Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Teuge verdeeld zijn.

1. Kerstbrunch gedaan, prijs-kwaliteit verhouding kwam totaal niet overeen. Voor 50 euro pp verwacht ik een feestelijke brunch met wat luxere gerechten, maar die verwachting kwam niet uit. Simpele broodjes met weinig beleg (kaas & ham of wat voorverpakt zoet beleg), geen lekkere salades, warme (luxere) gerechten waren gering, veel voor kinderen (frituur) en hamburgers van de bbq waren totaal smakeloos. Keuze in desserts was beperkt of het ijs was vrijwel al gesmolten als je niet als eerste naar het buffet liep. Absoluut geen 50 euro pp waard!

1,8
  2. 2e kerstdag gegeten, tent zit half vol. Wachten op eten en na 3 uur is het mooi geweest. Laatste keer hier.

1,4
  3. Anneke van der Burgt

1ste Kerstdag samen met mijn familie (12 personen) gereserveerd om 18.00 uur. Bij binnenkomst bleek onze tafel vergeven te zijn (probleem). Het eten: de poffertjes waren niet gaar, de soep lauw en het hoofdgerecht kwam om 21.00 uur. Flinke tegenvaller dus.

4. Lekker gegeten en een gezellige sfeer hier altijd weer een feestje om bij jullie te komen. Toppie

5. Om 17:00 uur gereserveerd i.v.m. Mijn 60e verjaardag met een klein groepje van 7 personen. Pas om 19:15 kregen wij onze voorgerechten. Elke keer kwamen ze wel vragen of we nog wat wouden drinken maar uitzicht op onze hoofdgerechten konden ze niet geven. Groepen die na ons arriveerden hadden hun voor-, hoofd- en na gerecht al lang op en waren inmiddels al weer verdwenen. Om 20:00 uur hebben wij hun medegedeeld dat wanneer onze binnen de 10 minuten nog niet hadden, we zouden vertrekken. Om 20:15 zijn we opgestaan, onze drankjes en voorgerechten betaald en weg gegaan. Al excuses werd gezegd dat de keuken onderbezet was. Ze konden geen verklaring geven voor het fijt dat de groep die een uur na ons binnen kwam wel binnen de 2 uur hun voor-, hoofd- en nagerecht hadden gekregen.
    The Hangar is bedankt voor het verpesten van mijn 60 jarig verjaardags feestje.
    Alle gasten zijn met honger huiswaarts gegaan.
    Schande. 😡🤬

2,1
  6. Jan Horst

7. Super gezellig en lekker gegeten zeker een aanrader.

8. Heel lekker gegeten en gedronken, vriendelijke bediening, was helemaal top

9. van Eijk

Eten teleurstellend, manier van presentatie en al helemaal prijs / kwaliteit.
    Kom hier niet meer voor lunch of diner, misschien wel voor een kop koffie ( wat kan daar mis mee gaan 🤔) n.l. omgeving met de beleving van vliegtuigen is aangenaam.

2,4
  10. Leni Huisman

Super ongezellige tent geworden met zeer slechte bediening, soort stamkroeg met een kale kille entourage. Veel gerechten wat op de website of op de kaart staan waren er niet. Beslist geen aanrader.

11. Rita

Bij aankomst een medewerker gevraagd om een tafel voor 2. Er waren 2 tafels zichtbaar vrij en het gedeelte achterin met banken op 2 personen na leeg. De medewerker wist ons echter te verzekeren dat er geen plaats was voor 2 personen..het was vol?! Mijn partner was al doorgelopen en zat inmiddels buiten. Ik vertelde het verhaal en we zaten net te bedenken wat we zouden doen toen een andere medewerker kwam vragen wat we wilde bestellen. Dus koffie en een lunch besteld en heerlijk gezeten en gegeten. Bij het weggaan zag ik de eerst genoemde medewerker. Ik vroeg haar waarom zij had gewild dat we zouden vertrekken. Zij vertelde in de overtuiging te zijn dat er niet de juiste service gegeven kon worden als er zoveel cliënten zaten. Ik vind het bijzonder dat een medewerker van een jaar of 20 dit kennelijk denkt te kunnen beslissen. Jammer dat er zo’n meisje rondloopt terwijl haar collega’s vriendelijk en welwillend in de rondte rende.

12. Gerdien Bart

Wat een teleurstellende ervaring. Mijn zoon mocht tijdens zijn fietstocht een taartje eten. Nadat hij zijn bestelling opgaf, heeft hij 20 minuten gewacht. Bleek dat ze hem vergeten waren... Je begrijpt dat de lol er af was voor hem.
    En dan ook nog een flink bedrag moeten neertellen. Geen excuus, geen gebaar. Echt heel vervelend.

13. Stukken glas bij m'n zoon (tong gesneden), nemen ze het mee met excuses maar moet je vervolgens vragen om een nieuw drankje. Ze vergaten ook een deel van de bestelling. Vrij prijzig en weinig voor je geld. Vlees was taai en aangebrand. Elke keer moeten vragen of je mag bestellen of betalen. Geen wc papier in de wc. En het personeel liep met zeer vieze schorten rond. WEER een erg slechte ervaring hier dus wij gaan niet meer, jammer want de plek is uniek!

2,4
  14. Vlees was niet warm en erg droog… groente slap en te ver doorgekookt. Hadden doorgeven dat mijn zoon jarig was en ze waren vergeten om iets leuks te doen. Was een grote teleurstelling. Wij zullen hier niet meer gaan eten. Erg jammer!

15. Me

16. Vandaag met 3 personen een lunch gedaan. Het is een prachtige zaak, mooi aangekleed, maar het personeel is enigszins de dissonant.
    Het eerste wat opvalt is hoe lang het allemaal duurt. Oneindig. Twee mensen hebben een bruin broodje en een tosti bruin besteld, maar krijgen beide wit geserveerd. Zelfs een excuses kon er niet vanaf. Verder werden ook andere zaken vergeten, kortom, geen reden om hier de lunch te herhalen.

3,9
  17. Nienke ten Brinke

We aten met 4 vrouwen, ik bestelde de scholfilet, deze kwam lauw aan, vervolgens werd deze opnieuw opgewarmd, gevolg was opnieuw een lauwe scholfilet, met heel weinig smaak en groente die veel te gaar was, aardappelgarnituur ontbrak volledig. Al met al een slechte ervaring die zeker niet uitnodigt opnieuw hier te gaan eten. Deze maaltijd mag beslist niet op deze wijze worden aangeboden, elke euro hiervoor is er 1 teveel.

18. N. v.d.Berg-Kwee

Net terug van een bezoekje aan de Hangar, duurde al redelijk lang voor er bediening kwam.
    Doperwten soep met gerookte zalm besteld met een corona biertje (deze was trouwens erg lekker, alleen jammer dat ze er van uitgingen dat je wel uit het flesje zou drinken. Dat is op zich nog niet zo erg, heb gewoon uit het flesje gedronken). De soep was op zich met wat extra zout en peper goed te eten maar zonder gerookte zalm en er kwam ook niemand langs om te vragen of alles naar wens was. Uiteindelijk waren we het wachten zat en zijn we maar naar voren gelopen om af te rekenen. Opmerking gemaakt over de prijs en het ontbreken van de gerookte zalm. Kijk heb best wel € 6,45 over voor een soep met gerookte zalm. Zalm is tenslotte duur. In eerste instantie wilde ze de klacht alleen maar doorgeven maar ik stond erop een antwoord te krijgen. Ja was het antwoord, de kok was het per ongeluk vergeten en ik had niet gezegd dat ik gerookte zalm wilde. Sorry hoor maar als op het menu staat doperwten soep met gerookte zalm dan ga ik ervan uit dat ik doperwten soep met gerookte zalm krijg en dat ik niet expliciet om die gerookte zalm hoef te vragen. Later werd er een andere serveerster bij gehaald en die legde de schuld bij mij want dan had ik maar moeten waarschuwen dat het niet klopte, nu kon ze er niets meer aan doen. Moet er wel een serveerster zijn om je beklacht bij te doen. Of verwachten ze dat jij als klant helemaal naar voren gaat lopen, terwijl je helemaal achter in de zaak zit om iemand te vinden waarbij je je beklacht kan indienen. Dit was eens maar nooit meer en toen ik zei dat ik niet meer terug zou komen werd er nog doodleuk gezegd. "Jammer dan". Zeker jammer voor hun want we waren van plan om half september als mijn man jarig is een tafel voor 8 tot 10 personen te reserveren nou "Jammer dan", voor hun 10 betere.

3,5
  19. Slecht begin 15 min moeten wachten voordat het drinken werd opgenomen. Eten zeer matig, niet warm en te veel doorgebakken en droog! Div. Toetjes uitverkocht of niet gelukt volgens de serveerster.
    Om 22.00 uur werden de glazen deuren open geschoven en ging het grote licht aan!!!
    Blijkbaar moesten we vertrekken en dat op vrijdagavond, terwijl er nog wel 10 tafels bezet waren. Niet voor herhaling vatbaar!

20. Chris Hulshof

Zeer trage bediening. Bediening staat meer te socialiseren als aan het werk te zijn.

21. Allebei een club sandwich besteld, elk een andere smaak.
    Brood te droog en hard om met het mes te snijden. Steak mes was beter geweest!
    Bacon wat geen bacon is maar een beetje slap gebakken ontbijtspek (als het dat al was) en dan een plakje cheddar cheese uit een plastic folie verpakking.
    De salade die op het bord erbij geserveerd was, super lekker.
    Jammer voor onze eerste lunch afspraak na deze lockdown periode.

22. Marelaine

23. Vanavond afgehaald bij The Hangar, mwa de appelcompote was 't lekkerst.
    Bij 't afhalen moest mijn partner buiten in de kou wachten een andere meneer had 3 x gebeld op de bel bij de balie nog niemand. Meneer maar het nummer gebeld met zijn telefoon toen deed er iemand open. Wij hadden een voorgerecht gebakken gamba' 's, hoofd 2 x lobster en carrot cake als toetje. Ik heb in mijn leven vaak Kreeft gegeten, maar deze was gewoon smaakloos en geserveerd met brocoli en aardappel gratin? Aan een smaakvolle Kreeft heb je meestal voldoende en heeft geen poespas nodig misschien een botersausje voor de liefhebber. Ook waren ze de extra frietjes vergeten terwijl mijn partner er nog speciaal naar vroeg of alles compleet was. De carrot cake was erg droog en de slagroom maakte een hoop goed. Laatst een 3-gangenmenu bij een concurrent afgehaald en waren we rond de 60 euro kwijt en was qua smaak en hoeveelheid super! (En dat in deze tijd) nu 90 euro totaal, maar niet voor herhaling vatbaar erg jammer!

24. Duurde eeuwig en eten was duur en erg matig. Niveau van wat je thuis ook zelf kan.
    De eigenaar vond zuipen en met de stamgasten aan tafel hangen belangrijker dan even met ons afrekenen. (We moesten er 4 maal om vragen)

1,8
  25. Fred van Made

26. Mijn zoon zijn hamburger van het kindermenu was een kwart hamburger… nadat we deze terug hadden gestuurd was dit nog net niet de helft van een (kleine) hamburger. Ook mijn cognac werd in een vies glas geserveerd, die na mijn klacht opnieuw werd geserveerd in een nu wel schoon glas… die tegelijkertijd met mij dessert een koud appeltaartje met warme saus, die na mijn klacht kennelijk koud hoort te zijn. Kwaliteit is de afgelopen 2 jaar sterk afgenomen.

2,8
  27. Ik heb hier samen met mijn zus en onze kinderen (0,2 en 4 jaar) geluncht. Het komen en gaan van voertuigen hield de kinderen goed bezig. Ze hebben leuke kleine broodjes voor kinderen. En zelf hebben wij er ook heerlijk gegeten. En leuke plek om eens naartoe te gaan.

28. Vandaag rond 14.00 Bij de Hanger om te gaan lunchen, we werden weer naar buiten gestuurd met de mededeling dat we over 30 min terecht konden, buiten was wachten in de here zon dus niet gedaan, het terras en binnen was nota bene voor de helft leeg. Kwam hier voor het eerst en gelijk voor het laatst, de arrogante manier van doen, en totaal niet voor rede vatbaar, was met 2 mensen van in de 90, zelfs dat maakte niet uit. Ver beneden ieder pijl!

29. Gisteren voor een lunch bij ons favoriete restaurant gegeten. Het was erg druk en daar was de bediening duidelijk niet op ingespeeld. Drankjes werden pas na twee keer vragen opgenomen en de bediening liep zuchtend met de dienbladen rond. Bij navragen bij de bar / receptie in de aankomsthal of er plek was, werden we amper aangekeken en bleef de jongeman maar met mijn telefoon bezig. Niet echt klantvriendelijk en hebben zelf uiteindelijk een plek gevonden. Uiteindelijk erg lang op drankjes en eten moeten wachten, voor ons voorlopig de laatste keer. Jammer want de plek is geweldig en het eten prima!

30. Het restaurant kan helaas niet omgaan met allergieën. De keuken is niet in staat om alternatieven aan te bieden. Ook weten ze niet met welke ingrediënten hun apparatuur in aanraking is geweest. Wij zijn helaas naar een naburig restaurant moeten uitwijken.