Op dit adres zit nu: Turkuaz Restaurant

1436301963 81
1453205408 79
1455620186 80

1. W.Bronmans

Bediening onervaren. Lieve mensen maar slechte bediening.

2. Heerlijk en gezellig gegeten. Even wennen aan t concept qua tapas eten wat gehanteerd wordt. Maar er blijft keuze genoeg over. Fijn dat je de ruimte en tijd krijgt tussen de verschillende gerechten ondanks dat het niet druk was. Toetjes waren lekker. Zeker de moeite waard om terug te komen.

3. Matthijs Varkevisser

Niet al te druk restaurant, waar men onder het genot van lekkere tapas hapjes gezellig met familie/vrienden kan bijpraten. Kan me verder geheel aansluiten bij de positieve recensies.

5. Gijs Spee

Vandaag op 29 maart heerlijk wezen eten bij La Capital in Tiel. Ondanks dat bij aankomst bleek, dat we de enige waren in het hele restaurant ontving de gastheer ons op een uitbundige en vrolijke wijze. De bediening was prima en ondanks we de enige waren hebben we een ruime tijd gezeten en lieten de gerechten een prima tijd op zich wachten. Het eten was zeer smakelijk en oogde fris en vers. De gastheer heeft zijn uiterste best gedaan om ons een plezierige avond te bezorgen ,en dat is uitstekend gelukt. Wij komen zeker nog eens terug, hopelijk deze keer in een volle zaak!

6. Gisteren met een grote groep wezen eten in dit restaurant. Had me erg verheugd op lekker Spaans eten, maar helaas viel het allemaal erg tegen. We kregen eerst wat brood met aioli op tafel, niks op aan te merken. Vervolgens werd ons voorgerecht zonder iets te zeggen op tafel gekwakt, heb geen idee wat ik heb gegeten. Het hoofdgerecht duurde erg lang en werd ook zonder enige uitleg geserveerd. Ik heb het teruggestuurd omdat het koud was, kreeg nadat iedereen zijn hoofdgerecht al bijna op was een nieuw bord. Bord was gloeiend heet, wat me hoop gaf op lekker warm eten, maar helaas, de kip was rauw. Weer teruggestuurd en uiteindelijk een kleine portie flauw eten gekregen. De bediening wist eigenlijk niet wat ze ermee aan moest, daarnaast duurden de drankjes een eeuwigheid en kwamen de serveersters niet professioneel over. Eten werd knullig uitgehaald en geserveerd en er was geen bedrijfskleding, iedereen liep in iets anders rond. Erg jammer, het had zo leuk kunnen zijn.

7. Leo van der Leije

Vette handel, smaakloos, duurt lang voordat eten kwam, bediening rommelig en slordig. Zelfs de rode huiswijn smaakloos.

8. ronald pfeiffer

Het eten zelf was wel oké, leek alleen of al het personeel vrij en/of ziek was. Ruim 3 uur gezeten voor tapas en een nagerecht, duurde allemaal erg lang. De kok had het zelf ook door, gaf bij afrekenen excuses voor een beetje vertraging. Ben benieuwd hoelang het duurt als er veel vertraging is.

9. Gezellige toepasselijke muziek op de achtergrond. Zeer vriendelijke bediening. Snelle service. Lekkere tapas, gevarieerd. Voor herhaling vatbaar.

10. G Kranenburg

Zaterdag met vrienden bij La Capital gegeten. Het was vrij rustig dus goed bij kunnen kletsen, terwijl we door de vriendelijke bediening heerlijk eten kregen. Het was ruim voldoende en echt erg lekker. De Tapas werd wel vlot geserveerd, maar liep daardoor wel gelijk met de mensen die een menu hadden. Er wordt regelmatig gevraagd of alles naar wens is en of je nog meer wil. De keuze is ruim en ook de kok komt persoonlijk informeren of alles naar wens is. Als je dan de rekening krijgt valt die ook nog alles mee. Bent u op zoek naar een restaurant, zou ik zeker La Capital aan kunnen bevelen.

11. Gisteren met 4 vriendinnen heerlijk gegeten! De hapjes kwamen alleen snel achter elkaar. De bediening was erg vriendelijk. Alleen mag de aankleding van het restaurant wel wat vrolijker. Vond het niet echt op een tapas restaurant lijken.

12. Gisteren hebben wij met 4 collega's gegeten bij La Capital. We werden leuk ontvangen en onze jassen werden keurig aangepakt. We kregen een welkomsdrankje aangeboden en daarna de uitleg over de tapas.
    We hebben heerlijk gegeten en onbeperkt is ook echt onbeperkt. Sakina een leuke meid met een vlotte babbel kwam regelmatig vragen of alles voldoende was. Tot slot kwam de kok zelf informeren of alles naar wens was geweest. Kortom wil je een supergeslaagde avond geef dit restaurant dan een kans. Wij vonden het TOP!! En zeker voor herhaling vatbaar.

13. wildschut

Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk. Zeker aan te bevelen. Het wordt hoog tijd dat Tiel dit restaurant gaat ontdekken.

14. Echt voortreffelijk gegeten op 2e Kerstdag. Sangria van het huis is echt heerlijk. Paar tapas vooraf gekozen (Albondigas, Pan con aioli en Patatas bravas), alles in ruime porties geserveerd. Onze hoofdgerechten (vleesspiezen : 1 x kip en 1 x mixed : kip & varkenshaas) bij ons beiden absoluut in smaak gevallen; wat een mals vlees, wow ! Als nagerecht limoentaart en bolletjes ijs gekozen, wederom zeer smaakvol. Uiterst voldaan naar hotel teruggelopen om "uit te buiken". Ja, we komen hier absoluut terug als we in de buurt zijn !

15. Wij hebben meerdere keren gegeten bij la capital. De eigenaar is uiterst vriendelijk en de bediening is goed. Het eten is divers, veel en echt heerlijk! Jammer dat veel mensen in Tiel het restaurant nog niet ontdekt hebben. Een tip voor de eigenaar is om meer reclame/pr te maken. Wij vinden la capital een aanrader en een aanwinst in Tiel en omstreken!

16. Mario Kruyf

Het is een super gezellige zaak en de prijs/kwaliteit, het eten en drinken en de sfeer waren geweldig. En ook was er super goede bediening.

17. Heerlijk tapas gegeten op zaterdagavond. Heerlijke manchego, serranoham, albondigas en nog veel meer! Alles werd vers bereid! Daarnaast is het ook heel betaalbaar!

Onbegrijpelijk dat deze zaak nog niet door iedereen ontdekt is. De eigenaar is zeer vriendelijk en gemotiveerd en je gunt hem gewoon een volle zaak!

Ik denk dat de vorige recensies er ook duidelijk over zijn! Lekkere tapas dus laten we er een succes van maken in Tiel!!

18. Lekkerkerker

Voor mij de eerste keer tapas.

Heerlijk gegeten hier!! Goede variatie en goed bereid. Onbeperkt is echt onbeperkt en je wordt regelmatig gevraagd of alles oké is en of je nog iets nodig hebt...

Heerlijk geweest en we gaan gauw een keer terug!!

19. Afgelopen donderdag 5 november hier gegeten, helaas omdat het doordeweeks was waren we de enige gasten, maar het eten smaakte er niet minder om. Onbeperkt tapas en een mixed grill, beide uitstekend. Bediening ook heel vriendelijk! Alleen erg jammer voor de eigenaar dat hij in het pand een hele slechte verbinding heeft, dat geeft soms problemen met pinnen. Maar wat een vriendelijke eigenaar. Een aanrader om er eens te gaan eten !

20. Heerlijk gegeten en zeer aardige bediening! Al met al goed restaurant! Een dikke 8 verdienen ze zeker.

21. Wederom heerlijk gegeten (onbeperkt tapas) met een zeer vriendelijke bediening. Goede variatie in het eten en er wordt vooraf gevraagd wat je wel en niet lekker vind. Zeker voor herhaling vatbaar en erg vriendelijk geprijsd.

22. De buitenkant van het pand is misschien niet het mooiste plaatje om te zien, maar laat je hier niet van weerhouden. Binnen ziet alles er netjes, modern en verzorgd uit, maar wat vooral het belangrijkste is: het eten is voortreffelijk. Wij zijn hier met een groep van 10 man gaan eten en de (onbeperkte) tapas zijn echt aan te raden. De gastheer is zeer vriendelijk en schroomt niet om te vragen of je nog meer wil hebben. En de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.

23. Super gezellige avond gehad met goede bediening en geweldig eten. Mijn vrouw is Spaans en op de vraag of de kok ons typisch Spaanse gerechten op Spaanse manier bereid voor wilde zetten werd gehoor gegeven. Na het eten kwam de kok nog even langs voor een babbeltje en met de vraag of alles naar wens was. We gaan hier zeker vaker naar toe,het is een eindje vanuit Breda maar dat hebben we er graag voor over.

24. anton

1 punt
  25. Gisteravond lekker gegeten. Snelle, vriendelijke bediening. Tapas was goed en lekker.

26. Gisteravond hebben wij genoten! Het werd een zeer gezellig en heel smakelijk verjaardagsetentje.
    We zijn blij met deze kennismaking en komen zeker binnenkort terug.

27. Binsbergen

Gisteren hier gegeten, door het voetbal waren we de enige gasten in het restaurant. We zijn heel vriendelijk geholpen en hebben lekker gegeten! Het concept van de onbeperkte tapas is een leuk idee. 8 koude en 8 warme tapasgerechten, geselecteerd door de kok. Zo weet je van te voren dus niet wat je voorgeschoteld krijgt. Je krijgt in ieder geval wel meer dan genoeg! A la Carte zag er ook allemaal goed uit. Je gaat hier absoluut met een volle maag naar huis.

28. Arno de Groot

Nu voor de 2 de keer hier gegeten, het is er lekker en verrassend gisteren weer wat andere tapas dan vorige keer, echt super tapas. We hadden ook een heerlijk toetje na.
    Al met al zeer de moeite waard om hier weer terug te komen.

29. Met vriendinnen genoten van de onbeperkte tapas. De bediening was zeer vriendelijk en spontaan. Het eten was super en je mag onbeperkt bestellen. Zal hier zeker weer gaan eten want het is echt top!
    Niet twijfelen laat je eens verrassen.

30. Samen met nog één stel, waren we de enige klanten. We twijfelden hierdoor nog even om weer te vertrekken, Maar we hebben heerlijk gegeten! De tapas waren erg lekker en de service was goed. Alleen de crème brûle raad ik af.

31. Het was gezellig, lekker gegeten en gedronken.

32. Wij zijn een paar maanden geleden geweest. We waren blij dat er na de gesloten Ramblas weer een restaurant was met onbeperkt tapas. Helaas viel het tegen. Bij de onbeperkte tapas krijg je (verplicht) eerst 8 warme en 8 koude gerechten, daarna mag je van deze 16 onbeperkt bijbestellen. De keuze is hierdoor beperkt. Bovendien zaten veel typische Spaanse gerechten niet in dit menu. Wij hadden liever willen kiezen van de hele kaart. Een optie is om naast het menu met 18 gerechten een luxe menu te serveren met keuze uit bv 50 gerechten. Dit zou ook veel meer klanten trekken. Een aantal gerechten waren erg zout.
    Het is niet echt sfeervol, het is nu een grote zaal. Door de zaal te scheiden krijg je meer gezelligheid. Door de stickers (van het vorige restaurant) weg te halen krijg je meer zicht en licht.
    De gastvrouw was erg vriendelijk en servicegericht en compenseerde deels het wat mindere eten.

33. sakina

1 punt
  34. Zijn met vrienden geweest een maandje terug en het was super. Eten was goed en personeel was ook super aardig. Gaan vanavond weer samen.. ik ben erg tevreden.

35. Ik heb donderdag avond hier gegeten. De twee meiden in de bediening waren erg fijn, heel beleefd en spontaan. De eigenaar was een ander verhaal maar maakt wel heerlijke gerechten dus niks te klagen. Jammer dat je de tapas niet van de kaart kan kiezen, maar we komen zeker terug!

36. Heerlijk gegeten! We hebben de onbeperkte tapas genomen. Dat zijn warme en koude hapjes, je kan de rondes door blijven bestellen net zolang tot jij vol zit. Vriendelijk personeel en een fijne sfeer.