ruime verharde parkeerplaats van 1000 m2

Gedurende de maanden mei , juni , juli , en augustus serveren wij uitsluitend ons Kriebelz Menu van € 22.50

Eten en drinken.

Een vers gezet kopje koffie met gebak , een heerlijke lunch , een verfrissend ( speciaal ) biertje of een wijntje uit de wijnkaart.
Een kistje stokbrood , lekkere kaasjes of een warme bittergarnituur.
Genieten van een plate of een drie gangen diner met de Dekselse Pannetjes als stralend middelpunt.
Wat kan het leven toch mooi zijn !

• All-inclusive

1387202955 71
1394193664 74
1450119333 80
1492063586 79
1520026421 84

1. Bruinekreeft

Gastvrij ontvangen, eten was prima.
    Klopte allemaal qua prijs kwaliteit.

2. Het was zaterdag prachtig mooi weer en hebben deze dag gebruikt om een mooie fietstocht te maken. Vanuit Deventer rechts langs de IJssel omhoog richting Kampen. Net voor Kampen met een fietsbordje naar de overkant en zo weer terug richting Deventer. Na een aantal tussenstops gemaakt te hebben kwamen we rond 16:30 aan in Terwolde. Lekker op het terras in de zon een aperitief gedronken en daarna heerlijk gegeten. Ook dit hebben we lekker op het terras gedaan want het was nog steeds super mooi weer. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en dit was weer zeer smaakvol. Na een lange zit afgesloten met een heerlijke kop koffie en toen weer richting Deventer, naar huis. Uiteindelijk net geen 100 km vol gemaakt maar wel een prachtige dag.

3. Erg vriendelijke bediening met adviezen om het eerst te proeven en dan pas te bestellen.
    Het eten was lekker en voldoende.

4. Albert Jan Logtenberg

In een aangename sfeer, onder het genot van lekker eten en drinken de 75e verjaardag van oma gevierd met kinderen en kleinkinderen.

5. Heerlik gegeten.
    Leuke en vriendelijke bediening.
    Mooie locatie.

6. Maaike Buisman

Uitstekend eten in een gemoedelijke sfeer. De bediening is heel prettig, correct en oprecht gemeend hartelijk.

7. Het eten was prima.
    Vlotte bediening.
    Wij komen vaker.
    Vriendelijke Groet Fam. Jansen.

8. Vanavond lekker gegeten bij Kriebelz. Diamanthaas, héérlijk mals. Hartelijk welkom bij binnenkomst. Fijne gemoedelijke sfeer. Hele fijne bediening.
    Zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan. Wat ik ook heel positief vond, geen harde storende muziek wat door het restaurant denderde.

9. Heerlijk gegeten, super gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening!!

10. Marriette

Gezellig restaurant met gezellige sfeer. Wat wij als positief ervaren hebben was dat er weinig muziek was, heel licht op de achtergrond maar niet storend. Dat gaf een rustige sfeer.
    Het eten was goed, echt heel lekker, verzorgd en leuk opgemaakt.
    De bediening was prettig en vlot, ook al was het best druk op het tijdstip dat wij er waren.
    De inrichting is ook heel gezellig, je hebt geen last van andere klanten.
    Echt een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

11. Uitstekend gegeten en het ziet er erg gezellig uit van binnen. We hadden de tomatensoep en forel met frietjes. Het was echt lekker en vers en met zorg gemaakt. Vriendelijke dames. Alleen een 6 voor de service omdat we echt verschrikkelijk lang hebben moeten wachten. Eerst op de soep daarna voor de hoofdmaaltijd. Ons vergeten misschien? Anderen moesten ook lang wachten terwijl andere mensen allang klaar waren. De appelsap was lauw kon koeler.

12. Het eten was heerlijk! En ook gezellig sfeer!

13. Gea Nijhof

Het eten was heerlijk, alleen de temperatuur van het hertenragout pannetje was aan de lage kant. Verder was alles TOP. Komen zeker terug.

14. Gezellige, smaakvolle en leuke (ook met personeel) gehad. Zeer de moeite waard.

15. Eric Krukkert

Heerlijke avond gehad met vrienden bij Kriebelz. Gewoon doen, gezellig en veel sfeer in de zaak. Lekker eten van de kaart, goede koffie als afronding.

Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig om te zien hoe een actief horeca echtpaar, zelf in de zaak, met veel inzet, creativiteit en een gezellig en een gemotiveerd team zo'n zaak weet op te bouwen.

16. Prima drie gangen menu voor een leuke prijs. Vriendelijke, vlotte bediening.

17. Marjan velsen

Echt een aanrader!!
    Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
    Je voelt je zeer welkom.

18. Met vijf personen gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu.
    Het voorgerecht verscheen al snel na het plaatsen van onze bestelling.
    Op het hoofdgerecht moesten we echter lang wachten. We dachten eerst dat dat kwam omdat er in een andere zaal een grote groep mensen hun eten kregen. Maar ook daarna bleef onze tafel leeg, terwijl een stel dat na ons was binnen gekomen en gebruik maakte van hetzelfde menu ondertussen was vertrokken na drie gangen.
    We zagen hoe iemand van de bediening opeens zag dat we nog geen hoofdgerecht hadden en ze ging gelijk de keuken in. We hadden het netter gevonden als iemand op dat moment even was gekomen om te melden dat ze ons kennelijk vergeten waren.
    Het hoofdgerecht verscheen daarna vrij snel. Wat we jammer vonden is dat een stel hetzelfde aantal schaaltjes / hoeveelheid krijgt aan bijgerechten als wij met ons vijven. We hebben dan ook verschillende keren bijbesteld. Dat bijbestellen verliep redelijk goed. Tot de laatste keer. We wachtten nog op aardappeltjes en degene bij wie dat bestelt was kwam daarna vragen of alles naar wens was geweest en of ze mocht afruimen. Niet dus; er zouden nog aardappeltjes komen.

Het eten verder was prima.

Men ging ook goed om met de wensen van iemand met dieetwensen, vandaar toch nog een 6 voor service en geen onvoldoende.

19. Voor de eerste x geweest, tevens laatste x. Zalm smaakloos, varkenshaas droog, snitzel te dik. Jammer hadden er veel meer van verwacht. Het dessert was het beste. Slechte Rose. Voor ons geen aanrader.

20. Uitstekend gegeten voor een aangename prijs!

21. M.J. Preuter

Fijne sfeer in het restaurant, mede door de service en het goede personeel. De kok(s) maken prima gerechten, welke heerlijk smaken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Uw restaurant was voor ons vieren een fijne ervaring, welke zal resulteren in wat vaker bij u eten. Ook zal ik uw restaurant in mijn kennissenkring zeker aanraden.
    M. Preuter Deventer

22. Super gezellig en lekker eten.
    Er was uitmuntend!

23. Was erg druk maar hoefden niet lang te wachten. Alles liep op rolletjes eten was top.

24. Lekker gegeten, leuke bediening. Goede sfeer. Kregen wel om 21.45 het verzoek om naar huis te gaan omdat ze wilden sluiten.

25. Ageeth te Winkel

Heerlijk en gezellig gegeten in een huiselijke omgeving!

26. Jacqueline Bomhof

We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding van Kriebelz het drie gangen menu. Het was prima, een ruime en gevarieerde keuze in de gerechten. We hebben lekker gegeten en de sfeer was goed. Kortom een aanrader!

27. Marieke Gerrits

Een gezellige ontvangst, zeer welkom geheten. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Al met al top!

28. KriebelZ menu gegeten. Het voorgerecht: pasteitje met champignonragout was heerlijk. Het hoofdgerecht : forel was heel erg lekker, super vers en goed bereidt. En het dessert was ook zeer smakelijk. De snoepdoos bij de koffie is zeer verrassend!
    Ondanks dat het druk was had de bediening alle aandacht voor ons en kwam het eten keurig op tijd! Goede wijnkaart!

29. We hebben heerlijk gegeten.
    Porties zijn meer dan ruim voldoende.
    Kwaliteit is top.
    De bediening vlot en erg vriendelijk.
    Sfeer is okee.
    Ruim voldoende parkeergelegenheid (gratis).
    Alles is schoon en netjes.
    We zijn al vaker geweest en zullen er zeker nog vaker komen.
    Ook in de zomer buiten is erg aangenaam.
    We bevelen dit restaurant zeker aan om zelf te ervaren hoe gemoedelijk en aangenaam het er is.

30. Voor ons een enorm gezelligrestaurant met echt een huiskamer sfeer.
    Ontzettend lekker eten, goede porties en mocht het niet genoeg zijn kan het aangevuld worden. Fantastische bediening vriendelijk en vlot. En de rekening was een enorme meevaller.
    Onvoorstelbaar dat dit kan voor zo'n prijsje.
    We gaan er zeker vaker heen om te genieten.

31. Goed restaurant waar je in huiselijke sfeer gezellig en goed betaalbaar kunt eten. Zeker een aanrader...

32. Lekker gegeten maar niet wat ik er van verwacht had. Had t beter verwacht zeker als je naar de prijs kijkt. Wel hele sfeervolle zaak en leuke bediening.

33. Marcel Ruitenbeek

Vanavond heerlijk gegeten met 12 personen.
    Vriendelijke bediening, gewoon ouderwets gezellig eten.

34. Gezellig en lekker maar bediening ging een beetje rommelig.

35. W. van den Burg

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

36. Diet Klevering

Heerlijk gegeten bij Kriebelz. De tafels waren goed bezet op woensdagavond. De temperatuur in het restaurant was aan de lage kant. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.

37. Tonny Haarman

We hebben heerlijk gegeten, prima verzorgd en gezellige bediening.

38. Elly Koopman

Mijn man en ik hebben prima gegeten. Als ik misschien iets mag opmerken: waarom bij een kop soep niet een paar stukjes stokbrood toevoegen. Verder zou ik de prijs van sausjes en mayonaise verwerken in de totaal prijs. Dit staat op de kaart als bijbetalen 25 eurocent. Komt erg vervelend over. Zo, van hier is niets voor niets. Verder komen wij graag nog een keer weer.

39. Heerlijke hazenpeper en sucadelapje gegeten met diverse groenten en aardappeltjes. Prettige bediening neemt rustig de tijd om het een en ander uit te leggen. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker een aanrader!

40. Ron Wetzel

Goed eten en de bediening is vlot en vriendelijk. We komen zeker nog terug.

41. Heerlijk gegeten, prima en gezellige bediening.
    Nu beetje wroeging dat ik te weinig fooi gegeven heb.
    Maar ga ik goed maken. Kom nog n keer terug.

42. Wij hebben hier heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Het vlees was heerlijk mals en de bediening was zeer goed. Ook kunnen ze de gerechten zoutloos maken, top! En als toetje kreeg ik nog verse aardbeien bij mijn kopje thee, heerlijk!

43. Heerlijk gegeten bij brasserie Kriebelz. 3 gangen menu met de kortingsbonnen van de Albert heijn. Vooral de spare ribs zijn erg in de smaak gevallen. Super mals en goed gekruid. Zeker een aanrader.

44. zondag een hapje bij kriebelz gegeten
    vriendelijk personeel
    vlotte bediening ,lekker gegeten

45. We waren met 5 personen en iedere keer kwam het 5de gerecht 10 minuten later en geen sorry of excuus. We vroegen patat erbij, moet nu nog komen, dat was erg jammer. Mevrouw zelf liep voor de problemen weg.

46. Cor & Marion Weeda

We hebben goed gegeten, maar het eten was snel koud. Jammer, maar we komen wel terug.

47. Bij Kriebelz een ruime keus uit voor- en hoofdgerechten, waarvan een deel gevarieerde streekgerechten. De geserveerde wijn was top, evenals de attente bediening.

48. Gisteravond heerlijk gegeten bij Kriebelz, voor herhaling vatbaar. We hadden de actie van een 4 gangen menu, het was heerlijk.

49. Heerlijk brunch gehad op 1e kerstdag. Wat een leuke meneer in de bediening en wat vonden de kinderen de kerstman geweldig!!

50. Gewoon genieten, zonder poespas in een warme huiskamer! Eerst stoppen voor alleen een drankje en dan blijven eten omdat het er druk was en de kies en de keur aan gerechten op de kaart. We hadden gekozen voor de plate service, dus de spiesen. De bruchetta's van biefstuk met spek en champignons zijn voortreffelijk, en lekker mals.
    We komen zeker weer om wat uitgebreider te genieten van de Dekselse pannetjes. We bevelen deze brasserie aan iedereen aan.

51. Goed eten en gezellig.

52. Wij hebben hier afgelopen zaterdag ons 40 jarig huwelijksfeest gegeven en dat was in 1 woord geweldig!!

Bij de voorbereidingen was alles bespreekbaar, wij hadden namelijk nog wel wat wensen maar alles was mogelijk. De middag/avond verliep heel goed, de bediening was zoals verwacht, prima dus. Het eten (natuurlijk de dekselse pannetjes) vond iedereen super en de sfeer, mede door de aankleding van Kriebelz, was heel sfeervol.

53. Met mijn dochter heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Erg leuk concept de Dekselse Pannetjes! Zeker aan te raden, vriendelijke bediening, je voelt je hier echt welkom.

54. Hier deksels lekker gegeten, en het heerlijke wijn bij het eten maakte het af. Een gastvrije ambiance. Hier ook een feest gegeven, nou onvergetelijk. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht. Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

55. Pieter en Evelien Popkes

Kriebelz is een absolute aanrader om te bezoeken tijdens een tochtje langs de mooie IJssel, zoals wij zo vaak doen vanuit het Gooise.
    Altijd vers gekoeld water voor de hond en een goed gesorteerde bier en wijnkaart, zowel de lunch als de menu's zijn met zorg en met verse streekproducten gemaakt, wij zijn nu al benieuwd naar de wild gerechten.
    De bediening is attent en vriendelijk, hier zijn de kwaliteit en prijsverhouding uitstekend in balans.

56. Betsy en Erik

Vanavond heerlijk Dekselse pannetjes gegeten bij Kriebelz. De bediening was als altijd vrolijk en vriendelijk. De zaak is mooi en heeft een goede sfeer. Wat ons ook zeer aanspreekt is het gebruik van streekgerechten in de menu's. Je krijgt hier zeker waar voor je geld.

57. Bettina Fabri

Heerlijk gegeten bij brasserie kriebelz in Terwolde, echt een aanrader!
    Wijn van wijnhuis Slot Kleverkamp te Deventer past hier geweldig bij.

58. Ik heb hier laatst gegeten met mijn man. En het was werkelijk vreselijk. De bediening was ronduit slecht. Geen vriendelijk personeel en het eten was volgens mij het goedkoopste wat ze op dat moment bij een horeca groothandel konden krijgen. Het drinken kun je weinig aan fout doen. Maar de bediening en service was echt heel slecht, daarbij de prijs dus automatisch ook duur. Ik ga hier nooit weer heen, en ik raad het hierbij dus ook iedereen af!

59. Jurgen Pijpker

Super gegeten bij deze gezellige gastheer en -vrouw, met een mooie wijn van het Deventer wijnhuis Slot Kleverkamp.

60. Ik heb vanavond heerlijk gegeten, echt genieten van de gerechtjes in de pannetjes. Met koffie en lekkere chocolaatjes toe. Vriendelijke bediening, wat wil een mens nog meer.

61. Gert Gootjes

Heerlijk gesmuld uit de pannetjes. Met z'n vieren, dus veel extra variatie. Bediening vriendelijk en correct.
    Decor wat minder, toch nog het oude Dorpszicht gevoel.

62. Fam. Schieving

Een gezellig relaxte sfeer. We hebben er zeer leuk gegeten met de familie, heerlijk met een wijntje van het Deventer wijnhuis. Voor herhaling vatbaar, vooral de pannetjes vielen goed in de smaak, een heel leuk concept! Zeer gezellige en aardige gastvrouw. We komen nog eens terug!

63. Robbie Wanrooij

Wij zijn zeer gecharmeerd van Brasserie Kriebelz. Het eten is er altijd goed. Wij voelen ons er thuis.

64. smulprinses

Echt super lekker gegeten! Waren met een stel collega's en bediening was ook top. Echt een aanrader!

65. Weekhout

Heerlijk gegeten! Erg leuk concept met de welbekende dekselse pannetjes!

66. Voorgerecht en dessert waren super en ruim voldoende! Hoofdgerecht viel tegen, in hoeveelheid maar ook in smaak. Daarnaast zijn dingen vergeten en kregen 2 van ons tot twee keer toe een verkeerde kaart met oude gerechten.

67. Erg leuk concept. Het eten uit kleine pannetjes met verschillende smaken en gerechten. Service is prima en er is een aangename huiselijke sfeer. Kom zeker nog eens terug!

68. 2 weken geleden de pannetjes van kriebels geprobeerd. We hebben heerlijk gegeten, ruim voldoende en alles heel smaakvol. Kregen ook de gratis bonnen voor het eenpans gerecht.

Vorige week het eenpans gerecht gegeten: boerenkool met rookworst en gehakt. Het smaakte prima en weer ruim voldoende. Ook toen ik aangaf dat een van de kinderen geen boerenkool lustte, werd dit snel en goed opgelost en werd er voor hem een ander gerecht op tafel gezet.

Lekker gegeten voor een goede prijs en kwaliteit. Komen zeker weer.
    Peter Quist

69. Jorn Kloosterman

Wat een smaakbeleving!!

Super leuk concept met gevarieerde producten in allerlei verschillende pannetjes. Bediening en sfeer waren goed, echt een leuke tent!

Kortom kan iedereen aanraden om hier naar toe te gaan!

70. Janice Pietersen

Vorige week heb ik met mijn gezin hier gegeten. Ik vond het super lekker en ook hele gezellige bediening. Voor mijn twee kleine kinderen werd goed gezorgd. Het idee van de dekselse pannetjes vind ik ook erg innovatief! Ga zo door!

71. Heb ooit heerlijk gegeten van de dekselse pannetjes. Naderhand hebben we toen een diner bon gekregen voor een gratis eenpans gerecht voor twee personen (binnen een maand te reserveren).

Onze verwachting was groot, maar viel in duigen toen ons een pannetje spaghetti werd voorgezet (keuze was er niet en manlief lust niet eens spaghetti), die ook nog niet eens gevuld was met saus of vlees of groenten. Bijna kale spaghetti slierten.

Dit zet je mensen toch niet voor, geef dan die bonnen niet uit. In plaats van klanten te lokken, stoot dit klanten af. Geef dan niets weg. Ook hadden we het idee dat we 'als de mensen van de gratis bon' werden bediend.

Na het betaalde drankje en voorafje (niet alles hoeft voor ons gratis) hebben we het dessert laten zitten, want als je dit voorgeschoteld krijgt, heb je ineens geen trek meer.

Dit heeft een nasmaak gekregen, zodat we hier voorlopig niet weer komen. Erg jammer om dit zo te moeten ervaren.

72. Een super verzorgd koud/warm buffet thuis geregeld. Goede voorbereidingen, heerlijk eten, voor iedere smaak voldoende keuze.
    Voor herhaling vatbaar.

73. camillo monaco

Paas brunch voor 25 euro pp dat is een redelijke prijs maar schept wel enige verwachting. Helaas was het het geld zeker niet waard. Wit brood, bruin brood, koude croissants, twee soorten kaas, wat beleg.. kortom onder de maat.
    Wat warme snacks, slappe kroketten, kip shoarma, en wat ander snacks maar niks werd aangevuld, dat ging op verzoek. Tafels werden niet afgeruimd.
    Gewoon ver onder de maat, kom hier niet meer!

1,7
  74. Geweldig goede ervaring, hebben er 16 december met een groep van 71 personen gegeten, en het was uitstekend verzorgd, zowel het eten als de bediening totaal niets op aan te merken.
    Een voorbeeld voor velen! Bedankt, een chauffeur.