Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Teuge verdeeld zijn.

1. Leander

Vertaal van English naar Nederlands

Vanmiddag geweest, mooie locatie!
    Lekker op het terras gezeten, leuke vrolijke spontane bediening, lekker eten, lekker wijntje, top!!

2. Met z’n veertienen hadden we een babyshower high tea gereserveerd. Helaas viel het flink tegen. We betaalden 24 euro per persoon en we kregen 2 vogelkooitjes met kleine sandwiches/mini gebakjes en scones(1 per persoon) dit was echt niet netjes. Dan betaal je bijna 350 euro voor heet water en een paar hapjes. Ik zou het je niet aanbevelen als je dit wilt plannen voor je vriendin/zus/nicht etc!!! Ga ergens anders heen. Wel een pluspunt; omdat we onze ongenoegen duidelijk lieten blijken kregen we een bittergarnituur aangeboden als een goedmaker. Dit vonden we wel erg netjes maar lijkt me nog niet de bedoeling.

2,9
  3. Anja

Op vrijdagavond met een grote groep hier gegeten. Op de bediening was niets aan te merken. Het eten smaakte lekker, alleen had ik er wel een salade o.i.d. erbij op tafel verwacht. Het vlees met saus werd geserveerd met wel 3 kleine stukjes groente en een piepklein emmertje patat. Patat kon er wel extra bijgevraagd worden. Met elkaar praten was erg moeilijk door de slechte akoestiek en de life muziek.
    Ik denk niet dat wij hier nog eens gaan eten en zeker niet als er life muziek gespeeld wordt.

6,5
  4. Eten was redelijk maar heel karig. Kreeg koude rijst met paar kleine rauwe stukjes zalm. 15 minuten wachten op je biertje/cola. Bijgerecht kwam niet. Toen ik erom vroeg werd gezegd dat het niet meer op de kaart stond punt! Ook geen alternatief. Veel aandacht voor rumoerige groep! Klein bakje friet voor 3 personen. Locatie is wel heel sfeervol.
    Wij komen hier elk jaar, maar voorlopig even niet meer.

4,1
  5. Gisteren daar gegeten alleen een hoofdgerecht en dessert. Op het eten was niet veel op aan te merken geen culinair hoogstandje en zeker ook geen snelle hap het voldeed aan de verwachting.
    Het is ondanks dat het eten niet tegenviel niet voor herhaling vatbaar. Een gesprek voeren of wat communicatie met bediening was door de uitermate slechte akoestiek na genoeg onmogelijk. Nu zat de tent niet echt vol met luidruchtige bezoekers maar desondanks was het een herrie van jewelste. Het werd nog erger toen een duo het podium betrat. Het zwanegezang van iemand die waarschijnlijk de kommende 25 jaar maar beter in de badkamer kan zingen en verboden moet worden in het openbaar te zingen, dit ondersteund door een ex punk gitarist die nu een akoestische gitaar heeft gevonden. De geluidskwaliteit van dit geheel liet ook ver te wensen over, waarschijnlijk een installatie bij Ali express gekocht. Dit alles terwijl de huis akoestiek zich absoluut niet leent voor deze takkeherrie. Dit concept zullen ze overgenomen hebben van diverse populaire films. Alleen die toko in Amerika bedienen zich wel van een adekwade geluid niveau en kwaliteit. Jammer idee is leuk zeker maar uitvoering en kwaliteit is een dikke 0.
    Jammer van het eten en bediening dat was in orde.

6. Met een groep gegeten, niet bijzonder eten. Te Weinig, het buffet werd niet bijgevuld en de bediening deed erg zijn best om de drankjes niet of langzaam op te nemen.

4,3
  7. We hebben afgelopen maandag met vijf personen gegeten bij The Hangar. Er was duidelijk geen ontvangst toen we binnen kwamen, we hadden gereserveerd maar toch duurde het even voordat ze ons de tafel wezen. De serveerster maakte haar excuses dat het een beetje moeizaam ging met het invoeren omdat ze net met een nieuw systeem waren begonnen, alle begrip!
    Bij de eerste bestelling van de drank ging het al mis, een speciaal bier teveel, hadden we niet besteld! Wij begonnen aan het voorgerecht, terwijl we nog aan het eten waren kwam het hoofdgerecht er al aan, de ober zag toch wel dat dat niet ging en bracht het weer terug naar de keuken. Daarna duurde het best lang voordat het hoofdgerecht kwam, de burgers hadden ze opnieuw gebakken, maar de spareribs en mijn tournedos van 30,95 hadden ze met groenten en al in de oven geschoven. Wat dus als resultaat had dat de groenten helemaal verpieterd was, niet meer te eten. Bij de spareribs had een sausje gelegen die je als karton van het bord kon schrapen. Toen wij er bij het ophalen van de borden iets van zeiden zei de ober direkt dat hij het zelf de prullenbak in had zien gaan. Wij zeiden nog, niet jokken hoor, maar hij hield voet bij stuk. Verder zag je ook diverse bestellingen misgaan bij andere tafels.
    Jammer dat ze niet eerlijk waren, en zeiden dat het jammer was, om ons vervolgens een kopje koffie te geven. Was dan heel anders overgekomen.

8. Afgelopen dinsdag voor een lunch gereserveerd, bij binnenkomst toch besloten om gezellig een high tea te nemen (10 personen) dit was geen probleem. Fijne serveerster & heel gezellig. Ons uitje was erg plezierig 👌🏽 High tea was heerlijk.

9. Enthousiast ontvangst, gezellig sfeer, heerlijk eten, top bediening, onze tweede kerstdag (diner) was fantastisch met onze familie, bedankt team hangar.

10. AnGeLa

11. AnGeLa

12. Sanne Jansen

Vorige week wezen lunchen bij the hangar.

Mooie locatie met een gezellige sfeer!

Wij waren met onze twee kinderen die bij binnenkomst gelijk een leuke kleurplaat kregen, wat extra aandacht en een kinderstoel zonder dat wij er om hoefte te vragen, erg meedenkend.
    Springkussen vonden ze ook erg leuk.
    Kids genieten, dan genieten papa en mama automatisch :-)
    eten was heerlijk, en ook met mijn allergie werd rekening gehouden.
    Aanrader voor iedereen.
    Personeel heel vriendelijk, wij komen zeker snel terug.

Sanne.

13. Gisteravond met hele gezin (8 volwassenen en peuter van bijna drie jaar) wezen eten in The Hangar. Was heel leuk en gezellig. Prima bediening door zeer attente dames die heel flexibel om wisten te gaan met de gestelde vragen. Konden goed tegen een geintje en waren vrolijk. Fijne informele sfeer. Eten was prima. Voorgerechten zelfs iets aan de grote kant. Voor ons zeker een aanrader om nog eens terug te gaan.

14. Jolien Velderman

Goed gegeten, grote porties. Eten is prijs kwaliteit heel goed. Drinken is wat aan de dure kant.
    Vriendelijk personeel en leuk dat de kok zelf komt serveren.

15. M Cappers

Deze week high tea gereserveerd met een paar vriendinnen
    Op zich was de high tea redelijk in orde minpunten waren dat de theepot van onmogelijk onpraktisch en zwaar materiaal was en te klein.
    De theepot was nauwelijks te tillen en lastig met inschenken
    De thee kommetjes die ook van het zware materiaal waren heel erg heet en zonder oortje, dus je kon ze niet vasthouden en als je ze vast kon houden was de thee afgekoeld.....
    De busjes waar de theeblaadjes in zaten waren voor een groot gedeelte geheel leeg en moesten aangevuld worden.
    Als je de bediening wat wilde vragen en nodig had dan keken ze gauw weg.
    De muziek was erg overheersend en luid en schalde over het terras.
    Ik vroeg beleefd aan de ober "Mag ik vragen of de muziek heel iets zachter mag want we kunnen elkaar nauwelijks verstaan". De ober antwoordde "Dat mag u vragen maar ik ga er niets aan doen. Dit is het concept hier, dus ik laat het zo." Het kwam erg bot onvriendelijk en klant onvriendelijk over.

Ik ga hier nooit meer naar toe en ik zou het niemand aanraden.

16. Jeanine vd Sar

Zojuist Kerst Brunch gehad met 12 personen. 11.00uur ging t restaurant open en om 11.45uur konden we in de rij gaan staan voor het buffet. Buffet was klein en niet van hoge kwaliteit, iedereen liep met 2 ontbijtbordjes zodat ze niet nog eens zolang hoefden te wachten. De borden die schoon moesten zijn waren vies; die aan de bediening gegeven. Bij de jus d’orange stonden 2 kratten met verse sinaasappels maar de jus kwam gewoon uit een pak dus misleidend!
    Het dak klapperde aan alle kanten
    van de wind. De muziek stond zo hard dat je elkaar niet kon verstaan. De rook van de bakplaat vulde het restaurant zodat je er zere ogen van kreeg.
    Absoluut geen aanrader de Hangar na deze ervaring!

De jongeman van de bediening krijgt wel een dikke 10; uiterst beleefd, netjes, vriendelijk en zeer behulpzaam!

17. Ben met 4 personen wezen eten. Zeer goede verrassende menukaart. De lunch was zeer goed. Zeer prettige bediening door kleine kelner. Naam helaas onbekend. Cocktails zeer lekker gemaakt. Kortom een prettige ervaring rijker. Een aanrader voor iedereen die op een zondagmiddag wilt gaan lunchen.

18. Geen live muziek. Geen sfeer in de serre. Gevoelsmatig leek het op een strandtent. Het was allemaal net niet. Personeel had het te druk. Lang wachten op bestellingen. Menukaart was weinig keus.

4,5
  19. Gegeten bij The Hangar op 6 augustus 2017 met heel gezelschap, we waren niet tevreden: 2 gerechten terug gegeven, Noordzee tong was kantje boord, nieuwe gehad was wel gaar.
    Maar volgens ons in frituurvet gebakken i.p.v. in de roomboter. Mijn vrouw had kabeljauw laten staan was heel glazig, wilde ook niks anders meer, biefstukjes redelijk. De voorgerechten waren niet slecht. Personeel behulpzaam.

Jammer van zo'n mooie zaak, met als gevolg dat we er niet meer heen gaan. Sorry ik kan er niets anders van maken.

4,9
  20. Linda

Op zondag geweest rond 1600. We gingen zitten en na 20 min stond ons tafeltje nog vol met troep van de vorige gasten. Nadat we 2x gevraagd hadden of we konden bestellen kwam er iemand (chagrijnig) onze drankjes opnemen.
    Ons gezeldschap werd aangevuld en die konden 40 minuten op de bestelling wachten. Eenmaal buiten ging het beter.
    Jammer dat de ervaring bij zo'n mooie tent met goeie kaart slecht is door een slechte service.

21. Een heerlijk valentijnsdiner genoten.
    Goed en gevarieerd eten! De kok had zijn best gedaan.
    De biefstukreepjes waren iets te droog maar mijn smaak en de gambas net niet gaar genoeg. Maar zoals gezegd overall erg goed.

Leuke aankleding op deze dag en een warme sfeer.
    Ook de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Helaas wel erg prijzig. Ik heb het idee dat ze de prijs wat opdrijven voor een avond als deze. al met al een goeie voldoende en zeker voor herhaling vatbaar.

22. We hebben lekker gegeten, maar we hadden veel last van de mensen aan de bar, dus onze vraag is is het een kroeg of een restaurant? Wij konden niet normaal met mekaar praten en dat is erg jammer, want wij zijn mensen die rustig willen zitten eten op zaterdagavond.

23. Zaterdag 10 december hebben we gegeten bij The Hangar. Het eten en de bediening was goed. Alleen de ontvangst zeer slecht! We kwamen van ver en werden ontvangen door een oudere man. Hij ontving ons eerst vriendelijk totdat wij wilden doorlopen. M'n partner had een pet op en dit was volgens hem niet gewenst. Hij wilde niemand toelaten met sneakers of een pet. Hij gaf als voorbeeld: als er 20 voetbal supporters van de club hier tegenover allemaal met een pet en sneakers naar binnen komen. Tsjahhh... hij kon het niet eens onderbouwen!
    M'n partner gaf duidelijk aan dat het nergens vermeld staat (website of bij de entree), geen huisregels. Uiteindelijk liet hij ons toch door. Op gebied van ontvangst als gastheer heeft duidelijk niet hoog gescoord.

24. Bij binnenkomst al kijk maar of er ergens plek is weet zo niet wat bezet is.
    Na wat eten besteld te hebben kwamen ze met 1 gerecht aan de andere gerecht was niet op voorraad was het seizoen niet voor!! Sorry maar geen stijl als de ander aan de maaltijd kan en de ander mag nog even opnieuw bestellen. Dit tevens dan ook niet gedaan.
    Prijzen erg hoog voor wat je krijgt
    Sfeer erg mooi en relaxt.
    1e keer hier maar gelijk de laatste keer.

3,5
  25. Lekker gegeten. Leuke avond. Alleen heel jammer dat ik vals geld als wisselgeld kreeg en na contact te gebben gehad met het restaurant te horen kreeg dat ze niet met een oplossing willen komen. Jammer. Afgelopen vrijdag was dus onze laatste keer bij de hangar.

26. Anne Geerling

We hadden gereserveerd maar daar was niets van bekend. Dat was vreemd maar op het moment niet erg, het was zeer rustig. Konden zelf een mooi plaatsje uitzoeken op het terras. De bediening was prettig en hartelijk. Leuke jongens.

27. 1 uur en een kwartier gewacht, om zeer middelmatig voedsel. Lieve serveerster maar niet zo goed nog.
    Toen ik meldde dat ik het voedsel een middelmatig vond, wilden ze ons ons toetje gratis geven. Ik zei das fijn, ik wil graag de banana banana en jan wil graag de dame blanche. Nee dat kon niet. We kregen een royaal nagerecht van het huis. Ik geef dat een 3. En we moesten met zn 2en van het bord eten. 1e en laatste keer.

3,7
  28. Gezellig zitten op het terras, Vrij vlotte bediening en zeer vriendelijk.
    Eten meer dan genoeg en zeer prijswaardig mogen veel Restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Komen zeer zeker terug.

29. jan bonthuis

Alles klopt! Prima voedsel, vriendelijk personeel, zeer redelijke prijzen! Een voorbeeld voor de horeca!

30. Van de week een diner gehad met vrienden, de locatie en omgeving is super. Let op de rekening, die klopt nooit!! Betalen voor een 3 gangen menu terwijl we een 2 gangen hadden en de 3 gangen moesten we alle gerechten apart betalen, meerdere sausjes gerekend terwijl we er 1 hadden.

Helaas kan het eten niet voldoen aan de verwachtingen. De vis was kantje boord, en de biefstuk was te droog, groente te ver doorgewokt (zwart), frietjes waren heerlijk de mayonaise te zuur en we moesten ook nog voor de sausjes betalen (mayo konden we niet op de kaart vinden wat dat kost). Taartjes waren lekker, we vroegen of er slagroom op zat volgens het personeel wel achteraf moesten we ervoor betalen.

Ik zag dat er iemand zijn hoofdgerecht ook terugstuurde naar de keuken en later bij het afrekenen waren er meerderen waarbij de rekening niet klopt. Ze kijken heel onnozel als je de rekening aan kaart, maar uit ervaring weet ik dat dit tijden geleden ook was en hoorde dit van meerdere mensen.

Jammer jullie kregen het voordeel van de twijfel, deze klanten komen nooit meer dineren!! Echt zonde...