Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Terschelling West verdeeld zijn.

1. In een woord uitstekend! Prima eten en drinken, fijne bediening en gemoedelijke sfeer.

2. Inge & Fred

Gastvrije bediening, een verrassingsmenu waarbij jezelf het aantal gangen bepaalde, prachtig opgemaakte borden daardoor een lust voor het oog, smakelijk bijbehorende wijnen en uitleg.
    Het eten DELICIOUS, boven verwachting en wij zijn verwende eters!
    Kok kwam nog een praatje aan tafel maken, erg attent!
    Kortom wij hopen daar snel weer aan tafel te kunnen aanschuiven.

3. Het eten is super, maar het is wel een beetje weinig 😉 Echt een aanrader. 👍

4. Paul ten Velden

Heerlijk gegeten, verrassend en heerlijke combinaties van wijn en spijs. Heerlijke schaaldieren van het wad, lokaal geoogst. Gezellige ambiance. Aanrader!

5. Tjerk Tuinstra

Pittig aan de prijs vooral een amarettotje van 5,10. De gezellige drukte van vorig jaar hebben we niet meegekregen. We moesten vragen of we alstublieft wat mochten bestellen. Vorig jaar duidelijk beter. En nu dinsdag ook al dicht, jammer

6. Ruud Knier

Onze vrienden en onszelf verrast op een heerlijk verrassingsdiner bij de Caracol. De presentatie der diverse gangen was perfect. De smaak van de gerechten heerlijk, want verfijnd. De bediening gaf duidelijke uitleg over de samenstelling der gerechten. We hebben het zeer gewaardeerd dat de chef-kok kwam informeren of alles naar wens was. Een regelrechte aanrader!

7. Lotte Bergsma

Heerlijke avond gehad met fantastisch eten.
    Elke gang heeft ons enorm aangenaam verrast en het wijn arrangement is ook echt een aanrader.
    Service was super, en maakte het totaal plaatje helemaal compleet.

8. Dewi van 't Hoofd

We hebben een gezellige avond gehad, ‘t eten was lekker en we werden goed verzorgd door de twee heren in de bediening. De inrichting vind ik een beetje saai, de lampjes aan de muur hebben te felle lampen erin. Daarom aan de grote tafel gezeten met mooie grote sfeervolle lamp. Beste restaurant waar we gegeten hebben deze week op Terschelling!

9. Het enige minpunt was voor ons de bediening. Hij maakte op ons een erg ongeïnteresseerde indruk.

10. Fantastische bediening, fijne sfeer en de gerechten mooi op elkaar afgestemd. Smaakvol en een plaatje voor het oog.
    We hebben genoten en komen snel terug.

11. van de Water

Wat een feestje, fantastische combi van spijs en wijn. Een aanrader voor elke eilandganger.
    Komen heel zeker weer terug. Dankjewel voor de hartelijke ontvangst en de persoonlijke aandacht.

12. Heerlijk gegeten in mooi ingerichte zaak. Oude herinneringen komen boven toen het nog een bar dancing was.

13. Yvette Pen

Het was wederom fantastisch! Heerlijk eten, geweldige wijnen, kortom een super avond gehad!

14. Peter Dhaka

Het is een mooi, prachtig gelegen restaurant. De kwaliteit van het eten is echter onder de maat, in een enkel geval ver onder de maat.

15. Alles bij Caracol is heerlijk! En de mensen zijn erg attent en aardig!

16. Teleurstelling! Gemiddeld komen wij 3 x per jaar naar Terschelling in de periode die wij daar zijn nemen wij altijd iedereen mee naar Bras. Op maandag 21 augustus kwamen wij met veel enthousiasme naar Bras. Na een goed ontvangst door de geweldige gastvrouw werden wij naar een fijne tafel begeleid. Tevens kreeg mijn vrouw wat verschillende wijnen te proeven om daarna haar keus te maken! Wat een mooie start begeleid door een talentvolle gastvrouw. Bij het bekijken van de menukaart misten wij de mooie vertrouwde kaart met de kleine gerechten. Wij besloten toch maar om samen de sliptongen te bestellen wij gingen op safe dachten wij!
    De drie zeer kleine sliptongen €24 werden lijkbleek op een bedje van zeer natte groenten op een koud bord geserveerd vergezeld van koude droge frietjes 🥲. De teleurstelling op onze eerste avond op het mooie terschelling was groot. Wij dachten bij ons zelf wat is hier haar de hand? Van een topzaak naar een slecht gekozen concept? Bij het afruimen vroeg de gastvrouw of alles naar wens was nou het antwoord kunnen jullie al raden.
    Een top gastvrouw zoals zij beaamt heeft het met grote klasse opgelost. Buiten op het terras hebben wij nog genoten van een glas wijn en de gastvrouw wat een sieraad voor de zaak!

PS beste eigenaar verander je concept naar zoals het was. Tevens begrijp ik dat de personeels perikelen meespelen maar dit kun jij toch ook niet accepteren!
    Mijn aanbod om samen sliptongen te bakken blijft staan! Je weet mij te vinden.
    Succes.

17. Eten is geweldig. Supervriendelijke bediening. De ambiance is sfeervol maar als het vol zit en er een grote groep is dan is het wel erg lawaaierig.

18. Heerlijk gegeten en lekker bier uit eigen Brouwerij.

19. 2 avonden geprobeerd te bellen om te reserveren; werd niet opgenomen. Uiteindelijk heen gefietst om te reserveren. Excuus ze waren te druk om de telefoon op te nemen. 4 verschillende pizza's besteld. Alle 4 knapperige rand, maar verder heel erg nat. 1x kapot glas. Bij de tweede ronde drinken was de icetea green op. Beide gewone icetea besteld. Gekregen 1x gewone icetea en 1x peach. Jammer... wat ons betreft geen aanrader.

3,6
  20. We hadden gewelde avond, met verrassend verrassingsmenu.
    Echt GOED.

21. Sandra Korsten

De acht gangen verassings menu wat een ware kunst en smaak sensatie... Heerlijke wijnen bij de gerechtjes... De mannen in de bediening waren enthousiast en gastvrij...
    Kortom een topavond gehad...

22. Chantal Sevink

Heerlijke avond!
    Elke gang een verrassing, en allemaal even lekker en bijzonder.
    Bediening is fantastisch!! Zo aardig, zo gezellig, enthousiast en kundig maak je het zelden mee.

23. De Bras heeft de sfeer van een cocktailbar (inclusief dancemuziek). Niks mis mee, maar je moet er van houden. De coquilles en de bietentartaar waren heerlijk. De ribs waren okay. Prijzen zijn gemiddeld.
    Wij zaten wat in een uithoek en hebben wat langer moeten wachten tot we bediend werden. De bediening was verder vriendelijk. Al met al een prima ervaring.

24. Uitermate fijne avond gehad met bijzondere gerechten, 5-gangendiner met zeer speciale combinaties van kleur geur en smaak
    Absolute aanrader

25. We hebben heerlijk gegeten. We hebben al meerdere malen genoten van al het lekkers en zullen er vast nog vaker komen. We waren echt een avondje uit!

26. Het duurde ontzettend lang. De voorgerechten kwamen niet. Het brood na 1.5 uur nadat hierom nogmaals gevraagd was. De carpacio 's moeten nog komen.
    De pizza's waren wel lekker. Je moet veel geduld hebben.

27. Hele goede avond gehad in Caracol. Gerechten waren goed on point met de wijnen. Perfecte wijn spijs combinatie, ze weten hier wel waar ze het over hebben. Goede aandacht voor de gasten heel veel voor gasten over echt super goed. Dikke aanrader.

28. Hilda en Peter

We hebben een super avond gehad. Met Fantastische gerechten. In een Leuke sfeer. Sterwaardig en verrassend.

29. Ik heb in tijden niet zo lekker en bijzonder gegeten. Iedere smaak klopte en ik ben blij de Portugese wijnen te hebben ontdekt. Het was écht geweldig!

30. Heerlijk gegeten in een prettige ambiance met vriendelijk personeel. Uitgebreide kaart met vlees, vis en naast de kaart een vijftal dagspecials. Borden mooi opgemaakt en de gerechten smaakten heerlijk!