Lotus in Tiel

1320362374 57

1. Goed eten en drinken voor betaalbare prijs.

2. Slechte service. Betaal voor een 2 pers en een kind. Kind luste na de 2e ronde haar bananenbroodje niet. Werd gelijk gewezen op voedselverspilling.
    Betaald 82 euro met drinken erbij voor 70 minuten eten en 2 rondes. Ga niet lopen klagen als er 1 gerecht terug komt.
    2 drankjes besteld en die kwamen niet aan tafel. Zeer slecht niet voor herhaling vatbaar

3. Net weer wezen eten bij Lotus. Pas na anderhalf uur de eerste ronde eten gekregen! De bediening was een jonge jongen dat te bang was om mensen aan te kijken of maar iets van "eet smakelijk" te zeggen; ga dan niet in de horeca werken! Kwam deze jongeman ook nog tegen in het toilet, waar hij na het gebruik zijn handen zonder zeep waste. Eet smakelijk!
    Toen we bij het afrekenen vroegen om een kleine compensatie voor het lange wachten, zei de baas dat het niet zijn probleem was, ook al komen wij hier regelmatig eten.
    Nooit meer Lotus! Klant onvriendelijk!

4. Alles heerlijk vers en warm, goed service en je kunt er heerlijk buiten zitten.

5. Marianne

Na jaren(toen vonden we het eten niet zo goed} wilden we weer eens proberen of het eten bij Lotus inmiddels beter geworden was,
    Helaas ik weet nu dat ik nooit meer eten van Lotus wil!
    Tijdens het eten vond ik de smaak van de nasi al raar en het had een rare kleur.
    Mijn man had witte rijst bij de gerechten.
    Halverwege maar witte rijst genomen.
    Ik denk dat de nasi bedorven was of het vlees erin.
    Hier ga ik dus NOOIT meer heen!

6. Prima gegeten, snelle bediening, goede uitleg van de kaart komen zeker weer.

7. Bediening mag echt beter. Om 22:00 Uur werd de verwarming, de muziek en het toetjesbuffet uitgezet. Werd niet gevraagd of wij iets te drinken wilden.
    Eten is verder prima en het wordt snel klaargemaakt. Bij de toetjes is niet alles vers.

8. Nettie Vromans

Super lekker gegeten, vriendelijk personeel, fijne omgeving.

9. Met 10 internationale vrienden wezen eten en zij hadden nog nooit zo lekker sushi gegeten. Alles was super vers en warm opgediend. Gerechten komen niet allemaal tegelijk omdat ze wat ze klaar hebben, gelijk wordt gegeven. Dus gerechten die iets langere bereiding nodig hebben komen ook iets later. Maar je hoeft nooit lang te wachten.
    Wij blijven terugkomen.

10. Pieter van Dee

Zonder meer heerlijk te noemen en zeker voldoende eten. Veel verschillende hapjes met verschillende smaken en dat hebben wij wel eens anders meegemaakt. Alles was lekker warm (wat warm moest zijn). Goede entourage en ziet er netjes uit. Ook de toilet ( zeker niet onbelangrijk ) zagen er netjes uit. De bediening was vriendelijk. Zonder meer een aanrader.

11. Ondanks de in andere recensies genoemde zaken waardoor je niet naar dit restaurant zou moeten gaan, zijn we afgelopen dinsdag toch even binnengevallen bij dit restaurant.
    Het is een verademing tussen al die vreetschuren. Lekker rustig eten in een moderne maar gezellige omgeving. De bediening is vlot en de gerechtjes waren gewoon heerlijk vers, warm waar het hoort en een streling voor de interne mens.
    Je wordt ook na een paar uurtjes kletsen niet van je stoel af gekeken en de ruimte is zodanig dat je jezelf prima kunt bewegen.
    Kortom, voor herhaling vatbaar.

12. Ik kan alleen een cijfer geven voor de service... Ik wilde gebruik maken van de all you can eat formule in de lunchtijd, waarmee geadverteerd wordt. Bij binnenkomst stond er een dame achter de balie, nadat wij gemeld hadden waarvoor wij kwamen... keek ze of ze water zag branden. Lunchen?? Nee dat kan niet, de rijst is nog niet klaar!! Wij verbaasd want in de advertentie staat 12.30 tot 15.30, wij waren er om 13.00. Nee de rijst had een langere bereidingstijd nodig en dat duurde zeker nog drie kwartier. Geen excuus, maar de mededeling dat we maar hadden moeten reserveren...

LOTUS... nee nooit meer!!

13. Alle ingrediënten duidelijk vers en prima bereid (op desertbuffet na maar dat vind ik van ondergeschikt belang). Snel en vriendelijk geholpen, de kok kwam persoonlijk vragen of alles naar wens was. Entree oogt onpersoonlijk en ongezellig, restaurant daarentegen prima verzorgd, schoon en modern. Het was erg rustig wat ik vreemd vind gezien de prijs/kwaliteit verhouding en ongedwongen sfeer, zeker ook gezien de beduidend hogere kwaliteit dan bij vergelijkbare 'all you can eat' restaurants in Tiel. N.b. Lotus is het enige Aziatische restaurant in de omgeving waar ik als Crohn-patiënt zonder problemen kan eten. Kortom; hier wordt niet gewerkt met smaakversterkers en herhaaldelijk opwarmen!

14. Lekkere keuze gerechten. Niet te grote porties. 5 rondes van 5 gerechten te kiezen. Wij haalden de 5e ronde niet... Sfeer was prima, niet te dicht op elkaar.

15. Arrogant en onbeschoft. Dat zijn de woorden die mij bij blijven als ik terugdenk aan onze ontvangst bij Lotus. We hadden om half acht gereserveerd met een Groupon bon voor vier personen. Omdat we al laat waren en ze het naast Lotus gevestigde parkeerterrein aan het vernieuwen zijn, moesten we verder parkeren dan we dachten en stonden we om kwart voor acht met lekkere trek voor de balie. In plaats van goedenavond en welkom, kregen we van de Chinese eigenaar tot vier keer toegesnauwd dat half acht is half acht. Niet meer, niet minder. We stonden zo perplex dat we met onze mond vol tanden stonden. Achteraf hadden we gelijk rechtsomkeer moeten maken, want zo ga je niet met mensen om. Ook zeker niet als ze het voornemen hebben bij jou geld uit te komen geven, lijkt mij dat een onverstandige keus.

Maar goed, na vier keer ons afgeblaft te hebben riep hij tafel dertig en een van de serveersters bracht ons naar het tafeltje waar wij beduusd plaats namen. Het restaurant zat voor een derde vol, dus wij snapten niet wat het probleem was. De eigenaar zijn Nederlands is te slecht, zodat we niet uitgelegd kregen wat zijn frustratie nu was. We denken dat hij mensen met een bon niet voor vol neemt, maar dan moet je ze niet aanbieden. We waren hier al een paar keer eerder wezen eten (zonder bon) en toen kon de eigenaar wel normaal doen. We waren toen tot twee keer toe de enigste klanten en we snappen nu waarom. Gezien hij geen gezichten schijnt te kunnen onthouden herkende hij ons niet, dat had anders misschien geholpen?

De inrichting is modern en netjes (op een nep openhaard met led verlichting na). Het eten is heerlijk, aan de koks zal het niet liggen. Tijdens het eten ging de eigenaar ook nog een keer zwaar de discussie aan met een groep dames, waarbij het restaurant stilviel van verbazing. Dus ondanks dat we echt lekker gegeten hebben, is de sfeer van zo'n avondje uit volledig verpest en zullen wij Lotus links laten liggen. Prijs kwaliteit krijgt daarom, net als de service, een laag cijfer van ons. Het kaarsje in dit toch al niet te druk bezette restaurant wordt door de eigenaar zo langzaam maar zeker uitgeblazen. Jammer.

16. Super gegeten en super service.

17. Zeer goed eten, betaalbare drankjes, en een uitermate vriendelijke eigenaar. Jongere bediendes moeten het glimlachen nog aanleren. Verder zeer goed bevallen!

18. Bediening was niet echt vriendelijk. Eten was niet goed, op een paar dingetjes na. Alles smaakte bijna hetzelfde.

19. Perry van Berlo

Geen Chinees maar volledig vernieuwd Sushi-restaurant. Zeer sfeervol en smakelijk. Iets duurder dan we gewend zijn maar wel beste wat we tot nu toe tegengekomen zijn. Zeer aan te bevelen als je van Sushi houdt

20. Bij het meenemen van 2 loempia's gevraagd hoe lang bereiding zou duren, in verband met afspraak. Maximaal 10 minuten was het antwoord. Na 35 minuten mijn geld terug gevraagd. SLECHT!!!!

21. Verkerk

"Geweldige ervaring". Bij binnenkomst vragen we of we Chinees kunnen eten, want we zien enkel Japanse menukaarten. "Even wachten" krijgen we als antwoord en na enige tijd worden we naar een andere afdeling gedirigeerd.

Bij het brengen van de drankjes vraag ik voor de zekerheid nog even of we hier ook Chinees kunnen eten. Het antwoord is "nee, alleen afhalen". Niet te geloven, een Chinees waar je alleen Japans kunt eten!!

Vooral zo doorgaan Lotus, ik voorspel dat jullie volgend jaar op de fles zijn. Bedankt voor het verpesten van mijn avond!

22. Mevr Boudewijn

Waardeloze service! Telefonische bestelling wordt niet bezorgd. 👎 Na diverse keren bellen komt het hoge woord eruit: het bonnetje is zoek, maar dit probleem wordt ook niet opgelost. Antwoord van Lotus is: "jammer". Nooit naar toe gaan of bellen.

23. Lisa 603 punten

We hebben gisteren hier geluncht, omdat het een nieuw sushi restaurant is wilde we deze uiteraard proberen. Op de website stond lunch van 12.30 tot 16.00 uur. €15,00. Wij kwamen om 14.30 binnen en het welkom was een norse jaaaaaaa van achter een muurtje waar de gastvrouw zat te eten. Toen ze er toch voor koos even op te staan gaven wij aan graag te willen lunchen. Moeilijk op haar horloge kijkend gaf ze in zeer gebrekkig Nederlands aan dat wij om half 4 weg moesten zijn. Het "welkom in ons nieuwe restaurant" liet ze maar geheel achter wegen om op al onze vragen het antwoord te geven: half 4 weg! Geen gesprek mogelijk. Toch maar gaan zitten, om het eten een kans te geven (Lees: Gewoon heel veel zin in sushi!!). De lunch bestaat uit de "normale" kaart met uitzondering van de teppanyaki (grill). 5 gerechten per gang. Omdat wij de enige gasten waren kwamen de rondes lekker snel. Kwaliteit was goed en lekker. Bij ieder bezoek aan onze tafel, werd er eet smakelijk gezegd, na 12 keer dank u wel gezegd te hebben tegen principe in toch maar gestopt met bedanken. Verder was het niet mogelijk om iets te vragen omdat de gastvrouw gewoon te gebrekkig sprak. Ik weet zeker dat de gastvrouw niets onaardig heeft bedoelt maar echt welkom hebben we ons niet gevoeld. Toch jammer dat een startend restaurant zo'n eerste indruk maakt, vooral omdat er meerdere sushi restaurant in Tiel zijn.

24. Kort na de opening van het verbouwde restaurant Lotus, een mini rijsttafel gehaald. Zag er verzorgd uit en de smaak was prima. Een aanrader!

25. maandag daar effen binnen gewipt voor een snelle hap ; vriendelijke bediening , vlug bediend ook, zaten er wel alleen . eten was zeker goed zonder meer

26. Vandaag hier chinees gehaald. Het viel mij op dat er erg veel saus in de bakken zat. De saté ging wel, maar ik kon wel proeven aan het eten, dat er goedkope ingrediënten gebruikt werden. Niet de lekkerste chinees die ik ooit heb gegeten, kwaliteit goed tot matig. Hoeveel eten is prima.

27. Na jaren daar vorige week weer eens (a la carte) Chinees gegeten. Tegen beter weten in, want het eten was nog even slecht als ik mij herinnerde. De bestelde vissoep had beter suikersoep kunnen heten, was mierzoet. Een garnaaltje en klein stukje vis die erin dreven waren het enige vissige dat ik eraan kon ontdekken. Ook de hoofdgerechten waren overheersend zoet. Ik kon weinig andere smaken ontdekken... De bediening daarentegen was uitermate vriendelijk.

28. Ik was gisterenavond met vriendin bij Lotus Tiel. Onbeperkt eten en drinken, was heel gezellig en lekker, wij gaan zeker terug.

29. Gisteravond met mijn vriendin daar wezen eten, omdat we de vorige keer (2 jaar geleden ongeveer) daar goed gegeten hadden.

Nou, na gisteren gaan we hier nooit meer naar toe. Het vlees was slecht en de kok had overal een kilo zout ingegooid. Niet te eten, zo zout was het.

Er was overigens maar een kok voor drie tafels, waardoor we een uur na binnenkomst pas ons voorgerecht kregen. Na 4 uren hadden we alles pas gehad en het was niet dat we de hele tijd zaten te eten.

Kortom schandalig slecht. Hier gaan we nooit meer naar toe.

30. Met vijf man erg lekker Japans gegeten bij Lotus in Tiel.

De bediening was heel vriendelijk en het eten goed van kwaliteit en heerlijk van smaak.

Helaas waren er verder geen gasten bij het Japanse gedeelte van het restaurant.
    Jammer!

31. Gisteren Japans wezen eten bij Lotus in Tiel. Wat een vreselijke aanfluiting. De spullen waren niet vers. Veel kwam volgens mij uit de diepvries. De ossenhaasjes aan het einde zagen er niet super vers uit. Eén was zelfs al helemaal donker van kleur. Dat was ook te proeven. We hebben het laten staan. Ik heb in het verleden heel goed bij Lotus gegeten maar de sfeer is al enige tijd minder en nu de slechte kwaliteit van het eten. Ik ga volgende keer mijn geld wel ergens anders brengen.