Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschuur verdeeld zijn.

Geweldig gegeten met onze kinderen kleinkinderen wij waren allemaal dik tevreden heerlijk eten en vriendelijk personeel en komen hier zeker weer terug, en dank voor het cadeautje voor ons 40 jarig huwelijk.

Heerlijk gegeten goede krokante kipdelen wel iets aan de dure kant.

Soep was lekker en het vlees ook nog wel goed, maar dan kwam het bord. Ik had saus gevraagd, zat er niet bij en heel weinig gebakken aardappeltjes geen rouwkost, dus een groot bord met haast niks er op. 2 keer om mayo en de saus gevraagd, moet nog steeds komen. Elk jaar kom ik wel een keer langs. Het mag wel beter.

Goede ligging van het restaurant, dat is dan ook het enige plus punt van deze zaak. Wat je besteld (nadat je er 125 minuten hebt gezetten) krijg je lauw of niet kompleet. Spreekt je het personeel hierover aan halen ze de schouders op en hebben dan ook nog het lef om te zeggen PECH GEHAD. En dat allemaal voor een prijs waar je normaal met 2 personen in een goed restaurant eet. UITERST ONTEVREDEN KLANT.

1,1

Schandalig slecht

Afgelopen week at ik bij de Goudreinet in Barneveld met een collega en 2 zakenrelaties.
    Wat mij opviel is dat er helemaal geen vegetarische keuzes waren op het lunchmenu.
    Behalve dan de Kop Tok Tok, maar dat was, zoals de naam al doet suggereren, een fout op de menukaart zijn.

Afijn, de kaart beloofde niet veel goeds, maar een normaal restaurant kan uiteraard wel even een creatieve oplossing verzinnen.
    Zou je denken…

Ik vroeg het (uitermate amateuristische) personeel naar de mogelijkheden. ‘We hebben wel een broodje kaas’.
    Hierop antwoorde ik dat een broodje kaas wel een beetje saai was en dat ze er maar wat van moesten maken (sla, tomaatjes, pesto, uien, maak er wat van!).

En ja hoor: Waar mijn tafelpartners een bord vol ontvingen, kreeg ik een bord met daarop een wit bolletje met een plakje kaas.
    Ik dacht even dat ik in Bananensplit zat!

Gezien het feit dat ik er niet in privésfeer was, heb ik er maar even geen probleem van gemaakt en nog maar een espresso achteraf besteld.

Niet te drinken. De crema bovenop toonde al aan dat de koffie verbrandt was en dat het water te lang had doorgelopen…

Kortom: een keer, nooit meer.

Lekker eten. En vriendelijk personeel.

Eerste kerstdag gereserveerd, geen ontvangst bij aankomst, we moesten t zelf uitzoeken, geen leuke gezellige kersttafel, gewoon n kale tafel zonder tafelkleed of niet eens een placemat, personeel niet goed opgeleid, alles duurde vreselijk lang, als ik vroeg wat bepaalde dingen uit het menu waren wisten ze niet, er liep zelfs een serveerster op campingslippers met blote voeten, te gek voor woorden. Er was totaal geen sfeer.
    De baas deelde zelfs met een grote grijns mee dat t leukste vd avond was als de mensen kwamen afrekenen, een grote blamage en teleurstelling was het. Mensen, doe dit nooit daar met de kerst, zonde van je geld.
    Laat hij maar gewoon eieren bakken voor de truckers, en verder niks. Nooit en nooit meer daar..... En van de haccp wet hebben daar nog nooit van gehoord schijnbaar. Erg jammer.

Kip smaakt nergens beter als bij het ei de rest van de gerechten zijn geen culinaire hoogstandjes maar zeker niet slecht.

Ik kom er al 30 jaar altijd keurig geholpen.

Goede tent een aanrader voor kip liefhebbers.

Ruud

Na een slechte ervaring enkele jaren terug, maar weer een keertje geprobeerd. Iedereen verdient een tweede kans. Helaas weer van een koude kermis terug gekomen.

Na de bestelling onverhoopt op stokbroodje zitten wachten. Niet gekregen, want na lange tijd wachten kwamen ze al met hoofdgerecht. Sorry, stokbroodje zijn we vergeten. Er waren spare ribs besteld, met sauzen...1 vingerhoedje vol met een vel erop. Schnitzel die dreef in het vet, gebakken krieltjes die in het vet dreven.

Jammer, eerste maar ook weer de laatste keer geweest. Wel een kopje koffie van het huis gekregen.

Timmerman

Als je binnenkomt hoef je geen hallo te verwachten. Ondanks dat 1 van de personeelsleden een schreeuw stem heeft. Ontzettend koud er binnen. En het eten.. Voor een snackbar oké.. Maar voor deze prijzen nee!

Onvriendelijk personeel. Te duur voor wat je krijgt. Kachel mag hoger. Eten is wel lekker.

Willem Bever

Koude patat en te lang bewaarde en warm gehouden kip in een ruimte die niet of slecht wordt verwarmd. Ongezellige tent ook.

Goed eten, maar belachelijk als je voor €43,- besteld dat je voor een plastic bordje €0,20 moet betalen.

fred

Voor een wegrestaurant, vind ik alles redelijk tot goed.
    De bediening laat wel eens even op zich wachten.
    Wie een hond heeft kan daar terecht en dat vind ik een pluspunt.

Leo

Na een wat teleurstellende ervaring bij de Goudreinet in Leerdam had niet zo'n hoge pet meer op van al die Goudreinetten. Vandaag belandden we onverwacht bij Goudreinet Terschuur, waar we kozen voor het "onbeperkt buffet". Ideaal, want we hadden geen zin om te wachten, dus dan is een buffet dat al klaar staat de perfecte oplossing. En het smaakte prima. Een goed gevulde soep (wij kozen de groentesoep, maar er was ook Franse uiensoep), een verscheidenheid aan gerechten van het buffet. Vooral de zalmpakketjes waren érg lekker, de sprare ribs mochten er ook zijn. Aardappelwedges of gebakken mosselen zijn in een buffet nooit zo krokant als wanneer je ze rechtstreeks uit krijgt geserveerd, dat is duidelijk. Maar goed, daar staat tegenover dat je meteen kunt opscheppen. Vriendelijke bediening, schappelijke prijs, snel klaar. Dat was precies wat we vandaag zochten!

Danielle

Daniel Veenstra

Erg lekker gegeten. Mooie krokante kip stukken, heerlijk gekruid. Royale porties friet, de kip burger, met een heerlijk fris sausje, lekker van smaak. Snel geholpen, de bestelling geserveerd in makkelijke meeneem verpakking. Doorgaan zo! Kortom, de hele familie was tevreden. Wij blijven hier graag komen.

Ik haal liever een kipje gegrild van de poelier dan dat ik hier die gefrituurde troep moet eten, als ik dit voor de tijd geweten had was ik nooit gegaan, en alles uit de meeneemzak eten, zelfs geen glas bij het drinken.

Waardeloze eettent, de verwarming was zelfs uit.

Vrijdag na lange tijd weer bij jullie gegeten. Wat mij opviel zijn de rieten manden met takken die er niet meer uitzien.

Het broodje vooraf werd vergeten, maar stond wel op de bon. Hiervoor werd ook geen excuus aangeboden. Na 1x een drankje besteld te hebben kwam niemand meer wat opnemen!

Volgens mij mist hier enige leiding. Ook de schoonmaak laat te wensen over.

Van vet druipende kip, slappe friet, saté smaakte nergens naar (deed me denken aan een chloorzwembad). Alles had een vreemd smaakje. Kortom meneer de eigenaar, eet eens je eigen gerechten en zorg voor smakelijker, vers voedsel en vervang je vet regelmatiger. Zonde van mijn geld.

Gisteren nog langs geweest 6-6-2014.
    De kip die ze serveren was iets te hard gefrituurd, (waarschijnlijk oud frituurvet) wel een aandacht punt!
    Voor de rest de smaak van de kip was lekker, de patat en de appelmoes worden niet meer zelf gemaakt. Appelmoes uit een bakje en de patat waarschijnlijk uit een zak. Vroeger serveerden ze de kipstukken, de patat, appelmoes en de mayo in grote blauwe bedrukte vierkante dozen van 25x25 cm groot waar al het lekkers in zat. Ik heb ook het idee dat de smaak verschilt en dat komt door wie ze op die dag bereid en frituurt... Voor de rest ben ik nog steeds verrast als we er heen rijden om toch een glimp van het EI te mogen zien.. Dan kunnen we het niet laten om even langs te gaan voor al dat lekkers. Vroeger kwam ik hier al toen ik 5 was op doorreis met mijn familie naar Deventer. Gingen altijd even langs voor een kippetje of een ijsje... De herinneringen blijven bestaan. Top!

P.s. Het word wel tijd voor nieuwe speakers die buiten het terras hangen, wat een verschrikkelijk scherp geluid en de zender waar het op staat... daar gaat je smaak van je kip.... Of uit of toch iets anders. Ook wordt je nummer omgeroepen door de zelfde luidspreker maar door de muziek heen hoor je amper de stem van de bediende.. Aandachtpunt!

Al een tijdje hier niet meer geweest, vandaag maar weer eens gegeten, op zich prima alleen erg jammer dat de drankjes nu wel erg duur zijn geworden. Klein flesje cassis 2,75 euro, glaasje witte wijn 4,25 euro, is toch 9,37 gulden. Moet niet gekker worden kocht je vroeger 3 hele flessen voor. Dan ook nog; "willen jullie mayonaise bij de frietjes?", jazeker mevrouw. Kost een klein bakje 1,55 euro! Ze zeggen wel eens je mag niet meer terug rekenen naar de gulden, maar toch begrijpelijk dat het in de horeca niet al te best gaat. Neem een voorbeeld aan Duitsland, daar kun je nog voor een normale prijs goed- (koop) eten. Eerst maar eens goed nadenken voor we weer terug gaan.

Het smikkelpakket was heerlijk, het is verstandig dit buiten op te eten.
    Bij de zitjes binnen was het vies, je schoenen blijven plakken op de vloer. In het toilet bij de wasbak staan de vieze papierdoekjes hoog opgeworpen in de bak.
    Lijkt mij dat wanneer het niet druk is, en dat was het toen niet om 14.00 uur, dat de bediening ook zorgt dat het er netjes uitziet.

teleur gestelde jarige

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw besloten wij bij de Goudrenet in Terschuur te gaan eten. Duurde erg lang voor we door de bediening werden opgemerkt en de bestelling werd opgenomen. Ga je naar de salade bar, zijn er geen borden om de salade op te doen en vraag je daar om staan ze je nog onnozel aan te kijken en zullen het regelen, wat dan ook nog eens een kwartier duurt. Bij het hoofdgerecht worden friet en aardappeltjes geserveerd in een soepkommetje, wat dus met een paar happen op is, veel te weinig voor 4 personen. Zo blijf je aan het bij bestellen. Tot overmaat van ramp waren ze ook nog vergeten om ons nagerecht in de keuken door te geven, na een half uur wachten ben ik maar eens wezen vragen of het ijs uit Sotsji moest komen. Hier gaan wij dus niet meer eten. En bij het afrekenen komen ze ook niet veel verder dan een "sorry". Ons zien ze daar niet zo snel meer!!

Eten was erg lekker. Gezellig, leuk personeel, goed verzorgde zaak.

Zeer slechte bediening, ze waren ons vergeten?! Zit je toch in de aanvliegroute tot het voorste deel van het restaurant. Lekker rumpsteak bestellen, vraagt de dame " een rumpsteak hebben we niet, was is dat eigenlijk?" Nou het staat met krijt op het bord achter je, met tomaat. Nooit gezien. Vervolgens de bon in de keuken kwijt geraakt, geen excuus alleen de mededeling gekregen dat het nog even duurde (we zaten al meer dan een uur!). Ik wilde vriendelijk bedanken maar de boodschapper was al weer verdwenen. Wat er ook gebeurd, hier gaan we niet meer naartoe, slechte bediening, veel te duur voor een wegrestaurant en je moet zo onderhand een ober pootje haken als je iets wil bestellen. Drama!

Bediening is echt een drama. Eten op zich goed.
    Alleen garnituur veel te weinig en men neemt de moeite niet om te vragen of het voldoende is. Volgens mij krijgen 2 personen even veel als 4 personen.
    Om drinken moet je zelf vragen en dan vergeet men ook nog een drankje.
    Bediening is zeer onvriendelijk . Het was vroeg en er zaten maar een paar gasten.
    Ga zo door Goudreinet zo houden jullie geen klant over

Lekker even bijgetankt met een slok fris water en een ijsje