Nieuwste foto's in Tiel

Laatste updates in Tiel

1. Hobé's profielfoto
    Hobé heeft een recensie geschreven voor Oneiro
    Grieks Tiel

Het eten is goed ze zijn vriendelijk en het eten is goed.

2. L's profielfoto
    L heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Goede bediening, gezellig en lekker.

3. Peter van Heeringen's profielfoto
    Peter van Heeringen heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Peter van Heeringen

De klantvriendelijkheid staat hoog in het vaandel bij Rossetti, de kwaliteit/prijsverhoging is dik op orde. Maw goed en gezellig gegeten 👍

4. Edwin van Wijk's profielfoto
    Edwin van Wijk heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Edwin van Wijk

Wederom heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!

5. Anneke van Arkel en Jan van Dijk's profielfoto
    Anneke van Arkel en Jan van Dijk heeft een recensie geschreven voor Bistro de Buurvrouw

Anneke van Arkel en Jan van Dijk

Warm welkom bij binnenkomst. Heel belangrijk om gevoel van welkom zo mee te krijgen. Zoal is Margo een warme en hartelijke gastdame.
    Tafel weer zoals altijd keurig opgedekt. Ook onze gasten die wij uitgenodigd hadden voor dit etentje waren gecharmeerd van de ambiance en de ontvangst. Heerlijk gegeten. Zeker voor een aanbeveling.
    Wij komen zeker nog terug.

6. Jennifer's profielfoto
    Jennifer heeft een recensie geschreven voor Juffrouw Tok
  7. Slecht's profielfoto
    Slecht heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Japans Tiel

Slechte service. Betaal voor een 2 pers en een kind. Kind luste na de 2e ronde haar bananenbroodje niet. Werd gelijk gewezen op voedselverspilling.
    Betaald 82 euro met drinken erbij voor 70 minuten eten en 2 rondes. Ga niet lopen klagen als er 1 gerecht terug komt.
    2 drankjes besteld en die kwamen niet aan tafel. Zeer slecht niet voor herhaling vatbaar

8. H.A.Steffers's profielfoto
    H.A.Steffers heeft een recensie geschreven voor Rossetti

H.A.Steffers

Alrijd gezellig, top keuken wat je ook neemt en ze doen ontzettend hun best om je een leuke avond te bezorgen. Alles met een glimlach👍

9. Mohamad Alhaj Mahmoud's profielfoto
    Mohamad Alhaj Mahmoud heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Mohamad Alhaj Mahmoud

Heerlijk eten en gezellig sfeer.

10. Ko Bos's profielfoto
    Ko Bos heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Heerlijk gegeten! En leuke en vriendelijke bediening! Iedereen geeft je een warm omhaal! Super!
    Wij komen zeker terug!

11. Janine's profielfoto
    Janine heeft een recensie geschreven voor Taste
    Aziatisch Tiel

Allereerst worden we hartelijk welkom geheten. Vervolgens hebben we weer heerlijk gegeten bij Taste, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Alles lekker vers, lekker gekruid, genoeg groente en dat alles wordt heel mooi geserveerd. Als ik dan een minpuntje moet noemen, dan is de keuze uit de desserts niet reuze.
    Maar al met al een aanrader, en wij komen zeer zeker terug.

12. Michel's profielfoto
    Michel heeft gereageerd op een recensie van Brasserie NU

Het is even geleden, maar inmiddels hebben wij stokbrood en bruin brood op de kaart :).

13. Michel's profielfoto
    Michel heeft gereageerd op een recensie van Brasserie NU

Dag Daniel,

Dank voor je recensie. Vervelend dat u dit bezoek zo heeft ervaren. Al schrikken wij hier wel van en zijn dan ook erg benieuwd wanneer u bij ons heeft gegeten en wat u met deze 'arrogantie' bedoeld? Wij staan altijd open voor opbouwende kritiek, maar kunnen ons even niet in dit verhaal vinden en zijn dan ook nieuwsgierig naar uw kant van dit verhaal. Mocht u open staan voor een gesprek, bent u van harte welkom!

Groet, Team Brasserie Nu

14. Daniel Estramen's profielfoto
    Daniel Estramen heeft een recensie geschreven voor Brasserie NU
    Nederlands Tiel

Daniel Estramen

Eens maar nooit meer, de arrogantie van het personeel en de luidruchtige stem van de kok in de keuken zijn zeer irritant en past niet bij de sfeer en uitstraling van het restaurant.
    De opmaak van de borden was beter dan het eten zelf.
    Zeer jammer en een gemiste kans voor een restaurant op een locatie als deze.

Kort samengevat. Andere kok, ander personeel. En het zou een toptent zijn.

15. Tineke's profielfoto
    Tineke heeft een recensie geschreven voor BLISS.
    Internationaal Tiel

Geweldig lekker gegeten. Gezellig en leuke bediening. Bedankt aan het hele team.

16. Wij's profielfoto
    Wij heeft een recensie geschreven voor GAIA
    Israelisch Tiel

Voor de 2e keer bij Gaia geweest. 3 Jaar geleden voor het eerst geweest, wat toen echt een behoorlijke tegenvaller was. Nu, op aanraden van verschillende mensen, weer eens terug gegaan.
    We hadden een tafel om 18.00 Uur gereserveerd. Het was erg druk, en er bleek geen plek toen we aankwamen, ondanks dat we gereserveerd hadden. Na 20 minuten kregen we een plekje. Wel in die tussentijd een drankje geregen van het restaurant. Toen we daar een paar minuten op ons vrijgekomen zaten en besteld hadden, werden we verzocht te verhuizen. Prima natuurlijk, maar het tafeltje waar we zaten is verder leeg gebleven. Overigens ook anderen werden verzocht te verhuizen, zelfs terwijl men aan het eten was.
    Een stuk zalm en een mixed grill besteld. De zalm was iets te hard gebakken. De mixed grill bestond uit shoarma, kebab, shaslick en lamskotelet. De lamskotelet was, hoewel iets te gaar, lekker. Maar uiterst klein. De shoarma was plakkerig, heel erg gekruid en gewoon niet lekker. De kebab was prima en de shaslick was lekker. De frites zaten veel kruiden op. Daarnaast kregen we 2, helaas wat taaie pita broodjes. En diverse sausjes en een klein saladetje.
    He eten was echt niet meer dan redelijk te noemen, dus het enthousiasme van sommige reviews kan ik niet goed begrijpen. De vorige keer had ik spare ribs: die waren wel goed. Ook de klantvriendelijkheid aan tafel is matig te noemen.
    Verder draait er een op een tv scherm doorlopend een promo filmpje met een bezoek van Jochem van Gelder of zo. Edoch: dat was in 2014! We zijn inmiddels 4 jaar verder… Ook aan de inrichting kan wel wat gedaan worden. Kortom: de kwaliteit is matig tot redelijk. Ergens overstijgt de kwaliteit dit restaurant de kwaliteit van een matig eetcafe, hoewel de promo veel meer doet verwachten.
    Voor ons de laatste keer.

17. Kika's profielfoto
    Kika heeft een recensie geschreven voor Plein 51
    Eetcafé Tiel

Leuke, gezellige gelegenheid. Goede kwaliteit/prijs. Goede betaalbare wijnen. Een aanwinst voor Tiel.

18. Hannie van den Brink's profielfoto
    Hannie van den Brink heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Hannie van den Brink

Zoals elke keer heerlijk gegeten in een gezellige sfeer en persoonlijke bediening. We komen graag weer!

19. Wilma Termeer's profielfoto
    Wilma Termeer heeft een recensie geschreven voor Plein 51
    Eetcafé Tiel

Tante Nellie's bedankt de sate is heerlijk. Heerlijk gegeten en getafeld, prima service.

20. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Japans Tiel

Net weer wezen eten bij Lotus. Pas na anderhalf uur de eerste ronde eten gekregen! De bediening was een jonge jongen dat te bang was om mensen aan te kijken of maar iets van "eet smakelijk" te zeggen; ga dan niet in de horeca werken! Kwam deze jongeman ook nog tegen in het toilet, waar hij na het gebruik zijn handen zonder zeep waste. Eet smakelijk!
    Toen we bij het afrekenen vroegen om een kleine compensatie voor het lange wachten, zei de baas dat het niet zijn probleem was, ook al komen wij hier regelmatig eten.
    Nooit meer Lotus! Klant onvriendelijk!

21. Louise's profielfoto
    Louise heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Voordat we de kaart kregen waren we een half uur verder, terwijl het heel rustig was. Voordat het eten kwam, een uur verder en gelukkig hadden we geen haast, want het duurde nog zeker een kwartier voordat we iemand hadden kunnen wenken voor de rekening. Eten; een krappe voldoende (sommige gerechten lauw, kleine portie, fantasieloos). Ons gezelschap was erg gezellig, dus we hadden een leuk etentje. Ondanks Van der Valk en niet dankzij. Volgende keer rijden we even door, want het leven is te kort voor slechte service en matig eten.

22. Colinda van Tintelen's profielfoto
    Colinda van Tintelen heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Heerlijk gegeten! Zeer vriendelijk personeel en gezellig restaurant.
    Veel keuze in menu’s.

23. Elly Damhuis's profielfoto
    Elly Damhuis heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Het eten en de huiswijn was heerlijk!

Op verzoek een plekje in een relatief rustige hoek werd ook geregeld!

Aangezien ik glutenvrij dieet heb, vereist dat extra alertheid. De ober zei dat alle gerechten konden worden aangepast én dat er glutenvrij pasta verkrijgbaar was, dat is mooi! Maar tijdens de avond bleek dat ze er niet veel verstand van hebben: ik kreeg bijvoorbeeld de vraag of ik wel kaas of honing mocht… en dat heeft helemaal niets met gluten te maken!

24. Jimmy's profielfoto
    Jimmy heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Ingecheckt in deze hotel om 14:15,
    Tijdens inchecken ging receptioniste gewoon telefoontjes aannemen, praten en lachen met collega`s.. Gehele inchecken duurde bijna 10 min!
    Komen we in de kamer aan, blijkt deze niet schoongemaakt.
    Ook geen welkoms drankje gehad en ook waren de rozenbladeren niet gezet. Terug gegaan naar receptie, geen eens een excusses gehad!
    Personeel enorm onbeschoft, en kijken je vies aan, collega`s kijken je aan en dan roddelen ze over je en lachen ze je uit.
    Receptioniste zegt ze gaan de kamer schoonmaken en dan kan ik inchecken.
    In de tussentijd wel een bon gehad om bij de sky-bar te gaan drinken.
    Komen we op de 16de etage aan, blijkt deze pas om 16.00 Uur open te gaan. We zagen een zwembad maar dachten dat deze niet bij het hotel hoorde(kamer pasje deed het niet en is in een ander gebouw).
    Gebeld met Hotels.nl Of we onze geld gewoon konden terug krijgen want dit was een drama, dit moesten we bespreken met de hotel zelf.
    Terug gegaan naar de receptie of we onze geld kunnen terug krijgen, en die wouden dit niet doen!
    Na een uur wachten konden we eindelijk inchecken, Blijkt alleen de beddengoed te zijn verwisseld en een paar rozenbladeren gezet, Badkamer was nog haren van vorige mensen en overal lag stof, er is geen raam in de kamer dus je zit gewoon constant in een enorm stofige kamer. Deze trip heeft me +-250 euro gekost en vond het zonde zomaar een andere hotel te nemen.

Ook de afstandbediening van de tv deed het niet,
    de douchekop was kapot dus helft van de water stroomde via de kapotte douchekop eruit.
    Op de grond aleen haren(van hond ofz)?
    De lichten van de douche gingen niet aan, dus douchen met deur open!

Wij zijn om half 10 volgende dag gaan ontbijten, bleek veel oude etenwaren te liggen, tafels worden niet direct schoongemaakt. We hebben 10 min gestaan met onze eten in onze handen tot we eindelijk ergens konden zitten en eten.
    Manderijnen waren beschimmeld en de personeel van deze hotel persde deze manderijnen gewoon uit en gaf deze aan hun klanten!

Toen we klaar waren met ontbijten bleek onze kamer kaart het niet te doen.
    Naar Receptie gegaan waar we 10 min moesten wachten toen zijn we gewoon weggelopen. (Duurde te lang)
    gelukkig ging iemand met de lift naar boven en konden wij ook naar onze etage.
    Wij trefde daar een schoonmaker aan en vroegen hem of hij de deur kon open doen.

Bij uitchecken bleek dat de zwembad wel bij het hotel hoort en dat je daar een aparte kaart voor moest hebben, belachelijk gewoon.

Nooit meer Van Der Valk Hotels en nooit meer Hotels.nl.

25. Hennie van Gameren's profielfoto
    Hennie van Gameren heeft een recensie geschreven voor De Betuwe
    Nederlands Tiel

Hennie van Gameren

Een restaurant waar je als gast persoonlijk word ontvangen en naar je tafel gebracht word. De kwaliteit van het eten is erg goed. Een echte aanrader, wij zullen er zeer zeker regelmatig heen gaan

26. Happy Familly's profielfoto
    Happy Familly heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Happy Familly

Afgelopen zaterdag een famillie feest gehad, (ondanks alle slechte recensies toch maar gegaan) beter niet gedaan we waren er om 5 uur toen was de friet al koud warme groente was er niet en tegen een uur of 7 was het zo druk dat de bediening het overzicht kwijt was we zelf maar om drinken zijn geweest omdat je anders niets krijgt, en de gerechten die er lagen of koud waren of niet gaar.
    Al met al een aanrader om zeker niet meer naar toe te gaan.