Hof van Holland in Tholen

1419289310 67
1489520009 85
1519618880 89
1619948450 84

1. Komen regelmatig eten in Hof van Holland, gezellige sfeer heerlijk eten en vriendelijke bediening!

2. Heerlijk gegeten, fijne bediening, gezellig restaurant.

3. Als Tholenaar trots op Hof, eten als daar altijd perfect, topper daar de gamba's in Kreeftensaus! Daarnaast super gezellig cafe!!

4. Paul van Steen

Geweldige bediening en het eten was voortreffelijk.

5. Astrid Van Dorth

Wederom heerlijk gegeten!
    Eerlijk en puur genieten.

6. Lekker eten, toffe bediening

7. Prima eten en hele vriendelijke bediening.

8. Johan Woumans

Zeer goede ervaring. Zeer lekkere keuken, daarbovenop een vriendelijke en professionele bediening en prijs/kwaliteit was navenant.

9. We hadden via internet gereserveerd om 19.00 uur. Kregen nog keurig een herinnering voor onze reservering. Wie schetst onze verbazing toen we om 19.00 keurig gekleed voor de deur stonden en op bord achter de deur lazen: vanavond gesloten!!!
    Heel slecht.

10. Romy Simone en Cristy

Heerlijk gezeten, gegeten en gedronken. Erg vriendelijk hardwerkend personeel.

11. Mooi weer, terras en met de neus in de 'boter' gevallen zo voelde de in boter gebakken Oosterschelde paling die voortreffelijk gegaard en meer dan voldoende werd opgediend met heerlijke frites. Wijntje erbij en de avond werd memorabel vanwege de 'catch off the day'. Laatste zondag dat we paling uit die mooie Oosterschelde mochten en konden eten.
    Hulde aan de kok en personeel.

12. Heerlijke vis.
    Prachtige prijs.
    Mooie locatie.
    Professionele en vriendelijke bediening.
    Goed dat er geen bed staat ik zou er blijven wonen! Bedankt voor de fijne service en constante kwaliteit!

13. Anne Marie

Ons eerste bezoek aan Tholen en Hof Van Holland was uitstekend, bijzonder lekker gegeten, met verse streekproducten, vriendelijke bediening en ontvangst, we komen zeker nogmaals terug!

14. We werden leuk ontvangen, eten was super lekker.

15. Was schitterend. Leuke en vriendelijke bediening. Mooie bordjes.

16. A.J.M. (Adrie) Derijck

Genoten van heerlijke gerechten en de gastvrijheid. Bediening uitstekend. Een aanrader.

17. Heerlijk gegeten! De gamba’s waren echt om te smullen en de slabbetjes geen overbodige luxe. Fijne en goede bediening. Dus aanrader!

18. Rudi Willems

Gezellig sfeer in standingsvol restaurant. Heerlijke menu's met economische prijs/kwaliteits verhouding. Nederland haalt België in, zeker wat de prijzen betreft. Topbediening.

19. Modderaars

Goede service.
    Heerlijke mosselen 3wijzen gegeten.
    Zaterdag 3 februari.

20. De gebakken sliptong was weer geweldig. Nergens anders in Nederland hebben we deze zo lekker gegeten en dan de Zeeuwse frietjes, heerlijk. Zo jammer dat onze familie gaat verhuizen naar andere provincie.

21. Gezellig gelunched. Lekker eten.

22. Meulensteen

Nog nooit zo slecht behandeld in een restaurant. Toen we aangaven dat we wilden eten. Zuchtte de bediening al. Toen we een aanpassing aan het eten hadden. (Uitsmijter aan 2 kanten bakken) werden ze nog chagrijniger. En ze weten niet wat er op een gerecht zit als je het vraagt. Ik zou hier nooit meer terug komen! In een woord VRESELIJK!

23. Fam mol

Het was super, bediening was goed en het eten was heerlijk. Ondanks de crisis met corona hebben ze het super gedaan. En zeker voor herhaling vatbaar.

24. Jammer dat je maar zak friet per tafel ktijgt. Of je nu alleen bent of met vieren. Je kunt wel bijbestellen maar dan moet je extra betalen en je snapt t al wij waren met vier personen. Verder heerlijk gegeten.

25. Met Zeeuwse mosselen wilde we het zeilseizoen afsluiten. Heerlijk mosselen gegeten in sfeervol eetcafe (restaurant was gesloten) met aardige en service gerichte bediening. Het geheel voor een passende prijs.

26. toon en ria Oudenbosch

SMULLEN geblazen.!
    Érg op ons gemak en ongecompliceerd verrukkelijk gedineerd met bevriend koppel. Zowel vlees als vis EERSTEKLAS !!! Bediening idem dito.
    Als je hier te klagen hebt, dan ligt het hoogstwaarschijnlijk aan jezelf.
    ik maak er graag wat extra kilometertjes voor.

27. Vanavond goed gegeten. Voorbeeld voor velen. Daarna helaas toilet bezocht. Hoe kan het dat een restaurant van dit niveau de gasten hiermee belast. Het hele fijne gevoel is direct tot -10 gedaald. Hier zou ik Mn hond nog niet uitlaten. Ga er niet meer naartoe want is voor mij een gevoel hoe de hygiëne bij de eigenaar wordt gehanteerd.

28. Heerlijk geluncht bij Hof van Holland. Wij vonden de broodjes zeer goed gevuld, mooi opgemaakt en heerlijk! De kibbeling vonden wij ook heerlijk.

29. Super toffe sfeer, lekkere eerlijke kaart met verse gerechten. Geweldige persoonlijke bediening. Niet twijfelen, gewoon lekker gaan eten

30. H. van Haarlem

Afgelopen weekend waren wij in dit restaurant:
    Heerlijk gegeten (visschotel); heel vriendelijke bediening.
    Een restaurant om terug te komen !

31. Hans Nijpels

De beste spareribs die ik ooit heb gegeten. En wat een heerlijk sfeertje..

32. Erg lekker gegeten voor een redelijk bedrag. Borden mooi opgemaakt, prima kwaliteit en een aangename rustige bediening.

33. Hallo,
    Op vrijdag 01/07/2016 zijn wij er 2 maal gaan eten.
    Middags lunch en in de avond zijn wij daar nog eens gaan eten. Bediening top en het eten is er echt heel goed. De moeite waard.
    En alles is goed verzorgd. Doe zo voort.
    Groetjes Gerda en Raf

34. Het eten en de bediening waren zeer goed. We hadden sliptong, die was goed bereid. Heel veel zelfs, 3. Ook veel frites erbij en een bakje met heerlijke sla salade. De bediening was zeer vriendelijk en ook de kok kwam persoonlijk vragen hoe we het eten hadden ervaren. Echt een aanrader!!

35. Dirk en Jose

36. We hebben vanavond voortreffelijk gegeten in het restaurant. Goede wijnen, mooie en zorgvuldig bereide gerechten. Goed van smaak. Prima koffie tot afsluiting. Komen beslist nog een keer terug als we in de buurt van Tholen zijn.

37. Lisette en Mart

Wij gaan er graag wat drinken op het terras, altijd zeer vriendelijke bediening. Als je een keer speciaal uit eten wilt dan moet je het restaurant eens proberen, heerlijk eten echt verwennerij. De prijs valt reuze mee.

38. Hans Kalle

Afgelopen woensdag hier mosselen gegeten. Fijne, ontspannen sfeer, aardig personeel en de mosselen waren met zorg bereid en heerlijk van smaak. Ook het krakend verse stokbrood was niet te versmaden. In eerste instantie waren we terughoudend vanwege enkele reviews die negatief waren. Onze ervaringen zijn echter zeer positief! Echt een aanraden en we komen beslist een keer terug!

39. Vanavond mosselen gegeten in het eetcafé. Gezellige ambiance, uitstekende bediening en heerlijk gegeten. Prijs-kwaliteitsverhouding goed. Parkeren op korte afstand (gratis). Beslist een aanrader.

40. Lunchgerecht kipsate matig van smaak en structuur. Heel klein beetje salade/niet dagvers.
    Prijs schandalig hoog.

2,4
  41. Eduard Vossen

Al meerdere keren super lekker gegeten in het eetcafe,restaurant en van de zomer ook op terras! Super lekkere mossels en andere vis/vleesgerechten wat door de eigenaresse zelf allemaal word klaar gemaakt! De bediening is ook super en ontvangen je altijd met een glimlach! Een super leuke en gezellige plek waar je heerlijk wat kan eten en drinken! Echte aanrader!!

42. Rik Hindriks

Mooi bordje vis. Redelijke prijs volgens mij.

43. fam. de Kock

Wij hebben een paar keer bij Hof van Holland gegeten de laatste keer was het ronduit slecht. Prijs kwaliteit verhouding klopt niet het was weinig en kost ook nog wat. Het is ons ook opgevallen dat het gedrag van de eigenaresse niet echt professioneel is. Het personeel is maar net wie je aan je tafetje krijgt de een is vriendelijk de ander allesbehalve. En wat de vliegen op de mosselen betreft hebben wij bij andere terrassen gezien dat de serveersters zelf met een bord kwamen om de mosselpan mee te bedekken, zo kan het dus ook.

2,4
  44. Komen hier regelmatig en altijd super lekker gegeten. Is niet goedkoop, maar wel de moeite waard.

45. Ik heb nog nooit een recensie geschreven maar na onze ervaring bij restaurant Hof van Holland te Tholen vind ik het nodig dit bericht te posten. We zijn naar de haven in Tholen gegaan om mosselen te eten. Over de kwaliteit van de mosselen gaat het hier niet, die waren goed. Mijn klacht gaat over de wijze waarop de eigenares haar klanten behandeld.
    Nadat de serveerster de bestelling had opgenomen werden na enige tijd de mosselpannetjes geserveerd. Tegelijk met de mosselen kwamen ook de dikke groene vliegen (groene vleesvlieg Phaenicia sericata) die onze tafel niet meer verlaten hebben.
    Een aantal vliegen zaten op- of vlogen rondom de mosselpannen en lieten zich niet wegjagen. Omdat we het niet smakelijk vonden om steeds weer de vliegen van de pan en de mosselen te moeten wegjagen hebben we de serveerster aangesproken. De serveerster maakte ons snel duidelijk dat de vliegen erbij horen als je op een terras mosselen eet. Ze was echt niet van plan om met een vliegenmepper rond te lopen. We waren niet blij met het antwoord maar we hadden honger we wilde er geen halszaak van maken.
    Kort daarna komt de eigenares naar buiten. Met luide stem maakt ze ons duidelijk dat we niet moeilijk moeten doen over een paar vliegen. We zitten immers buiten en we eten mosselen, dat trekt vliegen aan laat ze ons en de andere aanwezige op het terras weten. Haar gehele optreden komt bij ons intimiderend over en we binden snel in, we hebben geen zin in een scene.
    Voor de eigenares was het toen echter nog niet genoeg. Ze zet haar optreden voort door de andere aanwezige gasten verder te informeren over de natuur en de aanwezigheid van vliegen daarin. De meeste andere gasten (het waren ogenschijnlijk voornamelijk stamgasten) gaan daarin mee en nagenoeg allemaal maken ze grappen over onze opmerking. Telkens als de eigenaresse naar buiten komt pookt ze het vuurtje weer op. Dit gaat zo enige tijd door totdat we de andere gasten laten weten dat we het genoeg vinden. We eten snel door, pakken onze spullen, betalen en gaan weg. De eigenares hebben we niet meer gezien.
    Terwijl we terug naar de auto lopen werden we spontaan aangesproken door een stel die de hele scene hadden gezien en met plaatsvervangende schaamte zijn weggegaan omdat ze de scene niet meer konden verdragen. We hebben een fantastische vakantie in Zeeland gehad maar deze ervaring blijft ons bij als het ultieme dieptepunt.

4,7
  46. TdW 5 punten

Gezellig en lekker gegeten in het cafegedeelte, goede porties, leuk opgediend.
    En bediening met oog voor de klant. Aan te bevelen!

47. Sfeervol, gastvrij, smakelijk en vers, bij mooi weer een aanrader om lekker buiten te eten.

48. Mft Bouw

Als ik in Tholen kom, ga ik altijd bij jullie lunchen. Liefst op het terras onder de parasols. De vissoep is een aanrader, de salades zijn overheerlijk, de visgerechten maar ook de uitsmijters. Ik weet nooit wat ik moet kiezen en ik vind het altijd jammer dat mijn maag niet groter is.

49. We zijn zeer gastvrij ontvangen en hebben heerlijk gegeten!

We kwamen met een rolstoel en met een kinderwagen (logistiek niet heel handig) maar geen enkel probleem, er werd van alle kanten meegeholpen en meegedacht! Complimenten.

50. Het eten was goed maar veel en veel te duur voor het gebodene.

We zijn begonnen met een garnalencocktail á €14,00 pp. Nog geen 100 gram garnalen met een klein beetje groen. Het brood wat we erbij kregen was zonder meer erg goed.

Daarna een Noordzee visschotel voor 2 personen á 25 euro per persoon. Deze was goed. Erbij een portie friet en een kleine salade. Een piepklein beetje mayonaise erbij geserveerd.

Het eten was dus goed; niet bijzonder maar goed.

Wij dronken hier echter 2 glaasjes droge witte huiswijn bij. (per persoon) Deze wijn was niet slecht; niet bijzonder maar ook niet slecht. Het waren echter kleine glaasjes. Daarbij vroeg ik nog om een glaasje water erbij. Ik kreeg een flesje chaudfontaine blauw. Bij het afrekenen bleken wij maar liefst 21,95 voor de drank te moeten betalen. De huiswijn kostte ons dus maar liefst 5 euro per glas en het "glaasje water" werd aangeslagen voor €1,95.

Op de menukaart zoals je hem op de website van Hof van Holland kunt lezen zie je een prijs van €2,50 per glas droge witte huiswijn maar bij navraag bleek het hier te gaan om de "café-prijs" terwijl op de website toch duidelijk deze prijs aangegeven staat bij het diner menu. Oppassen dus!

Ik moet nog wel zeggen dat de bediening zeer vriendelijk was. Daarnaast was er steeds veel gekrijs vanuit de keuken te horen waar blijkbaar enkele kinderen rondliepen wat even later maar al te duidelijk werd toen de kok met een stuk papier een kleuter de neus af stond te poetsen. Ik had dat liever niet gezien! Wanneer je 5 euro per glas gaat rekenen voor een mini glasje huiswijn dan mag je toch wel een beetje meer allure bieden zou ik zo denken.

Enfin. We hebben niet slecht gegeten maar prijs-kwaliteit is hier toch echt helemaal buiten proporties. Jammer!

51. Al jaren lang kom ik min. één keer per jaar samen met mijn vrouw dineren in het gezellige restaurant van mijn familielid Marja van Dijke, die een fantastische restaurateur en gastvrouw is. Ons familiewapen prijkt aan de wand en is ook aangebracht in de raampartijen. Visliefhebbers komen ruimschoots aan hun trekken en de Franse keuken mag er zijn, in één woord geweldig.

52. Leuk terras. Binnen echt antiek meubelair. Eten zeer goed verzorgd, rijke keuze salades, heerlijke soepen, vele lekkere vismenu's.

53. Heerlijk eten! Echt een avondje uit!

54. Altijd lekker gegeten, al vele jaren lang. Prijs/kwaliteit verhouding is zonder meer goed. Leuke bediening.
    Als er verse tong wordt aanbevolen altijd doen. Alle gerechten zijn aan te bevelen.

55. Je kunt hier uitstekend eten! Vriendelijk personeel, goede bediening en lekker eten!