Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tiel verdeeld zijn.

1. Eetcafé Tiel

Kajsa Strömberg

2. Betty de Zwaan

We wilden een hapje eten en dan de trein in. Helaas was net de keuken dicht. Er bleek nog stokbrood over en op mijn vraag of er een plak kaas tussen kon worden gelegd werd dit uitgebreid tot een heerlijk stokbrood gezond. Vriendelijke , behulpzame bediening. Aanrader.

3. Heerlijk gegeten hier! Iedereen die er geweest is, praat vol lof over dit restaurant. Goede kwaliteit eten. Zelfs voor mensen die niet veel om vis en sushi geven is er genoeg!

4. Net friet gehaald. Bah bah, kleurloze taaie friet. Totaal niet knapperig. Hele vieze lucht zat er aan.
    Kroket en frikadel wel goed.

5. Eetcafé Tiel

Vorige week hebben ik hier, samen met mijn dochtertje, sinds enige tijd weer eens gegeten. De carpaccio vooraf en als hoofdgerecht de saté. Het was weer heerlijk. Het neerzetten van een kinderstoel bij binnenkomst en het opwarmen van het potje was geen enkel probleem.
    Gelukkig weten ze hier nog wel, wat service is.

Tot de volgende keer!

6. Italiaans Tiel

Henk en Pia

Afgelopen week zijn wij wezen eten bij Rosetti. Het personeel was ontzettend vriendelijk en attent. We hebben gesmuld van een heerlijke ossenhaas op het weekmenu en de avond afgesloten met italiaans ijs en een kijkje in de ijssalon, waar een vriendelijk meisje het ijs aan het bereiden was. We hebben een top avond gehad! Bedankt!

7. Nederlands Tiel

Goed eten voor een eerlijke prijs. Gastheerschap zoals het hoort. Zeker aan te bevelen.

8. Zuid-Amerikaans Tiel

Meer dan prima eten. Bediening zeer vriendelijk. Kortom echte aanrader. Martin

9. Gisteren gegeten bij Bellevue. Ondanks wat slechte recensies hier toch geprobeerd en het is me prima bevallen.
    Ik had hier vooral vernomen dat het eten niet warm zou zijn en de bediening slecht, maar daar hebben wij niets van gemerkt.
    Wel vind ik de kaart erg beknopt. Er is relatief weinig keuze.
    Al met al toch prima bevallen.

10. Werkelijk heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Eten was heerlijk van smaak, zowel vis- als vleesgerechten genomen. Keuze uit 25 verschillende gerechten , welke je per gang kan bestellen. Prima en vriendelijke bediening door personeel. Wij gaan zeker nog een keer terug.

11. Zeer prettige ongedwongen gezellige sfeer en heel erg goed eten voor een heel goede prijs.
    Chinese bediening is perfect.
    Hollandse bediening moet nog wat leren.

Zeker een aanrader voor een gezellig avondje uit met overheerlijk eten.

12. kyra en dani

Gisteren voor het eerst bij bellevue in tiel gegeten. wij waren er nog nooit geweest. Het is voor ons een uitdaging om in een heel nieuw restaurant te eten. We hebben in de afgelopen tijd heel veel gezien, gegeten, gedronken en beoordeeld.
    Bij bellevue in tiel hebben we super lekker gegeten en gedronken. Het personeel is zeer vriendelijk en het is zeker een toplocatie.
    wij gaan zeker nog snel een keer terug.

13. Laatst gegeten bij Bellevue op het terras! Wat me opviel was dat iedereen zijn best deed om alle gasten tevreden te stellen.Zeker gelukt, lekker genoten van het aangeboden eten en drinken. Dat het waait op het terras aan de Waal is niet vreemd, dit heeft enige invloed op de temperatuur van het warme eten(vandaar de 9), maar dat weet je als je buiten eet!!
    Niettemin top!! Ga zo door en Tiel heeft er een toplocatie bij!!

14. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras met een geweldig uitzicht, dus na een drankje maar eens de kaart gepakt. Het viel me op dat de kaart behoorlijk beknopt was (geen kinderkaart) en bij het personeel had ik niet echt het idee dat ze ervaren waren met serveren. Afijn toch maar wat eten bestelt en dat was echt een deceptie, sla maar gewoon op het bordje gekwakt niet aangemaakt met een lekkere dressing, vlees was aan de lauwe kant. Kreeg echt het idee dat er een vakantie kok in de keuken stond die voor het eerst ging koken! Zonder van zo'n mooie locatie en de prijs was ook aan de hoge kant voor het smaakloze voedsel. Voor mij helaas geen Bellevue meer, misschien alleen voor een wijntje op het terras maar absoluut geen eten!

2,2
  15. Vandaag voor het eerst bij Bellevue gegeten (pannenkoeken) .
    Omdat een van onze gezinsleden een glutenallergie heeft de dag ervoor al gevraagd of ze glutenvrije pannenkoeken serveren.
    Dit was mogelijk, konden we bij de bestelling opgeven.
    Aangekomen werd ons gevraagd of we op het terras wilden eten ervan uitgaande dat je alles van de kaart kon bestellen waarmee ze ook op internet adverteren.
    Echter kun je op het terras maar een beperkt aantal pannenkoeken bestellen. Reactie van de serveerster : je kunt niet alles van de kaart bestellen anders moeten we zoveel op en neer lopen omdat we de bestelling handmatig op moeten nemen ????
    Personeel zeer onervaren, waren ook constant met elkaar in discussie. Door 2 verschillende personen gevraagd wat we wilden drinken. Daarna ook door 2 verschillende personen gevraagd wat we wilden eten.
    Inmiddels was een tafel achter achter ons ook een groep mensen komen zitten die van een heer (waarschijnlijk de eigenaar) tot onze verbazing wel een keuze uit de uitgebreide kaart mochten maken, hoezo structuur.
    Pannenkoeken van matige kwaliteit, poffertjes uit de magnetron.
    Glutenvrije pannenkoek retour gestuurd omdat deze niet gaar was. Laten ze de kok naar boven komen om te zeggen dat er geen glutenvrij beslag meer is ? Dus 1 persoon niets gegeten, werd ook geen alternatief aangeboden.
    Gauw maar betalen en wegwezen. Bij serveerster aangegeven dat ik wilde pinnen : dan moet u naar binnen lopen en tafelnummer 202 vermelden. Dit doe je toch niet, loop dan even mee.
    Binnen aangekomen staat een groot deel van het personeel inclusief eigenaar op een kluitje bij de kassa. Eigenaar weet niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken.
    Bellevue, 1 keer maar nooit meer.
    Dit pand met zo'n uitstraling verdient een betere uitbater.

3,3
  16. Wij zijn hier gisteren wezen eten en het was in 1 woord top!!
    Erg lekker gegeten en vriendelijk personeel, ik kan me alleen maar aansluiten bij mijn voorgangers dat dit een aanwinst is voor Tiel en ik zal er zeker vaker gaan eten.

17. Nederlands Tiel

Vaker bij 'nu' gegeten, en altijd top.
    Zaterdag 28 juli met gezelschap waarbij bijna iedereen scholfilet met coquilles koos, als menu buiten de kaart.

Wellicht geen rekening gehouden met inkoop maar hoofdgerecht zeer karig (flintertje schol en 1 coquille p.p)
    Met opmerking hierover werd niets gedaan helaas.

Tip,
    Hou het succes van heerlijk en voldoende vast, mijn beleving van een avond uit eten was helaas onder de maat.

18. Gisteren heerlijk gegeten. Je kunt zo gevarieerd en vaak bestellen als je zelf wilt. De gerechten worden mooi gepresenteerd opgediend. Alles wordt, door de open keuken, zichtbaar vers bereid.
    De bediening is top!
    Absoluut een aanrader en zeker een aanwinst voor Tiel en omgeving.

19. Gertjan Kleijer

Zojuist gegeten hier en het was voor ons een lichte teleurstelling. De bediening maakte nogal haast. Voor we konden gaan zitten vroegen ze al wat we wilden drinken. Dan komen ze dranken van de keuze brengen samen met de welkomstdrankjes en de amuses. Gelijk een tafel vol.... De carpaccio van het voorgerecht was verstopt onder een dikke laag dressing en kaas. Het ziet er prachtig uit maar de vlees smaak is hierdoor vrijwel niet herkenbaar. Bij het zeeduivel gerecht met garnalen saus troffen we 4 garnalen aan... De bediening kon niet zonder navragen vertellen wat voor kaassoorten op het plankje lagen.

We zijn welicht verwend omdat we veel in Belgie uit eten gaan, maar een tikje hoger service level zou wonderen doen.

4,7
  20. Afgelopen weekend bij Bellevue gegeten was erg gezellig.
    Personeel was wel goed het was druk maar we hadden niet gereseveerd en ben blij dat we konden zitten.
    Het eten is echt top presentatie top.
    De drankjes waren op normale prijs.
    Het personeel was ook erg vriendelijk een praatje gemaakt.
    De keuken was ook erg klein maar erg makkelijk.
    Keukenpersoneel zagen er opentop uit.
    Ga zo door!!
    Mvg Mark herten

21. We hadden hoge verwachtingen van deze prachtige locatie aan de Waal. We zaten buiten op het terras en het uitzicht is echt geweldig. Je zit daar heerlijk. Bediening was erg vriendelijk, maar lijkt (zoals meer mensen hier zeggen) wat onervaren en ziet bijvoorbeeld niet snel dat je glas leeg is en laat je lege bord redelijk lang staan. Het eten vonden wij echt onder de maat. Het vlees was lauw en er leek over het algemeen weinig aandacht aan de gerechten te zijn besteed. Sla zonder enige vorm van dressing een ietwat aangebrande gepofte aardappel. Beetje matig voor wat je moet betalen vinden wij. De locatie maakt veel goed, maar wij gingen toch met een vervelend gevoel weg omdat we de prijs-kwaliteitverhouding absoluut niet vonden kloppen. Jammer, want het heeft absoluut potentie. Dus kom op eigenaars: een stapje erbij met de kwaliteit en de training van het personeel en jullie hebben hier een gouden stek!!

5,9
  22. Het is niet meer lekker, de friet was koud en snacks waren niet te eten.

Gr uit brabant.

3,3
  23. paula van koll

Een avondvullend programma. Heerlijke gerechten en zo afwisselend als je zelf wilt. Vis , vlees , lekkere sausjes. Een aanrader ! Gezellig en een vriendelijke bediening. Goeie aanwinst voor Tiel. Zegt het voort !

24. Lisa

Vorige week even snel een broodje gegeten.

Bediening heeft weinig oog voor de gasten, verder wel netjes. Jammer dat de cheffin open schoenen droeg, ook al is het erg warm ik vind het "not done" in de bediening.
    Mooi terras en binnen is het netjes ingericht.

Broodje bal gehakt besteld die niet erg lekker was. Jammer.
    Gelukkig had ik er sate saus bij besteld. Saus maakte het een beetje goed.
    Het antwoord op de vraag of het gesmaakt had verraste de serveerster duidelijk want ze wist niet goed wat ermee aan moest. Zo blijkt dat het vaak een standaard vraag is waar ze meestal een standaard antwoord op krijgen.

25. ria bleuming

Ik eet glutenvrij en heb altijd verrukkelijk kunnen eten. Prachtige ambiance en een heerlijk terras. Zelden zulke goede gastvrouwen/heren mee gemaakt. We hopen er nog vaak te komen. Ria en Jan.

26. Niet te eten shoarma, kreeg het zonder saus, erg slechte tent.

1,8
  27. Eetcafé Tiel

Hoi,

Voor een lekker avondje uit of wat te drinken moet je zeker bij Samen zijn. Ze hebben daar een heerlijke High Tea en je komt dan net zoals ik een keer terug voor het avond eten! Beide keren was ik erg tevreden, samen met mijn vriendin. Bediening was erg gastrvrij en het eten was heel erg lekker. Ik kom zeker nog een keer terug.

28. Eetcafé Tiel

Hallo,

Onlangs heerlijk gegeten bij Samen in Tiel. Goede bediening, goede gastheer en heerlijk eten. We gingen er eerst lunchen maar vonden het zeker de moeite waard om terug te komen voor het diner. We hoefden niet lang te wachten en het personeel was erg vriendelijk. We hebben met zijn vieren gegeten en het is echt een aanrader, super locatie trouwens!

29. Nederlands Tiel

Een slechte veredelde friettent waar de inrichting goedkoop en lelijk is en het eten niet smaakt. Mensen best aardig maar ze komen vaak vragen of je nog iets wil drinken, bijna opdringerig.
    Heb zojuist 60 euro betaald voor 4 mensen en we hadden niets bijzonders en wat we kregen was vies, smaakloos en de friet was slap en zacht. Zuur geld.

30. Afgelopen week bij buitensporig gegeten. Wat opviel was dat het steeds erg lang duurde voordat er iemand de drankjes kwam opnemen, het menu kwam vragen, uitserveren, etc terwijl het niet druk was. Wat we vooraf niet wisten was dat er bijzondere mensen onder begeleiding werken, één was er zeer slecht verstaanbaar, maar verder verliep dat prima. Het eten was prima van kwaliteit. Het was een goede keuze om hier te gaan eten en ook niet duur.