Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terwolde verdeeld zijn.

Ron Wetzel

Goed eten en de bediening is vlot en vriendelijk. We komen zeker nog terug.

Heerlijk gegeten, prima en gezellige bediening.
    Nu beetje wroeging dat ik te weinig fooi gegeven heb.
    Maar ga ik goed maken. Kom nog n keer terug.

Wij hebben hier heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Het vlees was heerlijk mals en de bediening was zeer goed. Ook kunnen ze de gerechten zoutloos maken, top! En als toetje kreeg ik nog verse aardbeien bij mijn kopje thee, heerlijk!

Heerlijk gegeten bij brasserie Kriebelz. 3 gangen menu met de kortingsbonnen van de Albert heijn. Vooral de spare ribs zijn erg in de smaak gevallen. Super mals en goed gekruid. Zeker een aanrader.

fred & edith vorderman

Heerlijk gegeten in het vernieuwde restaurant en zeer vriendelijk gehopen.

Williplas

Onze ervaring met fam de groot is perfect prima eten gezellige sfeer en geven hun allemaal een tien en dikke duim😍😍😍👍👍👍 gaan er geregeld eten

zondag een hapje bij kriebelz gegeten
    vriendelijk personeel
    vlotte bediening ,lekker gegeten

J. Jansman

Zo als gewoonlijk heerlijk gastvrij, heel gezellig en de keuken is als altijd voortreffelijk. Personeel is altijd vriendelijk. Sanitair is altijd schoon.

Maarten

Vandaag wezen eten, super lekker, grote porties, vriendelijk personeel en goede eigenaar.
    Echt voor herhaling vatbaar 👌

Tevreden
    Alleen de kaart mag wat uitgebreider
    Gezellig
    Lief personeel
    Je krijgt veel voor een goede prijs
    Zeker de moeite waard.

We waren met 5 personen en iedere keer kwam het 5de gerecht 10 minuten later en geen sorry of excuus. We vroegen patat erbij, moet nu nog komen, dat was erg jammer. Mevrouw zelf liep voor de problemen weg.

Cor & Marion Weeda

We hebben goed gegeten, maar het eten was snel koud. Jammer, maar we komen wel terug.

13. Nederlands Terwolde

Een avond waar we naar uit gekeken hadden, maar wat was dat een domper zeg! We houden van lekker eten, maar dat was hier ver te zoeken. Geen lekkere amuses en het wachten op eten duurde wel heel erg lang.

Het eten; een kwartel ei, een soep/bouillon met cherrytomaatjes, de smaak was ronduit vies. Helaas dit dan ook niet opgegeten. We hadden nog enige en laatste hoop op het toetje, dat die lekker zou zijn, maar ook niet. De smaak van nootmuskaat was zó overheersend... Kortom niet lekker gegeten!!

We zijn verschillende restaurantjes gewend en daar krijg je de hele avond door lekkere gerechtjes. We denken dat ze groter voor willen doen, maar ze kunnen hier totaal niet aan tippen! De prijs kwaliteit verhouding is ronduit slecht, voor wat we gegeten hebben. Erg jammer!

Bij Kriebelz een ruime keus uit voor- en hoofdgerechten, waarvan een deel gevarieerde streekgerechten. De geserveerde wijn was top, evenals de attente bediening.

Anno Fridrichs

Op 18 augustus j.l. hebben wij bij de Groot een koud en warm buffet gehad.Het was in één woord fantastisch.Wij en ook al onze gasten waren bijzonder positief over het eten en drinken, de service, en de sfeer. Het is zeer aan te bevelen.
    Annie en Anno Fridrichs

Karin Jansen

Kom binnenkort in de Vecht te werken, dus ik moest zeker even 'testen' of het waar is, dat De Groot top is... en ik kan volmondig zeggen: JA, absoluut!😉. Schnitzel is mijn favoriet. Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. In 1 week er 2 x wezen eten... vanavond weer😉. Iedere keer een excuus/reden om er te mogen eten😀...

17. Nederlands Terwolde

K.M. Boom

Heerlijk gegeten, leuke, attente, kundige bediening, goed geadviseerde wijnen, prachtige locatie.
    Verrassend door geen menukaart. Ook verrassend: sappen arrangement, lekker!

Erg lekker eten en maar 500 meter van ons huis. De prijs kan wel iets omlaag...

Gisteravond heerlijk gegeten bij Kriebelz, voor herhaling vatbaar. We hadden de actie van een 4 gangen menu, het was heerlijk.

viooltje roze

Lekker gegeten, prima kwaliteit. Prijs is in orde. De sate van het huis was heerlijk.

Heerlijk brunch gehad op 1e kerstdag. Wat een leuke meneer in de bediening en wat vonden de kinderen de kerstman geweldig!!

van werven

Je betaalt er 3,25 voor een bekertje mayonaise! Toen ik er wat van zei werd het al 2,75, maar vind de prijs echt absurd. Verder wel goed eten. De service is traag vind ik na er 4x geweest te zijn nu.

Fam vonk

2e paasdag super lekker gegeten, ik ben echt wel wat gewend maar dit was werkelijk top. Nog een balletje gehakt meegenomen voor de hond, die heeft er ook van genoten. Echt voor herhaling vatbaar, bediening helemaal perfect.

Gewoon genieten, zonder poespas in een warme huiskamer! Eerst stoppen voor alleen een drankje en dan blijven eten omdat het er druk was en de kies en de keur aan gerechten op de kaart. We hadden gekozen voor de plate service, dus de spiesen. De bruchetta's van biefstuk met spek en champignons zijn voortreffelijk, en lekker mals.
    We komen zeker weer om wat uitgebreider te genieten van de Dekselse pannetjes. We bevelen deze brasserie aan iedereen aan.

Goed eten en gezellig.

Op 24 januari met 8 personen bij de Groot gegeten. Gezellig druk en de bediening ging daar prima mee om. Lekker biertje en een prima droge witte wijn! De zalm en varkensmedaillons waren goed in orde. Het verrassingstoetje van de Jurgens was creatief en lekker.
    Voor herhaling vatbaar.

Hier kun je echt heerlijk eten, royale porties en voor iedereen is er wel wat lekkers op de kaart te vinden, geweldige bediening!

Wij hebben hier afgelopen zaterdag ons 40 jarig huwelijksfeest gegeven en dat was in 1 woord geweldig!!

Bij de voorbereidingen was alles bespreekbaar, wij hadden namelijk nog wel wat wensen maar alles was mogelijk. De middag/avond verliep heel goed, de bediening was zoals verwacht, prima dus. Het eten (natuurlijk de dekselse pannetjes) vond iedereen super en de sfeer, mede door de aankleding van Kriebelz, was heel sfeervol.

Met mijn dochter heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Erg leuk concept de Dekselse Pannetjes! Zeker aan te raden, vriendelijke bediening, je voelt je hier echt welkom.