Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Tholen verdeeld zijn.

Uit eten geweest bij Hart van Tholen op vrijdagavond. Een afrader qua sfeer. Restaurant stond half vol met luidruchtige 'borrelaars'. Hierdoor kon je elkaar aan tafel niet meer verstaan... Bediening was wat gehaast... maar wel zeer vriendelijk

Eten was uiteraard weer heerlijk!! Dat is zeker een aanrader.

Tijdens het fietsen gelunchd, koffie goed, thee keuze uit blikjes moeilijk te lezen, boerenomelet daar droop het vet vanaf, de geitenkaas salade was matig. Dit is gelijk de laatste keer dat we hier wat eten of drinken!!

Zeer lekker eten, hele lekkere fritjes , heel vriendelijke service

Zeer lekker eten en hele lekkere fritjes!
    Hele vriendelijke service

Simpel eten (meest 'uit een potje'), wel leuk opgediend, onverzorgd terras aan het water met veel onkruid en roest, aardige bediening maar die loopt te vaak met lege handen, er staat wel een hondendrinkbak maar die is leeg, na openingstijd moeten alle tafels nog aangekleed worden. Heel leuk 2e terras in het zand voor de kleintjes maar ook dat ziet er onverzorgd uit. Kortom: hier ontbreekt iedere vorm van management. Jammer!

Heerlijk gegeten bij The Sixties; lekkere pestosaus over de carpaccio. De frietjes waren heerlijk gekruid (ook de kids vonden dit erg lekker), de kogelbiefstuk was lekker mals met een lekkere pittige pepersaus. De schnitzel was ook erg lekker volgens onze zoon en de spareribs vielen zo van het bot. En dan zo leuk dat je Ben & Jerry's ijs als toetje kunt bestellen!

Super toffe sfeer, lekkere eerlijke kaart met verse gerechten. Geweldige persoonlijke bediening. Niet twijfelen, gewoon lekker gaan eten

Vorige week heerlijk gegeten via SD met mijn beste vriendin. Nu weer een reservering gemaak om te gaan eten met mijn gezin.

H. van Haarlem

Afgelopen weekend waren wij in dit restaurant:
    Heerlijk gegeten (visschotel); heel vriendelijke bediening.
    Een restaurant om terug te komen !

Alex Alingh

We hadden niet gereserveerd en het was vol voor 5 mensen. De eigenaar liet ons een tafel voor 3 zien en maakte het toch nog mogelijk dat wij daar met 5 mensen konden zitten. Later kregen we zelfs toch nog een tafel voor 5. Zeer vriendelijke en attente bediening en echt goed en lekker eten. Voor een goede prijs. We hebben een hele gezellige avond gehad en dit is echt een aanrader!

Monique vd Linde

We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten voor een prima prijs. Het is een café dus een drukke ambiance maar wel gezellig. Voor een eetcafe een uitgebreide kaart.

Piet en Anja

Wij vonden de knoflook boter afschuwelijk met kerrie erin. Ook waren de spareribs niet meer zo lekker als vorige keren, had zoete besteld, was bijna niet te proeven en waren te licht, niet echt van het bot af. Ook misten we de piri piri saus. De prijs erg gestegen

zeer lekker gegeten.
    Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam.
    Voor een eetcafe een uitgebreide menukaart.

Helaas wel erg rumoerig.

Hans Nijpels

De beste spareribs die ik ooit heb gegeten. En wat een heerlijk sfeertje..

Erg lekker gegeten voor een redelijk bedrag. Borden mooi opgemaakt, prima kwaliteit en een aangename rustige bediening.

Hebben superrr lekker gegeten echt een aanrader komen zeker weer terug..

Hallo,
    Op vrijdag 01/07/2016 zijn wij er 2 maal gaan eten.
    Middags lunch en in de avond zijn wij daar nog eens gaan eten. Bediening top en het eten is er echt heel goed. De moeite waard.
    En alles is goed verzorgd. Doe zo voort.
    Groetjes Gerda en Raf

Jolanda Reitsema

Heel goed. Leuke kaart. Verrassend goed eten en leuk opgemaakt. Heel vriendelijke bediening en goede service.
    Goede prijs kwaliteit.

Vaker gegeten en altijd gastvrij, goed + top prijs/kwaliteit verhouding

Het eten en de bediening waren zeer goed. We hadden sliptong, die was goed bereid. Heel veel zelfs, 3. Ook veel frites erbij en een bakje met heerlijke sla salade. De bediening was zeer vriendelijk en ook de kok kwam persoonlijk vragen hoe we het eten hadden ervaren. Echt een aanrader!!

Lekker! Zo'n mooi ribbetje heb ik nog nooit gehad! Top! De bediening heeft humor en is to the point. Ben ik ook... Beetje wachten is in de gezellige sfeer van dit eetcafe geen straf. Ik ga zeker nog snel een keer terug!

22. Snackbar Tholen

Vriendelijke hulp die echt iets voor de klant wilt doen. Eten prima, en alles is goed onderhouden.

Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Erg vriendelijk. Gastvrije bediening. Zeker de moeite waard!! Prijs kwaliteit prima.

Ik ga zeker terug! Een aanrader.

25. Snackbar Tholen

Goede kwaliteit van de produkten, goede service. Zeer vriendelijke eigenaren!

Wij bestellen regelmatig bij Bistro Baeken. Het is altijd keurig op tijd vers en lekker. De sfeer is minder, het is een beetje muf en ouderwets binnen. Vandaar dat wij hier niet snel zullen zitten, maar wel graag afhalen.

27. Nederlands Tholen

Ga hier beslist heen voor de borrel! Wij hadden er een geweldige kaasplank bij. Doen! We zijn blijven eten, maar de hoofdgerechten vielen niet erg in de smaak. Ik had scampi's, die werden geserveerd in een nogal machtige saus waarbij de smaak van de scampi wegviel. Mijn man had de vleesspies en die was ronduit droog. Wel erg lekker was de dronken zeeman ijscoupe. Wij komen terug maar niet meer voor de avondmaaltijd. Het personeel is erg vriendelijk.

Ben hier vaak wezen eten en tot twee weken geleden geen klachten. Maar vandaag was de laatste keer voor ons! Lang moeten wachten op drinken, personeel racet gewoon voorbij en ziet niks. Misschien hadden ze de dag niet, kan ook!
    Maar vissoep was goed, stokbrood met kruidenboter ook maar toen begon 't hele lange wachten op de rest! En dat was allesbehalve goed. Mixed grill volgens mij was behalve de spareribs alles drie keer opgebakken. De patat lag een dikke laag met kruiden, de sla was erg verlept en warm en de komkommer en tomaat was totaal uitgedroogd en dressing was helemaal niet te bekennen!
    M'n beklag gedaan en ik kreeg 10% korting, maar daar zat ik niet op te wachten. Liever goed eten en niet twee uur op hoofdgerecht wachten!

Dirk en Jose

José en Dirk

Na een dag fietsen rond de Oesterdam en het eiland Tholen werden we met z'n vieren keurig ontvangen door een dame met een fotografisch geheugen. Ze wist namelijk exact wat we 's middags op het terras hadden gedronken!

Binnen hebben we genoten van een goed 3 gangen menu en o.a. gebakken paling. De gebakken paling was iets te veel gebakken, maar dat werd er direct bij verteld en de kok zorgde in time voor super goed gebakken nieuwe, waarvoor hulde! Alles was van goede kwaliteit, heerlijk warm en vers!

Bij het afrekenen werd het kraanwater NIET in rekening gebracht. Dit werd zeer gewaardeerd!

Dus, dit restaurant is zonder meer een eetbezoekje waard!