Restaurant Aand8 in Tiel

Aand8 smaakt naar meer.!

parkeer gelegenheid bleekveld, bij het theater agnietenhof
    of op de waalkade 5 minuten lopen.

uitstappen bij de waalkade

Restaurant Aand8 laten bezorgen?

Welkom

Restaurant Aand8 is een uniek en stijlvol restaurant gelegen op het Korenbeursplein achter de Schouwburg Agnietenhof.
Het mooiste plein in Tiel met de prachtige monumentale panden en de beuken zuilen, die een buitenlandse indruk geeft.

Wij werken met verse en gezonde ingrediënten in onze gerechten, seizoensgebonden en een 10daagse actie die elke keer weer een verrassend thema heeft.

In onze Burger Bar kunt een buitengewone goede burger eten! Ze zijn gemaakt van 100% eerlijk Angus rundvlees en op verschillende manieren bereid! Kom ze gauw proeven!

Restaurant Aand8 besteed uiteraard ook aandacht aan vegetariërs en dieëtwensen zoals glutenvrij, vetarm, lactose etc.

Voor de wijnliefhebber schenken wij naast onze huiswijnen diverse “wereld” wijnen per fles of per glas, variërend in prijsklasse.

In de zomer kunt u van de zon genieten met een heerlijk drankje op ons terras. Wij heten u van harte welkom in ons restaurant!

• Buffet: € 21,50

1354199438 74
1392094273 79
1419162012 79
1511192326 79

1. Leuk restaurant. Leuke menukaart en gezellige inrichting.

2. Edwin van den Eeden

Ik en mijn vriendin zijn vegan, dit was geen probleem! We hebben zowel voor,hoofd als nagerecht kunnen eten! Er was duidelijke kennis over de voeding en het hoofdgerecht was een verrassing speciaal door de kok in elkaar gezet!( zie foto). Erg lekker! Ook het personeel was vriendelijk en behulpzaam ivm de rugklachten van mijn vader. Aanrader!!!

3. Een warm welkom, vriendelijke en vakkundige bediening. Heerlijk gegeten van de langzaam gegaarde en gerookte runderhaas met eigen gemaakte frites in de schil. Prima gaan we vaker doen.

4. Ik ben gisteravond met een vriend bij de Aand8 wezen eten. Het eten was prima en de bediening buitengewoon goed. Vriendelijk en humoristisch. Voor herhaling vatbaar. Van mij krijgen ze een 9.

5. Wilma Ritmeijer

Aand8 is mijn favoriete restaurant. Altijd heerlijk eten, lekkere bijpassende wijnen, goede vriendelijke bediening en een fijne sfeer.

6. claudia Van burgsteden

Wij hebben 1 jaar geleden de ervaring mogen beleven op de mooiste dag van het leven de bruiloft bij aand8. We hebben met 40 man toen bij aand8 gegegeten en dat was erg geslaagd waardoor we nu om het half jaar sowieso komen eten. Vandaag weer geweest nu we 1 jaar getrouwd zijn. En weer erg geslaagd. De bediening is ook erg vriendelijk en beleefd.

7. Ben & Nathalie van Elst

Wij gaan graag naar Aand8. Het is een sfeervol restaurant met goede service. Het eten en de bijpassende wijnen zijn heerlijk. Prima prijs / kwaliteit verhouding.

8. Bram Kooij

Samen wezen eten met m'n vriendin voor ons anderhalfjarig jubileum. Heerlijk een 4-gangen menu gehad en op aanraden een van de lekkerste rode wijnen gehad die ik tot nu toe heb mogen proeven. Erg leuk dat de chef aan tafel kwam om de kaart te brengen en de gerechten uit te leggen.
    Sowieso voor herhaling vatbaar!

9. Matthe van Daalen

Gisteravond met vrienden bij Aand8 gegeten. Lang geleden dat we complimenten aan de kok over hebben laten brengen! Heerlijk! Het vlees was zeer smaakvol bereid. Heerlijke patatjes. Leuk ook dat we gratis een nieuw soort biertje mochten uitproberen bij het vlees. Erg smakelijk. Aanrader!! Ga zo door.

10. Prima avond gehad.

Vriendelijke ontvangst en aardige bediening, die bij het vragen naar een glas water direct een (naar later bleek gratis) karaf water aanbood.

Voldoende variatie in de kaart. In het vegetarische hoofdgerecht had iets meer aubergine verwerkt mogen worden, nu was het qua portie meer richting een ruim voorgerecht. Wel lekkere frietjes erbij. Mooie opmaak van de borden.

Voor minder dan 35 euro lekker gegeten en gedronken met een royaal glas thee na afloop. Prima prijs/kwaliteit-verhouding.

11. Dierenkliniek Tiel-Drumpt

We hadden een speciale gelegenheid en wilde iets bijzonders. Van te voren ben ik om de tafel gaan zitten met de Kok. We hebben een range voor het budget afgesproken en daarna heb ik hem de vrije hand gegeven voor een verrassingsmenu. We kregen uiteindelijk een menu gepresenteerd die me aangenaam verraste. Hiermee toonde hij aan een echte topkok te zijn. Elke gang was heel erg lekker en bijzonder. De gerechten werden mooi gepresenteerd qua opmaak en qua serveren. Er heerste een hele ontspannen en gezellige sfeer. De bediening was vriendelijk en flexibel. We hebben het allemaal enorm naar ons zin gehad, een echte aanrader. Wil je eens echt wat bijzonders met een gezelschap? Dat kan dus echt wel in Tiel.

12. Heerlijk gegeten, goede bediening en fijne sfeer. Leuk dat ze een wisselend weekmenu hebben buiten de gewone kaart om! En vooral mijn partner was erg enthousiast over het uitgebreide bierassortiment. Komen snel nog een keer terug!

13. Gezellige sfeer, alsof je de eerste bent die dag! Echt een avondje uit. Eten was heerlijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.

14. joey 20 punten

Wij zijn hier een tijd geleden met vrienden wezen eten. Ik en mijn partner waren iets eerder waardoor we moesten wachten op ons gezelschap. In die tussentijd is de bediening bij onze tafel geweest of we eventueel wat wilden drinken of misschien al een brood wilden (extra verkoop).
    Bediening is niet attent en vinden het leuker om bij de bar te hangen aan de andere kant van de zaak. Het is een leuk concept, maar wij vonden het wel prijzig voor wat je kreeg. Het eten was wel prima, maar niet bijzonder. Ik denk dat dit restaurant in Tiel niet zo zou opvallen omdat er natuurlijk heel veel concurrenten zijn en dit restaurant er niet met kop en schouder bovenuit steekt.

15. Dullaart

Vandaag heerlijk gegeten via Jumbo menu. Vriendelijke bediening in een mooie ambiance. Voor herhaling vatbaar.

16. Ronnie Hes

Wij hebben heerlijk gegeten bij Restaurant Aand8 in Tiel. De bediening was vriendelijk, attent, spontaan en correct. De prijzen vonden wij zeer netjes en de kwaliteit van de producten was echt subliem! Alle gerechten waren vers, goed bereid en met zorg gemaakt. Het was een hele fijne beleving en wij zullen zeker terug komen!

17. Berichthier

Eten en drinken. 1ste gang; Aspergesoep van witte asperges was bruin (maggiblokje?), ongebonden en met weinig smaak. 2de gang; Couscous met Quinoa en toevoegingen was heeeeel zout en niet geheel gaar. Excuses van de keuken maar daar bleef het bij. 3de gang; vroeg om alleen de peren maar blijkbaar was men in de keuken niet in staat tot het vervullen van een specifieke wens dus toch ijs er bij. Het kopje thee aan het einde van dit diner was leuk bedacht met losse thee. Alleen was er te weinig losse thee om een echte kop thee op smaak te brengen. Mogelijk wordt de thee ook niet goed bewaard want van de specifieke Earl Grey smaak was niets meer over.

Service. Vragen of je vooraf iets van brood wilt? Afruimen aan tafel en daar ter plekke de borden gaan opstappelen? De warme borden aanreiken aan de klanten omdat er geen plaats is om dit zelf te serveren (lange tafel tegen de muur)? Kapot servies (alle borden ontbraken stukjes van)? Als gastheer/gastvrouw niet tussentijds vragen of het smaakt (het was beslist niet druk)? En dat werkt ook door bij het serveren van drinken. Er om moeten vragen is geen teken van oplettendheid. Bijgerechten wordt niet gevraagd of men voldoende heeft (Vlaamse friet en een bakje salade). Leuk dat je mensen opleidt in het vak, maar zorg er voor dat de gasten dat niet door krijgen bij de bediening van hun tafel. Je zit tenslotte niet in een opleidingsruimte maar in een normaal functionerend restaurant met marktconforme prijzen.

Sfeer. Het restaurant is een langgerekte ruimte met verschillende inrichtingen. Het ziet er leuk uit. Maar er is weinig aandacht besteed aan de afwerking. Op zonnige dagen is het bijna onmogelijk om aan een lange tafel te zitten waarbij de zon recht in je gezicht schijnt. Lampen hangen aan het einde van de tafel en je stoot letterlijk iedere keer je hoofd aan die glazen dingen (vrij scherp). Gasten die binnen komen en gaan kunnen behoorlijk storend werken bij andere gasten die al zitten. De lange ruimte werkt als een klankkast. Dit probleem wordt verstrekt door de muziek installatie die al snel te hard staat.

Voor wat het is en biedt is de prijs/kwaliteit teleurstellend. Carpaccio wordt geserveerd als een bord met vlees neergelegd alsof het uit een winkelverpakking komt? Het is een manier van decoreren maar oogt heel ongeïnspireerd. Ik was ook verbaasd dat van de andere gasten aan mijn lange tafel er negen hetzelfde bijgerecht hadden (als decoratie een stuk ei/groentetaart?) bij hun hoofdmaaltijd terwijl het om 4 verschillende gerechten ging. De keuken is dan niet erg fantasierijk.

De bediening laat veel steken vallen. Het is leuk dat je op de kaart zegt dat wensen kenbaar gemaakt kunnen worden. Als dat niet tot gevolg heeft dat je krijgt wat je hebt doorgesproken is het een loze kreet.

Ik kan dit restaurant niet aanraden.

18. Shady Shehata

Dirk

19. Het duurde vrij lang voordat de gerechten door kwamen. Ook de hoeveelheid viel bij een aantal borden tegen.

20. Zeer gastvrije ontvangst. Ligt gunstig t.o.v. Agnietenhof. Gingen voor het tweegangendiner. Vooraf de parade. Die was in één woord subliem. Vervolgens de ribeye, ook die was prima! Jammer dat je met zijn vieren één schaaltje salade krijgt. Je kunt overigens bijbestellen. Tafeltjes van 2 kregen zo'n zelfde salade. Puntzakje frites was prima en ook die kon je bijbestellen. Hebben we ook gedaan.

We veranderden van gedachten en gingen toch voor het dessert en vreemd genoeg kon je dat niet met de koffie die bij het tweegangendiner zat, verdisconteren. We gingen voor de parade, een waaier van hun lekkerste desserts waarvan vooral het chocoladetaartje en het ijs er bovenuit staken.

Al met al, een zeer positieve ervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

21. Vond het super goed, ik mag geen gluten en er is overal rekening mee gehouden, eten was erg lekker, bediening aardig, een aanrader en ik kom er zeker terug.

22. Super avond gehad! Met 2 vriendinnen bij aand8 gegeten. Vriendelijke bediening, ontspannen gezellige sfeer, lekkere wijn en heerlijk eten! Hier komen wij zeker terug!

23. Mooi,bijzonder pand, leuke ligging. Vast erg gezellig in de zomer buiten. Vriendelijk welkom.
    Eten en drinken: Oké maar helemaal niet spannend. Door zelf te gaan voor een aantal kleine voorgerechtjes en de parade van desserts de boel nog een beetje opgeleukt. Mixed grill erg saai en zelfs een beetje droog. En persoonlijk miste ik een sausje.
    Wel een pluspunt: Zonder te vragen een flink bakje mayonaise. Wel bestemd voor te hard gebakken frietjes, dat dan weer wel.
    Sfeer: Leuk pand, vooral gezellig vanwege goed gezelschap.
    Service: We voelden ons niet erg gezien terwijl we behoorlijk in de loop zaten. Lang moeten wachten op het afruimen van de borden en om drinken moesten we zelf vragen. De rekening moest vast nog met de hand geschreven worden want het duurde erg lang.
    Prijs/kwaliteit: Als je gaat voor het 3-gangenmenu zonder alle extra's is het een aardige prijs, maar zodra je voor de extra's gaat word het een duurder, niet helemaal waard-grapje.
    Niet echt een plekje waar we nog eens terug gaan komen.

24. Heerlijk gegeten. 3 gangen diner volop keuze. Goede bediening en hele sfeervolle ambiance!

25. Onze eerste keer dat we hier gegeten hebben en zeker niet de laatste keer. Leuk en gezellig restaurant, met vriendelijke en correcte bediening. Het eten was heel erg goed en als je dan de rekening krijgt zou je haast denken dat ze dingen vergeten zijn af te rekenen. Dat gaat uiteraard niet door de vaste prijzen voor 3 en 4 gangen menu's. Aand8 is een aanrader en wij zullen hier zeker terugkomen.

26. Gonny Bemelen

We zijn een regelmatige klant van de aand8 en dat is niet voor niets! Prijs kwaliteit verhouding is perfect en de presentatie altijd geweldig! Complimenten hiervoor.
    Kortom een echte aanrader

27. R. Nijhoff

Wj hebben hier in juni onze bruiloft gegeven. Super service, goede sfeer en ook erg belangrijk: het eten was top! Later nog een keer geweest en opnieuw genoten van het eten. Wat ons betreft een aanwinst voor Tiel! Prijs/kwaliteit is ook erg goed. Wij gaan hier zeker vaker naar toe.

28. "Gewoon" een gezellig restaurant op een mooie locatie, maar het belangrijkste.. met heerlijk eten! alles was perfect en lekker vers bereid!

29. Gisteravond ben ik met mijn moeder bij Aand8 gaan eten. We werden heel hartelijk ontvangen door gastheer Jeroen. Ook zijn collega, die ons voor het grootste deel van de avond bediende, was erg vriendelijk. We kozen voor 2 gerechtjes en de hoeveelheden waren perfect: zowel voor een kleine als een grote eter zou dit in balans zijn geweest (je bepaalt toch zelf hoeveel frietjes je opschept, niet waar?). De presentatie was ronduit perfect. Niet te gestyleerd, maar wel duidelijk over nagedacht. Nogmaals onze dank aan alle medewerkers van Aand8!

30. Gezellig en leuk restaurant! Opvallend en goed is dat het vlees of de groenten niet overmatig worden overgoten met saus, zodat ook daadwerkelijk de goede kwaliteit van de producten te proeven is. Hier is goed over naged8! Vanuit onze eigen ervaring met de Italiaanse keuken is het duidelijk dat Aand8 oog heeft voor detail.

Prijs kwaliteit verhouding is prima! Het is jammer dat sommige recensies hier zo negatief over zijn. Ik vraag me af of het dan wel duidelijk is dat de kleine gerechten (met beduidend lagere prijs) behoren tot het concept van Aand8 en juist de mogelijkheid bieden van meerdere kleinere gerechten te mogen genieten!

Al met al een verrassend concept, met aand8 voor het eten en tot in de puntjes verzorgd!

Heerlijke avond gehad en we komen zeker vaker terug!

31. Afgelopen week wezen eten, nadat ik van familie een hoop positieve dingen heb gehoord. Wat een prachtig restaurant! Mooie inrichting en aankleding en ook de glazen zou ik graag thuis willen hebben. Het eten was erg lekker, weer eens wat anders dan dat normaal gesproken in Tiel wordt geserveerd. Je ziet dat er aandacht aan de gerechten wordt besteed. Heb een super avond gehad!

32. Ook een gigantische afknapper. Met z'n vieren wezen eten.Een schraal voorafje van doorzichtige plakjes oude zalm. Wijn geserveerd in achterlijk grote glazen waardoor je de overbuurvrouw of man niet meer ziet, gevuld met een lullig bodempje en zo lomp dat het onmogelijk is ze niet een keer om te stoten. De Veluwse eendeborst|(je) was net uit het ei, geen leversmaakje te herkennen, wel voor de helft bestaande uit vet. Verder konden we met z'n vieren !!!! 1 klein schaaltje verbrande friten en een klein schaaltje salade zonder dressing verdelen.
    We zijn dan ook meteen de snackbar in gegaan. Nooit meer en zonde van elke cent.

33. a van vuuren

Met 2 personen gegeten, wat een afknapper! De coquilles
    waren spons. De vis geen smaak en niet vers. Jammer van dat prachtige restaurant. Vorig jaar was het veel beter.
    De prijs niet in verhouding.

34. Onlangs hier met 2 pers. gegeten, je kon merken dat het eten met aandacht was klaargemaakt en de combinaties overdacht waren! Erg lekker, nog een tip, serveer wat meer groenten en minder sla/rauwkost. De keuken werkt hard door, maar wellicht 1 pers. extra en de tijd tussen de gangen is wat beter want nu zit er i.d.d (te) veel tijd tussen de gangen. Tip: leg wat kussentjes bij de zitbanken!

35. Zijn hier pas wezen eten en ik moet zeggen dat het eten goed smaakte. De prijzen staan in geen verhouding, was schrikken toen ik de rekening kreeg. Zelfs een portje is beduidend duurder dan in andere restaurants.

36. Graag wil ik op Ralph reageren.

Bedankt voor uw reactie van het diner in Restaurant aand8.

Met kritiek en opmerkingen kunnen wij van leren om het vervolg het juist te verkomen.

Wij vinden het erg jammer dat u lang heeft moeten wachten.

Het is inderdaad niet fijn om 4 gerechten te eten in (bijvoorbeeld) 4 uur tijd, zo hoort het ook niet te gaan.

Helaas heb ik het niet op de avond zelf van u mogen horen, dan hadden we er in de volgende gangen er rekening mee kunnen houden.

Nogmaals onze excuses.

Jeroen van der Veen.

Restaurant aand8

37. Het concept is leuk en vernieuwend, namelijk voor € 8,00 een gerechtje. Echter de hoeveelheid wat je vervolgens per gerecht krijgt is echt te weinig. Je hebt dus meerdere gangen nodig (tussen 3 en 5) voordat je een voldaan gevoel heb.

Dit vind ik op zich niet erg maar als je minimaal een uur moet wachten tussen iedere gang duurt het wel erg lang voordat je weer naar huis gaat. Ook duurde het erg lang voordat er überhaupt gevraagd werd of we wat te drinken wilden. Dit komt mede doordat er te veel gasten waren en te weinig bediendes.

De sfeer is prima. Echter dit heeft ook zo zijn nadelen. De stoelen en banken passen bijvoorbeeld goed in de sfeer maar echt lekker zitten ze niet.

38. Afgelopen zondag na-middag/avond hebben wij ons 25 jarig huwelijksfeest met ca. 50 personen gevierd bij restaurant Aand8 met uitgebreide borrel en buffet.

> Alles was tip top geregeld en zag er geweldig uit, het sfeertje was precies zoals wij voor ogen hadden, lekker ongedwongen..

> We kregen erg veel complimenten voor de leuke locatie, huiselijke sfeer en het heerlijke eten, iedereen heeft zitten smullen, met name de lamskroketjes waren erg populair, maar ook de huiswijn kreeg veel lof. Kortom, helemaal geslaagd!

Begin volgende maand hebben we met vrienden afgesproken om uit eten te gaan en men wil speciaal terug naar Aand8 om de rest van de kaart te proeven!

Dus Jeroen van Aand8: bedankt voor de goede zorgen en onze complimenten, uiteraard ook aan kok en bediening.

39. Mooie locatie maar slechte bediening. Het eten is uiteindelijk best wel prijzig voor wat je krijgt.

Het eten is wel ok, maar bij ons lagen er op de borden dingen die duidelijk hun beste tijd hadden gehad. Om een voorbeeld te noemen, bij het dessert waren de stukjes brownie keihard en het fruit zat vol plekken.

Daarnaast was de bediening ook zeer traag.

Persoonlijk vind ik het niet voor herhaling vatbaar.

40. Relaxte sfeer met goede bediening en uitstekende keukenbrigade. Aand8 is wat je krijgt en wat je ook wilt hebben als je een avondje uit gaat. Het eten vonden wij bijzonder goed. Je weet van tevoren wat je kwijt bent. Het lijkt natuurlijk allemaal minder duur omdat je 8,50 per gerechtje betaalt waar je er wel circa 3 of 4 van nodig hebt. Wij komen in ieder geval terug.

41. Heerlijk gegeten en voor 25Euro echt ook genoeg gegeten. Geen vieze sausjes in een schnitzel-paradijs, waar er in Tiel al genoeg van zijn, gewoon sjiek eten in een luxe ambiance. Zéker een plus: de geweldige rode huiswijn! Wij zijn nu al weer benieuwd naar de nieuwe kaart. Duur? Nee, vind ik eigenlijk wel meevallen, als je bedenkt dat je in veel restaurants al 25 euro voor 1 vet en saai hoofdgerecht betaald, hier heb je 3 spannende gerechtjes! Marousha.

42. Goed eten maar hartstikke duur (uiteindelijk).

Dat trekt mijn portemonnee geen tweede keer.

43. Smaakloos eten. De bediening was niet bijzonder...., bijzonder traag, dat wel. Verder schrokken we enorm van de prijs. Dicht bij huis, maar we komen nooit meer weer. Jammer.

44. Graag wil ik op Kees reageren;

De Zeewolf in het bananenblad geserveerd was inderdaad niet gaar genoeg, door een fout van de keuken.

Binnen 4 minuten stond er een nieuw gerecht op tafel na excuses van de keuken, dat zij de verkeerde zeewolf mee hadden gegeven. Meerdere tafels hadden dit gerecht besteld.

Daardoor was er in het gaarproces een fout ontstaan.

Blijkbaar heeft onze oplossing niets meer bij u goed gemaakt en wij vinden het jammer als iemand dat niet aangeeft. Het is tenslotte een avond uit om te genieten van het puur en eerlijk eten en de vele open wijnen die wij hebben.

Op de sites en aan tafel wordt het concept nader toegelicht over de € 8,50 gerechten om misverstanden te voorkomen. En voor de grotere en/of snelle eter hebben sinds kort ook een aantal grote gerechten incl. friet en salade kaart aan gegeven, zo als u gewend bent bij een gewoon restaurant.

Nogmaals onze excuses.

Team Restaurant aand8

45. Zaterdag bij u gegeten en hebben heerlijk gegeten!

De wijnen worden door de bediening op een hele professionele manier uitgelegd!

Super leuke sfeer en goede bediening!

Komen zelf niet uit Tiel maar komen hier zeker terug!

46. Wat een teleurstelling! Na alle goede recensies op deze en andere websites dachten wij een goed adres in tiel te hebben gevonden. Helaas!

Eten niet gaar, niet spannend, koud en veel te duur voor wat je krijgt.

47. Onze ervaring met restaurant Aan8 is prima. Goed en puur eten. Vriendelijke bediening, gezellige, moderne sfeer.

Aanwinst voor de stad Tiel.

48. Afgelopen zaterdag 12 juni heb ik hier samen met een vriendin gegeten. We hebben een 5 gangen verrassings menu genomen. Omdat wij zelf aangaven dat we het hele wijn arrangement niet wilden nemen kwam een mevrouw van de bediening ons netjes een wijn adviseren. We kregen een overheerlijke rose te proeven en we hebben hier dan ook een flesje van genomen! We zijn erg goed geholpen, en hebben lekker gegeten.

Aanrader!

49. Helaas viel het allemaal wat tegen. Wij aten met zijn zessen en bestelden 3 maal het 4-gangen menu en 2 maal het wijnarrangement. Helaas lukte het de bediening maar niet om te onthouden wie wat had besteld en kregen we de wijn of te vroeg of te laat en soms ook voor 4 personen, maar nooit op tijd.
    Kennis van de wijn bestond uit niet meer dan het oplezen van het etiket op de fles. Eten was zeer basic zonder extra's, 1 wortel bij het hoofdgerecht, waardoor je min of meer gedwongen werd om bijgerechten bij te bestellen voor een te hoge prijs (gepofte aardappel 3,50). Brood voor het voorgerecht kwam na het voorgerecht. Al met al geen aanrader en niet alleen vanwege het eten.

50. Anne Balsters

Op een koude zondagavond heel warm ontvangen. Besloten voor het verrassingsmenu met wijnarrangement. Heerlijke wijn/spijscombinaties.

In de keuken staan twee jonge kerels de sterren van het lijf te koken. Wat een goede producten komen er uit de keuken!

Porties voor mij groot genoeg, na vier gangen had ik precies genoeg op.

Als rokers kregen we zelfs nog een fleecedeken mee voor buiten.

Hartelijke bediening, maar gepast op afstand. We komen zeker nog eens terug!

51. j van der veen

52. Erg lekker gegeten, sfeervol restaurant. Porties zijn goed, al had het stukje vlees/vis wel iets groter mogen zijn. De prijs daarin tegen is zeker in verhouding met de hoeveelheid. Keuken weet wel verrassende smaakcombinaties neer te zetten.

Ben je een keer in Tiel, zeker hier een hapje gaan eten.

53. Een aanwinst voor Tiel.

Wij hebben hier heerlijk gegeten!

Leuke inrichting, lekker eten en drinken en goede bediening!

Een aanrader!

54. Een goede manier om een menu kaart te maken.
    Op deze manier let je alleen op de gerechten en wat je wilt eten.
    Het eten was voortreffelijk.

Het restaurant op zich mist voor mij toch wat. Ook jammer dat het behang loslaat en dit is voor mij toch een teken hoe de eigenaar is.

55. N. Schouten

Gezellig en mooi ingericht restaurant. Eten was echt top! Vers bereid en verrassend van smaak, we komen zeer zeker nog 'ns terug.

56. F.koopmans

Heel mooi modern ingericht restaurant!

De formule is ook erg leuk, weer eens wat anders en iedereen eet zoveel als hij/zij wilt.

Bediening ook super gastvrij! Ga zo door.