Rossetti in Tiel

Proef het echte Italia!

Rossetti laten bezorgen?

Al meer dan 15 jaar is het Italiaanse restaurant Rossetti voor en de wijde Tiel en omtrek een begrip, door de gezellige sfeer, de voortreffelijke en unieke verzameling wijnen en natuurlijk de ruime keuze aan overheerlijke Italiaanse gerechten
Ristorante Rossetti onderscheidt zich van andere restaurants, door alleen gebruik te maken van de beste, verse producten. Olijfolie, basilicum, rozemarijn, Parmezaanse kaas, grof zeezout en zwarte peper vormen de basis voor onze traditioneel bereide gerechten. In de Italiaanse keuken blijft de smaak van vlees, vis en groenten behouden, waardoor de bijzondere combinatie van ingrediënten u altijd zal verrassen. Probeert u eens één van onze vis- of vleesgerechten óf een ambachtelijke Italiaanse pizza of pasta, maar begin met onze antipasti. Als dessert bieden wij u natuurlijk diverse soorten ambachtelijk Italiaans ijs, maar ook bijzondere soorten Italiaans dessert, zoals panna cotta en natuurlijk tiramisu. Als u het nog niet was, zult u bij Ristorante Rossetti verliefd worden op de puurheid van de Italiaanse keuken.
Onze zuidelijke gastvrijheid staat borg voor een gezellig en warm welkom en een maaltijd die u nooit zal vergeten.
Geschiedenis
Sinds 2004 is het Italiaanse restaurant Rossetti gevestigd in een mooie pand gelegen in gezelligste Horecaplein van Tiel. Rossetti dankt haar naam aan de Italiaanse wereld beroemde schilder Dante Gabriel Rossetti 1828-1882
Wij werken met seizoengebonden gerechten waardoor de menukaart kan variëren. Wilt u meer weten neem dan nu contact met ons op.

1. Personeel

1555120829 86
1594019681 89
1623193820 88

1. Ineke van Hattum

Gelijk maar met het negatieve beginnen, we werden zoals het nu gaat gecheckt op QR code maar helaas niet gevraagd naar onze ID.
    Net voor wij gingen afrekenen kwam er een groep van 5 personen binnen die NIET gecheckt werden en aan tafel hartelijk begroet werd door het personeel met knuffels en kussen. 1 persoon vond het nodig om even luidruchtig te roepen dat Corona allemaal onzin is. Dit vergalde voor mij gelijk de avond en ben gefrustreerd naar huis gegaan.

2 vorige recensies
  2. Zeer lekker gegeten en keurige bediening. Super

3. Is echt een aanrader. Eten smaakte heerlijk en meer dan genoeg.

4. Eten perfect, leuke sfeer binnen, bediening erg vriendelijk.

5. Goed en snel en vers eten

6. Wilma Hoek

Wij hadden gereserveerd voor 3 kinderen en 5 volwassenen. Het werd al gauw duidelijk dat er veel teveel gasten waren. En veel te weinig bediening. Iedereen die binnen liep en vroeg of er nog plaats was kon gaan zitten. Wij zijn na het hoofdgerecht dan ook voor het toetje naar elders gegaan. Heel jammer. Er was zelfs geen tijd voor een tweede drankje. Misschien toch maar een bord kopen en daar VOL op schrijven. Niet iedere klant aannemen op deze manier. Dat kost op de lange duur klanten.

7. Eten bij Rossetti is altijd een feest. Ziet er supergezellig uit. Ruikt al heerlijk als je binnenkomt. Alle mensen die er werken zijn erg aardig, gezellig en behulpzaam. En over het eten kun je maar één ding zeggen: wat is dat lekker, heerlijk gekruid, heel verzorgd, ruim voldoende en had ik al gezegd hoe vreselijk lekker?

8. Top.
    Gezellig druk en goed.

9. h.wilbrink

Goede service, vriendelijke bediening en echt top Italiaans eten. Kortom genoten!!! Zelfs de radio stond op een Italiaans station...

10. Marja Roelofsen

Een heerlijk Italiaans sfeertje met heerlijk eten en zeer vriendelijke bediening.

11. Annemijn

De lekkerste pizza's serveren ze bij Rosetti. We komen er elk jaar een paar keer genieten. Goede sfeer, vlotte bediening en heerlijke pizza's die nooit vervelen.

12. Er hing een gezellige sfeer, de bediening was vlot. Het eten was goed van smaak, er was aandacht aan besteed.

13. Het eten is altijd erg lekker

14. Heerlijk eten op fraai opgemaakte borden. Huisgemaakte ravioli is een aanrader.
    Vriendelijk personeel.

15. Derksen

We zijn hartelijk ontvangen en hadden een prima tafeltje.
    We hadden geen voorgerecht genomen omdat we nog een toetje wilden nemen. Ik zelf had spaghetti carbonara en mijn vrouw spaghetti bolognese als toetje had zij Formaggi Italiano, diverse Italiaanse kaassoorten met honing of jam en ik Spaghettata, spaghetti roomijs overgoten met aardbeiensaus en witte geraspte chocolade en slagroom om te smullen alles.
    Dank jullie wel voor het overheerlijke eten en de fantastische toetjes.

Bert en Ingeborg

16. De pizza's waren heerlijk! Het personeel vonden we wat afstandelijk en te snel. Binnen het kwartier de pizza's op tafel. En met de laatste hap nog in mijn mond waren de borden al weer weg.
    Het gezellige tafelen lukt hier niet.

17. Het was heel fijn om weer bij Rossetti te eten. 3/4 van de gasten zaten buiten maar wij vonden het te fris en hadden alle plek om binnen te eten. Later op de avond kwamen steeds meer gasten naar binnen. Heel lekker gegeten! Zalm voor mij en Dorade voor mijn partner. Reken maar dat we weer als vanouds naar dit restaurant gaan. Vriendelijk personeel.

De nieuwste recensie
  18. Regina de Vink

Heerlijk 🤤 super lekker zalm gegeten 🥰 en een dikke pluim voor de kok 👨‍🍳

19. Margriet

Zoals altijd: super; geweldige sfeer, super bediening (erg vriendelijk, reuze attent, zien alles, voorkomen elke wens), en last but not least: verrukkelijk eten, heerlijk avondje uit 🥰

20. Na de lockdown weer heerlijk gegeten, gastvrij en vriendelijk ontvangst en goede bediening.

21. Hanneke

Super snel werden de pizza's voor onze neus gezet.
    Superieure smaak en geur! Perfecte pizza gewoon.

22. Jeannette de Kleijn

Ik kan geen mening geven over het eten wat is thuis bezorgd, dus doe het maar hier. Afgelopen zondag 17-1-2021 eten laten thuisbezorgen.
    Ik vond de pizza's, veel minder belegd dan in het restaurant. Vitello tonato idem, leek wel de helft van een portie in het restaurant. Ook niet goed warm de pizza's. Echt jammer, ga ik niet meer doen, eten thuis laten bezorgen van Rosetti.

23. Prima locatie. Veilig met tussenschermen. Prima eten. Heerlijke huiswijn en een limoncello van de zaak na afloop. Top

24. Lekker gegeten. De bediening was rommelig, desondanks is het de moeite waard om nog eens terug te gaan.

25. Het eten was geweldig. Echt ouderwets Italiaans gegeten. Fantastische pizza, heerlijke pasta. Wij vonden het super. Het was jammer dat het niet zo druk was. Dat heeft Invloed op de sfeer. Ik zeg; allemaal daar gaan eten want het was super!

26. Heerlijk gegeten bij Rossetti. Gewoon heel lekker eten, no nonsense.
    Een verademing niet gestoord te worden door te pas en te onpas door bedienend personeel met tandpastasmile gevraagd te worden of het smaakt, of er nog meer wensen zijn .......... Kortom, een aanrader.

27. D. van der Linden

We hebben heerlijk gegeten, alleen het tafeltje bij de ingang van de keuken was iets minder. Maar als we weer in Tiel zijn gaan we zeker terug. Een echte aanrader.

28. Wim Julsing

Heerlijk gegeten bij Rossetti samen met Partner, Zoon en Schoondochter. Fantastische maaltijd en de bediening is ook top. En dan de prijs is alleszins netjes. Dus een topavond op een top locatie bedankt Rossetti!

29. Rudi Aalders

September heerlijk gegeten. Begonnen met een heerlijke Bruschetta; krachtig en vol van smaak en niet, wat vaak gebeurd, te zoutig.
    Als hoofdgerecht een Calzone waarbij de ingrediënten afzonderlijk qua smaak goed te herkennen waren.
    Top personeel, in tegenstelling tot andere Italiaanse restaurants, prettig en niet overheersend.
    Ik kan iedereen dit restaurant aanbevelen.

30. Christa Dreef

We hebben een hele gezellige avond gehad. Erg lekker gegeten en heel vriendelijk geholpen. Het belangrijkste vonden we dat er hele goede corona maatregelen waren genomen. Daardoor voelde we ons heel erg veilig.

31. T. Huising

4 verschillende gerechten. Alle 4 super tevreden. Met nagerecht ging iets fout maar werd ook bijna goed opgelost 😆

32. Lekker gegeten, goede bediening!

33. Francis & Jacob

Beste,
    We hebben al eens eerder op het terras gegeten en dat hadden we ook zeer positief ervaren maar vandaag hebben wij het thuisbezorgd.nl ingeschakeld en hebben wij bij Rosetti in Tiel voor 3 personen besteld. Wij willen alleen maar zeggen dat wij héérlijk hebben gegeten. Gerechten waren goed warm en over de smaken...., chapeau!
    Complimenten voor de kok!
    Vriendelijke groet,
    Francis & Jacob

34. Het eten was erg goed heerlijke ossehaas. Sfeer prima erg vriendelijke bediening.

35. Leuke sfeer, goede vriendelijke bediening. Lekkere Italiaanse keuken met rijkelijke porties.
    Een aanrader voor mensen die op trip zijn in het rivierenland.

36. Colinda van Tintelen

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

3 vorige recensies
  37. Geweldig geluncht. Heel vriendelijke bediening en grote keuze. Een aanbeveling voor Tiel

Eén vorige recensie
  38. Het eten was heerlijk en de bediening oke. Maar de 1,5 meter was er dus niet. Dit vonden wij dus heel vervelend. Heb het aangegeven, maar werd dus niets mee gedaan. Ik ga hier dus voorlopig niet meer naar toe. Zaten dus heel dicht bij elkaar! Kan echt niet!

39. R Bakker

Heerlijk gegeten. Gezellige en gemoedelijke mediterrane sfeer. Voortreffelijke gastvrijheid

40. Hoewel we laat gereserveerd hadden, deed iedereen zijn uiterste best om het ons naar de zin te maken. Het eten was voortreffelijk van kwaliteit.

41. Twee weekenden achterelkaar pizza besteld, beide keren stipt op tijd en heerlijk warme pizza's! Erg attent dat we er (net als de bruschetta's in het restaurant) stokbroodjes met kruidenkaas bij kregen.

42. Fam vd Brink

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit prijs verhouding.

43. Sandra Verkerk

Voor de 3e keer wezen eten, 3 x iets anders besteld en alle keren was het uitstekend. De gerechten zijn zeer smaakvol. De prijs/kwaliteit klopt ook. Ik kom graag nog vaak terug als de kwaliteit gelijk blijft.

44. Wij komen hier al vele jaren, onze favoriete Italiaanse restaurant! Hardwerkende familie bedrijf met super vriendelijk personeel. Goede verse pizza’s, heerlijke pasta’s en goede vleesgerechten zoals je die ook eet in (midden/zuid) Italie.
    Tip: ze hebben nu ook een lunchroom waar je heerlijke panini’s kan eten!

2 vorige recensies
  45. Wim en Anke Traag

Wij hebben gisteren weer genoten van een echte Italiaanse maaltijd bij Rossetti in Tiel. Ook de bediening is vriendelijk en gastvrij, alsof je bij vrienden komt!

46. JG Kaspersen

Eeens per jaar komen we in Tiel bij dit restaurant eten, al 7 jaar achtereen. Gezelschap 7 personen, waaronder drie kleinkinderen. Na floop van een kindervoorstelling in de schouwburg in Tiel om 17.00 Uur italiaans eten. Je voelt je hier altijd gelijk op je gemak, geen haast om de tafel weer vrij te maken voor de volgende gast. Komen volgend jaar weer graag terug.

47. Bert Paanakker

Overheerlijk gegeten, de bediening was prima maar kwam net iets te vaak aan ons tafeltje.

48. Heerlijke pizzeria voor een prima prijs met vriendelijk personeel! Wat ons betreft echt een aanrader! :)

49. Ons vaste Italiaanse restaurant. Heerlijke pasta's en pizza's. Heerlijk!

50. Heidi geurts

Het eten was heerlijk en de bediening was ook heel goed! Super gezellig restaurantje.

51. Een goed verzorgde avond waarbij rekening gehouden is met de vegetariër en de koolhydraat arme in het gezelschap. Voortreffelijk gegeten.

52. Heerlijk en gezellig gegeten. Bediening was uitstekend, vriendelijk en zeer correct. Prima avond gehad.

53. van zeggeren

Prima gegeten. Jammer dat de dessertkaas met honing kwam terwijl er om jam gevraagd werd. En dat er dan geen jam is, terwijl het wel op het menu staat.

54. Heerlijk gegeten en ruim de tijd om rustig te eten zonder opdringere medewerkers. Voor herhaling vatbaar.

55. Zoals altijd weer heerlijk gegeten! Genoten van de gastvrijheid, het voorafje van het huis en natuurlijk de limoncello. Zeker een aanrader! Benieuwd naar jullie nieuwe pand straks, reden genoeg om snel weer te komen👍🏼

56. Johnny Tapper

Zeer sfeervol restaurant. Goede en deskundige bediening, waar niets teveel voor is. Mijn vrouw, zoon en ik komen er al vele jaren. Kort gezegd, de lekkerste pizza’s, de beste bediendes en het meest sfeervol.

57. We hadden eind augustus al via de website van Rossetti gereserveerd en verheugden ons enorm op de avond. We hadden nog gebeld omdat we wilden doorgeven dat we iets later zouden zijn maar er werd niet opgenomen. Toen we daar aankwamen bleek het restaurant gesloten te zijn. Dit was echt jammer want we komen niet uit de buurt en hadden er enorm naar uitgekeken. Op de deur stond dat alle reserveringen gebeld waren maar wij hebben niets vernomen. Ik hoop dat ze snel weer open zijn.

58. Het was druk, maar het eten kwam toch snel. Super lekkere pizza gegeten. Goede prijs/kwaliteit!

59. Lekker en gezellig gegeten met zoon en zijn vriendin.
    Was top.

60. Gerda du Pree

Heerlijk avond gehad, gezellig, prima service en lekker gegeten.

61. Heerlijke pizza, vlot en vriendelijk geholpen.

62. Naomi turk

Heerlijk gegeten zeker voor herhaling vatbaar komen snel weer eten. Alles was gewoon lekker.

63. Jeroen Collette

Zeer persoonlijke ontvangst door de Italiaanse gastvrouw. Als men weet van een verjaardag, worden 2 glazen prosecco aangeboden! En later een nagerecht met vuurwerk en tanti auguri zingen! Heerlijk eten, gamberoni, grote garnalen!

64. Christo van Doorn

Lekker gegeten en heerlijk op het terras met vriendelijk personeel.

65. Prima restaurant. Lekker eten. Zelfs een voorafje het huis.

66. c.scheringa

Diner. Het was heerlijk. Afwerking wat minder. Altijd bewust vroege tijd tussen 17-17.30 Uur genomen, dus was ik alleen. Drankje van het HUIS waardeerde ik zeer.

67. Anoniem

De gerechten anders dan Italiaanse gerechten zijn veel smaakvoller en beter bereid. De tomatensoep was heerlijk. Pasta bolognese en agiolio met garnalen was echt niet goed. De tong aan de andere kant weer wel. Het wordt erg warm in de zaak en er is geen airco. Medewerkers in de bediening spreken niet allemaal Nederlands. Deze kwaliteit t.o.v. een toch wel flinke prijs voor een Italiaan maakt dat wij er geen tweede keer gaan komen.

68. G Bosma

Altijd erg gezellig en warm personeel. Goeie en snelle service en lekker eten. Top!

69. Heerlijk gegeten, prima sfeer, fijne bediening, muziek op de achtergrond, kortom fijn adres op uit eten te gaan.

70. Een sfeervolle ambiance.
    Nette en vriendelijke bediening.
    Mijn beste vriendin werd 50 en ze is flink verrast en kreeg ook nog een fles wijn kado.
    Gewoon superrrr.
    We hadden o.a ossehaas die was geweldiggg.
    We komen hier echt terug…
    Een aanraderrr… x.

71. G.kuipers

Pizza gegeten met vis, rijk gevuld en erg lekker.
    De ravioli was erg lekker, maar de hoeveelheid was niet vullend.
    Het nagerecht was uitstekend.
    Compliment aan de bediening, heel alert.

72. Zaterdagavond was ik met mij vrienden eten bij Rossetti, het was heel druk zoals gewoonlijke, maar was niet te merken. De eet was heerlijke. De services was helemaal top. En de sfeer was prachtige. Wij gaan zeker terug.

73. J. Spithoven

Met ‘t Zusje eetclubje met zijn zessen een uitstapje naar Rosetti gemaakt.
    Zelf al eerder geweest hier, zoals altijd lekker en goed eten. Antipaste had iets meer variatie mogen hebben.

74. Klaudie Bartelink

Topavond gehad! Het eten was lekker, de service heel goed. Het restaurant zat helemaal vol, maar daar merkte je niets van. De akoestiek was erg prettig.

75. We hebben goed en gezellig gegeten. Vriendelijk personeel.

Een minpuntje vonden we de krap bemeten tafelplaatsen. Het was met acht personen echt ellebogen bij je houden en niet teveel bewegen. Je pizza belandt zomaar op het bord van je buurman of overbuurvrouw als je niet goed oplet.
    Zoals gezegd: kléin minpunt.

76. Klaas Donders

Afgelopen woensdag wezen eten bij Rossetti. We werden hartelijk ontvangen door het vriendelijke personeel. Kregen en tafeltje toegewezen en kregen al vrij snel het drinken en de menukaart. Daarna werden we aangenaam verrast met een lekker broodje van het huis. De sfeer was goed en echt Italiaans en een heerlijke pizza gegeten. We zijn uitstekend geholpen en het personeel was heel vriendelijk. Zeker een aanrader.

77. Arie Overgaauw

Boven verwachting lekker gegeten. Klantvriendelijk en goeie service. Echt een aanrader!

78. W.Schreijner

Na een afhaalbestelling fout te zijn afgeleverd even gebeld " sorry " was het antwoord en daar konden wij het mee doen.
    Voordeel van de twijfel gegeven en een week later daar gaan eten mensen die na ons binnen kwamen werden direct geholpen en wij konden wachten terwijl het personeel met vijf man buiten stonden te roken onder leiding van de eigenaresse al met al een slechte zaak kom daar dus nooit meer.

79. Geweldig lekker! Super vriendelijk personeel, leuke sfeer en heerlijk eten voor een goed betaalbare prijs.

80. Echt heerlijk Italiaans eten, vol van smaak en vlotte bediening. De enige echte pizzaria van Tiel!

81. Vooraf gereserveerd en toen we binnenkwamen nog niet erg druk. Plaatsen gekregen bij de deur, die continue open en dicht ging, met de tocht die binnenkwam. Zeer onprettig, daarnaast nog een grote tafel met familie met veel kinderen achter ons = veel lawaai. Wel gezellige inrichting binnen en leuk om te zitten (behalve bij de deur).

Bij binnenkomst werd kortaf in de richting van een tafel gewezen, jassen zelf uitzoeken waar ophangen en niet echt prettige bediening. Geen praatje, zakelijk. Andere kregen brood vooraf, wij niet. Drinken werd niet nogmaals gevraagd, en pas bij afruimen kon er vraagje vanaf of het gesmaakt had. Hierdoor nagerecht en koffie niet gepakt. Jammer, gemiste kans.

Hoofdgerecht was vis met gebakken aardappelen en verse groente. Ik kon de aardappel partjes op 1 hand en de groente op de andere hand tellen. Vis wel heel erg lekker klaargemaakt, complimenten!

Samenvattend: gezellige gelegenheid, waar aandacht voor de klant en de grootte van de bijlages meer aandacht mag hebben.

82. Groeneveld

Heel goed gegeten. Een echte Italiaan! Leuke Italiaanse gerechten.

83. Monique Cools

Zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij Rossetti. We komen hier al jaren. De beste Italiaan in de buurt.

84. Uitstekend echt Italiaans gegeten. Echte aanrader in Tiel!

85. Fantastisch eten, ze hebben daar de lekkerste pizza’s. De service is ook zoals het hoort; netjes en snel!

86. Mooi gezellig restaurant, vriendelijk personeel en een mooi 3 gangen keuze menu voor 16,95.

87. Goede bediening, gezellig en lekker.

88. Peter van Heeringen

De klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Rossetti, de kwaliteit/prijsverhoging is dik op orde. Maw goed en gezellig gegeten 👍

89. Edwin van Wijk

Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!

90. H.A.Steffers

Alrijd gezellig, top keuken wat je ook neemt en ze doen ontzettend hun best om je een leuke avond te bezorgen. Alles met een glimlach👍

91. Hannie van den Brink

Zoals elke keer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en persoonlijke bediening. We komen graag weer!

92. Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en gezellig restaurant.
    Veel keuze in menu’s.

De nieuwste recensie
  93. Het eten en de huiswijn was heerlijk!

Op verzoek een plekje in een relatief rustige hoek werd ook geregeld!

Aangezien ik glutenvrij dieet heb, vereist dat extra alertheid. De ober zei dat alle gerechten konden worden aangepast én dat er glutenvrij pasta verkrijgbaar was, dat is mooi! Maar tijdens de avond bleek dat ze er niet veel verstand van hebben: ik kreeg bijvoorbeeld de vraag of ik wel kaas of honing mocht… en dat heeft helemaal niets met gluten te maken!

94. Vincent st

Lekker gegeten en gedronken.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

95. We komen hier elk jaar eten om onze vakantie af te sluiten. Wederom vorige week weer heerlijk met 12 personen gegeten. Echt een aanrader!

Eén vorige recensie
  96. Service liet wat te wensen over. Na het hoofdgerecht niemand die kwam om te vragen of we nog iets wilde drinken of dessertkaart wilden. Eenmaal zelf gevraagd, werd ik vriendelijk behandeld.

97. Waren lekkere pizza's en vriendelijk personeel.

98. Iedereen heeft heerlijk gegeten, binnen was het goed uit te houden (mbt de hittegolf). Vriendelijk personeel. Alles in orde!

99. Heerlijk eten, goede bediening en betaalbaar.

100. Lekker zoals altijd!

Volgende pagina