Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Thorn verdeeld zijn.

Over het vragen naar een doggybag werd erg moeilijk gedaan. Discussie daarover vrij zinloos.
    Wij aten met 3 senioren en er bleef veel vlees over.

Het heet een brasserie, maar gewoon een top restaurant in het hart van het witte stadje. Hier werken echte allrounders, die hun vak verstaan. We waren hier al eerder, voor diner en lunch. Vandaag de lunch, kabeljauw met kreeftensaus, voortreffelijk! Met een prachtige bijpassende Italiaanse wijn. Hier wordt nog met verse producten gewerkt. Bij navraag; dagelijks komt de vis b.v. vers uit Yerseke. Of je nu op doorreis bent of in omgeving woont is dit prima gezellige horecazaak, waar de prijzen goed in evenwicht zijn met wat er geserveerd wordt.

3. Internationaal Thorn

Met 7 personen gegeten. Gastvrije ontvangst door de zoon van de eigenaren. Heerlijke voorgerechten, ook de hoofdgerechten smaakten heerlijk. Prima porties. Lekkere wijnen. Sfeer was gezellig, alleen op zaterdagavond hoorde je heel goed het schuiven van tafels en stoelen op de eerste verdieping. Echter dit duurde maar kort. Hele aardige, leuke mensen in de bediening. Hele goede prijs/ kwaliteit verhouding.
    Kortom, een aanrader!

Voor de derde keer gegeten bij Soof. Weer heerlijk gegeten!!
    Gastheer weer tijd voor elke gast!!

Margriet Hakkesteegt

Wij hebben heerlijk gegeten. Werden persoonlijk welkom geheten en er was goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. De prijs kwaliteit garantie is helemaal goed. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug. Onze complimenten!

Met grote groep gegeten in een sfeervol en gezellig restaurant. Uitbater weet hoe hij zijn klanten het naar de zin moet maken. Kwaliteit en presentatie van gerechten was super. Gewoon proberen daar krijg je geen spijt van.

7. Nederlands Thorn

B.jongenelen

Het eten was goed maar met weinig fantasie. Jammer geen wow. De bediening was zeer correct. Ik kan mij alleen niet voorstellen dat men in 2017 niet kan pinnen maar cash moet betalen. Dat is niet meer van deze tijd en zet de klanten voor een vervelend blok. Een van de redenen dat ik er niet vlug meer zal reserveren.

Heerlijk gegeten!
    Ik heb genoten van een heerlijk uitgebreid glutenvrij diner.
    Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

Jannie Verhage

Warme ontvangst en uitstekende bediening en service samen met een heerlijke lunch.

roy

Ik heb gedurende het afgelopen jaar meerdere keren voor mijn werk gegeten en overnacht in Crasborn. Ik ga er elke keer weer met plezier heen, dus ik snap de reacties eigenlijk niet zo goed. De eigenaar kan in het begin iets stug overkomen, maar dat is de buitenkant. Het is een hotelier van de oude stempel die precies snapt waar je behoefte aan hebt. De kamers zijn eenvoudig, maar uitermate scherp geprijsd. Het ontbijt is ronduit uitstekend. Het diner is gewoon goed. De prijs vind ik voor een dergelijke mooi locatie zeer billijk. Kortom, als ik voor in dat deel van het land moet zijn ga ik er zeker weer naar toe. Ook een collega van mij komt graag bij Crasborn eten.

Bjorn munnecom

Heerlijk gegeten, top bediening en gastvrijheid. Een aanrader!

Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en attente bediening. Al diverse keren gegeten m.a.w. voor herhaling vatbaar.

Het eten was uit de kunst goede kok! Gezellig tafelen lijkt me erg knus te zijn in de winter als de dagen korter zijn. Zeer fijne bediening door attente heer.

Lekker gegeten, alles erop en eraan.

Ontzettend goede service, zeer tevreden. Eten was uiteraard subliem. Complimenten aan de chef! Gezellige sfeer. Heerlijk kunnen zitten en genieten van de fijne middag. Goed bezig.

Fam. Cl.

Hebben met Vaderdag met 6 personen erg genoten van het eten. Zeer goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

Monique van der Wel

Was top!

19. Pannenkoekenhuis Thorn

Het enige goede aan dit pannenkoekenhuis is de bediening. We werden snel geholpen door verschillende personeel en allemaal waren ze zeer vriendelijk. Helaas is er weinig goeds te schrijven over het eten.. ik heb zelden zo vies eten voorgeschoteld gekregen. Mijn keuze was een pannekoek met salami, prei, champignons, paprika, kaas, ananas en Italiaanse kruiden. De pannekoek was klef, salami had totaal geen smaak, geen ananas te bekennen hoewel je wel een overload aan champignons kreeg en zeer weinig prei. Verder was de pannekoek doordrenkt met vet en geen smaak van de kruiden. En dat voor een prijs van ongeveer 15 euro. Voor die prijs verwacht je toch wel een beetje kwaliteit, maar die was ver te zoeken. Alle ingrediënten smaakten heel goedkoop en volgens mij gebruikte ze ook niet eens verse ingrediënten. Meer dan 3/4 van de pannenkoek laten staan omdat het niet te eten was en met honger deze tent verlaten. Het was zeer teleurstellend. Leuk dat er een breed aanbod is aan pannenkoeken waar je als klant uit kunt kiezen, maar beter verlagen ze de hoeveelheid keuze en doen ze wat aan de kwaliteit van hun eten.

Met een groepje van 10 personen geluncht. Reservatie was vlot verlopen. Het eten was zeer goed verzorgd en lekker. Heel goede prijs/kwaliteit. Enig minpuntje was het lange wachten, dit kwam doordat we te veel verschillende dingen hadden gekozen! Toch zeker een aanrader om te lunchen!

Heerlijk gegeten op prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening. Top avond gehad, voor herhaling vatbaar.

veerle de vidts

wij kwamen met een grote groep . Heel vriendelijke ontvangst, lekkere verse vlaai en heerlijke koffie en thee. Prima adresje!

23. Internationaal Thorn

Monique

Mooi restaurant. Zeer hartelijk ontvangen. Menu bestond uit veel keuze voor zowel vlees als vis. Menu van de chef was perfect. We waren met 2 kinderen en hun kregen al fijn het hoofdgerecht toen wij ons voorgerecht kregen. We hebben echt genoten van de gezellige sfeer en het heerlijke eten. Onze complimenten. Ga vooral zo door, het is een aanrader. Wij komen er zeker nog eens terug!!

De muziek te hard. Liefst een achtergrondmuziek.

25. Internationaal Thorn

Fles wijn bij het eten besteld, moet je zelf inschenken. Asperges-menu was lekker, Franse Uiensoep goed, ravioli een ander verhaal. Deeg blijft aan je tanden plakken, heb het teruggestuurd. Tweede keer hetzelfde. Geen excuus, alleen veel later de vraag of ik een dessert of koffie als 'compensatie' wil. Inrichting is een kwestie van smaak... Helaas niet voor herhaling vatbaar.

Marcel Maas

Zoals altijd wederom heerlijk geluncht.
    Super vriendelijke bediening en mooie locatie.
    Een echte aanrader!!!!!!

We hebben ons laten verrassen met een broodje Soof. Het was een echte verrassing, heerlijk!
    Tip: in de lunchtijd een extra personeelslid zou wenselijk zijn. Deze mevr liep zich de benen onder haar .......uit.

Heerlijk eten voor een goede prijs en een fantastisch gastvrije bediening! Zeker gaan eten. Wel rekening houden met de openingstijden.

29. Internationaal Thorn

Ellen Boumans

We waren met 12 personen en hadden gereserveerd en gekozen voor het verrassingsmenu... dat was dus echt een verrassing!

Vooraf een aantal voorgerechten, opgediend op mooi servies, daarna een licht soepje en daarna 2 soorten vlees en heetlijkr vis met garnituur. De 5e gang was een verfijnd dessert.
    Verder top dat de tafels in een vierkant stonden, zo konden we ook een gesprek voeren waaraan iedereen kon deelnemen!

Onze complimenten voor jullie restaurant!

Afgelopen zaterdag heel lekker gegeten bij Soof. Prettige bediening en heerlijke wijn voor een redelijke prijs. We komen zeker een keer terug.