Ip's Garden in Tiel

1296209892 80
1408320428 82
1520430963 69
1623198954 66

1. Bij deze Chinees restaurant kom ik al van af dat ze bestaan weet niet zeker 25.30 Jaar. Goed eten. Perfect. Wel verschillende eigenaars gehad blijft perfect. Een tien…

2. Vandaag weer eens Chinees gehaald. Had al een tijd geen pangsit besteld en daar had ik trek in. Wat een tegenvaller! Het waren 8 stukjes deeg(karton) en er zat helemaal geen kip of vlees in! Ik ben terug gegaan en heb dit aan gegeven dat dit geen pangsit is zei ze “dat hoort zo, er zitten kleine stukjes kip in” ik heb haar gezegd of ze even wil kijken in dat stuk deeg waar de kip dan wel was maar er was echt niks nog geen sliertje! In dit restaurant kom ik dus al meer dan 20 jaar maar de laatste jaren takelt het af. Voor mij geen IPS meer.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  3. Eten gehaald: nasi en twee loempia's. Dat was echt slecht.

4. Afhaalgerecht bami ips garden met een chinese loempia was smaakloos en klef. Nog nooit zo'n slecht gerecht gehad. De loempia had een slap jasje, de babi pangang was slap van smaak en taai en droog en de bami was zonder vlees, geen ei en we hebben 2 stukjes prei gevonden. Heeeel slecht gerecht!! Zwaar teleurgesteld.

5. Eten gehaald vandaag en we vonden het niet meer lekker. Sinds deze eigenaren er zitten gaat het steeds meer achteruit. De bami smaakte niet en van de babi pangang is de smaak veranderd. Normaal als we het komen halen rond 17.00 uur staan ze meestal te koken, want ze hebben tenslotte een open keuken, maar ze waren nog eens aan het koken of te bakken. Personeel is ook achteruit gegaan vinden wij, de anderen waren altijd zo vriendelijk dat is ook helemaal over.

6. Naomi will

Heb me over laten halen om bij Ip's Garden eten af te halen, in de hoop dat 't onder de nieuwe eigenaren beter zou zijn. Dus niet! Oneetbare afhaalchinees: loempia, tomatensoep en als historisch dieptepunt afgrijselijke satésaus en gebakken banaan. Een absolute AFrader!

7. Laatste keer een chinees indische rijsttafel hier gehaald maar vond de kwaliteit onder de maat. Vettige gerechten en smaak niet bijzonder. Ook zijn de porties in verhouding klein tot de prijs. Positief is de open keuken met frisse uitstraling.

8. Pluspunt is de open keuken. Het ziet er in de keuken heel keurig uit. Het eten is kakelvers en echt super lekker (beste ooit)! Heb je persoonlijke wensen dan maken ze dit voor je. Zelfs dan is je eten nog snel klaar. Erg goede service. Enige minpunt vind ik toch wel de kleine porties. Wij woonden eerst in Rotterdam en de porties bij verschillende chinezen waren daar toch echt wel groter. Als de porties groter worden zal ik er elke week komen, maar nu af en toe vanwege kleine porties/hoge prijs.

9. Afhaalrestaurant met open keuken. Hierdoor kan men de bereiding van het eten geheel volgen. Keuken ziet er schoon en verzorgd uit. Dit geldt zeker ook voor het personeel! Vriendelijke bediening. Babi Pangang en Daging Smoor (gesmoord rundvlees in ketjapsaus) besteld. Beide gerechten smaakten voortreffelijk tegen een alleszins betaalbare prijs. Ondanks enorme drukte (rond etenstijd) was de bestelling vlot klaar. Echt een Chinees om vaker eten te bestellen. Prima!

10. Wat is er eerlijker dan een open keuken, waardoor je als klant in een oogopslag ziet dat het goed is gesteld met de hygiene en de omgang met het voedsel. Frisse koks met schone bedrijfskleding en hoofdbedekking. Vriendelijke, vlotte service en een ruim assortiment aan smakelijke gerechten. Alles vers bereid, zonder zelfs maar incidentele tegenvallers. Nee, heel constant.

We beoordelen dit als zeer regelmatige bezoeker, vooral op vrijdag om "gemakkelijk" het weekend te beginnen. (enne... er blijft altijd voldoende over voor zaterdag). Maar ook als de familie verwacht of onverwacht binnenvalt. Kortom: beste Chinese keuken in de verre omgeving!

11. Gewoon de beste chinees van Tiel en omtrek.

Het eten smaakt hier altijd goed en prijs/kwaliteit is prima.

Dames achter de kassa zijn vriendelijk en dat verwacht je natuurlijk ook van een zaak.

Vind het erg prettig dat je in de keuken mee kunt kijken en daar zie je ook dat er correct en netjes gewerkt word(met plezier).

Jammer dat ze geen restaurant hebben, zou er erg vol zitten denk ik...

Ik ga zo even naar Ip's...;-)

12. Wat kan je hier lekker chinees halen. Wat een verademing om een blik in de keuken te werpen. Alles is keurig en de heren Koks zijn goed en geconcentreerd bezig. Goede vegetarische gerechten en alles is goed van smaak. Jammer dat er geen restaurant bij zit, echter als afhaaladres een aanrader!

13. Zeer tevreden over zowel het eten als de medewerkers. Mijn broer komt speciaal uit Beneden Leeuwen om hier eten te halen en een vriend van mij uit Utrecht ook. Ook een collega uit Ede komt wekelijks langs... meer hoef ik denk ik niet te zeggen...

14. Goede snelle sevice door vriendelijk personeel. Kwaliteit eten kan op sommige punten nog wel worden verbeterd maar is over het algemeen goed. In vergelijking met andere restaurants in Tiel zeker één van de beteren. Zeker een keer het proberen waard.

15. Kort maar krachtig: een meer dan prima Chinees. Onze familie komt van ver en brengt graag onverwachts rond etenstijd een bezoek zodat ze een goed excuus hebben om op eten van Ips Garden te trakteren. Een betere onderbouwing voor mijn stelling is er haast niet. En wat er ook wordt gehaald, het smaakt altijd uitstekend. Komt wellicht ook wel omdat alles mager én vers is.

De mensen van Ips Garden zijn echt super vriendelijk - en altijd heel geduldig voor enorme bestel-treuzel-konten als ik. Bovendien maken ze altijd contact met de kinderen, die steevast een groot stuk kroepoek krijgen.

Aangezien Ips Garden alleen een afhaal-Chinees is en daarom geen al te luxueuze aankleding heeft, had ik 'sfeer' wellicht kunnen beoordelen met een 7. Maar sfeer is ook dat je in de keuken kunt kijken en de altijd vrolijke houding van de mensen achter de toonbank. En daarom een 9.

Wel moet ik wel toegeven dat Ips Garden niet de goedkoopste Chinees is die ik ken. Maar daar staat dan weer de kwaliteit van de producten tegenover. En daar betaal ik graag voor.

16. Lekker eten, vooral de kung po kai.... aanradertje!
    Fijn dat je kunt zien hoe het bereid wordt.

17. Ik ben een vaste klant en ben zeer tevreden over de kook ervaring van dit restaurant. Ik ben ook zeer tevreden over de kosten van de gerechten.

18. Ik ben nu al een lange tijd vaste klant en ik heb tot heden nog nooit klachten over dit bedrijf gehad! Ik eet al jaren elke week bij Ip's Garden en het is altijd tip top in orde!

Ze gebruiken verse ingrediënten en alles wordt vers bereid. Het mooiste is ook dat je in de keuken kunt meekijken hoe de koks uw gerecht bereiden, door de open keuken. Tuurlijk heb ik meegemaakt dat ik even heb moeten wachten op mijn bestelling, maar dit is logisch gezien de drukte op dat moment.

Kortom ik ben erg tevreden over de producten die Ip's Garden levert! Echt een aanrader!

19. Uitstekende chinees!
    Nog geen betere gevonden in Tiel. Personeel is bijzonder vriendelijk.
    Smaken zijn super en in dit geval kun je gewoon in de keuken kijken en dat is gezien de meeste keukens in Chinese zaken een openbaring.

20. Nino 98 punten

Aangezien de fam. Kim waarschijnlijk vrienden zijn van de eigenaar van een andere toko, of zelf een toko hebben, zal ik deze gelegenheid gebruiken om hun 1,1 weer recht te zetten.

Persoonlijk zou ik alles een 8 geven, maar ik herstel met mijn 10'en even de beoordeling van de Kimmetjes.

Sorry daarvoor, maar deze site lijkt soms wel politiek te worden.

21. Fam. Kim

Zoooooo! Dat was een ervaring!

Zelden hebben zo veel gerechten zo hetzelfde gesmaakt als hier. We hadden in totaal 5 compleet verschillende gerechten afgehaald, en op eentje na (met een wat ranzige smaak) had alles vrijwel dezelfde smaak!

De variatie bestond uit een ander soort vlees en dan dezelfde zoetzure saus, dan eens met een stukje ananas, dan met wat extra sambal. In je mond 'voel' je het verschil tussen varken, rund en kip, maar qua smaak merk je met je ogen dicht geen enkel verschil, we hebben het geprobeerd met elkaars gerechten. We gingen hierheen omdat omze vaste Chinees dicht was, maar het was echt eens maar nooit meer!

Daarbij waren we ook nog eens 60 euro kwijt voor iets waar we normaal rond de 35 euro aan uitgeven...

En dat is niet erg als het het waard is, maar dit viel echt tegen.

1,1
  22. Fam.Koot

Ben ook al een tijd vaste klant, en waarom, omdat het er goed smaakt, omdat het simpel en eenvoudig is waarom de smaak van vlees en groente goed uit de verf komt, bv als je paprika eet moet het er ook naar smaken en niet naar paprika met bijsmaken van allerlei andere produkten.

23. gewoon een héérlijke afhaal-chinees bij wie je een kijkje in de keuken mag nemen.

24. Ben vaste klant.
    De smaak van het eten bij deze dit restaurant is absoluut het lekkerst in vergelijking met de rest in Tiel.

25. Lekker eten, je kan inn de keuken kijken en vriendelijke bediening

26. mijn ouders halen hier altijd chinees en het is heel lekker!
    groetjes sanne