, gastvrij en gezellig.
    Het geeft een welkom gevoel.

42. Yolanda van Wiefferen

Heerlijke pizza gegeten. Leuke bediening! Voor de jarige een ijsje met vuurwerk. Zeker een aanrader.

43. Al meerdere malen gegeten en het blijft goed en lekker, personeel ook zeer vriendelijk.

44. Eten en bediening was weer super! Authentiek Italiaans!

45. Een van de allerbeste Italiaanse restaurants die ik ken. Echt authentiek Italiaans eten wordt hier met heel veel aandacht en zorg bereid. Uitstekende bediening die echt contact met je maken. Ik eet er regelmatig met mijn zoon.

46. Elsbeth Budding

Het was weer geweldig! Heerlijk gegeten! Voor de 2e keer gebruik gemaakt van de actie: onbeperkt pasta & pizza voor €12,50 p.p. (Min.4 personen) Deze actie loopt tot eind maart. Echt een aanrader!

47. A.F. Coenen

Was hier nog nooit geweest. Heb heerlijk samen met mijn dochter hier gegeten. Kom
    zeker terug.!

48. Kalkhoven

Was heerlijk en een uitstekende service. Ik kom graag weer.

49. Het was heerlijk!! Zeer vriendelijk personeel. We hebben er van genoten. Limoncello die we de vorige keer kregen als afzakkertje kwam niet. Misschien is dat alleen op een doordeweekse dag?

50. We hebben erg lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!

51. Vivianne van der Breggen

Super gezellig restaurant waar je heel lekker kunt eten! Ook de is prima :) Rosetti is zeker een restaurant waar ik graag kom.

52. Marja schoonderbeek

Ik vond dat er te weinig gehakt in de lasagne was te veel kaas

53. Heerlijk gegeten, helemaal top!!

54. Heerlijk echt Itlaliaans eten en vriendelijke en keurige bediening.

55. Eten was top! Zoals altijd. Onze zoon wilde voor z'n verjaardag pasta of pizza eten. Het was 1 groot feest. Super bedankt voor de gezellige avond.

56. Sfeervol en gezellig restaurant! Zeer vriendelijk personeel! En het allerbelangrijkste...het eten is altijd heerlijk!

57. Heerlijk gegeten! Veel variatie in menu aanbod. Gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

58. Familie Smits

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.

59. Tonnie van Beijnhem

Gewoon een gezellig en goed restaurant.

60. Angélique

Lekker eten, gezellige sfeer en goede bediening. Dat alles voor een leuke prijs!

61. Een van de allerbeste Italiaanse restaurants die ik ken. Echt authentiek Italiaans eten wordt hier met heel veel aandacht en zorg bereid.

62. Ik ga al lang naar rossettie voor het heerlijke eten en de gezellige sfeer! Heb het altijd naar mijn zin!

63. We komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk!!

64. Gezellige sfeer, maar aan het eind teveel betaald voor hetgeen we gekregen hebben.

65. Goedenavond, zoals wij na afloop van het etentje al aangegeven hebben, vonden wij de verhouding van het deeg tov wat er op de pizza zat, zeer matig. Wij hebben hier nu voor de 2e keer gegeten, maar voor ons geen derde keer meer. Bovendien stond de eigenaar zelf met 1 (blote) hand de al klaarstaande spaghetti uit elkaar te halen!!?

66. freek groen

wij eten regelmatig bij Restaurant Rossetti, hier proef je de echte italiaanse keuken, afgelopen week met het voltallige personeel hier gegeten, was weer voortreffelijk.
    super lekker eten, top bediening en een gezellige gastvrouw en gastheer
    echt een aanrader

67. We waren wat later, maar dit was geen enkel probleem. We werden snel, vlot en erg vriendelijk geholpen. Het eten was erg lekker voor een hele leuke prijs! Zeker aan te raden!

68. N. van Hensbergen

Prima zaak. Inrichting beetje ouderwets en standaard voor Italiaanse restaurants. Bediening kleine voldoende, maar het eten was subliem en kon niet beter qua bereiding en opdienen. Hulde voor de koks. Vakmensen.

69. Heerlijk gegeten en prima bediening! Gaan zeker nog eens terug.

70. I de Peinder

Het was gezellig en lekker!

71. heleen kelder

Heerlijk gegeten, herfstmenu nr.1.
    Alleen zo wisselend met de limocello.
    Soms zie je dat een andere tafel een drankje aangeboden krijgt.
    Ik vind dit echt niet kunnen.
    Allemaal altijd of allemaal nooit.
    Groet

72. sanne van neerbos

Heerlijk eten, gezellig zitten. Eventjes genieten.

73. Erg goed! Vriendelijke en snelle bediening, heerlijk eten.

74. Altijd goed bij Rosetti. Attente, alerte bediening, toast met tomaat en bascillicum van het huis. Zie je nog maar weinig. Uitstekende pizza en pasta voor een mooie prijs. De inrichting is vrij ouderwets, maar dat past ook bij het restaurant. Is de charme. Rosetti krijgt van mij alle complimenten!

75. Zo lekker gegeten, aardige bediening!

76. Eten en sfeer was top. Alleen bediening viel erg tegen. Eerste drankje kwam pas na 20 min. En rest van de avond moest je echt zwaaien voor aandacht anders bleef het bij het ene drankje. Op het eind ook nog een flinke fout in de rekening.

Keuken top, maar bediening erg onder de maat.

77. Van der Steen

Heerlijk gegeten in een top sfeer! Ga zo door!!!

78. Ik ben vegetariër en de pizza's en salades zijn heerlijk, zou alleen nog heel graag een heerlijke vegetarische lasagne op de kaart willen zien, met bijvoorbeeld broccoli, paprika, champignons..hmm... Men is zeer gastvrij en weet zelfs wat er graag gedronken/ gegeten wordt en ga er dan ook graag naar toe; echt een aanrader!

79. Frans Janssen

Wat een fantastische ambiance. Een prima keuken, keurige bediening en prima service. Roxette is een echte aanrader voor iedereen die graag van de Italiaanse keuken wil genieten.

80. Heerlijk gegeten, authentiek Italiaans, verse producten, helemaal super. Gastvrij personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

81. Laatst gehoord van een vriendin van mijn vrouw, dat je in Tiel lekker kan eten, wij zijn dus vandaag naar Tiel gereden met de kids, even rond gevraagd aan mensen waar goed eten te vinden was, en wij werden meerdere keren gewezen op een Italiaans restaurant midden op het plein in Tiel.

Uiteindelijk met de kids naar Ristorante Rossetti geweest, goed ontvangen door de bedieners, er werd meteen gezorgd voor een drankje, een hapje van het huis, en voor bestek.

Wij namen als voorgerecht een salade caprese, voor de kids en voor mij en mijn vrouw een antipasti (aanrader). Als hoofdgerecht de pizza's en het vlees waren ook heerlijk, als dessert tiramisu, echt Italiaans toetje. De sfeer was perfect in het restaurant, er was helemaal niets te klagen.

Top dag gehad. Echt een aanrader!!

82. Johan Roelofs

Heerlijk gegeten bij Rossetti in Tiel! Een gezellig restaurant in een ontspannen sfeer met aardig en gastvrij personeel! Wij komen hier graag! Een echte aanrader!

83. A.Dullaart

Heerlijk gegeten op het terras, jammer dat fietsers langs scheuren ( wat niet mag). Personeel heel attent.

84. Jan van Oostveen

Weer heerlijk gegeten bij Rosetti!

85. Prima restaurant, eerder goede ervaringen.. Kritisch punt; Jammer dat de pizza voor mijn vriendin aan één kant zwart was. Dus in mijn ogen niet serveerbaar. Het nagerecht was kennelijk vergeten want een ober kwam vragen of we al koffie wilden als afsluiting.

86. Twee personen van ons gezelschap hadden carpaccio die waterig was en erg koud; het leek alsof het net uit de diepvries kwam en nog aan het ontdooien was. Dit aangegeven aan een ober maar hij kwam daar niet meer op terug. Uiteindelijk vroeg een andere ober er naar en heeft onze halfvolle borden meegenomen. Er werd toen gevraagd of we een ander voorgerecht wilden; hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben die twee carpaccio niet hoeven te betalen, dus dit werd netjes afgehandeld. De rest van het eten was goed. Twee andere personen kregen toen ze een tweede glas rode wijn bestelden een heel andere soort wijn; deze wijn was ook erg koud. Is uiteindelijk ook opgelost maar het hoort niet. Er werd amper gevraagd of we nog iets wilden drinken en de lege glazen werden niet meegenomen. Het personeel was wel vriendelijk.

87. Willem en Ineke van Hattum

We hebben een fijne avond gehad. Het eten was erg goed en het personeel gastvrij! Een aanrader om bij Rosetti te gaan eten.

88. Gewoon gezellig en lekker eten in een plezierige atmosfeer met vlotte en voorkomende bediening.

89. Wij hebben zaterdagavond prima gegeten bij Rossetti. Een vlotte en vriendelijke bediening; verder was het eten prima van smaak. Een aanrader als je in Tiel e.o. een hapje Italiaans wilt eten voor een redelijke prijs.

90. Gisteren heerlijk gegeten bij Rossetti. Service was prima en we werden op een gezellige en vrolijke manier geholpen. Wij komen zeker terug!

91. Peter Conijn

Goede keus, lekker eten, redelijke prijs.

92. Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Alles was top. Vriendelijk personeel. Ze gaan ons zeker vaker zien.

93. Heerlijk gegeten, ontzettend gezellige locatie, aardig personeel. Als voorgerecht de Gamba's en mijn partner de tomatensoep, als hoofdgerecht beide Kalfslapjes, echt een topgerecht, erg smaakvol mooie presentatie. Als nagerecht coffieijs, echt heerlijk.

94. Wij hebben er heerlijk gegeten.

95. Heerlijk gegeten en geholpen door vriendelijk personeel.

96. martijn van der maden

Vond het helemaal top, lekker eten en goede bediening. Een geweldige avond.

97. Het eten was heerlijk. Jammer dat we geen tijd hadden voor het toetje! Moesten naar de schouwburg. Komen zeker een keertje terug!!!

98. f burgers

Heerlijk gegeten! Leuke, prettige bediening.

99. Reserveren is fijn. Goede communicatie en direct een tafel voor vier. Bediening is vriendelijk. Eten was zoals je verwacht. Smakelijk maar niet verrassend. Van de wijn die we bestelden kregen we een goedkopere variant. Bij betaling gemeld en als excuses rondje limoncello van het huis gekregen. Aardig maar toch even op letten. Je betaalt tenslotte niet voor iets wat je niet krijgt. Gezellige avond gehad en als herinnering de foto die de bediening voor ons maakte.

100. V Blijderveen

Top! Altijd gezellig en lekker.

Volgende pagina