Op dit adres zit nu: De Wijngaard

1438522060 86
1503751902 93
1520059363 93

1. Geweldige avond, super goed eten en een zeer bevlogen gastheer👍👍👍👍

2. Geweldige avond gehad met z’n vijven, heerlijk Verrassingsmenu 3-gangen gegeten en uiterst vriendelijke en attente bediening. Complimenten voor de brigade hoor!

3. Geweldig gegeten. 3 gangen diner. Alles vers en met zorg klaargemaakt.

4. Het was een hartelijk ontvangst.
    De sfeer was heel huiselijk en warm.
    De lunch was heerlijk.

5. G Kanters

Heerlijke lunch met 11 personen. We waren bijna een uur later maar hier maakte de gastheer geen probleem van. Goede sfeer, mooie en smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening.

6. Eten was lekker, kelner was behoorlijk druk...haantje...

7. Gewoon altijd lekker eten bij Soof, meer kan ik er niet over zeggen.
    En dat wil ik ook niet want dan gaat iedereen naar Soof en dan heb ik geen tafel meer!

8. De S van super sfeer.
    De O van ongelooflijk lekker eten.
    De O van onvergetelijke avond.
    De F van fantastische bediening.

9. J.van Hattem

Gezellige sfeer op mooie locatie.

10. M vd Moosdijk

Heerlijk gegeten. Zeer vriendelijk personeel. Goede service. Gezellig buitenterras op een leuk pleintje!

11. Veerle Smitsmans

Lekker gegeten! Gezellig restaurant

12. Wij komen al jaren bij Soof. Altijd vriendelijke bediening, prima vers eten. Ook het vegetarische eten is heerlijk.

13. Denise koedam

We hebben heerlijk gegeten. Het was helemaal top. Komen zéker snel weer eten.

14. Hub aan den Boom

Prima eten, prettige omgeving en sfeer, uitstekende bediening.

15. E.oosterholt

Fijn weer gezellig terras. Enthousiaste en vriendelijke bediening. Eten was lekker. Asperges hadden wat meer gemogen en ook een kan water had aangeboden mogen worden. We komen terug.

16. Gisteren bij soof geweest.
    Fijne ambiance.
    3 Gangen vlees en vis.
    Lekker gegeten en fijne bediening.
    Komen zeker terug.
    Gr Theo en Monique.

17. Heerlijk gegeten, gastvrij en gezellig. Kortom helemaal top, tot de volgende keer!

18. Dsjokkies

Geweldige ervaring we hadden met 11 personen een bijzonder gastvrije ontvangst en dito bediening. Wat een gastvrijheid.
    Lunch heerlijk, alles warm geserveerd, niets was teveel en dat alles voor een enorm sympathieke prijs.

Een adres om aan te bevelen en te onthouden!

19. Prima gegeten.
    Er is zorg besteed aan het eten.
    Het drie gangenmenu was prima en de prijs kwaliteitsverhouding was ok.
    Gezellig en vriendelijk personeel.
    Voor herhaling vatbaar.

20. Yolanda

Eerst een amuse bij het aperitief. Na een lekker voorgerecht van zalm/lomo met salade bestond het hoofdgerecht uit verrukkelijke groenten en knolselderijpuree bij een overheerljke malse bavette. Het grand dessert bestond uit panna cotta, abrikozentaartje en home-made vanilleijs met sabayon. Echt super lekker! Dit restaurant is een aanrader!

21. Super eten en goede sfeer.

22. Van den Berg

Fantastisch gegeten. Zelfs het aperitief werd verrassend begeleid met kleine hapjes. Zeer smaakvol en met veel liefde voor het vak. We komen in de zomer graag nog eens terug.

23. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!

24. Super bezoek.
    Goede kwaliteit.
    Super bediening.

25. Goede ambiance en kwalitatief hoogwaardige producten tegen een alleszins acceptabele prijs. Zonder meer een aanrader.

26. Heerlijk gegeten, was goed warm, in overleg hoeveel tijd tussen de gerechten.
    Vriendelijke gast vrouw helemaal top.

27. Altijd goed verzorgd bij Soof! Het verassingsmenu is altijd weer een aanrader. Het eten is veel beter dan je bij een "brasserie" verwacht; je krijgt bij elke gang keurig een toelichting bij het kunststukje dat op je bord ligt. Top!

28. Frans van der Goot

Genoten van een heerlijke lunch. Alle producten vers en zeer smaakvol. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Het is niet de vraag óf je er terugkomt, maar wanneer!

29. Monique hustin

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening leuke sfeer.

30. M.Heijmans

Fijne locatie, niet rumoerig, gemakkelijke stoelen.
    En vooral lekker eten tegen betaalbare prijzen.
    Vriendelijke ontvangst en bediening.
    Voor herhaling vatbaar!

31. Heerlijk gegeten. Als voorgerecht pompoensoep gekozen. Echt een aanrader. Vervolgens kabeljauw. Ook perfect van smaak. Absoluut een goed restaurant voor een redelijk prijs.

32. Het heet een brasserie, maar gewoon een top restaurant in het hart van het witte stadje. Hier werken echte allrounders, die hun vak verstaan. We waren hier al eerder, voor diner en lunch. Vandaag de lunch, kabeljauw met kreeftensaus, voortreffelijk! Met een prachtige bijpassende Italiaanse wijn. Hier wordt nog met verse producten gewerkt. Bij navraag; dagelijks komt de vis b.v. vers uit Yerseke. Of je nu op doorreis bent of in omgeving woont is dit prima gezellige horecazaak, waar de prijzen goed in evenwicht zijn met wat er geserveerd wordt.

33. Voor de derde keer gegeten bij Soof. Weer heerlijk gegeten!!
    Gastheer weer tijd voor elke gast!!

34. Margriet Hakkesteegt

Wij hebben heerlijk gegeten. Werden persoonlijk welkom geheten en er was goede uitleg bij de gerechten en de wijnen. De prijs kwaliteit garantie is helemaal goed. Als we in de buurt zijn komen we hier zeker terug. Onze complimenten!

35. Met grote groep gegeten in een sfeervol en gezellig restaurant. Uitbater weet hoe hij zijn klanten het naar de zin moet maken. Kwaliteit en presentatie van gerechten was super. Gewoon proberen daar krijg je geen spijt van.

36. Heerlijk gegeten!
    Ik heb genoten van een heerlijk uitgebreid glutenvrij diner.
    Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

37. Jannie Verhage

Warme ontvangst en uitstekende bediening en service samen met een heerlijke lunch.

38. roy

39. Heerlijk gegeten, gezellige ambiance en attente bediening. Al diverse keren gegeten m.a.w. voor herhaling vatbaar.

40. Het eten was uit de kunst goede kok! Gezellig tafelen lijkt me erg knus te zijn in de winter als de dagen korter zijn. Zeer fijne bediening door attente heer.

41. Lekker gegeten, alles erop en eraan.

42. Ontzettend goede service, zeer tevreden. Eten was uiteraard subliem. Complimenten aan de chef! Gezellige sfeer. Heerlijk kunnen zitten en genieten van de fijne middag. Goed bezig.

43. Fam. Cl.

Hebben met Vaderdag met 6 personen erg genoten van het eten. Zeer goed verzorgd. Voor herhaling vatbaar.

44. Monique van der Wel

Was top!

45. Met een groepje van 10 personen geluncht. Reservatie was vlot verlopen. Het eten was zeer goed verzorgd en lekker. Heel goede prijs/kwaliteit. Enig minpuntje was het lange wachten, dit kwam doordat we te veel verschillende dingen hadden gekozen! Toch zeker een aanrader om te lunchen!

46. Heerlijk gegeten op prachtige locatie. Zeer vriendelijke bediening. Top avond gehad, voor herhaling vatbaar.

47. veerle de vidts

wij kwamen met een grote groep . Heel vriendelijke ontvangst, lekkere verse vlaai en heerlijke koffie en thee. Prima adresje!

48. De muziek te hard. Liefst een achtergrondmuziek.

49. Marcel Maas

Zoals altijd wederom heerlijk geluncht.
    Super vriendelijke bediening en mooie locatie.
    Een echte aanrader!!!!!!

50. We hebben ons laten verrassen met een broodje Soof. Het was een echte verrassing, heerlijk!
    Tip: in de lunchtijd een extra personeelslid zou wenselijk zijn. Deze mevr liep zich de benen onder haar .......uit.

51. Heerlijk eten voor een goede prijs en een fantastisch gastvrije bediening! Zeker gaan eten. Wel rekening houden met de openingstijden.

52. Afgelopen zaterdag heel lekker gegeten bij Soof. Prettige bediening en heerlijke wijn voor een redelijke prijs. We komen zeker een keer terug.

53. Ontzettend lekker gegeten en zeer gastvrije ontvangst. Zeker voor herhaling vatbaar.

54. Cobi Kremers

Heerlijk gegeten. Prijs/kwaliteit is goed in balans. Vriendelijk personeel. Warme borden; altijd erg plezierig om rustig te kunnen eten.

55. Castelijns

Prima kwaliteit/prijsverhouding. Alles goed verzorgd en lekker warm geserveerd. Zeker voor herhaling vatbaar.

56. Alex van Bienen

Zeer gastvrij en vriendelijk. Prima keuken. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding.

57. Lekker gegeten en ambiance was ook goed.

58. Eten was heerlijk! Ook de aankleding bij de koffie en thee zeer goed en we kregen een lekkere amuse vooraf. Voor herhaling vatbaar!

59. J van der Werf

Wij hebben nu een paar maal gegeten bij Soof en vinden het eten elke keer weer heel erg goed.

Voor de prijs van 25,95 krijg je een 3- gangenmenu met een meer dan goede prijs/kwaliteit verhouding.

Bovendien zijn de stoelen heel comfortabel (dat is wel eens anders) en is de muziek prettig zacht.

Super!

60. Voor het eerst hier gegeten. Echt genoten van het eten, mooi opgediend en heerlijk van smaak. Beperkte keuze, maar wat mij betreft geen probleem. Heerlijke wijn en een fijne sfeer. Absolute aanrader. Komen zeker terug.

61. Elisabeth Jeuken

Onze jaarlijkse familiedag afgerond met een heerlijk etentje bij Soof; een perfecte afsluiter van de dag.

Het was onze eerste kennismaking met het restaurant, maar we zullen graag nog eens terugkomen.

62. Beperkte kaart, maar goed van kwaliteit. Nette bediening waar je nog als gast behandeld wordt. Speciale wensen voor de kinderen geen probleem. We gaan zeker nog een keer terug.

63. Kersten

Beperkte keuze voor het diner maar wel prima verzorgd en erg lekker

64. daniel brouwers

65. Heerlijk gegeten.. zeer lekker 3 gangen menu. Goede kok, sfeervol en super bediening. We komen zeker terug. Succes verder, xxx en tot snel.

66. mireille Cuypers

Super eten. Gezellig! Klantvriendelijk.

67. Sla af A2 Thorn, namelijk een super verwennerij! We werden in onze korte lunchstop in de watten gelegd. Daar kan een Michelin tent nog van leren! Te gek en zalig!

68. M van Keizerswaard

Echt een super ervaring gehad bij Soof. Een horeca ondernemer die tot in zijn ziel weet wat gastvrijheid is. De tijd die hij neemt, het gesprek dat aangegaan wordt en bovenal de kwaliteit waar hij voor staat.

We wilden een vlaai eten en had niet veel keuze. Gaf aan dat de abrikozenvlaai uitstekend was en mochten wij hem niet lekker vinden, bracht hij dat niet in rekening. Nee, niet alleen daarom is het geweldig bij Soof. Ook de sfeer en de gehele entourage is in een weer geweldig!

69. fam. Vrancken

Gisteren met het gezin (5 volwassenen) genoten van een overheerlijk 3 gangen keuze menu. Alles was tot in de puntjes verzorgd en zeer smakelijk. Dit nieuwe restaurant is een aanwinst voor Thorn en omgeving. Leuk zijn ook de authentieke details. Perfecte bediening en prima keuken. Absolute aanrader.

70. osmen27 6912 punten

Vanmiddag tijdens een prachtige fietstocht door het mooie Limburgse land een bezoek gebracht aan het mooie en altijd drukbezochte Thorn.

Op het schilderachtige pleintje op het mooie terras van Brasserie Soof stonden twaalf mooi ingedekte tafeltjes met rieten makkelijk zittende stoelen. Daar heb ik genoten van een heerlijk broodje gezond met vers bereide salade en kaas en ham. Daarbij een kop overheerlijke cappucino en een flesje bronwater. Alles heel betaalbaar en geserveerd door een heel vriendelijke en attente dame.

Chapeau en hartelijk bedankt.