Op dit adres zit nu: TR3S

Bellevue aan de Waal in Tiel

Wij beschikken over een eigen parkeergelegenheid, er is plaats voor 40 auto's.

1402011586 71
1420432449 71
1472010866 70
1516220937 70

1. Een ervaring, en wat voor een. Vol verwachting klopte ons hart. Kort gezegd, het was het slechtste eten sinds tijden. Een buffet dat al enige uren stond, niet aangevuld met sausjes, lekker aan de rand plakkend, de keuze uit rijst en rijst, een kok die uitleg zou geven was verdwenen. Ga zo maar door. Geen lichtpuntjes? Jawel hoor, een mooi interieur en leuke bediening vielen ons ten deel.

Een aanbeveling? Voor het eten nee, maar als je gezellige bediening wilt hebben moet je er zeker eens heen gaan.

2. Eten is zeer slecht, gehaktballen en stoofvlees zijn absoluut niet zelf en vers bereid. Worst was koud overal zat spek door, erg leuk voor vegetarische collega! Koffie was koud en oud. Dochter had dag erna een etentje concept All you can eat, dat was zo mogelijk nog slechter. Dezelfde gehaktballen en stoofvlees, iceberg sla zonder dressing, taaie rosbief ect. Zonde de locatie is prachtig, maar eten zo van de groothandel op je bord, nee bedankt. Nooit meer!

3. Heerlijke avond gehad.
    Eten super lekker, sliptongetjes zo heerlijk.
    We komen zeker terug.

4. Francien Hollen

Het eten is gewoon goed. Niks speciaals maar goed bereid. Over de service valt niks anders te zeggen dan alleen maar goeds. Het restaurant is een beetje kaal aangekleed maar dat mag de sfeer zeker niet drukken. De prijs/kwaliteit verhouding komt naar mijn mening goed overeen.

5. Op zondag 1 december heerlijk gegeten bij Bellevue aan de Waal in Tiel. We zijn enorm door het vriendelijke personeel gastvrij ontvangen in dit prachtige pand. We zijn op onze wenken bediend en hebben heerlijk gegeten. Wij vinden dit een echte aanrader. Prima gegeten voor een scherpe prijs in een fantastisch pand. Verbazingwekkend dat het hier niet elke dag vol zit. Wij komen zeker graag terug.

6. Op vrijdag 22 november gegeten bij Bellevue aan de Waal.

Na onze teleurstellende ervaring kort na de opening van het restaurant hebben wij nu veel beter gegeten. Vooraf genoten van diverse kleine hapjes. Van de hoofdgerechten hebben wij het meest genoten van de hazenpeper met rode kool. Ook het hertenbiefstukje en wild zwijn met een rode wijn saus waren goed. De beef teriyaki was voor ons wel erg zoet.

Van de desserts viel de hangop erg in de smaak.

Verwacht geen culinaire hoogstandjes maar gewoon een prima buffet voor een redelijke prijs en je gaat tevreden naar huis.

Het personeel was bijzonder vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken.

Helaas waren wij de enige gasten, wij hopen dat dit niet te vaak voorkomt. Deze zaak verdient beter.

7. Afgelopen zaterdag zijn wij uit eten geweest bij Bellevue aan de Waal in Tiel. We hebben werkelijk genoten van een overheerlijk "All you can eat Buffet". De gerechten waren verrassend en erg lekker. Keuze was er volop. Wat het verblijf nog leuker maakte, was het enthousiasme van de bediening die bij elk gerecht een uitleg gaf. Ook de sfeer was goed mede dankzij het mooie pand waarin dit restaurant gevestigd is. De prijs is voor zo'n fijn avondje uit eten zeer betaalbaar.
    Al met al een aanrader voor een ieder die lekker wil eten en eens wat anders wil proberen.

8. We hebben hier gisteravond met z'n vieren gegeten. Een hele gezellige zaal een soort woonkamer van gemaakt. Het personeel was echt heel vriendelijk, alles werd uitgelegd en je kon echt voelen dat alles met liefde was klaar gemaakt. Een toppertje! Hier komen wij zeker nog eens terug.

9. Jacqueline Hartog

Die enorme keuze valt heel erg tegen en wat ze hebben heeft geen smaak. Alles wordt warm gehouden door warmhoudplaten, biefstuk smaakt echt niet lekker, service verbetert echt niet door elke twee minuten te vragen of alles naar wens is dat gaat juist irriteren. Het enige wat ik nog n beetje lekker vond was de boerenkool en de toetjes

10. Frans Rietbergen

We hebben met het hele gezin (5 personen) heerlijk zitten genieten van het goede eten en de betrokken aandacht. Zeker de extra aandacht ten aanzien van het glutenvrij dieet van één van de gezinsleden werd bijzonder gewaardeerd.
    Hartelijk bedankt voor de aangename avond.

11. Het eten was ok, maar daar is dan ook alles mee gezegd! Zeker geen 25,- euro waard als je ziet dat je in een middenklas restaurant voor dezelfde prijs een heerlijk 3/4 gangen keuzemenu hebt.

Bediening lijkt bij elkaar geraapt en niet in de gaten te hebben dat de klant indirect hun salaris betaald. Friet is bij te bestellen bij de kok, niks mis mee want zo heb je wel lekkere vers gebakken friet. Die kok moet dan wel aanwezig zijn na 15 minuten wachten zijn wij terug gegaan naar de tafel. Jammer!

Al bij al zeker geen terugkomst waard. Jammer van zo'n prachtige locatie!

12. Afdeling STMR

Wij hebben met onze afdeling heerlijk gegeten op een donderdagavond voor 19,95 pp en stonden versteld van de hoeveelheid aan keuzemogelijkheden bij het buffet. Alles was erg lekker, zeer aan te bevelen!!

13. Leuke eetgelegenheid, gezellige sfeer, goede bediening, en lekker eten. Het ziet er netjes uit ook het buffet is goed verzorgd. Het personeel lacht je te gemoed.

+ goede bediening.
    + het eten was vers dat proef je zeker.
    + het personeel is professioneel maar toch hartelijk en zeer welkomend.
    + ondanks dat het heel druk was en er heel veel mensen zaten werd naar mijn idee iedereen even gelijk behandeld.
    + leuke speel gelegenheid voor de kinderen.
    + zeer kind vriendelijk.

en om toch iets te klagen te hebben,
    - de aan kleding en decoratie mag net even iets sfeer voller.

Met een hele vriendelijke en tevreden groet; raymond.

14. Een prachtige locatie en zeer vriendelijke bediening. De kok kwam ook nog even langs en als we iets wilden wat niet bij het buffet stond, hoefden we dat alleen maar te zeggen. De keuze was niet heel groot qua hoofdgerechten, wel erg lekker. Vooral de stoofpeertjes waren heerlijk. Het nagerecht had voor mij ook iets uitgebreider gemogen met meer ijs.

15. K van Kranenburg

Bellevue aan de waal is een echte aanrader! Een keer per week ben ik er zeker wel te vinden. Het eten is erg lekker en het personeel super vriendelijk. De kwaliteit prijs verhouding is ook erg goed. De sfeer is gezellig op het terras maar ook binnen hangt een goede sfeer. Het buffet is precies genoeg, niet te uitgebreid en niet te weinig. De high tea en de borrelhapjes zijn ook zeker een aanrader. Het smaakt allemaal prima met een goede service. Dus zeker een keer proberen!

16. Zondag heerlijk gegeten bij Bellevue aan de waal met zijn 6e! Top locatie, heerlijk buffet en een hele leuke sfeer! Het was erg gezellig, en het personeel straalde niet meer dan alleen maar plezier uit, erg leuk om te zien! Wij komen zeker terug, top!

17. Op zich een mooie locatie, maar weinig moeite in gestoken om het gezellig te maken! De keuze was oké maar volgens ons veel kant en klaar en het meeste wat wel zelfgemaakt leek was smaakloos! Erg jammer, bediening was matig.

18. Het is me erg tegengevallen. We waren met 10 man en hadden een lopend buffet, we kwamen binnen en het eerste wat opviel was een enorme vlek op het shirt van een bedienster. De zaal waar we in terecht kwamen leek meer op een kantine en straalde totaal geen sfeer uit. Het voorgerecht was oké, maar het hoofdgerecht was om te huilen. Weinig keus, de frietjes moest je zelf bestellen in de keuken, maar zijn nooit gekomen. Na een tweede keer bestellen komt er een puntzak friet op tafel met mayonaise er op waar je dus met z'n allen friet uit moet halen. De kok zou op de bakplaat vlees en vis bakken, maar je moest de kok zelf gaan roepen, en de bakplaat was nog koud dus weer een kwartier wachten. Toen de bakplaat eenmaal warm was en ik wilde een visje bestellen, was er alleen maar vlees. Bij het toetje aangekomen was er ook het frambozen ijs op. Jammer.

19. Heerlijk gegeten bij het buffet vooral de exclusieve voorafjes waren erg lekker.
    Het is een hele mooie locatie binnen mooie zalen en buiten een super mooi terras,
    de prijs kwaliteit verhouding is erg goed en het personeel erg vriendelijk.
    Zeker een aanrader om er eens te gaan eten of gezellig naar het terras te gaan.

20. Heerlijk gegeten. Buffet was niet zeer uitgebreid, maar wel meer exclusief dan veel "graai" budgetten. Kantenklaar voorafjes waren echt top. buiten het buffet om kon je je wensen aan de kok doorgeven en kreeg je echt wat bijzonders zonder meerprijs. Waar maak je dat nog mee. Ook de toetjes waren heerlijk. Als je ijs wilt, geef dat dan aan de kok door en hij maakt wat lekkers voor je. Aankleding kan beter ruimte klinkt hol en leeg. Personeel was erg vriendelijk

21. Naomi

1 punt
  22. Met een buitenlandse gast een heerlijke avond doorgebracht op het terras. De ontvangst en bediening was professioneel en gezellig. Het buffet gaf een ruime keuze aan smakelijke gerechten en ook voor speciale wensen werd ruimte geboden.
    Kortom, Bellevue met deze nieuwe eigenaar (!) is een aanwinst voor Tiel en verre omgeving.

23. Erg lekker gegeten hier. Vriendelijke en gastvrij behandeld.
    Een erg leuke avond gehad!

24. Heerlijk gegeten bij Bellevue aan de Waal.
    Het eten is geweldig, de bediening is vriendelijk en goed, en de locatie is schitterend, en wat een mooi pand.
    We hebben een hele leuke avond gehad.
    Een echte aanrader.
    Elizebeth.

25. Prachtige locatie, zowel binnen en buiten. Lekker gegeten en voor ieder wat wils. Bij toeval 2 keer vlak achter elkaar er geweest en tot mijn verrassing beide keren andere hapjes in het buffet.

26. Niet eerder geweest maar wel eens langs gekomen, nu afgelopen zondag toch maar eens geprobeerd. Het was een leuke ervaring, vriendelijke bediening en lekker gegeten! Niet alles was even hoog op smaak maar over het algemeen prima! Heb gelezen dat dit bedrijf recent gestart is, voor dat gegeven was het meer dan in orde, misschien wat puntjes op de spreekwoordelijke i. Succes, wij komen snel weer! Gr A. Woerden

27. Net terug van een avond uit met mijn familie, lekker gegeten en een leuke sfeer ook goed personeel heel vriendelijk. Zeker een aanrader om daar met familie en vrienden te eten.

28. Zeer teleurstellend! We komen hier zeker nooit meer terug! Maar je gezellige avondje uit, is zodoende toch verpest! Wat is het toch jammer, dat zo'n mooie locatie zo verkwanseld wordt. Het interieur is verschrikkelijk ongezellig, de tafels slecht gedekt, de bediening hopeloos en het eten super slecht. Het lijkt er wel op of er opzet in het spel is!

29. We hadden er een hoge verwachting van gezien de website maar dit viel erg tegen. Personeel was erg onprofessioneel bezig. Slechte ontvangst bij aankomst. Zeer slechte bediening. Eten was niet erg warm en smaakloos. Al met al geen aanrader!

1,1
  30. S. Wierenga

Een absolute afrader. Gisteren met mijn familie (14 personen) wezen eten bij de Bellevue. Bij de eerste bestelling drankjes kreeg mijn oma een douche van frisdrank. Personeel beweert al 6 jaar horeca ervaring te hebben, helaas niets van te merken. Ook de kok komt erg onprofessioneel over, mijn dessert was bevroren en na wat geprik met een vorkje kreeg ik deze (nadat hij net terug was van het roken) met de handen op het bord gelegd. Deze uiteraard laten staan. Ook de bestelde ijsjes kwamen niet en werden geserveerd terwijl de rest deze al op had. Eveneens het drinken, ene helft van de tafel had deze al op toen de rest zijn bestelling kreeg. Sfeer is er nauwelijks, aankleding kan beter ondanks dat het een mooie locatie is. Het buffet belooft veel maar viel tegen. Zout, weinig keus en als er
    beef teriyaki aangegeven staat verwacht je geen oude kipnuggets. Erg jammer, hoop op een hele hoop verbeteringen voor wij hier ooit terug komen!

31. Jeanette henken

Afgelopen zaterdag feestje gevierd voor mijn moeders verjaardag, het was heel gezellig, leuke sfeer en fantastisch lekker eten. Heel erg vriendelijk personeel, zeker een aanrader. Jammer dat het weer tegenviel, maar dat kon verder de pret niet bederven. In een woord geweldig!!

32. Vanavond heerlijk gegeten bij Bellevue (Dinerbuffet) Het eten was goed van smaak, ruime keus voor zowel koud/warm en dessert en het wordt goed aangevuld. Ook het personeel is zeer attent en vriendelijk en het (aanvullen van) drinken etc. wordt absoluut goed verzorgd, zo ook het afhalen van de borden en ander servies.
    Na het buffet op het terras nog een kop koffie gedronken waar je echt heerlijk zit met uitzicht over de Waal. Voor sfeer heb ik het cijfer 7 gegeven omdat deze al prima was, maar misschien nog iets meer aangekleed kan worden in de zin van wat planten en eventueel wat andere leuke decoratie? Vooralsnog was het (nu al) gezellig!

Ga vooral zo door, ik zal Bellevue zeker aanbevelen aan anderen. Prijs/kwaliteit verhouding is echt prima en je gaat zeker goed gevuld naar huis.

33. Net heerlijk geluncht bij bellevue aan de waal met een schitterend uitzicht over de waal. De lunch was lekker en allemaal vers en vriendelijke bediening dus zeker een hele goede aanrader!

34. Vandaag bijna een half uur op een half vol terras gezeten zonder dat iemand van de bediening naar ons toe kwam. We zijn toen maar op gestaan en gegaan. Slechte zaak. Met zo'n bediening ben ik al mijn vertrouwen in een restaurant kwijt, mij zijn ze daarom daar voorlopig ook niet meer. Jammer want het terras is een van de mooiste langs de waal in Nederland.

35. John Aertssen

Vanavond voor de eerste keer gegeten bij Bellevue. Prachtig gelegen aan de Waal.
    Mooi restaurant, sfeervol aangekleed.

Prima gegeten, ruime keuze en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. En....een heel vriendelijke prijsstelling. Prima kwaliteit /prijs verhouding.
    Een verademing in de horecawereld.

Veel succes en tot de volgende keer.

36. Vanmiddag heerlijk op het terras gezeten bij Bellevue. De locatie is perfect.
    We hebben genoten van de puntzakken friet met mayonaise en een groot portie bitterballen.
    De bediening was prettig en dan met name Twan/Toine.

Tip: wat meer mayonaise bij de friet.

Veel succes!

37. Erg lekker gegeten tegen een lage prijs.
    Het eten is gevarieerd en er is heel veel keuze.
    De bediening is netjes en vriendelijk en niet opdringerig.
    Zeker de moeite waard om vaker terug te gaan.

38. Het eten is van hoge kwaliteit. Het is een zeer uitgebreid dinerbuffet waar alles vers gemaakt wordt. De benaming all you can eat hoort niet bij het eten dat je krijgt. Het eten is van zeer hoge kwaliteit. Er is zoveel keus dat het onmogelijk is om alles te proeven. Een prachtige lokatie. Kortom een aanrader!

39. Diony de Wit

Vanavond bij Bellevue gegeten, all-you-can-eat. We kwamen voor een donderdagavond wat aan de late kant binnen, tegen 7 uur. Heel hartelijke ontvangst, heerlijke gerechten, warm en koud. Goede service en heel attent. Het is een prachtige locatie en de eigenaresse en het personeel en koks zijn zeer gastvrij. Het enige wat we misten was nog wat aankleding /roomdeviders en sfeermakers (planten). De puntjes op de spreekwoordelijke 'i' dus. Voor de rest: prima prijs/kwaliteitverhouding en voor herhaling vatbaar.
    Het pand leent zich uitstekend voor de plannen en mogelijkheden met de bovenzaal en de ijssalon beneden. Tel daarbij de kinderspeelplaats op en het is buffet met een tikje meer cachet dan de meeste buffetrestaurants. Kortom: een aanrader en we zijn benieuwd naar jullie toekomstige acties.

40. Ina Spies van Zetten

Gisteravond voor het eerst hier gegeten. Het eten was prima, maar er zijn nog wel een paar aandachtspuntjes, zoals het ijs goed gekoeld houden zodat het niet smelt en naamkaartjes bij wat er in de bakjes met eten zit en wat het allemaal is. Maar voor de rest voor herhaling vatbaar!!

41. Gisteravond met z'n 4e bij Bellevue aan de Waal gegeten met de speciale Facebook actie. We hebben enorm genoten. Erg veel variatie in het buffet, dus voor ieder wat wils. Ik wil het personeel graag succes wensen met dit geweldige concept en bedanken voor de fijne avond! Wij komen zeker terug!

42. Gisteravond met z'n 3e naar bellevue aan de Waal geweest
    Wij hebben het vooral zeer kindvriendelijk ervaren
    Het personeel is aardig en zorgde goed voor ons
    Het eten was goed vooral de chocolade mouche en het kersenijs!
    Het is een prachtlokatie!

43. Na de heropening van de Bellevue toch maar weer eens een kijkje genomen en daar hoort een hapje bij. Helaas is de kwaliteit nog zeer onder de maat voor wat je mag verwachten (vinden wij).

Weinig smaak aan het eten en lijkt niet vers bereid.

Nog hoop aandachtspunten voor personeel hopelijk wordt er wat mee gedaan

44. Heerlijk genoten van onze lunch. Omdat wij onze familie wilden verrassen tijdens onze stadswandeling hebben wij een lunch aangeboden in het pas opnieuw geopende restaurant Bellevue aan de Waal. Het vriendelijke personeel deed er alles aan om een overdaad aan heerlijke gerechten bij ons op tafel neer te zetten. Niets was te veel om het ons naar de zin te maken. Wij hebben genoten van de heerlijke gerechten en de gastvrijheid. Wij vinden het vernieuwde Bellevue aan de Waal beslist een aanrader.

Bellevue team nogmaals bedankt.

45. Vanaf 1 augustus is er een nieuwe eigenaar in dit prachtige pand aan de Waal. Voor het diner is er een "All you can eat" concept (maximaal 2,5 uur). De ontvangst is vriendelijk en de locatie is uitstekend. Wij zaten op het terras en dan is er een mooi uitzicht over de Waal. Het eten is niet goed, soms zelfs erg slecht. Vooraf hebben wij tomatensoep gegeten, weinig smaak en waarschijnlijk is er gekozen voor makkelijk, een beetje water erbij en klaar. We kregen er wel lekkere broodjes bij met tevens lekkere sausjes. De keuze aan het buffet is beperkt. Het was ook geen drukke dinsdag, mogelijk was de keuze daarom bewust beperkt gehouden. Het satevlees was niet lekker, regelmatig kauw je op stukken vet, met de satesaus was niets mis. Twee vleesgerechten die in bakken worden warmgehouden zijn erg droog. De pepersaus is te zout. Door de kok hebben wij ook een biefstuk op de bakplaat klaar laten maken. Het vlees was van een bedenkelijke kwaliteit en ook hier weer te veel zout gebruikt. De ballen gehakt in "jus" zijn een absoluut dieptepunt. Fabrieksballen uit een bak met iets wat voor een jus moet doorgaan. Dat de bereiding te zout is kan gebeuren, maar als je bewust voor een slechte kwaliteit fabrieksballen kiest ben je het verkeerde pad ingeslagen. Van het dessert hebben wij enkele stukken van het gebak genomen. Niets smaakte bijzonder of zelfs maar een klein beetje lekker. Om toch met iets positiefs af te sluiten, het zelfgemaakte ijs smaakte ons wel.

Wij hopen dat deze zaak nog even zijn draai moet vinden en dat de kwaliteit van het eten er binnenkort met sprongen op vooruit gaat. Voorlopig voor ons geen "All you can eat" bij Bellevue aan de Waal.

Ondanks onze negatieve beoordeling gaan wij binnenkort nog eens langs voor een lunch, wij hopen op een aangename verrassing.

46. mw. Leny Lautenbach Smits

Heerlijk op het terras genoten van een voortreffelijk lunch! Alle verse producten waren goed klaar gemaakt en een plaatje voor het oog! Van ons 3en een dikke 10 daarvoor!
    Vergeleken met de vorige recensie die wij zagen, heeft het personeel nu al alles tot in de puntjes verbetert.
    Ideale locatie voor een ontmoeting met stijl a/d waterkant in Tiel!

Veel succes voor al het personeel!
    Vr. gr. Leny L.S.

47. Lekker op het terras gezeten. Ik had een prima lunch en een geweldig uitzicht. Net open begreep ik. Ga zo door.

48. Nog nooit zo lekker buiten de deur gegeten. Perfect gewoon.

49. Afgelopen zondag heb ik mijn vrouw voor haar verjaardag samen met de kinderen en kleinkinderen verwend met een warme lunch in restaurant Bellevue in Tiel. Wat hebben wij genoten met z’n allen niet alleen een top locatie met een schitterend uitzicht maar ook een geweldige keuken. Ook het personeel doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken. Bedankt allemaal dat jullie er voor ons een onvergetelijke dag van hebben gemaakt. Wij komen zeker weer terug.

50. Afgelopen Zaterdag wezen eten bij de Bellevue. Een prachtige locatie en nu dat het terras weg is een prachtig uitzicht over de Waal. Eten was heerlijk, goede gerechten op de kaart voor deze tijd van het jaar. Bediening was zeer vriendelijk gelijk bij binnenkomst. Wij komen hier zeker nog een keer terug

51. Vanmiddag geluncht. Hopeloze bediening. Eten was naar lang wachten-toch zaten er maar 6 mensen in het restaurant- aardig. s' Morgens om een uur of 11 gebeld om te reserveren, vergeefs, er werd niet opgenomen. Al met al jammer van zo'n prachtige lokatie. Voor ons voorlopig geen Bellevue meer.

52. Vanavond voor de vierde keer gegeten bij Bellevue. Niet vanwege de goede ervaringen maar vanwege de prachtige locatie en de wens dat dit gaat slagen in Tiel. Ondanks het feit dat het heel rustig was toch genoten van de geweldige entourage. Nu was het eten ook prima en de bediening helemaal goed. Kortom, Bellevue heeft geleerd na een moeizame start en verdiend zeker een tweede kans. Voor ons was het een prima afsluiting van een mooie herfstvakantie.

53. Heerlijk gefietst door de Betuwe en dan uitrusten onder het genot van een drankje en hapje. Prachtige locatie, mooi uitzicht vanaf het terras. Eerste teleurstelling...geen appelgebak, ook geen alternatief, en dat op een mooie zondagmiddag om 15.00 uur. Bleef dus niets anders over dan een cappuccino en een thee te bestellen. De bestelling kwam snel, alleen het theezakje ontbrak. Ik kom zo met de thee, zei de serveerster. Het water is koud geworden en het theezakje is nooit gekomen terwijl het niet eens zo erg druk was. Alleen de cappuccino afgerekent, commentaar van de serveerster : had u maar even moeten zwaaien.. tja.

54. Fam van IJzendoorn

Ondanks slechte recensies vanavond voor het eerst gegeten bij Bellevue.
    Heerlijk! Echt voor herhaling vatbaar. Eten prima, bediening vriendelijk. En dan zo'n schitterend pand...
    Zo blijkt maar weer; je moet het zelf ervaren.

55. Gisteren gegeten bij Bellevue. Ondanks wat slechte recensies hier toch geprobeerd en het is me prima bevallen.
    Ik had hier vooral vernomen dat het eten niet warm zou zijn en de bediening slecht, maar daar hebben wij niets van gemerkt.
    Wel vind ik de kaart erg beknopt. Er is relatief weinig keuze.
    Al met al toch prima bevallen.

56. Gisteren voor het eerst bij bellevue in tiel gegeten. wij waren er nog nooit geweest. Het is voor ons een uitdaging om in een heel nieuw restaurant te eten. We hebben in de afgelopen tijd heel veel gezien, gegeten, gedronken en beoordeeld.
    Bij bellevue in tiel hebben we super lekker gegeten en gedronken. Het personeel is zeer vriendelijk en het is zeker een toplocatie.
    wij gaan zeker nog snel een keer terug.

57. Met mooi weer zit je heerlijk op het terras met een geweldig uitzicht, dus na een drankje maar eens de kaart gepakt. Het viel me op dat de kaart behoorlijk beknopt was (geen kinderkaart) en bij het personeel had ik niet echt het idee dat ze ervaren waren met serveren. Afijn toch maar wat eten bestelt en dat was echt een deceptie, sla maar gewoon op het bordje gekwakt niet aangemaakt met een lekkere dressing, vlees was aan de lauwe kant. Kreeg echt het idee dat er een vakantie kok in de keuken stond die voor het eerst ging koken! Zonder van zo'n mooie locatie en de prijs was ook aan de hoge kant voor het smaakloze voedsel. Voor mij helaas geen Bellevue meer, misschien alleen voor een wijntje op het terras maar absoluut geen eten!

58. Vandaag voor het eerst bij Bellevue gegeten (pannenkoeken) .
    Omdat een van onze gezinsleden een glutenallergie heeft de dag ervoor al gevraagd of ze glutenvrije pannenkoeken serveren.
    Dit was mogelijk, konden we bij de bestelling opgeven.
    Aangekomen werd ons gevraagd of we op het terras wilden eten ervan uitgaande dat je alles van de kaart kon bestellen waarmee ze ook op internet adverteren.
    Echter kun je op het terras maar een beperkt aantal pannenkoeken bestellen. Reactie van de serveerster : je kunt niet alles van de kaart bestellen anders moeten we zoveel op en neer lopen omdat we de bestelling handmatig op moeten nemen ????
    Personeel zeer onervaren, waren ook constant met elkaar in discussie. Door 2 verschillende personen gevraagd wat we wilden drinken. Daarna ook door 2 verschillende personen gevraagd wat we wilden eten.
    Inmiddels was een tafel achter achter ons ook een groep mensen komen zitten die van een heer (waarschijnlijk de eigenaar) tot onze verbazing wel een keuze uit de uitgebreide kaart mochten maken, hoezo structuur.
    Pannenkoeken van matige kwaliteit, poffertjes uit de magnetron.
    Glutenvrije pannenkoek retour gestuurd omdat deze niet gaar was. Laten ze de kok naar boven komen om te zeggen dat er geen glutenvrij beslag meer is ? Dus 1 persoon niets gegeten, werd ook geen alternatief aangeboden.
    Gauw maar betalen en wegwezen. Bij serveerster aangegeven dat ik wilde pinnen : dan moet u naar binnen lopen en tafelnummer 202 vermelden. Dit doe je toch niet, loop dan even mee.
    Binnen aangekomen staat een groot deel van het personeel inclusief eigenaar op een kluitje bij de kassa. Eigenaar weet niet hoe snel hij zich uit de voeten moet maken.
    Bellevue, 1 keer maar nooit meer.
    Dit pand met zo'n uitstraling verdient een betere uitbater.

59. Afgelopen weekend bij Bellevue gegeten was erg gezellig.
    Personeel was wel goed het was druk maar we hadden niet gereseveerd en ben blij dat we konden zitten.
    Het eten is echt top presentatie top.
    De drankjes waren op normale prijs.
    Het personeel was ook erg vriendelijk een praatje gemaakt.
    De keuken was ook erg klein maar erg makkelijk.
    Keukenpersoneel zagen er opentop uit.
    Ga zo door!!
    Mvg Mark herten

60. We hadden hoge verwachtingen van deze prachtige locatie aan de Waal. We zaten buiten op het terras en het uitzicht is echt geweldig. Je zit daar heerlijk. Bediening was erg vriendelijk, maar lijkt (zoals meer mensen hier zeggen) wat onervaren en ziet bijvoorbeeld niet snel dat je glas leeg is en laat je lege bord redelijk lang staan. Het eten vonden wij echt onder de maat. Het vlees was lauw en er leek over het algemeen weinig aandacht aan de gerechten te zijn besteed. Sla zonder enige vorm van dressing een ietwat aangebrande gepofte aardappel. Beetje matig voor wat je moet betalen vinden wij. De locatie maakt veel goed, maar wij gingen toch met een vervelend gevoel weg omdat we de prijs-kwaliteitverhouding absoluut niet vonden kloppen. Jammer, want het heeft absoluut potentie. Dus kom op eigenaars: een stapje erbij met de kwaliteit en de training van het personeel en jullie hebben hier een gouden stek!!

61. Alda 5 punten

Super gezellige middag gehad op het mooiste terras in Tiel, met vrienden. Onbetaalbaar. Ga zo door Sonja en piet.

62. Afgelopen weekend, tijdens Woodstock aan de Waal, hier op het terras gegeten samen met vrienden. Het eten was prima maar de bediening en service liet te wensen over. We bestelden alle 4 een drankje en wilden daar graag water bij. Kraanwater kon niet alleen betaald water! Vreemd daar doen ze nergens anders moeilijk over... Glas rode wijn gedronken daarna zin in nog een glas... was het opeeens een anders soort rode wijn? Het eerste glas bitter lemon was geserveerd in een klein glas en de 2e in een groot glas. Personeel keek niet rond op het terras en moesten we telkens om aandacht vragen. Bij het eten hadden we ook puntzakken friet, deze werden echter 10 minuten voor het vlees geserveerd, maar gauw opgegeten anders was het koud geweest. Ook zat er onder in de puntzak friet zomaar een scherpe vork? Jammer allemaal, er valt nog een hoop te leren! Op gastvrijheid en service valt nog een hoop op te behalen!

63. Vandaag voor eht eerst Bellevue uitgeprobeerd. Vanwege de drukte die we gewend zijn bij de Pannenkoekenbakker in Buren gereserveerd. Dat was niet nodig. Om 16.30 uur waren we de enige in de 'kelder'. Bij eten in Bellevue verwacht je niet in het gehorige souterrain te worden weggezet. Op een zonnige dag als deze moet de vraag zijn: Wilt u binnen of op het terras?' Dat laatste is echter niet mogelijk. Doordat de keuken middenvoor aan de raamzijde zit, is er binnen maar weinig licht en doet het donker aan, ook door de bruine kleur van de spiegels (die de ruimte wel mooi groot doen lijken). De pannenkoeken waren redelijk, de poffertjes koud. Op dat moment bedacht men op de bel-etage het meubilair te gaan schuiven, geen gehoor!! Ook veel last van stemmen in de holle ruimte, het klinkt erg door vanaf de ijscounter die in open verbinding staat met het pannenkoekengedeelte. Wat gordijnen, stoelkussens etc. zou de ruimte accoustisch fijner maken. Een gordijn zijdelings naast de (ijsco-)bar zou ook fijn zijn om de inkijk wat te verminderen, was jammer dat je direct achter de bar keek.
    Zeer positief punt was de (jonge) ober die een zeer goede gastheer was. Grapje voor de kinderen, en meteen wat gedaan aan het kabaal van het schuivende meubilair. Erg fijn dat je mbv een mobiel apparaat aan je tafeltje kan pinnen.
    Daarna naar boven, terras uit de salon mag ook op het terras genuttigd worden.
    Het terras is heerlijk toeven. Uiteindelijk voor de kinderen in de salon ijs gehaald en zelf iets van de kaart besteld. De kaart is voor het terras maar matig, borrelgarnituur, soep of uitsmijter en ook de lunchkaart is vooral broodjes en eieren. Mensen die op het terras wilden eten kregen te horen dat dat alleen kan bij voldoende reserveringen. De beide meisjes op het terras hadden weinig zin en zouden eens bij hun collega in het souterrain in de leer mogen gaan. Hier worden de bestellingen met een handheld opgenomen, maar moet je dus wel binnen pinnen.
    Bij het pinnen dus ook even het restaurant gezien. Ook hier weinig uitzicht, je kijkt vooral tegen het verhoogde terras aan en de inrichting liet een wat 'simpele' indruk bij mij achter. Zo'n mooi pand, een behoorlijk gesoigneerde kaart en dan de aankleding net niet. We wilden eigenlijk in de bistro eten, maar met de kinderen vond ik de kosten net te hoog. Ook stond er niets in de menu's op internet over kindermenu's. Wie weet probeer ik het nog eens als ik alleen met mijn man ga eten, maar Bellevue staat zeker niet meer hoog op mijn lijstje.
    Bellevue is nog niet eens zo oud, maar lijdt aan een identiteitscrisis: beneden is een pannekoekenrestaurant weggestopt naast de ijsbar, die ruimte was over 'dus laten we er maar wat mee doen'. Er is een restaurant, maar dat is qua locatie ondergeschikt aan een terras waar je niet mag eten en zalen die (in ieder geval deze zondag) niet gebruikt worden.
    De ijssalon en het terras zullen het ook zeker goed doen bij mensen die bij toeval tijdens een dagtripje op de Waalkade stuiten: ook deze namiddag veel volk van buiten Tiel voor een ijsje of een drankje met bitterbal. Ook zou ik snel zorgen voor een betere kaart op het terras: een bijzondere pannenkoek, meer ijscoupes en kleine simpele maaltijden (meer dan alleen saté). Ik kan me goed voorstellen dat je de drie-gangen-diners niet over het fietspad en trap heen wil serveren, maar de huidige kaart is het andere uiterste. De bistro moet nog even afgemaakt worden, ook hier kijk je vanaf meerdere tafels achter de bar of de keuken in. Tip: Pak de ruimten boven om te eten (superuitzicht), dan maar een trap op met het eten. Zeker als je deze in het weekend toch leeg hebt staan.
    Op de manier zoals het nu is, kloppen de rapporten van enige jaren geleden wel. Zo is Bellevue met horeca niet rendabel.......

64. Heerlijk gegeten in het restaurant! Mooi uitzicht op de Waal. Wij hebben ook een rondleiding gehad door het personeel wat ons zeer aansprak! Enigste kleine tip is dat het erg warm was in het restaurant.

65. Micheal

Heeerlijk gegeten in het pannenkoeken huis met mijn familie
    Het personeel kan beter maar heerlijke pannenkoeken en het ijs is verrukkelijk

66. Ouko Reitsema

Waren op 2 juni 2012 met 11 personen hier aan het eten. Kwaliteit eten is prima! Bediening is niet professioneel.
    Op zich niet zo erg, maar als je gewoon kraanwater bij je ten wil hebben, nou berg je dan maar. Dan krijg je antwoorden als: u betaald net zoveel voor kraan water als voor water uit dat flesje! Ook kunnen we geen kraanwater neerzetten, want we hebben geen kan hiervoor.

67. J&J Tiel

Schitterende locatie, mooie ambiance, prachtig terras met uitzicht op de Waal bij Tiel maar....bediening (terras) laat nogal te wensen over: tafeltjes niet schoon, lang wachten (zwaaien) om bediening aan tafel te krijgen, uitserveren duurt even, na uitserveren moet bestek (aan meerdere tafeltjes) nagebracht worden, kwaliteit (lunch) niet geweldig en lauw, peper en zout ontbrak (ondanks vragen) en ook om af te rekenenen weer zelf initiatief nemen. Ook niet erg goedkoop. Serveerster lijken geen in- en overzicht te hebben. Ervaren aansturing en organisatie op terras lijkt mij zéér gewenst. Gezien ervaring en reactie "baas" die we op erop aanspraken, laten we het voornemen voor een reservering voor een "diner voor 2" maar schieten.

68. Zondag 13-5-2012 in het pannenkoeken gedeelte gezeten met 6 volw en 1 kid. Gevraagde kinderstoel stond er niet en dus om moeten vragen. Ik vind het persoonlijk wat donker zitten beneden, waar we in een hoekje zaten met uitzicht op de parkeerplaats. Pand is zeker nog niet klaar voor grote groepen, zie bijvoorbeeld het ontbreken van een leuning vanaf de dijk naar de ijssalon. Onervaren personeel. Pannenkoeken echt maar redelijk, poffertjes waren zeker niet vers, uit een pakje. Restaurant enkel bezichtigd maar als je papieren lopers ook daar gaat gebruiken heb je snel het gevoel in een kantine te zitten, maar ik weet natuurlijk niet de ambitie van de eigenaar. Verschonen van baby op toiletten niet mogelijk, hier moet wel aandacht voor komen vooral als je een pannenkoeken resto claimt te zijn. Wat me het meest verbaasde is dat de eigenaar toen we binnenkwamen duidelijk druk druk is met zijn administratie midden in het restaurant (zoek een hoekje) en niet op of om kijkt terwijl we toch als enige binnenlopen: ik kom mijn geld uitgeven, een knikje of goedemiddag was op zijn plaats geweest. Voor de pannenkoek en restaurant zal ik niet snel terugkomen, het terras daarentegen op een prachtige lokatie aan de Waal is uniek te noemen.

69. Niels 7 punten

Ik heb er met een groep van 12 personen een klein verjaardags ijsje gegeten. We werden hartelijk onvangen en de bediening was geheel naar wens. We kwamen onverwachts maar dat hinderde totaal niet. Het pand is erg mooi geworden en het nieuwe terras ziet er zeer goed uit.

70. M. Bogaard

Het restaurant besproken voor een groep (22 personen) op het moment dat er nog geen buitenterras was. Toen was er nog een mooi uitzicht over de Waal. Een week later was dat uitzicht compleet weggenomen door een enorm terras met schermen. Erg jammer. Het eten was goed maar de bediening moet echt beter. Geen team en de jongste bediende werd niet of nauwelijks begeleid. Vooraf gemaakte afspraken over o.a. een vegetarisch gerecht zijn niet nagekomen. De bestelde gerechten zonder vlees werden bij verkeerde gasten uitgeserveerd. Ook een eenvoudig gerecht voor onze jongste gast moest apart besteld worden. Kortom, eten prima, service moet worden aangepakt.

71. Wat een schitterend verbouwd pand! En wat gunnen wij de ondernemer een goedlopend bedrijf, toch mankeert er nogal wat aan.
    Het is jammer dat de inrichting lijkt op een voetbalkantine.
    Geen placemats of kleed op tafel, erg ongezellig. Kapstok beslaat de hele muur en ziet er echt niet gezellig uit. Erg lawaaierig.
    Bij binnenkomst kijk je tegen rommelige bergruimte onder de trap. Personeel in XXL polo's zien er knullig uit, bediening was matig. Weinig gastvrij. Pannekoeken hebben we ook wel eens beter gegeten.
    Terwijl je van zo een locatie en prachtig pand veel meer kunt maken.
    Veel succes!