De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in Thorn

• vr vanaf 17:00
  • za vanaf 17:00
  • zo vanaf 09:30

WELKOM
In het mooie pand van de Koninklijke Harmonie, gelegen in het historische centrum van Thorn, ligt ons eetcafé.
Eigenlijk is de naam eetcafé achterhaald, want daar waar een aantal jaren geleden het cafégedeelte nog zorgde voor de meeste klandizie, is nu plaatsgemaakt voor gezellige tafeltjes met kaarsjes waar onze gasten kunnen genieten van heerlijke gerechten.
Zowel de regionale als mediterrane keuken komen aan bod en gerechten worden uitsluitend bereid met eerlijke en dagverse ingrediënten voor een eerlijke prijs.
Onze eetzaak staat voor eerlijke producten met een betrouwbare kwaliteit. De kaart is bewust bescheiden gehouden, zodat de ingrediënten gegarandeerd vers zijn.

Regelmatig staat een seizoensproduct in de schijnwerpers. Zo staan in de zomer de echte Zeeuwse bodemmosselen op onze krijtborden.
Voor vegetariërs zijn enkele gerechten opgenomen, zoals een vegetarische pasta bereid met verschillende groentesoorten.
Het pand beschikt over een groot ommuurd achterterras waar men in de zomermaanden even lekker op adem kan komen. Daarnaast beschikken wij ook over een klein voorterras met enkele tafeltjes waar gasten kunnen genieten van de laatste zonnestralen van de dag.
Naast dit alles verzorgen wij voor u ook feestjes, vergaderingen, recepties, koffietafels, zakelijke lunches of diners en dergelijke. Informeer naar de mogelijkheden.
Tot ziens bij de Kuueninklike Hoeskamer van Thoear (ofwel de Koninklijke Huiskamer van Thorn).

Foto van De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in ThornFoto van De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in ThornFoto van De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in ThornFoto van De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in ThornFoto van De Kuueninklike Hoeskamer van Thoear in Thorn

Overnachten
Hotels in de buurt »