Nieuwste foto's in Tiel

Laatste updates in Tiel

1. Arie Overgaauw's profielfoto
    Arie Overgaauw heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Arie Overgaauw

Boven verwachting lekker gegeten. Klantvriendelijk en goeie service. Echt een aanrader !

2. W.Schreijner's profielfoto
    W.Schreijner heeft een recensie geschreven voor Rossetti

W.Schreijner

Na een afhaalbestelling fout te zijn afgeleverd even gebeld " sorry " was het antwoord en daar konden wij het mee doen.
    Voordeel van de twijfel gegeven en een week later daar gaan eten mensen die na ons binnen kwamen werden direct geholpen en wij konden wachten terwijl het personeel met vijf man buiten stonden te roken onder leiding van de eigenaresse al met al een slechte zaak kom daar dus nooit meer.

3. Rossetti heeft een nieuwe foto
  4. Rossetti heeft een nieuwe foto
  5. Rossetti heeft een nieuwe foto
  6. Rossetti heeft een nieuwe foto
  7. Rossetti heeft een nieuwe foto
  8. Jessica's profielfoto
    Jessica heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Geweldig lekker! Super vriendelijk personeel, leuke sfeer en heerlijk eten voor een goed betaalbare prijs.

9. Jolanda's profielfoto
    Jolanda heeft een recensie geschreven voor GAIA

Jolanda

Eten is uitmuntend. We vonden het deze keer wat jammer dat de gangen erg snel achter elkaar werden geserveerd. Verder zoals altijd helemaal top.

10. Ilse's profielfoto
    Ilse heeft een recensie geschreven voor GAIA
    Israelisch Tiel

Heerlijk gegeten en een vlotte,vriendelijke bediening. Een aanrader.

11. Jan's profielfoto
    Jan heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Echt heerlijk Italiaans eten, vol van smaak en vlotte bediening. De enige echte pizzaria van Tiel!

12. chntll's profielfoto
    chntll heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Kwadrant

Helaas al een paar keer wat afgehaald en eenmaal thuis gekomen blijken er veel dingen te missen. Vooral met sauzen op broodjes gaat het keer op keer mis.
    Personeel praat in hun eigen taal achter de toonbank terwijl en klanten zitten of bespreekt uitgebreid hun prive leven. De (ik denk) eigenaresse is niet vies van personeel op hun donder geven terwijl er klanten zitten. Erg jammer het was en ik leg de nadruk op was er zo goed.

13. Rob's profielfoto
    Rob heeft een recensie geschreven voor Rossetti
    Italiaans Tiel

Vooraf gereserveerd en toen we binnenkwamen nog niet erg druk. Plaatsen gekregen bij de deur, die continue open en dicht ging, met de tocht die binnenkwam. Zeer onprettig, daarnaast nog een grote tafel met familie met veel kinderen achter ons = veel lawaai. Wel gezellige inrichting binnen en leuk om te zitten (behalve bij de deur).

Bij binnenkomst werd kortaf in de richting van een tafel gewezen, jassen zelf uitzoeken waar ophangen en niet echt prettige bediening. Geen praatje, zakelijk. Andere kregen brood vooraf, wij niet. Drinken werd niet nogmaals gevraagd, en pas bij afruimen kon er vraagje vanaf of het gesmaakt had. Hierdoor nagerecht en koffie niet gepakt. Jammer, gemiste kans.

Hoofdgerecht was vis met gebakken aardappelen en verse groente. Ik kon de aardappel partjes op 1 hand en de groente op de andere hand tellen. Vis wel heel erg lekker klaargemaakt, complimenten!

Samenvattend: gezellige gelegenheid, waar aandacht voor de klant en de grootte van de bijlages meer aandacht mag hebben.

14. José Pluim's profielfoto
    José Pluim heeft een recensie geschreven voor Plein 51
    Eetcafé Tiel

José Pluim

We hebben heerlijk gegeten bij Plein 51.
    En de presentatie van het eten was ook perfect.
    Dit restaurant is beslist een aanrader.
    Voor herhaling vatbaar!

15. Rob Clijnk's profielfoto
    Rob Clijnk heeft een recensie geschreven voor Van der Valk

Wat is er toch veranderd aan de VdValk formule.
    Van de 6 bezoeken in Tiel en Zaltbommel herinner ik me vooral koud voedsel. Slappe koude frites, een lullig vlabakje met een groot stuk sla en als je met zn tweeën eet permanent te weinig. Ja je kunt bijbestellen maar wie zit daar op te wachten.
    Ook het vlees is niet wat het geweest is. Slecht gebakken steaks die duidelijk niet nagegaard waren. Een varkenshaas die glazig en koelkast koud was van binnen en totaal niet naar varkenshaas smaakte maar de indruk wekte bovenmatig lang in een soort marinade van zout te hebben gelegen.
    Valk had generaties lang een no nonsens imago waarbij goed en royaal eten werd geserveerd. Dat lijkt nu omgeturnd in een fake culinaire buitenkant met een ineens wel heel erg beperkte menukaart met matige zeer karige gerechten.
    Tenslotte dan nog de ontvangst en de tafelindeling. Niet bepaald gastvrij en vriendelijk om in een bijna leeg restaurant naar dat ene tafeltje tussen 2 bezette tafels gedirigeerd te worden. Naast elkaar gelegen tafels met een tussenruimte van ca.60cm waardoor je onmogelijk kunt ontsnappen aan elkaars gesprekken en aanwezigheid.

16. mevr van hees's profielfoto
    mevr van hees heeft een recensie geschreven voor San Tiago
    Zuid-Amerikaans Tiel

mevr van hees

In het begin altijd goed kunnen eten in dit restaurant.
    Echter werd het eten steeds slechter, voornamelijk de spareribs die alsmaar vetter werden.
    De laatste keer telefonisch besteld, die na 3 keer bellen, ruim 2 uur later werd bezorgd.
    Na elk belletje kreeg ik uiteraard een nieuw verhaal. Lol
    Pfffff, uiteindelijk de bestelling ontvangen, en wat blijkt, verkeerde bestelling. Lauwe friet, geen rijst en de spareribs ook nog flink aangebrand. Voor die prijs een flink pakket zou je denken.
    Hierop besloten om bij dit restaurant niks meer te eten/bestellen. Volgende keer maar weer naar de slager voor lekkere malse spareribs zonder vet.
    Niet met vrgr

17. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor Tokyo Lounge

Keurige en vriendelijke bediening. Voor mijn dochter en mijn kleinkinderen een hele fijne avond en heerlijk gegeten. Voor mij als oudere een hele ervaring en een heel prettige (eerste keer sushi) was heel lekker.

18. Ineke's profielfoto
    Ineke heeft een recensie geschreven voor GAIA
    Israelisch Tiel

Wij komen vaak bij Gaia en vinden het hier altijd gezellig en het eten is goed. 1 Minpuntje. Ze bestaan dit jaar al 30 jaar en toen ze 25 jaar bestonden is er groot feest geweest. Dat zie je nu nog steeds als je daar bent. Op een tv scherm wordt steeds dezelfde film getoond die toen opgenomen is van de feestavond en de menukaart is hierop aangepast. Dit hebben ze echt niet nodig. Ze zijn zo ook al goed!

19. GJ Schoots 's profielfoto
    GJ Schoots heeft een recensie geschreven voor Lotus
    Japans Tiel

Goed eten en drinken voor betaalbare prijs.

20. Johan de Keizer Papendrecht's profielfoto
    Johan de Keizer Papendrecht heeft een recensie geschreven voor Brasserie NU
    Nederlands Tiel

Johan de Keizer Papendrecht

We hebben gisteren super genoten.
    En zijn heel erg verwend door de eigenaren.
    Nogmaals super bedankt.
    Gerda en Johan

21. Corina's profielfoto
    Corina heeft een recensie geschreven voor Ethem's
    Snackbar Tiel

Heel slecht! KipBurger besteld en kreeg een slap pita broodje vol met saus oude salade en half aangebrande kip die alles behalve crispy was! Frietjes ook oud en drankje rook naar sigaretten. Heb alles meteen weg gegooid net zoals mijn vriendinnen. Nooit meer bestellen hier!

22. Ilonka en Hennie van Manen's profielfoto
    Ilonka en Hennie van Manen heeft een recensie geschreven voor Bistro de Buurvrouw

Ilonka en Hennie van Manen

Gisteravond op de terugweg van Brabant naar huis "even" met 7 personen om half 8 Tiel aangedaan en binnengelopen bij De Buurvrouw. Het zat al behoorlijk vol. Of men nog plek had. Ja hoor. Een tafel van 6 werd omgetoverd tot een tafel voor 7 personen. Vervolgens heerlijk gegeten, zeer vriendelijk bedient met een persoonlijk afscheid. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

23. Tros's profielfoto
    Tros heeft een recensie geschreven voor Brasserie NU
    Nederlands Tiel

Met 6 personen echt superlekker gegeten. Alle gerechten zagen er feestelijk uit en waren daardoor een ‘lust voor het oog’. Zeer genoten en een vrolijke bediening! Echt een aanrader dus!

24. Groeneveld's profielfoto
    Groeneveld heeft een recensie geschreven voor Rossetti

Groeneveld

Heel goed gegeten. Een echte Italiaan! Leuke Italiaanse gerechten.

25. Orizaba heeft een nieuwe foto
  26. Orizaba heeft een nieuwe foto