Restaurants in

Laat Butler gratis jouw etentje regelen!

Laatste recensies

1. Een verjaardagsetentje met vrienden: mooie ervaring met veel verwennerij, ondanks dat het op een doordeweekse woensdag vrij rustig was.

2. Bernadette Albering

Goede prijs /kwaliteit.
    Fijne communicatie, heerlijk eten!

Mooie locatie!

3. P. Dreuning

Erg goed eten, absolute aanrader. Warme gerechten waren goed heet en de sushi was een perfecte temperatuur en goed vers. Wij komen zeker vaker terug.

4. Lekkere spareribs gegeten. Aten al om vijf uur en daarom was het nog stil en niet zo sfeervol. Maar dat lag aan ons omdat we zo vroeg wilden eten.

5. Hanny Gunther van Zanten

Jammer dat eten in schaaltjes ipv borden geserveerd wordt. Voorafje was prima. Bij het hoofdgerecht.
    De catch of the day was een onduidelijk hoopje groenten. Liever 1 soort groente ipv dit gestoomde hoopje. Wijnadvies was prima en de service was persoonlijk en niets op aan te merken. Wel heel druk wat geluiden betreft.

Alle recensies

Eet.nu blog

5× Heerlijk eten combineren met gezellige activiteiten

Het is weer overal zomervakantie. Het ideale moment dus om een heerlijke lunch of diner te combineren met gezellige activiteiten. Om je op weg te helpen hebben we in deze blog een aantal leuke mogelijkheden voor je gevonden. Van bowlen tot midgetgolf en zelfs varen met een sloep: deze restaurants bezorgen je een geweldige dag. Lees meer...

Alle artikels

Voor restaurateurs

Voeg gratis uw restaurant toe of wijzig uw restaurantgegevens

Open het restaurateursgedeelte