Rhodos in Tiel

Nu ook de onbeperkt mezedes eten vanaf 22,50 (di t/m vrij).

vanaf het parkeerterein voor de de schouwburg 5 min. loopafstand.

voor de deur beperkte aantal parkeerplekken.

Onze sfeervolle restaurant is sinds 1985 gevestigd in het gezellig centrum van Tiel . Ons doel is u te laten kennismaken met de pure Griekse keuken. Onze kaart bevat dan ook tal van traditionele gerechten uit de verschillende provincies van Griekenland.

Laat u verleiden tot een culinaire belevenis door de rijke Griekse keuken met haar eeuwenoude recepten en tradities en haar goed bewaarde geheimen. Wij hopen u binnenkort te begroeten in ons restaurant.

Uw gastheer:

1322094841 79
1356203476 84
1424420746 73

1. Paul en Jos Barte

Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen eten bij Rhodos. Mijn vrouw en ik komen er nu denk ik 30 jaar. Het eten is werkelijk geweldig daar. Malse Souflaki speciaal met heerlijke varkenshaas en champignonsaus daar mogen ze mij wel voor wakker maken. Ook de koolsalade wil ik iedere dag wel eten. Glaasje Retsina erbij is voortreffelijk. Gastheer Dimitri en zijn personeel thx!!!

2. Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant. Vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar, een aanrader.

3. Albert

Heerlijk gegeten. Prima bediening. Wij komen er inmiddels al jaren. Het blijft ons favoriete restaurant in Tiel

4. Heerlijk gegeten. Lekkere wijn, goede steer en vriendelijke bedienig. Wij komen zeker weer terug

5. Vanavond Prima gegeten. Alles wat we besteld hadden was gewoon goed en lekker. We hadden gereserveerd met AH kaarten. Prijs per 2 personen (op de kaart staat wel pp maar is dus niet zo) iets van E32,- exlusief drank. We hadden al wel vaker gehoord dat het bij Rhodos prima eten is, wel nu dat is dus zo.
    Personeel is aardig en beleeft, en iedereen lacht. Het restaurant ziet er ook mooi en netjes uit.
    Ik zeg tot ziens!

6. Onlangs in de buitentuin gegeten; erg leuk. Was er met een AH-bon en daarvoor was een speciaal menu. Dat was wel een beetje karig, maar het eten zelf was prima.

7. Anastasia

8. Heerlijk gegeten, gezellig restaurant en erg vriendelijk personeel.
    Toppie!!

9. Rosemary

10. Heerlijk gegeten, vriendelijk personeel.

12. Het was al enige jaren geleden dat we restaurant Rhodos bezochten. Nog steeds is de kwaliteit gewoon erg goed, zoniet de beste uit de verre omgeving.

Wij hebben graag allerlei gerechten op tafel dus dan ga je voor een ruim bemeten schotel met diverse sausen, salades en natuurlijk het heerlijk bereidde vlees van de grill. Geen sterke kruiden, gewoon echt lekker vlees.

Het wijntje was heerlijk en het is een verademing dat er in een restaurant een lekker biertje wordt getapt.

Kortom, nog steeds uitstekend.

13. LS. Helaas een zeer slechte ervaring. Voorgerecht was absoluut niet vers en uit potjes.... Hoofdgerecht 4 soorten vis, niet vers. Oude gamba's, diepvries schol, supermarkt zalm, 3 stukjes inktvis uit de frituur. Kalfsfricandeau te doorbakken en ook niet gegeten... veel te droog. Ter compensatie een drankje van het huis, een gebaar maar niet genoeg... Dit alles voor > €100,00. Zeker geen aanrader!

14. We waited one hour for our food, we ordered Retsina but it tasted like cheap wine, the kalamaria was undercooked and we returned the dish to the kitchen. Then they brought the kalamaria again heated in the microwave... we ordered two salads and the two were overdue. Feta saganaki was cooked on old stinking oil. It was sad to sit there and eat all this stuff. I am greek and I expected something else! Sad sad sad...

1,1
  15. Vorige week onverwachts een hapje wezen eten bij Rhodos. We werden netjes ontvangen, onze jassen werden aangenomen en de bediening kwam zeer spontaan en enthousiast over. Aan de sfeer ontbrak niks. We hebben ervoor gekozen om de tapas (mezedes) te proberen. In een woord; geweldig. Heerlijke Griekse gerechten geprobeerd en lang getafeld. Tot slot de avond afgesloten met een heerlijk dessert van ijs van Daisy's, een cappuccino en een ouzo. Het is zeker een aanrader om hier te eten. Wij komen in ieder geval nog een keer terug. Bedankt voor deze geslaagde avond!

16. Gister weer heerlijk gegeten bij ons favoriete restaurant. Eten was weer top. Tongstrelend. Mijn dochter van 5 jaar was ook mee en smikkelt heerlijk mee. Ze is vrij druk maar dat is nooit een probleem. Ze krijgt een kleurplaat en potloden, personeel is altijd erg lief voor haar. Altijd tijd voor een babbeltje. Bij het dessert krijgt de kleine altijd haar favoriete ijs van daisys.

Een groot succes. Bedankt weer voor een zeer geslaagde avond!!

17. Jan Arends

Voor en hoofd gerecht voldoende. Dessert superslecht. Ijs zou van Daisy's zijn. Een bolletje kaneel en vanille ijs waren volstrekt smakeloos en oud met kristallen. Een bolletje vruchtenijs had iets meer smaak maar lag ook al veel te lang in de vriezer. De slagroom kwam uit een spuitbus.
    De serveerster hield bij hoog en bij laag vol dat ze Daisy's ijs verkochten. Dat is best mogelijk maar dat lag zeker niet op mijn bord. Inmiddels ben ik goed op de hoogte met de smaak en kwaliteit van Daisys' ijs. Wat geserveerd werd was goedkoop supermarkt ijs.

18. Diverse malen gegeten. Kwalitatief altijd erg goed. Op de kaart veel typisch Griekse gerechten. De sfeer is erg gezellig en de verhouding prijs kwaliteit is goed.

19. Wout Peters

We hebben er op 31-7-2014 gegeten. Het was mooi weer, dus op het binnenterras. Deze keer hebben we Mezédes (Griekse tapas) gegeten. Hierbij weet je vooraf niet wat er wordt geserveerd. Dit betekent, dat je ook van onbekende gerechten kan proeven. De diverse hapjes waren erg lekker en gevarieerd. Deze worden in een aantal rondes geserveerd in een rustig tempo met voldoende tussenpauze. Je zit op deze manier zo'n 2 á 2,5 uur aan tafel in een relaxte sfeer. Was uitstekend!

20. Lekker gegeten, was niet heel druk maar toch duurde het redelijk lang voor ons eten kwam.
    Wel echt Griekse gerechten op de kaart die ik elders wel eens mis.
    We zullen zeker nog een keer gaan, benieuwd of de "dip" in de service eenmalig was.

21. Hier vandaag gegeten. Bij aankomst bleek dat de gyros op was! In plaats daarvan kon ik een stukje lamsrack krijgen. Een kommetje witte kool salade (dat is toch typisch duits?) met een bakje knoflooksaus als voorafje. De mixed grill was redelijk klein, vlees van goede kwaliteit, maar niet gekruid. Erg jammer. Ook de lamsrack was door en door gaar. Zonde van zo'n mooi stukje vlees. De patat was erg glanzend en dus niet goed uitgeschud maar zo vanaf de frietpan in een schaaltje gedaan. Geen groente, geen sla, niks. Heb wel eens beter en smaakvoller gegeten bij een Grieks restaurant. Service was redelijk.

22. Bij binnenkomst door een meneer op een plekje bij de deur gebracht. Meneer was erg gehaast en had aan het begin van de avond ook niet erg veel aandacht voor ons. Het voor- en hoofdgerecht moesten we tegelijk kiezen wat ik persoonlijk jammer vond want had nog wel even willen kijken. Mijn vriendin dacht hier hetzelfde over maar we waren gezellig een avondje uit dus verder niet meer over gehad. Het voorgerecht was in 1 woord echt super, niet teveel niet te weinig en de pita dips waren echt heerlijk, lekkere sausjes en goede verse pita.

Het hoofdgerecht volgde vlak daarna al wat wij wel jammer vonden aangezien we het voorgerecht nog moesten laten zakken. Maar het hoofdgerecht was ook super, heerlijke verschillende soorten vlees en lekkere knoflook saus erbij. Mijn vriendin had de souflaki special(?) waar een heerlijke saus overheen zat en de souflaki was echt perfect gaar zoals je hem in Griekenland ook krijgt. Toen dezelfde meneer daarna bij onze tafel kwam en ik zei dat het vlees net zo heerlijk is als in Griekenland was de service daarna perfect. Hij was in 1x uitzonderlijk vriendelijk.

Als dessert hadden wij gekozen voor dame blanche en creme brulee. De creme brulee was lekker maar niet speciaal, het limoncello ijs wat er bij zat was werkelijk super. De dame blanche was ook lekker zei mijn vriendin.

De prijs had ik al verwacht dus was geen schok, maar niet iets wat je al te vaak moet doen.

Al met al, een gezellig en lekker avondje gehad en zeker komen wij nog een keer terug!

23. Mark van de Gaag

Als Amsterdammer was ik op bezoek bij mijn vriendin, en zij raadde mij dit Griekse restaurant aan. Aangezien mijn vriendin bij mij thuis de baas is, besloot ik de proef op de som te nemen. Bij binnenkomst viel me meteen de gezellige drukte op.

Verder werd er bij binnenkomst gevraagd of we onze jassen wilden ophangen en er werd eveneens een lekker drankje ingeschonken. Een goed begin is het halve werk, maar uiteindelijk was het eten de hoofdmoot van de avond.

Ik durf met volle overtuiging te zeggen dat het eten dat we kregen geserveerd, in de top 3 komt van mijn persoonlijk lijstje. Als levensgenieter heb ik heel wat restaurants bezocht, maar ik moest toch met enige tegenzin bekennen dat mijn vriendin dit keer wel gelijk had. De Service was eveneens ruim voldoende en ik vond het zeer attent van de eigenaar (kwam ik later achter), om nog een praatje met ons te maken ondanks de drukte.

Al met al was het een geslaagde avond en dit is zeker een aanrader, die absoluut voor herhaling vatbaar is.

24. Dave 15 punten

Na een bezoekje aan Gorinchem zijn we in dit sfeervolle restaurant beland. Vlotte bediening, zeer terzake kundig en alles was mogelijk. En niet te vergeten, heerlijk gegeten. Tijdens de trugreis naar Twente ontdekten we dat onze zoon zijn zonnebril had laten liggen. Meteen gebeld en ons werd medegedeeld dat de bril nagestuurd zou worden. Kostenloos. En inderdaad, vandaag een keurig pakketje met de post waar de bril in zat. Zo veel service kom je niet vaak meer tegen. Jammer dat we zo ver uit de buurt wonen anders waren we zeker regelmatig teruggekomen. Maar er komt zeker weer een gelegenheid! Top dus!! Een aanrader.

25. Al meerdere malen hier wezen eten en steeds erg goed. Afgelopen vrijdag echt de topper! Zeer goede en klantvriendelijke service en ontzettend lekker eten! Wij blijven hier zeker komen!

26. Een van de betere restaurants in Tiel en omgeving. De altijd gastvrije ontvangst door Dimitri met zijn personeel maakt dat we er veelvuldig komen. De introductie van Mezedes (tapas maar dan op z'n grieks) zorgt voor een leuke afwisseling.

27. Een beter restaurant kan je in de omgeving van Tiel niet vinden in mijn ogen.

Ontzettend vriendelijk personeel, zeer goed eten, je voelt je er altijd welkom. Ik kom hier dan ook al vanaf de opening, al was ik toen nog maar een klein meisje.

Ik eet hier graag en als we onverwacht uit eten gaan, samen of met vrienden/familie, gaan we altijd naar Dimitri.

28. Ereg veeeel eten voor je geld.

Smaakt goed.

29. P 15 punten

Al enige tijd hier niet meer geweest tot de week voor kerst. Prettig verrast over de moderne uitstraling en de kaart. Goed ontvangen en lekker gegeten. We komen hier snel nog eens terug.

30. Wij komen hier al verschillende jaren, met kerst en evt verjaardagen is het altijd een vaste prik hier.

Het eten is hier altijd erg lekker en de bediening is ook vriendelijk.

Tot de kerst maar weer!

31. Peter en José

Wij gaan minstens 1 keer per maand uit eten en komen steeds maar weer terug bij deze Griek. Het eten en de sfeer is er altijd lekker en gezellig. Wij nemen regelmatig vrienden en/of familie mee en als we ze weer uitnodigen vragen ze altijd: gaan we lekker naar de Griek in Tiel? Wij zeggen daar ook geen nee tegen. Dus ik zou het zeker eens gaan proberen, je gaat vast een tweede keer terug.

32. Goed Grieks restaurant. Geen haute cuisine maar een Griek zoals een Griek moet zijn.

33. Louise 156 punten

De tent is helemaal opgeknapt en ziet er goed uit. Het eten was heerlijk: mals vlees, lekkere sauzen. Alleen had er wel wat meer groenten bij gemogen. Nu alleen een bakje witte koolsla. We komen zeker vaker terug.

34. Erg lang wachten. Lamskoteletten niet gaar. Geen welkomst ouzo. Lawaaierige omgeving. Zeer matig.

35. Heerlijk eten, vriendelijke bediening (Reza), schoon.
    Een gezellig restaurant om uit eten te gaan.

36. Ik eet sinds 1987 bijna eens in de maand bij Rhodos in Tiel. Het is altijd goed en gezellig en sinds de verbouwing heeft het een moderne uitstraling gekregen. Natuurlijk is er wel eens een avond geweest dat niet alles perfect is, maar dat is op de vingers van 1 hand te tellen over een periode van meer dan 20 jaar. Er zijn maar weinig restaurants die zo lang zo consequent kwaliteit serveren, avond na avond en waar de sfeer van het restaurant altijd uitnodigt voor een gezellige avond.

37. gert en miekie

Als we naar de Griek gaan, wordt 't altijd deze, vanwege vriendelijke bediening, goed eten en gastvrijheid.

En we gaan regelmatig, dus vinden wij dit erg belangrijk.

Rhodos is gewoon een goed restaurant! Ook kindvriendelijk trouwens.

38. Geweldig!

Fantastisch eten, lekker drinken (zeker het drankje van"opa"), erg gastvrij en vriendelijk.

Sfeervolle aankleding en altijd tijd voor een gezellig praatje.

Wij komen hier al jaren met veel plezier en hebben hier zelfs ons feestje gehouden toen wij 12,5 jaar getrouwd waren.

39. Sinds kort in Tiel en vroegen waar we goed konden eten.

We kregen te horen dat Rhodos de place to be is in Tiel.
    Uitgeprobeerd en inderdaaad geweldig!
    Heel mooi strak, maar toch heel Grieks interieur!
    Mooie binnentuin, aardige mensen en waar wij onder de indruk van waren is dat je in de keuken kan kijken!
    Erg netjes allemaal, ga zo door!

40. Bosch 121 punten

Een pluim voor deze mensen. Onder werkdruk presteren deze mensen uitermate professioneel.

Het eten is precies genoeg voor een volle maag. De gezelligheid is aanwezig en de sfeer is voldoende om er een gezellige avond te beleven.

Voor een vrienden prijs ben je aan het goede adres.

41. Wat ik als eerste miste was de vriendelijke welkomst ouzo. Die ik zo zeer op prijs stel als ik in een van de vele Griekse restaurants van Nederland een bezoek breng. Naast een karaf wijn, ouzo, bier en cola voor de kinderen moest ik apart 2 euro voor een karaf leidingwater betalen.

De gyros was te grof gesneden, stug en erg vet (spekbonken). De souflaki te droog en te gaar. Mijn vrouw had een stoofpotje met kalfsvlees. Het kalfsvlees was vervangen voor een te gare haaskarbonade. Het totaal was laf gekruid. De porties minimaal. Het schaaltje rauwkost was alleen een beetje Griekse koolsalade met een olijf erop.

De kinderen lieten voor het eerst de gyros en souflaki staan, terwijl ze het normaal op smullen.

Jammer, wij komen hier niet meer terug.

42. Wij komen hier al regelmatig voor meer dan 20 jaar, en het is nog altijd erg goed en lekker.

43. ben er laatst geweest en moet zeggen dat ik de laatste tijd nog nergens zo goed heb gegeten! gewelldige zaak mooi bar open keuken mooie frisse wc s en je hebt de mogelijkheid om in de tuin een kopje koffie te drinken en een sigaretje te roken

44. dit is zeker een top rest. allen al gezien het feit dat het, het drukste restaurant van tiel en omstreken is zegt al genoeg. zeker na de verbouwing is het een n restaurant die niet vergelijkbaar is met een standaard griek.wij gaan er regelmatg eten en ondanks de drukte is het 99 % altijd top.

45. chantal

Slechte, onvriendelijke bediening wanneer je gaat eten en sinds de verbouwing is het eten ook achteruit gegaan. Wanneer je belt om eten te halen krijg je te horen dat ze geen snackbar zijn, echt ver beneden de maat!!!

46. Ondanks reservering geen tafel vrij.Eens maar nooit meer.

47. patricia

wij vinden het een gezellig restaurant zeker na de verbouwing is hij erg modern geworden. het eten is er heerlijk.

48. Staandaard Grieks restaurant voor ff een hapje eten, niks bijzonders. Bediening varieert van normaal tot waardeloos, hebben hier een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht maar een excuus kon er niet af. Het is dat er niet echt een betere Griek in de buurt zit. Afhalen kan geloof ik ook, dat is dan wel weer prima als alternatief voor de snackbar.

49. e.verhoef

lamskoteletjes zijn niet gaar, Hetvlees was nog rauw van binnen, ondanks het verzoek iets door te bakken naar medium, Vriendelijke bediening, maar geen excuses voor het rauwe vlees of aanbieding van iets anders. Voor de rest qua entourage een goed restaurant

50. Heerlijk eten hier, bediening is altijd goed, een restaurant om terug te komen.

51. Uitstekend restaurant.