Vrij parkeren

1520897642 69
1561941959 58
1611195138 60
1619404001 62

1. We hebben hier voorheen regelmatig gegeten, dit was altijd prima en goed bevallen en we hadden ons hierom enorm verheugd om weer bij Loods te gaan eten. Alleen vandaag viel het eten ons enorm tegen. Vermoedelijk is er een nieuwe kok, die naar mijn mening niet écht kon koken.
    Als voorgerecht nam ik wederom gepocheerde peer:
    Dit was een halve peer op een heel klein slablaadje met wat nootjes en 3 toefjes romige substantie eromheen wat door moest gaan voor blue de Wolvega. Dit alles smaakte naar niks. De verhouding prijs-kwaliteit, was mijnsinziens ook volledig zoek om voor dit fantasie- en smakeloze gerecht de prijs van €10,- te durven vragen. Gedesillusioneerd verlieten wij de zaak!

2. Anoniem

Goede bediening, alleen het eten kwam wat zielloos over ofwel de liefde voor het lekker en mooi maken van een maaltijd ontbrak. De vis maaltijd salade was besprenkeld met veel mayo, te kleine stukjes vis, zilveruitjes… en slappe sla. Het brood was niet bijzonder. Ook de kip salade viel tegen, soort MC nuggets en ook sla was smaakloos… kortom jammer van een hoge verwachting.

3. Peter Dhaka

Het is een mooi, prachtig gelegen restaurant. De kwaliteit van het eten is echter onder de maat, in een enkel geval ver onder de maat.

4. Goede kaart, leuke locatie!

Ik had een miscommunicatie over de bestelling en werd voor "arrogant" uitgemaakt door de bedrijfsleider. Zonde, ookal zit de grootste kwal van Nederland er, kan dit niet natuurlijk niet gezegd worden.

Ik hoop dat de service beter wordt, want het is in potentie een toptent.

1,4
  5. Hans (op 1 juli 2020)

Eten redelijk, akoestiek belabberd. We bleken een tafel middenin het restaurant te hebben gereserveerd, bijna in de keuken :-). Als overprikkelde kan ik hier niet tegen. Toen ik dat aangaf werd er meteen een andere, rustigere tafel geregeld. Fijn. Desondanks bleef de akoestiek in deze voormalige industriële hal een ramp. Jammer. Ook jammer zijn de prijzen. Wij vonden Loods duur: Als voorgerecht namen wij het visplankje voor twee (€18,50) - inderdaad een plankje met een paar garnaaltjes, wat zeekraal, komkommer en een mini-bolletje tonijnsalade. Gelukkig zat er een beetje brood bij… Alles wel kunstig opgemaakt en dat is ook meteen weer jammer: de gerechten moeten er klaarblijkelijk mooi uitzien i.v.m. het design-imago, maar zijn daardoor moeilijk te eten. Wij hadden - best lekkere- gesplitste sukade en een acceptabele vis, maar die waren beide bedolven onder allerlei toeters en bellen. Zag er mooi uit, eet onhandig, zo'n stapeltje.

6,7
  6. 3 gangen menu genomen. Voorgerecht en hoofdgerecht waren uitstekend. Toetje was teleurstellend.
    Nadat de keuken uitgewerkt was dreef er vanachter uit de zaak rook het restaurant binnen. Rokend keukenpersoneel? Jammer en hinderlijk.

7. Een geweldig goede ervaring. We hebben niets opgemerkt van de negatieve reacties. We zaten naast de open keuken waar een ontspannen sfeer was maar wel binnen normale tijd het eten uit kwam. Goede voorbereiding is het halve werk. Alles goed op smaak en genoeg. Salade niet mee besteld. De frites waren lekker maar eigenlijk niet nodig.
    Terschellinger spekkoek als dessert was een waardige afsluiter. Tot ziens!

8. Tegen Valler

“We hebben nog nooit klachten gehad en bovendien zijn we tegen voedselverspilling” was de reactie van de leidinggevende toen we aangaven dat de portie Thaise groene curry met kip wel erg karig was. Drie eetlepels gekookte rijst en een kommetje curry ter grootte van een potje Olvarit. Daarnaast bleek de curry ook nog vegetarisch. Logisch natuurlijk, de kip past onmogelijk in het kleine kommetje.
    M.a.w. “Je komt met honger en je gaat met honger”. Dit alles in het kader om voedselverspilling tegen te gaan. Alleen erg jammer dat met “geldverspilling” van de gasten geen rekening wordt gehouden.
    Kleine porties versus grote bedragen.

2,1
  9. Bo

10. Zomaar aan komen waaien met onze Berner sennen. Werd niet moeilijk over gedaan en ondanks dat we niet hadden gereserveerd kregen we een fijne plek toegewezen waar onze hond lekker afgezonderd kon liggen. Snelle service en heerlijk eten. Zaten bomvol! Onze complimenten en zeker een aanrader!

11. Heerlijk gegeten. Zowel hoofd als nagerecht was heerlijk. Vrolijke en vlotte bediening. Heb gesproken met de koks en onze complimenten gemaakt. Dat wordt erg gewaardeerd.

12. Ik heb er al heel vaak gegeten en het is super lekker, het lekkerste restaurat van de hele wereld mmm... De koks doen het heel goed en bediening ook super!

13. Wat een teleurstelling. Smakeloos gerecht. Enig zout en kruiden zou enigszins een verbetering zijn geweest. Vlees taai. Kortom, een afrader!

1,6
  14. Super ! Duurt wat langer, maar er komt dan ook niets uit een pakje, magnetron of diepvries. Prijs kwaliteit dik in orde. Zelfs de kok neemt even de tijd om te vragen hoe het eten was.

15. Begin augustus liepen we dit restaurant binnen. Het was ca. 18.00h. Het zat bomvol. We hadden niet gereserveerd. We wilden graag een plek waar onze twee zoontjes een beetje zouden kunnen spelen. Onder de voowaarde dat we voor 19.30h zouden vertrekken was er gelukkig een plek. Een plek naast de speelhoek; ideaal. De wifi-verbinding voor de I-pad was niet voldoende om filmpjes te kunnen draaien. Een paar tafels verderop zat een dame achter haar labtop te werken. Haar internetverbinding was "prima". De sfeer was goed en gezellig. Het personeel vriendelijk en behulpzaam. We waren direct onder de indruk. Dit hadden we niet verwacht. We komen zelf uit Amsterdam en zijn wel wat gewend. Dit restaurant misstaat zeker niet in "De Pijp". Mijn vrouw een grote salade en ik vegetarisch. Beiden waren we diep onder de indruk: erg lekker, vers en voldoende. Dit restaurant is absoluut een aanrader.

16. Net heerlijk gegeten, beide een fantastisch broodje b.l.t.c. Bediening kwam regelmatig langs. Prachtig uitzicht, goede ervaring.

17. margriet

Heerlijk gegeten gisteren bij Loods. We komen zeker een keertje terug. Mooie locatie en bediening prima.

18. Anna Meester

Gisteren "gezellig" hier gegeten met mijn vriend. In het begin werden we aardig goed geholpen. We bestelden wat te drinken en eten. Vanaf dat moment heeft de bediening geen oog meer voor ons gehad. Er liep veel personeel rond (die overigens alles aan het opruimen waren en dus te druk waren om ons te bedienen). Toen wij het voorgerecht achter de kiezen hadden lieten ze onze lege borden en glazen wel 10 minuten staan, dit was ook zo bij het hoofdgerecht. Mijn vriend had als voorgerecht tonijn en dat was erg weinig, als hoofdgerecht kalfs ribeye die te doorbakken was. Ook de patat was te lang in de frituur geweest en bijna chips geworden. We kregen totaal geen aandacht van de bediening en hebben telkens zelf om drinken moeten vragen.
    Erg jammer, want het ziet er zeker leuk uit en de kaart heeft goede bedoelingen. Wij komen hier niet weer terug.

3,4
  19. frans van dijk

15 minuten gewacht en geen bediening. Ongelooflijk dat dit nog bestaat in NL.
    Wij zijn weggegaan zonder te bestellen.

3,5
  20. Service was goed, meerdere keren gevraagd of alles naar wens was. De wijn was lekker en het eten smaakte ook goed. We hadden pompoensoep vooraf, sliptongetjes en de spinazie risotto kroket als hoofdgerecht en na tiramisu. Zelden zulke lekkere friet met mayonaise geproefd! De prijs/kwaliteit was dik in orde. Wij komen hier vast nog eens terug.

21. Heerlijk buiten op het terras gezeten. Vlotte bediening, lekkere cocktail!! Aanrader hier eens naar toe te gaan.

22. Leon, Brigit & Mees

Een weekje Terschelling in mei. Het weer redelijk, het huisje prima en het humeur zeer goed. Af en toe de benen onder de tafel schuiven is best lekker. Met een kleintje (bijna 2 jaar), moet je altijd een beetje improviseren. Om 18:00 uur aan tafel en zorgen dat je op tijd weer weg kunt. Hadden al eens een bakkie gedaan bij Loods en dat was prima. Kunt daar verder ook niet veel aan verknoeien geloof ik. Vanmiddag nog even geschrokken van de recensies, maar vanavond werd alles gelukkig weer goed gemaakt. Eten prima, service juist prima en voor kleintje alles prima geregeld. Kleurplaatje, boekje enz enz. Kortom, geen reden om hier weg te blijven.... Sterker nog, ik kan het juist aanraden. Zeker nadat ik de serveerster had gesproken over wat ik gelezen had. De recensies waren bekend en werden serieus genomen.

23. Op het terras zaten weinig mensen. Er liepen 2 mensen weg omdat ze niet werden geholpen. We wilden daar lunchen maar duurde te lang en zijn uiteindelijk weggegaan. Eigenaar gaf me wel gelijk, dat was dan weer netjes. Maar ja...

24. Met z'n 2en wezen eten rond een uur of 19:00. Personeel was erg vriendelijk, kwam in tegenstelling tot wat andere reviewers hebben gepost regelmatig langs voor extra drinken wanneer dit nodig was of om af te ruimen. Daarnaast was het eten erg lekker en de porties waren meer dan voldoende, dus ook daar niks op aan te merken! De entourage was ook erg sfeervol.
    Enig punt van kritiek is de ietwat beperkte kaart.

25. Jim 11 punten

We hadden met een groep van 9 volwassenen en 4 kinderen om 17:30 gereserveerd ivm de jonge kinderen, bij aankomst werd ons verteld dat we niet via de kaart konden bestellen. Een beetje jammer dat dit niet bij de reservering uitgelegd werd, verder een weinig verrassend menu vergeleken bij vorig jaar.

We zullen niet snel weer eten bij de loods ondanks het mooie uitzicht.

Jammer hoor een gemiste kans.

Jim

26. Dit weekend gegeten bij Loods op Terschelling.
    Bediening is vriendelijk, maar mag vaker langs de de tafels gaan voor de drankjes. Op veel tafels stonden lege glazen.

Het eten is goed, vooral het vlees. Vis was wat aan de droge kant. En heerlijke friet en salade.

27. Na meerderde magere ervaringen hebben we besloten om Loods voortaan links te laten liggen. Iedereen heeft wel eens een slechte dag, maar het werd gewoon niet beter, eerder slechter. De bediening is over het algemeen vriendelijk, vooral de meiden van het eerste uur. De laatste keer werden we gewoon genegeerd!We kwamen rond 19.30 uur binnen, kregen een drankje, de kaart en vervolgens is er niemand meer bij onze tafel geweest om de bestelling op te nemen. We zaten gezellig te praten en rond 21.30 uur (!!!) ben ik naar de serveerster gelopen om te vragen of we nog iets mochten bestellen. Het antwoord was "nee, de keuken is dicht" Ik stond perplex! Toen we het pand verlieten kon er niet eens een groet vanaf. Typisch gevalletje van jammer. De lokatie is goed, de tent mooi en modern en in de doorloop van en naar de boot toe een prima plek om een hapje te eten. Over een paar gerechten zijn we echter niet tevreden. Zo moet je bij de garnalencocktail je eerst door een dikke laag rucola heen stoeien voordat je naar de Hollandse garnaaltjes in veel te veel saus kunt vissen, de saté is ook zeer rijkelijk bedekt met saus, zodat je de bijgeleverde salade beter rechtstreeks uit het schaaltje kunt eten omdat je bord aan het einde van het vlees en de frites nóg vol ligt met pindasaus, we kregen gewone boterhammen (niet eens geroosterd) bij een voor- en kaasgerecht en de modderige chocoladecake mocht in dit geval lekker klef zijn, maar was droog en muf. Bij de kaasplank werd geen uitleg gegeven (welke kazen, welke volgorde). Iedereen moet een kans krijgen, dus we zijn niet na één minder goede ervaring afgeknapt. Maar na de laatste keer ronduit onbeleefd en niet gastvrij behandeld te zijn in combinatie met het magere niveau eten, laten we loods voor wat het is en ik ben bang dat er niet meer in zit. Jammer van zo'n mooie tent op zo'n mooie plek!

5,1
  28. Bert Keukenkamp

Wij kwamen met vier personen om te eten, de kaart en het drankje waren vrij snel geregeld. Het opnemen van de bestelling duurde wat langer. Het eten liet wel erg lang op zich wachten ongeveer 1 uur (minimaal). Ik had zelf de Boerderijeend en deze was niet echt warm en zeker niet mals. Ze hebben het mijn inziens nog niet helemaal in de vingers want druk was het niet. Ze kunnen altijd Herman den Bijker nog bellen. Volgend jaar maar eens kijken of het beter is bij De Loods. De wijn was goed.

29. Ik heb er een tijdje terug geluncht met een vriendin en ik vond de bedienning echt slecht! Er zaten op dat moment 6 gasten en ze waren met 3 man bedienning. Ze zaten gezellig met ze 3e thee te drinken aan een tafel en ze hebben onze drinken en broodjes opgenomen en dat hebben we ook gekregen... maar toen we de broodjes kregen en nog 2 koffie bestelde ging het meisje gewoon naar huis en hebben we nooit meer ons drinken gehad! Maar met afrekenen stond het wel op de bon! Dus 1x en nooit weer

30. Vanaf de opening al verschillende keren in Loods geweest. Een aanwinst voor Terschelling. Prachtige lokatie. Bij een ieder aan te bevelen.

31. De loods is een echte aanrader om even lekker te zitten en te eten en te drinken. Het uitzicht is fantastisch! En het eten is heerlijk. Heb zelf de Thaise curry gehad, deze curry had zo in Thailand geserveerd kunnen worden, heerlijk! Vers en goed gekruid.
    Het wijnaanbod is prima en heb lekker genoten van de torres witte wijn. Met zon kan je heerlijk buiten zitten op de loungebanken met uitzicht op de haven!. De manager komt geregeld langs om te vragen of het ok is, er is aandacht voor de klanten. Heb er een paar keer gezeten en kom zeker terug ! Goede prijs kwaliteitverhouding, een van de mooiste plekjes op West Terschelling. Aanrader.

32. de sfeer is hier fantastisch, wat wil je ook anders met zo'n uitzicht. Het eten was heerlijk en klopt prima met de prijs kwaliteit verhouding. De service is een puntje van aandacht maar met de drukte die er was toen wij er zaten begrijpelijk.
    Al met al echt voor herhaling vatbaar!

33. Na wederom een heerlijke vakantie op Terschelling kunnen we niet anders zeggen dat dit absoluut de mooiste plek is om regelmatig even terug te komen voor zowel lunch of diner. Snel bediend en de kwaliteit van de gerechten prima. Niet lang gewacht na het opnemen van de bestelling. Mooie inrichting met aandacht voor details. Weer eens wat anders dan de strandshout sfeer die je veel op de eilander horeca ziet. Maar toch terschellings. Ga je binnenkort naar het eiland vergeet dan niet om even langs te gaan en je te laten verrassen!

34. Gezellige ongedwongen sfeer. Afspraken vooraf gemaakt over het voorgerecht werden nagekomen.

Met 15 personen uitstekend gegeten! Kinderen kunnen ongedwongen hun gang gaan en spelletjes zijn aanwezig.

Ondanks enige reserves door voorgaande recensies heel plezierige avond gehad.

35. Tent ziet er van buiten en binnen leuk en hip uit.

Voor drinken en borrelhapjes kun je hier dan ook wel geschikt zitten.(boerenkaas en geitenkaaskroketjes waren in ieder geval lekker)

Maar blijf vooral niet langer zitten om te eten.

Mijn vriendin en ik hebben allebei gekozen voor kalfsentrecote.

Dit was een mooi stukje vlees (mals) maar ronduit flauw smaakte.

Er was een behoorlijk gebrek aan lekkere kruiden of jus om de smaak van het vlees een beetje aan te vullen.

Verder waaren de groenten die erbij zaten hard, de aardapelgarnituur niet goed gaar en de patat heel erg vet en de balsamicodressing bij de salade veel te zoet. (komt sterk overeen met barbeque saus.)

Als je de bedieding vraagt om wijnadvies krijg je een behoorlijk zoete witte wijn bij dit gerecht... (niet helemaal geschikt.)

Dan ook nog eens te bedenken dat je 21 euro betaalt (1 van de duurste op terschelling) voor iets wat weinig vermaak en genot opleverde.

Er zijn genoeg restaurants/cafe's op Terschelling waar je voor minder geld, lekkerder kunt eten.

3,9
  36. Op 16 aug fantastisch gegeten. Kennelijk veel geleerd van de commentaren: bediening was uitstekend.! Prima eten, snel op tafel en erg lekker. Gezellige ambiance, trendy zaak, kortom een aanrader!

37. Prima restaurant op een heel bijzondere locatie. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend. Vriendelijke behulpzame bediening en een bedrijfsleidster die er echt werk van maakt. Dit belooft veel voor de toekomst.

38. Leuke plek, lijkt een 'terugkom' locatie. Zat mogelijkheden, maar net als de vorige schrijvers, er is in de communicatie iets niet goed met het personeel. Een aantal dames loopt rond zonder echt iets te doen, praat veel met elkaar. Personeel staat staand de lunch in een hoekje te eten(?). Er valt veel te winnen met goede coaching. Wees vooral blij met de klanten want jullie hebben een plek om jaloers op te zijn maar lijken te bezadigd om de klant welkom te heten, en dan maken jullie met elkaar ook sfeer.

6,5
  39. Gisteren 20 juli gegeten. Hamburgers besteld met grote frieten en vis salade. We moesten met 3 personen één bakje friet delen ter grootte van een soepkom! Natuurlijk extra friet besteld die later gewoon op de rekening is gezet á 3,50! Ook de mayo was net zo weinig. Opmerkelijk was dat de vis salade het tegenovergestelde was! Een enorm bord vol met verse vis, die één persoon niet op kon.

Kortom, eten was goed. Porties klopten niets van. Sfeer vond ik matig, er heerste een gespannen sfeer in de keuken die de samenwerking met de bediening niet ten goede komt.

6,3
  40. Mooie plek om te zitten. Wij waren er voor het eerst dus was het prettig dat het even duurde totdat er iemand bij onze tafel kwam, zo hadden we ruim de tijd om de kaart te bekijken.

De Tom Kai kipsoep is een aanrader. De tomatensoep daarentegen was gewoon jammer, hij smaakte heel sterk en leek op een wat dikkige pastasaus. De thee was okay (pickwick) en de capuccino best slecht (voetbad).

De op zich vriendelijke bediening kwam langs en vroeg of het smaakte, toen aangegeven dat het eigenlijk echt niet smaakte. Even later na overleg vertelt het personeelslid dat de keuken er wat mee gaat doen maar dat ze er nu niets mee kunnen (met de soep konden wij nu ook niets dan laten staan).

Er is dus niets mee gedaan, wat het geheel toch een beetje nare nasmaak geeft. Als er een volgende keer komt dan hopelijk iets beter, succes!

41. Mooie plek, eten was koud. Ook de patat was te weinig, en de mayonaise op de bon. Aangegeven dat het eten koud was, excuses werden gemaakt en dat was het.

Om wat te drinken prima, maar als je wat lekkers wil gaan eten, dan ga maar ergens anders heen.

3,4
  42. Anna 18 punten

Prachtige locatie. Kwaliteit van het eten is in orde. Kaart vonden wij beperkt. Ook bij ons ging van alles mis in de bestelling door onkunde bij het personeel. Daarbij waren ze ronduit onvriendelijk. Dus: nieuw personeel regelen die wel weten hoe ze gastvriendelijk en efficient kunnen bedienen. Dan komen we weer terug. Eerder helaas niet...

5,9
  43. Schipper van De Stranngaper

Goede prijs-kwaliteit, wij zijn in 2 weken Terschelling 3 keer langs geweest en ze hadden een heerlijke Tom Kai dagsoep.

44. Robert Teske

Mooie plek, goed eten voor een juiste prijs.

Ik denk dat omdat het nieuw is er bij ons van alles mis ging.

Ik hoop de volgende keer beter...

Succes.

Robert.