Hier zie je hoe de meningen over de Rossetti verdeeld zijn.

Eten en drinken was super! Snel geserveerd.
    De bediening deed zeker hun best, maar was chaotisch en rommelig. Kregen vaak verkeerde gerechtjes op tafel.

Sfeer zou nog wat aan kunnen veranderen, 4 wit gestucte muren met rode effecten. Op zich prima, maar kan gezelliger:)

Aanrader qua eten👍🏼

2. Japans Tiel

Prima gegeten, snelle bediening, goede uitleg van de kaart komen zeker weer.

Gabrielle

Super fijn restaurant, top kwaliteit eten.

4. Nederlands Tiel

Antoon Koolhout

7-1-2018 voor de eerste keer geweest samen met een vriendin. Eten was prima. Zelfs iets te veel (xxl)
    Ongedwongen sfeer. Temperatuur in restaurant was wat aan de lage kant.
    Kan het aan iedereen aanbevelen die van kip houdt.

5. Italiaans Tiel

Alain en Irene

Lekkere gegeten doordat Rossetti verse ingrediënten gebruikt en de mensen in het restaurant hun vak verstaan. Gezellige bediening dus ook, met aandacht voor de klant, zonder opdringerig te worden. Het resultaat was een gezellige avond voor een meer dan redelijke prijs.

Met het eten is niks mis, prima zelfs. Naar mijn smaak wel iets te grote porties voor sushi zodat je maar een beperkt deel van de kaart kan proeven.
    Het was echter veel te koud in het restaurant, we zaten met onze vesten aan en jas op schoot, andere gasten hadden shawls om. Bij navraag werd ons medegedeeld dat het later druk zou worden en dus warmer.
    Ondanks het goede eten zul je ons hier in de winter niet meer zien.

Ben Bloemendaal

Weer erg lekker gegeten. Hele vriendelijke bediening. Echte aanrader!

8. Zuid-Amerikaans Tiel

Heerlijke spareribs gegeten in erg gezellige sfeer. Aanrader

Kees de graaf

We moesten super lang op de eerste ronde wachten, vervolgens zeggen we er wat van wordt ons verteld dat ze er meteen wat aan gaan doen. 1Uur later hebben we onze eerste ronde. 2De ronde precies het zelfde verhaal. We vinden het niet kunnen dat we 2uur hebben moeten wachten op 4 gerechten! Schande!
    Slecht personeel/koud eten = nooit meer komen. Ajuuuuuuuu.

10. Italiaans Tiel

Jimmy van Mechelen

M'n vriendin zat al een tijdje te smeken of we gingen. Afijn, we gaan. Ik was echt verbaasd toen we het eten kregen. We kregen een amuse (bruschetta). Dit was al erg lekker. Toen kregen we het hoofdgerecht. Ik heb heel lang niet zo lekker gegeten als daar! Echt lekker was het. Het duurde niet lang voordat we eten kregen en de bediening was goed aanwezig. Oftewel, goede, volle porties en de bediening is goed en vriendelijk.

fam. Schutte

Sushi eten blijft een feestje! Prijs/kwaliteit is hier vrij constant.

12. Pannenkoekenhuis Tiel

Net spareribs gegeten, geweldig!
    Veel vlees op de ribben en een fantastische smaak.
    De gebakken aardappels, salade en speciale saus maken het af.

Bijzonder goed, vlotte en snelle bediening!

14. Nederlands Tiel

Wat een drama was dit, wijn niet koud, irritante onverzorgde dame aan tafel.
    En een Eigenaar die veels te aanwezig is. Wat een arrogante man is dat!
    Het eten opzich was prima en het zag er wel mooi uit binnen.
    Maar puur door de aanwezigheid van deze man is dit voor ons een NOOIT MEER!

Harriet en Saskia

Weer zálig gegeten, wat ons betreft de lekkerste sushi van Nederland.
    Ook de andere gerechten waren heerlijk. Tokyo Lounge, tot gauw ziens!

Vandaag naar de nieuwjaarsbrunch geweest in Tiel, voorheen altijd nog in Vianen. In Tiel duurder, matig assortiment, chagrijnig personeel op 1 na, borden werden eerste uur niet weggehaald, eten lauw, salades zagen er niet vers uit, ronduit slecht en zonde van het geld, eerste en laatste keer

Eten was heerlijk en de bediening goed. We zaten voor de 1e keer boven en dat beviel ons beter dan beneden.

18. Italiaans Tiel

Heel gezellig restaurant, met vriendelijke bediening.
    De sfeer is losjes. Eten en drinken ook goed in orde.
    Kortom, niets aan te merken op dit restaurant.

Heerlijk gegeten op 2e kerstdag. Super mooie aanvullingen op het menu, speciaal voor kerst. Aardige en vlotte bediening, ondanks de drukte!

Pj noorlander

Afgelopen 2de kerstdag kwamen mijn man en ik onverwachts dineren bij restaurant “De Buurvrouw”.
    We voelden ons enorm welkom en zijn ontzettend prettig en persoonlijk behandeld als nieuwe klanten.
    Een plezier praatje, gepaste aandacht van diverse personeelsleden, een rondleiding en een heerlijk diner!
    Top!

2E kerstdag een live cooking buffet gehad.
    Erg tevreden over het geheel. Alles zag er fris en verzorgd uit. En het buffet was erg goed. Wij begrijpen voorgaande recensies niet.

22. Italiaans Tiel

Jeanine

Zoals altijd super heerlijk eten, vriendelijk personeel en eten is snel! Echt een aanrader.

24. Italiaans Tiel

Héérlijk Italiaans eten, vriendelijke bediening. Gemoedelijke sfeer. Een aanrader!

25. Nederlands Tiel

Het smaakt allemaal zeer goed. Jammer dat we enkele malen moesten vragen om extra friet. 1 zakje is voor drie personen toch echt te weinig. Uiteindelijk een zakje extra gekregen maar toen hadden we het hoofdgerecht al op. Ook €4,50 voor een flesje bier vindt ik overdreven. Daarbij zouden ze volgens de kaart Leffe Tripel hebben. Na een flesje genuttigd te hebben hadden ze er niet meer. Jammer.

26. Zuid-Amerikaans Tiel

Goede service, heerlijk eten van het buffet. Alles voor een schappelijke prijs.

Steeds als we voor een nieuwe ronde wilden bestellen, duurde het super lang voordat ze de bestelling op namen.

Heerlijk en gevarieerd gegeten maar de service was beperkt: de jassen werden niet aangenomen maar we konden zelf niet in de garderobe; te weinig menukaarten en niet iedereen kreeg tegelijk iets te eten. Inrichting en personeel zijn gericht op snelle doorstroom van veel gasten: sfeer moet je zelf meenemen.

29. Zuid-Amerikaans Tiel

Weer heerlijk gegeten bij San Tiago. De spareribs zijn werkelijk voortreffelijk: keuze uit normaal (mild pittig), zoet en pittig. Beter dan elders, waar ze de beste spareribs zouden hebben. Daar zijn wij het niet mee eens. Die van San Tiago zijn perfect: vlees glijdt gewoon van het bot zo mals. Ook ruime hoeveelheid friet erbij en mooi opgemaakt bord met salade. Dat alles voor een heel schappelijke prijs. Vriendelijke bediening en het restaurant is gezellig.

Geweldig eten ook voor mensen met een allergie. Personeel is heel goed op de hoogte wat wel/wat niet te eten. Zeer aan te raden. Gezelligheid prima.