Hier zie je hoe de meningen over de Tokyo Lounge verdeeld zijn.

1. hartstikke gezellig ontvangen ( gezin met 2 kleine kinderen)
    heerlijk en puur gegeten en genoten..

kindermenu's mag iets gevarieerder of ruimer zelfs ( en ook biologisch!!)

maar verder top.. prijs kwaliteit ook netjes.. je gaat niet met honger naar huis.

Een aanrader

2. Zuid-Amerikaans Tiel

Het eten smaakte uitstekend. Daar heb ik niets op aan te merken, maar na ruim een uur wachten op onze bestelling was de stemming flink gedaald. Zeker omdat ons gezegd werd dat onze bestelling door iemand anders was meegenomen en we niet goed hadden opgelet. Maar volgens mij is er dan een bestelling over. Wat dus niet het geval was. Er werd geen excuus aangeboden en we moesten in de rij wachten om af te rekenen. Op dat moment was ik er wel klaar mee en wilde eigenlijk de handel laten staan. Het gebrek aan interesse van het personeel heeft mij het meeste gestoord. Dit was mijn eerste ervaring met uw restaurant en bij deze denk ik ook mijn laatste.

3. Nederlands Tiel

Altijd super restaurant geweest prijs/kwaliteit.
    laatste paar jaar nieuw jasje nieuwe leiding minder groenten
    altijd word gevraagd wilt u er mayonaise bij? waar ze vervolgens 0.95 cent voor op de rekening zetten en dat is dan een mespuntje mayo prijzen zijn gewoon net als bij alle restaurants 10.25 voor carpaccio enz. andere restaurants geen blik/pot groenten dus kom hier niet meer

3,4
  4. Marokkaans Tiel

Jan van den Broek

Attent gemaakt door andere horeca ondernemer op Zohra zijn we (schoonzusje, zwager en mijn eigen meisje) een kijkje wezen nemen. Gelijk uitnodigend door Mohammed doorverwezen naar eerste verdieping. Warm, gezellig, hier moesten we gaan eten. Samen met Rian en Michel hebben we op de zaterdagavond gereserveerd. Wat direct opviel was de reminder bij Mohammed, hé jullie zijn laatst wezen kijken. Zittend in de heerlijke stoelen en op het bankje hebben we tijdens het glaasje wijn op advies van de gastvrouw gekozen om ons te laten verrassen. Heerlijk vooraf vanuit de Tajine, gevolgd door een schaal met heerlijk vlees en lekkere dingen. Het dessert was voor twee van ons teveel van het goede, maar twee maal dessert met twee extra lepeltjes was geen enkel probleem. Top gewoon.
    Gezellig na enkele wijntjes nog koffie gedronken. Wat opviel was de ongedwongen sfeer en vriendelijke bediening, dat in een entourage waarbij je je waant in Marokko is gewoon 100%.
    Kom snel weer, voor de gezelligheid en het lekkere eten.
    Bedankt.

5. Sfeervolle bistro - gastvrij, prettig personeel - eten en drinken is goed van smaak, prima porties, mooi aangekleed, welkomsdrankje en amuse, complete koffie. Geweldig fijne avond gehad! Aanrader!!

6. Alda

Super gezellige middag gehad op het mooiste terras in Tiel, met vrienden. Onbetaalbaar. Ga zo door Sonja en piet.

7. Japans Tiel

maandag daar effen binnen gewipt voor een snelle hap ; vriendelijke bediening , vlug bediend ook, zaten er wel alleen . eten was zeker goed zonder meer

8. Afgelopen weekend, tijdens Woodstock aan de Waal, hier op het terras gegeten samen met vrienden. Het eten was prima maar de bediening en service liet te wensen over. We bestelden alle 4 een drankje en wilden daar graag water bij. Kraanwater kon niet alleen betaald water! Vreemd daar doen ze nergens anders moeilijk over... Glas rode wijn gedronken daarna zin in nog een glas... was het opeeens een anders soort rode wijn? Het eerste glas bitter lemon was geserveerd in een klein glas en de 2e in een groot glas. Personeel keek niet rond op het terras en moesten we telkens om aandacht vragen. Bij het eten hadden we ook puntzakken friet, deze werden echter 10 minuten voor het vlees geserveerd, maar gauw opgegeten anders was het koud geweest. Ook zat er onder in de puntzak friet zomaar een scherpe vork? Jammer allemaal, er valt nog een hoop te leren! Op gastvrijheid en service valt nog een hoop op te behalen!

9. Nederlands Tiel

Wij hebben afgelopen zondag bij Tok gegegeten en dat was weer van ouds her! we kregen ook snel onze drankjes en ook ons voor gerecht kwam al snel netjes compleet op tafel. Onze kipcocktail was lekker van smaak. Cocktail saus lekker fris, het personeel hield alles goed bij. Mijn vrouw had als hoofd Biefstuk medium die echt lekker sappig was en mijn kip piri lekker van smaak en mals. De stoofperen warm blijven lekker! en ook de oma's friet met hun mayonaise hebben we gemist! Ook onze coupe Stroopwafel was weer overheerlijk! Toen we om de rekening vroegen bood de serveerster ons koffie van het huis aan, wat erg netjes is. Waar krijg je dat nog tegenwoordig? de cappuccino had een mooie melkschuim laag. Als om al weer een gezellig avondje bij Juf Tok. We komen snel weer terug! Jeroen complimenten aan je personeel.

10. Marokkaans Tiel

Rogier 'Pepe' Buijsrogge

Na een dag hard werken de stad in gegaan met de intentie om even snel een hapje te eten. Door eerdere kennismaking met Mo(hammed) besloten om daar mijn honger te stillen. Ik heb Mo zijn gang laten gaan en kan u verzekeren dat een door hem samengestelde maaltijd niets te maken heeft met het stillen van honger.. Na een geniale Harira ('tomatengroentensoep') genoten van een Zohra Tapasmix. Het is alsof je smaakpapillen een Wave in gang zetten in je mondholte! Overdreven?? Probeer het maar eens!!

11. Eten gaat wel, soms iets te hard en duurt iets te lang.
    Jammer dat je voor de wc moet betalen, dat slaat nergens op voor een frietzaak.

5,9
  12. Nederlands Tiel

Het is een heel goed restaurant en zo als de klant hieronder beschrijft als er iets niet goed is wordt dat altijd netjes opgelost.
    Maar het ligt ook aan je houding en hoe je het personeel benaderd.
    Wij komen hier al ruim 2 jaar en wij hebben nog nooit klachten
    gehad en wij zijn heel vaak hier geweest.
    Wij vinden dat de winkel er na de verbouwing gewoon weer helemaal top uit ziet en zeker niet volgepropt is.
    Alleen stonden er in de oude versie wat meer grote objecten die het ruimtelijker deden lijken.
    Wij zullen er in ieder geval regelmatig komen en zeker ook aanbevelen.
    Helemaal Toppie ons Tokkie

13. Nederlands Tiel
  14. Marokkaans Tiel

Gerrits

Een tijdje geleden hier gegeten en het was super! Zohra ziet er van binnen heel erg leuk en gezellig uit, je waant je echt in Marokko. Het eten smaakte heel erg lekker door de verschillende kruiden en specerijen. We hadden een hoofd en nagerecht besteld van het verrassingsmenu. Beide werden op grote schalen geserveerd waarvan je zelf kon pakken. Het werd erg leuk gepresenteerd. We kregen verschillende vis en vlees gerechten met lekkere bijgerechten. De eigenaren kwamen bij je aan tafel zitten om het menu te vertellen, ze waren heel erg gastvrij! Nog nooit zoiets mee gemaakt. Binnenkort komen we weer langs! En ik kan niks anders geven dat tienen!

15. Mensen wat een aanwinst voor Tiel! Niet te vergelijken met de traditionele Chinees. We hebben heerlijk gegeten, de sushi is zeker een aanrader. De rest van de gerechten erg lekker en de bediening zeer vriendelijk. Zeker een adres om terug te gaan.

16. Het eten is heerlijk!
    Bij prijs/kwaliteit heb ik een 9 i.p.v 10 want als je krap bij kas zit moet je hier niet eten.
    Maar op de prijs na is het echt de moeite waard om hier te eten echt doen !

17. John en Cora

Super ervaring als je van aziatische gerechten houd.
    Veel variatie en heerlijke gerechten.
    Een top service, helaas is het nog niet zo bekend.
    Maar hoop dat dit gauw veranderd voor hun.
    Want verdienen het!
    Top. Tot zondag maar weer.

18. Vandaag voor eht eerst Bellevue uitgeprobeerd. Vanwege de drukte die we gewend zijn bij de Pannenkoekenbakker in Buren gereserveerd. Dat was niet nodig. Om 16.30 uur waren we de enige in de 'kelder'. Bij eten in Bellevue verwacht je niet in het gehorige souterrain te worden weggezet. Op een zonnige dag als deze moet de vraag zijn: Wilt u binnen of op het terras?' Dat laatste is echter niet mogelijk. Doordat de keuken middenvoor aan de raamzijde zit, is er binnen maar weinig licht en doet het donker aan, ook door de bruine kleur van de spiegels (die de ruimte wel mooi groot doen lijken). De pannenkoeken waren redelijk, de poffertjes koud. Op dat moment bedacht men op de bel-etage het meubilair te gaan schuiven, geen gehoor!! Ook veel last van stemmen in de holle ruimte, het klinkt erg door vanaf de ijscounter die in open verbinding staat met het pannenkoekengedeelte. Wat gordijnen, stoelkussens etc. zou de ruimte accoustisch fijner maken. Een gordijn zijdelings naast de (ijsco-)bar zou ook fijn zijn om de inkijk wat te verminderen, was jammer dat je direct achter de bar keek.
    Zeer positief punt was de (jonge) ober die een zeer goede gastheer was. Grapje voor de kinderen, en meteen wat gedaan aan het kabaal van het schuivende meubilair. Erg fijn dat je mbv een mobiel apparaat aan je tafeltje kan pinnen.
    Daarna naar boven, terras uit de salon mag ook op het terras genuttigd worden.
    Het terras is heerlijk toeven. Uiteindelijk voor de kinderen in de salon ijs gehaald en zelf iets van de kaart besteld. De kaart is voor het terras maar matig, borrelgarnituur, soep of uitsmijter en ook de lunchkaart is vooral broodjes en eieren. Mensen die op het terras wilden eten kregen te horen dat dat alleen kan bij voldoende reserveringen. De beide meisjes op het terras hadden weinig zin en zouden eens bij hun collega in het souterrain in de leer mogen gaan. Hier worden de bestellingen met een handheld opgenomen, maar moet je dus wel binnen pinnen.
    Bij het pinnen dus ook even het restaurant gezien. Ook hier weinig uitzicht, je kijkt vooral tegen het verhoogde terras aan en de inrichting liet een wat 'simpele' indruk bij mij achter. Zo'n mooi pand, een behoorlijk gesoigneerde kaart en dan de aankleding net niet. We wilden eigenlijk in de bistro eten, maar met de kinderen vond ik de kosten net te hoog. Ook stond er niets in de menu's op internet over kindermenu's. Wie weet probeer ik het nog eens als ik alleen met mijn man ga eten, maar Bellevue staat zeker niet meer hoog op mijn lijstje.
    Bellevue is nog niet eens zo oud, maar lijdt aan een identiteitscrisis: beneden is een pannekoekenrestaurant weggestopt naast de ijsbar, die ruimte was over 'dus laten we er maar wat mee doen'. Er is een restaurant, maar dat is qua locatie ondergeschikt aan een terras waar je niet mag eten en zalen die (in ieder geval deze zondag) niet gebruikt worden.
    De ijssalon en het terras zullen het ook zeker goed doen bij mensen die bij toeval tijdens een dagtripje op de Waalkade stuiten: ook deze namiddag veel volk van buiten Tiel voor een ijsje of een drankje met bitterbal. Ook zou ik snel zorgen voor een betere kaart op het terras: een bijzondere pannenkoek, meer ijscoupes en kleine simpele maaltijden (meer dan alleen saté). Ik kan me goed voorstellen dat je de drie-gangen-diners niet over het fietspad en trap heen wil serveren, maar de huidige kaart is het andere uiterste. De bistro moet nog even afgemaakt worden, ook hier kijk je vanaf meerdere tafels achter de bar of de keuken in. Tip: Pak de ruimten boven om te eten (superuitzicht), dan maar een trap op met het eten. Zeker als je deze in het weekend toch leeg hebt staan.
    Op de manier zoals het nu is, kloppen de rapporten van enige jaren geleden wel. Zo is Bellevue met horeca niet rendabel.......

6,7
  19. Snackbar Tiel

lena

Voor de tweede keer slechte saté gekregen Na telefonisch contact konden we het terug brengen en geld terug krijgen.
    Vervolgens wordt er een discussie gevoerd, dat aan de saté niets mankeert. Dank voor de service. Koude douche

20. Eetcafé Tiel

Hallo eet.nu, wij hebben vorige week gegeten bij Samen en we vonden het een erg gezellige avond. We hebben lekker gegeten en ik was blij met de salade die ze speciaal voor mij gemaakt hadden. Aardig personeel en gezellige sfeer. Het volgende etentje staat al gereserveerd.

21. Heerlijk gegeten in het restaurant! Mooi uitzicht op de Waal. Wij hebben ook een rondleiding gehad door het personeel wat ons zeer aansprak! Enigste kleine tip is dat het erg warm was in het restaurant.

22. Micheal

Heeerlijk gegeten in het pannenkoeken huis met mijn familie
    Het personeel kan beter maar heerlijke pannenkoeken en het ijs is verrukkelijk

23. Ouko Reitsema

Waren op 2 juni 2012 met 11 personen hier aan het eten. Kwaliteit eten is prima! Bediening is niet professioneel.
    Op zich niet zo erg, maar als je gewoon kraanwater bij je ten wil hebben, nou berg je dan maar. Dan krijg je antwoorden als: u betaald net zoveel voor kraan water als voor water uit dat flesje! Ook kunnen we geen kraanwater neerzetten, want we hebben geen kan hiervoor.

24. Dave

Na een bezoekje aan Gorinchem zijn we in dit sfeervolle restaurant beland. Vlotte bediening, zeer terzake kundig en alles was mogelijk. En niet te vergeten, heerlijk gegeten. Tijdens de trugreis naar Twente ontdekten we dat onze zoon zijn zonnebril had laten liggen. Meteen gebeld en ons werd medegedeeld dat de bril nagestuurd zou worden. Kostenloos. En inderdaad, vandaag een keurig pakketje met de post waar de bril in zat. Zo veel service kom je niet vaak meer tegen. Jammer dat we zo ver uit de buurt wonen anders waren we zeker regelmatig teruggekomen. Maar er komt zeker weer een gelegenheid! Top dus!! Een aanrader.

25. J&J Tiel

Schitterende locatie, mooie ambiance, prachtig terras met uitzicht op de Waal bij Tiel maar....bediening (terras) laat nogal te wensen over: tafeltjes niet schoon, lang wachten (zwaaien) om bediening aan tafel te krijgen, uitserveren duurt even, na uitserveren moet bestek (aan meerdere tafeltjes) nagebracht worden, kwaliteit (lunch) niet geweldig en lauw, peper en zout ontbrak (ondanks vragen) en ook om af te rekenenen weer zelf initiatief nemen. Ook niet erg goedkoop. Serveerster lijken geen in- en overzicht te hebben. Ervaren aansturing en organisatie op terras lijkt mij zéér gewenst. Gezien ervaring en reactie "baas" die we op erop aanspraken, laten we het voornemen voor een reservering voor een "diner voor 2" maar schieten.

4,1
  26. Eetcafé Tiel

Savannah

Ik kom hier heel vaak met m'n familie en we worden altijd met open armen ontvangen! Het personeel is vriendelijk en de service is goed. Wij eten vaak een tosti is en die zijn heerlijk! Ik raad mensen ook zeker aan om te komen eten en drinken!

27. Meestal is het eten van goede kwaliteit. Wisselt nogal. Regelmatig worden er kleinere portie geserveerd. Geldt ook voor de porties voor het thuisbezorgen. Dit is absoluut niet aan te raden. Keer op keer komen ze na 1,5 uur pas aanzetten (terwijl ze zeggen half uurtje, drie kwartier) en al regelmatig hadden ze dan de verkeerde bestelling. De een zit al te eten terwijl de ander wacht op zijn eten.
    Bitonte was ooit erg goed qua service, eten en kwaliteit. Maar het is nu toch echt voorbij.

28. Eetcafé Tiel

Lena,Vik en Sveta.

Wat is het elke keer weer gezellig bij jullie! Altijd even gastvrij en tijd voor een gezellig praatje! We komen elke keer weer graag bij jullie op bezoek hoor! Dank jullie wel, voor het heerlijke eten!

29. Eetcafé Tiel

Ik heb een heerlijke avond gehad bij Samen eten & drinken. Alles beviel me erg goed er was een klein foutje gemaakt maar dat hebben ze heel erg netjes opgelost! Ik vond de bediening er sociaal en ze probeerde zo snel mogelijk je te komen helpen.
    Al met al heb ik heerlijk gegeten en een heerlijke avond gehad.

Samen eten & drinken is een echte aanrader.