Op dit adres zit nu: JUS

• Catering

1432055276 79
1443199919 79
1688382070 79

1. Piet Stam

2. Prima tent!! Lekker eten, goede bediening, in Tiel en regio door weinig geëvenaard.

3. Fam. van Zwieten

Geweldige avond gehad. Mooie ambiance en vriendelijke bediening. We konden geen keuze maken van de kaart want alles leek lekker, dus zodoende voor het menu gekozen. Het eten was klasse en zeer smaakvol. Onderscheidt zich zeker van de doorsnee bistro's. Echt we komen zeker terug en kunnen de lachende Gans bij iedereen aanbevelen. Bedankt voor de gezellige avond.

4. John 93 punten

Jammer maar erg wisselvallend tevens als je het menu besteld en blijkt dat er genoeg is voor 1 persoon kan je als tweede persoon iets anders uitzoeken, maar dan moet je wel €5.00 bij betalen.

Dat noem ik nou service(maar niet heus)

5. We hebben hier met z'n zessen gegeten op 2e kerstdag.

Ondanks dat we hier eerder waren geweest, viel het toen allemaal heel erg tegen.

Er liep duidelijk veel te weinig bediening voor het aantal gasten. Alles duurde ontzettend lang en van service was niet te spreken. De bitterbal van wild was bij de helft koud. De kreeftesoep had een ongepelde garnaal, die dus met een lepel totaal niet te eten valt. Zonde van het eten. De carpaccio was veel te koud en zodoende ook smakeloos. Het vlees van het hoofdgerecht was verbrand.

Zelfs het eten dat naast onze tafel van het bord af viel (dit viel van het bord af toen de serveerster langs ons liep met vieze borden), heeft er de hele avond gelegen.

Toen er uiteindelijke gevraagd werd of we tevreden waren, werd er helemaal niet gereageerd op onze ontkenning.

Heel vreemd allemaal en we hebben maar betaald en zijn weggegaan.

We zijn zeker niet met een voldaan gevoel vertrokken.

6. Mijn verjaardags 5 gangendiner voor 24 personen was een groot succes, iedereen was vol lof!

Zoals we hadden afgesroken (met eigenaar Reinout) bij alle voorgerechten dat héérlijke turkse brood, viel in goede aarde omdat iedereen toen ze binnen kwamen toch wel een beetje hongerig was.

De amuse die Reinout ons vooraf aanbod was ook voor mij en iedereen een verrassing!

Kortom al mijn gasten hebben allemaal genoten en we hebben daarom ook niet voor niets van 18.00 uur tot 23.30 uur getafeld, dat spreekt al voor zich!

De bediening was zéér attent, ondanks dat het restaurant ook nog goed bezet was met overige gasten.

Voor herhaling vatbaar,

Bedankt Reinout!

7. G Kuipers

Een prima restaurant waar het maand/theater-menu goed voor de dag kwam. Daarom geven wij de Lachende Gans een grote veer in z'n ganzenbil. Goede keuze..........

8. Via Google Bistro de Lachende Gans gevonden. De website zag er goed uit, het Kerstmenu stond ons aan en ook de reacties waren voornamelijk positief. We waren dan ook erg benieuwd of het onze verwachtingen waar kon maken.

Eerste indruk:

Op tweede Kerstdag 2010 hier gegeten, we arriveerden voor de gereserveerde tijd maar dit was geen probleem. We werden vriendelijk verwelkomd, onze jassen werden aangenomen en we mochten plaats nemen aan een mooi tafeltje voor twee. Vervolgens werd ons daar een fijne Kerst toegewenst door een jongedame die onze drankjes opnam.

Eten:

Van het huis kregen we een wild bitterbal en een brood (smaakte erg lekker!) met kruidenboter. Vervolgens gekozen voor de rundercarpaccio en tournedos. De rundercarpaccio was waarschijnlijk vooraf opgemaakt en in de koeling gezet, hierdoor was de temperatuur van het voorgerecht iets aan de koude kant. Kwaliteit van de carpaccio was erg goed, vond persoonlijk de garnering iets teveel (cherrytomaten en olijven mochten wat mij betreft achterwege gelaten worden).
    Tournedos was van zeer goede kwaliteit, lekker mals en dit keer een goede garnering. Lekker waren hierbij ook de salade en de aardappelkroketjes. Voor het dessert kozen we een torentje van kletskoppen en crème brûlée. Beide van goede kwaliteit, crème brûlée had naar mijn mening nog wat romiger mogen zijn.

Sfeer:

De bistro is erg sfeervol en de gastheer en zijn bediening waren erg vriendelijk.

Conclusie:

We zijn erg enthousiast over Bistro De Lachende Gans en zullen hier zeker nog eens gaan eten! Een aanrader!

9. Jan Arends

Gisterenavond voor de derde keer gegeten tijdens jazzy Tiel. Met live jazzmuziek dus. Geweldige ervaring zowel qua sfeer, eten en muziek. Jammer dat dit slechts eenmaal per jaar kan.

10. Om met een lekker gevulde maag een theatervoorstelling te bezoeken had ik hier een tafeltje voor twee gereserveerd. Aangezien het theater vlakbij ligt heeft de bistro ervaring met mensen die een hapje willen eten en op tijd weer weg willen zijn voor de voorstelling. Timing was prima in orde, om half 6 aanwezig en twee uur later weer weg. Tot zover goed, maar...

Erg sfeervol en gezellig restaurant, bediening door jonge dame, erg behulpzaam maar ook enigzins stijf en erg onervaren. Voorbeeld: vliegen in beide glazen wijn, glas wijn meenemen met nog een bodempje wijn, ons niet vertellen dat de roodbaarsfilet die wij wilden bestellen niet bereid kon worden.

Lekker voorgerecht (wildbouillon, bospaddestoelensoep, brood). Het hoofdgerecht viel daarentegen zwaar tegen. Mijn hertenrugfilet was flauw, de saus had bijna geen smaak, boontjes niet goed schoongemaakt, bietjes in verschillende diktes en niet allemaal gelijk gegaard. Mijn vriendin had de varkenshaas besteld gevuld met notenfarce: deze was droog, noten overheersten het complete gerecht, tomatensalsa die er volgens het menu bij zat was nauwelijks terug te vinden (deze had de smaak kunnen versterken).

Kortom... de gerechten op de kaart - en zeker ook de prijs daarvan - pretenderen van goede tot hoge kwaliteit te zijn, maar voldoen daar echt niet aan. Jammer, want de meeste recensies waren positief, althans dat was de reden om hier te gaan eten. We gaan zelf regelmatig lekker uit eten, zijn liefhebbers van lekker eten en koken graag zelf, hier zullen we echter niet meer terug gaan.

11. Net terug van een heerlijke avond bij De lachende gans.

Wij hebben er echt heerlijk gegeten in een zeer gezellige sfeer. De gastheer is ook echt een heer voor zijn gasten en de dame die ons bediende was erg vriendelijk.

Voor ons een prettige ervaring en we komen er zeker vaker terug. Mijn favoriete restaurant in Tiel......met stip bovenaan.

12. Pluim voor de bediening, wat een prettige en alerte medewerkers. Voor de kok was het echt te druk gisteren (zaterdagavond) en de pauzes waren aan de lange kant. (In 2006 al!)

Verder heerlijk gegeten in een leuke ontspannen ambiance, met mijn vrouw en twee schoonzussen en dat voor @29,50 inc. een halve liter redelijke wijn p.p.. De koffie was van het huis en bij ons afscheid werden zelfs onze jassen aangegeven, de deur geopend en dat na zo'n drukke avond. Klasse tent.

13. Fantastisch gegeten hier! Gastvrij (een glimlach kost niets!), alert, vriendelijk en oprecht.

Over het eten niets dan lof. Mooie, volle gerechten. De prijs doet weinig af aan de kwaliteit (we zien het vaak anders).

Graag tot een volgende keer!

14. Diverse malen gegeten. Ook met een groter gezelschap. Staat wat mij betreft voor Tiel op eenzame hoogte.

15. Hier is het gewoon kwaliteit eten in een gezellige huiselijke sfeer.

16. Inmiddels een paar keer hier gegeten en echt een top restaurant.
    Gezellig, goede bediening, (mag soms wel eens wat vlotter), en voortreffelijk eten.
    De maand menu's zijn over het algemeen een goede keuze.

Absoluut de moeite waard om regelmatig te bezoeken.

17. Fam Zeelen

Gastvrije ontvangst. Al meerdere keren hier gegeten en altijd even lekker. Vriendelijke bediening. Zeker de moeite waard!

18. Roel en vriendin

Goed restaurant,de gastheer is iemand waarbij je thuis voelt.Ons eten verraade de kennis van zaken van de kok,uitstekend.
    Goede prijs kwaliteit verhouding.
    Wij komen snel weer terug.

19. Familie Koopman

Wijn zijn met onze familie op zaterdag 2 decemeber 2006 met een gezelschap van 15 personen wezen eten bij de Lachende Gans, onze complimenten over de goede en zeer vriendelijke bediening. Het eten was uitstekend.

20. d. de klerk

Een gezellig avondje uit met de familie bij de Lachende Gans. Twee weken tevoren gereserveerd voor half acht op zaterdagavond voor 10 personen. Veelbelovend allemaal, want de entourage is losjes chique, maar geen 'kouwe kak'. Na het eerste drankje kwam de ober de bestellingen opnemen. Er was geen sprake van een kaart, want vanwege de drukte had de kok enkele gerechten uitgekozen waaruit we konden kiezen zodat de wachttijd beperkt kon worden. Als we wel à la carte zouden willen eten, zou de wachttijd oplopen. We besloten dus met het voorstel in te stemmen en een keuze te maken uit de gerechten die opgenoemd werden. Het kwam wat allemaal wat onprofessioneel over, maar we zaten er voor een leuke avond dus wat maakt het dan uit?

Het voorgerecht, dat overigens erg lekker was, kwam een uur na bestelling. Hierna volgde een bouillon, waar we ook ca drie kwartier op mochten wachten. Het hoofdgerecht kwam uiteindelijk om kwart over tien! Met het nagerecht, dat rond 11 uur werd geserveerd, hebben we de avond afgesloten.

Het eten was erg lekker, als je van wild houdt of een lekkere moot zalm, zit je hier goed. Wel vond ik de combinatie van zalm met gekruide friet nogal vloeken, maar honger maakt rauwe bonen zoet...

De bediening was over het algemeen vriendelijk en correct, maar men stelde zich weinig coulant op bij onze opmerking over het lange wachten. Er kon echter wel een excuus af en als reden gaf men aan dat de keuken onderbezet was. Er waren twee koks, terwijl het restaurant vol zat met, naar schatting, zo'n 70 gasten. Maar hoe verklaar je dan dat de andere gasten, die later binnenkwamen dan wij, gegeten hadden en al weer vertrokken waren voordat wij ons hoofdgerecht opgediend kregen?

Al met al hebben we lekker gegeten, maar de lange pauzes tussen de gangen maakte ons wat geirriteerd. De prijs, in ons geval rond de € 45 per couvert, was naar mijn idee gegrond als de avond 'af' geweest zou zijn. Helaas heeft de Lachende Gans teveel steken laten vallen.