Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tiel verdeeld zijn.

15 Sept. 2018 Life and cooking diner met fam. i.v.m. ons 35 jarig huwelijk, wat een vreselijke tegenvaller, het enige wat lekker was, het vlees en vis laten bakken maar de saus die je erbij kon krijgen was veel te dun en de rest was smaakloos of taai omdat het al veel te lang in de bakken stond en de drank die dan gratis was, nou 1e keer kwamen ze vragen wat we wilden drinken maar daarna hebben we er iedere keer om moeten vragen omdat we allemaal al lang met een leeg glas zaten. We hebben al vaak Life en cooking gedaan bij b.v. de valk Hengelo en Zwolle het was daar uitstekend daar hebben we zelfs niet een keer met een leeg glas gezeten en het eten was zeer uitgebreid en ontzettend lekker maar de Valk Tiel vreselijk jammer van onze centen en wij maar zeggen tegen de familie hoe geweldig dat buffet is, nou niet dus.

Afgelopen dinsdag 18-9 heerlijk gegeten van het lunch buffet in het restaurant van Van der Valk in Tiel genoeg variatie en een ruim opgezet buffet zag er mooi uit!
    Heb zelf een gluten en lactose allergie dus werd ik verwezen naar de kok zelf op het moment dat de kok met mij aan het praten was ging hij vriendelijk mee het buffet met me rond en maakte zelfs een paar speciale gerechtjes in de keuken voor mij daar werd ik zelf zo vrolijk van en toen hij de speciale gerechtjes naar mijn tafel bracht kon mijn dag echt niet meer stuk wat een vriendelijke jongeman was die kok het was een leuke en gezellige middag bedankt!

3. Eetcafé Tiel

Heerlijk gegeten tijdens het Appel pop weekend. Super, alles goed voor elkaar, services, eten en bediening. Wij hebben genoten!!

Live&Coocking gedaan met familie. Uitzonderlijk slecht gegeten. Weinig keuze, te weinig personeel om bij te vullen, schalen voortdurend leeg en lange rij bij de enige kok die staat te bakken. Het weinige vlees dat in de warmhoud schalen ligt is half warm. Dusdanige slechte ervaring dat ik er nooit mee ga komen. En dat voor 34,50 pp, wat duur is als er zo weinig keuze is!

Wouter roos

Sinds kort halen wij pas bij de fijn proever onze frietjes enz.
    We hadden het eerder moeten weten dan waten we daar jaren klant.
    Top service snel bezorgt zeer nette prijs en altijd alles compleet en geen klagen over het eten.
    Fijnproever jullie hebben er klanten bij 😊👍👍👌

6. Japans Tiel

Alles heerlijk vers en warm, goed service en je kunt er heerlijk buiten zitten.

7. Italiaans Tiel

Vincent st

Lekker gegeten en gedronken.
    Zeker voor herhaling vatbaar!

8. Italiaans Tiel

We komen hier elk jaar eten om onze vakantie af te sluiten. Wederom vorige week weer heerlijk met 12 personen gegeten. Echt een aanrader!

Alles was heerlijk!
    Alleen jammer dat jullie tegenwoordig Brand bier schenken.

10. Italiaans Tiel

Service liet wat te wensen over. Na het hoofdgerecht niemand die kwam om te vragen of we nog iets wilde drinken of dessertkaart wilden. Eenmaal zelf gevraagd, werd ik vriendelijk behandeld.

Heerlijk restaurant. Alles klopt. We voelen ons thuis bij binnenkomst. Heerlijk eten Margot en haar bediening dikke 10 top
    Je bent hier in een warm bad

12. Aziatisch Tiel

A.D. Visser

Ontvangst en placeren verliep vriendelijk en zeer correct. Vervolgens werd er goed voor ons gezorgd wat bleek uit kleine handelingen zoals de deur sluiten i.v.m. tocht nog voordat daar om gevraagd was. Met het gastgeverschap zit het wel goed en wat mij betreft voorbeeldig.
    Dan het eten. Dat was erg smakelijk en ruim voldoende qua portionering. De wijnen die worden geserveerd vallen ook in de smaak. Aangezien er alleen wit is gedronken, kan ik alleen van die wijnen zeggen dat ze goed op temperatuur waren: niet te koud.
    Dit was niet de laatste keer dat ik hier heb gegeten! Een aanrader en aanwinst voor Tiel.

13. Shoarma Tiel

Rosina oden

Beste Donner Kebab en Kapsalon van Tiel! Bovendien een zeer vriendelijke bediening.

Silvia Weenink

Wij hebben op 24 juli heerlijk gegeten met 6 personen. Bedankt voor de zeer vriendelijke ontvangst en bediening. Het eten was erg lekker complimenten voor de kok prijs kwaliteit = prima hier een aanrader. Als wij weer in de buurt zijn gaan we hier zeker nog een keer eten. Toiletten ook brandschoon. een dikke 9!

Gisteren per toeval in Tiel beland, eenmaal in het centrum viel De Buurvrouw ons direct op.
    Wat een prachtig pand, mooie aankleding en vriendelijke ontvangst.
    Het weer was prachtig, dus gingen we buiten zitten, maar waren toch ook erg benieuwd naar de sfeer binnen. We werden meteen binnen rondgeleid, zo mooi,
    Daarna heerlijk geluncht, het was jammer dat we weinig tijd hadden, anders waren we zeker langer gebleven voor nog een drankje op het prachtige terras.
    Als we nog eens in de buurt komen gaan we zeker terug.

16. Italiaans Tiel

Waren lekkere pizza's en vriendelijk personeel.

A. van Zwienen

Bestelling gedaan om 19.10. Na 1 uur gebeld dat bestelling er nog niet was, want het zou een half uur tot drie kwartier duren. Het was erg druk, maar bezorger was onderweg. Na weer een kwartier, om 20.30 uur weer gebeld. Ze gingen de bezorger bellen. Om 20.50 was de bestelling er. Helaas was e.e.a. koud. Weer gebeld. We konden alles weggooien en ze zouden alles nieuw brengen. Het was er binnen 20 minuten. Goed opgelost en lekker gegeten.

18. Internationaal Tiel

Niet lekker, duurde erg lang voordat we onze eten kregen terwijl er niemand anders was.

19. Italiaans Tiel

Iedereen heeft heerlijk gegeten, binnen was het goed uit te houden (mbt de hittegolf). Vriendelijk personeel. Alles in orde!

T. Reijers

Eerste keer gaan eten bij de Buurvrouw. Prachtige locatie en inrichting. Bediening vriendelijk. Maar de kwaliteit van oa. De vis was ronduit slecht. De prijs aan de hoge kant voor zoiets. De toetjes kwamen te laat, omdat, zo vertelde de bediening, dat de kok ruzie had met personeel! Dus helaas. Het blijft bij dit ene bezoek. Waren met acht collega s, maar allemaal eens met de slechte service en kwaliteit van het eten.

Croonen

Voor die prijs mag wel een veeeel betere kwaliteit en service gegeven worden…
    Echt 16 euro voor een voorgerechtje die ikzelf nog beter kan maken.
    Vis die zo uit de vriezer komt en dik vel…
    Toetje serieus niet te eten, heb het zelfs laten staan. Nou dat gebeurd me echt niet gauw.
    De bediening kan denk ik niet lachen? Kan geen vriendelijk woord af, laat staan een lach.
    Erg jammer en absoluut niet voor herhaling vatbaar…

22. Italiaans Tiel

Heerlijk eten, goede bediening en betaalbaar.

23. Japans Tiel

Marianne

Na jaren(toen vonden we het eten niet zo goed} wilden we weer eens proberen of het eten bij Lotus inmiddels beter geworden was,
    Helaas ik weet nu dat ik nooit meer eten van Lotus wil!
    Tijdens het eten vond ik de smaak van de nasi al raar en het had een rare kleur.
    Mijn man had witte rijst bij de gerechten.
    Halverwege maar witte rijst genomen.
    Ik denk dat de nasi bedorven was of het vlees erin.
    Hier ga ik dus NOOIT meer heen!

We belde een 1 uur van te voren of we konden komen voor een high tea met 4 personen. Was geen enkel probleem. Super vriendelijk ontvangen en lekkere hapjes bij de thee. Aanrader.

Heerlijk gegeten. Alles vers. Lieve attente serveersters.

26. Italiaans Tiel

Lekker zoals altijd!

Rob Meijer

Lekker eten, we zijn prima geholpen, dus zeker tot de volgende keer.

Op weg naar huis een hapje eten bij van de Valk Tiel. Op hetvterrss in het zonnetje en half in de schaduw, perfect. Mooie locatie, ziet er modern en aantrekkelijk uit. Fijne bediening, leuke dame waardoor we ons welkom voelde. Het eten, mijn vrouw zalm en zelf had ik een soort van angus burger. De zalm was lekker en de angus burger mager qua garnering (half augurkje, klein blaadje sla, half tomaatje). De frietjes zijn smaakloos uit de diepvries, gemiste kans want je zou verwachten dat je als bekend restaurant zelf aardappelen zou omtoveren tot verse friet. Dotje mayo voor 1 euro extra zou ik zelf niet doen. ‘N haar onder de zalm bij mijn vrouw, excusses vanuit de bediening, zelf had ik een gratis consumptie aangeboden ter compensatie. Groente bij de zalm uit het water, niet echt een lekkere smaak, beter zou zijn om verse groente te stomen wat veel smaakvoller is, helemaal als dat ook nog eens echte verse biologische groenten zouden zijn. Kwaliteit eten zesje, sfeer en omgeving zoals het terras een acht, bediening zeventje.

Heerlijk gegeten zoals altijd. Vriendelijk personeel. Beslist een aanrader.

Josephine van Rooyen

Zondagavond bij Buurvrouw gegeten, de sfeer is wel aardig, het eten houdt veel te wensen over. Als je lamsvlees met groene asperges bestelt, krijg je 2 asperges. De tong die ik op mijn bord kreeg waren stukjes visfilet waarvan ik betwijfel of het überhaupt tong was. Verder kon je alleen friet, gepofte aardappel of gebakken aardappel krijgen en de friet en salade was maar net genoeg voor 2 personen. Je kreeg er wel voldoende bij als je dat wilde, maar toch. De groenteburger was niet te eten, een kleffe meelsubstantie die weer terug naar de keuken is gegaan. Al met al was het eten beneden alle peil. We kregen wel een kop koffie met wat chocolaatjes ter compensatie.