Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terwolde verdeeld zijn.

Ageeth te Winkel

Heerlijk en gezellig gegeten in een huiselijke omgeving!

Jacqueline Bomhof

We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding van Kriebelz het drie gangen menu. Het was prima, een ruime en gevarieerde keuze in de gerechten. We hebben lekker gegeten en de sfeer was goed. Kortom een aanrader!

Marieke Gerrits

Een gezellige ontvangst, zeer welkom geheten. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Al met al top!

KriebelZ menu gegeten. Het voorgerecht: pasteitje met champignonragout was heerlijk. Het hoofdgerecht : forel was heel erg lekker, super vers en goed bereidt. En het dessert was ook zeer smakelijk. De snoepdoos bij de koffie is zeer verrassend!
    Ondanks dat het druk was had de bediening alle aandacht voor ons en kwam het eten keurig op tijd! Goede wijnkaart!

We hebben heerlijk gegeten.
    Porties zijn meer dan ruim voldoende.
    Kwaliteit is top.
    De bediening vlot en erg vriendelijk.
    Sfeer is okee.
    Ruim voldoende parkeergelegenheid (gratis).
    Alles is schoon en netjes.
    We zijn al vaker geweest en zullen er zeker nog vaker komen.
    Ook in de zomer buiten is erg aangenaam.
    We bevelen dit restaurant zeker aan om zelf te ervaren hoe gemoedelijk en aangenaam het er is.

Wij hebben vrijdag 12 januari een tafel gereserveerd bij Brasserie Kriebelz in Terwolde. Wij komen zelf uit Deventer en de afstand was net 10 km. Het was droog dus wij op de fiets naar Terwolde. Net een half uurtje dus was goed te doen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en konden zelf een tafel uitzoeken. Zij adverteren nu met een fantastisch keuze menu, dus ook dit was voor ons de reden om hier te gaan eten. De keuze uit het keuzemenu is uitgebreid en wij hebben de bestelling doorgegeven. Genieten van een lekker glas wijn en een stokbroodje met wat lekkers, kregen wij het voorgerecht. Dit was erg smakelijk en hebben hier zeker van genoten. Intussen lekker genieten van de sfeer en avond kwam het hoofdgerecht. Wij zijn beiden voor de hertengoulash gegaan. Dit kan ik maar in 1 woord samen vatten, geweldig en zeer smakelijk. Ook alle gerechten die wij erbij kregen was zeer smakelijk. Toen wij hiermee klaar waren hebben we even een pauze ingelast. Hierna kregen wij het dessert en ook dit was zeer smakelijk. Ik kan dus zeggen dat wij hebben genoten van een zeer gezellige en smakelijke avond bij Brasserie Kriebelz. Na afloop iedereen bedankt en zeker complimenten voor de bediening in de keuken. Gr. Cor en Paula Hattink.

Voor ons een enorm gezelligrestaurant met echt een huiskamer sfeer.
    Ontzettend lekker eten, goede porties en mocht het niet genoeg zijn kan het aangevuld worden. Fantastische bediening vriendelijk en vlot. En de rekening was een enorme meevaller.
    Onvoorstelbaar dat dit kan voor zo'n prijsje.
    We gaan er zeker vaker heen om te genieten.

Goed restaurant waar je in huiselijke sfeer gezellig en goed betaalbaar kunt eten. Zeker een aanrader...

Lekker gegeten maar niet wat ik er van verwacht had. Had t beter verwacht zeker als je naar de prijs kijkt. Wel hele sfeervolle zaak en leuke bediening.

Marcel Ruitenbeek

Vanavond heerlijk gegeten met 12 personen.
    Vriendelijke bediening, gewoon ouderwets gezellig eten.

Gezellig en lekker maar bediening ging een beetje rommelig.

W. van den Burg

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

Diet Klevering

Heerlijk gegeten bij Kriebelz. De tafels waren goed bezet op woensdagavond. De temperatuur in het restaurant was aan de lage kant. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.

Tonny Haarman

We hebben heerlijk gegeten, prima verzorgd en gezellige bediening.

Elly Koopman

Mijn man en ik hebben prima gegeten. Als ik misschien iets mag opmerken: waarom bij een kop soep niet een paar stukjes stokbrood toevoegen. Verder zou ik de prijs van sausjes en mayonaise verwerken in de totaal prijs. Dit staat op de kaart als bijbetalen 25 eurocent. Komt erg vervelend over. Zo, van hier is niets voor niets. Verder komen wij graag nog een keer weer.

Heerlijke hazenpeper en sucadelapje gegeten met diverse groenten en aardappeltjes. Prettige bediening neemt rustig de tijd om het een en ander uit te leggen. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker een aanrader!

Ron Wetzel

Goed eten en de bediening is vlot en vriendelijk. We komen zeker nog terug.

Heerlijk gegeten, prima en gezellige bediening.
    Nu beetje wroeging dat ik te weinig fooi gegeven heb.
    Maar ga ik goed maken. Kom nog n keer terug.

Wij hebben hier heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Het vlees was heerlijk mals en de bediening was zeer goed. Ook kunnen ze de gerechten zoutloos maken, top! En als toetje kreeg ik nog verse aardbeien bij mijn kopje thee, heerlijk!

Heerlijk gegeten bij brasserie Kriebelz. 3 gangen menu met de kortingsbonnen van de Albert heijn. Vooral de spare ribs zijn erg in de smaak gevallen. Super mals en goed gekruid. Zeker een aanrader.

fred & edith vorderman

Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant en zeer vriendelijk gehopen.

Williplas

Onze ervaring met fam de groot is perfect prima eten gezellige sfeer en geven hun allemaal een tien en dikke duim😍😍😍👍👍👍 gaan er geregeld eten

zondag een hapje bij kriebelz gegeten
    vriendelijk personeel
    vlotte bediening ,lekker gegeten

J. Jansman

Zo als gewoonlijk heerlijk gastvrij, heel gezellig en de keuken is als altijd voortreffelijk. Personeel is altijd vriendelijk. Sanitair is altijd schoon.

Maarten

Vandaag wezen eten, super lekker, grote porties, vriendelijk personeel en goede eigenaar.
    Echt voor herhaling vatbaar 👌

Tevreden
    Alleen de kaart mag wat uitgebreider
    Gezellig
    Lief personeel
    Je krijgt veel voor een goede prijs
    Zeker de moeite waard.

We waren met 5 personen en iedere keer kwam het 5de gerecht 10 minuten later en geen sorry of excuus. We vroegen patat erbij, moet nu nog komen, dat was erg jammer. Mevrouw zelf liep voor de problemen weg.

Cor & Marion Weeda

We hebben goed gegeten, maar het eten was snel koud. Jammer, maar we komen wel terug.

29. Nederlands Terwolde

Een avond waar we naar uit gekeken hadden, maar wat was dat een domper zeg! We houden van lekker eten, maar dat was hier ver te zoeken. Geen lekkere amuses en het wachten op eten duurde wel heel erg lang.

Het eten; een kwartel ei, een soep/bouillon met cherrytomaatjes, de smaak was ronduit vies. Helaas dit dan ook niet opgegeten. We hadden nog enige en laatste hoop op het toetje, dat die lekker zou zijn, maar ook niet. De smaak van nootmuskaat was zó overheersend... Kortom niet lekker gegeten!!

We zijn verschillende restaurantjes gewend en daar krijg je de hele avond door lekkere gerechtjes. We denken dat ze groter voor willen doen, maar ze kunnen hier totaal niet aan tippen! De prijs kwaliteit verhouding is ronduit slecht, voor wat we gegeten hebben. Erg jammer!

Bij Kriebelz een ruime keus uit voor- en hoofdgerechten, waarvan een deel gevarieerde streekgerechten. De geserveerde wijn was top, evenals de attente bediening.