Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Teuge verdeeld zijn.

1. Eetcafé Teuge

Geen live muziek. Geen sfeer in de serre. Gevoelsmatig leek het op een strandtent. Het was allemaal net niet. Personeel had het te druk. Lang wachten op bestellingen. Menukaart was weinig keus.

2. Eetcafé Teuge

Gegeten bij The Hangar op 6 augustus 2017 met heel gezelschap, we waren niet tevreden: 2 gerechten terug gegeven, Noordzee tong was kantje boord, nieuwe gehad was wel gaar.
    Maar volgens ons in frituurvet gebakken i.p.v. in de roomboter. Mijn vrouw had kabeljauw laten staan was heel glazig, wilde ook niks anders meer, biefstukjes redelijk. De voorgerechten waren niet slecht. Personeel behulpzaam.

Jammer van zo'n mooie zaak, met als gevolg dat we er niet meer heen gaan. Sorry ik kan er niets anders van maken.

3. Eetcafé Teuge

Linda

Op zondag geweest rond 1600. We gingen zitten en na 20 min stond ons tafeltje nog vol met troep van de vorige gasten. Nadat we 2x gevraagd hadden of we konden bestellen kwam er iemand (chagrijnig) onze drankjes opnemen.
    Ons gezeldschap werd aangevuld en die konden 40 minuten op de bestelling wachten. Eenmaal buiten ging het beter.
    Jammer dat de ervaring bij zo'n mooie tent met goeie kaart slecht is door een slechte service.

4. Eetcafé Teuge

Een heerlijk valentijnsdiner genoten.
    Goed en gevarieerd eten! De kok had zijn best gedaan.
    De biefstukreepjes waren iets te droog maar mijn smaak en de gambas net niet gaar genoeg. Maar zoals gezegd overall erg goed.

Leuke aankleding op deze dag en een warme sfeer.
    Ook de bediening erg vriendelijk en behulpzaam.

Helaas wel erg prijzig. Ik heb het idee dat ze de prijs wat opdrijven voor een avond als deze. al met al een goeie voldoende en zeker voor herhaling vatbaar.

We hebben lekker gegeten, maar we hadden veel last van de mensen aan de bar, dus onze vraag is is het een kroeg of een restaurant? Wij konden niet normaal met mekaar praten en dat is erg jammer, want wij zijn mensen die rustig willen zitten eten op zaterdagavond.

6. Eetcafé Teuge

Zaterdag 10 december hebben we gegeten bij The Hangar. Het eten en de bediening was goed. Alleen de ontvangst zeer slecht! We kwamen van ver en werden ontvangen door een oudere man. Hij ontving ons eerst vriendelijk totdat wij wilden doorlopen. M'n partner had een pet op en dit was volgens hem niet gewenst. Hij wilde niemand toelaten met sneakers of een pet. Hij gaf als voorbeeld: als er 20 voetbal supporters van de club hier tegenover allemaal met een pet en sneakers naar binnen komen. Tsjahhh... hij kon het niet eens onderbouwen!
    M'n partner gaf duidelijk aan dat het nergens vermeld staat (website of bij de entree), geen huisregels. Uiteindelijk liet hij ons toch door. Op gebied van ontvangst als gastheer heeft duidelijk niet hoog gescoord.

7. Eetcafé Teuge

Bij binnenkomst al kijk maar of er ergens plek is weet zo niet wat bezet is.
    Na wat eten besteld te hebben kwamen ze met 1 gerecht aan de andere gerecht was niet op voorraad was het seizoen niet voor!! Sorry maar geen stijl als de ander aan de maaltijd kan en de ander mag nog even opnieuw bestellen. Dit tevens dan ook niet gedaan.
    Prijzen erg hoog voor wat je krijgt
    Sfeer erg mooi en relaxt.
    1e keer hier maar gelijk de laatste keer.

8. Eetcafé Teuge

Lekker gegeten. Leuke avond. Alleen heel jammer dat ik vals geld als wisselgeld kreeg en na contact te gebben gehad met het restaurant te horen kreeg dat ze niet met een oplossing willen komen. Jammer. Afgelopen vrijdag was dus onze laatste keer bij de hangar.

Anne Geerling

We hadden gereserveerd maar daar was niets van bekend. Dat was vreemd maar op het moment niet erg, het was zeer rustig. Konden zelf een mooi plaatsje uitzoeken op het terras. De bediening was prettig en hartelijk. Leuke jongens.

10. Eetcafé Teuge

1 uur en een kwartier gewacht, om zeer middelmatig voedsel. Lieve serveerster maar niet zo goed nog.
    Toen ik meldde dat ik het voedsel een middelmatig vond, wilden ze ons ons toetje gratis geven. Ik zei das fijn, ik wil graag de banana banana en jan wil graag de dame blanche. Nee dat kon niet. We kregen een royaal nagerecht van het huis. Ik geef dat een 3. En we moesten met zn 2en van het bord eten. 1e en laatste keer.

Gezellig zitten op het terras, Vrij vlotte bediening en zeer vriendelijk.
    Eten meer dan genoeg en zeer prijswaardig mogen veel Restaurants een voorbeeld aan nemen.
    Komen zeer zeker terug.

jan bonthuis

Alles klopt! Prima voedsel, vriendelijk personeel, zeer redelijke prijzen! Een voorbeeld voor de horeca!

13. Eetcafé Teuge

Van de week een diner gehad met vrienden, de locatie en omgeving is super. Let op de rekening, die klopt nooit!! Betalen voor een 3 gangen menu terwijl we een 2 gangen hadden en de 3 gangen moesten we alle gerechten apart betalen, meerdere sausjes gerekend terwijl we er 1 hadden.

Helaas kan het eten niet voldoen aan de verwachtingen. De vis was kantje boord, en de biefstuk was te droog, groente te ver doorgewokt (zwart), frietjes waren heerlijk de mayonaise te zuur en we moesten ook nog voor de sausjes betalen (mayo konden we niet op de kaart vinden wat dat kost). Taartjes waren lekker, we vroegen of er slagroom op zat volgens het personeel wel achteraf moesten we ervoor betalen.

Ik zag dat er iemand zijn hoofdgerecht ook terugstuurde naar de keuken en later bij het afrekenen waren er meerderen waarbij de rekening niet klopt. Ze kijken heel onnozel als je de rekening aan kaart, maar uit ervaring weet ik dat dit tijden geleden ook was en hoorde dit van meerdere mensen.

Jammer jullie kregen het voordeel van de twijfel, deze klanten komen nooit meer dineren!! Echt zonde...

14. Eetcafé Teuge

Vandaag met zijn 3en gegeten bij de Hangar in Teuge. Vriendelijk personeel. Helaas was 1 van de 3 gerechten niet gaar. Niet voor herhaling vatbaar

Locatie is goed qua uitzicht. De bittergarnituur was verbrand te lang gefrituurd. Mosterd bij bittergarnituur past niet bij kaassouflleetjes en nassiballetjes en stukjes frikadel. Bovendien was de hoeveelheid erg karig. Interieur mag wel meer aangekleed worden meer sfeer. Kunstbloemetje en de lullige blauwe schemerlampjes gewoon zielig. Haal er een Stylingadvies bij! Kinderhoek beter aanpakken, dit is lullig gedaan, bied veel meer mogelijkheden. Hopelijk heeft U inspiratie opgedaan.

16. Eetcafé Teuge

Gert van den Brink

17. Eetcafé Teuge

Voor de 3e keer een tafel gereserveerd. Tafel boven toegewezen, erg donker, ongezellig en heel rumoerig. Zaterdag de 26e waren alle tafels bezet, het duurde daarom langer voor je bediend werd, begrijpelijk! 1 uur na de bestelling van het hoofdgerecht werd gemeld dat het bestelde hoofdgerecht niet meer op voorraad was! Al met al een mindere ervaring welke naar mij opvatting niet goed werd opgepakt.

18. Eetcafé Teuge

Hier een paar keer wezen eten, prima kwaliteit voor een goede prijs. Hangt een erg goede sfeer. 's Zomers lekker op het terrasje wachten tot het eten klaar is, waarna je naar je tafel gebracht wordt. Helaas zit het ver bij ons vandaan, maar als we er in de buurt zijn gaan we zeker weer langs.

Gea, Jan, Berdy, Jacques, Marian, Jan, Wilma, Eddy

Afgelopen donderdag hebben we heerlijk gegeten in Restaurant Take Off in Teuge met 8 personen. Eerst een aperitiefje gedronken in de loungehoek, lekker in de zon, het weer werkte mee. Nadat de bestelling was opgenomen werden we al snel aan tafel gevraagd. Alle gerechten waren voortreffelijk. Vers!! Ze werden allemaal tegelijk, goed warm en mooi bereid opgediend. We werden vriendelijk bediend. Er werd gevraagd of alles naar wens was en of we nog wat te drinken wilden hebben. Ongevraagd kwam er ook een grote kan gewoon water op tafel, wat wij altijd erg fijn vinden, maar wat lang niet overal gewoon is. Aandachtspunt is de planten. Deze maken zoveel meer sfeer. Daar zouden jullie echt even wat aan moeten doen... Wij hebben het ontzettend naar onze zin gehad en zijn allemaal erg tevreden weer vertrokken! We komen zeker terug!

Schitterende locatie, heerlijk terras. De bediening was erg snel en zeer vriendelijk, ook met een grote groep bezoekers. De drankjes waren heerlijk gekoeld en warme drankjes precies zoals het hoort. Ook hadden we catering op lokatie, het was perfect geregeld en zalig eten van ontbijtbuffet tot diner.

De dienstverlening en service waren klasse!

Heerlijk eten, fijne bediening en mooiste terras op Teuge Airport.

Laatst gegeten met een vriendin. moet toegeven de locatie is top, maar daar houdt het ook op. Het restaurant was vies. Hondenharen overal, menukaarten en tafels plakten zo erg dat we gevraagd hebben ze schoon te maken (wat overigens met zwaar zuchten gedaan werd). We moesten een tijd wachten voor onze bestelling werd aangenomen, dit terwijl het helemaal niet zo druk was. De glazen waar we onze drankjes in kregen waren vettig, nadat het eten geserveerd werd (door een dame die erg rook naar zweet wat de eetlust niet echt bevorderd) werd er niet gevraagd of we nog iets wilde drinken daarbij. Het eten was redelijk maar prijs kwaliteit vond ik erg verschillend. ik vond het te duur voor wat ik geserveerd kreeg. Bij het bestellen van het dessert kregen we te horen dat de helft zo´n beetje op was. Erg jammer. Het is dat de locatie zo leuk is, maar wij komen er niet meer.

Met een groep van 8 personen prima gegeten. Correcte en vriendelijke bediening. We hebben ons in (bijna) niets kunnen vinden in de negatieve reacties. Het was een drukke zaterdagavond maar desondanks ging het uitserveren vlot en alles exact volgens de bestelling. Prima live jazz muziek, maar als je er pal naast zit valt er aan tafel weinig meer te bespreken. Gewoon de volgende keer een andere tafel reserveren. Zelf heb ik genoten van een uitstekende dry aged ribeye, kost wat maar dan heb je ook wat...

Met 4 personen wezen eten 's avonds. Het eten was erg lekker en ruim voldoende, vooral het Grand Dessert is een aanrader. Bediening was zeer vriendelijk.

Prachtige plek en prima bediening. Goede bierkaart. Als late lunch kipsate besteld a €12,50. Een bord vol vette patat met hierop één karig stokje kurkdroge sate (waarschijnlijk 4 uur warmhoudbak vanaf 12.00 uur) van ongeveer 50 gram. Hiernaast wel 2 hele ongewassen blaadjes sla en een hoekje tomaat. Wat een troep! Tip: gewoon lekker in het zonnetje zitten met een drankje en het eten laten staan.

22/10/2013. Met z"n vieren gezellig geluncht. Goede bediening, ongedwongen. Voor een hapje en drankje leuke locatie.

frans kruitwagen

Afgelopen zaterdag hier met z'n vieren gegeten en we hebben er van genoten! Prima ontvangst en prettige bediening. Voor- en hoofdgerechten en wijnen - alles was prima voor elkaar. Inrichting en ambiance is echt sfeervol en na het eten nog lekker nagetafeld in de loungehoek. Ik vrees dat we hier wel vaker gaan komen....

Leuk restaurant, goede plek bij het vliegveld. Personeel niet heel vriendelijk.
    Eten was goed. Restaurant was verder erg vies, de tafels, menukaart plakte, vloer met
    hondenharen enz. Een keer alles met een sopdoek afnemen zou niet verkeerd zijn.

Voor mijn werk zit ik veel langs de weg. Tijdens een van deze reizen werd mijn aandacht in Teuge getroffen door een verwijzingsbord van een restaurant. Het was lunchtijd, dus ik ben maar eens gaan kijken. Aangekomen bij dit restaurant bleek dit een prachtige lokatie te zijn dicht bij het vliegveld. Bij binnenkomst in dit sfeervolle restaurant werd ik vriendelijk ontvangen door een van de medewerksters. Ik heb een koffie besteld en gevraagd om de lunchkaart. De door mij bestelde lunch werd in een rap tempo geserveerd en smaakte uitstekend. Hier wordt met passie gekookt. Dat merk je direct. Ik kwam in gesprek met de bediening en heb gevraagd wat de historie van hen was. Het bleek dat zij pas twee jaar het restaurant exploiteerden. Ze hadden al een enorme verbouwing achter de rug, nieuwe keuken, nieuwe entree, nieuw sanitair, nieuw meubilair. Enorm gedreven horeca- mensen dus, met liefde voor het vak. Een goed restaurant voor een een lunch met collega,s. Ook kun je er een vergadering of presentatie houden. Al met al een prima lokatie voor een ieder. Nu begreep ik ook waarom er relatief veel mensen zaten te eten. Prima en blijf met deze passie werken. Het kan dus nog wel!

Zeer smaakvolle gerechten waar duidelijk zorg aan besteed is. Smaak van zowel als hoofdgerecht als nagerecht van hoge kwaliteit. Gezellig restaurant met uitzicht op vliegveld.