Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tiel verdeeld zijn.

1. Pannenkoekenhuis Tiel

Lekker eten tegen een redelijke prijs, heerlijke pannenkoek creaties en andere lekkernijen, persoonlijke benadering. Een aanrader voor als je ongecompliceerd en lekker wil eten.

2. Shoarma Tiel

Beste shoarma in heel Gelderland en ver daar buiten! En ze maken alles zelf! Topkwaliteit voor een goede prijs! Een echte aanrader voor wie ze nog niet kent! Al zitten ze er al minimaal 15 jaar! In een woord SUPER!

3. Zuid-Amerikaans Tiel

Robbin v Leeuwen

Ik ben hier 2 keer geweest.
    Wat is het eten heerlijk, ik zou het aanraden aan al mijn vrienden!

4. Japans Tiel

Bediening mag echt beter. Om 22:00 Uur werd de verwarming, de muziek en het toetjesbuffet uitgezet. Werd niet gevraagd of wij iets te drinken wilden.
    Eten is verder prima en het wordt snel klaargemaakt. Bij de toetjes is niet alles vers.

Erg lekker gegeten en leuke, spontane bediening! Enige nadeel waren de luidruchtige mensen naast ons die helaas nergens anders gingen zitten ondanks de plaatsen die nog over waren in het restaurant.

Op een gewone dinsdagavond hier gaan eten, tot mijn verbazing zat het flink vol. Een aantal jaar geleden hier al eens eerder geweest, toen was het prima.
    Bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Kaart goed uitgebreid en ook wat meer bijzondere sushi's dan bij de grote vreetschuren. Alles was erg lekker, grote stukken vis in de sushi, top. Ook de warme gerechten waren heerlijk. Nergens iets op aan te merken! WIj komen gauw terug.

Met ons gezinnetje naar het Turks restaurant. Deden we wel vaker in Nijmegen dus onze verwachtingen lagen wellicht wat hoog. Voorgerechten waren matig tot redelijk. Hoofdgerechten waren echt te taai en zeer weinig. Een broodje shoarma moest het achteraf ietsje goedmaken. Natuurlijk kenbaar gemaakt dat we niet tevreden waren en dat men wellicht hier iets aan kan verbeteren. 160 euro armer met wel een prima biertje achter de kiezen vertrokken we naar de parkeergarage.
    Helaas niet meer voor ons althans in Tiel.

Zoals altijd super lekker eten

9. Zuid-Amerikaans Tiel

Amanda en kevin

We kennen santiago al een tijdje. En we gaan er elke keer met plezier naar terug. Zowel afhalen als daar eten het eten is héérlijk! En de bediening is super. De eigenaar is ook altijd gemeend vriendelijk super tent!

Wendy de Rooij

Het was allemaal weer goed verzorgd!

11. Israelisch Tiel

Naar Gaia ga je voor de spareribs. Ik heb ooit iets anders besteld en dat haalde het niet bij de spareribs. Bediening vriendelijk en snel. Wat anderen al opmerkten, klopt: garnering is zeer beperkt. Een klein bakje salade en klein bakje friet dat je dan met 4 personen moet delen. Wat karig. Daardoor is de prijs-kwaliteit weg. Alleen voor de spareribs betaal je namelijk al € 18,50. In het restaurant draait overigens al zeer lange tijd op verschillende plekken een film/diashow over het zoveeljarige bestaan van Gaia. Mag weleens vervangen worden voor wat sfeervollere beelden. Interieur kan ook een opfrissertje gebruiken. Maar zoals ik al zei, de spareribs zijn uitmuntend en dat maakt een hoop goed. Dit was niet de laatste keer dat we er waren.

12. Kleine eetwaren Tiel

Heel erg fijne afhaal Chinees!
    Deze week (maandag) voor het eerst bij Sing Wah besteld. Combinatie gerecht. Heel erg lekker!
    Je kunt er bijna met 2 volwassenen en 2 kinderen van eten voor nog geen 12 euro. (wij waren nu met 2 kinderen en 1 volwassene en we hadden nog halve bak Tjap Tjoy en wat nasi over)
    Wat Sing Wah beter doet dan een andere Chinees in Tiel en Wadenoijen: bij combi gerecht zit een grote bak nasi of bami zonder bijbetalen.
    Hun interieur in ook heel mooi en doet me denken aan een sushi restaurant. Jammer dat je niet kunt eten bij Sing Wah (alleen afhaal).
    Het was zo lekker, dat we deze week (zaterdag) een tweede keer hebben besteld.
    Op zaterdag merkten we wel dat er wat minder saus in de bakken zat. Dat kan komen door de drukte.
    Als je telefonisch besteld, kan het heel snel klaar zijn (zaterdag 17u binnen 10 minuten).
    Wij moeten er een eindje voor rijden (vanuit Passewaaij) maar vind het wel de moeite waard. Vooral omdat de porties dus lekker groot zijn!

13. Zuid-Amerikaans Tiel

Echt een tent waar je speciaal voor de spareribs komt, die zijn top! De rest vindt ik prijs/kwaliteit verhouding iets minder. 7, - Voor een fles spa blauw vindt ik wel heel makkelijk verdienen… Wat ik een minpunt van de zaak zelf vindt; zit je in de buurt vd deur dan trekt dat enorm als die open gaat en zit je achter in de zaak dan kunnen je kleren gelijk de was in vanwege de enorme lucht die uit de open keuken komt. Ondanks deze punten blijf ik terugkomen want de spareribs zijn om te smullen ;-)

14. Zuid-Amerikaans Tiel

P. Koekman

Slechtste restaurant ooit waar ik gegeten heb. Bij aankomst moest er ergens een tafeltje vandaan gehaald worden (ondanks onze reservering)en werd maar ergens neergezet. Heb daar iets over gezegd, en dit zou opgelost worden. Bijna aan het eind van ons diner, konden we een ander plekje krijgen. Gezegd...dat het dan nu ook niet meer hoeft. Geen compensatie ontvangen. Heb op hun site een klacht ingediend, maar na een week nog geen reactie. Echt slecht!

1,1

Goed eten en vriendelijke en attente bediening. Inrichting erg minimalistisch. Kan gezelliger.

Eten is goed en lekker. Bedining is ondermaats. De helft van je bestelde krijg je niet en op een gegeven moment duurt het wel heel erg lang voordat ze weer komen. Anders wordt het denk ik te duur? Al met al niet zo best, de wijn verzachte een hoop ;-)

Wij hebben er vrijdag heerlijk gegeten, super vriendelijke bediening, het eten kwam heel snel, ook toen het drukker werd, het ijsbuffet zou lekker zijn met wat fruit erbij! Kortom echt een aanrader en wij komen snel weer!

Moesten erg lang wachten deze keer

19. Zuid-Amerikaans Tiel

Samanta van Raaij

Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel

20. Israelisch Tiel

Wij zijn hier nu voor de 2e keer komen eten en zijn het er allemaal over eens, wat een heerlijke spareribs. Erg vriendelijke bediening en een keurige prijs. Enige minpuntje vond ik het dessert (soort fruittaartje) deze kwam regelrecht uit de vriezer. Dit mocht de pret echter niet drukken. Gewoon een super restaurant!

Jeroen_brands@hotmail.com

Van der Valk onwaardig!
    Deze recensie heeft betrekking op het horeca gedeelte. Hier op een zaterdagmiddag gelunched. Tafels niet schoon, lang wachten, personeel lijkt niks in de gaten te hebben. En een bestelde salade van 12,50 euro bestond uit drie stukjes courgette, wat gesneden paprika, een lading sla en maar liefst 15 teentjes knoflook! Na het benoemen kregen we een gedeelte van het geld terug dus dat was netjes. Maar als dit de standaard is dan kom ik hier echt nooit meer terug.
    Ik zou zeggen, doe er iets aan leiding want de uitstraling was niet wat ik bij van der Valk zou verwachten. En dat wordt bevestigd in de recensies hier.

22. Zuid-Amerikaans Tiel

Alice Helminck

Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant.
    We komen zeker terug!

23. Grieks Tiel

Paul en Jos Barte

Afgelopen zaterdag met 6 personen wezen eten bij Rhodos. Mijn vrouw en ik komen er nu denk ik 30 jaar. Het eten is werkelijk geweldig daar. Malse Souflaki speciaal met heerlijke varkenshaas en champignonsaus daar mogen ze mij wel voor wakker maken. Ook de koolsalade wil ik iedere dag wel eten. Glaasje Retsina erbij is voortreffelijk. Gastheer Dimitri en zijn personeel thx!!!

24. Zuid-Amerikaans Tiel

De spareribs waren weer om te smullen! Het vlees kon je werkelijk van het bot zuigen.

25. Zuid-Amerikaans Tiel

Amber Jongerius

Het ontvangst was er snel en rommelig. We zaten nog niet aan tafel of er werd al een drankje gevraagd.
    Verder heerlijk sparibs gegeten en vriendelijk personeel.

26. Internationaal Tiel

Anja van Kesteren

Gisteravond mijn verjaardag gevierd samen met mijn man, zus en zwager! Sharing diner was top! Echter een paar aandachtspunten… wij kregen tussen door schone bordjes en geen schoon bestek! Bordjes erg bobbelig… eet niet lekker vind ik persoonlijk! Locatie is super! Bediening was top! Wij hebben uitgebreid gegeten en gedronken (zalige wijn) en dan blijkt dat er op de rekening €9 water staat… t.w. 2 karafjes! Ik vind dat niet kunnen en ik heb hier ook commentaar op gegeven… uiteindelijk kregen we de €9, --terug! Kritiek is een gratis advies, dus mijn advies is… doe hier iets mee!

Bart Zuidam

Was goed. Niet bijzonder. Heb lekkerder gegeten.

Mahalia van der sanden

Ik vond het zelf vervelend dat je bij de menukaart geen plaatjes had waar het per nummer weergegeven werd in de meeste sushi restaurants is dit wel, en vonden we het vervelend dat iedere keer een medewerker naar je toe kwam om te vragen wat je wilde eten, als je dit nu per ronde op kan schrijven op een lijstje weet je zelf wat je al gegeten hebt en is het volgens mij veel makkelijker.

29. Zuid-Amerikaans Tiel

Moniek Smits

Heel leuk en fijn restaurant.

Goed en gezellig restaurant. Zowel de sushi als van de grill was uitstekend. De bediening is vriendelijk maar mag iets relaxter.