Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tholen verdeeld zijn.

1. Nederlands Tholen

Lekker gegeten en goede service!

2. Nederlands Tholen

toon en ria Oudenbosch

SMULLEN geblazen.!
    Érg op ons gemak en ongecompliceerd verrukkelijk gedineerd met bevriend koppel. Zowel vlees als vis EERSTEKLAS !!! Bediening idem dito.
    Als je hier te klagen hebt, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan jezelf.
    ik maak er graag wat extra kilometertjes voor.

Cataplana bleek ineens alleen te bestaan uit vooral gekookte mosselen, schelpen en wat scampi's ipv de beloofde krab, kreeft, witvis, scheermessen, chorizo, mosselen, schelpen, scampi's. De eigenaar gaf de ober de schuld maar gaf later aan de goederen niet in huis te hebben. Wij hadden dag eerder al de maaltijd besteld maar men had niets ingekocht. Kregen na veel gezeur een irish coffee maar daar waren we natuurlijk niet voor gekomen. Deze zaak hoeft voor ons niet meer.

B Tijs

Vanavond goed gegeten. Voorbeeld voor velen. Daarna helaas toilet bezocht. Hoe kan het dat een restaurant van dit niveau de gasten hiermee belast. Het hele fijne gevoel is direct tot -10 gedaald. Hier zou ik Mn hond nog niet uitlaten. Ga er niet meer naartoe want is voor mij een gevoel hoe de hygiëne bij de eigenaar wordt gehanteerd.

Vicky van Goethem

Heerlijke gastvrijheid.
    Zeer vriendelijk.
    Bekend met glutenvrij eten en ruim aanbod vegaterisch.
    Een aanrader 👍

C van Fraassen

Moesten 1,5 uur op hoofdmenu wachten. Waren ze vergeten. Scampies in knflooksaus besteld, was ketjapsaus. De mixed grill was te hard gebakken. Jammer!!! Geen aanrader.

Heerlijk geluncht bij Hof van Holland. Wij vonden de broodjes zeer goed gevuld, mooi opgemaakt en heerlijk! De kibbeling vonden wij ook heerlijk.

Afgelopen weekend even een frietje wezen halen met een frikandel. Bah wat was dat smerig. Nee t was geen succes. De bediening ook erg traag, duurde bijna wel een half uur. Normaal zou je binnen een kwartier weg kunnen zijn maar t was een beetje rommelig allemaal en t geeft niet dat je even moet wachten maar als t dan nog niet te eten is... Nee ik ga er niet meer naar toe, voortaan maar naar de andere snackbar voor een frietje.

Uit eten geweest bij Hart van Tholen op vrijdagavond. Een afrader qua sfeer. Restaurant stond half vol met luidruchtige 'borrelaars'. Hierdoor kon je elkaar aan tafel niet meer verstaan... Bediening was wat gehaast... maar wel zeer vriendelijk

Eten was uiteraard weer heerlijk!! Dat is zeker een aanrader.

Tijdens het fietsen gelunchd, koffie goed, thee keuze uit blikjes moeilijk te lezen, boerenomelet daar droop het vet vanaf, de geitenkaas salade was matig. Dit is gelijk de laatste keer dat we hier wat eten of drinken!!

Zeer lekker eten, hele lekkere fritjes , heel vriendelijke service

Zeer lekker eten en hele lekkere fritjes!
    Hele vriendelijke service

Simpel eten (meest 'uit een potje'), wel leuk opgediend, onverzorgd terras aan het water met veel onkruid en roest, aardige bediening maar die loopt te vaak met lege handen, er staat wel een hondendrinkbak maar die is leeg, na openingstijd moeten alle tafels nog aangekleed worden. Heel leuk 2e terras in het zand voor de kleintjes maar ook dat ziet er onverzorgd uit. Kortom: hier ontbreekt iedere vorm van management. Jammer!

Heerlijk gegeten bij The Sixties; lekkere pestosaus over de carpaccio. De frietjes waren heerlijk gekruid (ook de kids vonden dit erg lekker), de kogelbiefstuk was lekker mals met een lekkere pittige pepersaus. De schnitzel was ook erg lekker volgens onze zoon en de spareribs vielen zo van het bot. En dan zo leuk dat je Ben & Jerry's ijs als toetje kunt bestellen!

Super toffe sfeer, lekkere eerlijke kaart met verse gerechten. Geweldige persoonlijke bediening. Niet twijfelen, gewoon lekker gaan eten

Vorige week heerlijk gegeten via SD met mijn beste vriendin. Nu weer een reservering gemaak om te gaan eten met mijn gezin.

H. van Haarlem

Afgelopen weekend waren wij in dit restaurant:
    Heerlijk gegeten (visschotel); heel vriendelijke bediening.
    Een restaurant om terug te komen !

Alex Alingh

We hadden niet gereserveerd en het was vol voor 5 mensen. De eigenaar liet ons een tafel voor 3 zien en maakte het toch nog mogelijk dat wij daar met 5 mensen konden zitten. Later kregen we zelfs toch nog een tafel voor 5. Zeer vriendelijke en attente bediening en echt goed en lekker eten. Voor een goede prijs. We hebben een hele gezellige avond gehad en dit is echt een aanrader!

Monique vd Linde

We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten voor een prima prijs. Het is een café dus een drukke ambiance maar wel gezellig. Voor een eetcafe een uitgebreide kaart.

Piet en Anja

Wij vonden de knoflook boter afschuwelijk met kerrie erin. Ook waren de spareribs niet meer zo lekker als vorige keren, had zoete besteld, was bijna niet te proeven en waren te licht, niet echt van het bot af. Ook misten we de piri piri saus. De prijs erg gestegen

zeer lekker gegeten.
    Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
    Voor een eetcafe een uitgebreide menukaart.

Helaas wel erg rumoerig.

Hans Nijpels

De beste spareribs die ik ooit heb gegeten. En wat een heerlijk sfeertje..

Erg lekker gegeten voor een redelijk bedrag. Borden mooi opgemaakt, prima kwaliteit en een aangename rustige bediening.

Hebben superrr lekker gegeten echt een aanrader komen zeker weer terug..

Hallo,
    Op vrijdag 01/07/2016 zijn wij er 2 maal gaan eten.
    Middags lunch en in de avond zijn wij daar nog eens gaan eten. Bediening top en het eten is er echt heel goed. De moeite waard.
    En alles is goed verzorgd. Doe zo voort.
    Groetjes Gerda en Raf

Jolanda Reitsema

Heel goed. Leuke kaart. Verrassend goed eten en leuk opgemaakt. Heel vriendelijke bediening en goede service.
    Goede prijs kwaliteit.

Vaker gegeten en altijd gastvrij, goed + top prijs/kwaliteit verhouding

Het eten en de bediening waren zeer goed. We hadden sliptong, die was goed bereid. Heel veel zelfs, 3. Ook veel frites erbij en een bakje met heerlijke sla salade. De bediening was zeer vriendelijk en ook de kok kwam persoonlijk vragen hoe we het eten hadden ervaren. Echt een aanrader!!