Het Ei van Barneveld in Terschuur

1372063470 67
1384931905 65
1507182036 65

1. Flip Prummel

2. Heerlijk gegeten goede krokante kipdelen wel iets aan de dure kant.

3. Lekker eten. En vriendelijk personeel.

4. Kip smaakt nergens beter als bij het ei de rest van de gerechten zijn geen culinaire hoogstandjes maar zeker niet slecht.

Ik kom er al 30 jaar altijd keurig geholpen.

Goede tent een aanrader voor kip liefhebbers.

5. Timmerman

Als je binnenkomt hoef je geen hallo te verwachten. Ondanks dat 1 van de personeelsleden een schreeuw stem heeft. Ontzettend koud er binnen. En het eten.. Voor een snackbar oké.. Maar voor deze prijzen nee!

6. Onvriendelijk personeel. Te duur voor wat je krijgt. Kachel mag hoger. Eten is wel lekker.

7. Willem Bever

Koude patat en te lang bewaarde en warm gehouden kip in een ruimte die niet of slecht wordt verwarmd. Ongezellige tent ook.

8. Goed eten, maar belachelijk als je voor €43,- besteld dat je voor een plastic bordje €0,20 moet betalen.

9. Danielle

1 punt
  10. Daniel Veenstra

11. Erg lekker gegeten. Mooie krokante kip stukken, heerlijk gekruid. Royale porties friet, de kip burger, met een heerlijk fris sausje, lekker van smaak. Snel geholpen, de bestelling geserveerd in makkelijke meeneem verpakking. Doorgaan zo! Kortom, de hele familie was tevreden. Wij blijven hier graag komen.

12. Ik haal liever een kipje gegrild van de poelier dan dat ik hier die gefrituurde troep moet eten, als ik dit voor de tijd geweten had was ik nooit gegaan, en alles uit de meeneemzak eten, zelfs geen glas bij het drinken.

Waardeloze eettent, de verwarming was zelfs uit.

13. Van vet druipende kip, slappe friet, saté smaakte nergens naar (deed me denken aan een chloorzwembad). Alles had een vreemd smaakje. Kortom meneer de eigenaar, eet eens je eigen gerechten en zorg voor smakelijker, vers voedsel en vervang je vet regelmatiger. Zonde van mijn geld.

14. Gisteren nog langs geweest 6-6-2014.
    De kip die ze serveren was iets te hard gefrituurd, (waarschijnlijk oud frituurvet) wel een aandacht punt!
    Voor de rest de smaak van de kip was lekker, de patat en de appelmoes worden niet meer zelf gemaakt. Appelmoes uit een bakje en de patat waarschijnlijk uit een zak. Vroeger serveerden ze de kipstukken, de patat, appelmoes en de mayo in grote blauwe bedrukte vierkante dozen van 25x25 cm groot waar al het lekkers in zat. Ik heb ook het idee dat de smaak verschilt en dat komt door wie ze op die dag bereid en frituurt... Voor de rest ben ik nog steeds verrast als we er heen rijden om toch een glimp van het EI te mogen zien.. Dan kunnen we het niet laten om even langs te gaan voor al dat lekkers. Vroeger kwam ik hier al toen ik 5 was op doorreis met mijn familie naar Deventer. Gingen altijd even langs voor een kippetje of een ijsje... De herinneringen blijven bestaan. Top!

P.s. Het word wel tijd voor nieuwe speakers die buiten het terras hangen, wat een verschrikkelijk scherp geluid en de zender waar het op staat... daar gaat je smaak van je kip.... Of uit of toch iets anders. Ook wordt je nummer omgeroepen door de zelfde luidspreker maar door de muziek heen hoor je amper de stem van de bediende.. Aandachtpunt!

15. Het smikkelpakket was heerlijk, het is verstandig dit buiten op te eten.
    Bij de zitjes binnen was het vies, je schoenen blijven plakken op de vloer. In het toilet bij de wasbak staan de vieze papierdoekjes hoog opgeworpen in de bak.
    Lijkt mij dat wanneer het niet druk is, en dat was het toen niet om 14.00 uur, dat de bediening ook zorgt dat het er netjes uitziet.

16. Eten was erg lekker. Gezellig, leuk personeel, goed verzorgde zaak.

17. Lekker even bijgetankt met een slok fris water en een ijsje

18. Is helaas niet meer wat het is geweest. Jaren geleden was het er druk en smaakten de gefrituurde haantjes super. Vandaag een een halve kip besteld dat letterlijk stonk. Zal wel een overgedateerde plofkip zijn geweest .
    Dit restaurant had het nooit van de bediening en service moeten hebben maar van de goede prijs/kwaliteit verhouding en unieke smaak. Helaas is die balans verstoord.

19. kleijn/ Schoemaker

Een gezellige tent, waar we de heerlijkste kip sinds tijden hebben geproefd!

20. Ik heb er heerlijk gegeten. De kipstukken waren zo lekker niet droog en heerlijke gekruid. Frietjes waren goed en de saus was mooi verpakt in bakjes zo dat je vingers niet helemaal onder zaten. Wat de sveer betreft word het er steeds gezelliger, ze hebben asbakken op het teras staan heel erg fijn die hadden ze eerder niet, voor en achter op het teras word het super schoon gehouden. En ze draaien leuke muziek binnen en buiten, het personeel is ook heel erg vriendelijk en correct en als er wat is lossen ze het direct op.

21. Wat een heerlijk einde van het afgelopen weekend.

Met prachtig weer heerlijk buiten gegeten aan nieuwe picknicktafels.
    Het eten was echt super. Lekker gekruide kipstukken, heerlijke wings en als aanrader de schnitzelburger!
    Ook de kinderen hadden een heerlijke menu met een leuk kadootje.
    Wij rijden de volgende keer weer even bij de Mac door. Om de hoek bij het Ei is het gewoon veel relaxter en lekkerder.

22. Ik ken Het Ei al decennia. Vroeger was het dringen en lang wachten voor dat grote witte ei. Iedereen in mijn omgeving (familie en vrienden + anderen) kennen inmiddels Het Ei. Vroeger was daar ook een kip-restaurant. Kip-zoals-oma-het maakte enzo. Dat is voorbij. Wat er nu is? De lekkerste kip van Nederland!! Kipstukken met een krokant korstje! De McDonald kan hier nog veel leren! 26 juli 2012 was mijn verjaardag en met mijn naaste familie daar gegeten. Een uur tevoren de bestelling geplaatst en dus was het na aankomst meteen smikkelen, want alles stond klaar. Een nabesteld sateetje werd door ene Daan aan tafel bezorgd. Zelf wat te drinken meenemen is geen probleem. Het was rond de 30 graden die dag, maar we hebben heerlijk in de schaduw van een boom gezeten. Na afloop: iedereen tevreden! En reken maar, dat ik fijnproevers bij me had, die niet snel tevreden zijn! Ook de verdere bediening was perfect en uitermate vriendelijk. Bedankt dus Daan en dat vriendelijke meisje uit India (?) en weet je? Turkse mensen komen daar ook heel vaak en die weten wat lekker is! Samengevat: de kip was perfect! De patat was prima! De service goed voor een 10! en dus .... kom ik terug met een hele aanhang, want die staan nu al te dringen!! Als er iemand ergens lekkerde kip weet te krijgen ..... dan hoor ik het wel, maar ik denk dat ik dat niet hoor.

23. Ik was er nog nooit geweest vanwege slechte referenties, toch moest ik het proberen. Ik heb nog nooit zulke lekkere kip producten gegeten!!
    ik at mijn vingers er bijna mee op. Mijn bestelling was snel klaar, vriendelijk personeel en het is goed te betalen. Ik heb de menu lijst mee genomen en zal hier zeker vaker bestellen. Ik moest wel even kijken hoe het nou zat maar het is een afhaal restaurant vandaar ook de piepschuimbakjes en plastic bestek, maar dat smaakt er niet minder om!
    Het is handig voor onderweg, het is handig voor een snelle hap en om er lekker thuis van te genieten. Ik geef ze een welverdiende 8!

24. Mmh die burgers hebben veel meer smaak dan die van sommige bekende fastfood ketens, vooral voor die prijs heb je toch een vers bereide burger, dat zien we wel eens anders..
    De tafeltjes en dergelijken zijn prima, het is een gelegenheid om eten af te halen, dus dat alles in wegwerp materiaal wordt geserveerd is logisch en prima uit te eten.
    Verder is de halve kip, waar Het Ei toch om bekend staat natuurlijk heel smaakvol, die mag niet ontbreken in deze recentie.
    Al met al een positieve ervaring, als ik in de buurt ben zou ik er zeker nog eens langs gaan!

25. De allerlekkerte kipnuggets van de hele regio. McDonalds ga je hierna nooit meer heen.
    We rijden vanaf de heuvelrug hier apart naar toe.
    Super lekker.
    Restaurant ziet er een beetje oudbollig uit, maar als je de kip proeft geeft dat niet.
    Jammer dat ze door de week al om 21 uur dicht zijn, we waren er net 10 min te laat...

26. Zijn er sinds lang niet meer geweest, maar het eten valt tegenwoordig erg tegen, hier mee wil ik zeggen dat jaren geleden het druk was veel lekkerder, was als nu
    toen was een uur wachten heel gewoon maar nu ben je zo aan de beurt.

Hoopt dat er meer aandacht aan de producten kan worden besteed, en wat toen was weer gedaan kan worden.

27. R. Stephany

Vandaag voor het eerst eens wezen eten bij Het Ei. Eens maar nooit weer. Kipsate schotel en shoarma schotel besteld. De shoarma was absoluut niet lekker. Veel te zout, je had niet idee dat je shoarma aan het eten was. We hebben dat ook niet opgegeten. De kipsate was ook niet om over naar huis te schrijven. De bakjes saus staan in de plastic bak van je eten. Je krijgt meteen vieze handen, het zakje zout is doorweekt van het vet. Kom je daar dus, staan er tafels dan zou je toch zeggen dat het goed is dat je daar blijft eten. Maar je krijgt je eten in een plastic tas op tafel geserveerd, je eten in plastic mee neem bakken, plastic bestek. Je voelt je dan niet welkom. Je krijgt ook te horen dat dit makkelijker is zodat ze niet telkens hoeven heen en weer te lopen. Ik plakte vast op de vloer met de schoenen, tafel was niet schoon.
    En voor dit alles moet je ook nog veel betalen!!! Zonde van je geld.
    We hadden dit niet verwacht. Absoluut geen aanrader!!!!!

28. Dominiek

Slecht, slecht en nog eens slecht!
    Bestel je een schnitzel, krijg je even later een schnitzel ter grote van een kipnugget. Vieze patat, en een kroket die aangebrand smaakt. Je krijgt je eten niet eens op een bord, maar in zo'n goedkope piepschuimen box. Inclusief plastic bestek. Het enige goede was het drinken, de halve literflesjes cola en sprite. Wij hebben het eten laten staan en hebben maar een ander restaurant opgezocht, en dat doen we niet snel!

29. Marjolein

Ongezellig, koud en vies. De halve kip smaakte naar schoonmaakmiddel. Komen er nooit meer!

30. Gezellige aankleding,vriendelijk personeel.De Ereburger was prima en de frites knapperig.Schone toiletten,dat kom je weinig tegen,hier komen wij zeker terug.

31. Zeer slechte ervaring. Voor 2 porties frites en een paar stukjes kip meer dan een half uur wachttijd, terwijl het heel niet druk was. Verder ook nog een portie fritessaus te weinig. Wij komen er niet meer. Waardeloze zaak.

32. Het Ei is niet meer wat het geweest is.

Zeer lange wachttijden door slechts één personeelslid.
    Halve kip besteld, delen gekregen.

Vieze afgetrapte tafels/meubilair, smerige balie en de borden erboven al niet meer te lezen.

Veel medelanders welke hun eigen taal schreeuwden aanwezig.

Kan me nog andere tijden herinneren.
    Vergane glorie, jammer!

33. Vanmiddag 11-8-2011 met onze kleinzonen gegeten bij Het Ei.

De kip smaakte goed, maar de frites vonden we niet lekker.

De kipfrikandel kan misschien beter vervangen worden, want b.v. Onze kleinzoon van 5 jaar is dol op frikandellen, maar deze vond hij niet lekker. De appelmoes was goed van smaak, maar de stukjes erin? Nou nee, niet voor de meeste kinderen. We hadden de recencie's gelezen en er daarom meer van verwacht. Jammer, aangezien het ook niet echt goedkoop was.

34. Een gezellig, voorbeeldig, multicultureel smikkelparadijs.

Een echte aanrader!

35. Als klein meisje kwam ik al graag bij het Ei en dat doe ik tegenwoordig nog steeds. Toen met mijn ouders, broer en zus en nu met mijn man. Ik vind het eten nog steeds top en als ik in de buurt ben rij ik graag een stukje om voor het Ei! De bediening is vriendelijk en vlot.

36. Abdurrahman

Haaa het ei:D.

Ging dr toen ik klein was altijd heen met m'n ouders.
    En ik ga dr nu nog steeds in:)

Vroeger in zo'n tent en nu binnen.
    Maar het blijft gwn lekker.

37. Bediening blijft goed, al ben ik er zelf weg.

Eten? Is er altijd lekker!

Gezelligheid? Is er ook aanwezig.

38. Echt jeugdsentiment. Ging hier vroeger al met het hele gezin een 'smikkelpakket' eten (dik 40 jaar terug!). Toen nog vanuit het Ei.

Smaakt nog steeds even goed en als we in de buurt zijn, is het altijd even langs bij het Ei. Aanrader!

39. Ik had twee broodjes kipburger besteld. En wat zat erop: verse sla, tomaat, kaas, heerlijke saus en de kipburger was super. Niet zo'n klef ding als bij mcDonalds, waar je na 4 big-macs, nog honger hebt. De bediening was prima en de prijs is goed, zeker voor wat je geleverd krijgt.

Ik ga hier zeker terugkomen.

40. super goede kip; geen geld voor zulke top kwaliteit! vriendelijke meiden die me gezellig te woord stonden en voelde me er gelijk thuis door de relaxte inrichting! ga er graag weer heen!

41. Als ik kind ben ik hier als laatst geweest, het is heel wonderlijk dat de kip nog steeds het zelfde smaakt als toen lekker dus! alleen de prijs is een beetje aan de dure kant, de bediening is goed, het restaurant kan beter leeg en saai! maar voor de rest? Het EI staat er nog dat is echt jeugdsentiment na ruim 34 jaar, de kip was heerlijk TOP!!

42. De prijzen zijn ongelovelijk hoog. De bediening was er afgelopen donderdag niet. Ik heb bijna een kwartier zitten wachten totdat er iemand voor de kassa verscheen. Heel jammer van Het Ei

43. Netjes onderhouden terrein, centrale ligging. Gezellig druk. Net personeel, sociaal.

44. Broodje kip pikant besteld afgelopen maandag. Zelden zoiets misselijkmakends gegeten. Goedkoop wit bolletje (€0,10?), met kipblokjes (ipv malse kipfilet) en cheap ass chilisaus. Daarnaast maakte het ontbreken van sla of andere groente het geheel erg karig. Kortom ik ben zwaar teleurgesteld in Het Ei.

45. Heerlijk kip gegeten
    goed van smaak en lekker mals!!!!