Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tiel verdeeld zijn.

1. Italiaans Tiel

Lekker zoals altijd!

Rob Meijer

Lekker eten, we zijn prima geholpen, dus zeker tot de volgende keer.

Op weg naar huis een hapje eten bij van de Valk Tiel. Op hetvterrss in het zonnetje en half in de schaduw, perfect. Mooie locatie, ziet er modern en aantrekkelijk uit. Fijne bediening, leuke dame waardoor we ons welkom voelde. Het eten, mijn vrouw zalm en zelf had ik een soort van angus burger. De zalm was lekker en de angus burger mager qua garnering (half augurkje, klein blaadje sla, half tomaatje). De frietjes zijn smaakloos uit de diepvries, gemiste kans want je zou verwachten dat je als bekend restaurant zelf aardappelen zou omtoveren tot verse friet. Dotje mayo voor 1 euro extra zou ik zelf niet doen. ‘N haar onder de zalm bij mijn vrouw, excusses vanuit de bediening, zelf had ik een gratis consumptie aangeboden ter compensatie. Groente bij de zalm uit het water, niet echt een lekkere smaak, beter zou zijn om verse groente te stomen wat veel smaakvoller is, helemaal als dat ook nog eens echte verse biologische groenten zouden zijn. Kwaliteit eten zesje, sfeer en omgeving zoals het terras een acht, bediening zeventje.

Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel. Beslist een aanrader.

Josephine van Rooyen

Zondagavond bij Buurvrouw gegeten, de sfeer is wel aardig, het eten houdt veel te wensen over. Als je lamsvlees met groene asperges bestelt, krijg je 2 asperges. De tong die ik op mijn bord kreeg waren stukjes visfilet waarvan ik betwijfel of het überhaupt tong was. Verder kon je alleen friet, gepofte aardappel of gebakken aardappel krijgen en de friet en salade was maar net genoeg voor 2 personen. Je kreeg er wel voldoende bij als je dat wilde, maar toch. De groenteburger was niet te eten, een kleffe meelsubstantie die weer terug naar de keuken is gegaan. Al met al was het eten beneden alle peil. We kregen wel een kop koffie met wat chocolaatjes ter compensatie.

6. Italiaans Tiel

Jammer dat alles zolang duurde. We zaten om half zeven aan tafel en kregen ons voorgerecht om half acht en het hoofdgerecht om half negen. Het briefje met de bestelling van de drank hadden ze weggegooid. Het hoofdgerecht van een van ons waren ze vergeten. Kwaliteit van het eten was prima.

7. Italiaans Tiel

We hadden gereserveerd voor 19.00 Uur. Komen aan om 18.50 Uur en moesten buiten wachten omdat er nog geen plek was, oke dat kan. Vervolgens tot 19.10 Uur buiten in de kou gewacht toen konden we binnen plaats nemen. Om 20.00 Uur dus 50 min later hadden we nog niets te eten, pas rond 20.10 Uur konden we eindelijk beginnen aan onze pizza! Bij het afrekenen kon de medewerker in de bediening het niet laten en gaf aan bij mijn man dat hij vond dat hij niet zo aardig had gereageerd? Pardon? Wij moeten onderhand n uur wachten op ons eten, en wij zijn niet vriendelijk? Wij vinden jullie niet klantvriendelijk! Laatste x voor ons…

8. Eetcafé Tiel

Super goed gegeten afgelopen zondag :)
    Verse producten goede kwaliteit

dennis

All-in lunch PERFECT… voor 15euro p.p..

10. Eetcafé Tiel

K van Middendorp

We hebben erg lekker gegeten bij Plein 51 en komen zeker snel weer terug.

Lekker eten, zeker voor deze prijs. Je kunt net zo vaak bestellen als je wilt.
    Vriendelijk personeel.
    Het achterste gedeelte is een vrij donkere ruimte zonder ramen, dit vind ik minder gezellig.

Christiaan

Sfeerloze inrichting waar het ook nog lang duurde voordat we werden geholpen of onze eten kregen. Daarnaast geef je door aan de ober welke gerechten je wil eten, dit kan handiger. Ook zie je geen afbeeldingen op de kaart staan wat beslissen lastiger kan maken. Voor mij eens maar nooit meer.

13. Italiaans Tiel

J van de Hoef

Super lekker eten en gebruik verse producten. Top 😀😀

14. Eetcafé Tiel

Jan hulscher

Lekker gegeten, bediening goed.
    Prijs/kwaliteit prima.
    Lang wachten tussen de gerechten.

Heerlijk gegeten,
    Prettige bediening.

Jan Willem Mekenkamp

Algehele indruk net voldoende. Veroorzaakt door bediening. Ondanks dat het restaurant niet geheel vol zat, meerdere malen bediening moeten vragen om nieuwe ronde op te schrijven. Ook drankjes moesten we meerdere malen vragen. Indruk was dat bediening verre van gemotiveerd en gastvrij waren. Erg jammer, want de gerechten die we wel gegeten hebben waren erg smaakvol. Maar na 2,5 uur en het vele wachten hadden wij geen trek meer.

17. Italiaans Tiel

Ésther Berkers

Vriendelijke bediening, smakelijk bereid eten (wij hadden tagliatelle al salmone en salmone al forno) waarop je niet lang hoeft te wachten. Daarnaast was het geen probleem om bijvoorbeeld een vorkje extra te leveren, zodat we samen van een portie tiramisu konden genieten.

18. Zuid-Amerikaans Tiel

Salade was gewoontjes. Vlees was oké. Wat meer variatie en dingetjes erbij zou het geheel smaakvoller maken.

19. Zuid-Amerikaans Tiel

Doortje

Wat een heerlijke spareribs. Omdat wij geen koolhydraten eten, gezegd dat we geen brood, rijst friet e.d. erbij hoefde. Nou meteen spontaan aangeboden dat we meer salade en ribjes kregen. En ja de ribjes zijn zo mals dat het vlees zo van de botjes valt.
    Zijn we vanuit Limburg weer in de buurt dan gaan we er zeker weer naartoe!

Suzanne

Wij zijn met z'n drieën komen eten. We zaten achterin het restaurant. Opzich was het toen nog rustig. Het duurde al z'n 20 minuten voordat ze kwamen vragen wat we wouden drinken. Het duurde denk ik ongeveer 10 minuten voordat dat kwam, en toen werd er pas naar de eerste ronde gevraagd… Dan zit je toch al een half uur. Het duurde 20 minuten voor wel alles hadden. En voordat de tweede ronde werd gevraagd waren we al een uur binnen… Duurde wel een beetje lang. Mijn glad heeft ook z'n driekwartier leeg gestaan. Zonder dat ze kwamen vragen of je nog wat wou drinken. Je moest de bediening bijna aan hun mouw trekken om te vragen of je nog wat mocht drinken. En voordat het drinken kwam, was je ook een kwartier verder.

Het eten is opzich lekker. Maar heeft niet het wauw effect.
    Ik heb beterdere sushi op!

Er kwam een hele drukke groep binnen, en die zat ook achterin het restaurant, ik denk dat het door de ruimte kwam, maar het leek bijna ofdat je in een club was. Je kon elkaar nog amper verstaan.

Het viel eigenlijk een beetje tegen, hopelijk doen ze iets met de feedback, anders kom ik er niet graag terug.

21. Israelisch Tiel

Nelissa

Goed eten.

22. Zuid-Amerikaans Tiel

We hebben heerlijk gegeten bij San Tiago. Op het eten is niks aan te merken. Ik vind alleen de sfeer een beetje koeltjes. Het personeel is vriendelijk, maar jong.

Het was erg lekker!! Zeker een aanrader!

Omdat wij hier voor de eerste keer kwamen eten, kregen wij het advies om ons te laten verrassen. Er werd aan ons gevraagd wat we echt niet lustten zodat er rekening mee gehouden kon worden. Hierdoor hebben wij gerechten gegeten die we anders nooit besteld zouden hebben. Wij hebben heerlijk gegeten. Zeker voor herhaling vatbaar!

25. Italiaans Tiel

Heel goede service, lekkere voorgerechten en nagerechten. Deze keer gekozen voor pizza in plaats van vlees/vis als hoofdgerecht. De pizza was meer dan ruim belegd, zozeer zelfs dat de bodem nier knapperig meer was, waarschijnlijk door de mozzarella. Volgende keer weer vlees/vis dus 😊

G Timmer

Lekker eten, wat te grote porties, bediening wel wat afstandelijk en niet alert! Zeker als het wat drukker wordt.

Weer heerlijk gegeten en wat een gezellig personeel.

28. Eetcafé Tiel

Een weekend Tiel een mooi zonnetje en dan de enorme gastvrijheid bij Plein 51 wat een gastheer en gastvrouw prima glas wijn voor een goede prijs! En nootjes gratis erbij. Onze buren genoten van een geweldig lekkere huisgemaakte burger! Een goed adres gezellig, smakelijk en goed geprijsd. Een mooie kaart met leuke gerechten. Voorjaar terras veel groter. Bezoek het museum Flipje en dan genieten van een heerlijke lunch of diner bij Plein 51.

29. Aziatisch Tiel

Lekker bekje

Heerlijk gegeten! Leuk en vernieuwend concept.

30. Italiaans Tiel

Met 14 vrouwen op weekend en bij rossetti gaan eten. Heel aangename ervaring. Zeker voor herhaling vatbaar. Propere keuken, vriendelijk en behulpzaam personeel. Zeer lekker eten en we hebben allemaal iets anders van de kaart mogen kiezen (geen beperking in aantal gerechten). Zeker een aanrader.