GAIA in Tiel

1349519504 70
1420591785 76
1441913469 74
1449020697 75

1. Wij waren met een groot gezelschap eten bij Gaja. Mening van mensen die Spare Rips bestelden: Absolute top. Mijn vrouw en ik bestelden biefstuk medium. In een mum van tijd geserveerd en perfect gebakken zoals het hoort. Rose van binnen en van buiten licht gekruid op de grill. De bijlagen zoals friet, aardappelkroketten en sla gewoon lekker; het personeel was erg attent en vulde alles meteen aan. Ik heb de recensies hiervoor gelezen, maar kan niet anders dan schrijven dat ik Gaja een heel goed restaurant vind. Ik kom hier zeker weer eten en zou dit restaurant ook aan iedereen aanbevelen.

2. Naar Gaia ga je voor de spareribs. Ik heb ooit iets anders besteld en dat haalde het niet bij de spareribs. Bediening vriendelijk en snel. Wat anderen al opmerkten, klopt: garnering is zeer beperkt. Een klein bakje salade en klein bakje friet dat je dan met 4 personen moet delen. Wat karig. Daardoor is de prijs-kwaliteit weg. Alleen voor de spareribs betaal je namelijk al € 18,50. In het restaurant draait overigens al zeer lange tijd op verschillende plekken een film/diashow over het zoveeljarige bestaan van Gaia. Mag weleens vervangen worden voor wat sfeervollere beelden. Interieur kan ook een opfrissertje gebruiken. Maar zoals ik al zei, de spareribs zijn uitmuntend en dat maakt een hoop goed. Dit was niet de laatste keer dat we er waren.

3. Wij zijn hier nu voor de 2e keer komen eten en zijn het er allemaal over eens, wat een heerlijke spareribs. Erg vriendelijke bediening en een keurige prijs. Enige minpuntje vond ik het dessert (soort fruittaartje) deze kwam regelrecht uit de vriezer. Dit mocht de pret echter niet drukken. Gewoon een super restaurant!

4. Theo harten

Het voorgerecht, kippenlevertjes, was niet te eten. Er zat een kruid in dat te overheersend was. De spareribs waren op zich wel te eten, maar voor 2 personen een heel klein beetje sla die blijkbaar al dagen van te voren bereid was, misschien al een week, dus niet vers. Al met al geen aanrader, zou er niet neer voor de tweede keer komen.

5. Qua prijs kwaliteit was het slecht, bij de spareribs kreeg je voor 2 personen een heel klein bakje sla die waarschijnlijk al dagen geleden gemaakt was. Ik kom hier niet meer terug, de ribs die niet echt heel slecht waren kunnen niet op tegen de rest die erg negatief is

6. Wij vinden Gaia helemaal het einde. Als we daar gaan eten neemt mijn vriend altijd kippenlevertjes en als hoofdgerecht sparibs. Die zijn zo lekker!! Niks slechts te zeggen over deze tent.

7. Nooit meer. Wat teleurstellend.

Spareribs en friet waren te eten. Evenals de sauzen en sallade.

Kipfilet alle stukken ad onderkant aangebrand en smaakte naar gasoline of iets dergelijks. Was gewoon aangeblakerd. Shoarma was te erg, door de gehaktmolen gehaald vlees, gewoon een plakkerige massa. Je verwacht stukjen vlees van de gril. In de supermarkt zijn ze veel en veel beter.
    De pita broodjes die lauw waren moest je gelijk opeten, anders werden ze zo taai dat je het niet meer kon doorsnijden, laat staan kauwen.
    Jammer!!!

8. Erg slecht eten. Bruine harde friet en niet door de kruiden, maar door oud vet. Bruine sla en aangebrande zwarte spareribs. Conclusie 18.50 kwijt en niks gegeten. Wij gaan hier nooit meer eten, al krijgen we het gratis.

9. Audrey Verrips-Martens

Zeer matig eten voor een hoge prijs in een te warm restaurant. Het was voor mij de eerste keer maar ik kom er nooit meer terug. Ik had scampi's in tomatensaus met witte wijn besteld, maar doordat de garnalen én niet schoongemaakt waren én in hééél veel saus lagen, was het heel onsmakelijk om te eten. De honger ging me er gewoon van over. Bovendien was de salade klef en op de frietjes zat overdadig veel kruiden. Toen ik er aan het eind iets van zei (ze hadden niet het fatsoen om tussendoor te vragen of alles naar wens was) kreeg ik geen begrip maar alleen de mededeling dat ik er dan ook eerder iets van had moeten zeggen. Weggegooid geld!

Als je er toch naartoe wilt gaan, neem dan de spare-ribs, want die had mijn man, en dat was het enige lekkere. Ze zijn ook super trots op een artikel van bijna 3 jaar geleden over die spare-ribs. Jammer dat er aan de rest geen aandacht wordt geschonken.

1,7
  10. Zeer lekkere spare ribs en een gezellige sfeer! Ons nummer 1 restaurant!

11. Vooral afhalen menu Golan zeer geslaagd. Deze haal ik telkens zonder verder na te denken.

12. peter den reijer

Zeer lekker. Snap niets van sommige reacties.
    Niets, maar dan ook niets kan Gaia overtreffen.

13. Werkelijk nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt. Je werd werkelijk de tent uitgekeken. Begonnen om half 9 al de stoelen te stapelen aan de tafel naast ons. Serveersters zeer onvriendelijk. Eten was redelijk, maar weet niet echt waar de ophef vandaan komt over de spare-ribs ze zijn goed, maar zo goed... Nee geen 2e keer voor ons.

14. Wij hebben met 8 personen gegeten bij Gaia en een ieder was zeer tevreden over de kwaliteit van hun gerechten. De bediening was goed en met name de spare Ribs waren zo mals dat ze van het bot afgleden. Geen lange wachttijden.
    En toen de kok nog een spare rib over had, werd die nog aangeboden op kosten van het huis. Daarom een dikke voldoende.

15. Afgelopen zomer hier wezen eten op aanbevelen van iemand anders.

We hadden gereserveerd voor 2 volwassenen en 1 kind. Duidelijk aan de telefoon gezegd dat we een kinderstoel nodig hadden. Daar zouden ze voor zorgen.

Bij binnenkomst niet echt klantvriendelijk, kinderstoel hadden ze niet meer en die zijn ze gaan lenen in een ander restaurant. 10 minuten later hadden ze eindelijk een kinderstoel gevonden.

Best lang moeten wachten tot ze de bestelling op kwamen nemen. Ik had tournedos van €25,- besteld. Omdat ik zwanger was op dat moment vroeg ik om doorbakken, het vlees is tot 2x toe terug geweest naar de keuken omdat het niet doorbakken was. Nou uiteindelijk was het goed en kon ik gaan eten, na 1 hap hoefde ik het al niet meer, zo smerig en een vreselijke aangebrande smaak echt zo vies dat ik het mijn hond nog niet zal laten opeten.

Dan zeg je dat het niet lekker is en het enige wat je als antwoordt krijgt is ''zal wel komen doordat hij doorbakken is'' je krijgt geen korting of iets anders aangeboden. Of dat je nou zwanger bent of niet het hoort toch ook te smaken als je het doorbakken hebt omdat je niet houdt van medium.

Ik ga hier echt werkelijk nooit meer eten en zal dit restaurant ook nooit aan een ander aanbevelen.

16. Vanavond heerlijk gegeten. Het restaurant zat goed vol, maar er was een goede snelle bediening. Het eten zelf was ook heerlijk! Vooral de dipsausjes bij de voorgerechten waren erg lekker. Niet te veel, maar genoeg om te proberen. Het enige wat ik jammer vind is dat het geen echte chocoladesaus is van de dame blanch, maar dat is persoonlijk.

17. Laura

18. Ik en mijn vriend gingen hier naar binnen omdat ze daar een 3 gangen menu hadden voor €22,50. Ik gaf de gerechten door maar vermeldde erbij dat ik bij het nagerecht liever alleen fruit wou en geen ijs en slagroom. Toen kwam het nagerecht aan met toch ijs en slagroom erbij. Aangezien ik dat netjes zei werd er niet zo netjes op gereageerd en kon ik zien dat er in de keuken onderling werd gemopperd. Aangezien ik zelden bij restaurants bij het fruit kiwi krijg, heb ik er niet bij vermeld dat ik allergisch voor kiwi ben, dat is er gewoon doorheen geschoten. In het fruit zat dus kiwi en mijn vriend zei netjes dat ik geen kiwi mocht. Hier werd echter heel teleurstellend op gereageerd en je werd meer weggekeken in de tussentijd. Ik kreeg dus mijn fruit terug, maar het lijkt mij niet slim als iemand allergisch voor kiwi's is om dan de kiwi stukken eruit te halen en gewoon weer terug te geven (waar dus kiwi stukjes in bleven zitten). Heel jammer want voor- en hoofdgerecht waren we wel tevreden over. Ik heb dus mijn nagerecht helaas maar laten staan! Heel jammer..

19. Gerard van Beek

Top locatie om elke keer weer te genieten van de overheerlijke spareribs. Het is leuk om te zien dat nieuwe gasten die wij meenemen naar dit restaurant ook helemaal onder de indruk zijn van de overheerlijke spareribs.

Vriendelijk personeel, Vlotte bediening.

Top

20. Wij zijn op een zondagavond met 4 personen gaan eten bij Gaia.

We moesten eerst een kwartier wachten op onze gereserveerde tafel, want de mensen die er zaten deden te lang over hun koffie. We moesten wachten met 4 man in het minigangetje, terwijl een van ons op krukken liep en eigenlijk niet zo lang kon staan.

Toen we eenmaal zaten bestelden we alleen de spareribs als hoofdgerecht en dit duurde nog eens drie kwartier, zonder dat we broodjes vooraf kregen o.i.d. Toen de spareribs er eindelijk waren duurde het nog een kwartier voor we frietjes kregen en als we er niet naar gevraagd hadden, hadden we die niet eens gekregen.

Het is overigens erg vol en rumoerig; als er kinderen in het restaurant zitten kun je die op de hele verdieping horen krijsen.

De spareribs en de frietjes waren wel super lekker! Dus voor kwaliteit en prijs een dikke tien, maar voor bediening en sfeer toch wat minder.

21. Het eten is prima maar niet bijzonder. Services is goed. De prijs is te hoog voor de kwaliteit. Gezien de hoge prijs mag je meer specialiteiten verwachten.

22. Eten was goed, bediening slecht. Was te druk voor het personeel. Veel moeten wachten, navragen waar drinken bleef. Erg amicaal personeel wat ik persoonlijk niet erg vind, maar kan als onbeschoft worden ervaren.

23. Wij hebben hier heerlijk gegeten! De zalm en spare ribs zijn echt een aanrader, zo mals en een heerlijke saus. Mijn schoonvader was jarig, en daarom hebben ze een liedje gedraaid en hij kreeg een heerlijk ijsje met vuurwerk. Er werd gezongen voor de jarige, en hij heeft echt een topavond gehad. Verder was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, en je kwam niks tekort. Wij gaan hier zeker terug komen.

24. Al 20 jaar is dit mijn favoriete eettentje. Sfeer is top, bediening altijd vriendelijk, snel en gezellig en het eten is zo heerlijk. Beter kan gewoon niet en vooral de spareribs zijn nergens zo lekker als bij GAIA, het valt vanzelf van het bot af zo heerlijk mals en gaar en ook nog betaalbaar! Dit is voor mij echt het beste restaurantje van Tiel!!

25. fam.Puplichuizen

Wij maken regelmatig de reis naar Tiel om te genieten van de overheerlijke door jullie klaar gemaakte spare-ribs, of gegrilde garnalen. In de gehele Betuwe zijn ze niet zo lekker als bij jullie, daarom wat betreft het eten... alle lof. De bediening zou misschien wel wat beter kunnen, zo ook de warmte op de boven verdieping. Maar wij komen graag naar Tiel om te komen eten bij jullie, het is ons het ritje waard !

26. Voorgerecht falafel maar 4 stukjes, erg gierig voor de prijs wat ik heb betaald. De salade was zacht en de frietjes te hard. Maar de spareribs waren overheerlijk! De bediening vond ik slecht, erg bijdehand, te haastig en elke keer werd er gevraagd of we nog wilden drinken terwijl m'n drank nog half vol op tafel stond, alsof ze ons zo snel mogelijk weg wilden hebben (de tafel was niet schoongemaakt, bestek werd vergeten, drankjes werden vergeten, en het eten stond er al).
    Voortaan maar ergens anders heen, want door zulk personeel wil ik niet bediend worden.

27. Slechte bediening, gaan gewoon aan de zijkant staan terwijl ze om de tafel heen kunnen lopen en laten de gasten alles aangeven. Spareribs heerlijk, toetjes vresselijk!! IJskristalen in het ijs, andere toetjes komen niet overeen met de beschrijving. Personeel heeft geen enkel idee wat ze doen en hebben komen na elkaar aan de tafel een bestelling opnemen.

28. Jammer dat tijdens de Corso/Appelpop de service dermate slecht was, dat ik er even klaar mee ben.
    We hadden gereserveerd, maar geen plek(?)
    Een uur gezeten en daarna konden we bestellen. Vieze tafel van vorige gasten niet schoon gemaakt.
    Bestel je een voorgerecht, nee sorry dat is allemaal op(?)
    Heb je eindelijk het hoofdgerecht, nee de gebruikelijke pitabroodjes krijg je niet want die zijn op
    Al met al zijn we erg teleurgesteld, terwijl we hier jaren vaste gasten zijn.
    Afrekenen, nokken en geen korting vanwege slechte service..

29. Eten en drinken:
    Lekkere carpaccio (had alleen graag de aankleding er overheen en niet in aparte vakjes), niks mis mee.
    Hoofdgerechten prima (al was de lamskotelet niet lekker), meer dan voldoende. De ijzeren opdien-schaaltjes zijn een beetje passé en doen het geheel erg goedkoop lijken.
    Toetjes lekker (maar wel kant-en-klaar uit de vriezer).
    Sfeer:
    Leuke aankleding, de trap naar boven is een beetje muf en boven was het erg warm. Tafeltjes hier en daar wat dicht op elkaar. Bijzondere muziekkeuze op de achtergrond: Van kerstliedjes (Jackson 5 met 'I saw mommy kissing Santa Claus') naar 'Sterke vrouwen uit de '00 (denk aan Anouk, Shakira, etc.) naar een soort van Era-achtige new-age muziek....En dat allemaal net iets te hard.
    Service:
    Redelijk, moesten alleen soms lang wachten (op het opnemen van de bestelling, op het afruimen van de tafel, op het bestellen van een drankje, op het vragen van de rekening, etc.) en ik ben er allergisch voor als ik me niet gezien voel. Zaten ook in een hoekje en konden dus niet zwaaien naar de bediening behalve als die toevallig langs kwam.
    Prijs/kwaliteit: De carpaccio was het waard, het hoofdgerecht was lekker maar niks bijzonders en het toetje smaakte goed maar was kant-en-klaar. Over het algemeen genomen heb ik toch een beetje een veredelde shoarmazaak-gevoel. We hebben wél 3 uur lang gezeten en dat was erg gezellig (met elkaar) maar de volgende keer gewoon lekker bestellen en afhalen :)

30. Erg slechte bediening. Geen horeca personeel. Gewoon gezien dat er bediening over het eten niest en dan alles met de handen vastpakt. De drankjes worden bovenaan het glas vastgepakt en de borden waren vies. Voor de prijs die betaald is het ronduit slecht.

1,3
  31. Zojuist heerlijk gegeten bij Gaia, heerlijke smaken, prijs/kwaliteit is prima..

Jammer dat de opmaak van de borden bij de voorgerechten en hoofdgerechten van studentenniveau is, daar laten ze echt punten op vallen, want gebakken champignons van mijn eigen voorgerecht als garnituur op het fruit terugvinden is nou niet echt de manier van garneren.

Daar even aan werken, en jullie scoren een dikke 9.

De sparerib kok toppie, een echte horeca man in hart en nieren!

32. Wij wonen in Voorburg en liggen in de zomer met de boot in Maurik en varen vaak naar Tiel, morgen is het weer zo ver dan gaan wij weer heerlijk smullen bij de gastvrije mannen.

Top bediening je bent daar echt gast en het eten is super.

33. Zoals altijd ontzettend genoten van de spareribs!

Top restaurant in alle opzichten..

Een echte aanrader!

34. De aller lekkerste spareribs, goede bediening en aardige eigenaren. TOP!

35. Het eten is er gewoon goed. Ik vind het wel een wat te vol restaurant...zoveel mogelijk mensen kwijt kunnen doet mij minder genieten.

De gerechten maken veel goed, want die zijn echt overheerlijk!

36. Goede spare ribs in een fantastische marinade. Vriendelijk personeel wat af en toe een steekje laat vallen, maar heeft wel zo z'n charme. Goede sfeer. Het is redelijk duur maar geen slechte prijs / kwaliteit verhouding.

37. Eten is prima, mag ook wel als je 1,5 uur moet wachten op je hoofdgerecht. Met vijf man gegeten, 1 hoofdgerecht vlees koud, nagerecht besteld 1x goed, 4x fout. Toen vond ik dat ik er wel wat van mocht zeggen tegen het bedienend personeel. Zitten we aan de tafel waar alles fout gaat? Wat voor reactie we toen kregen: het is druk, moeten we maar begrip voor hebben, mevrouw kon het wel begrijpen had zelf ook op dit soort "kleine dingetjes" gereageerd als ze ergens uit eten was, en u bent niet meer of minder als ik. Leuke reactie naar je klanten, ronduit onbeschoft. Had dit nog nooit meegemaakt, hebben 2 nagerechten laten staan, was er klaar mee. Uiteindelijk nagerechten niet hoeven te betalen, kregen we van het huis. Eten prima, maar uit eten gaat ook om hoe prettig je de avond beleefd. Onbeschofte reactie van bedienende dame heeft voor ons de deur dicht gedaan, ons zien ze hier nooit meer!

38. Het is iedere keer een feestje om bij Gaia te gaan eten. Leuke bediening, lekkere wijnen, maar het belangrijkste:

Als spareribs een Milchelin ster konden krijgen, dan had Gaia er allang 1 gehad en had niemand meer gezeurd over de prijs!

39. Nergens zo lekker spare ribs gegeten als hier..

En wat betreft de prijs.. Je krijgt erg veel voor die prijs! Anderhalve spare rib pp dit lijkt me niet weinig!

Wij gaan meestal met zn 2 en krijgen meeeeeer dan genoeg friet en sla, terwijl we alle 2 behoorlijk goed kunnen eten!

Helemaal lekker, niks op aan te merken, bediening erg vriendelijk en snel!

40. Kwam hier vroeger erg vaak. De laatste tijd valt het erg tegen, je krijgt weinig voor veel geld, de spareribs zijn wel erg lekker maar te weinig voor het geld wat je ervoor moet betalen.
    Ik kom er niet meer.

41. Veel te duur. Spare ribs zijn wel super, maar echt veeeeeeeel te duur.

42. Floor & Andre

De spare-ribs zijn de lekkerste die we ooit gegeten hebben, maar ze letten inderdaad erg op de centen. Ze zijn erg gierig wat betreft de hoeveelheid friet die je krijgt. En het is heel vervelend dat wanneer je er wat frietjes bij wilt, er dan meteen voor betaald moet worden.

Spare-ribs zijn meestal erg vers, maar omdat ze maandag en dinsdag gesloten zijn heb je op woensdag de resten van zondag.

Bediening niet erg bijzonder.

43. Kwam hier regelmatig maar ben er helemaal klaar mee. Eet je daar met 8 man krijg je een schaaltje friet. Net zoveel als je normaal voor 2 personen krijgt. Vraag je om meer kun je bij betalen.

Veel te duur en ik ben er klaar mee. Spareribs zijn erg lekker maar ook veel te weinig!

44. Gisteren wezen eten.

Ontvangst en bediening vriendelijk.

Prijzen echt veel te hoog voor wat je krijgt.

Kwaliteit van het eten is goed maar niet uitmuntend.

Knap dat dit restaurant zo vol kan zitten als ik kijk naar de prijs en de kwaliteit.

45. Super lekker gegeten en niet duur! De sfeer is erg gezellig in het restaurant en het zit ook altijd vol!

Bediening was ook erg vriendelijk. Ik ga er zeker vaker eten!

46. Hoe durft dit restaurant zich Israelisch te noemen. Er is niemand in het restaurant die Hebreeuws spreekt. Leuke marketingtruck.

De spareribs zijn goed, maar wel aan de dure kant.

47. Kom hier zeer regelmatig, lekkerste spare ribs die ik ken. Een supermarinade, heerlijke friet erbij, vriendelijke bediening, as. donderdag weer. Jammie jammie.

48. Helemaal perfect!

49. Het eten is altijd even goed en de spare ribs zeker ook.

Zeker nu de chef in de keuken weer terug is.

Bediening altijd vriendelijk en nooit lang wachten op je eten.

Eten meenenem geen probleem en wordt warm verpakt meegegeven.

50. Kim en Rob

Heerlijke spareribs !!! niet te duur. Erg gezellig vooral boven (helaas was dat de laatste keer dicht, verbouwing ) Gaan vanavond weer:)

51. mark en lynn

Geweldig restaurant!
    Eten is heerlijk, de bediening is zeer vriendelijk en werken hard!
    Snap niet dat iemand daar commentaar op durft te leveren!
    Ga snel weer een hapje eten in dit sfeervolle gezellige restaurant!

52. Perfect eten heerlijke smaken en alle gerechten smaken zeer goed. Zeker spare-ribs aan te raden die zijn echt lekker. Bediening is ook perfect hoor eerdere recenties kloppen niet! Perfect geholpen ga zo door.

53. uit ervaring meen ik dat de kwaliteit goed is en een goede ambiance aanwezig is ,hopelijk dat de bediening zichverbetert gezien de overige reakties op het personeel.Zelf maakte ik ook deel uit van de service en heb toendertijd goede reakties mogen meemaken.Zet hem op ,nasser en semmy.groetjes martin

54. De spareribs zijn lekker, maar veel te duur. De bediening is niet bepaald vrolijk en echt te langzaam. Jammer dat een zaak met potentie wat betreft grillgerechten het op deze fronten laat afweten.

55. Sanne Laseur

Ik vind GAIA een gezellig en sfeervol restaurant, de bediening is snel en als je toch moet wachten op je eten wordt je vermaakt door de hoge vlammen in de keuken, vooral de spare rips is aan te raden, ik ga er zeker nog vaak eten.

56. het eten was goed maar de prijs te hoog en de bedienning had wel iets meer gemogen vrolijker en spontaaner

57. ik vond het lekker