ruime verharde parkeerplaats van 1000 m2

In de maand februari onze super actie 3 gangen menu voor 19,95 per persoon. Let op bij deze actie kunnen u géén restaurant cadeau kaarten in wisselen .

Eten en drinken.

Een vers gezet kopje koffie met gebak , een heerlijke lunch , een verfrissend ( speciaal ) biertje of een wijntje uit de wijnkaart.
Een kistje stokbrood , lekkere kaasjes of een warme bittergarnituur.
Genieten van een plate of een drie gangen diner met de Dekselse Pannetjes als stralend middelpunt.
Wat kan het leven toch mooi zijn !

• All-inclusive

1419368257 81
1447203535 80

1. G.Modderman

Zoals altijd weer heel lekker gegeten we waren met 6 personen.
    Het was gezellig en de bediening is top.
    Wij raden de brasserie aan.

2. Wij hebben het prima naar onze zin gehad,en het eten was super chapeau.

3. Lekker gegeten, bediening geweldig

4. Michiel van Saltbommel

Leuk en gezellig restaurant. Goed gegeten voor een keurig bedrag!

5. Lekker en gezellig.

6. Richard kolk

Ik ben afgelopen maand bij brasserie kriebelz wezen eten en dit was een enorm goede keus! Toen ik binnenkwam werd ik enorm vriendelijk naar binnen verwelkomt maar 1 iemand sprong er voor mij echt uit. Deze jongeman was echt de uitblinker van dit team. Ik heb nog nooit zo'n vriendelijke jongeman meegemaakt en het was ongelooflijk om te zien hoe hard deze jongen werkte! Ik weet wel dat kriebelz met deze jongen echt heel veel geluk heeft en voortaan als ik uit eten ga vraag ik eerst of hij er is! Verder lekker kunnen eten en een heel gezellige avond gehad! Bedankt.

7. L. Sneller

Zoals eerder weer prima gedineerd en verbleven.

8. ineke van duin

Weer als van ouds ; lekker en gezellig!

9. Fam. Bronkhorst

Heerlijk, gezellig en vriendelijk! Prima locatie.

Wij hebben hier samen heerlijk gegeten. Het restaurant is gezellig, huiskamersfeer, en de bediening is erg vriendelijk. Het eten was goed. Bij het hoofdgerecht worden diverse lekkere bijgerechten geserveerd.

10. fam. Th Boerkamp

We zijn vriendelijk ontvangen, bediening vlot en netjes, verzorging maaltijden keurig en heerlijk en goed geserveerd, uitleg van het gebodene prima. We hebben een fijne en ontspannen uitje gehad mede door de gezellige sfeer bij jullie… voor herhaling vatbaar. Bedankt en tot ziens.

11. W Bosgoed

Fijn gegeten leuke sfeer en goede bediening.

12. Fam. Vonk

Heel lekker en goed. De bediening was goed. De sfeer ook prima.

13. Fam Laverman

Steeds weer gezellig en lekker tegen een goede prijs.
    Voortaan graag grotere servetten.

14. Th.Hulsebos

Zeer gezellige, goed verwarmde brasserie.Bedienend personeel uiterst attent en vriendelijk.
    Eten zeer goed en 3 gangen menu prettig geprijsd. Luchtig muziekje(live) erbij uit aangrenzende feestzaal.

15. Hans Beekhuis

Heel gastvrij en erg klantvriendelijk. Prima kwaliteit en ruime keuze.
    Zeker de moeite waard.

16. Het was heel erg lekker, goede kwaliteit, goed warm, borden mooi opgemaakt dus een lust voor het oog, terwijl het voedsel je maag streelt. Zeker komen we terug, want ook het personeel, heeft het motto met liefde kan alles, en dat stralen ze uit. En voeren ze uit.

17. Blokvoort

Zeer geslaagde avond met de buurtjes gehad, lekker gegeten en gedronken in een leuk restaurant met enthousiaste bediening. Zelfs een klein foutje bij het uitserveren wordt op een leuke manier opgelost. Kriebels jullie waren Top!

18. Jeannette

We hebben heerlijk gegeten, goede en vlotte bediening, voor ieder wat wils met 3 pubers erbij, die ook smulden! Goede prijs/kwaliteitsverhouding met het keuzemenu. Gezellige avond gehad!

19. Joke leeffers

We hebben heerlijk gegeten ze gebruiken vlees uit hun streek dit vind ik heel fijn en goed en vriendelijke bediening die weet wat ze aanbieden. Erg een aanrader en we komen zeker terug.

20. A Capelle

Je kunt er goed eten, prima keuken, prijs is goed.

21. Het eten was heerlijk en de sfeer erg gemoedelijk. Voor de kids duurde het wachten wat lang, maar de bediening ging daar heel begripvol mee om. Zeker een aanrader om met de hele familie te gaan eten!

22. Het eten was lekker en goed. Jammer dat er heel erg weinig groenten waren. De schaaltjes van de aardappelen en de friet waren zo klein, dat we steeds weer moesten bij vragen. Dat hebben wij als zeer vervelend ervaren. Met negen mensen en dan de eerste keer, voor ons allen, 2 erg kleine schaaltjes met aardappelen en 2, net zulke kleine schaaltjes met friet. Voordat iedereen wat had waren die schaaltjes al leeg, terwijl we bij voorbaat al weinig opgeschept hadden. Mayonaise was ook maar een klein eierdopje vol. Dat, en de weinige groenten, deden écht afbreuk aan het geheel.
    Maar alles bij elkaar hebben we wel van elkaar kunnen genieten.
    Met vriendelijke groet,
    C. Beheer

23. Wij, mijn 7 kleinkinderen en ik (opa), hebben in een gezellige sfeer, van een uitermate smakelijke maaltijd genoten. De bediening was attent en ter zake kundig.
    Voor ons een geslaagde avond.

24. Maar. Oleman

Heerlijk gegeten, gezellige bediening. Er was op dat moment een bruiloft en daar hebben wij stiekem van nee genoten.

25. We hebben heerlijk gegeten bij Brasserie Kriebelz! De kaart vonden we wel wat klein vergeleken met een eerdere ervaring, maar er stonden alsnog voldoende lekkere gerechten op!
    Ons zoontje van 22 maanden heeft zich ook prima vermaakt! Er was ook speelgoed voor hem voor aan tafel! Erg leuk!

De service is top! Er is geen speciale verschoonmogelijkheid aanwezig, maar er wordt direct een plekje gecreeerd waar ik ons zoontje kon verschonen.
    De medewerkers zijn super vriendelijk en gastvrij! Wij komen zeker nog eens terug!

26. Els Mannessen-Kappert

We hebben lekker buiten gegeten.

27. Lekker goed verzorgd en mooi opgemaakte borden.

28. Misschien waren de verwachtingen te hoog gespannen. Erg pusherig om drankjes te verkopen. Dat laatste vind ik zeer storend.

29. We hadden heel graag het zomermenu bij Kriebelz willen proberen, als niet drie uur voordat we zouden gaan een mailtje werd gestuurd met de erg onpersoonlijke mededeling dat onze reservering WEGENS OMSTANDIGHEDEN niet door kon gaan.
    Enige uitleg was op zijn plaats geweest dachten wij.
    N.B. Door een storing bij Vodafone ontvingen wij dit bericht ook nog eens een half uur voordat we zouden gaan, maar hieraan kon ook Kriebelz niks doen.

30. Nadat wij op de site van brasserie-kriebelz.nl hadden gezien dat wij met de ah aktie terecht zouden kunnen, een tafel voor vier gereserveerd. Echter werd ons ter plekke meegedeeld dat zij hieraan niet meer deelnemen. Wij vinden dit vreemd temeer omdat op de website stond, dat zij wel hieraan deelnemen. Wij hebben aangegeven dit vreemd te vinden. Er nog over gebeld. Zeer onbeschoft te woord gestaan vervolgens werd het gesprek abrupt beeindigt. Ons zien ze hier nooit meer terug.

31. Aardige bediening. Schoon. Prijs/kwaliteit is goed. Voorgerecht prima. Hoofdgerecht[Alleen een half schaaltje patat voor drie personen! Mensen die naast ons aten hadden tenminste een vol schaaltje patat en wij waren met drie personen en hadden een half schaaltje die ook nog niet fijn gebakken was en bijna koud en slap. En drie stukjes broccoli en paar kleine stukjes appeltjes was echt tekort aan groente. Door te weinig patat nog schaaltje bijbesteld. {Toen wel vol bakje gekregen en deze patat was goed gebakken en lekker knapperig}, maar moesten we ook extra betalen! Nagerecht prima. Ook lekkere koffie nadien met een lekkernij erbij.
    Al met al wel een gezellige avond gehad.

32. A. Vissink

Gezellig, lekker en een zeer prettige bediening!

33. g.a.oudshoorn

Wij hebben heerlijk gegeten, prima prijs en de service was top. Alleen de drukke weg was iets minder. Maar echt een aanrader.

34. Wat een leuke en ontspannen sfeer.
    Heel klantvriendelijk en prima eten.
    Een plek om vaker naar terug te gaan

35. Bediening is erg goed!
    Kaart is beperkt, zeker wb desserts. Kwaliteit en opmaak van het eten is niet bijzonder maar smaakt allemaal wel prima.

36. A. Zweekhorst

We hadden het 3 gangen zomer menu. Het eten was erg lekker. Alleen jammer dat de volgens de advertentie beloofde warme groente, aardappelgarnituur en in de oven bereide appeltjes met kaneel en suiker ontbraken. Misschien kwam het omdat we al om 1400 uur wilden eten, maar dat had ik nadrukkelijk gevraagd en dat was mogelijk werd gezegd toen ik reserveerde.
    Nogmaals het eten was heerlijk, maar niet compleet.

37. h zeisseink

38. Een zeer onvriendelijke ontvangst op zaterdagmorgen om 11.00 uur op 30-6-18. Het ging over het parkeren van de fietsen. Met als toevoeging we zijn nog niet eens open. We zijn dan ook rechtsomkeert gegaan.

39. Heerlijk gegeten. En dat voor 22,50 op. Goed concept, 3 gangen met keuze. Niet te grote porties. Vriendelijk personeel en vanwege het mooie weer buiten gezeten. Succes met jullie restaurant.

40. Hennep mulder

Gastvrij, meteen op je gemak voelen.
    Eten was heerlijk en bediening ook super.
    We gaan er zeker weer naar toe.

41. F. Donker

Tip: frites opdienen zonder zout zou wenselijk zijn.
    Veel vliegen in de zaak.

42. Anjo Geerdink

Gastvrije ontvangst. Heerlijk eten. Heel fijne, gezellige ambiance. De vis wordt gelukkig heel professioneel gefileerd als de gastvrouw merkt dat de gast daar moeite mee heeft. Zeker voor herhaling vatbaar.

43. Doet er niet toe

Onze ervaring was niet goed het eten kwam niet tegelijk, we waren met zijn vieren mijn vrouw en jongste zoon kregen als eerste hun diner en 15 minuten later kwam het diner voor mij en mijn oudste zoon. Mijn oudste zoon en ik hadden schnitzel besteld die vervolgens door de helft was zodat we tegelijk konden eten. En 5 minuten later kwam de andere helft. Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

44. Ondanks het strenge dieet van mijn vrouw, wist de kok een heerlijke 3 gangen maaltijd te bereiden, zoutloos en eiwitarm. Bedankt, je moet het maar willen doen. Mvg Rob en Wis.

45. Wissing

Lekker gegeten en betaalbaar. Wel matige keuze. Het nagerecht kon je helemaal niet kiezen dat vonden we jammer.

46. Wij hebben een hele vriendelijke en behulpzame serveerster gehad. Het eten was lekker bereid en je kreeg meer dan genoeg. Alleen jammer dat we niet veel gerechten hadden om uit te kiezen. Er werd me verteld dat alleen de kleine kaart beschikbaar was in verband met de drukte dat is geweest die dag. De prijs van het 3-gangen menu was klein, dus dat was wel weer een troost.

Over het algemeen wel een aanrader!

47. Bruinekreeft

Gastvrij ontvangen, eten was prima.
    Klopte allemaal qua prijs kwaliteit.

48. Het was zaterdag prachtig mooi weer en hebben deze dag gebruikt om een mooie fietstocht te maken. Vanuit Deventer rechts langs de IJssel omhoog richting Kampen. Net voor Kampen met een fietsbordje naar de overkant en zo weer terug richting Deventer. Na een aantal tussenstops gemaakt te hebben kwamen we rond 16:30 aan in Terwolde. Lekker op het terras in de zon een aperitief gedronken en daarna heerlijk gegeten. Ook dit hebben we lekker op het terras gedaan want het was nog steeds super mooi weer. We hebben gekozen voor het 3 gangen menu en dit was weer zeer smaakvol. Na een lange zit afgesloten met een heerlijke kop koffie en toen weer richting Deventer, naar huis. Uiteindelijk net geen 100 km vol gemaakt maar wel een prachtige dag.

49. Erg vriendelijke bediening met adviezen om het eerst te proeven en dan pas te bestellen.
    Het eten was lekker en voldoende.

50. Albert Jan Logtenberg

In een aangename sfeer, onder het genot van lekker eten en drinken de 75e verjaardag van oma gevierd met kinderen en kleinkinderen.

51. Heerlik gegeten.
    Leuke en vriendelijke bediening.
    Mooie locatie.

52. Maaike Buisman

Uitstekend eten in een gemoedelijke sfeer. De bediening is heel prettig, correct en oprecht gemeend hartelijk.

53. Het eten was prima.
    Vlotte bediening.
    Wij komen vaker.
    Vriendelijke Groet Fam. Jansen.

54. Vanavond lekker gegeten bij Kriebelz. Diamanthaas, héérlijk mals. Hartelijk welkom bij binnenkomst. Fijne gemoedelijke sfeer. Hele fijne bediening.
    Zeker de moeite waard om er nog eens naar toe te gaan. Wat ik ook heel positief vond, geen harde storende muziek wat door het restaurant denderde.

55. Heerlijk gegeten, super gezellige sfeer en erg vriendelijke bediening!!

56. Marriette

Gezellig restaurant met gezellige sfeer. Wat wij als positief ervaren hebben was dat er weinig muziek was, heel licht op de achtergrond maar niet storend. Dat gaf een rustige sfeer.
    Het eten was goed, echt heel lekker, verzorgd en leuk opgemaakt.
    De bediening was prettig en vlot, ook al was het best druk op het tijdstip dat wij er waren.
    De inrichting is ook heel gezellig, je hebt geen last van andere klanten.
    Echt een aanrader en voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

57. Uitstekend gegeten en het ziet er erg gezellig uit van binnen. We hadden de tomatensoep en forel met frietjes. Het was echt lekker en vers en met zorg gemaakt. Vriendelijke dames. Alleen een 6 voor de service omdat we echt verschrikkelijk lang hebben moeten wachten. Eerst op de soep daarna voor de hoofdmaaltijd. Ons vergeten misschien? Anderen moesten ook lang wachten terwijl andere mensen allang klaar waren. De appelsap was lauw kon koeler.

58. Het eten was heerlijk! En ook gezellig sfeer!

59. Gea Nijhof

Het eten was heerlijk, alleen de temperatuur van het hertenragout pannetje was aan de lage kant. Verder was alles TOP. Komen zeker terug.

60. Gezellige, smaakvolle en leuke (ook met personeel) gehad. Zeer de moeite waard.

61. Eric Krukkert

Heerlijke avond gehad met vrienden bij Kriebelz. Gewoon doen, gezellig en veel sfeer in de zaak. Lekker eten van de kaart, goede koffie als afronding.

Zeker voor herhaling vatbaar. Prachtig om te zien hoe een actief horeca echtpaar, zelf in de zaak, met veel inzet, creativiteit en een gezellig en een gemotiveerd team zo'n zaak weet op te bouwen.

62. Prima drie gangen menu voor een leuke prijs. Vriendelijke, vlotte bediening.

63. Marjan velsen

Echt een aanrader!!
    Super vriendelijk personeel en heerlijk gegeten.
    Je voelt je zeer welkom.

64. Met vijf personen gebruik gemaakt van het 3 gangen keuzemenu.
    Het voorgerecht verscheen al snel na het plaatsen van onze bestelling.
    Op het hoofdgerecht moesten we echter lang wachten. We dachten eerst dat dat kwam omdat er in een andere zaal een grote groep mensen hun eten kregen. Maar ook daarna bleef onze tafel leeg, terwijl een stel dat na ons was binnen gekomen en gebruik maakte van hetzelfde menu ondertussen was vertrokken na drie gangen.
    We zagen hoe iemand van de bediening opeens zag dat we nog geen hoofdgerecht hadden en ze ging gelijk de keuken in. We hadden het netter gevonden als iemand op dat moment even was gekomen om te melden dat ze ons kennelijk vergeten waren.
    Het hoofdgerecht verscheen daarna vrij snel. Wat we jammer vonden is dat een stel hetzelfde aantal schaaltjes / hoeveelheid krijgt aan bijgerechten als wij met ons vijven. We hebben dan ook verschillende keren bijbesteld. Dat bijbestellen verliep redelijk goed. Tot de laatste keer. We wachtten nog op aardappeltjes en degene bij wie dat bestelt was kwam daarna vragen of alles naar wens was geweest en of ze mocht afruimen. Niet dus; er zouden nog aardappeltjes komen.

Het eten verder was prima.

Men ging ook goed om met de wensen van iemand met dieetwensen, vandaar toch nog een 6 voor service en geen onvoldoende.

65. Voor de eerste x geweest, tevens laatste x. Zalm smaakloos, varkenshaas droog, snitzel te dik. Jammer hadden er veel meer van verwacht. Het dessert was het beste. Slechte Rose. Voor ons geen aanrader.

66. Uitstekend gegeten voor een aangename prijs!

67. M.J. Preuter

Fijne sfeer in het restaurant, mede door de service en het goede personeel. De kok(s) maken prima gerechten, welke heerlijk smaken. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Uw restaurant was voor ons vieren een fijne ervaring, welke zal resulteren in wat vaker bij u eten. Ook zal ik uw restaurant in mijn kennissenkring zeker aanraden.
    M. Preuter Deventer

68. Super gezellig en lekker eten.
    Er was uitmuntend!

69. Was erg druk maar hoefden niet lang te wachten. Alles liep op rolletjes eten was top.

70. Lekker gegeten, leuke bediening. Goede sfeer. Kregen wel om 21.45 het verzoek om naar huis te gaan omdat ze wilden sluiten.

71. Ageeth te Winkel

Heerlijk en gezellig gegeten in een huiselijke omgeving!

72. Jacqueline Bomhof

We hebben gebruik gemaakt van de aanbieding van Kriebelz het drie gangen menu. Het was prima, een ruime en gevarieerde keuze in de gerechten. We hebben lekker gegeten en de sfeer was goed. Kortom een aanrader!

73. Marieke Gerrits

Een gezellige ontvangst, zeer welkom geheten. Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Al met al top!

74. KriebelZ menu gegeten. Het voorgerecht: pasteitje met champignonragout was heerlijk. Het hoofdgerecht : forel was heel erg lekker, super vers en goed bereidt. En het dessert was ook zeer smakelijk. De snoepdoos bij de koffie is zeer verrassend!
    Ondanks dat het druk was had de bediening alle aandacht voor ons en kwam het eten keurig op tijd! Goede wijnkaart!

75. We hebben heerlijk gegeten.
    Porties zijn meer dan ruim voldoende.
    Kwaliteit is top.
    De bediening vlot en erg vriendelijk.
    Sfeer is okee.
    Ruim voldoende parkeergelegenheid (gratis).
    Alles is schoon en netjes.
    We zijn al vaker geweest en zullen er zeker nog vaker komen.
    Ook in de zomer buiten is erg aangenaam.
    We bevelen dit restaurant zeker aan om zelf te ervaren hoe gemoedelijk en aangenaam het er is.

76. Voor ons een enorm gezelligrestaurant met echt een huiskamer sfeer.
    Ontzettend lekker eten, goede porties en mocht het niet genoeg zijn kan het aangevuld worden. Fantastische bediening vriendelijk en vlot. En de rekening was een enorme meevaller.
    Onvoorstelbaar dat dit kan voor zo'n prijsje.
    We gaan er zeker vaker heen om te genieten.

77. Goed restaurant waar je in huiselijke sfeer gezellig en goed betaalbaar kunt eten. Zeker een aanrader...

78. Lekker gegeten maar niet wat ik er van verwacht had. Had t beter verwacht zeker als je naar de prijs kijkt. Wel hele sfeervolle zaak en leuke bediening.

79. Marcel Ruitenbeek

Vanavond heerlijk gegeten met 12 personen.
    Vriendelijke bediening, gewoon ouderwets gezellig eten.

80. Gezellig en lekker maar bediening ging een beetje rommelig.

81. W. van den Burg

Lekker gegeten en vriendelijk personeel.

82. Diet Klevering

Heerlijk gegeten bij Kriebelz. De tafels waren goed bezet op woensdagavond. De temperatuur in het restaurant was aan de lage kant. Maar dat kan ook aan mij gelegen hebben.

83. Tonny Haarman

We hebben heerlijk gegeten, prima verzorgd en gezellige bediening.

84. Elly Koopman

Mijn man en ik hebben prima gegeten. Als ik misschien iets mag opmerken: waarom bij een kop soep niet een paar stukjes stokbrood toevoegen. Verder zou ik de prijs van sausjes en mayonaise verwerken in de totaal prijs. Dit staat op de kaart als bijbetalen 25 eurocent. Komt erg vervelend over. Zo, van hier is niets voor niets. Verder komen wij graag nog een keer weer.

85. Heerlijke hazenpeper en sucadelapje gegeten met diverse groenten en aardappeltjes. Prettige bediening neemt rustig de tijd om het een en ander uit te leggen. Prijs/kwaliteit is goed. Zeker een aanrader!

86. Ron Wetzel

Goed eten en de bediening is vlot en vriendelijk. We komen zeker nog terug.

87. Heerlijk gegeten, prima en gezellige bediening.
    Nu beetje wroeging dat ik te weinig fooi gegeven heb.
    Maar ga ik goed maken. Kom nog n keer terug.

88. Wij hebben hier heerlijk gegeten met de Albert Heijn actie. Het vlees was heerlijk mals en de bediening was zeer goed. Ook kunnen ze de gerechten zoutloos maken, top! En als toetje kreeg ik nog verse aardbeien bij mijn kopje thee, heerlijk!

89. Heerlijk gegeten bij brasserie Kriebelz. 3 gangen menu met de kortingsbonnen van de Albert heijn. Vooral de spare ribs zijn erg in de smaak gevallen. Super mals en goed gekruid. Zeker een aanrader.

90. zondag een hapje bij kriebelz gegeten
    vriendelijk personeel
    vlotte bediening ,lekker gegeten

91. We waren met 5 personen en iedere keer kwam het 5de gerecht 10 minuten later en geen sorry of excuus. We vroegen patat erbij, moet nu nog komen, dat was erg jammer. Mevrouw zelf liep voor de problemen weg.

92. Cor & Marion Weeda

We hebben goed gegeten, maar het eten was snel koud. Jammer, maar we komen wel terug.

93. Bij Kriebelz een ruime keus uit voor- en hoofdgerechten, waarvan een deel gevarieerde streekgerechten. De geserveerde wijn was top, evenals de attente bediening.

94. Gisteravond heerlijk gegeten bij Kriebelz, voor herhaling vatbaar. We hadden de actie van een 4 gangen menu, het was heerlijk.

95. Heerlijk brunch gehad op 1e kerstdag. Wat een leuke meneer in de bediening en wat vonden de kinderen de kerstman geweldig!!

96. Gewoon genieten, zonder poespas in een warme huiskamer! Eerst stoppen voor alleen een drankje en dan blijven eten omdat het er druk was en de kies en de keur aan gerechten op de kaart. We hadden gekozen voor de plate service, dus de spiesen. De bruchetta's van biefstuk met spek en champignons zijn voortreffelijk, en lekker mals.
    We komen zeker weer om wat uitgebreider te genieten van de Dekselse pannetjes. We bevelen deze brasserie aan iedereen aan.

97. Goed eten en gezellig.

98. Wij hebben hier afgelopen zaterdag ons 40 jarig huwelijksfeest gegeven en dat was in 1 woord geweldig!!

Bij de voorbereidingen was alles bespreekbaar, wij hadden namelijk nog wel wat wensen maar alles was mogelijk. De middag/avond verliep heel goed, de bediening was zoals verwacht, prima dus. Het eten (natuurlijk de dekselse pannetjes) vond iedereen super en de sfeer, mede door de aankleding van Kriebelz, was heel sfeervol.

99. Met mijn dochter heerlijk gegeten bij dit gezellige restaurant. Erg leuk concept de Dekselse Pannetjes! Zeker aan te raden, vriendelijke bediening, je voelt je hier echt welkom.

100. Hier deksels lekker gegeten, en het heerlijke wijn bij het eten maakte het af. Een gastvrije ambiance. Hier ook een feest gegeven, nou onvergetelijk. Er wordt naar je geluisterd en met je meegedacht. Goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Volgende pagina