Goudreinet Terschuur in Terschuur

• Aan de snelweg

1270752002 79
1482319143 53
1550020629 60

1. Lekker eten. Verder niet zo best. Snauwerig, flauwe geintjes en agressieve bediening.

Wij komen hier niet meer.

2. Wij hebben gisteren bij u gegeten maar dat was uitermate slecht. We hadden varkens was zo.
    Was niet weg te krijgen. Er zat helemaal geen smaak aan. Wij kregen het aangeboden. Anders had ik gisteren avond al wel bezwaar gemaakt.

3. Jan vd broek

De jonge man was vriendelijk en gezellig…
    Eten was erg slecht. Sparibs zat een haar in zeg de mevrouw ja is een haar van een kwast.
    Ten eerste controleer je eten voor je het mee geeft en wat je mee geeft.
    Ten 2 als je niet verschil weet tussen haar van een mens of kwast weet ik het niet.
    Gelukkig zag die jonge man (vriendelijke jonge man het verschil wel) en de sparibs waren heel vet veel vet weinig vlees. Helaas.
    Kwam dochter en moeder binnen later dan ons en waren nog eerder weg dus dat kllink ook niet echt hoopvol. Tenslot geen herhaling vatbaar (afrader)

4. Bij binnenkomst moesten ik en mijn partner erg lang wachten, uiteindelijk konden we ergens gaan zitten. Bediening was stuk voor stuk chagrijnig. Er kon geen hallo of gedag vanaf. Eten was lauw en leek afgeraffeld.
    Bij betalen werd er wederom geen gedag gezegd ze riep 52,95! En we konden afrekenen weer geen gedag of fijne avond. Kortom, onbeschoft. Zeker geen aanrader dus.

5. Goed
    Alleen hadden wij graag buiten gezeten.
    Was goed weer.
    Nu in corona tijd, kiezen we graag voor het buiten nuttigen.
    Jammer dat deze keuze ons werd geweigerd.

6. Even een uitsmijter gegeten.
    We héél simpel.
    Vriendelijke bediening.
    Internet deed het niet.

7. Wilma v.d beek koole

Vandaag met onze dochter schoonzoon en kleindochtertje heerlijk gegeten bij jullie, heel bijzonder de verse groenten! Ook de saladebar fantastisch.
    Dit is de eerste keer dat we bij jullie geweest Zijn, Maar we komen zeker een keer terug!

8. Woensdagavond 19.00u 3 tafeltjes bezet op terras. Even snel een hapje in mijn eentje na een drukke dag. Vergeet het maar. Om de kaart moest ik vragen. Vakantiemenu. Na 1/2 u het voorgerecht. Na 1.1/4 uur nog geen hoofdgerecht. Personeel vooral druk met zichzelf en lijken hun best te doen je niet op te merken. Dan een begripvolle jongeman. Gaat er werk van maken. Na 5 min nog niet terug. Mijn geduld is op. Daaag

9. Ton 16 punten

Zeer lekker gegeten.
    Super vriendelijke bediening.

10. Geweldig gegeten met onze kinderen kleinkinderen wij waren allemaal dik tevreden heerlijk eten en vriendelijk personeel en komen hier zeker weer terug, en dank voor het cadeautje voor ons 40 jarig huwelijk.

11. Soep was lekker en het vlees ook nog wel goed, maar dan kwam het bord. Ik had saus gevraagd, zat er niet bij en heel weinig gebakken aardappeltjes geen rouwkost, dus een groot bord met haast niks er op. 2 keer om mayo en de saus gevraagd, moet nog steeds komen. Elk jaar kom ik wel een keer langs. Het mag wel beter.

12. Goede ligging van het restaurant, dat is dan ook het enige plus punt van deze zaak. Wat je besteld (nadat je er 125 minuten hebt gezetten) krijg je lauw of niet kompleet. Spreekt je het personeel hierover aan halen ze de schouders op en hebben dan ook nog het lef om te zeggen PECH GEHAD. En dat allemaal voor een prijs waar je normaal met 2 personen in een goed restaurant eet. UITERST ONTEVREDEN KLANT.

1,1
  13. Schandalig slecht

Afgelopen week at ik bij de Goudreinet in Barneveld met een collega en 2 zakenrelaties.
    Wat mij opviel is dat er helemaal geen vegetarische keuzes waren op het lunchmenu.
    Behalve dan de Kop Tok Tok, maar dat was, zoals de naam al doet suggereren, een fout op de menukaart zijn.

Afijn, de kaart beloofde niet veel goeds, maar een normaal restaurant kan uiteraard wel even een creatieve oplossing verzinnen.
    Zou je denken…

Ik vroeg het (uitermate amateuristische) personeel naar de mogelijkheden. ‘We hebben wel een broodje kaas’.
    Hierop antwoorde ik dat een broodje kaas wel een beetje saai was en dat ze er maar wat van moesten maken (sla, tomaatjes, pesto, uien, maak er wat van!).

En ja hoor: Waar mijn tafelpartners een bord vol ontvingen, kreeg ik een bord met daarop een wit bolletje met een plakje kaas.
    Ik dacht even dat ik in Bananensplit zat!

Gezien het feit dat ik er niet in privésfeer was, heb ik er maar even geen probleem van gemaakt en nog maar een espresso achteraf besteld.

Niet te drinken. De crema bovenop toonde al aan dat de koffie verbrandt was en dat het water te lang had doorgelopen…

Kortom: een keer, nooit meer.

14. Eerste kerstdag gereserveerd, geen ontvangst bij aankomst, we moesten t zelf uitzoeken, geen leuke gezellige kersttafel, gewoon n kale tafel zonder tafelkleed of niet eens een placemat, personeel niet goed opgeleid, alles duurde vreselijk lang, als ik vroeg wat bepaalde dingen uit het menu waren wisten ze niet, er liep zelfs een serveerster op campingslippers met blote voeten, te gek voor woorden. Er was totaal geen sfeer.
    De baas deelde zelfs met een grote grijns mee dat t leukste vd avond was als de mensen kwamen afrekenen, een grote blamage en teleurstelling was het. Mensen, doe dit nooit daar met de kerst, zonde van je geld.
    Laat hij maar gewoon eieren bakken voor de truckers, en verder niks. Nooit en nooit meer daar..... En van de haccp wet hebben daar nog nooit van gehoord schijnbaar. Erg jammer.

15. Ruud 13 punten

Na een slechte ervaring enkele jaren terug, maar weer een keertje geprobeerd. Iedereen verdient een tweede kans. Helaas weer van een koude kermis terug gekomen.

Na de bestelling onverhoopt op stokbroodje zitten wachten. Niet gekregen, want na lange tijd wachten kwamen ze al met hoofdgerecht. Sorry, stokbroodje zijn we vergeten. Er waren spare ribs besteld, met sauzen...1 vingerhoedje vol met een vel erop. Schnitzel die dreef in het vet, gebakken krieltjes die in het vet dreven.

Jammer, eerste maar ook weer de laatste keer geweest. Wel een kopje koffie van het huis gekregen.

16. fred 5 punten

Voor een wegrestaurant, vind ik alles redelijk tot goed.
    De bediening laat wel eens even op zich wachten.
    Wie een hond heeft kan daar terecht en dat vind ik een pluspunt.

17. Leo 1744 punten

Na een wat teleurstellende ervaring bij de Goudreinet in Leerdam had niet zo'n hoge pet meer op van al die Goudreinetten. Vandaag belandden we onverwacht bij Goudreinet Terschuur, waar we kozen voor het "onbeperkt buffet". Ideaal, want we hadden geen zin om te wachten, dus dan is een buffet dat al klaar staat de perfecte oplossing. En het smaakte prima. Een goed gevulde soep (wij kozen de groentesoep, maar er was ook Franse uiensoep), een verscheidenheid aan gerechten van het buffet. Vooral de zalmpakketjes waren érg lekker, de sprare ribs mochten er ook zijn. Aardappelwedges of gebakken mosselen zijn in een buffet nooit zo krokant als wanneer je ze rechtstreeks uit krijgt geserveerd, dat is duidelijk. Maar goed, daar staat tegenover dat je meteen kunt opscheppen. Vriendelijke bediening, schappelijke prijs, snel klaar. Dat was precies wat we vandaag zochten!

18. Vrijdag na lange tijd weer bij jullie gegeten. Wat mij opviel zijn de rieten manden met takken die er niet meer uitzien.

Het broodje vooraf werd vergeten, maar stond wel op de bon. Hiervoor werd ook geen excuus aangeboden. Na 1x een drankje besteld te hebben kwam niemand meer wat opnemen!

Volgens mij mist hier enige leiding. Ook de schoonmaak laat te wensen over.

19. teleur gestelde jarige

Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vrouw besloten wij bij de Goudrenet in Terschuur te gaan eten. Duurde erg lang voor we door de bediening werden opgemerkt en de bestelling werd opgenomen. Ga je naar de salade bar, zijn er geen borden om de salade op te doen en vraag je daar om staan ze je nog onnozel aan te kijken en zullen het regelen, wat dan ook nog eens een kwartier duurt. Bij het hoofdgerecht worden friet en aardappeltjes geserveerd in een soepkommetje, wat dus met een paar happen op is, veel te weinig voor 4 personen. Zo blijf je aan het bij bestellen. Tot overmaat van ramp waren ze ook nog vergeten om ons nagerecht in de keuken door te geven, na een half uur wachten ben ik maar eens wezen vragen of het ijs uit Sotsji moest komen. Hier gaan wij dus niet meer eten. En bij het afrekenen komen ze ook niet veel verder dan een "sorry". Ons zien ze daar niet zo snel meer!!

20. Zeer slechte bediening, ze waren ons vergeten?! Zit je toch in de aanvliegroute tot het voorste deel van het restaurant. Lekker rumpsteak bestellen, vraagt de dame " een rumpsteak hebben we niet, was is dat eigenlijk?" Nou het staat met krijt op het bord achter je, met tomaat. Nooit gezien. Vervolgens de bon in de keuken kwijt geraakt, geen excuus alleen de mededeling gekregen dat het nog even duurde (we zaten al meer dan een uur!). Ik wilde vriendelijk bedanken maar de boodschapper was al weer verdwenen. Wat er ook gebeurd, hier gaan we niet meer naartoe, slechte bediening, veel te duur voor een wegrestaurant en je moet zo onderhand een ober pootje haken als je iets wil bestellen. Drama!

21. Bediening is echt een drama. Eten op zich goed.
    Alleen garnituur veel te weinig en men neemt de moeite niet om te vragen of het voldoende is. Volgens mij krijgen 2 personen even veel als 4 personen.
    Om drinken moet je zelf vragen en dan vergeet men ook nog een drankje.
    Bediening is zeer onvriendelijk . Het was vroeg en er zaten maar een paar gasten.
    Ga zo door Goudreinet zo houden jullie geen klant over

22. Het eten is super en de bediening ook ze hebben een nieuwe kaart met altijd een leuk maand menu

23. Je kan er zeker goed eten maar de bediening is drama. Tuurlijk heb je er begrip voor dat het wat langer duurt als ze druk zijn maar je kan het ook overdrijven. De tijd tussen de gerechten is echt lang en tijdens het nagerecht stonden er nog spullen van het hoofdgerecht op tafel.

Maar nogmaals het eten kan ik niks over zeggen.

24. Petersen

Heb vandaag in dit restaurant gegeten. We komen het hele jaar door. Het eten is super. Het kan druk wezen maar dan moet je even wachten. Het eten, bediening en salade bar zijn super!

25. Goede locatie, maar eten niet erg goed. Soep, uiensoep, was lauw, bijbesteld stokbrood, want we kregen er niets bij, bleken 4 plakjes van het goedkoopste witte stokbrood te zijn, voor 3.50. Dit is gewoon belachelijk. We mochten er nog apart kruidenboter bij bestellen, fijn hoor. Voor ons hoeft dit niet meer..

26. Zeker acht keer hier gegeten, maar we trappen er niet meer in. Te weinig personeel. Lauw eten, of juist bloedheet. Zeer flauwe smaken. Alleen de uitsmijter tijdens de lunch wil nog wel. Gewoon een vreetschuur langs de snelweg, waar het personeel een zo hoog mogelijke doorloopsnelheid van de klanten wil hebben.

T-bone steak had liggen sudderen in boter, biefstuk was zwart van buiten, rare van binnen (i.p.v. medium). Bediening reageerde daar niet op, haalde alleen schouders op.

In Barneveld zelf zitten veel betere restaurantjes!

27. roel en sam

Wij eten regelmatig in dit restaurant en zijn altijd erg tevreden over alles.

De bediening is prima en het eten is uitstekend!

Jammer dat de ossehaas hier zo vreselijk lekker is, je krijgt er geen genoeg van.

Ook de gebakken aardappeltjes zijn zo lekker, en de piccolo is ook een aanrader....mmmmmm....

Sfeervol is het op zijn minst te noemen, het ziet er allemaal nieuw uit en de inrichting vinden wij erg smaakvol, vooral al dat riet.

Echt een aanrader wat ons betreft.

28. Een klassiek wegrestaurant. Mooi en groot restaurant. Je kunt er goed eten o.a. de biefstukreepjes in pepersaus zijn lekker en daarna bijvoorbeeld de rooie oortjes (dat zijn gestoofde rode peren met slagroom en ijs). Bediening is goed en het gerecht komt snel. Prijs / kwaliteit is goed te noemen. Je kunt er tevens internetten.