Bezorgrestaurants in de buurt van Isola Bella

1359881945 68
1473292095 66
1492193787 68

1. Lorance

Na de eerste keer vieze pizza’s mee te geven die waarschijnlijk waren gevallen in de keuken, zouden we nieuwe pizza’s meekrijgen. Helaas waren deze niet te eten door de veelste harde doorbakken boden en was de bestelling ook nog eens verkeerd waardoor we veelste veel hadden betaald. Een grote geldverspilling!

2. janneke

Pizza binnenkant is één natte soep.
    Onze pizza's hadden in het midden een hele dunne niet gare bodem met hier en daar een stuk droge tonijn (uit blik?). Te nat in het midden, leek wel soep. Slechtste pizza die we ooit hebben gegeten. Jammer. Toch maar een pizzakok en goede oven aanschaffen! ?! ?

3. Sea Bass was not baked but prepared in steamer oven same as vegetables. Was listed as fried on the skin on the menu but found to be steamed up only. Sauce was listed as pesto and pine nuts, none of that found. Steamed veggies only, total disaster.

House wine, cheapy Merlot costing per glass €3.50 more than the whole bottle whole sale. I believe a self respecting Italian restaurant would have a decent Italian wine as house wine!

On the positive side the French Fries were good, better than McDonalds but that was not the reason to go there, could have gotten that at the local greasy spoon too for a lot less money.

The whole experience was a total let down, not worth returning to.

4. Op 8 november 2015 wilden we spontaan gaan eten bij Isola Bella. Toen wij binnenkwamen bleek alles bezet en gereserveerd. De eigenaar heeft ons drieën aangeboden ons naar La Grotta in Midsland te brengen. Dat hebben wij aangenomen en daar hebben we heerlijk gegeten. Als klap op de vuurpijl werden wij ook weer opgehaald. Een ongekende en dubbel verrassende service is alle hulde waard om genoemd te worden. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor deze "VIP" behandeling. Dit heeft ons avondje extra gezellig gemaakt.

5. De Goede

Gisteravond met 4 volwassenen en 3 kinderen bij Isola Bella gegeten. Gezellig restaurant, heerlijke pizza's en vriendelijk personeel. Omdat we voor 17:30 uur aanschoven mochten de kinderen een gratis hoofdgerecht uitzoeken. Voor de kleintjes is er een speelhoek aanwezig. Wij waren erg tevreden en komen zeker nog eens terug.

6. Annemarie

Gisteren heerlijk gegeten, was top. Bediening vrolijk en spontaan ondanks de drukte. Voorgerecht was super, een groot bord slade en daarna een heerlijke pizza. Goed rekening gehouden met mijn allergie. Daarna nog een heerlijk ijsje toe.

7. Jelke, Hessel en Auke

Erg lekker gegeten, grote porties. En erg leuke en gezellige bediening. Ook al was het restaurant lang niet vol, toch een goede sfeer.

8. Gerhard Nijenhuis

Lekkere pizza's, attente en vlotte bediening.
    Prima locatie, heerlijk buiten op het terras gegeten.

9. Vieze omgeving. Ik had een dode mug in de koffie waar ik wel een nieuwe voor kreeg
    In ons gezichtsveld lagen er nog negen onder anderen in de vensterbanken waar onze tafel tegen aan stond. Is omdat we zin in wat hadden, maar anders waren we opgestapt.

10. GW 14 punten

Gisteravond gegeten bij Isola Bella, aan de carpaccio zat weinig smaak de andere voorgerechten waren goed alleen jammer dat bij het voorgerecht voor twee personen(anti pasto) het stokbrood vergeten was. Na het gevraagd te hebben kregen we het uiteindelijk toch. De pizza's waren erg vet en een erg harde rand, deze hebben we dus voor de helft laten staan. Het ijsje was prima. De bediening kon beter.

11. Ijzermijn

Hier gegeten met acht personen in juli 2013. Het bestelde voorafje, twee porties stokbrood, kwam helaas niet. Ook niet na herhaald vragen waar het bleef. De pizza's waren ronduit goed en naar ieders tevredenheid. Helaas stond het niet gekomen stokbrood wel op de rekening (bijna 200 euro), ondanks dat de bediening had beloofd dat het direct van de rekening gehaald zou worden. Bediening verder heel vriendelijk.

12. Zonder reservering waren we van harte welkom. Hoogseizoen dus het was er erg druk. Maar we werden snel en vriendelijk geholpen. De eigenaar kwam persoonlijk aan de tafel om te vertellen dat een wijn uitverkocht was. Soep was wat te zout maar dit werd ruimschoots goedgemaakt door het uitgebreide voorgerecht-voor-2. Al met al lekker gegeten.

13. Pizza gegeten. Heel lekker. Veel keus, misschien wel te veel. Aan te raden. Keuze van de nagerechten viel tegen voor een italiaans restaurant.

14. Heerlijk gegeten, zelfs de kinderen hadden de pizza helemaal op. Het ijs was geweldig

15. Zoals elk jaar op Terschelling gaan mijn man en ik altijd een avond met zijn 2-en tafelen. Al jaren is het altijd goed verzorgd en prima eten. Enige jaren terug is het overgenomen en afgelopen jaar was het toppunt van teleurstelling. Het begin van de avond was prima (geholpen door vrouw van de eigenaar). Helaas ging zij weg en werden we geholpen door een ander. Nadat we een prima belegde pizza gegeten hadden, zaten we in en uit te wachten op een ober die ons de kaart voor het nagerecht kwam brengen. (20 minuten) Daarom zijn we weggegaan, want er kwam een eilander binnen en kreeg meteen te drinken. Die was blijkbaar belangrijker. En de klacht bij het betalen werd ook nog weggewuifd. Er stonden nog meer mensen te wachten om te betalen.

16. op 29 aug een prima pizza carbonade gehad en echtgenote een garnalen pizza.
    uitstekend van smaak en geen lange wachttijd. sfeer is ook goed en bediening idem. aanrader!

17. Carpaccio en spinazie-gorgonzola soep vooraf en beide een pizza als hoofdgerecht. Het was allemaal heerlijk! Landelijke stijl in een nieuw jasje, erg mooi opgeknapt. Bediening zeer vriendelijk; karafje water bij ons wijntje, bakje water voor de hond en een gezellig praatje. Dat zie je niet overal meer..

18. Elke keer als we op terschelling komen gaan we altijd langs deze pizzeria.
    Alleen al de inrichting en de sfeer is super.
    Verder hebben wij iemand met een glutendieet in familie maar dat was geen probleem voor hun, ze maakten ook voor hem een 100% glutenvrije pizza! helemaal super.
    En de pizza's smaken zeeer goed.

Echte aanrader!

19. Voorgerechtebp waren smakeloos en zout. Brood was niet afgebakken. Een van ons kreeg een ander hoofdgerecht dan besteld, ook nog eens vrijwel hetzelfde als zijn voorgerecht! Reden: waarschijnlijk was het bestelde gerecht niet meer voorradig. Uiteindelijk zo'n 80 euro door de WC gespoeld. Daar gaan we nooit meer eten!

20. Deze pizzeria verdient een 9!

21. We waren met twaalf personen en aten salades, soepen en anti pasti als voorgerecht. Het hoofdgerecht bestond uit pasta of pizza, maar alles verdiende een dikke 8. De bediening is vriendelijk en gastvrij. Volgende keer Terschelling is zeker uit eten bij Isola Bella.

22. We hadden honger en aangezien we een Italiaanse vader hebben die zelf in restaurants gewerkt heeft was het snel gekozen.

Besteld: 1 Pizza Margerita, 1 Pizza Dinamite, 2 Vegetarische Lasagne.

Als eerste het drinken op tafel, ik had een spa'tje rood en de rest fris, het fris kwam in flesjes en de spa rood in een vol glas met weinig koolzuur en niet eens goed koud.

De pizza's zagen er voortreffelijk uit maar daarmee is het meeste gezegd, deeg voor pizza was niet goed en de tomatensaus had een vreemde smaak. Kaas moest je echt zoeken, de dinamite was niet pikant zoals duidelijk opgemerkt stond.

De vegetarische lasagne's bleven na 3 of vier keer gelepeld te zijn ook maar staan, pasta was papperig en aan smaak zat er niks aan.

De druppel was de schotel met halve kip en patat en salade, de kip was van buiten mooi bruin maar was gewoon koud.

"De schotel hoefde niet betaald te worden en met 6 fris en 2 maal leidingwater en 2 pizza's en 2 vegi-lasagnes waren we 65 euro verder.

Het stomme is dat de bediening bij de pizza nog vroeg "en smaakt het". Ik reageerde met nee, ik ben beter gewend. Men bood een andere pizza aan maar dat hoefde niet voor mij. Ze waren dus al gewaarschuwd en hadden daar dus lak aan door een diepvrieskip in de frituur te doen.

Als je tomaten pureert uit een blik of kant en klaar koopt moet je er nog wel wat mee doen anders smaakt het naar niks en je moet ook geen plakken dunne kaas erop doen. En een magnetron lasagne moet je mee opletten dat ie niet doorgaart, moeilijk is het niet.

Oh en zet de verwarming alsjeblieft eens aan, het was koud in de tent.

23. Pizza's waren heerlijk en goed belegd. Prima bediening. Alles bij elkaar, niet duur, gezellig en lekker. Wij komen zeker nog eens terug. En onze hond was ook gewoon welkom.

24. Eten was overheerlijk, bediening was snel.

En niet te duur.

25. Wij hebben hier goed gegeten: de pizza smaakte erg lekker en ook het toetje. Het personeel was vriendelijk en welwillend.

Zeker een aanrader!

26. Ilse van der Sluis

Ik vond de pizza wel lekker. Maar de pasta was vreselijk!
    Maar het ijs was dan weer heerlijk! Van Ilse.

27. Werkelijk de slechtste pizza die ik ooit heb gegeten, tenminste wat ik ervan gegeten heb. 1 punt, verder kwam ik niet.
    Het vet droop er van af, ik had welgeteld 3 plakjes salami en 3 plakjes ham op mijn pizza, kaas zat alleen in het midden van de pizza, en tomaten (saus) was nauwelijks te vinden. Echt niet te eten.

De bediening was vriendelijk, maar met allerlei andere (prive) zaken bezig. De glazen waren vies, vol lippenstift en andere nare 'stukjes' van de vorige gebruikers.
    Het terras, waar wij zaten was ook zeker niet schoon.
    Al met al een grote teleurstelling.

1,3
  28. Heerlijke pizza's voor een betaalbare prijs, vooral vanwege het assortiment kinderpizza's. De ambiance is gezellig en het personeel stelt zich behulpzaam, vriendelijk en betrokken op. Wij hebben er twee keer in een week gegeten en beide keren is het prima bevallen.

29. Heb er heerlijk gegeten, rijk belegde pizza's en snelle bediening.
    Wat mij betreft een aanrader! En niet duur.

30. Zeer teleurstellend.
    Restaurant is niet meer dan een "vreetschuur".
    Bediening is uitstekend maar owee die pizza's.
    Ik heb nog nooit zo'n vlakke pizza gegeten.

31. Zeer goede Italiaanse keuken!
    Pure sauzen en heerlijke pizza's.
    Zeer ruime keuze en vlotte bediening.

32. Elk jaar als afsluiting van de vakantie. Heerlijke pizza's en vriendelijke bediening. Een aanrader.