Rossetti in Tiel

Proef het echte Italia!

Al meer dan 11 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti voor en de wijde Tiel en omtrek een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten.

Ristorante Rossetti biedt u specialiteiten uit de authentieke Italiaanse keuken, bereid volgens originele recepten. Onze zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die u nooit zal vergeten.

Geschiedenis
Sinds 2004 is het Italiaanse restaurant Rossetti gevestigd in een mooie pand gelegen in gezelligste Horecaplein van Tiel. Rossetti dankt haar naam aan de Italiaanse wereld beroemde schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882

Rossetti biedt alle gasten de beste kwaliteit en smaak. Wekelijks wordt er verse vis en vlees gekeurd en ingekocht om u te laten genieten van een ruime keus aan vlees en visgerechten.

Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere Italiaanse restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten u altijd zal verrassen. Probeert u eens één van onze vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pasta, maar begin met onze antipasti. Als dessert bieden wij u natuurlijk diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans gebak, zoals profitterole en natuurlijk tiramisu. Als u het nog niet was, zult u bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken.

Wij wensen u smakelijk eten!
Buon Appetito!

1378206079 87
1422083411 88
1444022076 87

1. Ésther Berkers

Vriendelijke bediening, smakelijk bereid eten (wij hadden tagliatelle al salmone en salmone al forno) waarop je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast was het geen probleem om bijvoorbeeld een vorkje extra te leveren, zodat we samen van een portie tiramisu konden genieten.

2. Heel goede service, lekkere voorgerechten en nagerechten. Deze keer gekozen voor pizza in plaats van vlees/vis als hoofdgerecht. De pizza was meer dan ruim belegd, zozeer zelfs dat de bodem nier knapperig meer was, waarschijnlijk door de mozzarella. Volgende keer weer vlees/vis dus 😊

3. Met 14 vrouwen op weekend en bij rossetti gaan eten. Heel aangename ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar. Propere keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker eten en we hebben allemaal iets anders van de kaart mogen kiezen (geen beperking in aantal gerechten). Zeker een aanrader.

4. Slechte ervaring met dit restaurant. Wij hadden geserveerd, dit is niet goed overgenomen door het restaurant. Zij beloofden ons een tafel binnen 5 minuten, dit hielden zij driekwartier vol. Hierna zijn we vertrokken omdat er nog steeds geen tafel voor ons was.
    Erg slechte service.

5. Altijd erg lekker eten en zeer vriendelijk en deskundig personeel.

6. Rob Kuijpers

Eten en de sfeer was Top!

7. Frank Firet

De echte Italiaanse keuken. Er wordt gewerkt met prachtige verse ingrediënten. De gerechten zijn niet zout, waardoor de smaak verhoogd wordt. De bediening is zeer vriendelijk en de eigenaar heeft oprecht aandacht voor de gasten. Kortom: Een toprestaurant!

8. Marit Nikkels

Heerlijk gegeten, wel koude voeten en onderbenen gehad en het is best prijzig

9. Angelique van Laarhoven

Heerlijk eten, maar de sfeer vond ik minder. Ruzie in de keuken, tafel dicht tegen een ander tafeltje zodat we de gehele conversatie van de andere konden horen.
    Ik had er meer van verwacht. Jammer.

10. Alain en Irene

Lekkere gegeten doordat Rossetti verse ingrediënten gebruikt en de mensen in het restaurant hun vak verstaan. Gezellige bediening dus ook, met aandacht voor de klant, zonder opdringerig te worden. Het resultaat was een gezellige avond voor een meer dan redelijke prijs.

11. Jimmy van Mechelen

M'n vriendin zat al een tijdje te smeken of we gingen. Afijn, we gaan. Ik was echt verbaasd toen we het eten kregen. We kregen een amuse (bruschetta). Dit was al erg lekker. Toen kregen we het hoofdgerecht. Ik heb heel lang niet zo lekker gegeten als daar! Echt lekker was het. Het duurde niet lang voordat we eten kregen en de bediening was goed aanwezig. Oftewel, goede, volle porties en de bediening is goed en vriendelijk.

12. Heel gezellig restaurant, met vriendelijke bediening.
    De sfeer is losjes. Eten en drinken ook goed in orde.
    Kortom, niets aan te merken op dit restaurant.

13. Jeanine

14. Héérlijk Italiaans eten, vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

15. Sandra H

Lekker eten, hele gastvrije mensen, enorm vriendelijke bediening. Kortom: tóprestaurant!

16. Sandra haalboom

Super lekker gegeten!

17. Vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten in een sfeervol restaurant.

18. Nick van Bekkum

Heerlijk gegeten. Goede bediening

19. We hebben heerlijk gegeten en gedronken. Er is een fijne sfeer en de bediening is heel vriendelijk. Zeker aan te raden!

20. Het is altijd heel fijn om hier te eten. Goed eten, gastvrij en gezellig.
    Het geeft een welkom gevoel.

21. Yolanda van Wiefferen

Heerlijke pizza gegeten. Leuke bediening! Voor de jarige een ijsje met vuurwerk. Zeker een aanrader.

22. Al meerdere malen gegeten en het blijft goed en lekker, personeel ook zeer vriendelijk.

23. Eten en bediening was weer super! Authentiek Italiaans!

24. Een van de allerbeste Italiaanse restaurants die ik ken. Echt authentiek Italiaans eten wordt hier met heel veel aandacht en zorg bereid. Uitstekende bediening die echt contact met je maken. Ik eet er regelmatig met mijn zoon.

25. Elsbeth Budding

Het was weer geweldig! Heerlijk gegeten! Voor de 2e keer gebruik gemaakt van de actie: onbeperkt pasta & pizza voor €12,50 p.p. (Min.4 personen) Deze actie loopt tot eind maart. Echt een aanrader!

26. A.F. Coenen

Was hier nog nooit geweest. Heb heerlijk samen met mijn dochter hier gegeten. Kom
    zeker terug.!

27. Kalkhoven

Was heerlijk en een uitstekende service. Ik kom graag weer.

28. Het was heerlijk!! Zeer vriendelijk personeel. We hebben er van genoten. Limoncello die we de vorige keer kregen als afzakkertje kwam niet. Misschien is dat alleen op een doordeweekse dag?

29. We hebben erg lekker gegeten. Voor herhaling vatbaar!

30. Vivianne van der Breggen

Super gezellig restaurant waar je heel lekker kunt eten! Ook de is prima :) Rosetti is zeker een restaurant waar ik graag kom.

31. Marja schoonderbeek

Ik vond dat er te weinig gehakt in de lasagne was te veel kaas

32. Heerlijk gegeten, helemaal top!!

33. Heerlijk echt Itlaliaans eten en vriendelijke en keurige bediening.

34. Eten was top! Zoals altijd. Onze zoon wilde voor z'n verjaardag pasta of pizza eten. Het was 1 groot feest. Super bedankt voor de gezellige avond.

35. Sfeervol en gezellig restaurant! Zeer vriendelijk personeel! En het allerbelangrijkste...het eten is altijd heerlijk!

36. Heerlijk gegeten! Veel variatie in menu aanbod. Gezellig en sfeervol restaurant met zeer vriendelijk personeel. Zeker een aanrader!

37. Familie Smits

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten.

38. Tonnie van Beijnhem

Gewoon een gezellig en goed restaurant.

39. Angélique

Lekker eten, gezellige sfeer en goede bediening. Dat alles voor een leuke prijs!

40. Een van de allerbeste Italiaanse restaurants die ik ken. Echt authentiek Italiaans eten wordt hier met heel veel aandacht en zorg bereid.

41. Ik ga al lang naar rossettie voor het heerlijke eten en de gezellige sfeer! Heb het altijd naar mijn zin!

42. We komen hier al jaren en het eten is altijd heerlijk!!

43. Gezellige sfeer, maar aan het eind teveel betaald voor hetgeen we gekregen hebben.

44. Goedenavond, zoals wij na afloop van het etentje al aangegeven hebben, vonden wij de verhouding van het deeg tov wat er op de pizza zat, zeer matig. Wij hebben hier nu voor de 2e keer gegeten, maar voor ons geen derde keer meer. Bovendien stond de eigenaar zelf met 1 (blote) hand de al klaarstaande spaghetti uit elkaar te halen!!?

45. freek groen

wij eten regelmatig bij Restaurant Rossetti, hier proef je de echte italiaanse keuken, afgelopen week met het voltallige personeel hier gegeten, was weer voortreffelijk.
    super lekker eten, top bediening en een gezellige gastvrouw en gastheer
    echt een aanrader

46. We waren wat later, maar dit was geen enkel probleem. We werden snel, vlot en erg vriendelijk geholpen. Het eten was erg lekker voor een hele leuke prijs! Zeker aan te raden!

47. N. van Hensbergen

Prima zaak. Inrichting beetje ouderwets en standaard voor Italiaanse restaurants. Bediening kleine voldoende, maar het eten was subliem en kon niet beter qua bereiding en opdienen. Hulde voor de koks. Vakmensen.

48. Heerlijk gegeten en prima bediening! Gaan zeker nog eens terug.

49. I de Peinder

Het was gezellig en lekker!

50. heleen kelder

Heerlijk gegeten, herfstmenu nr.1.
    Alleen zo wisselend met de limocello.
    Soms zie je dat een andere tafel een drankje aangeboden krijgt.
    Ik vind dit echt niet kunnen.
    Allemaal altijd of allemaal nooit.
    Groet

51. sanne van neerbos

Heerlijk eten, gezellig zitten. Eventjes genieten.

52. Erg goed! Vriendelijke en snelle bediening, heerlijk eten.

53. Altijd goed bij Rosetti. Attente, alerte bediening, toast met tomaat en bascillicum van het huis. Zie je nog maar weinig. Uitstekende pizza en pasta voor een mooie prijs. De inrichting is vrij ouderwets, maar dat past ook bij het restaurant. Is de charme. Rosetti krijgt van mij alle complimenten!

54. Zo lekker gegeten, aardige bediening!

55. Zaterdag avond heerlijk gegeten. Bruchetta van het huis was erg lekker en de pizza's waren zeer smaakvol. Gezellig ingericht restaurant met vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar.

56. Eten en sfeer was top. Alleen bediening viel erg tegen. Eerste drankje kwam pas na 20 min. En rest van de avond moest je echt zwaaien voor aandacht anders bleef het bij het ene drankje. Op het eind ook nog een flinke fout in de rekening.

Keuken top, maar bediening erg onder de maat.

57. Van der Steen

Heerlijk gegeten in een top sfeer! Ga zo door!!!

58. Ik ben vegetariër en de pizza's en salades zijn heerlijk, zou alleen nog heel graag een heerlijke vegetarische lasagne op de kaart willen zien, met bijvoorbeeld broccoli, paprika, champignons..hmm... Men is zeer gastvrij en weet zelfs wat er graag gedronken/ gegeten wordt en ga er dan ook graag naar toe; echt een aanrader!

59. Frans Janssen

Wat een fantastische ambiance. Een prima keuken, keurige bediening en prima service. Roxette is een echte aanrader voor iedereen die graag van de Italiaanse keuken wil genieten.

60. Heerlijk gegeten, authentiek Italiaans, verse producten, helemaal super. Gastvrij personeel.

Zeker voor herhaling vatbaar!!

61. Laatst gehoord van een vriendin van mijn vrouw, dat je in Tiel lekker kan eten, wij zijn dus vandaag naar Tiel gereden met de kids, even rond gevraagd aan mensen waar goed eten te vinden was, en wij werden meerdere keren gewezen op een Italiaans restaurant midden op het plein in Tiel.

Uiteindelijk met de kids naar Ristorante Rossetti geweest, goed ontvangen door de bedieners, er werd meteen gezorgd voor een drankje, een hapje van het huis, en voor bestek.

Wij namen als voorgerecht een salade caprese, voor de kids en voor mij en mijn vrouw een antipasti (aanrader). Als hoofdgerecht de pizza's en het vlees waren ook heerlijk, als dessert tiramisu, echt Italiaans toetje. De sfeer was perfect in het restaurant, er was helemaal niets te klagen.

Top dag gehad. Echt een aanrader!!

62. Johan Roelofs

Heerlijk gegeten bij Rossetti in Tiel! Een gezellig restaurant in een ontspannen sfeer met aardig en gastvrij personeel! Wij komen hier graag! Een echte aanrader!

63. A.Dullaart

Heerlijk gegeten op het terras, jammer dat fietsers langs scheuren ( wat niet mag). Personeel heel attent.

64. Jan van Oostveen

Weer heerlijk gegeten bij Rosetti!

65. Prima restaurant, eerder goede ervaringen.. Kritisch punt; Jammer dat de pizza voor mijn vriendin aan één kant zwart was. Dus in mijn ogen niet serveerbaar. Het nagerecht was kennelijk vergeten want een ober kwam vragen of we al koffie wilden als afsluiting.

66. Twee personen van ons gezelschap hadden carpaccio die waterig was en erg koud; het leek alsof het net uit de diepvries kwam en nog aan het ontdooien was. Dit aangegeven aan een ober maar hij kwam daar niet meer op terug. Uiteindelijk vroeg een andere ober er naar en heeft onze halfvolle borden meegenomen. Er werd toen gevraagd of we een ander voorgerecht wilden; hebben we geen gebruik van gemaakt. We hebben die twee carpaccio niet hoeven te betalen, dus dit werd netjes afgehandeld. De rest van het eten was goed. Twee andere personen kregen toen ze een tweede glas rode wijn bestelden een heel andere soort wijn; deze wijn was ook erg koud. Is uiteindelijk ook opgelost maar het hoort niet. Er werd amper gevraagd of we nog iets wilden drinken en de lege glazen werden niet meegenomen. Het personeel was wel vriendelijk.

67. Willem en Ineke van Hattum

We hebben een fijne avond gehad. Het eten was erg goed en het personeel gastvrij! Een aanrader om bij Rosetti te gaan eten.

68. Gewoon gezellig en lekker eten in een plezierige atmosfeer met vlotte en voorkomende bediening.

69. Wij hebben zaterdagavond prima gegeten bij Rossetti. Een vlotte en vriendelijke bediening; verder was het eten prima van smaak. Een aanrader als je in Tiel e.o. een hapje Italiaans wilt eten voor een redelijke prijs.

70. Gisteren heerlijk gegeten bij Rossetti. Service was prima en we werden op een gezellige en vrolijke manier geholpen. Wij komen zeker terug!

71. Peter Conijn

Goede keus, lekker eten, redelijke prijs.

72. Heerlijk gegeten afgelopen weekend. Alles was top. Vriendelijk personeel. Ze gaan ons zeker vaker zien.

73. Heerlijk gegeten, ontzettend gezellige locatie, aardig personeel. Als voorgerecht de Gamba's en mijn partner de tomatensoep, als hoofdgerecht beide Kalfslapjes, echt een topgerecht, erg smaakvol mooie presentatie. Als nagerecht coffieijs, echt heerlijk.

74. Wij hebben er heerlijk gegeten.

75. Heerlijk gegeten en geholpen door vriendelijk personeel.

76. martijn van der maden

Vond het helemaal top, lekker eten en goede bediening. Een geweldige avond.

77. Het eten was heerlijk. Jammer dat we geen tijd hadden voor het toetje! Moesten naar de schouwburg. Komen zeker een keertje terug!!!

78. f burgers

Heerlijk gegeten! Leuke, prettige bediening.

79. Reserveren is fijn. Goede communicatie en direct een tafel voor vier. Bediening is vriendelijk. Eten was zoals je verwacht. Smakelijk maar niet verrassend. Van de wijn die we bestelden kregen we een goedkopere variant. Bij betaling gemeld en als excuses rondje limoncello van het huis gekregen. Aardig maar toch even op letten. Je betaalt tenslotte niet voor iets wat je niet krijgt. Gezellige avond gehad en als herinnering de foto die de bediening voor ons maakte.

80. V Blijderveen

Top! Altijd gezellig en lekker.

81. F Noothout

Wij hadden voor vier personen gereserveerd. Daardoor meteen een tafeltje. Niet leuk voor al die mensen die niet gereserveerd hadden en bij de bar met een drankje moesten wachten voor een tafeltje. Restaurant was volledig bezet. Ondanks drukte was er een hele vriendelijke en goede bediening. Het eten was prima en er is ook voldoende keus voor als je vegetariër bent. Gaan wij zeker nog een keer naar toe.

82. roland bakker

Heel leuk restaurant als je even zin hebt in een lekkere pizza. Ook ideaal om met vrienden te eten. Genoten daar en een hele aardige bediening. Je wacht niet lang op je eten en dat is wel fijn. Zeker een aanrader.

83. Dirk Carla Remko

Hebben 1e kerstdag met 3 personen gegeten bij Rossetti, ieder jaar weer geweldig. Is misschien niet de goedkoopste in Tiel. Maar de kwaliteit die ze daar serveren is TOP. Ook dit jaar weer. Alles wat er geserveerd wordt is super vers, dit kun je duidelijk proeven, echt super. Top keuken en dito bediening.

Er zijn volgens ons maar weinig zaken die dit niveau halen. Klasse. We voelden ons echt als vorsten behandeld, onze complimenten. En jullie zien ons zeker weer terug.

84. Goed gegeten in Italiaanse atmosphere. Personeel let goed op en is heel vriendelijk. Ik miste wel een wijnkaart voor meer keuze in bijvoorbeeld de witte wijnen.

85. Met zijn viertjes hier gegeten op kerstavond. Geweldige service, veel aandacht en het eten was echt geweldig! Echt een aanrader en wij gaan er nog veel vaker komen :)

86. Familie Khachatrian

Het eten was werkelijk heel lekker!

87. Een aantal keer hier gegeten, deze keer gegrilde ossenhaas. Heerlijk gewoon, heb ervan genoten! Heerlijke droge wijn en ijs na ook zo lekker! Service is prima en gelegenheid prima. Zeker aan te bevelen.

88. Voor de kids een prima plek om te eten. Kinderen mochten in de keuken kijken en voor mijn dochter bakte de pizzabakker een hartjespizza! Ze gingen onwijs gezellig met de kinderen om! Maakt het uit eten tot een feestje!

89. Op maandagavond gegeten met het werk, eten was goed, prijs was wel wat aan de hoge kant.

90. Op een dinsdag avond gezeten met nog 7 andere teamgenoten. Voor een dinsdagavond zat het restaurant aardig gevuld. Heerlijk gegeten had zelf de ossenhaas stukjes en die waren heerlijk mals gebraden, met een lekkere gorgonzolasaus. Ook de rest van het gezelschap heb ik niet horen klagen.
    De bediening was goed en vriendelijk. De kok zelf kwam met enige regelmaat vragen of alles naar wens was.

Ik zeg aanrader!

91. We hebben gebruik gemaakt van de feestmaandaanbieding: onbeperkt pasta eten. We waren met 5 personen en hebben van 8 verschillende gerechten kunnen genieten. Allen met zorg bereid en heerlijk van smaak! Dit restaurant is zeer zeker aan te bevelen.

92. Wat een vriendelijk personeel. Lekker gegeten. Kortom zeer de moeite waard.

93. Lekker gegeten, vriendelijke bediening. Ondanks dat er aardig wat mensen aanwezig waren, werden de pizza's snel geserveerd.

94. Hero Breuning

We hebben prima gegeten, het personeel was aardig, gelukkig werd op ons verzoek de voordeur gesloten, want anders was het te koud geworden. Brochetta's van het huis is ook een leuke geste.

95. Ik heb met mijn vrouw heerlijk gegeten (vleesgerecht). Een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening.

96. J.Reinders

Binnen was het erg warm, jammer dat er geen airco is. Maar er is alles aan gedaan om het ons naar de zin te maken.

Heerlijk buiten kunnen zitten. Geweldig lekker gegeten.

Voor ons (6 personen) was het een hele leuke avond

97. Heerlijk gegeten, heel gastvrij personeel. Kom zekers terug 😊

98. Komen hier al vanaf het begin. Top eten. Laten vaak de kok zelf iets bedenken wat iedere keer weer zalig is. Hebben ook heerlijke wijnen op de kaart staan. De bediening is ook erg vriendelijk.
    Voor ons echt een stukje thuis en familie!

99. Vandaag heerlijk gegeten bij Restaurant Rossetti in Tiel. De pizza's en ook de pasta waren voortreffelijk van smaak. De bediening was prima, Visar is een uitstekende gastheer.

100. Gert Post

Toch nog heerlijk gegeten!!! Nadat mijn schoonzus voor 19.00 uur had gereserveerd voor 7 personen waren alle tafels nog bezet om dit tijdstip, maar door de vlotte service van het bedienend personeel werd ons even een wachtplek bij de ijssalon aangeboden. Hier werden wij voorzien van een drankje en twee heerlijke pizzabodems met kruiden erop van het huis. Na een klein half uurtje wachten toch nog aan tafel en daarna heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Al met al voor herhaling vatbaar!!! Ga zo door, erg aardig en super service!

Volgende pagina