1474302024 83
1489198614 74
1491907085 80
1512220617 82

1. Het was goed en lekker toppie.

2. In oktober jl. Voor het eerst bij Bon Sang geweest en werden blij verrast met de kwaliteit van het eten en rustige sfeer. Opnieuw half november naar Bon Sang geweest en wederom genoten.
    Een echte aanrader om in je eigen dorp uit eten te gaan.

3. ijsselmuiden

Heerlijk gegeten, smaakvol opgediend, dikke duim voor dit restaurant :-)

4. Hubert van den Buijs

Na een drukke dag spontaan een afspraak gemaakt. Ivm een maagoperatie was men erg meegaand. Wij hebben gekozen voor het verrassings menu. Ook de wijn aan hun overgelaten. Heerlijk gegeten een heerlijk voldaan gevoel wat naar meer smaakt dus wij zullen zeker hier terug komen.

5. Heerlijk eten voor een eerlijke prijs

6. Al een paar keer heel lekker gegeten. Je kunt hier lekker rustig van je maaltijd genieten

7. Deze keer met vrienden wezen eten. Het eten en de wijn waren heerlijk. De bediening was vriendelijk, maar het duurde erg lang voordat onze bestelling werd opgenomen. We zaten toen bijna 1 uur binnen. Desalniettemin komen we graag terug, maar dan liever doordeweeks.

8. Ineke de Leeuw

Heerlijk gegeten, vriendelijke attente bediening.

9. Hans van den Berg

Altijd lekker, sfeervol en goed.

10. Hedy van der Hert

Het eten was heerlijk! Bediening was goed en personeel erg vriendelijk.

11. Bep Schouten

Heerlijk gegeten, mooi opgediend. De bediening was vriendelijk en vakkundig. Wij gaan beslist nog een keer daar dineren.

12. H.Bluemink

We hebben heerlijk gegeten. Prima sfeer en vriendelijke bediening. Vlot bediend, maar geen haastwerk.
    Voor herhaling vatbaar.

13. We hebben zeer smakelijk gegeten. Het terras is heel mooi ingericht en de bediening laat niets te wensen over

14. Donderdag 13 juli met tweeën gaan eten bij Bon Sang. Eten was matig, erg duur voor wat we kregen (4 gamba's in een pasta met gamba's is toch wat mager). Bediening was slecht, hadden de hele avond maar oog voor 2 jongens. Niet echt netjes als er meerdere tafels bezet zijn. Voor ons een afknapper

15. H.Bogers

Dinsdagavond 11 juli met mijn familie van 9 personen naar volle tevredenheid bij Bon Sang gegeten.
    De verscheidenheid aan gerechten was zeer voldoende.
    De borden waren netjes opgemaakt en werden zeer vriendelijk opgediend.
    We waren het er met ons negenen over eens dat we erg lekker hebben gegeten.
    Zeker voor herhaling vatbaar.

16. Corry en Sjef

Ja, een gezellig restaurant, gelegen op een leuke locatie. Doordat het mooi weer was, zaten we in de tuin. Vriendelijke bediening, zeer gastvrij. Prijs/kwaliteit was oke.
    Een aanrader.

17. Mart Mommers

Gezellig restaurant. Goede, vlotte vriendelijke bediening. Prijs/kwaliteit ok.

18. We waren eigenlijk met de AH actie hier verzeild geraakt, maar omdat we toch vaak merken dat je een 2e-rangs menu krijgt met de AH actie, besloten de kaart in de tas te laten en gewoon lekker a-la-carte te bestellen.
    Het restaurant heeft aan de ene kant een ouderwetse uitstraling met de houten balken in het plafond e.d., maar aan de andere kant een industriële inrichting met grote metalen lampen e.d.
    We werden vriendelijk ontvangen en mochten zelf een tafel uitzoeken. Er werd gevraagd of wij met de AH actie meededen, maar na een blik op de a-la-carte kaart besloten hier voor te gaan.

Mijn vrouw nam als voorgerecht een tartaar van weiderund met een duxelle van paddenstoelen, truffelmayonaise, gerookte eidooier & tempura van knolselderij en ik nam een Oosterse eendenborst, crème van aardappel en wassabi, meloen geïmpregneerd met chili & gember, krokant iberico spek met 5 spices en een kroepoek van rode curry.
    Dit zijn 2 plaatjes van gerechten welke ook nog eens heerlijk smaken. Alles heerlijk op smaak, het vlees mals, de spek krokant, de tartaar heerlijk fris. Echt geweldig.

Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw een tournedos met gamba's e een jus van gepofte knoflook besteld. De tournedos was nog mooi rood van binnen zoals gevraagd en zo mals... Deze smolt op de tong. Echt een geweldig gerecht.
    Ik heb een gegrild speenvarkenfilet met jus van honing en mosterd besteld. Dit gerecht was OK. Het vlees had wat malser gemogen en er had meer smaak aan mogen zetten. Allemaal net wat vlak.
    We kregen wel bij beide gerechten dezelfde garnering. Verder waren de frietjes prima, maar de bijgeserveerde salade wat fantasie & smaakloos. Misschien moeten ze hier eens een wat spannendere dressing bij doen.

Als dessert ben ik voor de panna cotta van witte chocolade met citroen, rood fruit & frambozenijs gegaan. Mijn vrouw voor de crème brûlée met chocolade brownie & walnotenijs. Beiden echt geweldige desserts!

Verder een zeer prettige, wat informele bediening. Ze letten goed op qua lege glazen & borden e.d. Verder rustige popmuziek op het juist volume. Je hoort het wel, maar zeker niet storend.

Kortom: Een plezierig avondje uit & lekker gegeten. We komen zeker nog eens terug!

19. leuke zaak, binnen een industriële setting maar leuke sfeer, vriendelijk personeel en lekker eten

20. Echt ontzettend heerlijk gegeten!

21. M. Grispen

Leuk restaurant, vriendelijk personeel, vlotte bediening, en vooral, lekker eten. De soep was lekker pittig, de steaks heerlijk mals.

22. HJ van Calker

Prima happening,
    Spontane ingave tot viering
    Met 5 personen lekker en rustig en niet te duur gegeten.
    Alles dik in orde en op nog géén 100 meter afstand van thuis.
    Komen graag vaker terug
    MVrGr HJvC

23. van Dorst

Gezellig ambiance, goede prijs/kwaliteit verhouding, lekkere keuzes op de menukaart. Aanrader...

24. Barbara en kees van hassel

Het was super lekker. Aleen een tipje frietjes waren te hard liever verse friet dat zou het afmaken. Toppie. Verder alles perfect ook het personeel was vriendelijk en en behulpzaam. Wij komen gauw weer terug

25. B. Koolen

Heerlijke ontspannende avond gehad. Vriendelijk en dienstbaar personeel, heerlijk gegeten.

26. Anoniem

Zeer goede ervaring gehad bij Bon Sang. Heerlijk gegeten, voor een goede prijs met een fantastische bediening. Wij komen zeker nog een keer terug.

27. Marloes de Greef

Top gegeten, lekker buiten in t zonnetje

28. Voor de 2de keer lekker gegeten bij Bon Sang! Dit keer waren we met zijn 9'en en iedereen heeft lekker zitten smikkelen. De meesten hadden het surprise menu, wat bestond uit een voorgerecht van verschillende kleine stukjes vlees. Hoofdgerecht was vis. En nagerecht crème brûlée, beetje ijs en een brownie. Wel jammer dat de crème brûlée en brownie koud waren. Top restaurant voor redelijke prijs!

29. Henri Fischer

We hebben gekozen voor het verrassingsmenu. Het was heerlijk. Prima bediening en een compliment voor de kok. Bon Sang ziet er heel sfeervol uit. We komen zeker nog een keer terug.

30. Heerlijk gegeten, écht n verrassing. Prima personeel, vlot en vriendelijk. Gezellig zitten en leuk ingericht. Kortom, voor ons was t n geslaagde avond met prima eten.

31. Soep veel te zout en 1 uur gewacht op hoofdgerecht.

32. Ons 50 jarig huwlijks feest was dan zij Bon Sang zeer geslaagd een heerlijk buffet en een fijne en vriendelijke bediening een aanrader

33. 28 Juli gegeten bij Bon Sang,met z'n drieen.
    Een gezellige ambiance waar het goed vertoeven is.
    Vriendelijke bediening,geen lange wachttijden tussen de maaltijden door.
    Zeer goed eten voor weinig geld,je krijgt echt waar voor je geld.
    We komen er zeker nog een keer terug,echt een aanrader!!

34. We komen regelmatig hier eten. Vooraf genieten vanaf het terras met lekkere wijn en stokbrood met kruidenboter. Daarna heerlijk dineren met leuke bediening. Telkens wordt gevraagd of het volgende gerecht al mag komen. Dus geen haastwerk. Werkelijk top.

35. Vanavond heerlijk gegeten bij Bon Sang. Bij binnenkomst al meteen een goede indruk. Mooi modern ingericht met veel gevoel voor sfeer en warmte.

De twee obers die ons helpen zijn ontzettend vriendelijk en zeer kundig. 'Goed opgevoed' als bedienend personeel.

Op het eten hoeven we niet lang te wachten. Ze vragen telkens na elke gang of we verder willen naar de volgende gang of nog even willen wachten.

Als we vragen de keuken door te geven dat we graag de volgende gang krijgen, staat deze binnen 10 minuten op tafel.

Personeel komt precies genoeg vragen of het naar wens is en komt hierin zeer serieus over. Geen routine vraag, maar ze willen écht weten of alles naar wens is.

Het was geen buitenweer maar de tuin/terras zag er zeer uitnodigend uit. Ook het balkon boven waar je kunt zitten gaan wij zeker eens bezoeken op een warme avond.

Wij komen graag terug.

Een restaurant met fijne sfeer. Goed eten en vriendelijk personeel. Wat wil je nog meer?

36. Coenen

De entree is niet indrukwekkend. We doen zelf de jassen uit en hangen ze op, maar niemand van het personeel die ons welkom heet. Erg druk is het nog niet, dus daar kan het niet aan liggen. Uiteindelijk krijgen we toch een keuze uit de beschikbare tafels. We kiezen als voorgerecht voor een rillette van eend dat echt lekker was, maar qua prijs (€ 11,25) iets meer aankleding mocht hebben met bijv. een sneetje geroosterd brood of wat stokbrood met boter. Op het hoofdgerecht 'Eendenborstfilet' was niets aan te merken; prima vlees, goede groente, prima portie frietjes. Het toetje (coullis van vijgen, ijs van witte chocolade) was laf. Van een citroentaartje viel geen citroen te maken en het ijs had geen uitgesproken 'witte chocolade'-smaak. Jammer.

Hoewel we geen wijkenners zijn, was de geserveerde 'biologische' Italiaanse wijn een smakelijke verrassing.
    De bediening was vriendelijk, maar een beetje boers. Er er werd veel 'uit de hand' opgediend en er werd druk en veel heen en weer gelopen zonder dat gebruikte tafeltjes werden leeggeruimd.

Daar kan nog wat discipline aan worden toegevoegd, want het geeft eerder een cafetaria, dan een restaurant-gevoel en daarvoor is de rekening op het einde van de avond toch wat aan de hoge kant.

37. Marianne van der Ham

Vorige week hebben wij een heerlijk 3-gangen menu gegeten. Zowel het voor- als hoofdgerecht (vis) was verrukkelijk, Het dessert (dame blanche) maakte het geheel af. De huiswijn was lekker en de service was zeer klantvriendelijk. Wat kan een klant nog meer verwachten? Zo'n etentje is zeker voor herhaling vatbaar en het voordeel is dat het restaurant zich in Teteringen bevindt!

38. Ron van Haarlem

39. Lien van Dongen

Wij zijn met 4 personen voor het eerst gaan eten bij Bon Sang. Wij gaan daar vast vaker naar toe. We hebben lekker gegeten. Het eten was prima niks op aan te merken en de bediening was ook zeer attent.

40. Onverwacht bij dit restaurant terecht gekomen en wisten dus niet wat we konden verwachten. Een goede kaart met voor ieder wel wat gerechten wat te kiezen.

Als voorgerecht hadden wij de rillete van eend met gebakken buikspek en de gebakken coquilles met asperge. Deze waren beide heerlijk en goed klaargemaakt. Als hoofdgerechten de gebakken eend en de gebakken kipsatespiesjes. De eend was goed gebakken. De kipsatespiesjes waren niet uitzonderlijk. Als toetje de crème brûlée en een chocoladetaartje met warme vulling. Dit laatste viel niet zo in de smaak omdat we hier een andere voorstelling bij hadden.

Al met al een vriendelijke bediening en zeker een restaurant om nog eens terug te komen.

41. Inez Mallens