Croy Boschlust in Teteringen

Gratis parkeren

Het eindcijfer is 6. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1397193912 68
1409731971 76
1419135516 74
1506901934 63

1. D de Groot

Vandaag (maandag) met zijn drietjes heerlijk in al een kerstsfeertje gegeten in Teteringen. Gezellig niet al te druk. Vlotte aardige bediening. Ieder een verschillend drie gangen menu, met een lekker flesje wijn, koffie ijs en limonade. Kosten 70 euro. Binnenkort weer!

2. Voor de derde keer gaan eten bij Croy in Teteringen. Nog slechter geworden dan de vorige keren. Helaas geen succes geweest. Erg lang wachten tussen de gerechten door. Saus die geserveerd wordt bij het vlees helemaal ingedroogd. Groente uit de magnetron verlept.

Sorry nooit meer, zonde van het geld.

3. Gisteren met 16 personen gegeten. Biefstuk koud. Ging terug naar de keuken. Na 25 minuten wachten nog steeds geen nieuwe. Nogmaals om de biefstuk gevraagd. Oh sorry komt er meteen aan. Weer 10 minuten verder oh sorry. Ik ga er achteraan. Je wilde medium komt er meteen aan. Na 4 minuten idd een nieuwe. Super rauw… ja dank je laat dan maar zitten. Het aanbod om dan zelf in de keuken t toetje te maken maakte 't ook niet goed en werd daarom afgeslagen. Nu we toch toch over de toetjes hebben. Neem vooral niet de vloer bloesem parfait. Daarvan werd door te personeel gezegd: neem dat maar niet want dat is echt vies… komen we hier nog terug. Nee.

4. Het eten was koud. Ik weet dat Croy geen eigen keuken heeft en dingen opwarmt. Maar opwarmen is blijkbaar al moelijk genoeg. Personeel moeten smeken of we aub nog iets mogen drinken. Nee niet meer naar Croy voor ons

5. m machielsen

Lekker buiten gezeten eten en drinken was weer lekker. Bediening goed en vriendelijk. Zijn hier al een paar keer geweest en altijd een goede ervaring.

6. Gisteren met Kerst geweest op 25-12. Het was ronduit slecht. Geen ontvangst, nagenoeg geen kerstentourage, een tv aan. Groot wit licht aan in hun zogenaamde winkels. Te jong en onervaren personeel die de indruk maakt dat ze naar huis wilden. En dan het eten. Dat viel ook tegen. Voorgerecht ging wel, soep was echt heel weinig en dan nog niet warm. Hoofdgerecht was bij iedereen op dezelfde manier afgemaakt, allemaal dezelfde groenten en het was ook niet echt goed warm... Ze gooiden een paar bakjes frietjes op tafel en klaar. Geen betrokkenheid van het personeel, maar kwamen alleen langs om te vragen of je drinken wilde.

7. Het was weer lekker net zoals altijd met een super lieve en spontane en plezierige bediening!
    We komen gauw weer!

8. Wendy van Opstal

We hebben helaas deze keer een zeer slechte ervaring gehad bij Croy Boschlust. We zijn meerdere keren met een grotere groep geweest en hebben toen heerlijk gegeten en we werden toen goed bediend.
    Helaas was dat afgelopen keer totaal niet het geval. Mijn opa en oma hadden expres om 17.00 uur gereserveerd, zodat hun achter kleinkind van 1 1/2 jaar ook mee zou kunnen. Het voorgerechtje kwam nog netjes optijd, maar het hoofdgerecht hadden we pas om 18.55 uur. In al die tijd dat we met verontschuldigingen hebben moeten wachten hebben ze zelf vreemd genoeg niet het initiatief genomen om ons van drinken te voorzien. Hier moest om gevraagd worden.
    Daarna werd er ons beloofd dat het toetje zeker weten meteen uitgeserveerd zou worden. Ook hier hebben we toen weer een flinke tijd op moeten wachten. Het achter kleinkind en ouders hebben hierdoor het toetje niet meer meegedaan, omdat het veel te laat was geworden.
    Erg sneu voor mijn opa en oma die graag met hun hele gezin nog een van de laatste keren lekker en gezellig uiteten wilden gaan.

Ook was de kwaliteit niet zoals we gewend waren van het eten. Niet alles wat bij een gerechtje stond werd geserveerd. Sukadespies was wat aan de droge kant. En bij het kindermenuutje was de vraag gesteld of er eventueel aardappelpuree i.p.v. friet geserveerd kon worden. Dit gingen ze even navragen, maar na 1 1/2 uur kwamen er dan zonder overleg toch gewoon frietjes op.

Helaas dus heel veel minpunten deze keer. Hierdoor raden we het voortaan niet meer aan.

9. Personeel is vriendelijk en gastvrij, niks is hen teveel. Hebben genoten van onze gerechten. Prijs/kwaliteit is perfect. Zeker aan te bevelen.

10. nyenhuis

Wij zijn zeer tevreden, alles was goed verzorgd, de bediening was goed. Het is aan te bevelen aan bekenden en vrienden!

11. Gevoel als je binnenkomt: zéér welkom. Ontvangen door Manon, hartelijk en klaarstaand.
    Ook nu weer smakelijk en perfect gedineerd, zeer warm en smaakvol opgediend...
    Bediend door Joris: attent en alert rondkijkend, wat wilt men?
    Vanaf ons tafeltje zagen wij dat alles werkelijk als een geoliede machine verliep.
    Een fijne samenwerking!
    Hopen bij Croy nog vaak te komen, zeker voor deze aantrekkelijke prijs.

12. Maken via grote advertentie op woensdag bekend dat de asperges er zijn. Kom je op zaterdag voor de asperges, zeggen ze doodleuk dat is pas vanaf maandag, was nergens terug te vinden in de advertentie.
    Niet teveel herrie gemaakt en met de gasten voor het bestaande menu gekozen, echter wel op gewezen. Later twee maal een mail geschreven, maar geen enkele reactie. Eind van de avond heb je toch een behoorlijke rekening opgebouwd met de opbouw van het menu waar je niet voor kwam. Vragen ze bij afrekenen, was alles naar wens? Ja, dan valt je mond open. Hallo, ik kwam voor asperges!!

13. Van der Corput

Voor de 2e keer gegeten bij Croy Teteringen en voor de 2e keer was het slecht. Bij ieder gerecht 2,95 bijbetalen, dus einde van de avond was al het zgn voordeel weg. Voor dezelfde euro's zit je bij de golf of bij het zwaantje. Wat toch echt beter, lekkerder en gezelliger is. Sorry.

14. Als rolstoeler is het moelijk uit eten gaan. Dit restaurant heeft geen drempels, zeer ruim van opzet waardoor ik niet steeds mensen hoefde lastig te vallen. Kortom top! Invaliden-toilet is ook aanwezig. Het eten was heerlijk, het personeel superaardig. En de prijs was echt erg laag! Met drie personen uitgebreid eten en ieder twee drankjes voor 62 euro. Ik kom hier zéker terug en zal het anderen ook aanraden!

15. 5 september onze 60ste huwelijksdag bij jullie gevierd. Het was gezellig ook omdat wij met de familie heel apart in een gezellige kamer konden zitten. Prima diner en vriendelijke bediening. Zo hebben wij een fijne herinnering aan onze trouwdag.

16. We hebben hier gisteren avond gegeten in een bomvol restaurant. Hier was niets van te merken. Één en al lof. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en nam alle tijd, ondanks de drukte. Ook het eten was erg goed, prijs/kwaliteitsverhouding. Na een gezellige avond en het buikje rond gegeten, voelde we het niet eens in de portemonnee. We komen hier zeker terug. Croy Boschlust, bedankt voor de gezellige en heerlijke avond.

17. Jan van Rooij

Ik was gisteren t.g.v. onze 45ste huwelijksdag bij u te gast. En, zoals ervaren bij eerdere gelegenheden was het weer voortreffelijk. Prima diner, keurige bediening. Bij afrekening mochten we nog profiteren van een meevaller. Wij willen u, ook speciaal uw personeel, een pluim toesteken voor gemeende vriendelijkheid. Komen zeker terug.

18. Dinsdag 2 juni hier gegeten , ook omdat we een vvv dinerbon hadden en die hier konden inleveren. Gaan hier echter niet meer eten. Na toch wel even wachten zelf maar gaan vragen of we iets konden bestellen. Drankjes kwamen snel, maar het brood met kruidenboter niet. Tijdens het voorgerecht kwam het broodmandje!

Het hoofdgerecht vis en vlees smaakte matig, maar de groenten absoluut niet. Broccoli en bloemkool was volledig tot pap gekookt. Wij hebben dat doorgegeven en men zou er een notitie van maken voor de keuken, verder geen reactie. Nog een drankje besteld, kwam maar niet, weer naar de bar om er naar te vragen... Schaaltje extra rauwkost bestond vrijwel in het geheel uit grote slabladeren met daaronder een paar stukjes tomaat en wat zonnebloempitten erop gegooid. Nagerecht was goed.

Ook al zijn de prijzen hier niet hoog, dan verwacht je toch wel iets meer dan kapot gekookte groenten en een beetje meer service.

19. Nooit meer. 2 keer hier gegeten. Het lijkt of de kok zijn hoofdgerechten niet durft te kruiden. Zelf steeds flink met de kruidenpotjes aan de slag. Mandje brood vooraf besteld. Kwam niet, maar even later dan toch wel. 1 minuut voor het eigenlijke voorgerecht! Hoofd- en nagerecht kwamen veel te snel. Alsof je binnen een uur weg moet zijn. Alles is uit pakjes, niks lijkt vers te zijn. Er wordt irritant vaak om extra drankjes gevraagd. Daar moeten de lage prijzen mee goed gemaakt worden waarschijnlijk. Friet en cubes komen uit dezelfde frituur en smaken dus identiek. Ik weet dat je voor dit soort prijzen geen hoogstandjes mag verwachten, maar gewoon met kruiden een smaakvol gerecht bieden zou moeten kunnen. Was laatste bezoek aan Croy Boschlust.

20. Genoten van Paasbrunch met onze familie, 6 personen. Gezellige tafel aan het raam. De zon scheen. Vriendelijke bediening. Goede prijs/kwaliteit. Simpel en lekker. Vooral de kipkerrie ragout was goed. Alles werd steeds bijgevuld. Puntje van aandacht: de logistiek.

Wat een mooi moment was tijdens mijn wachten in de rij: een klein meisje dat, iets eerder dan haar opa haar bordje had opgeschept terug liep naar haar opa in de rij, en zei: opa er zijn allemaal lekkere dingen. Complimenten!

21. Aardige locatie. Zowel voor- als hoofd- en nagerecht erg vlak van smaak. De verwerkte producten lijken wel van goede kwaliteit. Jammer dat de keuken daarvan geen smaakvolle gerechten kan maken. Ik vind het vreemd dat er ofwel zeer goede dan wel zeer slechte recensies gegeven worden. Een tussenweg is er blijkbaar niet. Wisselt het keukenpersoneel vaak?

22. Haverkamp

Zeer slechte kwaliteit, biefstuk smaakte in de verste verte niet naar biefstuk. Nog nooit zo slecht gegeten in een restaurant. Uiteraard de laatste keer voor mij en collegas.

23. Hier gegeten met vrouw en dochter. Wat mij opviel was de sfeer, deze is goed en warm te noemen. Wat ik wel vreemd vind is dat tot en met de menukaart de indruk wordt gewekt dat alles vers is en van het land wordt geplukt. Dan vind ik dat je dat ook moet realiseren. De soep was voorzien van industriële balletjes en de friet kwam uit zak. Het bestelde stoof pannetje bestond voor 30% uit vlees en dat vind ik weinig alhoewel deze wel smaakte. IJstaart absoluut niet huisgemaakt..

Kortom sfeer en bediening is goed maar echt lekker en vers eten kan behoorlijk verbeterd worden. Mensen willen verse friet!!

24. Super goed eten en goede bediening, zeker voor het geld. Mooie locatie.

25. J. Bullens

We waren hier op zondag 2 november voor de lunch. Men kwam wel meteen vragen wat we wilden drinken, duurde alleen lang voordat we het kregen, terwijl het niet druk was. Het eten was wat we er van verwacht hadden, maar minder dan in de andere restaurants van de Croy groep. Tweede kopje koffie duurde veel langer voor dat dit gebracht werd, terwijl een van ons om extra koffiemelk vroeg. We hebben het uiteindelijk zelf maar gevraagd, want er kwam niemand om het gevraagde te brengen. Voor ons in elk geval eenmalig bezoek.

26. Met een vriendin op dinsdag hier gegeten. Het was druk en we hadden niet gereserveerd, toch een tafeltje kunnen krijgen. Er werd meteen netjes aangegeven dat er een grote, waarschijnlijk drukke, groep gereserveerd had vlak bij onze tafel. Dit vonden wij geen probleem.

Het eten is niet duur en de kwaliteit is gewoon goed. Het is natuurlijk heel persoonlijk wat je belangrijk vindt. Ik houd van lekker eten, het hoeft van mij niet allemaal superieur te zijn, dat is ook de reden dat ik Croy een prima restaurant vind, prijs/kwaliteit in verhouding!

Bij ons kwamen niet zo vaak langs voor drinken, maar gelukkig hebben we een mond gekregen om hier naar te vragen. Deze serivce kan mijn inziens wel iets beter, gezien de andere recensies zijn ze hierin denk ik een weg aan het zoeken...niet te vaak langskomen, maar zeker ook niet te weinig! Tip: observeer de mensen, dan zie je hun wensen :)

27. familie berendse

We hebben gisteren vaderdag gevierd bij croy boschlust. Eigenlijk was dat zondag maar er stonden al andere dingen op de planning. We waren met 9 personen. Dit restaurant verdient voor ons een 10. Heerlijk gegeten en gedronken. Het croy bier is een absolute aanrader. Sfeer was goed met gezellige muziek. Personeel buitengewoon vriendelijk en keihard werkend. Kwamen meerdere malen vragen of alles naar wens was. Prijs/kwaliteit verhouding top! We gaan er snel weer terug naartoe.

28. Fam. Verbeek

Heerlijk gegeten op het terras. Goede bediening, eten was prima. We komen regelmatig eten erg fijn dat je nu ook herkent word.

29. Een groot restaurant, maar daardoor niet minder sfeervol. Het eten is er goed en de sfeer ook.

30. Het was weer goed, voor de derde keer hier gegeten. Mooi was dat de ober vroeg of we nog even wilde wachten met het nagerecht, of dat we deze gelijk wilde hebben. We wachten nog even, we geven wel aan wanneer we verder willen gaan. Na 5 min kwam toch het nagerecht, de ober kwam een paar min later langs onze tafel gelopen en zag dat wij het nagerecht al hadden. Dit was niet volgens de afspraak zei hij en bood zijn verontschuldigingen aan, en we kregen een gratis kopje koffie naar keuze aangeboden.
    Grote klasse.

31. Gertrude Corba

Vanavond weer heerlijk gegeten bij Croy Boschlust. Ds sfeer is ongedwongen en gezellig. Bediening gastvrij, vriendelijk en goed. Een goed restaurant met lekker eten voor een schappelijke prijs. Dit is niet de eerste keer dat wij hier gegeten hebben en het zal zeker niet de laatste keer zijn.

32. Woensdag onverwacht met de familie uit eten geweest bij Croy Boschlust naar aanleiding van goede ervaringen eerder. Wederom dik tevreden. Vriendelijk en behulpzaam personeel, lekker eten in een gezellig restaurant. Voor herhaling vatbaar!

33. R. Karels

Diverse malen hier gegeten. Eerste keer was weinig aan te merken (kort na de opening). Maar de 2x daarna was het bar en boos. Het begon al met het wijzigen van een reservering van de datum i.v.m. familie omstandigheden. Daar werd al moeilijk over gedaan: 19:00 uur ging niet het moest 18:45 zijn (!?). Het wijzigen van een dessert omdat iemand zich had vergist, werd wel erg lastig want het stond al in het systeem..

Extra drinken bestellen geen probleem. Men kwam zo vaak langs dat we de bediening moesten vragen om het komende half uur even niet langs te komen. Vervolgens zagen we ze de hele avond niet meer als we wel wat wilden drinken. Bij de eerste ronden waren ze een rode wijn vergeten, maar snel zelf even gehaald anders moesten we daar weer een kwartier op wachten. Bij wisselen van bestek i.v.m. het voorgerecht werden de messen gewoon op tafel gegooid!

Het eten zelf was niet eens slecht, voor de prijs! Maar het is nu echt wel een vreetschuur geworden. Er zal daar echt wat moeten veranderen, zo hoeft het voor mij niet meer. De komende 10 jaar eet ik elders.

34. m. kooijman

Zeer slecht, de bediening was erg slecht en het eten zeer matig. Onvriendelijk wordt medegedeeld dat je de drie gangen in een keer moet bestellen.

Een van onze collega's kwam later ivm zeer speciale bezigheden en deze kon per gratie gods nog een ijscoupe krijgen (het was toen net 22.00 uur). Blijkbaar teveel gevraagd om nog een kleinigheidje te bereiden door de kok.

Alle glazen werden van tafel gehaald terwijl onze collega zijn ijscoupe op zat te eten, niemand vroeg of we nog iets wilden drinken. Zelf hierom gevraagd, dit was wel moeizaam en smoezend werd iets tegen elkaar gezegd door het personeel. We hadden sterk het idee dat we weg werden gekeken om elf uur.

Nee nooit meer naar deze tent. Voor een dubbeltje op de eerste rang zitten is niet mijn motto, maar een vriendelijke bediening moet toch niet zo moeilijk zijn.

35. Super gegeten, leuk personeel, kan niet wachten om nog eens te gaan. Echt een top restaurant!!

36. Henk roder

37. Eten is of te rauw of te ver gebakken. Soep is uit blik en er is geen lijn te zien in de manier van koken (of wel dat alles uit blik of een zakje komt). Personeel niet attent en er is een zeer gedwongen sfeer.

38. Monique Stout

Afgelopen week sinds maanden weer een bezoek gebracht aan Croy Boschlust in Teteringen en er was een aanzienlijke verbetering te zien in de service. Prijs/kwaliteit van het eten was al goed, maar nu vinden wij de service ook top. Vriendelijk bekwaam personeel. Een echte aanrader!

39. Croy biedt een 3- en 4-gangen keuzemenu waarvan de prijs afhangt van de dag van de week; maandag goedkoopste, weekeinde duurste. Omdat voor veel gerechten, brood en water extra betaald moet worden, kan in het weekeinde de prijs van een 3-gangen menu boven 30 euro komen.

40. Gisteren met 4 vrienden hier gegeten. Wat een prachtige locatie/pand. De bediening was vriendelijk en correct. Het eten was gewoon goed! zeker een aanrader.

41. Gister daar een menu gegeten voor €12,95, op de rest van de dagen is hetzelfde menu 15,95,- Over het algemeen is het best een gezellige plek, het eten daarentegen is niet bijzonder. de Prijs/kwaliteit verhouding was goed omdat het goedkoop is, als je op de rest van de dagen voor hetzelfde menu meer moet betalen zou ik het geen aanrader vinden. De Croy burger was erg droog, smaakloos en zout. De vissalade en de gamba's zijn ook niet speciaal. Voortaan betaal ik wel iets voor een goede maaltijd bij een ander restaurant.

42. Beetje matig, als voorgerecht een pastei, deze was prima de varkenshaas als hoofdgerecht was vrijwel smaakloos gelukkig lag er nog iets bij wat als saus door mocht gaan, friet was echt TE zout en de appeltaart waar ik me erg op verheugd had was ZO klef..
    Jammer, had er iets anders van verwacht!

43. M032 114 punten

Prima eten, goede prijs/kwaliteit verhouding! Een 3 gangen menu voor een leuke prijs! Gezellige sfeer, en erg fijn dat je niet zo dicht op elkaar zit!

Zeker een aanrader!

44. Gisteren gegeten in dit restaurant en als zeer prettig en goed ervaren. Leuke menukaart, voor elk wat wils. Goede service en attente bediening. Zeker als je de prijzen ziet.

45. Wat een goede prijs - kwaliteit verhouding! Voor de verjaardag van mijn vader gingen we met ons gezin bij Croy eten. Vriendelijke bediening, prettige sfeer, het eten was goed. Een eenvoudige maar goede salade, smaakvolle slibtongetjes en het kaneelijsje als dessert zijn me allemaal goed bevallen. De rest van het gezelschap was ook erg tevreden. Jammer dat er zoveel negatieve berichten te vinden zijn. Het lijkt erop dat niet iedereen het concept heeft begrepen. Onze verwachtingen waren niet gebaseerd op de vorige formule in ditzelfde pand. Croy heeft duidelijk een andere aanpak, welke absoluut een aanrader is! Wij komen zeker terug!

46. Bediening is waanzinnig traag. Voor een drie gangen menu had men meer dan 3 uur nodig. Ook bij anderen ging het niet echt vlot. Eten is verder wel aardig.

47. Echt waardeloos gegeten. Vooraf een smakeloze salade, als hoofdgerecht een smakeloze droge zalm en dito varkenshaas. Toetje IJs was van zeer laag niveua. Als je daarnaast geen reactie krijgt als je aangeeft dat het eten niet lekker was dan geeft dit een beetje het beeld weer van deze "vreetschuur".
    Daarnaast erg irritant dat je voor allerlei gerechten die in de menutje vallen extra moet bij betalen. Ons zien ze hier echt niet meer!

48. Met 12 pers. gegeten. Vriendelijke ontvangst. Eerste drankje stond zo op tafel. Duurde heel lang voor bestelling opgenomen werd. Paar voorgerechten konden redelijk door de beugel. De frisse salade was een aanfluiting. Hoofdgerechten schnitzel enorm hard doorgefrituurd, een schoenzool. Gambas volgens kaart zijn een bakje grote garnalen. Veel te weinig frietjes, de formule zit hem in het bijbestellen. Constant werd er gevraagd of we nog wat wilde drinken tot vervelends toe. Heel vaak stonden ze met drankjes aan tafel die waarschijnlijk van andere tafels waren. Tussen de gangen zit heel veel tijd. Maar het toetje sloeg alles maar liefst binnen 20 min. volgde het eerste appeltaartje, de andere 11 tafelgenoten hebben derhalve nogeens 40 min. moeten wachten op dessert, waaronder ook appeltaart. IJs zat vol met ijskristallen en was smakeloos. Slagroom die meteen inzakt. Kortom voor die prijs kun je niet veel verwachten... dat bleek maar weer. Voor ons eens en nooit meer.

49. Meggy Stolk

Maandag 27 januari 2005 met 5 zussen gegeten bij De Croy Boslust Oosterhout, aan de weg naar Teteringen.
    Een prachtige lokatie met een groot parkeerterrein.
    We werden vriendelijk ontvangen. Het is een groot restaurant, maar door de indeling lijkt het niet massaal en heb je veel privacy.
    De formule van De Croy is een 3-gangen keuzediner voor een heel schappelijke prijs. Voor enkele wat luxere producten op het menu betaal je een toeslag.
    De bediening is vriendelijk en correct. De sfeer is prima en het eten is héél erg lekker.
    Een echte aanrader dus!