Bistro de Buurvrouw in Tiel

Wij zijn 7 dagen in de week geopend!

Op de oude haven achter af betalen door invoer van kenteken of aan de waalkade tot 18.00 uur op donderdag tot 21.00 uur beide locaties zijn minder dan 5 minuten lopen. Agnietenhof op 5 min. loopafstand

Graag heten wij u van harte welkom in onze gezellige Bistro “De Buurvrouw”. En willen ons bij deze even aan u voorstellen.
Mijn naam is Margo Luurssen- Verbeek en ben sinds 1986 actief in de horeca, het is mijn lust en mijn leven. Mijn man Sander Luurssen zorgt voor de prettige sfeer en ambiance in de Bistro.

Chef kok Sias Werinussa is het hart van de keuken en zorgt voor heerlijke gerechten die goed op smaak worden gebracht. Een echte vakman op zijn gebied. Gastheer Stef Jonkers is op en top horeca en uiteraard hebben we nog een heel team met fijne mensen om ons heen die net als ons, het onze gasten helemaal naar hun zin willen maken.
Wij wensen u een hele gezellige en smakelijke avond toe.

• High tea: € 18,75

1320461537 84
1409842071 87
1444219199 85
1471720902 87

1. Volgende mij, de beste restaurant in Tiel… eeen echte aanrader… alles perfect… ik wil graag zo snel mogelijk terug…

2. Prachtig restaurant, heerlijk eten en goede bediening.
    Friet en sla had iets meer gemogen voor 4 personen.
    Verder echt tevreden.

3. Wat een leuk restaurant!!! Heel klantvriendelijk. Kregen een amuse en een klein glaasje frambozenwijn al bij binnenkomst. Daarna ook heerlijk gegeten. Leuke kaart met veel keus!!

4. Ella guijt

Mijn ervaring was erg lang moeten wachten op gerechten, was niet zo als ik had gehoopt, eten was niet erg warm, kip kon ook gaarder, varkenshaas smaakloos en ook weer lauw, jammer.

5. Els Markink-Ebben

Heel gezellig, sfeervolle ambiance, vriendelijk personeel en uitstekende kwaliteit!!
    Zeker voor herhaling vatbaar!

6. Hans & Cinzia

Zeer gezellig, goed eten en vooral goed en vriendelijk personeel.
    Zeker een tweede bezoek waard of meer.

7. Ina 13 punten

Eerste maal erg vriendelijk ontvangen door eigenaresse, reden om nog eens terug te gaan. Tweede maal weinig tot geen aandacht van twee jonge bediende. Druk met zichzelf en de kok......varkenshaas was taai en veel te doorbakken. Champignons werden gebracht toen de biefstuk bijna op was. Zonder te vragen of je een dessert wil wordt de kaart in je handen geduwd. Jammer als je denkt gezellig uit eten te gaan. Bij betaling werd gevraagd of alles naar wens was geweest. Op het antwoord, nee, lees bovenstaande reden, kregen wij als antwoord.....oh sorry

8. Mauritz

Was weer een gezellige avond met heerlijk eten en een fijne bediening.

9. Super! Heerlijk gegeten. We waren met ons vieren, gezin met twee tieners. We hebben het 3-gangen verrassingsmenu gekozen. Heel fijne service, persoonlijk en attent. Heerlijk eten en echt lekkere wijn erbij.
    We kennen De Buurvrouw, en in de afgelopen tien jaar blijft de kwaliteit op hoog niveau.

10. Simone

11. Heerlijk gegeten met vier personen. Goede bediening en mooi restaurant. Wij komen zeker terug.

12. Mark van de Bildt

Zeer smakelijk gegeten in een prachtige ambiance. Gastvrije bediening. Echt een aanrader!!

13. Een geweldig restaurant met een kwaliteit tegen het sterren niveau aan. Was voor het eerst maar zeker niet het laatst

14. leonie roeffen

Voor glutenvrij eten moet je hier zijn, alles op de kaart kan glutenvrij gemaakt worden! Heerlijk gegeten en zelfs glutenvrije koekjes bij de koffie!! Zeer vriendelijke bediening, top!!

15. Echt een gezellige tent!
    We waren in de buurt en wilden wat gaan eten. Het was er erg druk en de gastvrouw vroeg of we buiten wilden zitten. We gaven aan dat we graag aan de bar een drankje wilden doen en wilden wachten op een tafeltje.
    Geen probleem! Binnen 20 minuten hadden ze een tafeltje voor ons vrij en hebben we super lekker gegeten!!
    Het is dat we niet uit de buurt komen, anders hadden jullie er een paar vaste klanten bij!!
    Het flesje champagne gaan we openen na de bevalling van onze zoon!
    Ga zo door Margo en je team!!

16. Prima eetgelegenheid juiste sfeer en bediening top. Kwaliteit en prijsverhouding gewoon goed.

17. We hebben bij de buurvrouw gegeten met onze kinderen van 4 en 7. We werden erg vriendelijk ontvangen. Er waren aparte kindermenukaarten, de kinderen bestelden een frikandel xxl. De bediening tegenover de kinderen was zeer vriendelijk, de Kids vonden het helemaal geweldig. Ook ons eten was uitmuntend, zeer smaakvol. Kortom toprestaurant!!

18. Tineke Martens

Wij hadden hier jaren niet meer gegeten en nu hadden we kennissen bij ons. Wij waren heel tevreden met wat we kregen. De sfeer was optimaal en erg gezellig ingericht ook. Beslist voor herhaling vatbaar (a.s. zaterdag met Taptoe Tiel zijn we er weer met andere kennissen)

19. Bea Kokje

We hebben erg lekker gegeten in een zeer sfeervol restaurant. De bediening was zeer enthousiast en vriendelijk. We komen zeker terug!

20. Fijne avond, prettige ambiance en lekker eten.

21. Peter vd

22. Hannelore de Vries

23. Larisse

Bij Bistro de Buurvrouw is het al jarenlang als 'thuiskomen'. Een liefdevol onthaal, een warme ambiance, een gezellige sfeer en heerlijk eten. Een verrukkelijke plek om echt even uit te zijn, samen te genieten of te vieren. Wij komen er al sinds de Buurvrouw bestaat en het is fantastisch om te beleven hoe al die belangrijke kwaliteiten bewaard blijven of zelfs verbeterd worden. Onlangs weer een avond heerlijk genoten bij Bistro de Buurvrouw en ik zou haast zeggen: dat is niets nieuws ;-) Toch is er een punt dat ik heel graag extra wil noemen: Bistro de Buurvrouw heeft de allergenen registratie werkelijk perfect voor elkaar! Duidelijke, complete en betrouwbare informatie die zowel vooraf via de site beschikbaar is, als in het restaurant zelf. Ook een allergie buiten de 14 'bekende' om, bleek geen enkel probleem. Met veel aandacht werd er van voorgerecht tot nagerecht voor gezorgd dat de tafelgenoot met allergie onbezorgd kon genieten. Zo werden bijgerechten zelfs apart klaar gemaakt en geserveerd. Top!!! Heel bijzonder dat je in deze heerlijke bistro dus ook gewoon sámen kunt genieten met wie niet alles kan eten. Een dikke pluim voor excellente service! Ik weet zeker dat we hier nog vele jaren met regelmaat komen genieten. Margo, Stef en team, jullie zijn kanjers!

24. hendri

26. Vandaag gegeten bij Bistro de buurvrouw. We werden erg hartelijk ontvangen, er wordt geen verschil gemaakt of je iedere maand komt of voor het eerst, dat waarderen wij zeer. Een zeer vriendelijke gastheer, lekker gegeten en gedronken en komen zeker nog een keer eten.

27. Op aanraden van vrienden hier gaan eten, zeker geen spijt van! Na een hartelijke ontvangst werd ons de tafel gewezen en direct werden we voorzien van een welkomstdrankje (kersenwijn) gevold door een amuse (toastje met wilde paté). Eerste drankjes werden snel opgenomen en gebracht en ook op de gerechten hoefden we niet lang te wachten, de tijd hier tussen was perfect. Gerechten zeer smaakvol en goed gebakken. Werd netjes gevraagd of we wellicht nog extra frietjes wilde.

Het restaurant is gezellig ingericht, beetje barok stijl. Verlichting is sfeervol. Bediening zeer vriendelijk. Door drukte werd een drankje vergeten te brengen, bij nogmaals vragen werd direct excuses gemaakt en bij brengen nogmaals.

Restaurant serveert wel iets duurdere gerechten, maar hiervoor krijg je ook kwaliteit.

Wat mijns inziens bij het restaurant past is van te voren een aantal zaken aanraden of laten weten welk maandmenu er geserveerd wordt.

We hebben een gezellige avond gehad en komen zeker nog eens terug.

28. Eline

29. Gisteravond heerlijk en gezellig gegeten ter ere van onze 25ste huwelijksdag. Het is wat duurder maar je krijgt waar voor je geld. Goede sfeer, mooi gedekte tafel, heerlijk eten en voldoende. Bij het dessert is de vruchtensorbet een echte aanrader. Er werd voor ons gezongen en er kwam een sterretjesfonteintje op tafel, heel erg leuk dat er aandacht voor de gelegenheid was. Goede bediening. We waren met 8 personen en kregen een gezellige ronde tafel toegewezen. De gastheer stond klaar voor een gezellig praatje, is ook heel belangrijk. Enige minpuntje is het afstapje bij de ingang. Bij aankomst lag opa bijna op de grond en bij het weggaan was oma aan de beurt, oppassen dus.

30. A.Dullaart

Gisteren gegeten bij de buurvrouw. Tilapiafilet in een belachelijk diep bord, niet mogelijk om daar bijgerechten uit te eten. Na ons commentaar kwam er een soort gebaksbordje voor de frites en groente, sloeg nergens op. Er werd ook niet gevraagd of alles naar wens was. We zijn bij de buurvrouw beter gewend, dit was zeer teleurstellend.

31. Super gegeten, vriendelijk professioneel personeel. Een echte aanrader voor een gezellig en/of romantisch avondje uit.

32. Het eten is kwalitatief erg goed. Leuke kaart! Bediening is top en de sfeer is gezellig. Een klein minpuntje, wij hebben er een keer gegeten toen er meerdere grote groepen aan het eten waren. Dit maakte het erg rumoerig waarschijnlijk omdat het restaurant niet erg groot is.

33. Thijs&Irene.

Zeer mooi en gezellig restaurant. Eten is erg lekker en je word goed in de watten gelegd. Complimenten.

34. Met 6 personen zaterdag 8 maart bij de Buurvrouw gegeten, super gezellig, zeer goede service en super lekker gegeten. Leuk restaurant met zeer attente bediening, alles was super naar wens. Wij komen zeker weer terug!

35. dieneke1989

36. Jurjen Cuperus

37. Super lekker gegeten, goede sfeer, net personeel, de juiste wachttijden tussen de gerechten en zeker vriendelijk geholpen. Dus een dikke 10 voor dit leuke knusse bistro, een aanrader voor iedereen. Buurvrouw bedankt voor dat extra flesje witte wijn.

38. C. van Egmond

Wat hebben we heerlijk gegeten bij de Buurvrouw. We hadden niet gereserveerd maar er werd snel een tafel in orde gemaakt en de service was uitstekend. We kozen het verrassingsmenu, alle lof, het was super. Het personeel is zeer vriendelijk en zorgt er voor dat men een heerlijk avondje heeft. Wij komen zeker terug!!!

39. Wat een gezellige sfeervolle plaats om te eten!
    De bediening sjouwt zich helemaal rot om het je naar de zin te maken. Extra's worden je aangeboden, zonder dat je ernaar hoeft te vragen. We hebben hier nu voor de 2e keer gegeten en het was weer top!

40. Gertjan Kleijer

Zojuist gegeten hier en het was voor ons een lichte teleurstelling. De bediening maakte nogal haast. Voor we konden gaan zitten vroegen ze al wat we wilden drinken. Dan komen ze dranken van de keuze brengen samen met de welkomstdrankjes en de amuses. Gelijk een tafel vol.... De carpaccio van het voorgerecht was verstopt onder een dikke laag dressing en kaas. Het ziet er prachtig uit maar de vlees smaak is hierdoor vrijwel niet herkenbaar. Bij het zeeduivel gerecht met garnalen saus troffen we 4 garnalen aan... De bediening kon niet zonder navragen vertellen wat voor kaassoorten op het plankje lagen.

We zijn welicht verwend omdat we veel in Belgie uit eten gaan, maar een tikje hoger service level zou wonderen doen.

41. ria bleuming

Ik eet glutenvrij en heb altijd verrukkelijk kunnen eten. Prachtige ambiance en een heerlijk terras. Zelden zulke goede gastvrouwen/heren mee gemaakt. We hopen er nog vaak te komen. Ria en Jan.

42. Sfeervolle bistro - gastvrij, prettig personeel - eten en drinken is goed van smaak, prima porties, mooi aangekleed, welkomsdrankje en amuse, complete koffie. Geweldig fijne avond gehad! Aanrader!!

43. Het eten is heerlijk!
    Bij prijs/kwaliteit heb ik een 9 i.p.v 10 want als je krap bij kas zit moet je hier niet eten.
    Maar op de prijs na is het echt de moeite waard om hier te eten echt doen !

44. Edith Timmer

Heb afgelopen woensdag mijn 25 jarig jubileum daar gevierd met mijn familie en collega's. Had geen betere locatie kunnen kiezen. Het eten, de sfeer, de service en de kwaliteit was echt een dikke 10. Super avond gehad en kom er zeker terug. Echt een aanrader.

45. Heerlijk eten voor een leuke prijs.
    Gezellig restaurant met een goede bediening en elke keer weer lekker eten en een leuke amuse (eten en drinken) vooraf. Alles kan, en niets is te gek voor dit restaurant.
    Voor wie het hier ooit slecht getroffen heeft... ga nog een keer, dit lekkere eten wil je echt niet missen.

46. uit Roosendaal

Wij hebben afgelopen zaterdag hier gegeten.
    Super gezellige ambiance, heerlijk gegeten en super gezellig personeel,vooral Stef :-)
    Wij komen zeker terug want je voelt je hier meer dan welkom....

47. Ik vind de sfeer geweldig. Ik heb er afgelopen zaterdag 3 uur gezeten met een vriendin. Het eten is heerlijk en zeker niet heel duur. Ik ga er iedere keer weer terug. Lekker klein, gezellig, prima bediening!!!

48. Zijn gisteravond wezen eten en vonden het erg goed. De sfeer is helemaal top en de bediening is er uit de kunst. Wij komen er regelmatig en hebben altijd een echt avondje uit! Complimenten!!!

49. Heel leuk restaurant, mooi ingericht en chappeau voor de bediening.
    Voor het eten toch een 7, ik had de zeevruchtenmix. Mijn gamba´s waren echt te zout terwijl mijn kabeljauw weer erg flauw was. Jammer, maar het heeft de avond echt niet voor me verpest, dat heeft de bediening dubbel en dwars goedgemaakt, wat een leuke meiden!
    Ik zal hier zeker nog vaak komen.

50. Van de week hier wezen eten met collega's. Super gezellig, event. ook de mogelijkheid om buiten te dineren. Uitgebreide kaart met heerlijke gerechten, personeel is erg vriendelijk, reuze gezellig hier, niet al te groot. Prijs kwaliteit is goed, gemiddeld 40 euro voor 4 gangen!

51. Richard en Gonny Rensen

Na 18 dagen onderweg te zijn geweest met onze boot en elke dag uit eten, werden wij in Tiel aangenaam verrast bij de Buurvrouw. De zaak zat vol en wij zaten op de oude visafslag De gastvrijheid was uniek. Op advies van de gastheer gegratineerde champignons, een aanrader, daarna een zeetong heel mooi gebakken en niet vet, een voorbeeld voor menige kok. Aansluitend ons laten verwennen met een koffie de Buurvrouw, heerlijk en tot onze verbazing nog een koffie de Buurvrouw kado van de Gastheer. Dit zijn geen zakkenvullers maar mensen die er plezier in hebben om hun gasten te verwennen.

52. Inmiddels twee keer De Buurvrouw bezocht samen met een vriendin en beide keren super! Gezellige sfeer en goed eten.

53. Wij zijn hier vorig jaar voor het eerst wezen eten met nieuwe vrienden. Omdat Tiel tusssen onze woonplaatsen in ligt kwamen we daar terecht. Zijn nu al weer een paar keer geweest. Top.

Gr. Ad de Bruijn.

54. Ellen van Wamel

Weer een heerlijke avond gehad in Bistro de Buurvrouw.

Het eten was geweldig en de bediening super.

Je komt er niet alleen om heerlijk te dineren maar ook voor de geweldige sfeer, de bediening is hilarisch, de gastheer en een meisje uit de bediening met een arm vol mooie bloemen stonden te dansen achter de bar. Iedereen heeft hier zoveel plezier en dat merk je ook als je aan tafel zit.

Bedankt voor weer een geweldige avond.

Liefs, Ellen.

55. Wij komen regelmatig bij de Buurvrouw en worden er naar ons gevoel echt in de watten gelegd. Het eten is heerlijk, de bediening fantastisch en de sfeer is er heerlijk ontspannen.

Een echte aanrader als je gezellig en goed wilt eten!

Wij blijven komen.

Groeten van Aad en Christiene.

56. We hebben vanavond bij de Buurvrouw gegeten en het was wederom super. Wij zijn vol lof, dank je wel. Tot de volgende keer.

57. Via deze site kwamen wij uit in Bistro de Buurvrouw en wij hebben genoten! Wat een toptent met superaardige bediening. Ook het eten was in één woord fantastisch. Als wij weer een keer in de buurt zijn gaan wij hier zeker weer eten! Reserveren is echt aan te raden want de tent zat op woensdagavond bommetje vol en nu begrijpen wij waarom! Ook was het enig dat ze mijn vriendin verrasten met "vuurwerk" bij het nagerecht omdat ze jarig was! Echt een verdiende 10!

Groetjes en nog bedankt, Ellen en Lucienne.

58. Op een woensdagavond zonder te reserveren naar De Buurvrouw. Verrast dat men in de agenda moest kijken of er nog wel plaats was, eerste indruk was dat dit voor een woensdag wat overdreven was. Snel echter bleek dat alle tafeltjes bezet raakten en ik weet inmiddels wel waarom: buitengewoon lekker gegeten in een fraaie ambiance. Ontvangen met een klein drankje en amuse, kleine dingen die het verschil maken. Hier kom ik terug.

59. Cees N. J. van den Assem

Wij hebben een geweldig goede ervaring met dit sfeervolle restaurant. Op goed geluk kwamen wij met z'n tweeën op zaterdag 5 februari bij de Buurvrouw langs en vroegen naar een tafeltje. Het was druk en een tafel was niet direct beschikbaar, maar een uiterst plezierige medewerkster bracht ons naar het verwarmde en overdekte terras waar ze ons snel van een drankje voorzag. Na ongeveer een kwartiertje was onze tafel klaar en hebben we genoten van een zeer goed verzorgde en smakelijke maaltijd. Het personeel was zeer correct en vriendelijk. Van dit Horeca bedrijf kunnen veel collega bedrijven veel leren. Een geweldige aanrader. Wij hadden geluk, maar om teleurstelling te voorkomen, wel even ruim op tijd reserveren.

60. Gisterenavond met zijn 6sen wezen eten.

Voor de vierde keer en kan niet anders zeggen, alle keren super gegeten.

Ook gisteren, waren we met onze kinderen en die vonden het ook erg lekker hoor.

De bediening is helemaal top.

En met dank aan de keuken, super wat jullie op tafel brengen.

Groetjes de Fam. Tax uit Culemborg.

61. Jaap Pellikaan

In december 2010 voor de 2de maal gegeten. Eerste maal in alle opzichten prima, niet exclusief maar wel smakelijk. Voor de tweede maal (met 4 personen) gekozen voor het verrassingsmenu. Ondanks de prima en enthousiaste bediening hebben we niet smakelijk gegeten. Advies neem hier, in tegenstelling tot vele andere restaurants, niet, zoals wij, het verrassingsmenu. Eigenlijk wel jammer deze recensie en er is al zo weinig smakelijks in Tiel te vinden.

Jaap.

62. Echt niks bijzonders, ook niet om over naar huis te schrijven.

Goed genoeg om 'gewoon' ergens te gaan eten, meer ook niet.

63. Petra Teerink-Tuinier

Kan niet anders zeggen dan dat we heerlijk hebben gegeten.

Goede kok...

Net als de vorige keer overigens...

Sfeer super gezellig!

De wiltlof bij de groenten was heerlijk! Bediening perfect...

Petra.

64. Onlangs voor de derde maal gegeten op uitnodiging.

Was veel te druk, hoop lawaai niets aan.

Eten was te eten, niets bijzonders, personeel niets op aan te merken.

65. Pamela Bakhuizen - Anderson

Bediening was zeer vriendelijk, mankeert niets aan. Tijd tussen de gangen door was zeer lang, te lang.

Vlees was zeer zout. Het was net of de gebakken aardappels de hele dag op het vuur hebben gestaan en het was zeer zout. Groenten waren te ver doorgebakken, heel jammer. Pluspunt voor het personeel; ze boden ons ander vlees aan en waren zeer correct.

Bij elkaar genomen was het eten niet helemaal zoals het moet zijn.

66. In 1 woord: wat een geweldig restaurant is dit. De entourage is geweldig, afgewerkt tot in de puntjes. Het personeel was meer dan hartelijk en aardig. En wat het culinaire gedeelte betrof, werkelijk verrukkelijk! Zowel mijn vriend en ik, die elkaar voor het eerst daar hebben ontmoet, hebben genoten en wel van het begin tot het einde. Het was voor ons één groot feestje. In alle feestvreugde had ik mijn paraplu vergeten, maar 1 telefoontje was genoeg om het apparaat weer terug te krijgen. Gratis opgestuurd, service van de zaak...... Waar oh waar maak je dat nou nog mee?! Lieve mensen, hartelijk dank, jullie met zijn allen hebben voor ons er een werkelijk onvergetelijke avond van gemaakt! Ik wil eindigen met de volgende woorden: Chapeau, was het overal maar zo!

Vr. Gr. Conny.

67. Het eten was te eten, maar om nou te zeggen dat het fantastisch was, nee echt niet. We zijn er nu 2x geweest, maar ik blijf het niets bijzonders vinden.

De sfeer en de bediening, daar is niets op aan te merken, maar het eten heeft echt geen wow-factor.

68. Heb al een aantal keer gegeten bij bistro de buurvrouw in Tiel, ik kan niet anders zeggen.....geweldig.

Wat een heerlijke huiselijke sfeer, wij kwamen hier de verjaardag van mijn moeder vieren en er bij het dessert kwamen alle personeels leden aan onze tafel zingen, echt geweldig.

Het eten was zeer goed en de amuse vooraf was ook erg geslaagd.

Wij hebben een heerlijk avond gehad.

Bedankt personeel Bistro de Buurvrouw, ook namens mijn moeder.

Liefs Saar.

69. Al wat weken geleden dat ik hier heb gegeten. De sfeer is echt warm. Een rookruimte aanwezig, maar 1 die zo gezellig is dat je er ook echt voor je plezier zit. De kaart is redelijk uitgebreid en de gerechten zijn prima. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima te noemen. Bediening is vriendelijk. Gaan wij zeker nog eens heen.

70. Vanavond daar gegeten, uitstekend eten en bediening, heel gezellig en mooi aangekleed restaurant, het is voor herhaling vatbaar. Ik geef ze een dikke 8.

3 juli 2010

71. Ik kijk vol verbazing naar alle goede recensies... Hebben wij gisteravond in diezelfde tent gegeten?

Onze tafelkleed was vies bij aankomst, de menu's waren vies met etensresten, alles duurde eeuwig en de bediening was haastig en incompetent. Op een gegeven moment hielden ze op met ons aanspreken en aankijken omdat wij zo lang zaten te wachten op elke gang en zelfs de dranken.

Het eten, toen het aankwam was verschrikkelijk. De spinazietaart was log en vettig met een rare bijsmaak, het ene lam gerecht was taai en niet goed doorgekookt, met een theelepel opgedroogde en uitgehaarde jus erbij. De zogenaamde groenten waren opgewarmd maar dan wel met magnetron en was daardoor Barbie formaat en totaal uitgedroogd geworden. De ene kleine kom friet (met 4 te verdelen) was door en door vettig, de ene klein kom salade was een soort mayo-vet onzin uit de 70'er jaren.

De mensen die deze tent runnen doen heel aardig, maar het zijn feitelijk charlatans; ze weten donders goed dat de rommel wat daar doorgaat als eten niet goed is en dat de service beroerd is, zeker voor de prijs dat ze vragen.

Als wij niet met familie waren, waren we na het voorafje meteen weggegaan - om eerlijk te zijn is er, vind ik zoveel niet goed aan dit restaurant dat klagen geen enkel nut heeft.

Gordon!

72. Gezellig restaurant, leuk ingericht, goede sfeer. Bediening vriendelijk. Heerlijk gegeten. Klein puntje van kritiek betreffende de carpaccio. Dit was meer een salade door de hoeveelheid sla. Ook uitgeschoten met de dressing. Wel lekker, maar niet zoals het hoort eigenlijk. Verder zeur ik niet, want dit restaurant is een aanwinst voor Tiel!

73. Bediening is super, altijd vrolijk en zeer beleefd.

Eten is ook heerlijk, sfeer is uitstekend.

Ik denk dat dit misschien wel het leukste, gezelligste en lekkerste restaurant is waar ik heb gegeten. Zeker voor die prijzen. Super restaurant!

74. Linda de Vries

Ik ben hier wezen eten met een aantal collega's. We hadden niet veel te besteden maar wilden toch een keer erg lekker uit eten gaan. Nou, dat is zeker gelukt. Maar ik heb toch een rare nasmaak aan deze avond overgehouden. Wij hebben besloten geen fooi te geven. Maar er lagen blijkbaar een paar centen teveel op het afrekenbakje. Wij hadden afscheid genomen en onze jassen aangetrokken, komt er een personeelslid naar ons toe en zegt dat we ook nog teveel hadden betaald... De hint was erg duidelijk, we hadden geen fooi gegeven dus die paar centen konden we terugkrijgen. Ik begrijp dat het voor hun minder leuk is dat ze geen fooi krijgen maar dat mag je volgens mij nooit en te nimmer laten merken aan de klant. We hebben toch best een bedrag uitgegeven en ik voel er niet erg veel voor om op deze manier, ondanks het lekkere eten, nogmaals hier terug te komen.

75. Eten & drinken in een prima prijs/kwaliteitsverhouding.

De service is voorbeeldig, echt alles is mogelijk. Restaurants met een michelinster kunnen hier wat leren.

De sfeer en aankleding is normaal al top, maar met de kerstdagen is het meer dan top. Zowel in het restaurant als daarbuiten is het "Christmas in Wonderland".

Verder entertainment in een zeer relaxte en uitermate gezellige sfeer m.n door zanger Sander en Margo/Stef en verder bedienend personeel.

Al met al een dikke tien en vooral zo door gaan!

76. Het allerbeste restaurant in Tiel.

Ik heb er al meerdere keren gegeten en nu voor het eerst het Kerstdiner 2009 meegemaakt.

Heerlijk gegeten, prima bediening, hele leuke avond gehad!

Ga zo door voor een Michelin ster!

77. Bij binnenkomst merk je het meteen, er hangt een gezellige sfeer en de bediening is gezellig aanwezig. Een lekker amuse en een kaart vol met lekkere gerechten. Een fijn restaurant met een sfeervolle inrichting waar wij regelmatig een hapje gaan eten. De gerechten worden netjes op tijd geserveerd en de gerechten die wij tot nu toe hebben geproefd waren allemaal heerlijk bereidt. Een echte aanrader dus. Met stip op 1, het meest sfeervolle en beste restaurant van Tiel!

78. Het eten bij de Buurvrouw was heerlijk, ook wil ik ze een compliment maken voor wat betreft mijn glutendieet. Ik had niet doorgegeven dat ik dit dieet had en toch hebben ze er op de avond zelf heel goed rekening mee gehouden. Dit is het eerste restaurant wat zeer goed aanvoelt hoe je met iemand met een glutendieet moet omgaan, bedankt hiervoor. Ook de bediening was zeer goed en de sfeer heel gezellig.

79. Dolf Zaaijer

We hebben gisteren Sarah "ingegeten".

De bediening, eten, entourage en sfeer is er geweldig.

Margo had voor Sarah en haar geliefden diverse leuke verrassingen in petto, boven al onze verwachtingen.

Margo, en uiteraard jouw volledige team, heel hartelijk dank,

Je hebt de verjaardag van Ditsie tot een onvergetelijke dag gemaakt.

Nogmaals dank, Jannie en Dolf.

PS : jammer dat een 11 voor de beoordeling niet mogelijk is.

80. Gisteren bij de buurvrouw gegeten. Geweldige sfeer, erg leuke bediening en zeer goed gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht wat wijntjes en irisch coffee na. Alles even lekker en nét 70,- euro kwijt. Dat noem ik een goede prijs/ kwaliteits verhouding.

Wij komen hier zéker nog veel vaker terug.

81. De Buurvrouw is voor ons het restaurant in Tiel, gewoon super.

Vriendelijk personeel, bediening goed. (overal kan het 'n keer mis gaan, maar je moet maar denken : volgende keer beter)

Nooit geen klachten gehad.
    Margo, Sander en bediening, ga zo door.

82. Kevin de Geest

Ik ben op aanraden van m'n tante samen met mijn vriendin bij de buurvrouw gaan eten.
    Het viel ons erg tegen, het eten was erg droog. Wel een mooi en gezellig restaurant.

83. Lilian Matton

Al meerder keren gegeten en altijd lekker! Onzettend vriendelijk personeel en uitstekende service.

84. Al een paar keer hier gegeten en is eigenlijk altijd goed.

Als het druk is valt de wachttijd naar verhouding reuze mee en als je aangeeft dat je het sneller op elkaar wilt hebben kan dat ook.

Welkomsdrankje : heerlijk.

Misschien wat meer stokbrood vooraf, verder niets aan te merken!

85. Nino 98 punten

De schnitzel was matig (wat de rest had besteld, een stuk beter), maar de rest was allemaal goed. Meer valt er niet te zeggen.

86. Maandag herdachten wij (5 broers en 5 zussen) de trouwdag van onze ouders in restaurant De Buurvrouw.

Margo had een heerlijk verrassingsmenu voor ons samengesteld.

De avond verliep ongedwongen met veel jeugdherinneringen.

Margo en Sander bedankt voor een geweldige avond.

87. Sander en Margo hebben gewoon het beste Restaurant op het Plein op dit moment. Het personeel handelt dermate dat je het idee krijgt dat ze allen medeeigenaar zijn en dat is positief bedoelt.

Toprestaurant.

88. Zaterdagavond gegeten. (H)eerlijk eten en vriendelijke attente bediening. Niets is te veel. Garnalencocktail van 5,95. Heerlijk en dat voor die prijs. Komen terug!

89. Annemarie

Was hier voor het eerst samen met mijn zus. Erg vriendelijke ontvangst, leuke tafel, heerlijk eten en een fijne, niet opdringerge bediening! Wij komen weer!!!

90. Gisteren voor het eerst hier gegeten. Voortreffelijk!Service was perfect en eten was heerlijk. Ik had de Tuna die werkelijk uitmuntend was. Woon tegenwoordig in het buitenland en kan hier helaas niet meer eten.

91. We zijn er verschillende keren wezen eten. Echt heerlijk. Erg leuk personeel en een gezellige sfeer! Een aanrader!

92. Eten was goed,de bediening ook en de sfeer gezellig. En simone moet fatsoenlijk nederlands gaan leren

93. Beste restaurant van Tiel.

94. Na verbowing ziet het er prachtig en romantisch uit.
    Hoewel beoordelijng goed is toch enkele negatieve puntjes.
    De soep was niet wam genoeg en de frites waren slap en week

95. Erg duur voor wat je krijgt.

96. Het isgezellig restaurantje. Het personeel is erg vriendelijk en het eten is uitstekend. Echt een aanrader. Reserveren is wel een pre, wij waren hier op dinsdag 14 okt. en het restaurant zat vol.

97. Fam. Zwezerijn

Wij hebben nu in een korte tijd verschillende keren hier gegeten, het is altijd goed en ontzettend gezellig ook het personeel is top

98. Dit is echt een heerlijk relaxed en gezellig restaurantje in Tiel. Het is er gezellig omdat het personeel erg vriendelijk en altijd in voor een grapje. Echt een aanrader. Reserveren is wel een pre, het is er namelijk bijna altijd vol.

99. Heerlijk gegeten, leuk ongedwongen sfeertje, leuke maar correcte bediening, kortom: een aanrader!!!

Volgende pagina