De Betuwe in Tiel

Gratis groot parkeerterrein met invalidenparkeerplaats voor de entree

Bezorgrestaurants in de buurt van De Betuwe

1271907870 91
1444952035 65
1498196394 68
1504851938 70

1. Met de AH spaarkaart gegaan, helaas konden we deze niet gebruiken aangezien we volgens hun een half jaar!! van te voren hadden moeten reserveren, we hadden al eerder hier gebruikt van gemaakt en nog nooit zoiets gehoord. Het eten was zeer slecht, groenten uit pot, soep was koud ( met 2 balletjes) en het personeel onvriendelijk en onhandig, komen 4 x in 2 minuten vragen of je iets te drinken wilt. Je betaalt een hoop en krijgt echt bagger, hier komen wij echt nooit meer !

2. Fam. Dekker

Met onze zus en zwager wezen eten . Geweldig goed, vriendelijk personeel en ruim voldoende. Voor herhaling vatbaar. En dat van de AH kaart.

3. W.J. Wouters

Kende restaurant "de Betuwe" in Tiel niet, weleens van gehoord, maar nu moest er van komen 9 okt. mijn verjaardag aldaar een etentje gegeven. Ik had gereserveerd, en de sfeer was heerlijk, hele leuke bediening, maar toen het eten, dat was beslist de moeite waard. Ben nogal kritisch op het eten, maar het was heerlijk, en alles was goed bereid.
    Wij waren er met 7 personen, en zeer zeker komen wij gauw terug, het heeft op ons allen indruk gemaakt.
    Geheel onverwachts werd er zelfs voor mijn gezongen door alle medewerkers, het zijn de kleine dingen die de Betuwe groot maken; deed me heel veel onder het genot van als slot het dessert heerlijk ijs met slagroom en fruit.

4. Super hier. M'n moeder en ik gaan hier graag naar toe. Sfeer top. En gastheer kom altijd een praatje maken. Bedankt.

5. We hadden samen met vrienden een maand voor die tijd gereserveerd dit was mis gegaan maar we konden wel eten en ook voor de AH actie... Erg gezellig en vooral lekker gegeten... Het meisje wat ons hielp was gezellig en de sfeer gastvrij.

6. Zondag heerlijk gegeten bij restaurant de Betuwe. Eten was super lekker en de bediening heel erg vriendelijk behulpzaam en gastvrij. Wij zetten de Betuwe zeker op ons lijstje voor een volgende bezoek.

7. Na in het verleden best wel wat positieve maar ook vrij veel negatieve ervaringen te hebben gehad, besloten we om het nog eens te wagen.

Na ca. 10 minuten mochten we eindelijk wat bestellen, de drankjes werden opgenomen en nog voor we uitgesproken waren liep de beste mevrouw al weg. Dit terwijl we al wisten wat we wilde aangezien de kaart bij ons bekend is.

Ca. 20 minuten na binnenkomst werd dan eindelijk het eten opgenomen. Onze keuze voor het voorgerecht was een rundvlees-slaatje. Je zou denken dat dit vrij snel aan je tafel zou kunnen zijn, maar niets was minder waar. Na ongeveer een half uur (na bestellen) kregen we onze voorgerechten.

Nadat het voorgerecht op was en afgeruimd duurde het erg lang voor het hoofdgerecht kwam (ca. 50 minuten). De schnitzel du Maître welke mijn vrouw altijd besteld was ineens anders? Zo werd er geen saus meer overheen gedaan, maar enkel de spek met champignons. Toen het bord geserveerd werd direct aangegeven en vervolgens nog bijna 10 minuten op de saus moeten wachten! Verder smaakte alles redelijk, maar ik had inmiddels ook mijn drankje al op en geen enkele mogelijkheid gehad om dit bij te bestellen tenzij ik naar voren was gelopen, wat mij niet de bedoeling lijkt in een restaurant. Na het delen van de rest van het drinken met mijn vrouw werd de tafel leeg geruimd en ons gevraagd of we de ijskaart nog wilden, waarop ons antwoord ja was.

Inmiddels ca. 15 minuten later (tafel naast ons was ook al afgeruimd en had al de ijskaart gehad en besteld) hadden we nog geen ijskaart gezien en besloten we om op te staan en te gaan. Juist op dat moment komt een andere vrouwelijke medewerker (welke er al lang werkt en een hogere functie heeft) aangelopen en vraagt waarom. Na het hele verhaal uitgelegd te hebben dat dit niet de eerste keer is en we er nu wel klaar mee zijn biedt ze ons aan om nog een nagerecht te nemen op haar kosten om het enigszins goed te maken (natuurlijk een net gebaar, maar met alles wat er mis is gegaan had eigenlijk alles wel vergoed kunnen worden).

Toch maar gebruik gemaakt van het aanbod en vervolgens gaan afrekenen. Terwijl we zelfs op onze reservering hadden staan AH actie moesten we er nog speciaal om vragen, want anders was de korting er niet eens afgehaald.

Ruim 3 uur later, een hoop gedoe, een naar gevoel en nog een grotere (negatieve) ervaring verlieten we het pand. Helaas is de service bij restaurant De Betuwe ver te zoeken!

8. Wat een belachelijk idee van service hebben ze hier. Meer dan een half uur wachten op een drankje. Verkeerde bestellingen brengen. Te weinig personeel om te bedienen. De baas heeft alleen aandacht voor vaste klanten. Het eten was prima van kwaliteit de service echt beneden de maat.

9. Het was er prettig druk, maar ondanks dat was de bediening erg vriendelijk en kwam rustig over. We aten torpedo garnalen, een zalm filet en een toetje. Zalig gegeten. Gaan we zeker weer doen. Bedankt namens ons.

11. Zeer gastvrij, en een fijne bediening. De open haard bracht veel sfeer, wat toch heel gezellig is om even lekker na te borrelen. En dan kent gezelligheid geen tijd. Alle menu's waren heerlijk, en met zorg bereid. Zeker een aanrader.

12. Sean van Kuilenburg

Heerlijk kunnen eten in een zeer sfeervolle zaal met super leuke en vriendelijke bediening. Soms duurde het wel een beetje lang, maar de gezelligheid is super. Eten was zeer smaakvol zoals je mag verwachten. Na 4 jaar in de randstad zou ik zo weer terug willen naar de Betuwe vanwege de ongekende en niet geëvenaarde kwaliteit.

13. Gezellig restaurant, met een vlotte en spontane bediening. Eten heel goed en veel garnituren op tafel wat je bijna nergens anders meer ziet. Prijs-kwaliteit heel goed in verhouding.
    Leuke aankleding van het restaurant. Gezellig, modern en knus.

14. Heerlijk gegeten en top bediening

15. Lekker uit eten geweest, goede sfeer en top service, aanrader!

16. Lekker gegeten, diverse groentes wordt erbij geserveerd. Vriendelijke bediening.

17. Zes dagen geleden gegeten. Heerlijk Gegeten. Heerlijke tournedos op de juiste manier bereid. Nette bediening. Ga er zeker nog terug.

18. Al een paar keer genoten van een heerlijke kerstbrunch bij De Betuwe en ook dit jaar gaan we er weer naartoe. Sfeervol, gezellig, gastvrij, vriendelijk en heerlijk eten!

19. E van de haar

Prima restaurant, lekker gegeten. Nette en goede bediening.

20. bart-78@live.nl

Zeer slecht, alles behalve vriendelijk, lange wachttijd drank/eten. Zeer prijzig, hoofdgerecht zeer kleine hoeveelheid.

21. Helaas een zeer slechte ervaring met dit restaurant. De bediening is niet vriendelijk, erg lang wachten op drinken en eten, hoofdgerecht op bord zeer kleine hoeveelheid en dit alles voor een hoge prijs.

We hebben dit netjes ter plekke gemeld en kregen als reactie jammer "uw probleem". Dus zeker niet gastvrij!!

22. Afgelopen zaterdag 8 november hadden wij om 19:30 gereserveerd bij u in samenwerking met de AH Iens actie. Wij waren ruim op tijd om 19:15 aanwezig. Bij binnenkomst stond een stel voor ons te wachten totdat zij naar een tafeltje werden begeleid. Aan de gezichtsuitdrukking te zien stonden zij al even te wachten. 5 minuten nadat wij binnen waren gekomen werd het stel voor ons naar een tafel begeleid. Wij werden daarbij begroet door de gastheer en enkele medewerkers. Na 15 minuten werden wij nog steeds niet geholpen en was er ook nog niemand naar ons toegekomen met de mededeling dat er geen tafels vrij waren en of we even wilden wachten. Wij zijn daarom ook weggegaan en hebben hieraan een nare ervaring overgehouden. We zullen hier niet snel meer heen gaan.

23. Nadat wij vorig jaar een negatieve review hadden geplaatst ivm meerder klachten hebben we een diner voor 2 gehad van Michel en Margriet. Telefonisch heb ik toen gesproken met Michel die mij verzekerde alles weg te nemen en dat alles goed zou gaan. Tijdens dit etentje hebben wij 3 kwartier op het voorgerecht zitten wachten, een huzaren slaatje wat al jaren zo op de kaart staat maar een vlees salade is. Vervolgens ook 55min op het hoofdgerecht moeten wachten en dik een half uur op het toetje. Het is dat dit voor ons gratis was maar anders hadden we hier ook niet mee akkoord gegaan.

Ca. 3 maanden geleden zijn we geweest en direct het hoofdgerecht terug gestuurd naar de keuken. De schnitzels dreven bijna van het bord. Ook de bediende gaf dit toe en maakte hiervoor excuses.

We hebben vele kansen gegeven maar het verschil met een paar jaar geleden is niet te overzien. Waar toen wel eens een foutje werd gemaakt wordt dit nu gedurende gemaakt lijkt het.

Bovenstaande review hebben wij enige tijd geleden ook geplaatst, omdat de Betuwe er wat aan zou doen, maar helaas. Het enige wat gebeurd is zijn rare opmerkingen maken tegen familie die ze nog een kans hadden gegeven, maar ook deze zijn er inmiddels helemaal klaar mee.

2,1
  24. Lekker eten en leuke sfeer bij mijn ex zwager, lang niet geweest zal ik vaker moeten doen. Volgende keer kids ook meenemen en hoop een paar bekende te zien.

25. Mooi restaurant op een industrieterrein. Ik bestelde de vegetarische pasta. Dat bleek een bord kapotgekookte macaronieschelpjes van de goedkoopste soort te zijn, met ordinaire kaassaus en een verdwaald stukje niet te definieren groente. Smakeloos. Ik kom er nooit meer. De bediening was erg aardig.

26. De kwaliteit van jaren terug wordt zeker niet meer gehaald. Het eten is matig, personeel niet altijd vriendelijk en de sfeer is weg. De prijs is veel te hoog voor de kwaliteit die nu wordt geleverd. Heel erg jammer!!

27. Fam. 77 punten

Entree is veranderd: veel te rommelig en druk en wc's duidelijk aan renovatie toe. Eten duur, vergeleken met kwaliteit. Asperges (zurig) met veel te dikke plakken taaie ham en een saus met klontjes (poeder). Zalm redelijk maar het was een erg klein stukje. Carpaccio zeer eenvoudig, maar wel prijzig. Toetjes minimaal. Waren hier al een lange tijd niet meer geweest, maar het viel echt tegen. Dit nooit meer!

28. 2e kerstdag Brunch gedaan met kinderen en kleinkinderen. Het was goed verzorgd in een ongedwongen sfeer, met een goede bediening. De kinderen hebben genoten!!

29. Goed eten voor een eerlijke prijs. Gastheerschap zoals het hoort. Zeker aan te bevelen.

30. Altijd super restaurant geweest prijs/kwaliteit.
    laatste paar jaar nieuw jasje nieuwe leiding minder groenten
    altijd word gevraagd wilt u er mayonaise bij? waar ze vervolgens 0.95 cent voor op de rekening zetten en dat is dan een mespuntje mayo prijzen zijn gewoon net als bij alle restaurants 10.25 voor carpaccio enz. andere restaurants geen blik/pot groenten dus kom hier niet meer

31. Op doorreis kwamen we bij toeval bij dit restaurant. Het ligt op een industrieterrein maar eenmaal binnen hebben we een superzaak ontdekt. Een geweldige sfeer, zeer vlot en vriendelijke bediening en voor een prettige prijs heerlijk gegeten. Dit is een restaurant waar je niet moet rekenen op kleine (proef) liflafjes maar een heerlijk stuk vlees of vis krijgt met ruim voldoende aardappel producten en groentes. Ook de kinderen hebben zich tegoed gedaan aan hun kindermenu en mochten na afloop van het diner mee de keuken in om daar een leek kado uit te zoeken.

Voor ons een geweldig restaurant waar we zeker vaker terug komen.

32. Na een regenachtige dag weg te zijn geweest op de terug weg even ergens gaan eten.
    Was jaren niet meer in de Betuwe geweest, maar had er geen slechte ervaring mee.

Het was die zaterdag avond druk, en dat is in het weekend normaal dus geen minpunt, sfeer matig, bediening redelijk.

Vooraf een champigon en een heldere groentensoep..... slechte start, volgens mij gewoon uit een blik....

Hoofdgerecht, waards rund en een zalm, beide ronduit goed, het kan dus wel in die keuken.
    Maar dan de volgende afknapper, de groenten, groenten van Hak waarvan enkele meerdere keren opgewarmd waren had ik het idee. Dat kan als je serieus bezig bent gewoon echt niet.

Het dessert, smaak was voldoende alleen presentatie lijkt nergens op.

33. We zijn hier inmiddels al een aantal keren wezen eten. En ik durf nu een redelijk duidelijk beeld te geven over dit restaurant. De bediening is top en ondanks dat er soms best wel jonge meisjes en jongens rondlopen weten ze je correct en vriendelijk te helpen. Over het eten niets dan lof. Van alles ruim voldoende, en waar krijg je tegenwoordig nog 5 soorten groenten bij je vlees? Een gezellige zaak waar ook de prijzen goed te doen zijn. Voor ons gezin met 4 (grote) personen kunnen we rond de 100,- euro goed eten.

34. Prima plek om te lunchen. Wel altijd erg druk.

35. Afgelopen dinsdagavond hier wezen eten. Zoals ook de eerdere keren dat we hier aten was alles weer super lekker. Verschillende soorten groenten. Lekker mals vlees, vriendelijke bediening, gezellig en sfeervol. Niets dan lof.

31 augustus 2010

Gema.

36. Vorige week donderdag wezen eten.

Rustig, na de vraag of we buiten mochten zitten, veel te lang zitten wachten. Toen zelf de kaart maar gehaald en daar was de serveerster ietwat geïrriteerd door.

Ik ken het restaurant uit de tijd dat alles in van die aluminium (honden) schaaltjes werd geserveerd. Tegenwoordig nog steeds alle groenten doodgekookt maar de rest is er zeker op vooruit gegaan. Mooi restaurant, prachtig terras, vond het wel wat duur.

Tegenwoordig "echt" servies, jammer dat er wel erg veel stukjes af waren. Bakjes met allerlei verschillende groenten etc.
    erg zacht en smakeloos. Zonde.

Gastheer vriendelijk en begripvol.

37. Amber Quint

Heerlijk! Eindelijk een restaurant gevonden waar je waar krijgt voor je geld. We hebben er heerlijk gegeten met veel verse groenten en maar liefst 3 verschillende aardappelsoorten. Bediening zeer vriendelijk en een super mooi terras!

38. - correcte ontvangst.

- zeer vriendelijke en correcte bediening.

- kindvriendelijk: kinderen mochten even in de keuken kijken en daar zelf het ijs "ophalen" en een aardigheidje uitzoeken.

- eten en drinken erg goed.

Boven verwachting goed!

39. Bastiaan Barf

Een geweldig restaurant waar alles meer dan naar wens was. Het meest opvallende was de super vriendelijke bediening. Ook voor de kinderen waren ze allemaal heel aardig. Echt super!!