Rossetti in Tiel

• do 16:30 - 22:00
  • vr 16:30 - 22:00
  • za 16:30 - 22:00
  • zo 16:30 - 22:00

Al meer dan 11 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti voor en de wijde Tiel en omtrek een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten.

Ristorante Rossetti biedt u specialiteiten uit de authentieke Italiaanse keuken, bereid volgens originele recepten. Onze zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die u nooit zal vergeten.

Geschiedenis
Sinds 2004 is het Italiaanse restaurant Rossetti gevestigd in een mooie pand gelegen in gezelligste Horecaplein van Tiel. Rossetti dankt haar naam aan de Italiaanse wereld beroemde schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882

Rossetti biedt alle gasten de beste kwaliteit en smaak. Wekelijks wordt er verse vis en vlees gekeurd en ingekocht om u te laten genieten van een ruime keus aan vlees en visgerechten.

Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere Italiaanse restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten u altijd zal verrassen. Probeert u eens één van onze vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pasta, maar begin met onze antipasti. Als dessert bieden wij u natuurlijk diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans gebak, zoals profitterole en natuurlijk tiramisu. Als u het nog niet was, zult u bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken.

Wij wensen u smakelijk eten!
Buon Appetito!

Diëten Glutenvrij en vegetarisch
Foto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in TielFoto van Rossetti in Tiel

Overnachten
Romantisch en klassiek
Voorzieningen
Afhalen, catering, terras en Wi-Fi
Kinderen
Vermaak, kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
80 zitplaatsen en maximaal 80 personen in één groep
Personeel